Leuke workshops in Zuid-Holland

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
102 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Heerlijke Kookworkshops
  • Creatieve workshops
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Zuid-Holland
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Kun jij met je team in 2 uur een échte hit produceren? Met HIT Factory duik je in de wereld van AI en muziekproductie. Samen schrijf je de songtekst, componeer je de muziek en maak je een videoclip. Innovatief, creatief én hilarisch!

    HIT Factory is een unieke teambuildingactiviteit waarin samenwerking en creativiteit centraal staan. Gewapend met AI-tools en een flinke dosis fantasie ga je met je team aan de slag om een eigen nummer te maken. In ChatGPT werk je aan de tekst, in Suno bepaal je het muziekgenre en vervolgens maak je in TikTok de videoclip. Hoe beter je prompt, hoe beter de tekst en de muziek die je wilt.

    Alles draait om communicatie, lef en fun: wie kan zijn ideeën snel omzetten in iets concreets? Onder tijdsdruk komen verrassende talenten bovendrijven en ontdekt je team hoe je elkaar het best aanvult. Het eindresultaat? Jullie eigen videoclip die nog lang voor gespreksstof zorgt.

    20 - 1000 personen

    De bar is open, de keuken bruist – welkom bij onze populaire en super gezellige keukenborrel kookworkshop! Samen met chef Michka bereid je een reeks heerlijke hapjes met seizoensgebonden ingrediënten uit bekende wereldkeukens, terwijl je geniet van een lokaal biertje, een goed glas wijn of een verfrissend 0% drankje.

    In en rond de keuken wordt gekookt, geproost en gelachen. Geen formeel diner aan tafel, maar een ongedwongen, levendige sfeer waarin koken en borrelen naadloos in elkaar overgaan. Voor elk kookniveau is er voldoende uitdaging en natuurlijk krijg je na afloop alle recepten, zodat je de gerechten thuis kunt herhalen voor je eigen keuken party.

    Jullie zijn bij deze keukenborrel workshop in en om de keuken en gaan niet aan tafel. Er is tijd en ruimte genoeg om lekker te kletsen, te proosten, te koken en te genieten.

    Waarom reserveren?

    • Gezellig borrelen én koken – twee belevingen in één

    • Wereldse hapjes met seizoensproducten – verrassend en smaakvol

    • Geschikt voor elk kookniveau – van beginner tot ervaren hobbykok

    • Recepten voor thuis – organiseer je eigen keukenborrel

    • Perfect voor groepen – vanaf 10 tot maximaal 34 personen*

    • Privé of zakelijk – ideaal voor feestjes en teambuilding

    Reserveer nu en beleef een keukenborrel vol smaak, gezelligheid en samenzijn. Een beleving die je meeneemt naar huis!

    • Chef Michka heeft de afgelopen jaren naast het runnen van haar kookstudio, haar eerste kookboek geschreven, op bijzondere locaties diverse culinaire belevings pop-up diners georganiseerd en is sinds juli 2025 officieel Hoeksche Ambassadeur. Haar kookstudio is in de omgeving ondertussen een begrip.
    10 - 34 personen

    Verken de kracht van eenheid terwijl de energie pulst en het ritme weerklinkt in jouw team. Tijdens deze dynamische en plezierige workshop ontdek je in enkele doeltreffende stappen de kunst van het spelen van een meeslepend samba-ritme. Een ervaring die niet alleen klinkt als muziek in de oren, maar ook zorgt voor een ongekende verbinding binnen het team.

    Deze activiteit is gewijd aan het gezamenlijk bouwen van ritme: een kunst die draait om samenwerken, luisteren, afstemmen en als team een solide muzikale basis leggen. Het lijkt misschien uitdagend, maar met deskundige begeleiding wordt het een haalbare en onvergetelijke ervaring.

    Voor wie: écht voor iedereen
    Duur: 45-75 minuten, in overleg. 
    Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.

    "Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!" Waarderingscijfer: 10 
    Marieke G. (Catharinaziekenhuis Eindhoven)  (bron: klantenvertellen.nl)
     
    "Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!”. Waarderingscijfer: 10 Emel T. (ING)  (bron: klantenvertellen.nl)

    Meer informatie over dit uitje? Mail ons via het formulier of bel ons. We praten heel graag even verder! Vervolgens heb je razendsnel een offerte per mail. 

