Bijzonder afdelingsuitje in Heerhugowaard

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
402 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Heerhugowaard
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De CityGame is het leukste bedrijfsuitje in de stad! De interactieve Game zorgt voor spanning tussen de verschillende teams. Tijdens de CityGame worden alle teams op verschillende onderdelen uitgedaagd. Punten worden gescoord door vragen goed te beantwoorden en opdrachten goed te vervullen.

    De CityGame is een spannend en afwisselend programma in de stad. De voortgang van de Game is te volgen op de iPad. Sta je nog steeds eerste? Wat is ons volgende waypoint? Zijn er nog bonusvragen beschikbaar en hebben we nog berichten gekregen van andere teams? Kortom, een geweldige manier om de stad en je collega’s beter te leren kennen. We kunnen jullie tijdens de CityGame voorzien van allerlei originele hapjes en drankjes.

    De vragen en opdrachten zijn volledig bedrijfsgerelateerd te maken, waardoor de CityGame veel persoonlijker wordt. Zo is het zeer geschikt te maken voor bedrijfsuitjes, teamuitjes, productintroducties, relatie-evenementen of als afsluiting van vergaderdagen.
    Kortom: Een dag, of halve dag, de mooiste plekken van de mooiste steden van Nederland of België (her)ontdekken, terwijl je een hightech competitie speelt tegen je collega’s!? Speel de CityGame! Leuk als variant op escaperooms en leuk om te spelen als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 600 personen

    Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' op tafels waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!

    Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • Teams aansturen
    • Probleemoplossend vermogen
    • Netwerken
    • Project planning
    • Innovatie stimuleren

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    We lopen in deze tijd nog wel eens vast in onze denkpatronen. Dan zien we alleen nog maar beren op de weg en allerlei redenen waarom iets niet kan of waarom iets een slecht idee is. Creatief Denken is uitermate geschikt om mensen los te maken en met nieuwe ideeën te komen!

    De Battle of the Brains is een unieke trainingsgame waarin teams met elkaar de strijd aangaan om het beste idee voor het bedrijf te bedenken. Onder begeleiding van een trainer maken zij een uur lang kennis met de basisvaardigheden van Creatief Denken. Ze krijgen allerlei verschillende tools aanreikt om zo in korte tijd nieuwe ideeën te bedenken voor een centrale vraagstelling vanuit het bedrijf. Vervolgens gaan de teams hier zelf mee aan de slag. Het beste idee van elke groep wordt uitgewerkt tot een aansprekende en creatieve presentatie.

    Tijdens de finale van de battle worden de beste ideeën van alle groepen aan elkaar gepresenteerd. In een energiek waarderingsspel bepalen de deelnemers vervolgens zelf wie het gouden idee heeft bedacht. Eventueel kan er ook gewerkt worden met een vakjury vanuit het bedrijf. We eindigen met een prijsuitreiking voor het beste idee!

    Battle of the Brains is een unieke kans voor de organisatie om te leren Creatief Denken. Het samen bedenken van nieuwe ideeën zorgt ook voor veel verbinding en draagvlak onder de werknemers. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 250 personen

    Tijdens het ranking the stars diner van Holland Tour Guides gaat u in teamverband uw vriendenkring of collega's eens goed onderzoeken op de meest ludieke geheimen en smikkelt u van een fantastisch 3-gangen diner. 

    Een paar dagen voordat u bij elkaar komt, sturen we u een vragenlijst op, met een paar grappige vragen in de hoop op een paar onthullende antwoorden. Zo komen we iets meer over iedereen te weten en kunnen we dit spelprogramma's in volle vaart beginnen.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in kleine teams en vervolgens gaat elk team proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie begaat de meeste flaters? Wie is de grootste praatjesmaker? En wie is de meest ideale schoonzoon/dochter? Ongetwijfeld gaat dit een aantal verrassingen opleveren, maar uiteraard krijgt u van ons de gelegenheid om uzelf te verdedigen!

    Het team dat de beste inschattingen over de andere deelnemers heeft gemaakt, ontvangt van onze spelleider de enige echte Ranking The Stars hoofdprijs. Mocht uw team niet erg op dreef zijn dan beleeft u alsnog een uitstekende avond, want de culinaire hoogstandjes van de chef zullen u zeker niet teleurstellen!

