Teambuilden in Utrecht

Filteren

Filters

Kerst en Eindejaarsuitjes 2023
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
294 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Utrecht
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ontdek het Eliminatie Avontuur
    Maak kennis met The Elimination Game, een opwindende game ontworpen voor het vermaak van grote groepen. Dompel je onder in een avontuur vol spanning, met een origineel verhaal en gave puzzels, geïnspireerd door bekende series zoals The Hunger Games en Squid Game. Ervaar een adembenemende eliminatieronde die actie en teamwork vereist, waarin jullie in kleinere teams tegen elkaar strijden!

    Deze opwindende ervaring kan overal worden opgezet dankzij de mobiele versie van het Eliminatie Avontuur! Perfect voor teambuildingsactiviteiten, zakelijke bijeenkomsten, familievieringen of groepsactiviteiten!

    Zijn jullie klaar voor deze uitdaging?

    De spelregels van The Elimination Game
    Het spel is ontworpen voor groepen van 20 tot 72 deelnemers. Het is een opwindende competitie waarbij deelnemers in kleinere groepen verschillende opdrachten gaan uitvoeren. Het Eliminatie Avontuur bestaat uit zeven uitdagingen, elke uitdaging test een andere soort kennis.

    Na een reeks spannende opdrachten begint de eliminatie echt, waarbij geleidelijk teams afvallen. Om de deelnemers goed in hun rol te zetten, maakt de vreeswekkende MOMO op cruciale momenten zijn entree en initieert de Freeze fase. Als iemand zich beweegt, kan dit nadelig zijn voor het hele team! Let ook op de 'geheime missie' die op elk moment het spel kan doen kantelen.

    Hebben jullie het in je om als kampioenen uit deze strijd te komen?

    Een enerverend teambuilding avontuur dat jullie uitdaagt tot samenwerking, effectieve communicatie en het ontsluiten van ieders potentieel.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 72 personen

    Plezier, Teambuilding, Functioneel, Samenwerken, Entertainment & Hilariteit!
     
    Speel samen met bijvoorbeeld 60,180 of zelfs 600 collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera) een vooraf bedachte route aflegt.

    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen?
     
    Geef jouw afdeling en/of jouw totale organisatie een boost!

    Echt maatwerk 
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In persoonlijke gesprekken brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.
     
    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.
     
    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs (voor grote groepen) gespecialiseerd.Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    https://www.youtube.com/watch?v=tUJP2yAG944 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    40 - 1000 personen

    Boek nu dit persoonlijke uitje en ontdek hoe goed jij je collega’s nou écht kent.

    Dit spel heeft alles! Het is persoonlijk, hilarisch en bezit de nodige misleiding. Welke collega zit er in het apenkostuum die de pannen van het dak danst? Wie is toch dat konijn, die fan is van Queen, piano kan spelen en twee kinderen heeft? Oh en dan hebben we nog een bij met een hint naar het jaar 1997…. Wat kan dat nou toch betekenen?

    Een goede voorbereiding is het halve werk!
    Dit spel start al een paar weken van tevoren. Dan worden drie van jouw collega’s benaderd om één van de The Masked Colleagues te zijn tijdens jullie bedrijfsuitje. In het geheim spreken wij met hen af voor een video opname. Zij mogen een passend kostuum kiezen en aantrekken. Op cryptische wijze worden er in de video’s hints over hun identiteit opgenomen. In tegenstelling tot het TV programma draait het in dit spel niet om het zangtalent. Al mogen collega’s dit wel laten horen als zij dit willen! De persoonlijke video’s worden bewerkt en worden per karakter 3 video’s in het spel geplaatst.

