
Trek je denkbeeldige skischoenen aan, oefen je jodel en maak je klaar voor dé ultieme winterbeleving: De Grote Après-Ski Quizshow! 
Een interactieve, knotsgekke quiz vol humor, energie en keiharde meezingers. Perfect voor bedrijfsuitjes, winterborrels of als hilarische afsluiter van een teamdag. Van karaoke en feesthits tot gênante skibloopers — deze quiz heeft alles in huis voor een onvergetelijke avond.
Hoe werkt het?
In overleg stemmen we alles af op de locatie en het gezelschap. Wij nemen de volledige techniek mee, inclusief onze krachtige Bose-geluidssystemen voor haarscherp geluid tijdens muziekfragmenten, quizrondes én karaoke. We zijn ruim op tijd aanwezig om op te bouwen en alles klaar te zetten voor de show. Wat je kunt verwachten: Vragen over Ötzi en lederhosen, mama-appelsap, LuckyTV, Kaiserschmarrn en de mysterieuze lus aan een Dirndl. Voeg daar nog een karaoke-ronde en meezingers zoals Sweet Caroline aan toe, en je hebt een feestje dat je collega’s niet snel vergeten.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
KerstQuiz als afsluiter voor jullie bedrijf
Onze KerstQuiz is ieder jaar weer een geweldige afsluiter voor veel bedrijven. It’s the most wonderful time of the year! En een PubQuiz vol met vragen over Kerst, Oud & Nieuw en een terugblik op het afgelopen jaar is hiervoor een geweldige afsluiter. Trek je foute kersttrui aan en verzamel je vrienden, collega’s of familie. Kom er in 1,5 tot 2 uur achter wie van jullie de enige echte Kerstexpert is!
Onze KerstQuiz is uniek en ontwikkeld door professionals uit het vak. Onder het genot van een drankje of diner spelen jullie verschillende rondes met afwisselende onderwerpen waaronder Kersthits, Kerstfeitjes en Kerstfilms. De rondes zijn uiteenlopend, zodat iedereen mee kan doen, van jong tot oud.
Net als onze andere quizzen wordt de KerstQuiz gespeeld in een lokale kroeg, op een locatie naar keuze door heel Nederland of bij jullie op kantoor. Wij regelen jullie quiz van A tot Z, van quizmaster (met foute kersttrui) tot het vinden van een geschikte locatie.
Hoe verloopt een KerstQuiz
Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?
INHOUD
Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  
HET KERSTDINER
Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.
EXTRA OPTIES
Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Een unieke bingo
Een gevarieerde reeks bingo-varianten zorgt voor een avond vol spanning en plezier! Of je nu een doorgewinterde bingospeler bent of nog nooit eerder een bingokaart hebt vastgehouden, iedereen doet mee! Bij het Bingoballen Festival draait alles om plezier, teamwork en een vleugje competitie.
Elke ronde een ander thema. Iedere ronde onvoorspelbaar en vol humor. Gooi je snelheid, muzikaliteit, behendigheid en creativiteit in de strijd en ga met je team voor die volle bingokaart. Maar let goed op… want een valse bingo wordt kei hard gestraft!
Wij verzorgen bij iedere bingo een originele, kleine prijs. Daarnaast hebben we ook diverse teamchallenges, geheel in het bingothema, waarbij aan het eind van de avond één team als winnaar uit de bus zal komen. Uiteraard is het ook mogelijk om jullie persoonlijke prijzen toe te voegen!
Programma voorstel
19:30 - 20:00       Ontvangst, speluitleg en verdeling van de teams
20:00 - 21:00       Eerste deel: Bingoballen Festival
21:00 - 21:15       Pauze
21:15 - 22:15       Tweede deel: Bingoballen Festival
22:15 - 22:30       Prijsuitreiking en afsluiting
Inbegrepen
Optioneel
Let's Make Art Together!
