Personeelsuitje in Kaag

Filteren1filter

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
406 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Kaag
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een muzikale strijd!
    De Top 2000 is al sinds 1999 een jaarlijks terugkerend fenomeen op de Nederlandse Radio. Luisteraars mogen stemmen op hun favoriete nummers en stellen zo een lijst van de “2000 beste liedjes ooit” samen. Tijdens de Top 2000 Quiz speelt u in teams tegen elkaar in verschillende spelrondes waarin de muziek uit deze lijsten centraal staat.  Één en al gezelligheid en verbroedering. De Top 2000 Quiz kan plaatsvinden bij u op locatie of op een mooie externe locatie in een plaats naar keuze.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor grote groepen, personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.
     
    Arrangementen
    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Bekijk het programma op onze website voor meer details: Top 2000 Quiz Arrangementen 

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Zoveel Citygames, Waarom wij?

    Een ervaring die vele jaren bijblijft! Een persoonlijke, intensieve prikkeling vol verbazing & paranoia. Onze activiteiten voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Een doordachte terugkoppeling met vermakelijke anecdotes. Ons maatwerkspel is ontworpen voor zowel hoogopgeleide als praktisch ingestelde deelnemers.

    Bij ons geen saaie uitleg door studenten. Geen onlogische opdrachten. Geen teams die halverwege stoppen.

    Neverrest staat garant voor een geweldig teamevent. Met een groot team gaan we ,elke dag weer, voor niets minder dan een buitengewone SUPER-GAME! 

    6 - 400 personen

    Samen werken aan de grootste Chainreaction ooit!
    Ken je een chainreaction? Het lijkt op Domino D-Day, maar met meer dan alleen dominostenen. Wij werken met een diversiteit aan verschillende materialen, om tot een origineel bouwwerk te komen. In teams zijn jullie  verantwoordelijk om een segment van de chainreaction te bouwen.

    Laat hierbij je eigen creativiteit en bouwinzicht de vrije loop. Blijf wel communiceren, want alle segmenten moeten naadloos op elkaar aansluiten,  zodat je uiteindelijk eindigt met één grote chainreaction-finale!

    De Chainreaction XXL combineren met een lunch of diner? Ook dit regelen we!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 2000 personen

    Na het succes van Flikken Maastricht en Flikken Rotterdam komen deze misdaadbestrijders nu ook naar andere grote steden in Nederland toe. Wij van Huisbrand Events hebben een interessante moordzaak voor jullie klaarliggen die zo snel mogelijk opgelost dient te worden. Was het een laffe misdaad of komen er politieke geheimen aan het licht? Pas wel op… jullie bevinden je op gevaarlijk terrein! 

    Deze Flikken speurtocht is echt teamwork en ideaal voor een bedrijfsuitje in Nederland of België. Jullie gezelschap wordt verdeeld in verschillende onderzoeksteams die allemaal hetzelfde dossier meekrijgen. Via verschillende opdrachten zullen jullie meer informatie krijgen over het moordwapen, de moordlocatie en de moordenaar.

    Weten jullie uiteindelijk de juiste verdachte aan te wijzen? De moordenaar heeft zijn moordwapen achtergelaten in de stad. Als jullie deze weten te bemachtigen zijn jullie grote kanshebbers om de Flikken speurtocht winnend af te sluiten.

    Na twee uur puzzelen staat er een welverdiend drankje op jullie te wachten. Jullie begeleider checkt ondertussen of het dossier afgesloten kan worden. Het winnende onderzoeksteam wordt uiteraard beloond voor hun kundige speurwerk!

    Inclusief:

    • Enthousiaste begeleiding
    • Een welverdiend drankje na afloop
    • Te boeken op de door jullie gewenste dag en tijdstip

     

    Prijs: 
    10 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 30 personen: € 21,50 p.p. excl. BTW



    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    10 - 400 personen

    Zie jij jezelf al op een wolkenkrabber staan? Lopen tussen dinosauriërs? Wij bouwen elke locatie naar keuze om tot een echte virtual reality room. Boek nu onze VR Workshop en maak kennis met de eindeloze mogelijkheden van virtual reality! 

    Ontdek de nieuwste VR experience
    Virtual reality is nieuw. Hip. Populair. Het zorgt ervoor dat jullie uitje naar een onvergetelijk niveau stijgt. Letterlijk. Zo klim je bijvoorbeeld naar het topje van een berg. Of spring je uit het vliegtuig. En dit allemaal gecombineerd met teambuilding. Wij komen op locatie naar keuze. Door heel Nederland. Ben jij klaar voor de nieuwste VR experience?

