Teambuilden in Noord-Brabant

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
269 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Noord-Brabant
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    In The Big Picture wordt een kunstwerk van ongekend formaat gemaakt. Teams werken aan afzonderlijke schilderijen die samen één geheel vormen. Het ontwerp hiervoor wordt vooraf in overleg gemaakt en is op basis van de doelen of kernwaarden van jullie bedrijf. 

    Onze grafische ontwerper maakt een ontwerp dat een afspiegeling is van jullie doelen, waarden, missie en visie. Op de dag zelf wordt dit door iedereen uitgebeeld en werkt zo aan een gezamenlijke toekomst. Het eindresultaat is een professioneel kustwerk dat nog jaren lang bij jullie op kantoor tentoongesteld kan worden.

    Voordat er echt geschilderd kan worden moeten de teams een strategie bepalen en doen ze opdrachten waarmee ze hun materialen kunnen verdienen. Daarna krijgen de teams al snel door dat ze niet hoeven te concurreren, maar dat onderling samenwerken tot het beste resultaat leidt. Ze moeten overleggen met de aansluitende canvassen om de juiste kleuren uit te kiezen voordat ze kunnen gaan mengen. Alle teams maken een klein onderdeel dat uitmaakt van de Big Picture. De canvassen worden verzameld en in één groot kunstwerk tentoongesteld. Tijdens de grote onthulling ziet iedereen voor het eerst het eindresultaat. 

    Teambuilding effecten van The Big Picture

    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je meteen belangrijke vaardigheden traint. Voorbeelden hiervan zijn

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    √ De kracht van een gezamenlijk doel ervaren
     Project planning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    The Big Picture is ontwikkeld door Catalyst Global en wordt in meer dan 40 landen uitgevoerd. Wij hebben de Nederlandse rechten voor alle Catalyst teambuilding programma's en zijn de enige die het hier in deze vorm aan mogen bieden. Meer hierover in het Catalyst filmpje https://vimeo.com/manage/152548706/general 
    40 - 1000 personen
    De onvermijdelijkheid van falen
    Een gevarieerde online-versie van de succesvolle workshop Faalplezier. Vanuit theater, muziek, schrijven en beeldende kunst zullen we met elkaar ervaren dat falen onvermijdelijk is en misschien zelfs wel noodzakelijk. Ondertussen zullen we veel plezier hebben. Het is zodoende leerzaam en ontspannend tegelijk!

    Het zal een zoom-bijeenkomst zijn in een ‘foyer’ en vijf zalen. We gaan na een ontvangst in groepjes uiteen en bezoeken steeds voor 20 minuten een voorstelling, een workshop of een andere activiteit. Ten slotte komen we ook weer allemaal bij elkaar en sluiten we af.

    We zijn dan 2,5 uur met elkaar in de wereld van het theater geweest. Daar waar we al maanden niet konden zijn.

    Laten we de mogelijkheden bespreken. We zijn afhankelijk van beschikbaarheid van mijn collega’s. Ik bel jou of jij belt mij… dan kunnen we overleggen en samen iets moois bedenken.

    Teambuilding kan dus toch online
    De meest uiteenlopende groepen uit de volle breedte van de markt hebben leerzame uurtjes gelachen. Een terugkerende reactie: Verrassend om mijn collega's eens op deze manier te ontmoeten.

    Kleine, grote en hele grote groepen
    Online maakt het niet uit met hoeveel we zijn. We hebben inmiddels ervaring met meer dan 300 gasten, ook met kleine clubjes, het was steeds geweldig leuk.

    Investering
    De investering hangt af van het aantal 'kleine zalen' oftewel deel-workshops. Er is veel mogelijk in ieder geval. Graag stuur ik een offerte op maat.

    Duur en locatie
    De online-faal-training duurt meestal zo'n 2,5 uur.
    Er wordt gebruik gemaakt het vergader programma ZOOM.
    Faalplezier kan ook in het Engels worden gegeven.