    Inclusief: 

    - Een enthousiaste quizmaster
    - Een uitgebreid 3 gangen diner
    - Toplocatie in centrum van de stad
    - Een Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaars
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Handige tip: 
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen

    Plezier Teambuilding Creatief Samenwerken Verbinding Entertainment & Hilariteit!
    Speel samen met jouw collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera)een vooraf bedachte route aflegt.
     
    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen!
     
    Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.

    Echt maatwerk:
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.

    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.

    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.
    Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij LIPDUB TEAMBUILDING altijd inbegrepen.

    20 - 1000 personen

    Onze Silent Comedyshow is de ideale manier om te genieten van de beste comedians, de meest lekkere drankjes en ook om je buren te vriend te houden. Lees snel verder!!

    Zie je het al voor je? Lachen om de beste grappen en meest komische verhalen die dwars door de speakers van je hoofdtelefoon komen. Je geniet van de beste comedians die bekend zijn van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, BNNVARA, Comedy Central, Lowlands, Paaspop, RTL en SBS. 

    Onze shows zijn onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies Raymon Hofkens. Binnen 1 minuut weet hij ieder publiek voor zich te winnen. 

    Tijdens deze show mag je kiezen hoe lang je onze show wil boeken, of je maatwerk wenst en welke comedians je graag wilt zien. Naast de echte professionals werken wij ook met de leukste opkomende talenten. 

    Vanaf 30 minuten tot aan een show van 2 uur beloven wij 100% comedy en 100% lachgarantie. We kunnen eventueel ook een eigen opblaasbare comedyclub en theater meenemen (tegen een meerprijs) als je niet zeker bent van heerlijk buitenweer. 

    Silent Comedyshow is ideaal voor een buiten-event, bedrijfsfestival of jaarlijkse BBQ. 
    De benoemde bedragen zijn exclusief hoofdtelefoons + zenders, o.b.v. een line-up met prijswinnende comedytalenten (en finalisten van gearriveerde comedywedstrijden) en inclusief 25% maatwerk.

    1 - 1000 personen

    Wie beschikt er over de meeste algemene kennis? Kom erachter tijdens het slimste team. Ga de strijd aan met je familie, vrienden of collega’s en stel jullie kennis over verschillende onderwerpen op de proef. Welk team mag zich na vandaag officieel ‘Het Slimste Team’ noemen?

    Wat is Het Slimste Team
    - Uitdagende kennis quiz met voor ieder wat wils
    - Alles wordt in goede banen geleid door de enthousiaste quizmaster van Uitjes en Eten
    - Strijd met jouw team voor de Slimste Team trofee

    Omschrijving programma
    Neem plaats op de Slimste Team stoelen en ga de teamstrijd aan! Beantwoord quizvragen om seconden te scoren in de 3, 6, 9 ronde. In de Open Deur worden de vragen gesteld door een bekende Nederlander. Tijdens De Galerij worden 8 foto’s getoond met een overkoepelend thema, weten jullie dit te raden? Daarna volgen ook nog het Collectief geheugen en de Puzzelronde. Werk goed samen en probeer jullie kennis te bundelen! Want weet je het niet? Dan gaat het andere team er misschien wel met jouw seconden vandoor! In de finale spelen jullie de secondes van de tegenstander weg. Wie weet als eerst de teller van het andere team op nul te zetten en gaat er met de winst naar huis?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    15 - 2500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.

    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    6 - 1000 personen

    Je kent ze wel, de cruciale gebeurtenissen die je doen rillen van de zenuwen. HELP, de Directeur is ontvoerd draait hierom! Gaan jullie hem of haar überhaupt wel terugvinden of falen jullie en zal hij/zij voorgoed verdwijnen? HELP, de Directeur is ontvoerd draait om deze spanning en de telefoon speelt een hoofdrol. Samen met je team ga je de stad in om opdrachten uit te voeren die je via de mobiele telefoon doorkrijgt. Bij ieder goed volbrachte opdracht ontvangen jullie een aanwijzing. Hoe beter het samenspel, hoe meer aanwijzingen jullie ontvangen. Met deze aanwijzingen kunnen jullie de geheime schuilplaats vinden waar de Directeur vast wordt gehouden. Tenzij een ander team er eerder bij is…  


    Wat staat je te wachten tijdens HELP, de Directeur is ontvoerd!?
    Vooraf wordt er een filmpje gemaakt en naar iedereen verstuurd, waaruit blijkt dat de Directeur ontvoerd is! Op locatie begint de dag rustig maar krijgen jullie al snel in de smiezen dat er iemand mist. Bij ontvangst krijgen jij en je collega's een uitgebreide speluitleg. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaan jij en je team de stad in. Via de telefoon krijg je diverse opdrachten en vragen door. Deze voer je uit of beantwoord je. Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt, daar wordt de uitslag berekend en het winnende team bepaald! 
     
    HELP, de Directeur is ontvoerd is in diverse steden in Nederland, België en Duitsland te spelen (ook in het Engels).
     
    HELP, de Directeur is ontvoerd duurt ongeveer 3 uur.
    Kleinere gezelschappen en groepen groter dan 30 personen ontvangen een aangepaste offerte.
    6 - 5000 personen

    Zo gek als je het je maar kunt bedenken, alles komt voorbij! Laat je niet afleiden door de tegenstander tijdens deze hilarische activiteiten. Want wanneer je een misser maakt begin je weer helemaal opnieuw. Welk team is er van alle markten thuis en mag zich de enige echte Alleskunner noemen?

    Wat is de Alleskunner?

    - Verassende en hilarische opdrachten met voor iedereen wel een onderdeel waarin zij kunnen uitblinken
    - Allemaal in goede banen geleid door de enthousiaste spelleider van Uitjes en Eten
    - Battle om de felbegeerde Alleskunner trofee

    Omschrijving programma

    Zodra de teams gemaakt zijn kan de gekte beginnen! Bij iedere korte, individuele opdracht schuiven jullie je beste speler naar voren. Kies tactisch, want voor iedereen is er wel een onderdeel waarin zij kunnen uitblinken. Grijp je kans, en pak zo veel mogelijk punten! Tijdens de spannende finale kan alles nog bepaald worden. Welke alleskunners nemen de Alleskunner trofee mee naar huis?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    15 - 2500 personen
    Het superspannende ontsnappingsuitje uit uw eigen kantoor!
    Een kantoor is er niet alleen om in te werken maar leent zich ook uitstekend voor een enerverende Escape Room ervaring! Wordt opgesloten in je eigen kantoor met als taak om in 1 uur te ontsnappen! De tijd tikt, veel raadsels, puzzels, geheimen en codes die gekraakt moeten worden om te ontsnappen. Samen met je groep heb jij de taak om alles op te lossen en de kluis te openen waar de sleutel in ligt om te ontsnappen. Denk jij dat het je lukt binnen de tijd? Een thrill seeking teambuildingactiviteit!

    Wat staat je te wachten tijdens het The Office Escape Room
    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat en wordt je opgesloten in je kantoor. Dan begin je met de escape room en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. In een uur tijd probeer jij met je team uit te zoeken hoe je de kluis kunt openen.  Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels, codes, cryptogrammen en veel meer pittige spellen krijg je steeds weer een nieuwe code of cijfercombinatie. Welke groep weet binnen de tijd de kluis te openen en te ontsnappen?!

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    Nieuwsgierig naar meer van onze spannende teambuilding activiteiten? Klik op het tabblad andere activiteiten van dit bedrijf voor nog veel meer activiteiten. zoals onder andere; Moorddiner, Help! De directeur is ontvoerd, Escape in the city.
    6 - 5000 personen

    Ben jij een wandelende voetbalencyclopedie? Denk je meer passie voor voetbal te hebben dan je collega's of vrienden? Dan is onze voetbal quiz de ultieme uitdaging voor jou!

    Wat kun je verwachten?

    • Een reis door de voetbalgeschiedenis:
      Van legendarische wedstrijden tot iconische spelers, onze quiz neemt je mee op een boeiende reis door de rijke geschiedenis van het voetbal.
    • Geen voetbalkennis te diep, geen vraag te moeilijk:
      Test je kennis over de grootste competities, de meest memorabele doelpunten en de meest iconische voetballegendes.
    • Voetbaltrivia in verschillende vormen:
      Bereid je voor op multiple-choice vragen, afbeeldingsrondes en zelfs een beetje ‘Guess the Player’. Een mix van uitdagingen om elke voetballiefhebber te bekoren.

    Laat zien wat je weet!
    Vorm een team en maak je klaar voor een avond vol doelpunten, spanning en voetbaltrivia. Loop weg met de felbegeerde titel van Voetbal-Quizkampioen en bewijs dat jouw voetbalkennis ongeëvenaard is! 

