Personeelsuitje in Schagen | WegmetdeBaas.nl

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
403 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Schagen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Klaar om de stad te ontdekken? Tijdens City Discovery Game ontdekken jullie de geheimen van de stad terwijl jullie kennis getest wordt. Weten jullie de verborgen plekjes in de stad te vinden en de bijbehorende opdrachten uit te voeren?

    Wat is City Discovery Game?
    - Interactieve manier om de stad op een andere manier te leren kennen in combinatie met de Uitjes en Eten app
    - Aanwijzingen en aanmoediging op afstand van de Uitjes en Eten begeleider
    - Prijs voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Bij aankomst belt de begeleider jullie voor een korte introductie en het opstarten van het spel. Zodra jullie zijn ingelogd en de teams zijn ingedeeld kunnen jullie van start! Aan de hand van verschillende opdrachten ontdekken jullie de stad terwijl jullie kennis op de proef wordt gesteld, ondertussen worden jullie aangemoedigd om leuke foto’s te maken. Welk team weet de meeste geheime plekjes in de stad te vinden?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    8 - 2500 personen

    Ook zo'n fan van de Formule 1? Dan is dit een geweldige activiteit voor jou en je collega's!

    De Flat Out: Formula 1 is een interactieve en dynamische activiteit waarbij je met je team een levensgrote Formule 1 wagen gaat maken van karton.

    Elk team krijgt een pakket aan bouwmaterialen om een Formule 1 auto te bouwen. Dit bestaat uit een onderstel, wielen, een stapel karton, een bouwplan en gereedschap.

    De teams worden tijdens de activiteit getest op hun communicatieve vaardigheden, samenwerking en vindingrijkheid om deze geweldige uitdaging succesvol af te ronden. Een goede verdeling van de taken maakt dat de wagen binnen de gestelde tijd gebouwd kan worden. Ieders talenten en inzet zijn nodig om tot het beste eindresultaat te komen.

    Beperkte middelen, beperkte tijd en een helder doel: ingrediënten die in de meeste projecten ook aan de orde zijn!

    De wagens mogen ook worden gepimpt met verf en bijvoorbeeld stickers. Elk team creëert zo een hele eigen en unieke Formule 1 wagen.

    Uiteraard vindt er ook een daadwerkelijke zeepkistenrace plaats!


    Teambuilding effecten van Formula 1:
    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    Projectplanning
    √ Praktisch leiderschap
    √ Taken verdelen al naar gelang talenten
    √ Communicatiestrategie

    20 - 1000 personen

    The Hangover van Huisbrand Events is, te organiseren in Nederland en België en biedt vrijgezellen, collega's of vrienden de kans om even uit hun dak te gaan. Net als de gelijknamige film komen jullie tijdens dit event terecht in een volstrekt onoverzichtelijke situatie.  Ja, dat huwelijk zit eraan te komen maar hoe zorg je ervoor dat je ongehavend bij de ceremonie verschijnt? 

    En nog het ergste: het huwelijk is vandaag en daar moet nog van alles voor geregeld worden!

    Met behulp van een smartphone worden jullie kriskras door de stad geleid. Het doel van het spel is om munten te verzamelen en hiermee zaken te regelen, zoals het herstellen van je gebit en het afbetalen van de ringen en het trouwpak. Deze dingen dienen vervolgens afgeleverd te worden op het stadhuis of op de feestlocatie.

    Om het allemaal nog iets spectaculairder te maken hebben we enkele virtuele figuren aan het spel toegevoegd. Ontwijk de stripteasedanseres van gisteravond en ook de ex en de schoonmoeder van de bruidegom bevinden zich in de stad. Rennen en niet achterom kijken!

    Onder het genot van een welverdiend drankje zal het winnende team bekend worden gemaakt. Valt het huwelijk nog te redden? We hopen het van harte!

     Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - 1 consumptie tijdens de prijsuitreiking
    - Kleine versnapering
    - Een smartphone per team
    - Een prijs voor het winnende team
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip! 


    Tip:
    Uiteraard is dit uitje uitstekend te combineren met een heerlijke lunch vooraf of een uitgebreid diner na afloop. U kunt dit spel ook combineren met andere spelprogramma's. Informeer naar de mogelijkheden! Er bestaat ook een vrouwelijke variant: ‘The Wedding Planner'.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    8 - 12 personen: € 29,50 p.p. excl. BTW
    13 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 20 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    8 - 1000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen

    In deze groene en spannende uitdaging bouw je een windmolen met fraaie materialen. Verschillende teams gaan aan de slag met constructiematerialen volgens bouwtekening. De wieken worden echter gecreëerd naar eigen ontwerp. De finale gaat op 'orkaankracht'. Van welk team draaien de wieken het beste? Welk team wekt de meeste energie op?

    Een groot deel van de constructie staat op tekening, maar juist de draaiende delen worden door elk team zelf ontworpen. Je dient een 3- en 4- wiekige molen maken. Er zijn variabelen mogelijk in lengte, oppervlakte, richting van van de wieken, en de hoek waarin de wieken staan.

    Naast het bouwen worden ook spellen gespeeld die een link hebben met duurzaamheid. Tenslotte dient elk team een code te kraken door vragen over duurzaamheid te beantwoorden. Met de gekraakte code verdient je team een onmisbaar onderdeel!

    In de finale worden de ventilatoren aangezet en wordt gemeten welk team de meeste energie opwekt. Alle onderdelen leveren munten op, die worden verzameld in de Duurzaamheidsbarometer. Het team met de meeste munten in deze transparante buis wint de challenge!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 200 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een 30 Seconds Kampioenschap bij jou op locatie!

    Wat gaan jullie doen?!

    Ook zo gek op het bordspel 30 Seconds? Wie niet?! Dit intense, gezellige maar vooral hilarische kampioenschap is een garantie voor succes. Hier zal iedereen nog lang over napraten!
    Wij organiseren al jaren door heel Nederland op locatie 30 Seconds Kampioenschappen met echte prijzen! Ben je op zoek naar een uitje die goed is voor de teambuilding, dan is dit de juiste keuze! Laat teams samenwerken op weg naar de titel "kampioen van jouw bedrijf"!

    Je kan de teams zelf samenstellen maar ook wij kunnen dit doen! Een hoop gejuich, gegil en intens fanatisme gegarandeerd.
    Wij doen uiteraard vooraf de uitleg voor iedereen die het spel nooit eerder gespeeld heeft, binnen 1 minuut zit iedereen vol fanatisme mee te schreeuwen!
    Kan jij met jouw team het hele jaar zeggen dat jouw team kampioen was en die grote bokaal (met logo van het bedrijf) op jouw afdeling zetten?

    Wij organiseren op elke locatie in Nederland een 30 Seconds kampioenschap. Wij verzorgen uiteraard alle benodigdheden en de middag of avond wordt op een zeer leuke manier aan elkaar gepraat door een presentator. Ook de uitleg zal vooraf worden gegeven. Wij zullen ook de prijzen verzorgen. De top 3 krijgt een echte bokaal en er is zelfs een speciale prijs! Wij hebben dit al vele keren met veel succes georganiseerd op tal van locatie voor tal van bedrijven. Het leuke element zit hem vooral in dat je elk kwartier tegen een ander team speelt (en zodoende dus tegen tal van collega's speelt).

    Dit Nederlandse spel is uitermate geschikt voor teambuilding en is voor alle leeftijden leuk (vanaf 16 jaar).De tijden zijn volledig in overleg en de prijs is inclusief presentator, alle benodigdheden en bekers!

    De prijs:

    De Prijzen: (incl. btw en alle kosten!)

    • 30-40 personen --> € 14,95 p.p.
    • 40-50 personen --> €12,95 p.p.
    • 50-75 personen --> €11,95 p.p.
    • 75-100 personen --.> €10,95 p.p.
    • 100-125 personen --> €9,95 p.p.
    • 125-150 personen --> €8,95 p.p.
    • 150-200 personen --> €7,95 p.p.

      *Bij minder dan 30 personen, factureren wij 30 personen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 200 personen

    Wie ontdekt de Verrader?

    Wie ontdekt de Verrader? Een super spannend uitje!

    Stort je tijdens dit spel in een avontuur vol wantrouwen. Werken jullie samen of strijden jullie tegen elkaar om de Verrader op het spoor te komen? Voltooi alle opdrachten binnen de tijd om de missie te laten slagen! Door slim samenspel en een gezonde teamspirit zijn jullie in staat om de Verrader te ontmaskeren. Maar wie kun je vertrouwen?
     
    Het Wie ontdekt de Verrader spel is één van onze best lopende bedrijfsuitjes. Het bevat alle elementen om een groepsuitje of teambuilding tot een daverend succes te maken! Als team ga je op pad op een locatie naar keuze. Het doel is om zo veel mogelijk geld te verdienen voor de pot door het voltooien van opdrachten en om de Verrader in jullie midden te ontmaskeren. Steeds als de kandidaten met opdrachten geld proberen te verdienen voor de pot zal de Verrader de boel saboteren om de winst zo laag mogelijk te houden. Iedereen wil degene zijn die de Verrader ontmaskert. Maar wie zal hierin slagen? Wie is degene die aan het einde van het spel het antwoord weet op die ene vraag?
     