    Neem contact op via onderstaand formulier om je specifieke wensen te delen.
    8 - 2000 personen

    In de frisse lucht genieten van de prachtige vogels die in Nederland voorkomen. Ga met een leuke en enthousiaste gids vol verhalen mee op zoek naar de IJsvogel, de Blauwborst of het Baardmannetje. Wij verzorgen een verrekijker voor alle deelnemers en laten jou en je collega's versteld staan van de vele mooie en bijzondere vogels die in Nederland voorkomen. Van het Vondelpark in Amsterdam tot een wandeling door de Oostvaardersplassen, overal zijn mooie vogelsoorten te vinden!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    4 - 30 personen

    Happiness around the world

    Onder leiding van Charlie de Chatbot en een live facilitator reizen de teams over de wereld om uitdagingen te voltooien en om gelukspunten te verdienen. Nadat de teams zich hebben voorbereid op de reis, leren ze over verschillende tradities via opdrachten die hun vaardigheden op het gebied van werken op afstand op de proef stellen. Communicatie en samenwerking staan centraal, maar welk teams kan in de beschikbare tijd de meeste gelukspunten verdienen? Klaar voor vertrek?

    Opzet: 
    De online Business Game is geschikt voor alle type zakelijke groepen, van profit tot non-profit en van afdelingsniveau tot managementniveau. Het spelmodel staat, maar wij voegen hier graag uw input aan toe om het programma zo goed mogelijk af te stemmen op uw wensen en doelen. De teams staan voortdurend in contact met hun coach, die hen gedurende de hele game zal ondersteunen en begeleiden. Een populaire manier om deze communicatie op te zetten is via WhatsApp. 

    Duur: in overleg, standaard programma is ongeveer twee uur.

    Prijs
    : varieert naar gelang groepsgrootte en tijdsduur. 
    Uitvoer: de business game is mogelijk als totaalprogramma maar kan ook uitstekend ingepast worden als programmaonderdeel van uw vergadering, werkoverleg of kick off event. Dit programma is ook Engelstalig beschikbaar, andere talen op aanvraag.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    5 - 1000 personen

    Op zoek naar een leuke teambuilding, kennismaking of bedrijfsuitje? Inspiration Game is een inspirerende en energieke happening vol creativiteit! 

    Aan de hand van een actueel thema in het bedrijf maken jullie in verschillende teams het allerleukste creatieve product. Dat kan bijvoorbeeld een show of theaterstuk, een film, een soap, cabaret, een kunstwerk of een lied zijn. Onder tijdsdruk worden de teams uitgedaagd om alle aanwezige talenten zo goed mogelijk in te zetten en zo goed mogelijk samen te werken. De Game eindigt met een spectaculaire finale waarin alle producten worden gepresenteerd en op een ludieke manier worden gewaardeerd. Wie wordt de winnaar van de Inspiration Game? 

    De Inspiration Game kan op elke locatie gespeeld worden. Wij verzorgen een mobiel atelier met daarin alle spelbenodigdheden: theaterkostuums, schmink, video, licht, geluid, muziek, kunstmaterialen etc.

    Het spel is uitermate geschikt als teambuilding, als bedrijfsuitje of als fusie/reorganisatie-game. De Inspiration Game is een fantastisch evenement om elkaar eens op een andere manier te leren kennen en samen te werken. Een evenement waar nog lang over zal worden nagepraat!

    Wij denken graag samen met u mee over de thema’s en invulling van dit evenement. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden!

    25 - 500 personen

    Bij deze teambuilding game overvalt de kerstman jullie met creatieve doe-opdrachten, escape games en quizvragen. Het is ook mogelijk om deze game te laten personaliseren door vragen over jullie bedrijf of vriendengroep. Tijdens deze virtuele teambuilding game komt alles samen. Onze jury zorgt voor een live score. Zijn jullie klaar voor deze toffe kersteditie?

    Borrelpakket
    Willen jullie na afloop van de activiteit nog met zijn alle samen virtueel borrelen? Dat kunnen wij ook voor jullie regelen. Wij hebben een uniek kerst-borrelpakket samengesteld. Wij helpen graag met het organiseren van het perfecte teamuitje.  

    15 - 500 personen
    NIEUW! 
    In deze moeilijke tijden willen we allemaal wel eens ontsnappen. Wij hebben een nieuw spel ontwikkeld die gemakkelijk thuis aan de eettafel te spelen is met een groepje van maximaal 5 personen.

    Prison Escape at home
    Het is ondertussen twee weken geleden dat je op weg was naar het vliegveld. Je zou op vakantie gaan met je partner naar het zonnige Egypte. Maar in plaats van naar het vliegtuig ben je naar een cel gebracht...