    Het spel
    The Masked Colleague draait grotendeels om de karakters die jouw collega’s hebben gekozen. Per collega zijn er 3 hints te vinden in de stad. Ieder team ontvangt een iPad en kan op bepaalde locaties in de stad die hints activeren. Naast deze 9 locaties van de karakters bestaat het spel uit leuke algemene opdrachten, zoals het raden van een BN’er, het herkennen van een zanger of het matchen van de juiste filmkarakters bij acteurs. Tot slot zitten er een ook leuke imitatie foto/video opdrachten in het spel verwerkt. Behalve de 3 gemaskerde collega’s worden jouw andere collega’s dus ook een beetje uit de comfort zone gehaald tijdens dit uitje. Alle opdrachten én het ontmaskeren van jullie collega’s levert de teams punten op. De winnaar is het team met de meeste punten!

    Wie is de Aap? En wie is er in de aap gelogeerd?
    Op de dag van het bedrijfsuitje zijn de 3 collega’s die The Masked Colleagues zijn, net zoals alle andere collega’s, van harte welkom. Zij worden gewoon ingedeeld in een team, maar hebben tijdens het spel als doel om niet ontmaskerd te worden. Aan het einde van het stadsspel, als alle team terug zijn op de startlocatie dan is het tijd voor de ontmaskering! Wie van jouw collega’s zaten er nou in de kostuums? Hoe hadden jullie dit kunnen weten? En welke teams hebben dit goed geraden? Deze punten tellen we op bij de overige opdrachten en dan hebben we een winnend team! De drie gemaskerde collega’s strijden tegen elkaar voor de titel van de beste Masked Colleague!

    Het programma: (voorbeeld; starttijd bepaalt u zelf)
    13.30    Spelbegeleiders en contactpersoon aanwezig op locatie
    14.00    Ontvangst van uw gasten
    14.30    Welkom en uitleg van het spel
    15.00    Start spel, teams gaan op pad met een iPad
    17.00    Teams keren terug naar de eindlocatie 
    17.15    Prijsuitreiking en bekendmaking Masked Colleagues
    17.30    Einde spelprogramma, tijd voor een diner/borrel

    De eindtijd bepalen jullie natuurlijk zelf. Alle foto en video-opdrachten worden naar u verstuurd.

    Kernwoorden: Samenwerken, teambuilding, communicatie, elkaar beter leren kennen, motivatie en humor

    20 - 130 personen

    Wat ga je doen?
    Tijdens de Olympische Spelen brengen wij de Romeinse tijd weer tot leven. Samen met de welbekende helden Astrix en Obelix strijden jullie in teams strijd tegen elkaar op de velden van Olympia. Zowel op als naast het veld komt het romeinse thema terug.

    Verschillende medewerkers zullen worden gekroond tot kapitein en voeren het bevel over hun team. Leiden zij hun team naar de overwinning in de vurige finale? We kunnen het programma zo groot en gek maken als u wilt, samen breiden we vanuit de basis uit naar een evenement die én aansluit bij uw wensen én die past binnen uw budget!

    70 - 500 personen

    Go Team Treasure Hunt is een dynamische treasure hunt of citygame vol interactie en avontuur. Alle teams krijgen een tablet waar checkpoints op te vinden zijn, en een rugzak met benodigde attributen voor de opdrachten.

    Via de unieke Go Team app worden de teams langs de verschillende checkpoints geloodst. Bij elk checkpoint opent zich een opdracht die met het team moet worden uitgevoerd. De opdrachten zijn verdeeld over 3 categorieën: mentaal, actief en creatief. Voor ieder teamlid zit er wat bij waardoor iedereen actief betrokken wordt bij de activiteit.

    Deze activiteit is uitermate geschikt om maatwerk van te maken. Er kan een categorie worden toegevoegd die met de organisatie te maken heeft. Dit kan bijvoorbeeld helpen bij het beleven van kernwaarden, het ophalen van informatie over bepaalde thema's in de organisatie... en allemaal op een laagdrempelige en speelse manier!

    Alle ingeleverde antwoorden worden door de spelleiding met punten gewaardeerd. Ook worden alle ingediende foto's en video's verzameld, wat een mooie fotogalerij oplevert die wordt nagestuurd.