    Wie is de Verrader?
     
    De Verrader laat zich niet makkelijk vangen dus ga goed voorbereid op pad. Na een uitgebreide speluitleg van onze begeleider bepalen we willekeurig de Verrader in jullie midden. Vervolgens gaan alle teams op pad met alle spelbenodigdheden en de TB Events app op hun smartphone.  
    Jullie worden op de proef gesteld tijdens verschillende opdrachten. Naast opdrachten onder leiding van de begeleider zullen jullie ook opdrachten uitvoeren met behulp van de TB Events app. Log in op de app en bezoek alle locaties die op de plattegrond verschijnen. Maar let op dat er geen mingeld wordt verdiend. Naast geld zijn er ook jokers aanwezig in het spel. Deze kunnen een belangrijke troef zijn op het einde van het spel.
     
    De opdrachten tijdens Wie ontdekt de Verrader bestaan uit ingewikkelde raadsels, foto opdrachten, uitdagende puzzels, geluid- en filmfragmenten. Op het einde van het spel keren alle teams terug naar het ontvangstpunt en zal jullie kennis en alertheid op de proef worden gesteld tijdens de Test! Onder genot van een kop koffie wordt de uitslag berekend en de winnaar bepaald. Slaagt jullie missie en zijn jullie het team de hoogste pot in tijden? Of is de Verrader jullie te slim af? Beleef het nu zelf!
     
    Honger naar meer?

    Een lunch of diner als afsluiter is een kroon op je speurwerk. Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn diverse mogelijkheden. Neem contact op voor de mogelijkheden. Deze Wie ontdekt de verrader tocht is in diverse steden in Nederland, België en Duitsland te doen (ook in het Engels). Het spel kan naar wens op bijna iedere locatie uitgezet worden.
     

    8 - 1000 personen

    De E-Battle
    Met prachtige E-Scooters de strijd aangaan met je collega's, team of familie!. Wie wil dat nou niet? Op een leuke, educatieve en moderne manier wordt deze citygame gespeeld.

    Hoe wordt de citygame gespeeld?
    In teams ga je met het Gamebook de stad in en voer je de opdrachten uit. Alle antwoorden worden via Whatsapp gestuurd naar de spelleider in de vooraf aangemaakte groepsappen. de opdrachten kunnen bestaan uit dingen opzoeken op internet, maar ook zijn er verschillende foto-opdrachten en doe opdrachten. De opdrachten zijn in verschillende catogorieën verdeelt.

    Kortom een hilarisch spel waar je ook nog eens wat van leert.

    De E-Battle Special in inclusief flesje water en en snack voor onderweg, en tijdens de pauze kunt u kiezen uit koffie/thee met iets lekkers of een drankje en een hapje !!! 
    E-Battle Special met E-Scooters en E-Choppers vanaf 24 personen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Bent u met minder personen en lijkt het leuk om segway te rijden? Kom dan naar onze locatie op de Veluwe!   Bos en Heide Segway tour vanaf 8 personen


    Prijs vanaf €74,50 p.p excl. btw, inclusief verzekering, gebruik helmen, transport en begeleiding van van instructeurs.

     

    24 - 200 personen

    Beschikken jullie over stalen zenuwen en een flinke dosis lef? Sla op de vlucht en probeer als Voortvluchtige uit de handen te blijven van de Hunters. De Hunters openen de jacht op de Voortvluchtigen en proberen hen op te sporen. Welk team weet er met de winst vandoor te gaan?

    Wat is The Hunt?
    - Een spannende en actieve activiteit gecombineerd met een speciaal ontwikkelde app
    - De begeleider van Uitjes en Eten geeft jullie op afstand aanwijzingen en aanmoedigingen  
    - Strijd met jouw team voor de winst en de bijbehorende prijs

    Omschrijving programma
    Download de Uitjes en Eten app en kies je rol, daarna wordt de jacht geopend. Als Hunters beschikken jullie over speciale opsporingsmiddelen, kom er hiermee achter wat de exacte locatie is van de voortvluchtigen. Wanneer je deze gevonden hebt kan het jagen beginnen. Scoor zo veel mogelijk punten en fa er met de winst vandoor. Na 60 minuten draaien de rollen om. Als Voortvluchtige proberen jullie zo veel mogelijk onder de radar te blijven, ga opzoek naar zo veel mogelijk aanwijzingen om het extractiepunt te achterhalen. Maar pas op! Dit kan sporen achterlaten. Lukt het om uit handen te blijven van de Hunters en het extractiepunt te vinden? Dan gaan jullie er met de winst vandoor.
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner.  