    Na urenlang ondervraagd te zijn komt de aap uit de mouw... Er is wat gevonden in jouw bagage! Dit is het begin van een superspannend en verrassend spel. Een app game in combinatie met uitdagende puzzels en verwarrende informatie. Aan jullie om alles te ontcijferen!En… Het kan gewoon bij jou aan de keukentafel gespeeld worden.

    Wat heb je nodig ? 
    Het belangrijkste dat je nodig hebt is een tablet of smartphone met internetverbinding. Daarnaast heb je een printer, liniaal, 10 enveloppen en een pen nodig. Bij aanschaf van dit spel ontvangen jullie per e-mail alle spelbenodigdheden en een inlogcode voor de TB Events app.  

    Vul voor meer info of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    1 - 5 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    Weet je nog? Ohja! Ahhh die vond ik zo leuk! Is dat al zo lang geleden?
    Weet jij nog wie het 5e lid van de Backstreet Boys was? Welk spel je speelde op je Nokia 3310 en kan je meezingen met Wannabe van de Spice Girls ? Ken je de tekst nog van de openingstune van The Fresh Prince of van Friends? Wij nemen je in deze te gekke Quiz mee naar de jaren 90 en 00 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een gerse presentator. Elke deelnemer ontvangt van ons ook nog een te gekke 90's gadget en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige Flippocup!

    De 90's en '00s Quiz
    Deze Quiz & Muziek avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze 2 decennia meegemaakt, als kind, puber of als volwassene! Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Veel quiz en weinig muziek of juist andersom? Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale Quiz duurt ongeveer 2 uur. (korter en langer in overleg mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen!

    90s en 00s Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz avond waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 90 en 00's en dit aanvullen met heerlijke muziek.

    Duur
    • Ongeveer 2 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 20 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup)

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 90s en 00s
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 90's / 00's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team!• 90's Gadget voor alle deelnemers
    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Bij grotere groepen korting mogelijk.

    20 - 250 personen

    MeerMetFotografie.nl verzorgt fotografieworkshops die uw team scherper maken.

    Workshop “Focus op Kernwaarden”
    Duik in de wereld van de communicatie door middel van beeld! Deelnemers bedenken en fotograferen een serie reclameposters waarin de kernwaarden in beeld en tekst worden uitgedragen.

    We werken in verschillende fotografie- en brainstormrondes, zodat het werk steeds beter en creatiever wordt. Jullie krijgen uitleg over hoe reclame werkt. We brengen een groot aantal attributen mee waarmee jullie kunnen werken, maar ook professionele lichtopstellingen en veel inspirerende foto's.

    Eindresultaat
    Een nieuwe blik op jullie team en kernwaarden, vereeuwigd in een digitale presentatie met het werk dat in de workshop is gemaakt. We bespreken het resultaat in de workshop en sturen julle het werk digitaal of als afdruk toe.

    Praktische informatie

    * Geen voorkennis nodig! Iedereen kan deelnemen
    * Fotografeer met mobiele telefoons of eigen camera's
    * Extra camera's te leen indien nodig
    * Duur van de workshop: 2 of 3 uur
    * Begeleiding door ervaren, professionele fotografen
    * Presentatie op maat gemaakt voor uw team
    * Gebruik van materialen en professionele lichtapparatuur

    Kortom: creatieve teambuilding mét inhoud! Vraag snel uw offerte aan, met meer details over deze workshop.

    6 - 20 personen

    Maak kennis met de Empire City Dinner Game van Holland Tour Guides. Een hypermodern, virtueel GPS spel, in combinatie met een overheerlijk 3-gangen diner, waarbij u drie verschillende restaurants aandoet. U kunt kiezen voor het Empire City straten spel of het misdaadspel, genaamd crime city dinner game. Bent u er klaar voor? Uiteraard Coronaproof!

    Hoe werkt het Empire City spel?
    U bent de manager van een vastgoedkantoor met één duidelijke opdracht: zoveel mogelijk panden in uw portefeuille krijgen. Is uw team slimmer en sneller dan de concurrentie dan zal uw bankrekening het snelste groeien. Bent u de Donald Trump van de Lage Landen?