    15 - 750 personen

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 25 tot 200

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    25 - 200 personen

    Let's Make Art Together!

    Breng jullie kernwaarden tot leven

    De Art of Values workshop transformeert de kernwaarden van jullie organisatie in een tastbaar, gezamenlijk kunstwerk. Teams geven visueel vorm aan, verkennen en stemmen af op jullie kernwaarden en gedeelde doel, waarbij essentiële gesprekken ontstaan door kunstgebaseerde samenwerking en creativiteit.

    Doelen & Voordelen:

    • Betekenisvolle dialoog - Creëer een veilige ruimte voor oprechte gesprekken over bedrijfswaarden
    • Team afstemming - Kunstmaken bevordert wederzijds begrip en gedeelde interpretaties
    • Visuele helderheid - Transformeer abstracte concepten in begrijpelijke visuele kunst
    • Tastbare herinnering - Produceer kunstwerken als voortdurende visuele herinneringen aan teamcommitments

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 800 deelnemers
    • Inbegrepen: Op maat gemaakte workshop, materialen, begeleiding, en afgewerkt kunstwerk klaar om op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 3-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Lanceren of vernieuwen van kernwaarden
    • Navigeren door organisatieverandering of groei
    • Afstemmen van leiderschap op waardengedreven gedrag
    • Definiëren van gedeelde waarden voor nieuwe of cross-functionele teams
    • Versterken van waarden tijdens rebranding of strategische verschuivingen
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

     

    4 - 800 personen

    Niemand zit erop te wachten om een totale black-out te krijgen tijdens een presentatie ofperformance. Maar hoe ga je dat met een goede voorbereiding dan aanpakken? Precies!! Door je te laten trainen door de beste professionals.

    Hoe leuk is het om tijdens deze masterclass/workshop te ontdekken wat de kracht is van echte humor? Superspannend!! Maar ook enorm leuk en leerzaam om te doen.  Je leert alle basisregels van een professionele stand-up comedian.

    Deze masterclass/workshop is geschikt voor iedereen. Wij verzorgen deze masterclass/workshop voor ieder eindresultaat.

    WAT MAG JE VERWACHTEN TIJDENS DEZE MASTERCLASS/WORKSHOP? 
    Als deelnemer mag je diverse keren een opdracht uitvoeren voor de groep. Alle situaties zorgen voor enorme lachsalvo’s.

    Wat zijn de valkuilen van het vak en hoe ga je hiermee om? Hoe ontwikkel jij jouw improvisatievermogen?

    En hoe creëer jij jouw geheel eigen stijl? Want dat maakt jou nog meer authentiek.

    Het einddoel van deze masterclass/workshop is dat je enorm hebt genoten en gelachen om alle verhalen en meest bizarre situaties. En daarnaast creëer je ook zelfvertrouwen, je leert de deelnemers op een andere manier beter kennen en je krijgt erg veel positieve energie. Out of the Box gaan op een zeer leuke manier.

    Zelfs voor professionele sprekers, dagvoorzitters, storytellers en/of presentatoren is onze masterclass/workshop een echte meerwaarde.

    We gaan intensief met elkaar aan het werk. En we geven elkaar nog meer positieve energie.

    Informeer graag naar alle mogelijkheden en kies voor Comedy Events!

    10 - 200 personen

    Let's Make Art Together!

    Teamdynamiek begrijpen door creatieve expressie
    De Art of Personalities workshop combineert inzicht in persoonlijkheden met creatieve samenwerking om teamdynamiek visueel te verkennen. In een ontspannen en inclusieve setting bespreken teamleden hun sterke punten, werkstijlen en communicatie voorkeuren via interactieve en creatieve activiteiten. Zo ontstaan er diepere verbindingen en groeit het begrip tussen verschillende persoonlijkheden.

    Doelen & Voordelen:

    • Betekenisvol dialoog - Open gesprekken over sterke punten en werkstijlen
    • Waardering van sterke punten - Herken en waardeer diverse kwaliteiten in het team
    • Visualisatie van teamdynamiek - Maak teaminteracties zichtbaar door kunst
    • Duurzame impact en herinnering - Kunstwerk als blijvende herinnering aan teamversterking

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 1000 deelnemers
    • Inbegrepen: Een volledig afgestemde workshop, alle materialen, professionele begeleiding en het afgewerkte kunstwerk, klaar om direct op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 2-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Teams met communicatie-uitdagingen of persoonlijkheidsconflicten
    • Nieuw samengestelde of herstructurerende teams die elkaar beter willen begrijpen
    • Cross-functionele teams die hun samenwerking willen versterken
    • Leiderschapsteams die inzicht zoeken in management- en communicatiestijlen
    • Projectteams bij de start van nieuwe initiatieven
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    4 - 200 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Maak een Keuze uit 3 van de onderstaande mogelijkheden:

    1) Een eigen Speelfilm maken met een keuze uit hilarische en actuele storylines en als thema Whodunit.

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat.
    Iedereen bepaalt zijn of haar functie in het team en filmcrew. Er zijn rollen zowel achter als voor de camera. Kies je wat bij de collega's past of geef je ze de opdracht om uit hun "comfort zone" te komen.

    2) Een eigen bedrijfs/promotie-of speelfilm maken:

    Maak samen met uw team een eigen bedrijfs, promotie of speelfilm en creëer een unieke teambuildingervaring.

    3) Een eigen recruitment/promotie film maken:  wie zijn we, wat doen we, waar staan we voor en waarom is het zo leuk om bij ons te komen werken.

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)

    Bij alle drie de keuzes geldt onderstaande:

    Start Teambuilding door eigen functieverdeling te maken:
    U kiest binnen uw team zelf wie de technische, creatieve, organisatorische of leidinggevende functies op zich nemen zoals: camera, geluid, regie, productie/ organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren.

    Door de Combinatie van binnen en buiten is het film maken het hele jaar mogelijk!
    Elk team/crew krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen. 

    Voor iedere scene hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Tijdens de borrel en diner worden de films gemonteerd! De jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in première en worden gepresenteerd via het grote scherm. .

    Tot slot (optioneel) gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.

    U zult versteld staan van het resultaat!

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een super leuke herinnering voor altijd! 

    Extra Compilatie (optioneel): We kunnen ook een extra compilatie en eindmontage maken van alle teamfilms te samen. Dit kan ideaal gebruikt worden voor een promotie op de eigen website, intranet of eventuele sociale Media zoals Linked-in.

    Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen. 

    Het programma ziet er als volgt uit (voorbeeld):
    14.00 uur Ontvangst op locatie
    14.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
    15.00 uur Start filmen 
    17.00 uur Laatste team retour; (borrelen) 
    17.15 uur Vervolg borrel of aansluitend eten(op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
    18.30 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking. 
    19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering) 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

     

    12 - 600 personen
    Film Teambuilding is de unieke creatieve motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jullie bedrijfsuitje vol Plezier, Verbinding, Hilariteit & Teambuilding
     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen!
     
    Je leert elkaar tijdens dit personeelsuitje eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider/regisseur die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
     
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Film teambuilding wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie avontuurlijke/hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial vol humor:)
     
    Samenwerken
    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.

    40 - 600 personen

    Welkom bij The HandProject 
    Bij The Hand Project geloven we dat teambuilding méér kan zijn dan een middagje samen buiten. In onze workshop bouwen jullie echte, functionele prothesehanden voor mensen die ze hard nodig hebben. Je werkt samen, je leert van elkaar, en je verandert iemands leven.

    Bij The Hand Project draait teambuilding om meer dan een leuke dag. Jullie bouwen samen een echte prothesehand voor iemand die er geen toegang toe heeft. Zo werk je aan teamgevoel én maak je direct impact.

    Hoe het werkt

    • Duur: ongeveer 2,5 uur

    • Locatie: overal in Nederland, wij komen naar jullie toe

    • Zelf doen of begeleid: kies voor een self-facilitated event of laat je begeleiden door ons team

    • Kleine of grote groep: geschikt vanaf 4 deelnemers tot wel 500 mensen

    Iedere deelnemer ervaart de workshop intensief en persoonlijk. Je werkt met één hand gebonden, leert creatief oplossen en merkt hoe belangrijk samenwerking is. Aan het eind versieren jullie samen een tas met persoonlijke boodschap en foto. Die gaat naar de ontvanger.