    Perfect voor ieder gezelschap
    - Leuke workshop om kennis te maken met virtual reality.
    - Verschillende VR experiences: van Beat Saber tot skydiven.
    - Altijd onder begeleiding van een echte VR-expert.

    Durf jij de Plank Experience aan?
    Pak de VR bril erbij en probeer je balans te behouden bij de Plank Experience. Of denk jij goed te kunnen tennissen? Wacht maar tot je jouw virtuele slagen geoefend hebt. Door gebruik van meerdere VR brillen, kunnen grote groepen tegelijkertijd de VR wereld verkennen. Are you ready for virtual reality? Ervaar het allerbeste van de virtuele wereld in de VR Workshop! 

    15 - 2500 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Dropping! Vinden jullie de weg terug?

    Geblinddoekt worden jullie naar een onbekende plek gebracht, vanwaar de weg zelfstandig terug moet worden gevonden. Natuurlijk laten we jouw team niet helemaal aan het lot over. Om te helpen krijgen jullie een gps-apparaat, een oude telefoon en een aantal dossiers mee. Door opdrachten te voltooien is er steeds meer kennis over de juiste route te verkrijgen. Zo komen jullie steeds dichter bij het uiteindelijke doel... Bereik zo snel mogelijk samen met jouw team de eindlocatie!

    Helaas is het niet zo makkelijk als dat het klinkt. Twee teamgenoten zijn aan elkaar vastgebonden en het is alleen mogelijk om vrijuit te bewegen door deze touwpuzzel op te lossen. Vervolgens wordt door het voltooien van de startopdracht de eerste gps-locatie onthuld. Voer de letter in en volg de satellieten. Zoek een eigen weg om zo snel mogelijk aan te komen bij het eerste checkpoint. Hier wacht een lastige uitdaging. Los alle puzzels op en kraak de codes om de laatste bestemming te bereiken.
    Als de eindlocatie is ontcijferd beginnen jullie aan het spannendste deel. Pas op! Er is zojuist een telefoontje binnengekomen, de boswachter is naar jullie op zoek! Als hij jouw team te pakken krijgt, is de missie niet behaald. Kijk goed om je heen en blijf op jullie hoede.


    Let op! Voor een spectaculaire dropping raden we aan om dit in het donker te doen. Wij horen graag van u welke startlocatie uw voorkeur heeft. Als u een dropping wenst in the middle of nowhere, zal de ontmoetingsplek ook dicht bij dit natuurgebied moeten liggen.

    6 - 5000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    ‘Deze bubbel is zeer bruisend, jong en fris, gemaakt door een wijnhuis dat innovatie hoog in het vaandel heeft staan’. Bruisend, jong, fris en innovatief. Aan welke collega moet je dan denken?’

    Leer meer over bubbelwijnen van Time to Sparkle door er naar te kijken, luisteren (ja echt, bubbels kun je horen!), ruiken en uiteraard lekker proeven. Ervaar de extra dimensie van de bubbels in het glas en wat dat doet met de smaakbeleving. Geen ingewikkelde vinologenpraat maar een tasting voor iedereen waarbij je sowieso hebt gelachen. Daarnaast benoemen we aan de hand van korte wijnbeschrijvingen de bubbly eigenschappen van jou en je collega’s.

    Borrelplanken of bijpassende hapjes en gerechtjes bij de bubbels maken de beleving compleet. Aan het einde weet je gegarandeerd meer over mousserende wijnen én over je collega’s.

    Leuk als borrelmoment voordat je ergens gaat eten. Of als afsluitende activiteit van je teamdag. Iedereen moet kunnen deelnemen aan een bubbelmoment. Dus het is ook mogelijk deze tasting te verzorgen met kwalitatieve alcoholvrije bruisende dranken.

    Proeven met de Franse slag
    Tijdens vijf proefrondes delen we leuke tips, kennis en weetjes over de Franse crémant, het aantrekkelijke zusje van de champagne, dat volgens dezelfde methode wordt geproduceerd. In no time leer je zo meer over de veelzijdigheid van deze Franse mousserende wijn en over bubbelwijnen in het algemeen. Waar deze vandaan komt, wat je erbij kan eten, over de methode, hoe je proeft, uit welk glas je het beste kan drinken. Samen maak je voor elk glas een proefnotitie.

