
December en januari zijn voor iedereen altijd drukke maanden. En vooral voor degene die binnen het bedrijf is aangewezen om die kerstborrel of nieuwjaarsbijeenkomst te organiseren.
Zoek je iets spectaculairs waar nog lang over wordt nagepraat? Wij helpen je graag om een bijzonder buiten event te organiseren. Van intieme eindejaarsborrels tot grootschalige kerstfeesten. Fuori creëert buitengewone ervaringen die je team nog lang zal herinneren.
Wat maakt onze borrels zo bijzonder?
Uniek in de buitenlucht
Vergeet de standaard hotelzaal. Onze borrels vinden plaats in het midden van de Veluwse bossen of we transformeren jouw eigen locatie tot een winterwonderland. Frisse lucht geeft je team extra energie, ook tijdens de donkere wintermaanden.
Volledig op maat
Meer dan 20 jaar ervaring in het creëren van unieke outdoor ervaringen. Elke borrel wordt speciaal voor jouw bedrijf en team samengesteld. Vanaf 40 personen, wij maken het mogelijk.
Weerbestendig & creatief
Regen, wind of sneeuw? Wij laten ons nooit tegenhouden. Met creatieve oplossingen zorgen we ervoor dat jullie borrel altijd doorgaat. Onze organisatoren zorgen altijd voor een onvergetelijke dag.
Outdoor cooking & culinaire beleving
Live outdoor cooking op houtvuur, onze eigen biologische olijfolie en bijzondere balsamico azijnen uit Italië. Samen koken creëert verbinding, perfect voor een teamborrel met impact.
Een pubquiz, ZINGO of live muziek tijdens onze live outdoor cooking maakt de avond helemaal af!
Jullie kerstborrel in 3 stappen
1. Kennismaken
Vertel ons over jouw team, wensen en budget. Wij denken graag met je mee voor het perfecte eindjaarsfeest.
2. Voorstel op maat
Binnen 48 uur ontvang je een persoonlijk voorstel met locatie, activiteiten en catering die perfect bij jullie past.
3. Zorgeloos genieten
Wij regelen alles tot in de puntjes. Jij en je team hoeven alleen maar te genieten van een onvergetelijke borrel.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
De Hilariteitsquiz is een interactief programma met een allround entertainer/ instructeur die naast presenteren ook zeer goed kan improviseren.
Tijdens het ontvangst is er een actrice/instructrice op locatie of in een horecagelegenheid naar keuze.
Met muzikaal ontvangst: de quizmaster heet iedereen vrolijk welkom met bekende muziek en kan desgewenst ook drankjes uitserveren.
Daarna spelen we de spelrondes (teams van 5 personen) met o.a.:
Ronde 1: algemene muziekvragen
Ronde 2: intro luisteren
Ronde 3: Foto-ronde, minigames en een Lucky Loterij met grappige gadgets in pauze.
Ronde 4: singing bee
Ronde 5: swingo. De muziekbingo waarbij verschillende periodes aan bod komen uit de dj-set!
Als jullie minder muziek onderdelen willen, kunnen we deze vervangen voor:
- Get the Picture
- Het ballonnen trapspel
- Reclame tunes raden
- Anagrammen oplossen
Prijsuitreiking: welke groep heeft de meeste punten en welke individuen zijn het meest opgevallen tijdens deze hilarische quiz?
Het programma duurt circa 2 uur, en mét een lunch of diner ongeveer 3,5 uur. De collega’s hebben daarna lekker de tijd om nog even na te borrelen.
Hitster – Teambuilding Edition
Het muzikale teamuitje vol energie, samenwerking en hilariteit!
Ben je op zoek naar een origineel en dynamisch bedrijfsuitje waarin muziek, plezier én teambuilding centraal staan? Met de Hitster – Teambuilding Edition beleef je samen met collega’s een onvergetelijke middag of avond vol hits, verrassende uitdagingen en heel veel gezelligheid.
Hitster is een volledig verzorgd teamspel, geïnspireerd op het populaire gezelschapsspel. In teams van maximaal vijf personen gaan collega’s de muzikale strijd met elkaar aan. Geen zorgen als je geen muziekkenner bent – meezingen helpt ook!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Wanneer je kiest voor een workshop commercial, journaal, videoclip of speelfilm maken, weet je zeker dat je iets unieks organiseert waar nog lang over zal worden nagepraat. Spelen jullie Home Alone na, maken jullie een eigen kerst commercial a la Coca Cola of wordt het een kerstjournaal vol met nieuwtjes en roddels van de werkvloer?
Onder het genot van een glaasje glühwein of warme chocomel schrijven we samen jullie eigen script, waarin iedereen een rol krijgt. Sta je liever niet voor de camera? Dan is er natuurlijk een plek achter de camera voor je beschikbaar als bijvoorbeeld geluidstechnicus of regisseur. Zo is er voor elke collega een belangrijke taak op de set. Samenwerken en plezier staan voorop!
Samen verfilmen we jullie script tot een professioneel eindresultaat. Genieten jullie diezelfde dag nog van de premiere of wordt de film als nieuwjaarswens naar alle relaties verstuurd?
Dit wordt niet alleen een onvergetelijke dag samen met de collega's, maar het nagenieten zal eindeloos duren dankzij het terugkijken van jullie eigen film.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn!
Evenement
We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.
Hits
Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers.
Show
Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!
Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Stap in de wereld van onze Alleskunner Game, die speciaal is ontworpen voor jullie bedrijfsuitje of teambuildingactiviteit. Net zoals op televisie staat deze game garant voor een unieke ervaring die jullie nog lang zullen bijblijven. De vraag die centraal staat: welk team is het allerbeste in het overwinnen van gekke, (bijna) onmogelijke en verrassende spellen?
Tijdens deze intensieve strijd van twee uur worden jullie teams uitgedaagd met een reeks uitdagende opdrachten en activiteiten.
Elk spel vereist verschillende vaardigheden en samenwerking, waardoor iedereen volledig betrokken blijft. Het draait niet alleen om fysieke kracht, maar ook om creativiteit, behendigheid en strategisch denken. Onze Alleskunner Game is dynamisch, energiek en bovenal ontzettend leuk voor iedereen die deelneemt.
Tijdens de games verzamelen de winnende teams winnaarsmunten als beloning voor hun prestaties. Aan het einde van de strijd worden deze munten geteld en het team met de meeste munten wordt gekroond tot kampioen. Als ultiem eerbetoon aan hun prestaties ontvangen de teamleden echte medailles.
Onder het genot van heerlijke snoep en met een feestelijke aankleding creëren we een onvergetelijke zetting. Onze Alleskunner Game is niet zomaar een activiteit; het is een avontuur dat jullie team dichter bij elkaar zal brengen, jullie sterke punten zal benadrukken en nieuwe herinneringen zal creëren die een leven lang meegaan.
Al onze quizzen zijn inclusief:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Ervaar een spetterende Sailing & Dancing cruise vanuit Lelystad! Even lekker je zinnen verzetten met muziek, dans en het ultieme gevoel van vrijheid? Vaar gezellig mee en beleef een onvergetelijke middag & avond op het mooiste zeilschip van Nederland, Bounty! Met een hapje en een drankje onder muzikale begeleiding van een professionele DJ varen we richting de horizon of waar de wind ons brengt!
“Vaar op unieke wijze mee en geniet van deze muzikale zeilbelevenis en laad met nieuwe energie je accu op.”
Zeilen en ondertussen genieten van de heerlijke livesets. Met de voetjes van het dek of even ontspannen op het loungedek en genieten van het uitzicht, voor ieder wat wils!
Een onschuldig etentje met je collega’s eindigt in een gruweldaad. Er is een moord gepleegd. Aan jullie de taak om de moordzaak op te lossen onder het genot van een hapje en een drankje. Hebben jullie het in je om een echte detective te zijn? Boek nu Case Blüdhaven als moorddiner op locatie naar keuze!
Kruip in de huid van echte detectives
Jullie zijn heerlijk aan het dineren. Totdat de assistenten van de recherche ineens binnenvallen met een wel heel vreemd verzoek… Er blijkt een moord gepleegd te zijn en ze hebben jullie hulp nodig om het op te lossen. In de koffer vinden jullie bewijsmateriaal en puzzels om alles te weten te komen over het slachtoffer en de dader. Achterhalen jullie de moordenaar, het moordwapen en het motief?
Een spannend diner
- De ultieme strijd tussen teams tijdens het diner.
- Per team een escape koffer met levensecht bewijsmateriaal.
- Inclusief enthousiaste begeleiding, professionele spelattributen en overheerlijke games.
- Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.
Wie zijn de beste detectives?
Jullie spelen in teams. Lost jouw team de moordzaak het snelste op? Dan wint jullie team de trofee (en zijn alle inwoners van Blüdhaven natuurlijk weer veilig)! Maar ben niet te haastig. Als je één van de drie antwoorden fout hebt, kun je namelijk al niet meer winnen…
Catering én event management in 1. Voor knallende én duurzame bedrijfsevenementen.
Live cooking voor je gasten. Van versgebakken pizza tot volledige aankleding. Verzorgd van A-Z. Mét positieve impact.
Van casual tussendoor tot hele-dak-eraf.
Voor elk type gelegenheid. Casual tussendoor of hele-dak-eraf. Binnen of buiten. Van kleine groepen tot wel 400 personen. Holie Pizza is een cateraar die meedenkt en volledig ontzorgt.
Een cateraar die meedenkt.
Je hebt een datum, en dan... Ga je nadenken over de invulling van het eten. En het drinken. Misschien ook een barista? What about de aankleding? Een garderobe, statafels, lampjes of zelfs wat mooie bloemstukken?
Wij weten dat er veel komt kijken bij het organiseren van een evenement. Daarom denken we graag met je mee. Wij hebben veel ervaring met het invullen van bedrijfsevenementen. Van eten tot aankleding. Wij werken met partners waardoor we al het mogelijke eventmaterieel kunnen inzetten voor jouw evenement.
Nog geen concreet idee hoe jouw evenement eruit moet zien? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee over de invulling - van eten tot decoratie.
Samen maken we positieve impact.
Bij onze catering op locatie staat versgebakken pizza centraal. Pizza is onze superpower om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met eten dat gruwelijk lekker én duurzaam is.
Best slim toch? Want zeg nou eerlijk; wie houdt er nou niet van pizza?!
Door ons in te schakelen als cateraar en leverancier op jouw evenement maak je impact op drie manieren:
Op zoek naar een leuke teambuilding activiteit?
Naast onze catering, verzorgen onze pizzabakkers ook pizza workshops op locatie. Zij leren jou en je collega's hoe je zelf een zalige pizza kunt bakken.
Geen suffe teambuilding of saaie presentaties. Eerst geven we een mini-pizza college waarbij we je meenemen in de geheimen van het perfecte pizzadeeg. Daarna mag iedereen losgaan in de keuken en zijn eigen picasso maken.
Waar wacht je nog op?! Let's go!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Een superspannende dinergame.
Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?
Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!
Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.
Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
KerstQuiz als afsluiter voor jullie bedrijf
Onze KerstQuiz is ieder jaar weer een geweldige afsluiter voor veel bedrijven. It’s the most wonderful time of the year! En een PubQuiz vol met vragen over Kerst, Oud & Nieuw en een terugblik op het afgelopen jaar is hiervoor een geweldige afsluiter. Trek je foute kersttrui aan en verzamel je vrienden, collega’s of familie. Kom er in 1,5 tot 2 uur achter wie van jullie de enige echte Kerstexpert is!
Onze KerstQuiz is uniek en ontwikkeld door professionals uit het vak. Onder het genot van een drankje of diner spelen jullie verschillende rondes met afwisselende onderwerpen waaronder Kersthits, Kerstfeitjes en Kerstfilms. De rondes zijn uiteenlopend, zodat iedereen mee kan doen, van jong tot oud.
Net als onze andere quizzen wordt de KerstQuiz gespeeld in een lokale kroeg, op een locatie naar keuze door heel Nederland of bij jullie op kantoor. Wij regelen jullie quiz van A tot Z, van quizmaster (met foute kersttrui) tot het vinden van een geschikte locatie.
