In de frisse lucht genieten van de prachtige vogels die in Nederland voorkomen. Ga met een leuke en enthousiaste gids vol verhalen mee op zoek naar de IJsvogel, de Blauwborst of het Baardmannetje. Wij verzorgen een verrekijker voor alle deelnemers en laten jou en je collega's versteld staan van de vele mooie en bijzondere vogels die in Nederland voorkomen. Van het Vondelpark in Amsterdam tot een wandeling door de Oostvaardersplassen, overal zijn mooie vogelsoorten te vinden!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Happiness around the world
Onder leiding van Charlie de Chatbot en een live facilitator reizen de teams over de wereld om uitdagingen te voltooien en om gelukspunten te verdienen. Nadat de teams zich hebben voorbereid op de reis, leren ze over verschillende tradities via opdrachten die hun vaardigheden op het gebied van werken op afstand op de proef stellen. Communicatie en samenwerking staan centraal, maar welk teams kan in de beschikbare tijd de meeste gelukspunten verdienen? Klaar voor vertrek?
Opzet:
De online Business Game is geschikt voor alle type zakelijke groepen, van profit tot non-profit en van afdelingsniveau tot managementniveau. Het spelmodel staat, maar wij voegen hier graag uw input aan toe om het programma zo goed mogelijk af te stemmen op uw wensen en doelen. De teams staan voortdurend in contact met hun coach, die hen gedurende de hele game zal ondersteunen en begeleiden. Een populaire manier om deze communicatie op te zetten is via WhatsApp.
Duur: in overleg, standaard programma is ongeveer twee uur.
Prijs: varieert naar gelang groepsgrootte en tijdsduur.
Uitvoer: de business game is mogelijk als totaalprogramma maar kan ook uitstekend ingepast worden als programmaonderdeel van uw vergadering, werkoverleg of kick off event. Dit programma is ook Engelstalig beschikbaar, andere talen op aanvraag.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Op zoek naar een leuke teambuilding, kennismaking of bedrijfsuitje? Inspiration Game is een inspirerende en energieke happening vol creativiteit!
Aan de hand van een actueel thema in het bedrijf maken jullie in verschillende teams het allerleukste creatieve product. Dat kan bijvoorbeeld een show of theaterstuk, een film, een soap, cabaret, een kunstwerk of een lied zijn. Onder tijdsdruk worden de teams uitgedaagd om alle aanwezige talenten zo goed mogelijk in te zetten en zo goed mogelijk samen te werken. De Game eindigt met een spectaculaire finale waarin alle producten worden gepresenteerd en op een ludieke manier worden gewaardeerd. Wie wordt de winnaar van de Inspiration Game?
De Inspiration Game kan op elke locatie gespeeld worden. Wij verzorgen een mobiel atelier met daarin alle spelbenodigdheden: theaterkostuums, schmink, video, licht, geluid, muziek, kunstmaterialen etc.
Het spel is uitermate geschikt als teambuilding, als bedrijfsuitje of als fusie/reorganisatie-game. De Inspiration Game is een fantastisch evenement om elkaar eens op een andere manier te leren kennen en samen te werken. Een evenement waar nog lang over zal worden nagepraat!
Wij denken graag samen met u mee over de thema’s en invulling van dit evenement. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden!
Bij deze teambuilding game overvalt de kerstman jullie met creatieve doe-opdrachten, escape games en quizvragen. Het is ook mogelijk om deze game te laten personaliseren door vragen over jullie bedrijf of vriendengroep. Tijdens deze virtuele teambuilding game komt alles samen. Onze jury zorgt voor een live score. Zijn jullie klaar voor deze toffe kersteditie?
Borrelpakket
Willen jullie na afloop van de activiteit nog met zijn alle samen virtueel borrelen? Dat kunnen wij ook voor jullie regelen. Wij hebben een uniek kerst-borrelpakket samengesteld. Wij helpen graag met het organiseren van het perfecte teamuitje.
Vul voor meer info of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
90s en 00s Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz avond waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 90 en 00's en dit aanvullen met heerlijke muziek.
Duur
• Ongeveer 2 uur (ook korter mogelijk)
Starttijden:
• In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.
Details:
• Minimaal 20 personen
• Prijs is inclusief BTW
• Prijs is inclusief reiskosten
• Prijs is inclusief benodigdheden
• Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
• Prijs in inclusief Quizmaster
• Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup)
Inhoud van het arrangement:
• Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 90s en 00s
• We draaien rondom de Quiz lekkere 90's / 00's muziek.
• Spontane Quizmaster
• Prijs voor het winnende team!• 90's Gadget voor alle deelnemers
Prijs:
• €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)
Bij grotere groepen korting mogelijk.
MeerMetFotografie.nl verzorgt fotografieworkshops die uw team scherper maken.
Workshop “Focus op Kernwaarden”
Duik in de wereld van de communicatie door middel van beeld! Deelnemers bedenken en fotograferen een serie reclameposters waarin de kernwaarden in beeld en tekst worden uitgedragen.
We werken in verschillende fotografie- en brainstormrondes, zodat het werk steeds beter en creatiever wordt. Jullie krijgen uitleg over hoe reclame werkt. We brengen een groot aantal attributen mee waarmee jullie kunnen werken, maar ook professionele lichtopstellingen en veel inspirerende foto's.
Eindresultaat
Een nieuwe blik op jullie team en kernwaarden, vereeuwigd in een digitale presentatie met het werk dat in de workshop is gemaakt. We bespreken het resultaat in de workshop en sturen julle het werk digitaal of als afdruk toe.
Praktische informatie
* Geen voorkennis nodig! Iedereen kan deelnemen
* Fotografeer met mobiele telefoons of eigen camera's
* Extra camera's te leen indien nodig
* Duur van de workshop: 2 of 3 uur
* Begeleiding door ervaren, professionele fotografen
* Presentatie op maat gemaakt voor uw team
* Gebruik van materialen en professionele lichtapparatuur
Kortom: creatieve teambuilding mét inhoud! Vraag snel uw offerte aan, met meer details over deze workshop.
Maak kennis met de Empire City Dinner Game van Holland Tour Guides. Een hypermodern, virtueel GPS spel, in combinatie met een overheerlijk 3-gangen diner, waarbij u drie verschillende restaurants aandoet. U kunt kiezen voor het Empire City straten spel of het misdaadspel, genaamd crime city dinner game. Bent u er klaar voor? Uiteraard Coronaproof!
Hoe werkt het Empire City spel?
U bent de manager van een vastgoedkantoor met één duidelijke opdracht: zoveel mogelijk panden in uw portefeuille krijgen. Is uw team slimmer en sneller dan de concurrentie dan zal uw bankrekening het snelste groeien. Bent u de Donald Trump van de Lage Landen?
U en uw teamleden krijgen meerdere GPS tablets en portofoons mee. Op uw tablets ziet u een plattegrond van de stad, waarop u uzelf, uw teamgenoten, de concurrentie, de gebouwen en nog vele extra’s ziet verschijnen. Door gebouwen in te sluiten komen deze in uw portefeuille, maar let op! Als de tegenstander u insluit stelen ze geld van uw rekening. Wie het laatst lacht, lacht het best!
Deze variant is de ideale combinatie van spel en ontspanning, want wij zorgen ervoor dat u niet met een lege maag naar huis gaat. Ondertussen kunt u al uw energie kwijt tijdens dit spannende spel, dat wij halverwege zullen onderbreken om te genieten van een voortreffelijk hoofdgerecht. We sluiten de avond af met een feestelijke prijsuitreiking en een heerlijk nagerecht. Wat wenst u nog meer?
Programma-indicatie:
18.00 - 19.00 Voorgerecht
19.00 - 20.00 Empire City Dinner Game deel 1
20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
21.00 - 22.00 Empire City Dinner Game deel 2
22.00 - 22.30 Nagerecht
Inclusief:
- Professionele begeleiding
- Uitgebreid 3-gangen diner in 3 restaurants naar keuze
- GPS tablets
- Portofoons
- Teambuilding, leuk als bedrijfsuitje
- Leuke prijs voor het beste team
- Te boeken op uw gewenste avond!
Prijs:
12 - 19 personen € 57,50 p.p. excl. BTW
20 - > personen € 54,50 p.p. excl. BTW
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Team 1... Ready?... GO! Het eerste team gaat de uitdagingen van het circuit te lijf onder het gejuich van het publiek. Maar wordt dit ook de snelste tijd?
Van Pitstop tot Pimp Shop!
Van ontwerp naar complete zeepkist, in teams van 4 tot 8 personen. Wie zijn verantwoordelijk voor het constructieve en creatieve deel? En wie spelen de games en opdrachten om geld te verdienen?
Met het gewonnen geld kan worden geshopt in de Pimp-My-Ride Tuning Shop. Verkrijgbaar zijn de meest waanzinnige accessoires als ’dikke’ uitlaten, ’bling-bling’ zijspiegels, zwaailichten, alarmsystemen, LED verlichting, bull-bars, kentekenplaten met inspirerende en maffe teksten, etc.
Grand Prix… action!
In een waanzinnig spannende tijdrit voeren de chauffeurs een aantal zenuwslopende opdrachten uit met de zeepkist. Een combinatie van techniek, vernuftige uitvoering en snelheid maakt een winnend zeepkisten team…
Een remwegtest wordt gevolgd door een chauffeurswissel, waarna een foutloze slalom leidt naar de whoop-de-doo’s en scherpe bochten in het circuit. Wat is de eindtijd? Hoeveel strafseconden worden erbij opgeteld? Kortom… Wélk team wint de Zeepkisten Grand Prix?
Programmaduur: 3 tot 3½ uur.
Vergaderfaciliteiten aanwezig.
Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte over dit bedrijfsuitje/ teamuitje het aanvraagformulier in!
De Talent Rooms is de nieuwste methode om de samenwerking binnen een team zichtbaar te maken en te verbeteren. Niet door erover te praten, maar door te doen en ervaren! De kamers bevatten ieder een spectaculaire uitdaging waarbij het team onder tijdsdruk moet samenwerken.
Een van de Talent Rooms is een 'escape-room' waarbij het team terecht komt in een crime scene en de uitdaging krijgt om zo snel mogelijk een aantal aanwijzingen uit te rechercheren. Bij een andere Talent Room wordt juist een beroep gedaan op de communicatieve vaardigheden van de teamleden: zal het hen lukken om twee ruimtes identiek in te richten zonder dat zij elkaar kunnen zien? In weer een andere Talent Room wordt juist een beroep gedaan op de kennis van de teamleden.
Teams worden op een creatieve manier uitgenodigd om samen te werken. Ook worden ze op een ludieke manier getest op flexibiliteit, innovatiekracht, pro-activiteit en inlevingsvermogen. Door het interactieve karakter van de kamers worden de deelnemers verrast met onverwachte situaties en gestimuleerd om na elke kamer hun team samenwerking te verbeteren
We eindigen met een spectaculaire finaleronde. Een echte knaller waarna het winnende team bekend wordt gemaakt!
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Een uniek teambuildingspel (evenveel rollen achter als voor de camera)
Als veilig uitje:
Maak met elkaar een film met behulp van een van onze ludieke storylines of thema's. Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera.
Film Festival: (unieke storylines of eigen opdracht)
Door de opbouw en ontwikkeling in het spel worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
U zult versteld staan van het resultaat!
Teambuilding:
U kiest binnen uw team wie o.a. de functie van camera, geluid, regie, productie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich neemt.
Welk team wint de Oscar voor de beste film, acteur of actrice en maakt de origineelste scene!
Maak vooraf een keuze uit een speelfilm, promotiefilm of commercial.
Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen. Ook zal er een hoog inspiratiegehalte voor de teams/crews bereikt worden omdat we uiteenlopende storylines aanreiken. Van Uw eigen thema of onderwerp kunnen we ook een storyline maken.
Binnen en buiten mogelijk het gehele jaar!
Uw gezelschap wordt onderverdeeld in teams/crews van maximaal toegestane grootte. Elk team krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen voor de spelers. Men kan er voor kiezen zelf een storyline uit te kiezen of zelf te bedenken.
Kortom er zijn technische, creatieve en organisatorische rollen op de voor en- achtergrond in te vullen. Overigens kan er ook tijdens het filmen van een aantal rollen worden gewisseld.
Voor de scenes hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.
Na afloop van de opnames worden de films gemonteerd terwijl het gezelschap napraat met een drankje en een hapje.
Na het Diner gaan alle filmpjes in premiere waarna de jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team. Tot slot gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet.
Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!.
De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een hernnering voor het leven!
Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
13.00 uur Ontvangst op locatie
13.30 uur Instructie en start filmen
16.45 uur Laatste team retour; (borrelen)
17.30 uur Aanvang diner (op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
19.00 uur Premiere films en aansluitend oscaruitreiking.
19.20 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering)
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Heb jij zin om toch Carnaval te vieren dit jaar? Dat kan! Boek samen met je collega's, vrienden of familie deze Online Carnaval Quiz!
Haal je Carnavalspakkie maar uit de kast, Live Stream aan en samen maken wij er een feestje van! Hoe ga jij verkleed?
De Carnaval Quiz draait volledig om een middag of avondje vol humor en samen plezier maken. Hoeveel weet jij eigenlijk over Carnaval? Er komen vragen voorbij waarmee wij dit gaan testen en natuurlijk blijven de échte Carnavalskrakers niet uit.
Heb jij al zin in een digitale polonaise?