    Teambuilding effecten van Go Team:
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    √ Samenwerken
    √ Ondernemerschap
    √ Omgaan met veranderingen
    √ Gebruik maken van de kwaliteiten in het team
    √ Projectplanning

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 1000 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    In het bruisende centrum van de stad razen continu politieauto’s met loeiende sirenes voorbij. Jullie worden aangesproken door de recherche. Wat blijkt? Er is een seriemoordenaar actief. Aan jullie de taak om het mysterie op te lossen voordat de seriemoordenaar ontsnapt uit de stad. Een spannende en uitdagende city game kan beginnen..

    Een bloedstollende moordzaak
    De recherche maakt bekend dat er 10 moorden gepleegd zijn door een seriemoordenaar. De stad wordt voorlopig afgesloten. Jullie worden opgeroepen om te helpen. Er zijn 10 verdachten aangehouden, maar deze mogen slechts 2 uur vastgehouden worden. De klok tikt af. 

    Tijd om op onderzoek uit te gaan
    De groep wordt verdeeld in teams. Ieder team krijgt een recherchekoffer vol bewijsmateriaal. Tijd om op onderzoek uit te gaan. In de officiële app-game staan foto’s met een cryptische omschrijving. Deze leiden tot checkpoints in het centrum van de stad. Hebben jullie de juiste checkpoint gevonden? Mooi, dan ontvangen jullie een code voor het oplossen van uitdagende Escape games, raadsels en meer in de recherchekoffer. Stap voor stap komen jullie steeds dichterbij de waarheid!

    • Unieke combinatie van Escape Room en City tour.
    • Inclusief koffer bomvol cryptische aanwijzingen, getuigenverklaringen en alibi’s.
    • Gaandeweg het spel wordt steeds meer duidelijk over de slachtoffers, het moordwapen en het motief. 
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.
    • Geschikt voor teams van 4 á 6 personen.

    Jullie speurzin en analytisch vermogen worden sterk op de proef gesteld!
    Beschikken jullie over een uitmuntende samenwerking? Hebben jullie een analytisch vermogen en voldoende speurzin? Ervaar nu met Escape the City hét bloedstollendste stadsspel van dit moment! Iedere seconde is van belang. Welk team weet als eerste de moordzaak op te lossen?!

    Wij kunnen tijdens, voor- en/of achteraf een lunch of diner regelen. Laat het ons gerust weten. Zo werken wij nauw samen met diverse horecagelegenheden en eventlocaties door heel Nederland.
     
    Tijdsduur: 2,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €24,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 5 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Escape the City met een lunch, diner of borrel! 

    5 - 2499 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De Uitjes en Eten begeleider is niet fysiek aanwezig, maar belt jullie voor een korte introductie en het opstarten van het spel. Zodra de teams gemaakt en ingelogd zijn, gaan jullie van start! Jullie ontdekken de geheimen van de stad, maar tegelijkertijd wordt jullie kennis getest en dagen wij jullie uit voor het maken van leuke foto’s. De tijd is om.. hebben jullie alle plekjes in de stad gevonden én de bijbehorende opdrachten uitgevoerd?

    Onze begeleider kijkt de antwoorden na en belt jullie voor de ontknoping… De winnaars gaan met de enige echte Uitjes en Eten vaantjes naar huis!

    Inclusief

    • Gebruik van de speciaal ontwikkelde app
    • Alle benodigdheden worden per post opgestuurd
    • Prijs voor de winnende teamleden
    • Alle gemaakte foto's worden naderhand digitaal opgestuurd

    Vanaf 8 personen 
    Prijs vanaf €17,50 p.p. (excl. BTW).

    Voorbeeld programma indeling (tijden kunnen naar wens aangepast worden)
    14.00 - 14.10 Verzamelen en uitleg programma
    14.10 - 16.10 City Discovery Game
    16.10 - 16.15 Afsluiting en prijsuitreiking

    Vrijblijvende offerte
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder!  Geef jullie voorkeurlocatie (stad, strand of outdoorlocatie) aan ons door en wij kijken naar de mogelijkheden! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden.

