Teamactiviteiten voor uw bedrijf in Purmerend? | WegmetdeBaas

Filteren1filter

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
405 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Purmerend
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De CityGame is het leukste bedrijfsuitje in de stad! De interactieve Game zorgt voor spanning tussen de verschillende teams. Tijdens de CityGame worden alle teams op verschillende onderdelen uitgedaagd. Punten worden gescoord door vragen goed te beantwoorden en opdrachten goed te vervullen.

    De CityGame is een spannend en afwisselend programma in de stad. De voortgang van de Game is te volgen op de iPad. Sta je nog steeds eerste? Wat is ons volgende waypoint? Zijn er nog bonusvragen beschikbaar en hebben we nog berichten gekregen van andere teams? Kortom, een geweldige manier om de stad en je collega’s beter te leren kennen. We kunnen jullie tijdens de CityGame voorzien van allerlei originele hapjes en drankjes.

    De vragen en opdrachten zijn volledig bedrijfsgerelateerd te maken, waardoor de CityGame veel persoonlijker wordt. Zo is het zeer geschikt te maken voor bedrijfsuitjes, teamuitjes, productintroducties, relatie-evenementen of als afsluiting van vergaderdagen.
    Kortom: Een dag, of halve dag, de mooiste plekken van de mooiste steden van Nederland of België (her)ontdekken, terwijl je een hightech competitie speelt tegen je collega’s!? Speel de CityGame! Leuk als variant op escaperooms en leuk om te spelen als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 600 personen

    Compleet vernieuwd als city game. Origineler en creatiever dan ooit. Durven jullie uit de comfortzone te stappen? Daag nu je collega’s, vrienden of familie uit en boek Crazy 88 Deluxe als stadsspel in een stad naar keuze.

    Ervaar de leukste city game nu zelf
    In Crazy 88 Deluxe gaan jullie een stad naar keuze op stelten zetten. Jouw team wordt uitgedaagd met 88 hilarische en (te) gekke opdrachten. Denk jij je gezelschap écht goed te kennen?

    Waarom Crazy 88 Deluxe?
    - Het leukste spel om een stad naar keuze (en jouw gezelschap) te leren kennen.
    - 88 (te) gekke en hilarische opdrachten om uit je comfortzone te treden.
    - Verschillende niveaus van opdrachten, waardoor iedereen kan meedoen; ben jij The Rookie, The Troublemaker, The Daredevil of Insane?
    - Inclusief (te gekke) begeleiding, creatieve spelmaterialen en toffe attributen.

    Gegarandeerd een leuke dag
    In teams gaan jullie de stad verkennen op een lachwekkende manier. Jullie proberen zoveel mogelijk punten te scoren door foto’s en video’s in te sturen. Onze jury kijkt jullie opdrachten na. Maar let op: niks is ze te gek. Ben daarom zo creatief mogelijk en wie weet verdien jij wel extra punten. Weet jouw team er vandoor te gaan met de enige echte trofee? Go Crazy, Go Crazy 88 Deluxe. We dare you!

    5 - 2500 personen

    Samenwerking, teambuilding energie genereren en nog superleuk ook! 
    ‘U Deugt Wij Deugen’ is een spelprogramma waarbij groepen tegen elkaar uitkomen in allerlei originele en vermakelijke spelonderdelen. In dit spelprogramma wordt u uitgedaagd om meer uit u zelf en anderen te halen. Competitie én heel veel plezier met elkaar beleven staat centraal. Teambuilding gaat immers om veel meer dan alleen winnen of verliezen. Met een (vette) knipoog wordt daarbij ook gekeken hoe het allemaal tot stand kwam. Deugde het allemaal?

    We nodigen u graag uit om meer uit uzelf en uit anderen te halen!
    Zoals de naam van het spelprogramma al aangeeft, gaat de competitie met elkaars groepen hand in hand met de manier wáárop er wordt gewonnen en verloren. Met een knipoog hebben we het dan ook over de ‘nieuwe deugden’ zoals: doorzettingsvermogen, humor, flexibiliteit, leiderschap, charisma, collegialiteit, sportiviteit, etc. Winnen en verliezen krijgt op die manier een leuke andere mindset erbij.

    Natuurlijk is het de bedoeling dat zoveel mogelijk activiteiten geschikt zijn voor alle deelnemers en dat ze de mogelijkheid hebben om te schitteren, maar ook om iets van anderen op te pikken!

    Dames en heren, wij presenteren de winnaars!
    Aan het einde zal duidelijk worden welk team de spelonderdelen heeft 'gewonnen' en of de manier waarop dat gebeurde ook echt 'deugde'! Uiteraard wordt deze uitslag op vrolijke wijze samengevat in de finale!

    Volstrekt unieke onderdelen!
    Art of Events hecht zeer aan originaliteit! Alle spelonderdelen zijn daarom in eigen beheer ontwikkeld. U hoeft dus niet bang te zijn dat uw deelnemers het al eens ergens hadden meegemaakt! Daarnaast mag u van ons verwachten dat we de onderdelen maximaal op uw mensen, het weer en de plaats waar het gaat plaatsvinden, aan zullen passen. 

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. 

    Referenties:

    Novartis
    "Een leuk, interactief programma! Een aanrader als je houdt van competitie op een gezellige manier. We hebben erg gelachen en ondertussen nog veel gedaan. Fijn dat iedereen mee kon doen en het leuk vond want dat lukt niet altijd!"

    Stichting Xmotion
     “Erg gelachen en supertoffe onderdelen! Met name de balkonscène met Romeo en Julia was een succes. Leuke warming- up met ‘elkaar dood schieten’. De begeleiders wisten goed om te gaan met de fanatieke valsspelers onder ons.” 


    Vul voor meer informatie over dit leuke uitje, of een vrijblijvende offerte,  het aanvraagformulier in!

    25 - 500 personen

    Met onze hilarische bedrijfsbingo op locatie ervaring ben je gegarandeerd van een bingospel dat nog sprankelender is dan ooit tevoren! Laat je leiden door een van onze briljante Bingomasters, die stuk voor stuk gedreven zijn door een passie voor entertainment. De Bingo kan ook in het Engels gepresenteerd worden.

    Hilarische bedrijfsbingo brengt een frisse wind in de traditionele wereld van bingokaarten en tilt ze naar een geheel nieuw niveau. Met onze levendige Trivia hilarische bedrijfsbingo, boordevol meezingers, introduceren we een innovatief concept met sprankelende humor en interactie. Dit is verre van een alledaagse teambuildingactiviteit; eerder een unieke kans om met een vleugje geluk een fantastische prijs te winnen.

    In verschillende rondes daag je jezelf uit, waarbij teams strijden om de felbegeerde BINGO. Met een simpele tik verandert jouw smartphone in een BINGO-kaart, met niet alleen getallen, maar ook intrigerende teksten en foto's. Op zoek naar een onvergetelijk idee voor een bedrijfsfeest? Geschikt voor groepen tot wel 2000 personen, op locaties door heel Nederland en België? Noteer dan BINGO in je agenda, want dit wordt een spektakel dat je niet mag missen.

    De BINGO:
    Onze BINGO-master leidt jullie door een spetterende start voordat we de spelregels uitleggen. Per team transformeren jullie smartphones via onze eigen website tot BINGO-kaarten. Op deze kaarten verschijnen 25 vakjes met teksten en afbeeldingen. Elke deelnemer ontvangt een unieke BINGO-kaart. We spelen in totaal drie rondes per kaart: eerst een horizontale rijtje, gevolgd door twee horizontale rijtjes en tot slot de volle kaart.

    Tijdens het spel worden vragen gesteld en ondersteund door geluidsfragmenten en videoclips, die via één videoscherm aan jullie worden gepresenteerd. Het is aan de deelnemers om deze te herkennen en met slechts een tik op hun smartphone af te vinken. Als je denkt dat je BINGO hebt, druk je op de BINGO-knop en onze software controleert onmiddellijk of de BINGO correct is, terwijl de resultaten live worden weergegeven.

    Natuurlijk bevatten onze BINGO-kaarten ook enkele strikvragen om de spanning te verhogen en de kans op een valse BINGGGO te verhogen. Stiekem hopen we dat dit gebeurt, want als je een valse BINGO hebt, moet je natuurlijk een opdracht uitvoeren. Onze BINGO-master is de drijvende kracht achter dit spektakel! Hij weet als geen ander de deelnemers te enthousiasmeren!

    Duur:
    Ėén BINGGGO kaart duurt ongeveer 45 minuten. Meestal worden er twee BINGO kaarten gespeeld. Tijdens de BINGO kunnen gewoon drankjes uitgeserveerd worden en is er gelegenheid om een pauze tussen twee bingo's in te nemen. Wij leuken deze pauze op met een eigen Bingo-klok met muziek zodat er geen stilte valt.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 1500 personen

    Tijdens het ranking the stars diner van Holland Tour Guides gaat u in teamverband uw vriendenkring of collega's eens goed onderzoeken op de meest ludieke geheimen en smikkelt u van een fantastisch 3-gangen diner. 

    Een paar dagen voordat u bij elkaar komt, sturen we u een vragenlijst op, met een paar grappige vragen in de hoop op een paar onthullende antwoorden. Zo komen we iets meer over iedereen te weten en kunnen we dit spelprogramma's in volle vaart beginnen.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in kleine teams en vervolgens gaat elk team proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie begaat de meeste flaters? Wie is de grootste praatjesmaker? En wie is de meest ideale schoonzoon/dochter? Ongetwijfeld gaat dit een aantal verrassingen opleveren, maar uiteraard krijgt u van ons de gelegenheid om uzelf te verdedigen!

    Het team dat de beste inschattingen over de andere deelnemers heeft gemaakt, ontvangt van onze spelleider de enige echte Ranking The Stars hoofdprijs. Mocht uw team niet erg op dreef zijn dan beleeft u alsnog een uitstekende avond, want de culinaire hoogstandjes van de chef zullen u zeker niet teleurstellen!

    Inclusief: 

    - Een enthousiaste quizmaster
    - Een uitgebreid 3 gangen diner
    - Toplocatie in centrum van de stad
    - Een Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaars
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Handige tip: 
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Speel Hitster Bingo XXL, hèt spel van dit moment nu in teamverband met jouw groep.  Je hebt gegarandeerd een leuke activiteit met veel lol op jouw feest! De beste muziek en het plezier van bingo komen samen in onze nieuwste activiteit!

    Wat ga je doen:
    Geniet van de grootste hits aller tijden terwijl je met je team jullie XXL scorekaart invult.
    De DJ draait discobal, de kleur van het licht geeft de spelcategorie aan. De DJ draait het nummer en je hebt met je team 30 seconden om het antwoord op jullie scorekaart te schrijven terwijl de muziek speelt. Er mag gedanst worden! Drukt jouw team als eerste op de knop en hebben jullie het goed? Dan mag er een vak afgestreept worden op de scorekaart. Als eerste een lijn vol? Bingo!

    Welk team wordt de Hitster Bingo-kampioen en wint de hoofdprijs? 

    Overige informatie

    Inclusief:
    • DJ/Spelbegeleider
    • Sfeervolle aankleding in discostijl
    • Mooie tafel of kast voor bingoprijzen
    • Discobal met scherm
    • XXL scorekaart met stiften per team
    • Gebruik laptop met benodigde apps
    Exclusief / tegen meerprijs:
    • bingoprijzen (in overleg zelf, of door ons verzorgd tegen meerprijs)
    • door ons verzorgde kleurrijke cocktailbar of andere drankjes
    • bittergarnituur of hapjes
    Eventueel is ook het spelen van het ‘gewone’ Hitster mogelijk in teamverband. Er wordt dan gewerkt met een eigen hitsterplank per team.
     
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
    8 - 50 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Verken de mooie omgeving van Zuid Holland, Noord Holland of Zeeland tijdens deze interactieve autopuzzeltocht. Een origineel en budgettair aantrekkelijk bedrijfsuitje!

    In groepjes beleven de deelnemers een leuke auto puzzeltocht met eigen auto's, waarbij inzicht, orientatievermogen en navigatievermogen centraal staan.

    De opdrachtenmap bevat satellietfoto's, herkenningspunten, diverse opdrachten en een gemaskerde routebeschrijving. Ook is het mogelijk om de tocht uit te breiden met één of meerdere opdrachten op tussenpunten, zoals een Segway opdracht, Muziek quiz, Auto bowling, Autoband vervangen en een Triviant (al dan niet met eigen vragen).

    De deelnemers kiezen zelf hun chauffeur en kunnen tijdens de tocht wisselen van bestuurder.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in met locatie voorkeur!

    Trefwoorden:
    Bedrijfsuitje, personeelsuitje, teambuilding activiteit, team uitje, collega uitje, afdelingsuitje, tour, tocht, autopuzzeltocht

    25 - 500 personen

    Gebruik alle kwaliteiten van je team is de sleutel tot succes in deze indrukwekkende teambuilding-activiteit.

    Strategische samenwerking: in groepen van ca 10 personen ontwerpt en bouwt u uw eigen door Rube Goldberg geïnspireerde kettingreactie. Ieder team start met een basis pakket om hun Kettingreactie te bouwen.

    Daarnaast kunnen ze materialen kopen in ‘de shop’. Om hiervoor geld te verdienen kan men allerlei kleine en grotere opdrachten doen. Van blikgooien en sjoelen tot de teamopdracht plankenkoorts*.

    In het begin bent je verdeeld in kleinere teams om individuele Rube Goldberg machines te bouwen. Lukt het vervolgens om hiervan één GROTE kettingreactie te maken? Dat is de ultieme samenwerking!

    *het arsenaal aan activiteit is uitgebreid.

    Denk aan:
    * Krant maken
    *
    challenge Three
    * plankenkoorts                      
    * pannenkoekenbakken
    * Schilderen                             
    * wereldbal
    * kennis arena
    *
    tbd

    Inclusief introductie, aftrap en finale hebben we 90 – 180  minuten nodig voor deze game.  

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!​

    20 - 200 personen

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.

    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    6 - 1000 personen

    Niemand zit erop te wachten om een totale black-out te krijgen tijdens een presentatie ofperformance. Maar hoe ga je dat met een goede voorbereiding dan aanpakken? Precies!! Door je te laten trainen door de beste professionals.

    Hoe leuk is het om tijdens deze masterclass/workshop te ontdekken wat de kracht is van echte humor? Superspannend!! Maar ook enorm leuk en leerzaam om te doen.  Je leert alle basisregels van een professionele stand-up comedian.

    Deze masterclass/workshop is geschikt voor iedereen. Wij verzorgen deze masterclass/workshop voor ieder eindresultaat.

    WAT MAG JE VERWACHTEN TIJDENS DEZE MASTERCLASS/WORKSHOP? 
    Als deelnemer mag je diverse keren een opdracht uitvoeren voor de groep. Alle situaties zorgen voor enorme lachsalvo’s.

    Wat zijn de valkuilen van het vak en hoe ga je hiermee om? Hoe ontwikkel jij jouw improvisatievermogen?

    En hoe creëer jij jouw geheel eigen stijl? Want dat maakt jou nog meer authentiek.

    Het einddoel van deze masterclass/workshop is dat je enorm hebt genoten en gelachen om alle verhalen en meest bizarre situaties. En daarnaast creëer je ook zelfvertrouwen, je leert de deelnemers op een andere manier beter kennen en je krijgt erg veel positieve energie. Out of the Box gaan op een zeer leuke manier.

    Zelfs voor professionele sprekers, dagvoorzitters, storytellers en/of presentatoren is onze masterclass/workshop een echte meerwaarde.

    We gaan intensief met elkaar aan het werk. En we geven elkaar nog meer positieve energie.

    Informeer graag naar alle mogelijkheden en kies voor Comedy Events!

    10 - 200 personen

    Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op actieve en vooral speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen. 

    Ik ben toch geen aap?!
    Nou... Als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden. Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
    Iedereen, ook jij,  speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. Net als op een echte apenrots. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.

    Deze laagdrempelige workshop leert je hoe het spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. Je leert over positie bepalen, over (informeel) leiderschap en over onderlinge verhoudingen.

    "Eindelijk wordt ons eens haarfijn blootgelegd waarom we ons onderling gedragen zoals we ons gedragen."
    "Oh daarom zijn die paar mannen op onze afdeling zo dominant aanwezig!"
    "Je ziet het gebeuren waar je bij staat. Geweldig!"

    Actief aan de slag
    Je gaat het allemaal zelf aan den lijve ervaren. En geloof ons... je zult heel veel lachen.
    Zo zul je een aankoop gaan ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker met alle ingewikkeldheden van dien. Je zult aanspoelen op een tropisch eiland waar het van cruciaal belang is dat je de leider weet te vinden. Je beleeft een bijzondere treinreis en wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.). 
    Ondertussen ligt daar ook nog eens die aanlokkelijke tros bananen van de trainer...

    Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in al deze situaties door de andere 'apen' om je heen beïnvloed wordt.

    "Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"

    Andere bril
    Het wordt een onvergetelijke workshop. Als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zie je mensenlijk gedrag opeens met een andere bril. En-passent snap je na afloop ook nog eens waar om men zegt dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.

    Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz. Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 200 personen
    Teambuilding, lekker eten én een unieke ervaring komen samen bij de VR-dinnergames van Huisbrand Events. U wordt ontvangen in een sfeervol restaurant In het centrum van de stad of een locatie naar keuze en vervolgens wisselen de gangen en spelrondes elkaar af. Stoelriemen vast, want deze virtuele wereld is niet te onderscheiden van de echte wereld.

    Virtual reality ofwel virtuele werkelijkheid (VR), is een gesimuleerde omgeving die met behulp van een volledig omsloten VR-bril de gebruiker een ervaring geeft alsof hij of zij er daadwerkelijk in deelneemt. Onze spelbegeleider zal u instructies geven met betrekking tot de apparatuur en het doel van het spel en vervolgens gaan we snel van start.

    In teams van vier personen gaan jullie aan de slag, waarbij er elke ronde een ander teamlid de VR-bril op heeft. We bieden een spannende moordzaak aan, waarbij jullie op zoek gaan naar een moordenaar, een moordwapen en moordlocatie. Kunnen jullie goed presteren onder druk? Goed analyseren en de juiste vragen stellen? De moordenaar kan je zomaar te slim af zijn. Of kruipen jullie liever in de huid van een crimineel om de ultieme bankroof te plaatsen? Dit kan als jullie kiezen voor “La Casa de Papel VR-game”.
     
    8 - 400 personen

    Gewapend met de speciale Citygamesapp op uw smartphone speelt u het Supermind spel. Op de plattegrond in de app, die uw bewegingen volgt, vindt u rode pointers met vragen. Deze vragen bestaan uit raadsel, kennisvragen en vragen over de stad, Allemaal vragen die uw supermind tot het uiterste zal testen. Hoewel elke deelnemer het spel individueel kan spelen, is het meestal het leukst om samen te werken in teams. Wie is de ware Supermind?

    Tijdens het spelen kan je ook de app pauzeren om bijvoorbeeld ergens een terrasje te pakken. Het Supermind spel is mogelijk in 141 steden verspreid over Nederland, Engeland, België en Duitsland.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    1 - 5 personen

    Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
    Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.

    Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!

    Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.

    Honderden teams gingen je voor.

    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    25 - 500 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Purmerend! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Purmerend te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Purmerend ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Purmerend is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Purmerend. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!