    Aan het einde van elke ronde ontvang je van ons een korte wijnomschrijving. Aan welke collega moet jij denken als je de eigenschappen ziet? Uiteraard houden we het positief en is er geen kaartje met een ‘zure wijn’.

    Bubbels proeven met andere relaties of als onderdeel van jouw event...
    Door de ongedwongen en interactieve opzet is deze mousserende wijnproeverij uitermate geschikt voor teams en afdelingen. Heeft het gezelschap een andere samenstelling? Of is de bubbelsproeverij bedoeld als onderdeel van een groter event? Geen probleem, dan passen we de inhoud en het programma hierop aan. 

    Vooraf vergaderen, workshop of training? Achteraf borrelen of dineren?
    Al onze proeftafels kun je voorafgaand aan de tasting afhuren voor een workshop, training of vergadering. Het is ook mogelijk om de huur van een proeftafel te verlengen en nog lekker door te borrelen of te dineren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 75 personen

    Ook een chocolade-liefhebber? 

    Ontvangst
    Begin uw dag met een welkomstdrankje om daarna als een echte patissier aan de slag te gaan. 

    Workshop bonbons maken
    Onze deskundige patisser leert u de lekkerste bonbons of pralines te maken. De twee basistechnieken van het bonbons maken zijn het vullen en het ‘doorhalen’. In een handomdraai maakt u uw eigen goed gevulde bonbon doosje. Als vulling kunt u o.a. ganache, noten en zuidvruchten gebruiken. Na afloop van de workshop is het resultaat een doosje (circa 350 gram) vol heerlijke zelfgemaakte bonbons waarmee u goed thuis kunt komen.

    Diner
    Ter afsluiting geniet u samen van een heerlijk driegangen diner in het centrum van de stad. Hierbij heeft u per gang de keuze uit meerdere gerechten.

    Groepsgrootte
    10 - 60 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Prijsindicatie: vanaf € 81,-  excl btw.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    10 - 60 personen

    Heb je altijd al een keer het ultieme bedrijfsuitje willen boeken? Maak dan een keer een vlucht in een helikopter!  Samen kijken wij waar we het beste in de buurt kunnen landen en maken er één groot spektakel van. 

    Helikopter vliegen is iets om van je bucketlist af te strepen. 
    Als de helikopter loskomt van de grond en de neus naar beneden duwt en je in één keer naar voren wordt gelanceerd zit je meteen in de beleving. Onderweg zie je mooie stukjes Nederland en kun je bij een beetje helder zicht ontzettend ver kijken! 

    Een helikopter evenement is het ultieme bedrijfsuitje. Geen bedrijfsuitje is hetzelfde dus wij maken alles op maat. Een voorbeeld van hoe zo'n programma eruit kan zien:
    10:00 uur Ontvangst groep op locatie
    10:30 uur Start met de helikoptervluchten, segway rijden en teambuildingsactiviteiten
    11:30 uur Klaar met alle rondvluchten: we maken een groepsfoto bij de helikopter
    12:00 uur Start van de solex tour
    13:00 uur Start van de roofvogelworkshop
    14:00 uur Programma voorbij.

    Wij kennen de mogelijkheden, jij kent de groep. Wat past er bij de groep? Wat is het budget en naar welke locatie gaat de voorkeur uit? Om bezig te blijven kunnen we het evenement combineren met andere activiteiten. Afhankelijk van de groepsgrootte, zullen wij hierbij een passend voorstel maken om iedereen actief bezig te houden! 

    Het is ook mogelijk om het event aan te vullen met andere leuke activiteiten, denk bijvoorbeeld aan:
    * Segway rijden
    * Quad rijden
    * Off-road rijden
    * Solex of E-chopper tour
    * Roofvogelworkshop
    * Shooting games
    * Onze sportieve sportwagens (Audi R8, Lamborghini, Ferrari, Mercedes of Maserati)


    Wij kunnen dit programma al aanbieden vanaf slechts €69,- p.p.
    Vraag snel je offerte aan via het formulier en wij kijken samen wat een goed programma is voor jouw gezelschap! Mooi voor jullie teamuitje/ bedrijfsuitje!

    20 - 500 personen

    Op naar de finish! Wie bouwt de winnende kist?
    Altijd al gedroomd van een eigen raceavontuur? Dit is je kans! Samen zorgen we voor een dag vol actie, reativiteit en hilariteit. Jullie starten met een bouwsessie waarin samenwerking centraal staat. Zodra jullie zeepkist klaar is, begint het echte werk: de race! Wie haalt als eerste de finishlijn, wie zet het meest originele
    ontwerp neer en wie zorgt voor de spectaculairste actie op het parcours? Bij deze wedstrijd geldt:
    alle remmen los!