Breng jullie kernwaarden tot leven
De Art of Values workshop transformeert de kernwaarden van jullie organisatie in een tastbaar, gezamenlijk kunstwerk. Teams geven visueel vorm aan, verkennen en stemmen af op jullie kernwaarden en gedeelde doel, waarbij essentiële gesprekken ontstaan door kunstgebaseerde samenwerking en creativiteit.
Doelen & Voordelen:
Workshop details:
Ideaal voor:
Geen artistieke ervaring vereist
Over About Collab
Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.
Pizza workshop op locatie - Hét ultieme teamuitje!
Op zoek naar een originele manier om teambuilding te bevorderen? Onze pizza workshop op locatie is dé oplossing! De workshop pizza bakken is zowel binnen als buiten te volgen.
Je leert de kunst van het deeg kneden, pizza’s openen zonder deegrollers, creatief beleggen en samen pizza’s afbakken en opeten. Deze pizza workshop is niet alleen leuk, maar ook uiterst effectief in het versterken van de teamgeest. Laat je team de passie voor Napolitaanse pizza delen en geniet van een onvergetelijke dag!
Met onze uitgebreide workshop boek je een complete teamdag: eten, drinken en activiteiten, allemaal op jouw locatie!
WORD NAPOLITAANS PIZZABAKKER VOOR EEN DAG
We bieden diverse opties waarbij je samen met je collega’s aan de slag kunt. De workshop is altijd bedoeld voor teambuilding, lol, en het overbrengen van onze passie van de Napolitaanse pizza.
Tevens kunnen we de workshop uitbreiden met drank, anti pasti en een heerlijk dessert. Zo maak je er een echte teamdag met feestje van!
Diverse mogelijkheden:
PRE-MASTERCLASS NAPOLITAANSE PIZZA WORKSHOP
Tijdens deze pizza workshop hebben wij het deeg en ingrediënten al voorbereid, de rest gaat je team mee aan de slag.
Duur workshop: +- 2 uur
MASTERCLASS NAPOLITAANSE PIZZA WORKSHOP
Deze uitgebreide workshop gaat nog wat dieper in op Napolitaanse pizza. Je team ontdekt het geheime recept voor Napolitaans deeg en gaat gezamenlijk aan de slag met kneden van het deeg en het opbollen ervan!
Duur workshop: +- 3,5 uur.
UITBREIDINGS MOGELIJKHEDEN
Verrijk je pizza workshop met onze uitbreidingsopties voor een volledige teamdag op locatie. Van een borrel met Italiaanse drankjes, anti pasti en heerlijk dessert, maak van je workshop een complete belevenis!
Eventueel bouwen we zelfs een stretchtent en toebehoren op locatie voor extra sfeer.
Voor meer informatie kun je het aanvraagformulier invullen of op onze website kijken: lazzarella.nl/pizza-workshop-op-locatie of bel naar 0413 - 288 647.
Wil je een bijzondere activiteit voor jullie aanstaande bedrijfsuitje of teamuitje? Ga dan voor een Segway tour en geniet gegarandeerd van een fantastische buitenervaring. Plezier, teamwork, en avontuur komen samen tijdens een bedrijfsuitje op de Segway! Segway rijden is avontuurlijk, sportief, toegankelijk en veilig voor iedereen.
Ervaar het genot van een ritje op deze elektrische zelfbalancerende voertuigen terwijl je geniet van de frisse buitenlucht, de omgeving en het gezelschap van je collega's.
Onze uitgebreide ervaring heeft ons geleerd dat iedereen Segway kan rijden. Bij ieder Segway arrangement zit een Segway training verzorgd door een onze ervaren instructeurs.
De Segway is een vervoersmiddel dat op iedere ondergrond mogelijk is. In de stad of off-road; Segway rijden kan overal. Door zijn natuurvriendelijke en geluidloze karakter ben je ook nog eens het milieu niet tot last.
Ervaar bijvoorbeeld de prachtige natuur van de Veluwe. Met z’n prachtige heidevelden en vele bossen is het een fantastische plek om te ontdekken met de Segway. Of ga met de Segways de stad in.