    U en uw teamleden krijgen meerdere GPS tablets en portofoons mee. Op uw tablets ziet u een plattegrond van de stad, waarop u uzelf, uw teamgenoten, de concurrentie, de gebouwen en nog vele extra’s ziet verschijnen. Door gebouwen in te sluiten komen deze in uw portefeuille, maar let op! Als de tegenstander u insluit stelen ze geld van uw rekening. Wie het laatst lacht, lacht het best!

    Deze variant is de ideale combinatie van spel en ontspanning, want wij zorgen ervoor dat u niet met een lege maag naar huis gaat. Ondertussen kunt u al uw energie kwijt tijdens dit spannende spel, dat wij halverwege zullen onderbreken om te genieten van een voortreffelijk hoofdgerecht. We sluiten de avond af met een feestelijke prijsuitreiking en een heerlijk nagerecht. Wat wenst u nog meer?

    Programma-indicatie:
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Empire City Dinner Game deel 1
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Empire City Dinner Game deel 2
    22.00 - 22.30 Nagerecht

    Inclusief:
    - Professionele begeleiding
    - Uitgebreid 3-gangen diner in 3 restaurants naar keuze
    - GPS tablets
    - Portofoons
    - Teambuilding, leuk als bedrijfsuitje
    - Leuke prijs voor het beste team
    - Te boeken op uw gewenste avond!

    Prijs:
    12 - 19 personen € 57,50 p.p. excl. BTW
    20 - > personen € 54,50 p.p. excl. BTW

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    12 - 500 personen

    Team 1... Ready?... GO! Het eerste team gaat de uitdagingen van het circuit te lijf onder het gejuich van het publiek. Maar wordt dit ook de snelste tijd?

    Van Pitstop tot Pimp Shop!
    Van ontwerp naar complete zeepkist, in teams van 4 tot 8 personen. Wie zijn verantwoordelijk voor het constructieve en creatieve deel? En wie spelen de games en opdrachten om geld te verdienen?

    Met het gewonnen geld kan worden geshopt in de Pimp-My-Ride Tuning Shop. Verkrijgbaar zijn de meest waanzinnige accessoires als ’dikke’ uitlaten, ’bling-bling’ zijspiegels, zwaailichten, alarmsystemen, LED verlichting, bull-bars, kentekenplaten met inspirerende en maffe teksten, etc.

    Grand Prix… action!
    In een waanzinnig spannende tijdrit voeren de chauffeurs een aantal zenuwslopende opdrachten uit met de zeepkist. Een combinatie van techniek, vernuftige uitvoering en snelheid maakt een winnend zeepkisten team…

    Een remwegtest wordt gevolgd door een chauffeurswissel, waarna een foutloze slalom leidt naar de whoop-de-doo’s en scherpe bochten in het circuit. Wat is de eindtijd? Hoeveel strafseconden worden erbij opgeteld? Kortom… Wélk team wint de Zeepkisten Grand Prix?

    Programmaduur: 3 tot 3½ uur.
    Vergaderfaciliteiten aanwezig.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte over dit bedrijfsuitje/ teamuitje het aanvraagformulier in!

    10 - 750 personen

    De Talent Rooms is de nieuwste methode om de samenwerking binnen een team zichtbaar te maken en te verbeteren. Niet door erover te praten, maar door te doen en ervaren! De kamers bevatten ieder een spectaculaire uitdaging waarbij het team onder tijdsdruk moet samenwerken. 

    Een van de Talent Rooms is een 'escape-room' waarbij het team terecht komt in een crime scene en de uitdaging krijgt om zo snel mogelijk een aantal aanwijzingen uit te rechercheren. Bij een andere Talent Room wordt juist een beroep gedaan op de communicatieve vaardigheden van de teamleden: zal het hen lukken om twee ruimtes identiek in te richten zonder dat zij elkaar kunnen zien? In weer een andere Talent Room wordt juist een beroep gedaan op de kennis van de teamleden. 

    Teams worden op een creatieve manier uitgenodigd om samen te werken. Ook worden ze op een ludieke manier getest op flexibiliteit, innovatiekracht, pro-activiteit en inlevingsvermogen. Door het interactieve karakter van de kamers worden de deelnemers verrast met onverwachte situaties en gestimuleerd om na elke kamer hun team samenwerking te verbeteren

    We eindigen met een spectaculaire finaleronde. Een echte knaller waarna het winnende team bekend wordt gemaakt!