    De Zeepkistenrace combineren met een lunch of diner? Ook dit regelen we!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 2000 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!

    Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.

    Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.

    Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.

    Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom georganiseerd worden.

    Programma voorstel
    14:45 - 15:00  Ontvangst en speluitleg
    15:00 - 16:00  Eerste deel: Ranking your Team!
    16:00 - 16:15  Pauze
    16:15 - 17:15  Tweede deel: Ranking your Team!
    17:15 - 17:30  Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enquête met door jullie zelf geselecteerde vragen
    • Enthousiaste presentatie
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Online presentatie via Zoom
    • Toevoeging van eigen vragen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige vragen/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    10 - 200 personen

    Ontdek het Eliminatie Avontuur
    Maak kennis met The Elimination Game, een opwindende game ontworpen voor het vermaak van grote groepen. Dompel je onder in een avontuur vol spanning, met een origineel verhaal en gave puzzels, geïnspireerd door bekende series zoals The Hunger Games en Squid Game. Ervaar een adembenemende eliminatieronde die actie en teamwork vereist, waarin jullie in kleinere teams tegen elkaar strijden!

    Deze opwindende ervaring kan overal worden opgezet dankzij de mobiele versie van het Eliminatie Avontuur! Perfect voor teambuildingsactiviteiten, zakelijke bijeenkomsten, familievieringen of groepsactiviteiten!

    Zijn jullie klaar voor deze uitdaging?

    De spelregels van The Elimination Game
    Het spel is ontworpen voor groepen van 20 tot 72 deelnemers. Het is een opwindende competitie waarbij deelnemers in kleinere groepen verschillende opdrachten gaan uitvoeren. Het Eliminatie Avontuur bestaat uit zeven uitdagingen, elke uitdaging test een andere soort kennis.

    Na een reeks spannende opdrachten begint de eliminatie echt, waarbij geleidelijk teams afvallen. Om de deelnemers goed in hun rol te zetten, maakt de vreeswekkende MOMO op cruciale momenten zijn entree en initieert de Freeze fase. Als iemand zich beweegt, kan dit nadelig zijn voor het hele team! Let ook op de 'geheime missie' die op elk moment het spel kan doen kantelen.

    Hebben jullie het in je om als kampioenen uit deze strijd te komen?

    Een enerverend teambuilding avontuur dat jullie uitdaagt tot samenwerking, effectieve communicatie en het ontsluiten van ieders potentieel.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 72 personen

    Je kent ze wel, de cruciale gebeurtenissen die je doen rillen van de zenuwen. HELP, de Directeur is ontvoerd draait hierom! Gaan jullie hem of haar überhaupt wel terugvinden of falen jullie en zal hij/zij voorgoed verdwijnen? HELP, de Directeur is ontvoerd draait om deze spanning en de telefoon speelt een hoofdrol. Samen met je team ga je de stad in om opdrachten uit te voeren die je via de mobiele telefoon doorkrijgt. Bij ieder goed volbrachte opdracht ontvangen jullie een aanwijzing. Hoe beter het samenspel, hoe meer aanwijzingen jullie ontvangen. Met deze aanwijzingen kunnen jullie de geheime schuilplaats vinden waar de Directeur vast wordt gehouden. Tenzij een ander team er eerder bij is…  


    Wat staat je te wachten tijdens HELP, de Directeur is ontvoerd!?
    Vooraf wordt er een filmpje gemaakt en naar iedereen verstuurd, waaruit blijkt dat de Directeur ontvoerd is! Op locatie begint de dag rustig maar krijgen jullie al snel in de smiezen dat er iemand mist. Bij ontvangst krijgen jij en je collega's een uitgebreide speluitleg. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaan jij en je team de stad in. Via de telefoon krijg je diverse opdrachten en vragen door. Deze voer je uit of beantwoord je. Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt, daar wordt de uitslag berekend en het winnende team bepaald! 
     
    HELP, de Directeur is ontvoerd is in diverse steden in Nederland, België en Duitsland te spelen (ook in het Engels).
     
    HELP, de Directeur is ontvoerd duurt ongeveer 3 uur.
    Kleinere gezelschappen en groepen groter dan 30 personen ontvangen een aangepaste offerte.
    6 - 5000 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Kaag! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Kaag te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Kaag ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Kaag is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Kaag. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!