Themafeest in Noord-Holland

Filteren

Filters

Kerstuitje
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
47 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Noord-Holland
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Mokum Events neemt u  mee naar de mooiste plekjes van de Jordaan, de oudste, meest bezongen volksbuurt. Hieronder een voorbeeldprogramma wat mogelijk is. 

    Voorbeeldprogramma:   Uiteraard zijn de tijden en wensen aan te passen!
    16.00 - 18.00 Jordaan Tour
    Onder begeleiding van een deskundige gids nemen wij u mee naar de mooiste plekjes van de Jordaan. Onze gids vertelt u wetenswaardigheden en anekdotes over de oudste en meest bezongen volksbuurt van Amsterdam. We nemen u mee langs de mooiste hofjes, pittoreske grachtjes en de gezelligste kroegjes die nog rijkelijk aanwezig zijn. Halverwege wordt een typisch Jordanees kroegie aangedaan.

    18.00 - 19.00 Smartlappen zingen
    In een oergezellig Jordaans café leert u typisch Amsterdamse smartlappen op typisch Amsterdamse wijze te zingen. Waan jezelf Tante Leen of Johnny Jordaan. Wij leveren het tekstboek met 40 beroemde en beruchte levensliederen en een echte Amsterdamse accordeonist.

    19.15 - 21.30 Diner
    Vervolgens nemen wij u mee naar een speciaal door ons geselecteerd restaurant midden in de Jordaan. Alwaar u kunt genieten van een heerlijk 3 gangen diner.

    Inclusief:
    - Professionele gids
    - Pauze in typisch Jordanees café
    - Accordeonist
    - Tekstboekjes
    - Locatie hartje Jordaan
    - Uitgebreid diner naar keuze
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!


    Prijs:
    €54,50 p.p. excl. BTW . De hierboven genoemde tijden zijn slechts een indicatie.

    15 - 999 personen
    Wat weet jij nog van de jaren 90 en 00? in deze volledig aangeklede Quiz nemen we je mee terug!
    Herken jij het logo van MSN nog? Welk geluid maakte ook alweer een Furby? Ken je de tekst nog van de openingstune van Oppassen? Wij nemen je in deze te gekke Quiz mee naar de jaren 90 en 00 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een gerse presentator. Elke deelnemer ontvangt van ons ook nog een te gekke 90's gadget en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige Flippocup! Tijdens dit 3 uur durend evenement worden jullie volledig verzorgd in een prachtige horecazaak waar jullie lekker onbeperkt kunnen drinken en worden voorzien van heerlijke hapjes.

    De 90's en '00s Quiz
    Deze Quiz & Muziek avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze 2 decennia meegemaakt, als kind, puber of als volwassene! Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Veel quiz en weinig muziek of juist andersom? Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale middag of avond duurt ongeveer 3 uur. (korter en langer in overleg mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen!

    90s en 00s Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz avond waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 90 en 00's en dit aanvullen met heerlijke muziek.

    Totale duur:
    • 3 uur

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook optioneel met diner te boeken.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup)
    • Prijs is inclusief onbeperkt drank
    • Prijs is exclusief buitenlands gedestilleerd (wel mogelijk tegen meerprijs)
    • Prijs is inclusief lekkere hapjes / bittergarnituur
    • Wij houden van duidelijke prijzen communiceren, de prijs per persoon is ook de totaalprijs, of je nu met 25 of 100 mensen bent (geen extra kosten!)

    Inhoud van het arrangement:
    • Introductie & Uitleg
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 90's / 00's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team!
    • 90's Gadget voor alle deelnemers
    • Aparte ruimte waar jullie de quiz spelen op een toplocatie.