Segway-Tour biedt verschillende arrangementen en tours die je langs de mooiste plekken leidt en je op de meest fantastische plekken laat stoppen voor een hapje en een drankje.
Segway-Tour verhuurt Segway’s door het hele land. Heb jij speciale wensen qua locatie of heb je nog vragen, neem dan gerust contact met ons op. 
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
All inclusive prijs vanaf €74,50 p.p excl. btw, inclusief verzekering, gebruik helmen, transport en begeleiding van van instructeurs.
Onze onvergetelijke TV-studio Spelshow Quizzen zijn hilarisch, gezellig en natuurlijk competitief. 
We kunnen de quiz in uw gekozen thema doen en nog zoveel verschillende thema´s. ABC Events organiseert quizzen waarbij de algemene kennis van uw gezelschap wordt getest rondom het thema van uw keuze. Een unieke vragenstrijd in combinatie met het uitvoeren van diverse leuke activiteiten (afhankelijk van de gekozen quiz). 
Quiz 
Welk team drukt als eerst op de knop van zijn quizdesk en weet het juiste antwoord te geven? Deze quizzen kunnen als vergaderbreak een uur duren. Daarnaast is het mogelijk een uitgebreide dinerversie van drie uur neer te zetten, uw wens is leidend voor de inhoud van de quiz. Het is zelfs mogelijk om een aantal (outdoor) opdrachten toe te voegen, zoals bij de Super Sport Quiz. 
Locatie 
ABC Events organiseert quizzen op eigen locaties in Amsterdam, Haarlem, Garderen, Utrecht en Helvoirt. Daarnaast is het ook mogelijk een Quiz te verzorgen op een door u gekozen locatie. Wij komen door het hele land! 
Dit unieke progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.
Duur van dit evenement: 2 tot 4 uur (korter of langer in overleg).
Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren. 
Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.
Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!
Penoze
De stad wordt geteisterd door een brutale bende. Kleine kruimeldieven zijn uitgegroeid tot goed georganiseerde criminelen. Drugsdeals en liquidaties zijn schering en inslag. Terwijl de criminelen steeds machtiger worden, heeft de politie het nakijken. Aan jullie de taak deze macht te breken en de machtigste familie van de stad te worden.
 
Jullie infiltreren in criminele netwerken om belangrijke informatie te verkrijgen. Bovendien krijgen jullie hulp van bovenaf. Via handige real-time navigatie krijgen jullie de posities van jullie tegenstanders ‘live’ door. Om de scepter over te nemen gaan jullie het veld in. Penoze is een razend spannende, interactieve game waarbij samenwerking, inzicht en moderne technologie zorgen voor een spannende cliffhanger.
 
Wat staat jullie te wachten tijdens City Game Penoze?
Niemand gaat de deur uit zonder een gedegen briefing. Onder het genot van een kop koffie, thee of glaasje fris, krijg je een uitgebreide speluitleg. Vervolgens delen we de groepen in. Niets is leuker dan tegen elkaar te strijden natuurlijk!
 
Na een laatste strategische briefing ga je de straat op. Via een mobiele telefoon blijf je in contact. Door aanwijzingen naast elkaar te leggen, vorm je met je team een logisch beeld van de strategie Welke volgende stap zal de familie zetten, waar kun je deze pakken?
 
Na afloop van het spel verzamelen jullie je bij het startpunt. Onder genot van een drankje (koffie, thee of fris) wordt de uitslag berekend en het winnende team bepaald.
Give Backpack is een geweldige MVO activiteit, waarbij plezier en teambuilding wordt gecombineerd met iets terugdoen aan de maatschappij.
Dit tabletspel heeft niet alleen een impact op de groep waarmee je de activiteit doet, maar ook op mensen in de maatschappij die het een stuk minder goed hebben.
Ieder team van 6 personen krijgt een tablet vol opdrachten, een zogenaamde ‘propbox’ en een lege rugzak om te vullen met specifieke items.
Door het doen van allerlei inspirerende, creatieve en leuke opdrachten via de tablet verdient elk team punten en bereikt daarmee verschillende levels. Bij elk level kunnen er items worden gewonnen die in de rugzak worden gestopt.