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    8 - 1500 personen

    Thriller van Michael Jackson, I Want to Break Free van Queen of Grease, wie kent deze videoclips niet ? Tijdens de workshop videoclip maken kunnen jullie nu zelf je eigen onvergetelijke muziekvideo maken!

    De workshop videoclip maken begint met het verdelen van de deelnemers over de songtekst. Daarna gaan jullie, met hulp van ervaren regisseurs, verschillende shots bedenken. Tijdens de workshop videoclip maken kan de camera ieder moment worden gestopt. Het is dus mogelijk om kleding te wisselen of om een close up te maken van dat perfecte shot. Ook zijn er mogelijkheden om te veranderen van locatie of decor. Alle creativiteit en unieke ideeën kunnen ingebracht worden. Iedereen doet en denkt mee met deze workshop; niemand zal zich vervelen.

    De perfecte filmworkshop voor alle gelegenheden, inclusief blijvend eindresultaat: jullie eigen videoclip!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 9999 personen

    Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
    Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.

    Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!

    Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.

    Honderden teams gingen je voor.

    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    25 - 500 personen
    Laat de Schot in je los tijdens dit oergezellige sportieve bedrijfsuitje

    De Highland games is een wereldwijd begrip. Ooit, 4000 jaar geleden begonnen deze spelen steevast na de najaarsjacht. Schotse Clans gingen dan de strijd aan om te laten zien wie de sterkste was. Vandaag de dag is de belangstelling enorm. Alleen Schotland kent al meer dan 200(!) Highland games. Logisch ook, want de spelen verenigen alle disciplines waar een goed teamspel aan moet voldoen: kracht, samenspel, communicatieve vaardigheden, teamgeest en een hele hoop plezier! De Highland games zijn niet voor niets een van onze echte teambuildings groeps- en bedrijfsuitjes! Een heerlijk sportief dagje uit en uiterst geschikt voor teambuilding.

    Wat staat je te wachten tijdens de Highland games?
    Voor we de oermens in je loslaten, krijgen jij en je team een uitgebreide speluitleg en weet je wat jullie te wachten staat. Dan vormen we teams en barst de strijd los!

    Het toernooi bestaat uit verschillende krachtmetingen: jutezak werpen, voorhamerslingeren, touwtrekken, boomstam werpen, kogelstoten, zagen, een bielzenrace en kopspijkersspel. Onder luid gejuich (en heel veel gelach) van je medestrijders leggen jullie de beproevingen af. Aan het eind van het toernooi verzamelen jullie je bij het beginpunt en krijg je te horen welk team de onbetwiste winnaar is.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
    12 - 5000 personen

    Crazy 88 van Huisbrand Events in Nederland en België brengt het beste (en het slechtste) bij jullie naar boven tijdens dit bedrijfsuitje, groepsuitje of vrijgezellenfeest in de dor jullie gekozen stad. Jazeker, bekent van Tv en altijd grappig, spannend en gezellig tegelijk! Gekke en ludieke opdrachten uitvoeren in hoog tempo, in verschillend teams, dat is waar het in feite om draait. Een verrassende competitie met een climax van jewelste! In bijna elke stad in Nederland of België door Huisbrand Events te organiseren! 


    Jullie worden in het centrum van de door jullie gekozen stad opgesplitst in Teams van 5 - 8 personen en op pad gestuurd met belachelijke, hilarische en uitzinnige opdrachten. De uitvoering van de opdrachten moet als bewijs worden vastgelegd met de filmcamera en dit alles ook nog eens binnen de aangegeven tijd!


    Zijn jullie in het gezelschap van 'daredevils' en doorzetters? Dan is deze Crazy 88 de kans om de boel op stelten te zetten! Eens kijken wie van jullie de opdrachten allemaal tot in detail het best uitvoert.


    Natuurlijk doen jullie het uiteindelijk voor de eer en de hoofdprijs die na afloop door ons wordt overhandigd! Onze jury houdt uiteraard rekening met de presentatie en de accurate uitvoering! Veel plezier!


    Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - Versnapering voor onderweg
    - 1 consumptie (bier, fris, huiswijn, koffie en thee)
    - Filmcamera's tijdens het spel
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Alle filmpjes digitaal na afloop
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 30 personen: € 21,50 p.p. excl. BTW


    Voor minder deelnemers reserveren?

    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de gewenste stad er graag ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    10 - 2000 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Schagen! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Schagen te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Schagen ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Schagen is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Schagen. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!