Eten, Drinken & Feesten in Zeeland

Filteren

Filters

Lente 2023
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
80 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Totaalprogramma
  • Attracties en Entertainment
  • Eten en Drinken
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Zeeland
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen

    Net als op televisie een echte quiz meemaken? Niet als publiek, of als bankzitter, maar zelf staan achter de quizdesk met handen bij de knoppen. In teams van 4 tot 10 personen kunnen wij 80 personen tegelijke deel laten nemen aan deze spetterende TV STUDIO QUIZ. Bij meer deelnemers zullen we de quiz uitbreiden met ludieke korte spelletjes en activiteiten. Hierdoor is elke deelnemer ook echt een deelnemer.

    Wij rijden met ons quizteam door het hele land om diverse quizzen te organiseren met een thema naar keuze. Ons quizteam komt volledig uitgerust met meerdere quizdesks met drukknoppen en zwaailampen. Daarnaast nemen zij genoeg aankleding, licht en geluid mee om de ruimte om te toveren tot een heuse quizshowstudio.

    ABC Events zet de boel voor u en uw gezelschap op zijn kop. Hoe we dit doen? Door alles uit de kast te halen. Professionele quizmasters met jarenlange ervaring op tv en voor privegroepen. De gehele ruimte wordt versiert in stijl van de quiz. Wanneer de quizmaster binnen komt begint er een geluid of videofragment om de sfeer er lekker in te krijgen. U kunt o.a. kiezen uit de onderstaande quizen.

    Pub Quiz (Algemeen)
    De bekende en gezellige kroegen quiz, willekeurige vragen over van alles en nog wat doen de ronde. Uiteraard mogen de drankjes bij deze quiz niet ontbreken. Vragen over biermerken, televisie, geschiedenis en wetenschap. Alles komt bij deze veelzijdige quiz aan bod.

    Ik Hou Van Holland Spel Show Quiz
    De naam zegt het al, vragen over ons eigen koude kikkerland. Iedereen kan meedoen met deze swingende quiz. Compleet met video en geluidsfragmenten, meezingers en carnavalskrakers. De teams kunnen door middel van het goed beantwoorden van de vragen, punten verdienen. Zo testen wij de kennis over de Nederlandse taal, de Nederlandse muziek en de kennis over vele BN’ers.

    Winter Quiz
    Vriest uw vergadering vast? Geen behoefte aan een kille afsluiting van uw meeting? Dan heeft ABC Events voor u de ideale vergaderbreak of afsluiter. Met de winter quiz wordt de algemene kennis rondom het koude seizoen getest. In meerdere rondes, krijgen de teams vragen om te beantwoorden. Na het binnen gedeelte kleden de deelnemers zich warm aan, om vervolgens buiten een aantal opdrachten te vervullen waaronder een heus sneeuwbalfestijn. Objecten op verschillende afstanden moeten omver worden gegooid. Wanneer de er geen natuurlijke sneeuw aanwezig is, zullen tennisballen als vervanger gebruikt worden.

    Pop Quiz (muziek)
    Deze quiz gaat niet over poppen, maar wel over de POP muziek. Voor de echte muziekliefhebber klinkt deze quiz ongetwijfeld als muziek in de oren. Hits, hits en nog eens hits. Populaire muziek, zowel video als honderden geluidsfragmenten hebben wij voor u in petto. Kijken of de deelnemers na deze zwingende quiz nog steeds zoveel noten op hun zang hebben?

    Christmas Quiz
    In de koude decembermaand eindigd het jaar al weer bijna en begint de kersttijd al weer bijna. Het moment om het afgelopen jaar met het bedrijf door te nemen en deze op een sfeervolle manier af te sluiten of een vergaderbreak toe te passen. Wij bieden hier de orginele Christmazquiz aan! Deze quiz is geheel in kerstmis en winterse stijl om je alvast helemaal op te warmen voor de gezellige kerstdagen! Deze quiz wordt door niemand minder gepresenteerd dan de kerstman “himself”.