Hoe verloopt een KerstQuiz
Beleef het ultieme wintergevoel tijdens de Après Ski Winterspelen! Wie zegt dat je naar de Alpen moet voor winterpret? Tijdens de Après Ski Winterspelen beleef je die gezellige wintersportsfeer gewoon hier – zonder sneeuw, maar mét volop actie en hilariteit.
We starten in stijl: met een warme ontvangst én een ijskoude Schnapps om de stemming erin te brengen. Daarna barst de strijd los! Samen met je team of collega’s ga je de uitdaging aan in een reeks unieke spellen, allemaal geïnspireerd op de wintersportwereld. Verwacht geen standaard potjes – denk aan gekke, creatieve en behendigheidstestende opdrachten waarin samenwerking en fanatisme samenkomen.
Wat heb je nodig? Een flinke dosis enthousiasme, sportieve inzet, een beetje lef en vooral: teamgeest.
Wil je de ervaring helemaal afmaken met een sfeervolle winterdecoratie? Laat het ons weten, dan zorgen wij voor een setting die rechtstreeks uit een après-ski dorp lijkt te komen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor.
Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.
Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.
Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.
Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.
Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.
Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.
We kijken uit naar je enthousiasme!
Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events
Hoe leuk is het als je samen met je collega’s, werkgever en zakelijke relaties mag lachen om de allerbeste grappen en meest komische verhalen? De leukste en beste comedians kunnen niet wachten om iedereen te laten stralen van het lachen.
Daarom maken wij met Comedy Events alles bespreekbaar. Aantoonbaar de juiste organisatie op het gebied van comedy en cabaret in Nederland. Zelfs combineren met andere activiteiten en een Engelstalige show behoort tot de mogelijkheden.
We mogen met trots vertellen dat we vaak samenwerken met de absolute top van Nederland. Comedians die bekend zijn van o.a. De Lama’s, Raymann is Laat, BNNVARA, Comedy Central, Lowlands, RTL en SBS.
Als geen ander weten we dat een comedyshow het best tot haar recht komt als het echt persoonlijk wordt.
Met maatwerk garanderen we je dat het alleen maar een succes kan worden.
Hoe lang duurt zo’n show of optreden? Bij ons is het mogelijk om een comedian of cabaretier te boeken vanaf 15 minuten. Wil je langer genieten van comedy? Wij kunnen al je wensen realistisch maken. Het is zelfs bespreekbaar om een comedyshow te boeken met meerdere comedians. Zo maak je de kans op succes nog groter. Mede omdat er verschillende stijlen comedians zijn.
Kies voor Comedy Events en maak je event nog completer met echte humor!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Wij zijn verheugd om jou te kunnen helpen bij het organiseren van een spannende en interactieve quizavond vol met oer-Hollandse gezelligheid.
Onze Gek op Holland Quiz zal jullie uitdagen met vragen over de Nederlandse cultuur, tradities, muziekfragmenten raden en meer... Maar dat is niet alles!
Om het spel nog dynamischer te maken, werken we met een geavanceerd buzzer systeem. Elk team krijgt zijn eigen buzzer, waarmee de teamleden kunnen buzzen om als eerste te reageren op de open vragen, of op het juiste antwoord te drukken bij de meerkeuze vragen. Dit zorgt voor een competitieve sfeer en voegt een extra dimensie toe aan de quizervaring. Met één druk op de knop kunnen de teams hun kennis en snelheid bewijzen terwijl ze strijden om de titel van "Ultieme Holland Kenners".
Onze professionele quizmaster zal de avond in goede banen leiden en de teams begeleiden tijdens de quiz. Hij zal de vragen stellen en zorgen voor een vlotte en vermakelijke spelervaring voor alle deelnemers. Naast het buzzer systeem en de quizmaster, zorgen wij ook voor alle benodigde audiovisuele apparatuur, inclusief geluidssysteem enprojectiescherm om ervoor te zorgen dat jullie quizavond een groot succes wordt.
Aan het einde van de quiz wordt het winnende team bekend gemaakt en wordt de Most Event Hoofdprijs uitgereikt aan de Ultieme Holland Kenners! Neem jij de prijs mee naar huis?
Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?
In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.
SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!