    Na een paar maanden volgt het mooiste moment: een foto van iemand die dankzij jullie hand zijn dagelijkse leven kan hervatten. Dat maakt de ervaring compleet.

    Waarom kiezen voor dit event?

    • Ideaal voor kleine teams: onze self-facilitated events zijn eenvoudig op te zetten en al een mega succes gebleken.

    • Grootschalig of internationaal: wij begeleiden ook evenementen met honderden deelnemers.

    • Blijvende herinnering: je team maakt niet alleen een mooi moment mee, maar ook tastbare verandering voor iemand anders.

    Waar kan dit?
    Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Haarlem… én bij jullie op kantoor. Wij regelen alles.

    Boek dit unieke uitje
    Wil je meer weten of direct boeken? Neem vrijblijvend contact op. Samen zorgen we voor een onvergetelijk teamuitje met echte impact.

    4 - 500 personen

    Een bijzonder teamuitje waar je nou eens op een heel andere manier dichter tot elkaar komt.

    Leer op een verrassende manier de creatieve kant van je  je collega's kennen. Of maak iets heel bijzonders van het afscheid van die ene collega die jullie gaat verlaten.
    In deze workshop neemt een heuse dichter je mee in een verrassend creatief proces. Op laagdrempelige en vooral inspirerende wijze wordt het hele team aangezet tot het schrijven van gedichten. 

    "Wat ontzettend leuk dit!"
    "Nooit gedacht dat ik een gedicht zou schrijven!"
    "Grappige opzet!"

    Tijdens deze workshop rekenenen we af het eeuwige 'moeten presteren' en leer je vanalles over creatief denken. (Voor velen een mooie brug naar de dagdakelijkse werkpraktijk.)

    Het resultaat:

    • iedereen is verwonderd over het eigen creatief (schrijf-)vermogen en dat van hun collega's
    • iedereen heeft een gedicht geschreven
    • iedereen draagt dat gedicht voor
      (Oók met meer dan twintig deelnemers? Ja! Zelfs met meer dan honderd deelnemers!
      Hoe dan?!
      Je zult verrast zijn.)
    • Je kent de drie wetten van Vos (Over het creatieve proces)

    "Ik heb weinig met taal, maar dit was heel bijzonder!"
    "Ik ga dit gedicht zeer zeker persoonlijk voordragen aan mijn collega."
    "Heel leuk en zelfs heel zinvol"

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, speels, bezinnend, met humor, verrassend.
    Duur: plm. 30 - 120 minuten. (Al naar gelang de wens en de groepsgrootte.)
    Minimaal 4 maximaal 100+ deelenemers
    De thematiek van de workshop wordt natuurlijk vooraf met je afgestemd.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

    2 - 200 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Catering én event management in 1. Voor knallende én duurzame bedrijfsevenementen.
    Live cooking voor je gasten. Van versgebakken pizza tot volledige aankleding. Verzorgd van A-Z. Mét positieve impact.

    Van casual tussendoor tot hele-dak-eraf.
    Voor elk type gelegenheid. Casual tussendoor of hele-dak-eraf. Binnen of buiten. Van kleine groepen tot wel 400 personen. Holie Pizza is een cateraar die meedenkt en volledig ontzorgt.

    • Lunch op kantoor
    • Teamborrel
    • Personeelsfeest
    • Jubileumfeest
    • Themafeest
    • Zomerfeest
    • Pizza workshops

    Een cateraar die meedenkt.
    Je hebt een datum, en dan... Ga je nadenken over de invulling van het eten. En het drinken. Misschien ook een barista? What about de aankleding? Een garderobe, statafels, lampjes of zelfs wat mooie bloemstukken?

    Wij weten dat er veel komt kijken bij het organiseren van een evenement. Daarom denken we graag met je mee. Wij hebben veel ervaring met het invullen van bedrijfsevenementen. Van eten tot aankleding. Wij werken met partners waardoor we al het mogelijke eventmaterieel kunnen inzetten voor jouw evenement.

    Nog geen concreet idee hoe jouw evenement eruit moet zien? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee over de invulling - van eten tot decoratie.