    Recensies
    Klanten die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld een 9,1! uit ruim 450+ beoordelingen! Benieuwd naar alle recensies? Bekijk hier alle reviews!

    8 - 500 personen

    Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!

    Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.

    Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.

    Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.

    Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom georganiseerd worden.

    Programma voorstel
    14:45 - 15:00  Ontvangst en speluitleg
    15:00 - 16:00  Eerste deel: Ranking your Team!
    16:00 - 16:15  Pauze
    16:15 - 17:15  Tweede deel: Ranking your Team!
    17:15 - 17:30  Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enquête met door jullie zelf geselecteerde vragen
    • Enthousiaste presentatie
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Online presentatie via Zoom
    • Toevoeging van eigen vragen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige vragen/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!

     

    10 - 200 personen

    De worksop begint met een korte uitleg over wat Action painting inhoudt en de geschiedenis ervan. Je leert verschillende technieken en gaat deze ook uitproberen.

    Na de uitleg ga jezelf aan de slag, hiervoor kan je gebruik maken van verschillende materialen waarmee je jouw creatie op het doek kan zetten. Denk hierbij aan verschillende soorten kwasten, rietjes, tape en touw. Je kan je eigen creativiteit helemaal de vrije loop laten gaan. Na afloop gaan jullie vol trots met jullie eigen gemaakte kunstwerk als blijvende herinnering naar huis. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    21 - 250 personen

    Unsolved Mystery is een echte teambuilding en samenwerkinggame die op afstand met collega's, vrienden of familie gespeeld kan worden. Het start met een mail, waarna jullie in een avontuur terecht komen met allerlei raadsel en rare gebeurtenissen. Aan jullie de taak om deze op te lossen. Zet een videoverbinding op, deel je scherm en ga samen op onderzoek uit. Welk team weet deze Unsolved Mystery helemaal op te lossen? 

    Het verhaal
    Je staat op de parkeerplaats van het winkelcentrum en opeens hoor je een harde gil. Je ziet een jonge vrouw een auto ingetrokken worden. De auto rijdt met piepende banden weg. Je blijft geschrokken en verstild staan. Niet veel later komt er een auto met een jonge man aangereden. Hij stopt bij de auto en tas van de vrouw die zojuist is meegenomen. Je ziet zijn geschrokken gezicht en loopt er heen.

    De man roept jou en nog twee omstanders bij zich. Hij stelt zich voor als Marc en vraagt jullie hulp De vrouw die is ontvoerd is zijn vrouw Wendy. Natuurlijk zeg je ja, maar of je dat ook had gedaan als je wist in wat voor mysterie je terecht zou komen is nog maar de vraag.

    Samen met Marc ga je op zoek naar Wendy en kom je in een vreemd avontuur terecht met allerlei raadsels en rare gebeurtenissen. Weten jullie deze unsolved mystery op te lossen?

    Bedrijfsuitje / Teamuitje | € 15,- p.p.
    Wil je met je bedrijf Unsolved Mystery spelen als bedrijfsuitje of teambuilding dan kan je bij ons je eigen game aanvragen. Je kunt dan zelf de datum bepalen en het spel is dan echt alleen voor jullie als bedrijf toegankelijk.

    Hoe werkt het?
    Unsolved Mystery wordt gespeeld in teams, bij voorkeur van 3 tot 4 personen. Op allerlei manieren ontvangen de teamleden gedurende het spel nieuwe informatie en puzzels. Met je teamleden wissel je informatie uit, los je puzzels op en werk je samen om zo steeds een stukje dichter bij de ontknoping te komen.

    De hele beleving duurt 2 tot 2,5 uur. Ieder teamlid heeft een pc/laptop met internetverbinding, smartphone, pen, papier en een schaar nodig. Mocht je met een paar teamleden bij elkaar zitten dan is dit alles maar één keer nodig.

