De CityGame is het leukste bedrijfsuitje in de stad! De interactieve Game zorgt voor spanning tussen de verschillende teams. Tijdens de CityGame worden alle teams op verschillende onderdelen uitgedaagd. Punten worden gescoord door vragen goed te beantwoorden en opdrachten goed te vervullen.
De CityGame is een spannend en afwisselend programma in de stad. De voortgang van de Game is te volgen op de iPad. Sta je nog steeds eerste? Wat is ons volgende waypoint? Zijn er nog bonusvragen beschikbaar en hebben we nog berichten gekregen van andere teams? Kortom, een geweldige manier om de stad en je collega’s beter te leren kennen. We kunnen jullie tijdens de CityGame voorzien van allerlei originele hapjes en drankjes.
De vragen en opdrachten zijn volledig bedrijfsgerelateerd te maken, waardoor de CityGame veel persoonlijker wordt. Zo is het zeer geschikt te maken voor bedrijfsuitjes, teamuitjes, productintroducties, relatie-evenementen of als afsluiting van vergaderdagen.
Kortom: Een dag, of halve dag, de mooiste plekken van de mooiste steden van Nederland of België (her)ontdekken, terwijl je een hightech competitie speelt tegen je collega’s!? Speel de CityGame! Leuk als variant op escaperooms en leuk om te spelen als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Je kent ze wel, de cruciale gebeurtenissen die je doen rillen van de zenuwen. HELP, de Directeur is ontvoerd draait hierom! Gaan jullie hem of haar überhaupt wel terugvinden of falen jullie en zal hij/zij voorgoed verdwijnen? HELP, de Directeur is ontvoerd draait om deze spanning en de telefoon speelt een hoofdrol. Samen met je team ga je de stad in om opdrachten uit te voeren die je via de mobiele telefoon doorkrijgt. Bij ieder goed volbrachte opdracht ontvangen jullie een aanwijzing. Hoe beter het samenspel, hoe meer aanwijzingen jullie ontvangen. Met deze aanwijzingen kunnen jullie de geheime schuilplaats vinden waar de Directeur vast wordt gehouden. Tenzij een ander team er eerder bij is…
Met vrienden of collega's een leuke tijd in een grote stad in Nederland of België beleven? De Ranking the Stars van Huisbrand Events onthult allerlei geheimen tussen de gerechten door, kleine onthullende dingetjes die je het liefst niet aan elkaar had willen vertellen, maar door dat wel te doen de noodzakelijke hilariteit teweeg zal brengen. Een groepsuitje met 'een bite' dus. Kent u nog dat Tv-programma? Zoiets moet u verwachten, en dat u voortdurend in de lach schiet natuurlijk.
Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste quizmaster, die niet schroomt de geheimen van gepast commentaar te voorzien.
Voordat jullie meedoen aan dit gezellige spelprogramma, worden een paar dagen van tevoren vragenlijsten rondgestuurd. Eenmaal bij elkaar gekomen, zijn alle ins- en outs bij ons bekend, en wordt door onze spelleider afwisselend een meerkeuze of open vraag gesteld aan alle deelnemers.
Uw gezelschap wordt verdeeld in teams of koppels en elk team gaat proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie heeft de meeste baantjes gehad in z'n leven? Welke dame staat minstens een uur voor de spiegel? Wie drinkt er af en toe een borreltje teveel?
Ook gooien we er een paar muzikale intermezzo's tussendoor waarop u lekker kunt meedeinen. De beste 'Ranker' weet alle vrienden en familie op waarde te schatten. Na elke vragenronde volgt er een uiteindelijke puntenscore. Uiteindelijk ontvangt de winnaar de niet te onderschatten Ranking The Stars hoofdprijs.