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 150 personen

    Een uniek teambuildingspel (evenveel rollen achter als voor de camera)

    Als veilig uitje:

    Maak met elkaar een film met behulp van een van onze ludieke storylines of thema's.  Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera. 

    Film Festival: (unieke storylines of eigen opdracht)
    Door de opbouw en ontwikkeling in het spel worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
    U zult versteld staan van het resultaat!

    Teambuilding:

    U kiest binnen uw team wie o.a. de functie van camera, geluid, regie, productie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich neemt.

    Welk team wint de Oscar voor de beste film, acteur of actrice en maakt de origineelste scene! 

    Maak vooraf een keuze uit een speelfilm, promotiefilm of commercial. 

    Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen. Ook zal er een hoog inspiratiegehalte voor de teams/crews bereikt worden omdat we uiteenlopende storylines aanreiken. Van Uw eigen thema of onderwerp kunnen we ook een storyline maken.

    Binnen en buiten mogelijk het gehele jaar!
    Uw gezelschap wordt onderverdeeld in teams/crews van maximaal toegestane grootte. Elk team krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen voor de spelers. Men kan er voor kiezen zelf een storyline uit te kiezen of zelf te bedenken.
    Kortom er zijn technische, creatieve en organisatorische rollen op de voor en- achtergrond in te vullen. Overigens kan er ook tijdens het filmen van een aantal rollen worden gewisseld.

    Voor de scenes hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Na afloop van de opnames worden de films gemonteerd terwijl het gezelschap napraat met een drankje en een hapje.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in premiere waarna de jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team. Tot slot gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een hernnering voor het leven! 

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    13.00 uur Ontvangst op locatie
    13.30 uur Instructie en start filmen 
    16.45 uur Laatste team retour; (borrelen) 
    17.30 uur Aanvang diner (op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
    19.00 uur Premiere films en aansluitend oscaruitreiking. 
    19.20 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering) 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    Heb jij zin om toch Carnaval te vieren dit jaar? Dat kan! Boek samen met je collega's, vrienden of familie deze Online Carnaval Quiz! 

     Haal je Carnavalspakkie maar uit de kast, Live Stream aan en samen maken wij er een feestje van! Hoe ga jij verkleed? 
    De Carnaval Quiz draait volledig om een middag of avondje vol humor en samen plezier maken. Hoeveel weet jij eigenlijk over Carnaval? Er komen vragen voorbij waarmee wij dit gaan testen en natuurlijk blijven de échte Carnavalskrakers niet uit. 

    Heb jij al zin in een digitale polonaise? 

    Speel individueel óf in virtuele teams en maak er samen een feestje van! Een gezellig en veilig alternatief om toch Carnaval samen te vieren! Je kan vanuit je eigen huis of kanoor meespelen. 

    Voorbeeld programma indeling
    15:00 – 15:15 uur Iedereen online? Onze Quizmaster legt het programma uit
    15:15 – 16:30 uur Online Carnaval Quiz
    16:30 – 16:45 uur Korte pauze
    16:45 – 17:00 uur Afsluiting programma

    De tijden van het programma zijn flexibel en kunnen naar jullie wens aangepast worden!

    Inclusief

    • Live presentatie door onze enthousiaste quizmaster
    • Benodigdheden worden digitaal toegestuurd
    • 1,5 - 2 uur spelplezier!

    Prijzen 
    Aantal personen             Totaal prijs 
      2 t/m 20                      € 350,00 totaal incl. BTW
    21 t/m 30                      € 450,00 totaal incl. BTW
    31 t/m 45                      € 550,00 totaal incl. BTW 
    46 t/m 60                      € 650,00 totaal incl. BTW
    61 of meer?                   € 10,00 per persoon incl. BTW

    Locaties
    Wij organiseren uitjes door heel Nederland en België. De Online Quiz kan vanaf elke locatie gespeeld worden.

    Vrijblijvende offerte
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden.

    Recensies
    Klanten die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld een 9,1! uit ruim 350+ recensies! Benieuwd naar alle recensies? Bekijk alle recensies op: https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/uitjeseneten-nl/

    Leuke tip voor jullie online teamuitje/ online personeelsuitje!

    2 - 500 personen

    Een activiteit die echt een keer gedaan moet hebben! De GPS TukTuk Challenge is een speurtocht door het Brabantse platteland en verschillende historische dorpen. Weet jij de verschillende punten te vinden en de opdrachten die hierbij horen op tijd te vinden en uit te voeren?