    Samen maken we positieve impact.
    Bij onze catering op locatie staat versgebakken pizza centraal. Pizza is onze superpower om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met eten dat gruwelijk lekker én duurzaam is.

    Best slim toch? Want zeg nou eerlijk; wie houdt er nou niet van pizza?!

    Door ons in te schakelen als cateraar en leverancier op jouw evenement maak je impact op drie manieren:

    1. Je reduceert de CO2 uitstoot doordat wij:
      1. Geen vlees en vis gebruiken
      2. Producten zoveel mogelijk lokaal inkopen
      3. Geen wegwerpservies gebruiken
    2. We compenseren onze CO2 uitstoot. Aan de hand van ons model, berekenen we hoeveel kg CO2 eq uitgestoten wordt. Naderhand compenseren we dit volledig bij onze partner Climeworks. Zo realiseren we samen een net-zero evenement.
    3. We inspireren je gasten door een fantastische ervaring te bieden met duurzaam eten.

    Op zoek naar een leuke teambuilding activiteit?
    Naast onze catering, verzorgen onze pizzabakkers ook pizza workshops op locatie. Zij leren jou en je collega's hoe je zelf een zalige pizza kunt bakken.

    Geen suffe teambuilding of saaie presentaties. Eerst geven we een mini-pizza college waarbij we je meenemen in de geheimen van het perfecte pizzadeeg. Daarna mag iedereen losgaan in de keuken en zijn eigen picasso maken.

    Waar wacht je nog op?! Let's go!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 500 personen

    De Graffiti workshop begint met wat uitleg over graffiti als kunstvorm, de technieken en materialen. Na de uitleg is het tijd om jezelf in een overall te hijsen en aan de slag te gaan met je eigen kunstwerk. Deze creatieve workshop is erg geschikt voor teambuilding. De informele sfeer en creativiteit zorgen ervoor dat je je collega’s beter leert kennen. We kunnen hierbij ook inspelen op bepaalde thema’s die aansluiten bij de groep of organisatie. Je kan er ook voor kiezen om hierbij dan te werken in tweetallen of teams.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    15 - 250 personen

    Op zoek naar een ontspannen en smakelijk bedrijfsuitje? Kies voor een kookworkshop! Samen bereiden jullie met verse ingrediënten een heerlijk diner. Leer elkaars kookkunsten kennen en werk samen in een verrassende, informele setting.

    Bij Het Kookstation komen samen actief koken en genieten samen. Op deze fraaie historische locatie bieden we culinaire passie in een karakteristieke omgeving: in gezelschap koken in een voormalige NS-wachtkamer uit 1894 in het station van Bodegraven, midden in het Groene Hart van Nederland.

    De inhoud van jullie bedrijfsuitje kookworkshop kan helemaal op maat worden gemaakt. Denk aan een eigen thema of recepten uit de keuken van een bepaald land. 

    *Tapas
    *Italiaans / Toscaans
    *Frans
    *Streekprodukten
    *De lekkerste gerechten van de wereld
    *En nog veel meer windstreken
    *We schrijven ook workshops op maat

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 71 personen

    Over deze pagina

    Op zoek naar leuke workshops in Zuid-Holland? In Zuid-Holland zijn veel leerzame workshops te doen!  Creatieve workshops in Rotterdam of gaan jullie voor kookworkshops in Leiden. Er zijn zoveel verschillende workshops in Zuid-Holland te doen! Samen een lipdub opnemen in Den Haag, een workshop Beestachtig Schilderen of een percussie workshop..    Op WegmetdeBaas vindt u een mooi overzicht van de leukste workshops in heel Zuid-Holland!  Kiezen jullie voor kookworkshops en gaan jullie heerlijk samen nieuwe gerechten leren koken, of gaan jullie voor creatieve workshops? Het maakt niet uit, op WegmetdeBaas vindt u voor ieder wat wils.

    Tips voor workshops Zuid-Holland?

    Creatieve workshops leiden
    Kookworkshops Rotterdam
    Workshops Zoetermeer
    Workshops Dordrecht

    Ook voor leuke beachgames of citygames in Zuid-Holland bent u bij WegmetdeBaas op het juiste adres (site)