Inclusief:
- Feestelijke presentatie door professionele quizmaster
- Prachtige Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaar
- Gezellige locatie in centrum van de stad
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs:
10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
Een Ervaring Die Je Niet Vergeet
Met Fire and Food gaan we verder dan de standaard borrel of quiz. Dit is een uniek outdoor avontuur waarin jullie team samenwerkt, ontdekt en proeft van de oerkracht van vuur. Dit is geen gewoon personeelsuitje. Dit is back to basics: vuur maken zonder aansteker, koken zonder keuken en samenwerken zoals jullie nog nooit eerder deden.
Wat staat jullie te wachten?
Vanaf het moment dat jullie het terrein betreden, laten we de moderne wereld even achter ons. Onder begeleiding van ervaren instructeurs leren jullie vuur maken zoals de oermensen dat deden – met een firesteel, vonken en natuurlijke materialen. Maar alleen vuur maken is niet genoeg… Het echte werk begint daarna: samen bereiden jullie een maaltijd op open vuur, met verse ingrediënten en verrassende smaken.
Waarom kiezen voor dit uitje?
Een uitje waar nog lang over wordt nagepraat
Vergeet paintball, escape rooms en standaard diners. Dit is een uitje dat energie geeft, verbinding creëert en gegarandeerd stof tot napraten oplevert. Samen de warmte van het vuur voelen, samen de maaltijd bereiden, samen proeven en genieten. Een teamervaring zoals je die nergens anders vindt.
Kosten: €85,00 per persoon
Duur: ongeveer 5 uur / anderhalf dagdeel
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?
In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.
SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!
Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen.
Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.
Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.
Zie hieronder de mogelijkheden:
- 60’s & 70’s
- 80’s & 90’s
- 2000 tot nu
- Nederpop
- Divers
Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster.
Inclusief:
- Popquiz
- Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
- 3-gangen diner
- Locatiehuur
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs:
10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW
Ben je opzoek naar een uniek event met je collega`s of relaties? Dan is het sportwagen event iets voor jou! Rij met de Audi R8, Ferrari, Lamborghini, Mercedes, Maserati of een Tesla S weg vanaf je eigen bedrijf.
Uiteraard zit er naast je onze instructeur, die je precies verteld hoe je het beste kunt rijden in deze sportwagens.
Dit bedrijfsuitje/personeelsdag is er één om nooit meer te vergeten. Alles wordt op maat gemaakt, wij kennen alle mogelijkheden en jij kent je collega’s. Wat past er bij jullie? Wat is jullie budget? Welke locatie komt het beste uit? Samen maken we er een onvergetelijke dag van.
Je kunt deze activiteit ook leuk combineren met bijvoorbeeld:
Vraag vrijblijvend je offerte aan via onderstaand formulier en we bekijken samen de mogelijkheden!
Alleen maar goede daden is een unieke teambuilding activiteit waarbij gekke opdrachten en goede daden samen komen.
Beleef een dag vol plezier, uitdagingen en samenwerking, terwijl je als team een positieve impact maakt in de stad waar je speelt.
Een maatschappelijke activiteit vol plezier
Jullie gaan op pad met een lijst vol gekke en creatieve opdrachten, waarbij goede daden centraal staan. Jullie ontvangen een hele lijst met challenges. Zo gaan jullie bijvoorbeeld spontaan een bloemetje uitdelen, een gezellig gesprek aanknopen met een wildvreemde, een bestuurder helpen inparkeren of een voorbijganger een gemeend compliment geven.
Door als team deze opdrachten uit te voeren verdien je karma punten en leer je in korte tijd hoe leuk het is om iets voor anderen te doen en dat je met kleine acties al een groot verschil kunt maken.
Een citygame met impact
Je bent onderweg en ziet altijd wel iets. Een blikje op straat; een omgevallen fiets; iemand die de weg niet kan vinden of een fietslampje dat nog brandt. Ook al zouden we willen, we hebben niet altijd tijd om hier iets mee te doen. Vandaag is echter anders. Ga onderweg met je team en ontdek hoeveel plezier je samen kunt hebben door iets goeds te doen voor de medemens en jouw stad!