    Prijs:
    • €54,95 p.p. (all-in)
    25 - 150 personen
    Weet je nog? Ohja! Ahhh die vond ik zo leuk! Is dat al zo lang geleden?
    Weet jij nog wie het 5e lid van de Backstreet Boys was? Welk spel je speelde op je Nokia 3310 en kan je meezingen met Wannabe van de Spice Girls ? Ken je de tekst nog van de openingstune van The Fresh Prince of van Friends? Wij nemen je in deze te gekke Quiz mee naar de jaren 90 en 00 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een gerse presentator. Elke deelnemer ontvangt van ons ook nog een te gekke 90's gadget en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige Flippocup!

    De 90's en '00s Quiz
    Deze Quiz & Muziek avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze 2 decennia meegemaakt, als kind, puber of als volwassene! Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Veel quiz en weinig muziek of juist andersom? Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale Quiz duurt ongeveer 2 uur. (korter en langer in overleg mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen!

    90s en 00s Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz avond waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 90 en 00's en dit aanvullen met heerlijke muziek.

    Duur
    • Ongeveer 2 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 20 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup)

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 90s en 00s
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 90's / 00's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team!• 90's Gadget voor alle deelnemers
    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Bij grotere groepen korting mogelijk.

    20 - 250 personen

    Een etentje met je collega’s eindigt in een gruweldaad. Er is een moord gepleegd. Aan jullie de taak om de moordzaak op te lossen onder het genot van een hapje en een drankje. Hebben jullie het in je om een échte detective te zijn? Ervaar dan nu het meeslepende 3-gangen Moorddiner!

    Een koffer met bewijsmateriaal en uitdagende puzzels
    Iedereen neemt plaats aan tafel om lekker te gaan eten. De avond verloopt goed en iedereen heeft het naar zijn/haar zin. Totdat de assistenten van de recherche ineens binnenvallen met een wel heel vreemd verzoek..

    Er blijkt een moord gepleegd te zijn, en ze hebben jullie hulp nodig om het op te lossen. Aan de hand van bewijsmateriaal en puzzels zullen jullie steeds meer over het slachtoffer en de dader te weten komen. Uiteindelijk wil de recherche drie antwoorden van jullie horen: dader, moordwapen en motief. 

     To die for:

    • Een Escape koffer met levensecht bewijsmateriaal;
    • Een meeslepende moordzaak tijdens het diner;
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.
    • Laat dé ultieme strijd tijdens het diner elkaar losbarsten door meerdere Escape koffers tegelijkertijd te openen!

    Er is maar 1 winner!
    Jullie spelen in teams. Lost jouw team de moordzaak het snelste op? Dan wint jullie team het meeslepende Moorddiner. En daar zullen daar jullie voor beloond worden. Wel is het belangrijk om goed op te blijven letten en niet te haastig te zijn bij het maken van beslissingen. Als je één van de drie antwoorden fout hebt, kun je namelijk al niet meer winnen.. 

    Tijdsduur: 3,5 uur.
    Prijs: 
    €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 15 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    15 - 1000 personen

    Christmas Challenge Battle (dagdeel binnen of buiten)

    Tijdens dit teambuildingspel worden jullie ontvangen door de kerstman als spelleider. Hij stuur de teams naar de juiste plekjes in de omgeving of op locatie (kan ook binnen) om daar de leukste, uitdagende vragen en challenges met gevarieerde foto/video opdrachten uit te voeren.

    Tijdens dit teambuildingspel komen jullie uitdagende minigames, kerst en actuele vragen en challenges tegen met de meest gevarieerde foto/video opdrachten. De vragen en foto/video opdrachten komen in beeld, als je op het juiste plekje in de omgeving staat. Zoek tevens de locatiepunten die aangegeven zijn op de telefoon of Ipad en verzamel zo veel mogelijk antwoorden.

    De Battle is een echte team wedstrijd! U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen en ze dwarsbomen met verschillende gadgets.
    Samenwerken, humor en een beetje lef is hard nodig tijdens Christmas Battle, want vaak is het hele team nodig creatieve foto’s en video’s te maken en om aan de voorwaarden van de opdrachten te voldoen.

    Bij ontvangst zal de Kerstman uitleg geven over het programma en het gebruik van de iPad of telefoon. Op het scherm is de actuele route te zien. De Gamemaster kan live meekijken terwijl jullie in de omgeving opdrachten uitvoeren. Iedereen krijgt een eerlijke kans om genoeg punten te verdienen.

    Tevens kunnen jullie de andere teams saboteren door verschillende gadgets. Overleg welke strategie jullie zullen toepassen; veel opdrachten met weinig punten? Of juist weinig opdrachten met veel punten? Op de iPad is te zien waar alles is en hoeveel alles waard is, dus jullie kunnen de strategie goed voorbereiden.

    Aan het einde worden de meest hilarische foto’s en video’s van ieder team gepresenteerd door een "normale" spelleider en sturen wij al het beeldmateriaal (via we transfer) aan u als contactpersoon. Iedereen heeft dan een leuke en blijvende herinnering aan deze dag.

    Voorbeeldprogramma: (tijdstip van aanvang bepaalt u zelf)

    • 14.00 uur Ontvangst op uw eigen of Horeca locatie
    • 14.15 uur Welkom en uitleg door De Kerstman
    • Uitleg Christmas Battle
    • Uitdelen Ipads
    • 14.30 uur Start De Christmas Battle
    • 16.30 uur Einde en terugkomst teams
    • 16.45 uur Prijsuitreiking door onze spelleider
    • 17.00 uur Einde spelprogramma en
    • 17.00 uur Aanvang borrel en eten (optioneel)

    * Bovenstaande opzet is slechts een voorbeeld. In overleg kunnen de tijden worden gewijzigd!

    Locatiesuggesties: op uw eigen locatie of Horeca gelegenheid

    15 - 1000 personen

    VIER JOUW KERST EN/OF OUD&NIEUW EVENT MET VEEL HUMOR

    De jaarlijkse borrels komen alweer in zicht. Wat ga je dit jaar doen? Hoe leuk is het om te genieten van echte humor? Samen lachen om de allerbeste grappen en meest komische verhalen. Comedy Events is aantoonbaar de nummer 1 organisatie van Nederland op het gebied van comedy even cabaret.

    Wij werken met comedians die prijswinnend zijn, bekend zijn van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, Comedy Central, BNN/VARA, Lowlands, RTL, SBS. En daarnaast zijn er ook nog de bekende Nederlanders.

    Wil je een fysiek event of liever hybride of online? Comedy Events maakt alles realistisch. Wij hebben ook jarenlang ervaring met het verzorgen van Engelstalige shows. Zeer geschikt voor organisaties/bedrijven met diverse nationaliteiten.

    Hoe lang duurt zo'n show? Alles is bespreekbaar. Wij verzorgen shows vanaf 15 minuten tot aan avondvullend maatwerk.

    Wij kunnen comedy ook combineren met spel en competitie. Bijvoorbeeld met een grappige quiz of bingo. Eindelijk krijg je de kans om te winnen van je eigen baas. 

    Onze shows zijn onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies/Presentator van Nederland. 

    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!

    Maak jouw event, borrel, uitje of feest nog completer met humor.

     

    20 - 50000 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    Aantal personen

    Van 50 tot 500 personen

    50 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een superspannende dinergame.
    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?

    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!

    Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.

    Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
    6 - 500 personen

    Ervaar een spetterende Sailing & Dancing cruise vanuit Lelystad! Even lekker je zinnen verzetten met muziek, dans en het ultieme gevoel van vrijheid? Vaar gezellig mee en beleef een onvergetelijke middag & avond op het mooiste zeilschip van Nederland, Bounty! Met een hapje en een drankje onder muzikale begeleiding van een professionele DJ varen we richting de horizon of waar de wind ons brengt!

    “Vaar op unieke wijze mee en geniet van deze muzikale zeilbelevenis en laad met nieuwe energie je accu op.”

    Zeilen en ondertussen genieten van de heerlijke livesets. Met de voetjes van het dek of even ontspannen op het loungedek en genieten van het uitzicht, voor ieder wat wils!

    30 - 45 personen

    Zijn jullie ook zo moe van die eeuwige discussie wie er nu slimmer, knapper, handiger en sterker is? Ga in De Jongens tegens de Meisjes de Strijd der Seksen tegen elkaar aan!

    De Strijd der Seksen
    Dit is dé ultieme humoristische spelshow, waarin de verschillen tussen de twee seksen centraal staan. Jullie eigen Chantal Janzen leidt het meidenteam en de Tijl Beckand onder jullie voert het jongensteam aan. Tijdens de spellen moeten de dames en heren zich inleven in de belevingswereld van de andere sekse, om erachter te komen hoeveel ze eigenlijk van elkaar weten. En dat is moeilijker en leuker dan je denkt. ;-)

    Wie wint de strijd?
    De clichés zijn overduidelijk: mannen kunnen bijna alles en vrouwen doen de afwas. Of kunnen vrouwen bijna alles en zouden mannen niets zijn zonder een vrouw aan hun zijde? Dat vrouwen niet kunnen kaartlezen en mannen niet over hun emoties kunnen praten, ook dat weet iedereen. Dergelijke verschillen zorgen altijd voor discussies. Daarom hebben wij deze spelshow / quiz ontwikkeld, zodat de strijd tussen de twee seksen voor eens en altijd wordt beslecht!

    Welk team wint de grote trofee?
    Elke ronde weer gaan de teams zich afvragen hoe de ander dit zou oplossen. Inlevingsvermogen is hierbij van levensbelang. Hoe pakt de andere sekse verschillende dingen aan? Het team met meer inlevingsvermogen verdient de meeste punten en wint de quiz. Een grote trofee staat op jullie te wachten! Maar wie is 'jullie'? De jongens? Of gaan toch de meiden met de winst aan de haal?

    Een activiteit die zorgt voor de nodige discussie en hilariteit. Niet alleen tijdens het spel, dit begint vaak al weken van tevoren. Eén ding is zeker... Er zal nog lang over nagepraat en gelachen worden!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 15 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.
    Onze tip: combineer Jongens tegen de Meisjes met een lunch, diner of borrel! 

    15 - 1000 personen

    Het najaar is de ideale maand om met het team/bedrijf samen te komen en iets waanzinnig leuks samen te doen

    Wat is er mooier dan met zijn allen meebleren met All i want for Christmas is you van Mariah Carey of Last Christmas van Wham? De leukste stukjes uit kerstfilms en tv series bekijken en hier een Quiz over te spelen? Deze Quiz zit vol met leuke weetjes en heerlijke momenten over de kerst. Met deze unieke KerstQuiz met muziekbingo gaan we er een waanzinnige kerstsfeer van maken met onze enthousiaste presentator.

    Uiteraard kleden wij jullie ruimte volledig aan en brengen het in kerstsferen voordat we aan de Quiz gaan beginnen. Onze presentator met uiteraard bijpassende kleding zal jullie meenemen in ultieme kerstsferen. Jullie gaan verdeeld in teams de strijd met elkaar en zullen tal van vragen krijgen over allerlei leuke beeldfragmenten over van allerlei kerstonderwerpen. Hilariteit alom! We spelen ook nog 2x een muziekbingo met uiteraard de grootste kersthits! Wint jouw team die bingo? Dan zijn de unieke prijzen voor jullie team! Maar uiteindelijk is er 1 totale winnaar van The Christmas Quiz en die gaat naar huis met een grote troffee "The Grinch Cup". Alle deelnemers gaan sowieso naar huis met een kerstcadeautje als leuke herinnering. Kortom een middag/avond om nooit meer te vergeten. Geschikt voor alle leeftijden en ideaal als kerstborrel.