    Voorbeeld Dagindeling
    Dag van tevoren : voorbereidende informatiemail
    14.30 - 17.00 Unsolved Mystery
    17.00 - 17:15 Einde spel en prijsuitreiking

    We kunnen de tijden geheel naar wens aanpassen.

    Bij Unsolved Mystery is samenwerking een belangrijk onderdeel. De experience is zo gemaakt dat je alles tijdens het spel via de mail of andere online kanalen toegestuurd krijgt en kunt delen via privacy proof programma’s. Tevens kunnen teams door middel van videobellen gezamenlijk puzzelen. Waardoor er ook weer een stuk informeel contact is in plaats werkoverleg. Net als dat je tijdens een bedrijfsuitje je collega’s op een andere manier leert kennen. 

    Kortom. Deelnemers werken samen, hebben informeel contact en maken samen een unieke belevenis mee. Wat zorgt voor verbinding en connectie.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

     

    6 - 3000 personen

    Roeien in Utrecht is een originele activiteit die je samen met je collega's zo ontspannen of sportief mogelijk kan maken als je zelf wilt. Je wordt begeleid door ervaren roeiers en het is dan ook voor iedereen geschikt en volstrekt veilig. Je maakt kennis met de verschillende aspecten van het roeien en kan zelfs even met je collega's of vrienden in de boot stappen om het zelf te ervaren! Na het roeien geniet je samen na van een welverdiende borrel of BBQ op ons zonnige dakterras. De ultieme plek voor je bedrijfuitje of bonding.

    Hoe ziet een dagje Roeien in Utrecht eruit?

    • Ontvangst en welkomstwoord met koffie, thee en wat lekkers. Roeien in Utrecht licht de dag toe en geeft een korte introductie over de roeisport.
    • Uitleg over de roeitechniek op het droge met behulp van roeimachines en een indoor 'roeibak'.
    • Roeien op het water in veilige boten en onder professionele begeleiding. Jullie gaan 45-70 minuten het water op om roeien te ervaren! Op aanvraag wordt het roeien afgesloten met een kort wedstrijdje (evt. inclusief prijsuitreiking).
    • Lekker naborrelen op het dakterras en praten over de unieke ervaring op het water. Ons dakterras ligt de hele middag en avond in de zon!

    Duur van dit programma: 2 -3,5 uur

    Perfect afgestemd op jouw wensen!

    Wil je een lunch, BBQ, diner, inspirerend verhaal van een Olympisch roeier of een feest om je uitje compleet te maken? Alles is mogelijk! Voor collega's die niet willen of kunnen roeien bieden wij leuke, alternatieve programma's aan.

    Kortom: het ideale, origineelste uitje van Nederland!

    6 - 100 personen

    Voor zowel kleine als grote groepen hebben wij een gezellig kerstborrel arrangement samengesteld waarbij er allerlei leuke winterse activiteiten zijn toegevoegd! 

    Zo ziet het programma eruit:

    Ontvangst
    Met een heerlijke oliebol en bubbels of glühwein

    Een half uurtje Eisstockschießen of Winterzeskamp spellen
    Tijdens de spellen serveren wij drie warme bites per persoon (torpedogarnaal, yakitorispies en bitterbal)

    Gevolgd door een drie gangen keuze diner bestaande uit:

    Voorgerechten, keuze uit;

    • Bospaddenstoelensoep
    • Carpaccio met padano, pijnboompitten, rucola en truffelmayo
    • Zalmtartaar met dillemayo

    Hoofdgerechten, keuze uit:

    • Flat Iron steak met gegrilde aubergine en pepersaus
    • Zalmfilet met groene asperges en wittewijnsaus
    • Aubergine- en linzencurry met basmatirijsten pappadum

    Nagerechten, keuze uit:

    • Chocoladecrumble met boerenroomijs
    • Apfelstrudel met vanillesaus

    Het Kerstborrel arrangement is te reserveren vanaf donderdag 11 december t/m vrijdag 24 december 2023. Drankjes zijn op nacalculatie.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 100 personen

    Ontdek het mysterie met 'Niets Is Wat Het Lijkt!', een zinderend groepsspel op locatie. Ideaal voor grote groepen vanaf 30 personen! Een fascinerende mix van een escape room en het 'bekende mollen tv-programma'. Weliswaar zonder mol, maar vol puzzels, raadsels en tactische uitdagingen van alle soorten kennisgebieden.