    Het meest populaire spel voor in de voetbalkantines!

    5 - 400 personen

    Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
    Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.

    Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!

    Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.

    Honderden teams gingen je voor.

    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    25 - 500 personen

    Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op actieve en vooral speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen. 

    Ik ben toch geen aap?!
    Nou... Als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden. Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
    Iedereen, ook jij,  speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. Net als op een echte apenrots. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.

    Deze laagdrempelige workshop leert je hoe het spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. Je leert over positie bepalen, over (informeel) leiderschap en over onderlinge verhoudingen.

    "Eindelijk wordt ons eens haarfijn blootgelegd waarom we ons onderling gedragen zoals we ons gedragen."
    "Oh daarom zijn die paar mannen op onze afdeling zo dominant aanwezig!"
    "Je ziet het gebeuren waar je bij staat. Geweldig!"

    Actief aan de slag
    Je gaat het allemaal zelf aan den lijve ervaren. En geloof ons... je zult heel veel lachen.
    Zo zul je een aankoop gaan ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker met alle ingewikkeldheden van dien. Je zult aanspoelen op een tropisch eiland waar het van cruciaal belang is dat je de leider weet te vinden. Je beleeft een bijzondere treinreis en wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.). 
    Ondertussen ligt daar ook nog eens die aanlokkelijke tros bananen van de trainer...

    Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in al deze situaties door de andere 'apen' om je heen beïnvloed wordt.

    "Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"

    Andere bril
    Het wordt een onvergetelijke workshop. Als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zie je mensenlijk gedrag opeens met een andere bril. En-passent snap je na afloop ook nog eens waar om men zegt dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.

    Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz. Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 200 personen

    City Game The Phone, spannend groepsspel waarbij alles draait om dat ene telefoontje!

    Tegenwoordig zijn we eigenlijk allemaal wel een beetje telefoonverslaafd. Whatsapp, Instagram en Facebook we hebben het allemaal! Maar goed, vaak krijgen we niet het bericht dat we een schat met leuke inhoud moeten gaan zoeken toch….? Ergens in de stad ligt deze begraven en aan jullie de spannende taak om deze locatie te ontcijferen! Het team dat als eerste op deze locatie aankomt is de winnaar van de dag.

    Samen met je team ga je de stad in om de opdrachten uit te voeren die je via The Phone doorkrijgt. Denk hierbij aan kennisvragen en leuke foto opdrachten. Hebben jullie de opdracht goed volbracht? Dan ontvangen jullie een aanwijzing. Hoe beter het teamwork, hoe meer aanwijzingen jullie van The Phone ontvangen. Met deze aanwijzingen kunnen jullie de geheime bergplaats vinden van de schat. Tenzij een ander team jullie voor is…


    Wat staat je te wachten tijdens Citygame The Phone?
    City Game The Phone begint rustig. We zetten je eerst even in de wacht. Onder het genot van een kop koffie, thee of wat fris krijgen jullie een uitgebreide speluitleg door onze enthousiaste eventbegeleider die jullie de gehele dag zal begeleiden. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaan jij en je team de stad in op zoek naar de schat.

    Honger naar meer?
    Een lunch of een diner is een perfecte afsluiter na zo’n dag struinen en puzzelen in de stad. Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn diverse mogelijkheden. Neem hiervoor contact op. Citygame The Phone is in diverse steden in Nederland, België en Duitsland te spelen (ook in het Engels).

    Citygame The Phone duurt ongeveer 3 uur.

    Inclusief twee drankjes (koffie, thee of frisdrank) bij ontvangst per persoon

    6 - 5000 personen

    Over deze pagina

    Je werkt samen met mensen van jouw afdeling. Maar wat weet je nu eigenlijk precies van elkaar?  Het is belangrijk en goed voor de teamgeest om minimaal één keer per jaar kennis te maken op een andere manier met elkaar, dan alleen op de afdeling. Even met elkaar weg, en elkaar op een andere manier leren kennen! En wanneer kan dat beter dan tijdens een afdelingsuitje? Van dinnergames tot citygames en van actieve groepsuitjes tot relaxte teamuitjes in Heerhugowaard. Leer elkaar en de afdeling echt kennen! Op WegmetdeBaas vindt u vele bijzondere afdelinguitjes!