    EIGENKEUZE
    Geef ons op waarover u wenst dat de quiz gaat en we maken de hele quiz of een ronde speciaal voor u op maat. 

    Prijsuitreiking
    Alle quizzen worden op een toepasselijke en feestelijke manier afgesloten met een passende prijs voor het winnende team.

    Heeft u eigen ideeen voor een quiz, laat het ons weten. Voor meer informatie en of vragen, vul het onderstaand formulier in!

    20 - 1000 personen

    Buitenkoken is teambuilding én lekker!
    Door bewust je producten te kiezen en deze goed te leren bereiden zul je merken dat alles beter smaakt. Het liefst halen wij onze biologische producten direct, samen met jou, van het land. Want dat is het mooiste wat er is; vers halen zodat je weet waar het vandaan komt.

    Je gaat dan zelf naar de plaatselijke boer, tuinderij, kaasmakerij of molen om de producten te scoren. En natuurlijk vertelt de boer graag over zijn bedrijf. Ook wildplukken uit de natuur is één van de mogelijkheden.

    Daarna gezellig aan de slag op één van onze prachtige locaties, om na het buitenkoken gezamenlijk na afloop te genieten van deze zeer bijzondere gerechten. 

    Er moet van alles gebeuren tijdens het buitenkoken, zoals vuur maken (en aan houden!), groenten snijden, kruiden zoeken en fijnstampen, vlees marineren, deeg maken, en nog veel meer. Dus ook buitenkoken is perfect in te zetten als teambuildingsdag.

    Ook combineren wij vaak het buitenkoken op houtvuur met een andere activiteit. Denk aan een GPS Experience, wandeling met de boswachter, een vergadering vooraf, training of een workshop.

    Wij hebben diverse buitenkook workshops, van stoer met veel vlees, tot vegetarisch of een Back to Basic kookworkshop. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    De BBQ workshop bestaat uit drie onderdelen. Allereerst beginnen we met een stukje theorie: hoe werk het nou allemaal? Je krijgt hierbij een aantal kleine gerechtjes om te proeven. Wanneer jullie voorzien zijn van een goede lading kennis is het tijd om het zelf te gaan proberen. Jullie gaan namelijk zelf een driegangendiner bereiden!

    Jullie gaan in tweetallen aan de slag en worden ondersteunt door onze mensen met het bereiden van de gerechten. tijdens dit onderdeel leren jullie verschillende kooktechnieken zoals diverse snijwijzen en barbecue technieken. 

    Wanneer de gerechten klaar zijn is het tijd om aan tafel te gaan en samen te genieten van jullie zelf bereide gerechten. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 250 personen

    Dé Indoor Escape Quiz in combinatie met heerlijk eten en drinken.

    Het Escape Diner is een uitdagend, verassend en spannend spel tussen de gangen van het diner. Bij het Escape Diner worden uitdagende puzzels en cryptische aanwijzingen om te 'ontspannen' overgoten met een heerlijk quiz-sausje. Welk team weet uiteindelijk als 1e de kluis te openen.

    Recensies
    Klanten die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld een 9,1! 

    Wat is het Escape Diner?

    • Spanning, samenwerken, behendigheid en strijd!
    • Heerlijk eten en drinken tussen de diverse spelrondes
    • Battle om de felbegeerde Escape Diner Trofee
    • Welk team opent als 1e de kluis
    • Uniek Escape programma gepresenteerd door de Quizmaster van Uitjes en Eten

    Omschrijving programma
    Het Escape Diner is een uitdagend en spannend spel tussen de gangen van het diner. Bij het Escape Diner worden uitdagende puzzels en cryptische aanwijzingen om te 'ontspannen' overgoten met een heerlijk quiz-sausje. Welk team weet uiteindelijk als 1e de kluis te openen.

    In de 1e ronde worden de handboeien aan de Mystery Ring vastgeketend. Welk team kraakt als eerste de codes van de cijfersloten en heeft alle handboeien weer vrij? Wie herkent vervolgens de hints in de diverse quizvragen. Lukt het de om met de puzzels de cryptex te openen? Welk team verzamelt de meeste secret keys? Samenwerken, inventiviteit en slim zijn, dat is waar het allemaal om draait.

    Welk team heeft de meeste tijd gewonnen voor het finale spel? Het uiteindelijke winnende team opent als eerste de kluis met daarin de Escape Diner Trofee. Een onvergetelijk en uniek dinerspel met daarbij heerlijk eten en drinken. Kunnen jullie de spanning aan?

    Voorbeeld programma indeling
    Alle tijden zijn flexibel en passen wij waar mogelijk naar uw wensen aan.  

    17.00 - 17.30        Ontvangst en uitleg programma
    17.30 - 18.15        Eerste ronde Escape Diner
    18.15 - 18.45        Voorgerecht 
    18.45 - 19.45        Tweede ronde Escape Diner
    19.45 - 20.30        Hoofdgerecht
    20.30 - 21.00        Finaleronde Escape
    21.00 - 21.30        Nagerecht en einde programma

    Inclusief

    • Professionele begeleiding gedurende het programma
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • USB met alle gemaakte foto’s
    • Trofee voor winnende team

    Prijs met 3 gangen diner vanaf ca € 69 pp, afhankelijk van groepsgrootte en wensen. Wel Escape Diner, maar geen 3 gangen menu? Geen probleem, vraag alsnog een offerte aan en geef het even aan in de opmerkingen.

    15 - 250 personen

    Tijdens het ranking the stars diner van Holland Tour Guides gaat u in teamverband uw vriendenkring of collega's eens goed onderzoeken op de meest ludieke geheimen en smikkelt u van een fantastisch 3-gangen diner. Uiteraard Coronaproof!

    Een paar dagen voordat u bij elkaar komt, sturen we u een vragenlijst op, met een paar grappige vragen in de hoop op een paar onthullende antwoorden. Zo komen we iets meer over iedereen te weten en kunnen we dit spelprogramma's in volle vaart beginnen.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in kleine teams en vervolgens gaat elk team proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie begaat de meeste flaters? Wie is de grootste praatjesmaker? En wie is de meest ideale schoonzoon/dochter? Ongetwijfeld gaat dit een aantal verrassingen opleveren, maar uiteraard krijgt u van ons de gelegenheid om uzelf te verdedigen!

    Het team dat de beste inschattingen over de andere deelnemers heeft gemaakt, ontvangt van onze spelleider de enige echte Ranking The Stars hoofdprijs. Mocht uw team niet erg op dreef zijn dan beleeft u alsnog een uitstekende avond, want de culinaire hoogstandjes van de chef zullen u zeker niet teleurstellen!

    Inclusief: 

    • - Een enthousiaste quizmaster
    • - Een uitgebreid 3 gangen diner
    • - Toplocatie in centrum van de stad
    • - Een Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaars

    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 14 personen € 53,50 p.p. excl. BTW
    15 - 29 personen € 51,50 p.p. excl. BTW
    30 - > personen € 49,50 p.p. excl. BTW

    Handige tip: 
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 7,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.

    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    39,95 euro p.p. vanaf 10 personen, 34,95 euro p.p. vanaf 20 personen. De prijs is inclusief: regisseur/camera(man), fotograaf, materiaal, apparatuur, digitale versie lipdub, montage/editor, foto's en reiskosten. Er komen dus geen verdere kosten bij.

    6 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wij garanderen u pastagerechten die de test met de gerechten uit het betere restaurant in Italië met glans doorstaan. Een en ander heeft te maken met het gebruik van uitsluitend versbereide producten van de hoogste kwaliteit. Wij beschikken over een uiterst gezellig kraam dat zowat op elke door u gekozen locatie kan geplaatst worden. Bovendien verzekeren wij u dat ons personeel, dat erg professioneel en zeer klantvriendelijk is, zich er volledig van bewust is dat hun inzet een wezenlijk onderdeel vormt van het doen slagen van uw event.

    Zeer concreet houdt ons pastafeest het volgende in: 

    Uitgebreid assortiment  
    Op jouw feest serveren wij 6 verschillende soorten pasta sausen, waarbij enkele zeer exquisiete, de een al lekkerder dan de ander. De sausen worden verdeeld met 3 verschillende pastasoorten (rigatone, fusili en volkoren) zodat ieder de grote variëteit aan pasta’s kan appreciëren. Ieder eet in ieder geval zoveel hij/zij wil. Op vraag voorzien wij ook lactose – of glutenvrije pasta’s. 

    • Presentatie
      Wij plaatsen de pastabar, als je dat wenst, zo dicht mogelijk bij de genodigden. De pasta’s worden aangeboden aan onze mooi uitgestalde buffettafel. Op de tafel plaatsen wij kartonnen bekers, servetten, verse kruiden en garnituur. Het koken en verdelen van de pasta’s neemt een 1,5 à 2 uur in beslag.

    • Op diverse locaties
      Onze mobiele kramen staan gemonteerd op een zeer handig transportplatform, hierdoor speelt de ondergrond (bv los grind) of een eventuele smallere doorgang (wij hebben slechts 70cm breedte nodig) geen rol.
    • Aanvullend
      Wij kunnen, indien je dat wenst, jouw event op een nog uitgebreidere manier verzorgen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het voorzien in aperitiefhapjes en desserts. De klant is koning en in overleg is veel mogelijk.

    • Tarieven
      Minimum budget van € 476,00 (incl. BTW). In dit budget is inbegrepen: huur foodkraam, personeel, transport, prijs gerechten).

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    20 - 500 personen

    ‘The Ultimate Expedition’ is een activiteit die meerdere doelen kan dienen. Het heeft competitie-elementen, actie en interactie en is bevorderend voor samenwerking en teambuilding. En de mensen die daar niet zo mee bezig zijn hebben het vooral over de originele en superleuke kant van het programma!

    Ga samen de uitdagingen aan
    Uw groep wordt via een leuke activiteit (of in overleg) opgesplitst in een aantal kleinere groepen van ongeveer 8 tot 10 personen. Vervolgens verplaatst u zich met uw team van plek naar plek en elke keer staat daar weer een nieuwe, toffe challenge voor uw groep zelf óf juist tegen een andere groep van uw gezelschap, te wachten. Naast deze challenges krijgt u ook een bucketlist mee met vragen en opdrachten, met als uitdaging om daar ook zoveel mogelijk punten mee te scoren!

    Ontdek jullie kwaliteiten en win!
    Elke opdracht doet weer een beroep op een andere combinatie van kwaliteiten zoals: snelheid, intelligentie, samenwerking, creativiteit, doelgerichtheid, historisch besef, humor, stressbestendigheid e.d. Uw groep wordt van harte uitgenodigd om meer uit u en elkaar te halen door zelf keuzes te maken uit het grote aanbod van vragen en opdrachten. Geen verplichte activiteiten dus, maar alles op basis wat jullie graag willen doen en kiezen. Het aantal punten dat met de vragen en opdrachten wordt behaald bepaald uiteindelijk de winst.

    Weer of minder weer, maar altijd "weerbestendig"!
    The Ultimate Expedition is weinig weersgevoelig. Doordat de deelnemers keuzes mogen maken voor welke vragen, opdrachten en uitdagingen ze gaan is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd uitstekend!

    Op maat!
    In de activiteit kunnen we ook informatie van de organisatie en/of de deelnemers in verwerken als u dat leuk vindt. Je leert elkaar sowieso beter en vaak van een andere kant kennen. Daarnaast kijken we altijd met u hoe actief en intensief het gewenst is. Uiteraard wordt het programma aangepast aan uw tijdsplanning. In de regel duurt een Ultimate Expedition circa 3-4 uur. Een en ander afhankelijk van uw wensen. Iets korter of juist langer mag natuurlijk ook.

    Voor iedereen en (bijna) overal
    The ‘Ultimate Expedition’ is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en is recreatief/actief van aard. Gedurende het spel wordt er van zowel de stad als aanwezige parken gebruik gemaakt, dat telt ook voor binnen- en buitenlocaties. Wij organiseren dit graag voor u op elke daarvoor geschikte locatie in Nederland en Vlaanderen en dus ongetwijfeld ook bij u in de gewenste plaats en/of omgeving!

    Een compleet pakket
    ‘The Ultimate Expedition’ speelt in op diverse doelen die veelal te maken hebben met energie genereren, veel plezier met elkaar hebben, strategisch denken, doorzettingsvermogen, samenwerking, flexibiliteit, leiderschap, teambuilding e.d. en een combinatie daarvan.

    Om een activiteit als deze te laten slagen hechten wij zeer veel waarde aan een prettige en goede sfeer tijdens deze activiteit. Alles is er bij ons op gericht om het u en de andere deelnemers naar de zin te maken en hen te laten stralen en genieten. Om de experience compleet te maken sturen wij u vooraf graag teasers om uw mensen te enthousiasmeren voor deelname en na afloop foto’s om nog eens rustig te kunnen nagenieten van een leuke activiteit.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. Eventuele extra voorzorgsmaatregelen m.b.t. gezondheid worden natuurlijk steeds weer op de nieuwe situatie en jullie wensen aangepast.

     Referentie The Ultimate Expedition:
    Bedrijfsnaam: Humana 
     “Art of Events heeft de collega’s van Humana een erg leuke dag bezorgd. Het enthousiasme van het team straalde er van af. De spelonderdelen waren origineel en zeer competitief. Een echte aanrader!”

    30 - 500 personen

    Wil jij een Escape Room boeken in combinatie met een diner? Met het Escape Diner beleef je dé ultieme Escape Room aan tafel. Even lekker tafelen samen met je collega’s, vrienden of familie. En natuurlijk voor- of achteraf een overheerlijk etentje. Wie wil dat nu niet?

    The Mask – Escape Box
    Een vreemd pakket wordt tussen de gangen door afgeleverd. Jullie vinden in het pakketje een samenhang van knoppen, schakelaars en draden. Al snel krijgen jullie door dat dit niet zomaar een pakketje is, maar een bom die op scherp staat. Een videoverbinding onthult vervolgens wie deze creatie in elkaar gezet heeft. Een man die zichzelf “The Mask” noemt legt uit dat jullie de uitverkorenen zijn. Lukt het jullie om op tijd de bom te ontmantelen?

    • Een unieke verhaallijn met spannende Escape games, raadsels en puzzels.
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.
    • Geschikt voor elke groepsgrootte.
    • Volledig begeleid en verzorgd.

    Samenwerken onder hoge tijdsdruk
    In teams gaan jullie de uitdaging van deze geschifte kunstenaar aan. Voelen jullie de zweetdruppels al? Met uitdagende puzzels en opdrachten ontdekken jullie stap voor stap wat er schuil gaat achter het masker van deze vreemde man. Weten jullie de bom uit te schakelen voordat de tijd op is, of zal The Mask zegen vieren?

    Tijdsduur: 3,5 uur.
    Prijs: 
    €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 5 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    5 - 1000 personen

    Zeilen op luxe en sportieve kajuitzeiljachten en na afloop genieten van een BBQ of Tapas menu. Teambuilding of een bedrijfsuitje?
    Alles is mogelijk.

    Het besturen van de zeiljachten en de bediening van de zeilen. Je zeilt met je collega’s op moderne zeiljachten onder leiding van een ervaren instructeur. Het sturen van de boot, de bediening van de zeilen en de tactiek is volledig in jullie handen. Met meerdere boten is het leuk om een onderlinge zeilwedstrijd te varen en de strijd aan te gaan met je collega’s. Je vaart met ongeveer 6 tot 10 personen op een boot. Na afloop is het gezellig napraten onder het genot van een overheerlijke BBQ of Tapas menu.

    Na een korte uitleg van de instructeur gaan jullie het water op. De zeiljachten kunnen niet omslaan en zijn voorzien van alle luxe en comfort. Een koelkast gevuld met een heerlijk koud drankje, snacks en ook het comfort van een toilet ontbreekt niet.

    Voorbeeld programma:

    13.30 uur Ontvangst en korte uitleg over het zeilen
    14.00 uur Start zeilen (taken verdelen en oefenen voor de wedstrijd)
    15.15 uur Start zeilwedstrijd of toertocht
    17.00 uur Finish en borrel en eventuele prijsuitreiking voor het winnende of verliezende team
    18.00 uur Afsluiting met een Tapas menu of BBQ met uitzicht op het water en de boten

    Wij bieden verschillende arrangementen voor bedrijfsuitjes aan, dus er is altijd een arrangement dat perfect geschikt is voor jullie bedrijfsuitje! Een arrangement kan bijvoorbeeld bestaan uit:

    - Zeilen inclusief Tapas of BBQ menu
    - Zeilen en RIB varen ( een RIB is een snelle rubberboot)
    - Zeilen en vergaderen
    - Zeilen en teambuilding
    - Zeiltoertocht met GPS

    Zijn jullie klaar voor deze ervaring? Kom dan naar Company Sailing voor een onvergetelijke dag op het water. Onze locatie biedt een perfecte ambiance aan het water, waarbij lekker eten en drinken net zo belangrijk is als het zeilen op mooie boten. En wij hebben ook nog eens de meeste zonuren van Nederland en dicht aan de kust altijd een goede wind om te zeilen. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kun je het aanvraagformulier invullen. Uniek als bedrijfsuitje/teamuitje!

    15 - 150 personen

    Het Moorddiner op (uw) locatie is een nieuwe variant op ons bekende moorddiner ‘Een Bloedige Bruiloftsdag’ en uniek in Nederland!!

    Het Moordspel 
    Cluedo voor professionals: tijdens een 10-jarig huwelijksfeest wordt een moord gepleegd, maar waarom en door wie?! Alleen de echte CSI deskundige weet toch nét dat ene detail boven water te krijgen.

    De personages worden aan u voorgesteld (laten dit nou net uw collega’s zijn die zich hebben omgekleed) en de verdachtmakingen volgen elkaar al snel op de voet. Wie doet wat met wie en waarom? Maar vooral: Wie is de Moordenaar…? Combineer, onderzoek en kom tot uw oplossing!

    Inspecteur Sanderinck (met Cee Kaa) ondervraagt en leidt dit precaire onderzoek. Iedereen ontvangt een script en passende kleding bij zijn of haar personage. Van sexuologe tot butler en van beginnend zangeresje tot goddelijke hunk. Iedereen duikt in de rol van zijn/haar leven. De gemoederen lopen hoog op! Tijd voor zo nu en dan een verkoeling en een heerlijk diner. Op een lege maag kunnen we niet oplossen! Een mooie beloning wacht er aan het eind van de avond voor de ware inspecteurs.

    Het Diner - uw eigen diner
     
    U bereidt en bepaalt zelf het driegangendiner van de avond en wij zorgen voor attributen, kostuums en een ervaren acteur. Heeft u geen zin om zelf te koken? Dan verzorgen wij natuurlijk ook de catering voor het moorddiner bij u op locatie. Onze medewerkers bespreken graag de mogelijkheden met u.

    Het Moorddiner op (uw) locatie is inclusief:

    • Professionele entertainer
    • Kleding/attributen
    • Script

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 999 personen

    Ook een chocolade-liefhebber? 