    Het spel is uitermate geschikt voor bedrijfsuitjes, familiefeesten en teambuildingevents. Dit levendige spel is geschikt voor groepen van 30 tot 100 personen, waarbij teams van 4 tot 5 spelers hun kennis, inzicht, groepsgeest en gevoel voor humor gebruiken om te strijden voor de grootste geldpot. De druk van de tijd is voelbaar: elke seconde telt, aangezien tijd letterlijk geld wordt in deze spannende zoektocht!

    Via een speciaal ontwikkelde app voor 'Niets Is Wat Het Lijkt', bepalen de teams hun eigen strategische koers binnen het spel, waarbij plezier en strategie hand in hand gaan. Samenwerken is de sleutel; elke correcte oplossing voedt de geldpot, maar wees waakzaam - vergissingen zijn kostbaar. Met jokers in het spel en de race om een geheimzinnige groene box, blijft de spanning tot de laatste minuut. Want 'Niets Is Wat Het Lijkt!' in deze spannende teamgame.

    'Niets Is Wat Het Lijkt!' kan overal gespeeld worden. We helpen je graag met het vinden van de perfecte setting i.s.m. met onze partnerlocaties.

    Is jouw team de andere teams te slim af? Ontdek het zelf in dit boeiende en tactische teamavontuur!

    Dit wordt een uitje om nooit te vergeten!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    30 - 100 personen

    De Kluis in Huis is een zelfstandige escapegame welke op afstand of in verschillende ruimtes tegen elkaar gespeeld kan worden. Speel het als battle tegen je collega’s en laat ze zien dat jullie het slimste team zijn! Jullie krijgen een Kluis en per team van 2-5 personen een koffer opgestuurd. Welk team weet als eerste alle raadsels te ontcijferen en de Kluis te openen?

    Op het oog is het een rommeltje op tafel, maar jullie weten beter. Hier wordt nagedacht, worden aantekeningen gemaakt en worden oplossingen gevonden. De tijd vliegt. Normaal een goed teken, maar nu even niet! Jullie zitten midden in De Kluis in Huis. Binnen 2 uur moet de Kluis open!

    Zodra een team de koffer open heeft, zien zij vijf kistjes, afgesloten met hangslotjes en allerlei losse materialen. Stap voor stap worden raadsels ontcijferd en codes gevonden. Elk kistje dat opengaat, brengt het team dichter bij de cijfercode van de Kluis. Maar de timer tikt door en de andere teams zijn ook al ver op weg…

    Bij grotere groepen kan De Kluis in Huis begeleid door één van onze enthousiaste spelleiders. Na de ontvangst en speluitleg zal er met de juiste begeleiding voor gezorgd worden dat alle teams op scherp blijven. Mochten de teams te lang vastlopen op een onderdeel, zal de spelleider ze ook van tips voorzien, zodat de strijd tot het einde voelbaar is.

    Prijs kleine groepen (inclusief retour verzending)
    1 team: € 82,50
    2 teams: € 142,45
    3 teams: € 187,45
    4 teams: € 245,00

    Bent u met een grotere groep of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15 Ontvangst en speluitleg
    14:15 - 16:15 De escape game: De Kluis in Huis
    16:15 - 16:30 Afsluiting en nabespreking

    Inbegrepen binnen dit uitje

    • Per team een bomvolle koffer met opdrachten en raadsels
    • Een kluis met aftellende klok
    • Per team een kraskaart met tips

    Optioneel binnen dit uitje

    • Begeleiding ter plaatse
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    2 - 100 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Utrecht! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Utrecht te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Utrecht ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Utrecht is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Utrecht. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!