Speel individueel óf in virtuele teams en maak er samen een feestje van! Een gezellig en veilig alternatief om toch Carnaval samen te vieren! Je kan vanuit je eigen huis of kanoor meespelen.
Voorbeeld programma indeling
15:00 – 15:15 uur Iedereen online? Onze Quizmaster legt het programma uit
15:15 – 16:30 uur Online Carnaval Quiz
16:30 – 16:45 uur Korte pauze
16:45 – 17:00 uur Afsluiting programma
De tijden van het programma zijn flexibel en kunnen naar jullie wens aangepast worden!
Inclusief
Prijzen
Aantal personen Totaal prijs
2 t/m 20 € 350,00 totaal incl. BTW
21 t/m 30 € 450,00 totaal incl. BTW
31 t/m 45 € 550,00 totaal incl. BTW
46 t/m 60 € 650,00 totaal incl. BTW
61 of meer? € 10,00 per persoon incl. BTW
Locaties
Wij organiseren uitjes door heel Nederland en België. De Online Quiz kan vanaf elke locatie gespeeld worden.
Vrijblijvende offerte
Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden.
Recensies
Klanten die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld een 9,1! uit ruim 350+ recensies! Benieuwd naar alle recensies? Bekijk alle recensies op: https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/uitjeseneten-nl/
Leuke tip voor jullie online teamuitje/ online personeelsuitje!
Een activiteit die echt een keer gedaan moet hebben! De GPS TukTuk Challenge is een speurtocht door het Brabantse platteland en verschillende historische dorpen. Weet jij de verschillende punten te vinden en de opdrachten die hierbij horen op tijd te vinden en uit te voeren?
Hoe ziet je dag eruit?
Je start je dagje weg bij Fort Lunet. Hier wordt je ontvangen en heb je de mogelijkheid om samen met je gezelschap een kop koffie of thee te drinken en een stuk appelgebak te eten. Is iedereen van de partij? Dan roepen wij onze activiteitbegeleider erbij! Deze begeleidt jullie activiteit en zorgt ervoor dat iedereen wordt verdeeld over kleinere groepjes van maximaal 7 personen. Als je dit liever zelf doet, mag dat natuurlijk ook.
De groepjes lopen samen met de activiteitbegeleider naar de parkeerplaats waar de tuktuks staan geparkeerd. Voordat iedereen op pad gaat, krijgt iedereen die gaat en mag rijden een duidelijke uitleg over het rijden met een tuktuk. Je mag in onze tuktuks rijden wanneer je minimaal 21 jaar of ouder bent en in het bezit van een geldig autorijbewijs. De uitleg van de GPS TukTuk Challenge start ook. Jullie activiteitbegeleider deelt navigatiemapjes uit. Hierin staan navigatiepunten die je gaat zoeken met hulp van de GPS die in de tuktuk zit. Nu je weet waar je naartoe moet, mag je beginnen met jouw route!
Ieder team heeft een andere route. Hierdoor rijd je niet achter elkaar aan maar ga je elkaar ongetwijfeld tegenkomen onderweg. Ben je aangekomen bij je eerste punt? Kijk dan goed naar de opdracht die je in je mapje terugvind. Maak de opdrachten zo goed mogelijk! Het team die dit het beste uitvoert, maakt kans op de eerste plek! Je gaat alle navigatiepunten één voor één af.
Halverwege de route kom je weer bij elkaar voor een pauze op een terras. Hier ben je weer even samen met alle groepjes om een drankje te drinken en het eerste deel van de speurtocht te bespreken. Maar jullie zijn nog niet klaar. Stap in de tuktuk en vind de overige punten!
Wanneer je alle punten hebt gevonden, rijd je naar de eindlocatie. Dit is de parkeerplaats waar je bent begonnen. Je loopt terug naar Fort Lunet en levert je antwoorden in. Terwijl alle teams terug komen worden de antwoorden nagekeken.
De spanning is ondertussen om te snijden. Wie heeft de meeste antwoorden goed? Dat maken we bekend in een ludieke prijsuitreiking!
*Dit is slechts een voorbeeldprogramma. De tijden en aanvullingen zijn in overleg te bepalen.
Prijs De prijs van de GPS Biesbosch TukTuk Challenge is op aanvraag
Culinair programma
Voorwaarden tuktuk rijden
Overige arrangementen
Naast de GPS Biesbosch TukTuk Challenge organiseren wij nog meer activiteiten. Ben je benieuwd naar ons complete aanbod? Kijk op www.uitinzuid.nl of vul het contactformulier in voor meer informatie over personeelsuitjes, familiedagen en teamuitstapjes.
Voor meer informatie bel je 0162 727 040 of vul je het onderstaande formulier in.