Alleen maar goede daden is niet alleen een onvergetelijk teamuitje vol plezier en gekkigheid, maar ook een maatschappelijke activiteit waarbij jullie als team een verschil kunnen maken. Dus laat jullie creativiteit de vrije loop en ga als team de uitdaging aan.
Combineer deze activiteit met een diner na afloop zodat jullie de leuke verhalen en foto’s onder het genot van een hapje en drankje met elkaar kunnen delen!
Inbegrepen
Programma voorstel
14:00 - 14:15 uur Verzamelen op een locatie in het centrum van de stad
14:15 - 14:30 uur Speluitleg en verdeling van de teams
14:30 - 16:00 uur Het spel: Alleen maar goede daden!
16:00 - 16:15 uur Verzamelen, prijsuitreiking en afsluiting
Extra opties
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Jullie worden gevangen gehouden en de tijd tikt! In het geheim bereiden jullie een uitbraak voor…. Lukt het jullie om alle codes te kraken en uit het vizier van de bewakers te blijven? Een superspannend ontsnappingsuitje!
De Secret Escape Game is een thrill seeking City Game waarbij je als team moet proberen te ontsnappen aan je bewakers. Om te ontsnappen heb je codes, sleutels en materialen zoals hamers en touw nodig. Om dit te verkrijgen bezoek je verschillende locaties in de stad. Door het oplossen van spannende puzzels en het vinden van geheime aanwijzingen kom je er langzaam achter hoe je kunt ontsnappen! Denk jij dat het je lukt binnen de tijd? Een spannend en actieve teambuildingactiviteit in de stad!
Wat staat je te wachten tijdens de Secret Escape Game:
Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat. Dan ga je de stad in met je team om meerdere locaties te bezoeken. Lukt het jullie om als eerste alle codes te kraken en aanwijzingen te vinden om te ontsnappen?
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
‘Deze bubbel is zeer bruisend, jong en fris, gemaakt door een wijnhuis dat innovatie hoog in het vaandel heeft staan’. Bruisend, jong, fris en innovatief. Aan welke collega moet je dan denken?’
Leer meer over bubbelwijnen van Time to Sparkle door er naar te kijken, luisteren (ja echt, bubbels kun je horen!), ruiken en uiteraard lekker proeven. Ervaar de extra dimensie van de bubbels in het glas en wat dat doet met de smaakbeleving. Geen ingewikkelde vinologenpraat maar een tasting voor iedereen waarbij je sowieso hebt gelachen. Daarnaast benoemen we aan de hand van korte wijnbeschrijvingen de bubbly eigenschappen van jou en je collega’s.
Borrelplanken of bijpassende hapjes en gerechtjes bij de bubbels maken de beleving compleet. Aan het einde weet je gegarandeerd meer over mousserende wijnen én over je collega’s.
Leuk als borrelmoment voordat je ergens gaat eten. Of als afsluitende activiteit van je teamdag. Iedereen moet kunnen deelnemen aan een bubbelmoment. Dus het is ook mogelijk deze tasting te verzorgen met kwalitatieve alcoholvrije bruisende dranken.
Proeven met de Franse slag
Tijdens vijf proefrondes delen we leuke tips, kennis en weetjes over de Franse crémant, het aantrekkelijke zusje van de champagne, dat volgens dezelfde methode wordt geproduceerd. In no time leer je zo meer over de veelzijdigheid van deze Franse mousserende wijn en over bubbelwijnen in het algemeen. Waar deze vandaan komt, wat je erbij kan eten, over de methode, hoe je proeft, uit welk glas je het beste kan drinken. Samen maak je voor elk glas een proefnotitie.
Aan het einde van elke ronde ontvang je van ons een korte wijnomschrijving. Aan welke collega moet jij denken als je de eigenschappen ziet? Uiteraard houden we het positief en is er geen kaartje met een ‘zure wijn’.