    Hoe ziet je dag eruit?
    Je start je dagje weg bij Fort Lunet. Hier wordt je ontvangen en heb je de mogelijkheid om samen met je gezelschap een kop koffie of thee te drinken en een stuk appelgebak te eten. Is iedereen van de partij? Dan roepen wij onze activiteitbegeleider erbij! Deze begeleidt jullie activiteit en zorgt ervoor dat iedereen wordt verdeeld over kleinere groepjes van maximaal 7 personen. Als je dit liever zelf doet, mag dat natuurlijk ook.

    De groepjes lopen samen met de activiteitbegeleider naar de parkeerplaats waar de tuktuks staan geparkeerd. Voordat iedereen op pad gaat, krijgt iedereen die gaat en mag rijden een duidelijke uitleg over het rijden met een tuktuk. Je mag in onze tuktuks rijden wanneer je minimaal 21 jaar of ouder bent en in het bezit van een geldig autorijbewijs. De uitleg van de GPS TukTuk Challenge start ook. Jullie activiteitbegeleider deelt navigatiemapjes uit. Hierin staan navigatiepunten die je gaat zoeken met hulp van de GPS die in de tuktuk zit. Nu je weet waar je naartoe moet, mag je beginnen met jouw route!

    Ieder team heeft een andere route. Hierdoor rijd je niet achter elkaar aan maar ga je elkaar ongetwijfeld tegenkomen onderweg. Ben je aangekomen bij je eerste punt? Kijk dan goed naar de opdracht die je in je mapje terugvind. Maak de opdrachten zo goed mogelijk! Het team die dit het beste uitvoert, maakt kans op de eerste plek! Je gaat alle navigatiepunten één voor één af.

    Halverwege de route kom je weer bij elkaar voor een pauze op een terras. Hier ben je weer even samen met alle groepjes om een drankje te drinken en het eerste deel van de speurtocht te bespreken. Maar jullie zijn nog niet klaar. Stap in de tuktuk en vind de overige punten!

    Wanneer je alle punten hebt gevonden, rijd je naar de eindlocatie. Dit is de parkeerplaats waar je bent begonnen. Je loopt terug naar Fort Lunet en levert je antwoorden in. Terwijl alle teams terug komen worden de antwoorden nagekeken.

    De spanning is ondertussen om te snijden. Wie heeft de meeste antwoorden goed? Dat maken we bekend in een ludieke prijsuitreiking!


    • Voorbeeldprogramma*:
    • 12.30 uur – Ontvangst met koffietafel en gebak (exclusief)
    • 13.30 uur – Uitleg tuktuk en start GPS Biesbosch TukTuk Challenge
    • 14.30 uur – Gezamelijke pauze op een terras in de omgeving (exclusief drankjes)
    • 15.00 uur – Vervolg GPS Biesbosch TukTuk Challenge
    • 16.30 uur – Einde GPS Biesbosch TukTuk Challenge
    • 16.45 uur – Start prijsuitreiking
    • 17.00 uur – Start heerlijke barbecue (exclusief)

    *Dit is slechts een voorbeeldprogramma. De tijden en aanvullingen zijn in overleg te bepalen.

     

    Prijs De prijs van de GPS Biesbosch TukTuk Challenge is op aanvraag

    Culinair programma

    • Eten en drinken zit niet standaard bij de GPS TukTuk Challenge
    • Heb je interesse in eten en drinken? Laat ons dit weten en dan kijken wij samen met jou naar de mogelijkheden
    • Eén locatie voor de activiteit en eten en drinken

    Voorwaarden tuktuk rijden

    • Bestuurders van de tuktuk zijn 21 jaar of ouder
    • Bestuurders van de tuktuk zijn in het bezit van een geldig autorijbewijs B

    Overige arrangementen
    Naast de GPS Biesbosch TukTuk Challenge organiseren wij nog meer activiteiten. Ben je benieuwd naar ons complete aanbod? Kijk op www.uitinzuid.nl of vul het contactformulier in voor meer informatie over personeelsuitjes, familiedagen en teamuitstapjes.

    Voor meer informatie bel je 0162 727 040 of vul je het onderstaande formulier in.

    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Noord-Brabant begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!