    Ontvangst
    Begin uw dag met een welkomstdrankje om daarna als een echte patissier aan de slag te gaan. 

    Workshop bonbons maken
    Onze deskundige patisser leert u de lekkerste bonbons of pralines te maken. De twee basistechnieken van het bonbons maken zijn het vullen en het ‘doorhalen’. In een handomdraai maakt u uw eigen goed gevulde bonbon doosje. Als vulling kunt u o.a. ganache, noten en zuidvruchten gebruiken. Na afloop van de workshop is het resultaat een doosje (circa 350 gram) vol heerlijke zelfgemaakte bonbons waarmee u goed thuis kunt komen.

    Diner
    Ter afsluiting geniet u samen van een heerlijk driegangen diner in het centrum van de stad. Hierbij heeft u per gang de keuze uit meerdere gerechten.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    15 - 60 personen

    Ik Hou van Holland, Het landje aan de Zuiderzee!
    Houden jullie van een feestje? 
    Wij zeker wel, daarom houden we ook van een "Ik Hou van Holland" Quiz en komen geheel in stijl gekleed in rood-wit-blauw en oranje.

    Wij zorgen voor een leuke aankleding van alle teams bij deze quiz, leuk voor de foto`s

    Na de indeling van de teams kiezen jullie een Teamcaptain. 
    De Teamcaptain wordt extra feestelijk aangekleed voor de Ik Hou van Holland Quiz.

    Onze Quizmaster maakt er een gezellige boel van, net zoals Linda de Mol. Onder het genot van Gratis Oud-Hollands snoep komen er 
    alllerlei verschillende onderdelen van de tv hit “Ik hou van Holland” voorbij inclusief het "Ik Hou van Holland" Rad

    Welk team mag een slinger geven aan het "Ik Hou van Holland" Rad in de finale? 
    Welk team mag onder luid gejuich naar voren komen voor de prijsuitreiking?

    We weten het na een Quiz vol met leuke spellen, muziek en vragenrondes.

    Boek nu deze Ik Hou van Holland Quiz voor het allerleukste bedrijfsfeest en bel of mail met Simona voor meer informatie.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten


    Vul voor meer informatie over dit bedrijfsuitje kunt u het aanvraagformulier invullen!

     

    15 - 500 personen

    Speel voor, tijdens of na een diner hét listigste spel van Nederland: Wie is de Rat? Ga in teams aan de slag met diverse puzzels, raadsels en andere uitdagende spellen. Ondertussen worden jullie overheerlijk verwend met een hapje en een drankje!

    Dit is niet zomaar een diner..
    Juich niet te vroeg.. Dit is dé ultieme combinatie van een listig stadsspel en een overheerlijk diner. Tussen de gang door even De Rat ontmaskeren. 'Even'. Wie is er te vertrouwen? En wie niet? Dit zorgt voor genoeg gespreksstof tijdens jullie diner..

    Wie is de Rat?
    Tijdens Wie is de Rat is er geen moment stilte. Elk team heeft een Rat en deze Rat heeft de taak om te manipuleren en saboteren. Alles om het team zoveel mogelijk punten te laten verspelen. Denk samen als team, speel slim en ontmasker De Rat. Weet jullie team de meeste punten te scoren of zorgt De Rat voor een spervuur aan saboterende acties? 

    • Listige opdrachten om de stad te ontdekken.
    • Breinbrekende opdrachten, waarbij samenwerking essentieel is.
    • Stemrondes voor een verhoging van de spanning, De Rat aan te wijzen en punten te scoren.
    • Er kan gekozen worden om Wie is de Rat te spelen voor het diner, tijdens het diner én na het diner. Wij adviseren om dit zoveel mogelijk gescheiden te houden, zodat jullie optimaal van beide kunnen genieten!

    Tijdsduur: 3,5 uur.
    Prijs: 
    €29,50 p.p. (exclusief diner).
    Groepsgrootte: vanaf 5 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    5 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Zeeland begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!