    20 - 300 personen

    Wat gaan jullie dit jaar doen? Hoe leuk is het om te genieten van echte humor? Samen lachen om de allerbeste grappen en meest komische verhalen. Comedy Events is aantoonbaar de nummer 1 organisatie van Nederland op het gebied van comedy even cabaret.

    Wij werken met comedians die prijswinnend zijn, bekend zijn van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, Comedy Central, BNN/VARA, Lowlands, RTL, SBS. En daarnaast zijn er ook nog de bekende Nederlanders.

    Wil je een fysiek event of liever hybride of online? Comedy Events maakt alles realistisch. Wij hebben ook jarenlang ervaring met het verzorgen van Engelstalige shows. Zeer geschikt voor organisaties/bedrijven met diverse nationaliteiten.

    Hoe lang duurt zo'n show? Alles is bespreekbaar. Wij verzorgen shows vanaf 15 minuten tot aan avondvullend maatwerk.

    Wij kunnen comedy ook combineren met spel en competitie. Bijvoorbeeld met een grappige quiz of bingo. Eindelijk krijg je de kans om te winnen van je eigen baas. 

    Onze shows zijn onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies/Presentator van Nederland. 

    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!  Maak jouw event, borrel, uitje of feest nog completer met humor.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Teambuilding in virtual Reality
    In team van 4-6 personen speel je een Vr Moordspel. Uniek in zijn soort!
    VR is niet langer het einddoel maar een middel om samen met je collega’s te achterhalen wie de moordenaar is.

    Hoe werkt het?
    Wij hebben 4 levels, 1 VR-bril en props op tafel. Iedereen krijgt 1 keer de VR-bril op.
    Tussen de gangen door speel je deze game. Samenwerken is een must, degene die de VR-bril opheeft moet constant doorgeven wat hij of zij ziet.

    Gave Experience en lekker eten
    Deze high end game en lekker eten maakt deze game zo bijzonder.
    Boek snel het uitje van het jaar via het aanvraagformulier!

    15 - 200 personen
    Spannend groepsspel, teamuitje of bedrijfsfeest

    Ons stiekeme bedrijfsuitje is voortaan ook als gezellige, knusse tafelvariant te spelen. Wie ontdekt de verrader aan tafel bevat alle elementen om een groepsuitje of teambuilding tot een daverend succes te maken! In teamvorm ga je de strijd aan en vervul je opdrachten en los je raadsels en puzzels op om samen met je team punten te scoren. Maar één van je teamleden is de verrader en hij of zij zal er alles aan doen om jullie missie te saboteren. Door slim samenspel en een gezonde teamspirit ben je in staat om de verrader te ontmaskeren. Maar wie kun je vertrouwen?

    Wat staat je te wachten tijdens Wie ontdekt de Verrader aan tafel?
    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Vooraf krijg je een uitgebreide speluitleg, zodat je alle ins en outs kent. Vervolgens maken we teams, bepalen we de verraders en krijgen jij en je team een laatste briefing over de te volgen strategie.

    Dan gaan jullie aan tafel. Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel en graaft de verrader zich in, om de zaak op een slinkse manier te ondermijnen. Goede antwoorden, juiste beslissingen en het goed inschatten van je collega's of vrienden zorgen voor een stijgende tafelscore. Daarnaast zijn er persoonlijke punten te verdienen. Er zijn namelijk drie momenten in het spel waarop je individueel mag raden wie de Verrader is. Let tijdens het spel dus goed op verdacht of dubieus gedrag!

    Aan het einde van het diner wordt het winnende team én de beste verrader bekend gemaakt. Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in het restaurant. Ongetwijfeld dat de verraders hun verhaal willen doen over de sluwe streken die ze hebben uitgehaald, onder het toeziend oog van de gehele tafel.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
    6 - 5000 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Noord-Holland begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!