Bubbels proeven met andere relaties of als onderdeel van jouw event...
Door de ongedwongen en interactieve opzet is deze mousserende wijnproeverij uitermate geschikt voor teams en afdelingen. Heeft het gezelschap een andere samenstelling? Of is de bubbelsproeverij bedoeld als onderdeel van een groter event? Geen probleem, dan passen we de inhoud en het programma hierop aan.
Vooraf vergaderen, workshop of training? Achteraf borrelen of dineren?
Al onze proeftafels kun je voorafgaand aan de tasting afhuren voor een workshop, training of vergadering. Het is ook mogelijk om de huur van een proeftafel te verlengen en nog lekker door te borrelen of te dineren.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Een spel met iedere 15 minuten winnaars! In teams nemen jullie het tegen elkaar op in dit unieke spel. Uniek want iedere 15 minuten speel je in een ander team. Raad met je team sneller, slimmer en meer dan de andere teams en win! De diversiteit van de spelrondes en het kunnen winnen van iedere spelronde maakt het spel leuk voor iedereen tot de laatste spelronde. Met uiteindelijk één speler als winnaar van The Pub Games!
Het spel kan je makkelijk combineren met een diner of borrel. Het spel kan op iedere locatie gespeeld worden en de speeltijd is 1 tot 2 uur, afhankelijk van jullie wensen. Ook zijn er mogelijkheden om het spel op maat te maken.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Let’s play a little game! Ga de uitdaging aan tegen The Mask. Lukt het jullie om de explosieve escape box te overleven? Boek nu onze escape box en ervaar de vetste escape room van dit moment!
Blijven jullie koel onder tijdsdruk?
Op locatie naar keuze heeft The Mask een mysterieuze koffer voor jullie achtergelaten. Bij het openen van de koffer begint de timer direct te tikken. The Mask heeft speciaal voor jullie een explosieve escape room gemaakt. Lief, toch? Dacht het niet! Ga samen met elkaar de strijd aan en versla The Mask. Weten jullie onder tijdsdruk de juiste oplossingen te vinden?
Zijn jullie klaar voor Escape the Mask?
- Een nieuwe escape room ervaring met een unieke gameplay.
- Een boeiende verhaallijn met mythologische wezens, De Grote Meesters en bommen.
- Professionele begeleiding en spelmaterialen.
- Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.
Ontmantel op tijd de bomkoffer
De tijd is aan het tikken… Laat de ultieme strijd losbarsten door meerdere teams tegen elkaar te laten strijden. Verschillende escape games, raadsels en puzzels vliegen je om de oren. Denk jij The Mask sneller te verslaan dan andere teams? Dan gaat jouw team met de trofee naar huis! Let’s play a little game, shall we?
Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn!
Evenement
We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.
Hits
Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers.
Show
Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!
Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.
Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!
Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.
Honderden teams gingen je voor.
Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.
“Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’
"Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."
"De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen"
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl
In deze interactieve theatershow worden de basisprincipes van het LEAN werken op humoristische wijze onder de aandacht gebracht. LEAN werken betekent dat je je interne processen onder de loep neemt en zorgt dat je organisatie beter en efficiënter gaat functioneren.
Tante Lean weet daar alles van, want ze is LEAN en ze haat ‘Waste’ en andere vormen van inefficiëntie. Gelukkig is zij gespecialiseerd in Six Sigma en LEAN werken. De theatershow wordt gespeeld door twee acteurs die u meenemen in deze gestroomlijnde wereld van doorlooptijd verkortingen en kostenbesparingen. De show kan los geboekt worden, maar ook in combinatie met de Duplo LEAN Game waarin teams in competitieverband Duplo torens bouwen en steeds hun processen zo LEAN mogelijk moeten maken om de wedstrijd te kunnen winnen.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.