Lachen, gieren, brullen, en ondertussen maak je het verschil in het leven van een minderbedeelde aan wie de rugzak wordt gedoneerd.
Het doel wordt in overleg bepaald. Het kan zijn voor daklozen met belangrijke items voor deze doelgroep, maar het kan ook om schoolspullen voor kinderen in een asielzoekerscentrum zijn. In ieder geval iets dat past bij de wensen van jouw organisatie.
Tijdens de activiteit worden er foto's en filmpjes gemaakt bij de verschillende opdrachten. Alle gemaakte foto’s en filmpjes worden naderhand toegestuurd om nog eens flink na te genieten.
Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!
Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.
Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.
Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.
Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!
Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom georganiseerd worden.
Programma voorstel
14:45 - 15:00  Ontvangst en speluitleg
15:00 - 16:00  Eerste deel: Ranking your Team!
16:00 - 16:15  Pauze
16:15 - 17:15  Tweede deel: Ranking your Team!
17:15 - 17:30  Prijsuitreiking en afsluiting
Inbegrepen
Optioneel
Gebruik alle kwaliteiten van je team is de sleutel tot succes in deze indrukwekkende teambuilding-activiteit.
Strategische samenwerking: in groepen van ca 10 personen ontwerpt en bouwt u uw eigen door Rube Goldberg geïnspireerde kettingreactie. Ieder team start met een basis pakket om hun Kettingreactie te bouwen.
Daarnaast kunnen ze materialen kopen in ‘de shop’. Om hiervoor geld te verdienen kan men allerlei kleine en grotere opdrachten doen. Van blikgooien en sjoelen tot de teamopdracht plankenkoorts*.
In het begin bent je verdeeld in kleinere teams om individuele Rube Goldberg machines te bouwen. Lukt het vervolgens om hiervan één GROTE kettingreactie te maken? Dat is de ultieme samenwerking!
*het arsenaal aan activiteit is uitgebreid.
Denk aan:
* Krant maken 
* challenge Three
* plankenkoorts                       
* pannenkoekenbakken
* Schilderen                              
* wereldbal
* kennis arena 
* tbd
Inclusief introductie, aftrap en finale hebben we 90 – 180 minuten nodig voor deze game.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Met vrienden of collega's een leuke tijd in een grote stad in Nederland of België beleven? De Ranking the Stars van Huisbrand Events onthult allerlei geheimen tussen de gerechten door, kleine onthullende dingetjes die je het liefst niet aan elkaar had willen vertellen, maar door dat wel te doen de noodzakelijke hilariteit teweeg zal brengen. Een groepsuitje met 'een bite' dus. Kent u nog dat Tv-programma? Zoiets moet u verwachten, en dat u voortdurend in de lach schiet natuurlijk.
Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste quizmaster, die niet schroomt de geheimen van gepast commentaar te voorzien.
Voordat jullie meedoen aan dit gezellige spelprogramma, worden een paar dagen van tevoren vragenlijsten rondgestuurd. Eenmaal bij elkaar gekomen, zijn alle ins- en outs bij ons bekend, en wordt door onze spelleider afwisselend een meerkeuze of open vraag gesteld aan alle deelnemers.
Uw gezelschap wordt verdeeld in teams of koppels en elk team gaat proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie heeft de meeste baantjes gehad in z'n leven? Welke dame staat minstens een uur voor de spiegel? Wie drinkt er af en toe een borreltje teveel?
Ook gooien we er een paar muzikale intermezzo's tussendoor waarop u lekker kunt meedeinen. De beste 'Ranker' weet alle vrienden en familie op waarde te schatten. Na elke vragenronde volgt er een uiteindelijke puntenscore. Uiteindelijk ontvangt de winnaar de niet te onderschatten Ranking The Stars hoofdprijs.
Inclusief:
- Feestelijke presentatie door professionele quizmaster
- Prachtige Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaar
- Gezellige locatie in centrum van de stad
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs:
10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW