Teambuilden in Tiel

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
221 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Tiel
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    We lopen in deze tijd nog wel eens vast in onze denkpatronen. Dan zien we alleen nog maar beren op de weg en allerlei redenen waarom iets niet kan of waarom iets een slecht idee is. Creatief Denken is uitermate geschikt om mensen los te maken en met nieuwe ideeën te komen!

    De Battle of the Brains is een unieke trainingsgame waarin teams met elkaar de strijd aangaan om het beste idee voor het bedrijf te bedenken. Onder begeleiding van een trainer maken zij een uur lang kennis met de basisvaardigheden van Creatief Denken. Ze krijgen allerlei verschillende tools aanreikt om zo in korte tijd nieuwe ideeën te bedenken voor een centrale vraagstelling vanuit het bedrijf. Vervolgens gaan de teams hier zelf mee aan de slag. Het beste idee van elke groep wordt uitgewerkt tot een aansprekende en creatieve presentatie.
     

    Tijdens de finale van de battle worden de beste ideeën van alle groepen aan elkaar gepresenteerd. In een energiek waarderingsspel bepalen de deelnemers vervolgens zelf wie het gouden idee heeft bedacht. Eventueel kan er ook gewerkt worden met een vakjury vanuit het bedrijf. We eindigen met een prijsuitreiking voor het beste idee!

    Battle of the Brains is een unieke kans voor de organisatie om te leren Creatief Denken. Het samen bedenken van nieuwe ideeën zorgt ook voor veel verbinding en draagvlak onder de werknemers. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 100 personen
    The Infinite Loop is het eerste Virtual Reality spel dat speciaal ontwikkeld is om teams efficiënter te laten werken. VR is hiermee niet een doel op zich maar een handig hulpmiddel om te komen tot een effectieve manier van communiceren binnen teams. 

    Het spel gaat over een team Hackers dat op een speciale missie gestuurd wordt om een jongen te bevrijden uit de virtuele wereld.

    De deelnemers dragen om de beurt de VR bril om aanwijzingen te zoeken in de virtuele wereld. Deze aanwijzingen moeten zo goed mogelijk over gebracht worden naar de overige teamleden in de echte wereld. Dit kan alleen door een zeer effectieve communicatie waarbij alle deelnemers een Growth Mindset nodig hebben om de oplossingen te vinden.  

    De teams gaan op zoek naar de meest efficiënte manier om de verschillende challenges op te lossen. Door iteratief leren, continue feedback en het doorvoeren van kleine veranderingen aan het proces wordt het team steeds beter en sneller. De principes van LEAN management komen op een speelse manier aan bod. 

    Teambuilding effecten van The Infinite Loop:

    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij: 

    √ Empathie en inlevingsvermogen vergroten
    √ Samenwerking tussen teams verbeteren
    √ Probleemoplossend vermogen
    √ Effectieve communicatie

    The Infinite Loop is een hightech spel dat laat zien dat de menselijke factor onmisbaar is en dat goed samenwerken alléén kan door je in te leven in de ander.
    20 - 1000 personen

    Verras uw collega’s met iets compleet nieuws!
    Ervaar een introductie clinic American Football als bedrijfsuitje met de aanvoerder van het Nederlands American Football team. 
    American Football is de mooiste teamsport ter wereld, wij organiseren bedrijfsuitjes zodat u met uw team dit ook kunt gaan ervaren. Een actieve en bijzondere introductie van de ultieme teamsport en dus ideaal voor teambuilding doeleinden. Deze begint in de kleedkamer waar alle helmen en shoulderpads alvast klaar hangen. 


    Na korte uitleg en introductie komen basisaspecten van de sport zoals: gooien, vangen en tackelen aan bod. Het lichamelijk contact is zeer beperkt en men leeft zich uit op de stootkussens en tacklemachines. Hierdoor is het geschikt voor mannen, vrouwen of een ieder die ook niet zo sportief is. Iedereen stapt met een glimlach van het veld af en heeft echt een nieuwe sport ervaren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
    8 - 100 personen

    De valkerij, jacht en de adel
    Zo beleven de deelnemers deze, 2 á 3 uur durende workshop. Zoals bij alle activiteiten van Birds@Work zijn de deelnemers zelf onderdeel van het programma. 

    Aan het eind van de workshop kent u uit ervaring de geur van een roofvogel, het gewicht van een valk en hoe licht een havik op uw valkeniershandschoen landt. U begrijpt dan hoe de adel zich voelde, jagend te paard, achter de meute honden onder het genot van hoorngeschal.

    Hound & Hawk programma (2 á 3 uur) Taalkeuze nl, d, fr, uk
    - Welkom, programma introductie
    - Demonstratie equipage te paard met meute van 24 honden om de jachthoornblazers heen
    - Aan de gang: loer draaien, valkeniersknoop maken, uitleg roofvogels en oefening omgang roofvogels etc.
    - Roofvogelworkshop; deelnemers krijgen een roofvogel op de hand
    - Vliegworkshop; deelnemers gaan zelf met een roofvogel vliegen
    - Vlieg demonstratie hoge vlucht (valk vliegen op de loer); deelnemers zien het geleerde in praktijk gebracht
    - Afsluiten

    Tijdens de workshop larderen de jachthoornblazers met hun hoorngeschal de verrichtingen van de deelnemers. 

    Onze actie fotograaf maakt een fotoverslag van uw belevenissen tijdens de Hound & Hawk workshop. De organisatie krijgt voor alle deelnemers cd-rom's toegezonden met Birds@Work poster op A3 formaat..

    Leuke workshop als personeelsuitje/ teamuitje of bedrijfsuitje!

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 250 personen

    Wil je net als koningin Maxima en prinses Beatrix ook eens met onze Koninklijke Roofvogels vliegen boek dan onze 1 uur durende workshop Koninklijk Vliegen. Het programma tijdens Koninginnedag in Thorn op 30 april 2011 was samengesteld rond de thema’s cultuur, historie en traditie. Aan ons van de eer om samen met de Koningin en leden van de Koninklijke familie te valkenieren. 


    Wil je dit zelf ook ervaren dan kan dat nu. Op een passende locatie, zelf gekozen, presenteren wij in geuren en kleuren deze fascinerende beleving.

    De deelnemers gaan tijdens deze workshop zelf verschillende roofvogels en uilen naar de hand laten vliegen. En natuurlijk maakt iedereen er heel veel foto`s en filmpjes van.
     

    • Actief bedrijfsuitje op het gebied van Europese tradities
    • Beleef het goede leven en de oud-adellijke buitensportkunsten
    • Door heel Nederland mogelijk, op elke locatie waar er een veldje beschikbaar is

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
    10 - 250 personen

    THE ULTIMATE EXPEDITION- The good, the bad & the quickest! (Corona proof) 

    Gebaseerd op bekende programma’s
    Was u de afgelopen jaren ook helemaal weg van al die uitdagende tv-programma’s zoals Expeditie Robinson, Fort Boyard, Peking Express en heeft u altijd al een keer gedacht; stond ik daar maar. Grijp dan nu uw kans!

    ‘‘The Ultimate Expedition’’ is spel geïnspireerd door deze fantastische en uitdagende programma’s, maar natuurlijk wel met een paar verrassende twists en op maat gemaakt voor uw gezelschap!

    Ga samen de uitdaging aan
    Uw groep wordt via een leuke activiteit (of in overleg) opgesplitst in een aantal kleinere groepen van ongeveer 8 tot 10 personen. Vervolgens verplaatst u zich met uw team van plek naar plek en elke keer staat daar weer een nieuwe, toffe challange voor uw groep zelf óf juist tegen een andere groep van uw gezelschap, te wachten. Naast deze challenges krijgt u ook een bucketlist mee met vragen en opdrachten, met als uitdaging om daar ook zoveel mogelijk punten mee te scoren!

    Ontdek jouw kwaliteiten en win!
    Elke opdracht doet weer een beroep op een andere combinatie van kwaliteiten zoals: snelheid, intelligentie, samenwerking, creativiteit, doelgerichtheid, historisch besef, humor, stressbestendigheid e.d. Het aantal punten dat met de vragen en opdrachten wordt behaald wordt uiteindelijk omgezet naar tijdwinst, wat voordeel kan opleveren voor de ‘ultimate challange.’ Deze challange zal uiteindelijk bepalen wie de glorieuze winnaars worden van uw ‘Ultimate Expedition!’

    Voor iedereen en (bijna) overal
    The ‘Ultimate Expedition’ is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en is recreatief/actief van aard. Gedurende het spel wordt er van zowel de stad als aanwezige parken gebruik gemaakt, dat telt ook voor binnen- en buitenlocaties. Wij organiseren dit graag voor u op elke daarvoor geschikte locatie in Nederland en Vlaanderen en dus ongetwijfeld ook bij u in de gewenste plaats en/of omgeving!

    Een compleet pakket
    ‘The Ultimate Expedition’ speelt in op diverse doelen die veelal te maken hebben met energie genereren, veel plezier met elkaar hebben, strategisch denken, doorzettingsvermogen, samenwerking, flexibiliteit, leiderschap, teambuilding e.d. en een combinatie daarvan.

    Om een activiteit als deze te laten slagen hechten wij zeer veel waarde aan een prettige en goede sfeer tijdens deze activiteit. Alles is er bij ons op gericht om het u en de andere deelnemers naar de zin te maken en hen te laten stralen en genieten. Om de experience compleet te maken sturen wij u vooraf graag teasers om uw mensen te enthousiasmeren voor deelname en na afloop foto’s om nog eens rustig te kunnen nagenieten van een leuke activiteit.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. Deze zijn uiteraard corona-proof, maar daarom zeker niet minder leuk!  Deze extra voorzorgsmaatregelen worden natuurlijk steeds weer op de nieuwe situatie en jullie wensen aangepast.

     Referentie The Ultimate Expedition:

    Bedrijfsnaam: Humana 
     “Art of Events heeft de collega’s van Humana een erg leuke dag bezorgd. Het enthousiasme van het team straalde er van af. De spelonderdelen waren origineel en zeer competitief. Een echte aanrader!”

    30 - 500 personen

    Hunted: Een unieke game

    Na een overval op een waardetransport weten de overvallers met de buit weg te komen. Op verschillende locaties in de binnenstad verstoppen zij de poet. De kust is veilig, althans dat denken zij, maar schijn bedriegt. De politie heeft een spoor en start een klopjacht op de buit en de overvallers.

    De overvallers zien maar één uitweg; zo snel mogelijk de buit veilig stellen en uit de handen van de opsporingsdiensten blijven....

    Tijdens dit bloedstollend teambuilding spel word je als opsporingsdienst of als overvaller in teams verdeeld. Missie voor beide teams: Stel de buit veilig voordat de ander dat doet. Voer geheimzinnige opdrachten uit, achterhaal de locaties van de buit, blijf onder de radar, ontwijk bewakingscamera’s en zorg dat je een breekijzer paraat hebt.

    Het team dat dit uitje wint, is het team dat de meeste waarde (in euro’s) heeft veiliggesteld.
    Realtime is dit te volgen via de speciale game-app die voor dit programma gebruikt wordt.

    Zijn de overvallers de opsporingsdiensten te slim af of lopen zij in de val?




    Het programma ziet er dan als volgt uit (voorbeeld):
    14.00 uur Ontvangst op locatie
    14.30 uur Instructie en start Hunted
    16.45 uur Laatste team retour; borrelen 
    17.00 uur Prijsuitreiking
    17.15 uur Einde van het programma              
    17.15 uur Optioneel: Aanvang buffetten of BBQ (zie teambuildingspellen.nl website onder dineren bij de locaties)
    18.30 uur Einde (De eindtijd bepaalt u natuurlijk zelf)                           


    Vul voor alle informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een actief bedrijfsuitje zorgt voor een informele gezellige sfeer tussen jou en je collega's. Je ziet elkaar eens van een hele andere kant! Wij bieden verschillende pakketten aan, zoals Teambuilding, Kennismaking en een Fun & Spel! Het pakket bestaat uit 8 verschillende activiteiten inclusief begeleider voor 2, 5 uur! Wij komen op jullie locatie of kunnen jullie ondersteunen in het vinden van een geschikte locatie. Selecteer zelf je activiteiten, zodat er voor iedere collega iets tussen zit! Kies uit Archery Tag, Bubbelbal, Springrups, Megaball en nog veel meer....

    Wij zorgen voor een onvergetelijke zeskamp of sportdag. Wij komen met alle materialen naar elke geschikte locatie in Nederland. Misschien zelfs op jullie eigen bedrijventerrein! Laat ons meedenken in jullie wensen, want regelmatig bouwen we een parkeerplaats of een bedrijfshal om tot een ludieke personeelsuitje.

    Laat je verrassen! Geef het aantal personen door, maak je eigen teams en verder nemen wij al het werk uit handen. Wij stellen de sportdag helemaal op maat samen voor jullie. De tijd is in overleg en kan eventueel de hele dag zijn. Het is mogelijk om zelf spelbegeleiders aan te leveren, waardoor je flink kan besparen.

    Programma: 
    - Incl. Begeleider
    - Incl. 8 activiteiten
    - Incl. alle materialen

    Het is mogelijk om aansluitend een barbecue of borrel te organiseren. Ook denken wij graag mee in het organiseren van een geschikte locatie. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Prijs tussen de 16,50 – 24,50 p.p.

    20 - 500 personen
    Weet je nog? Ohja! Ahhh die vond ik zo leuk! Is dat al zo lang geleden?
    Weet jij nog wie het 5e lid van de Backstreet Boys was? Welk spel je speelde op je Nokia 3310 en kan je meezingen met Wannabe van de Spice Girls ? Ken je de tekst nog van de openingstune van The Fresh Prince of van Friends? Wij nemen je in deze te gekke Quiz mee naar de jaren 90 en 00 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een gerse presentator. Elke deelnemer ontvangt van ons ook nog een te gekke 90's gadget en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige Flippocup!

    De 90's en '00s Quiz
    Deze Quiz & Muziek avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze 2 decennia meegemaakt, als kind, puber of als volwassene! Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Veel quiz en weinig muziek of juist andersom? Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale Quiz duurt ongeveer 2 uur. (korter en langer in overleg mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen!

    90s en 00s Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz avond waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 90 en 00's en dit aanvullen met heerlijke muziek.

    Duur
    • Ongeveer 2 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 20 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup)

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 90s en 00s
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 90's / 00's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team!• 90's Gadget voor alle deelnemers
    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Bij grotere groepen korting mogelijk.

    20 - 250 personen

    De corona proof Haka workshop is een ideaal bedrijfsuitje,  teambuilding, vergaderbreak, vrijgezellen uitje of meet-up boost.
    Zowel binnen als buiten mogelijk!

    De Haka is de wereldberoemde ceremoniële dans van de Maori’s uit Nieuw Zeeland. Wil je met een groep mensen een energieke, verbindende en originele workshop, kies dan een Haka workshop. Zet de Haka in voor teambuilding of een lichte sportieve activiteit met uw personeel, afdeling (jong tot oud). Er zijn vele variaties zijn mogelijk. 

    • waar: online, off line en hybride (beide)
    • corona: 1,5 meter afstand gedurende gehele workshop (dit is eenvoudig te doen)
    • binnen: zaal, foyer, werkplaats
    • buiten: bos, strand, park, sportveld, plein. 
    • context: teamuitje, workshop, power start van de (vergader)dag, afsluiting van vergaderingen, vergaderbreak, 
    • waarom: leuk, ontspannen, laagdrempeling, voor jong en oud, eenvoudige fysieke inspanning, 
    • tijdsduur: 10 minuten tot 4 uur
    • extra extra: leuke extra's die u tijdens de workshop krijgt / meemaakt (in overleg)
    • ook als training format in te zetten Lengte: 1,5 uur tot 2 dagdelen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    #haka #teambuilding #cultuur #teamuitje #actief #alleleeftijden

    10 - 150 personen

    'No Pants Required!' is een unieke online ervaring ontwikkeld om de spelers op het puntje van hun stoel te houden... totdat ze er vanaf vallen van het lachen. 

    Het is géén online quiz maar simuleert de deelname aan een echte live game show. Je wordt ontvangen door de producer die je 'backstage' toe spreekt over game show etiquette en jullie opwarmt voor de show. Deze wordt geleid door een excentrieke en extravagante gastheer: Rick Mcdoodle.

    Over verschillende rondes strijden de deelnemers met en onder elkaar voor de grote geldprijs. De uitdagingen voor elke ronde zijn divers en toepasselijk voor deze tijden. Je zult uitgedaagd worden op de vlakken van behendigheid, creativiteit, kennis en meer. Het enige dat constant is de hilariteit van het geheel. De ervaring eindigt met onverwachte twist. 

     'No Pants Required!' vindt plaats in een volledig uitgeruste greenscreen studio en wordt gefaciliteerd door een productieteam van 3-5 personen. Aanpassingen op maat zijn mogelijk om een meer persoonlijke ervaring te krijgen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 100 personen

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 15 tot 125, <125 is mogelijk i.c.m. andere programma’s die wij ook aanbieden, zoals bijvoorbeeld Bouw een Kart als Mario, of de Brain Game.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    10 - 750 personen

    Alle teams ontvangen vooraf een pakket aan bouwmaterialen om een Formule 1 auto te maken. De teams worden getest op communicatieve vaardigheden, samenwerking en vindingrijkheid om deze geweldige uitdaging succesvol af te ronden. Voordat de race begint worden de auto's gepimpt om ze herkenbaar aan de start te laten verschijnen.

    Binnen de teams moet een goede verdeling van de taken zorgen dat alles binnen de tijd gebouwd kan worden. Met het einddoel in gedachten gaat iedereen aan de slag om de taken zo goed mogelijk uit te voeren. De inspanning van alle teamleden is nodig om een echte formule 1 auto te kunnen bouwen. Je hebt beperkte middelen, beperkte tijd en een helder doel. Ingrediënten die in de meeste projecten aan bod komen.  

    Als de auto's in elkaar zijn gezet volgt een echte Formule 1 race tussen de wagens van de verschillende teams inclusief pitstops.

    Teambuilding effecten van Formula 1:

    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    √ Cross functionele samenwerking
    √ Praktisch leiderschap
    √ Project planning
    √ Communicatiestrategie

    Formula 1 is ontwikkeld door Catalyst Global en wordt in meer dan 40 landen uitgevoerd. Windshift is de exclusieve partner voor Nederland. Je hebt dus absoluut een originele activiteit. Meer over Catalyst Teambuilding in het volgende filmpje https://vimeo.com/manage/152548706/general 

    40 - 250 personen

    Crazy 88 van Huisbrand Events in Nederland en België brengt het beste (en het slechtste) bij jullie naar boven tijdens dit bedrijfsuitje, groepsuitje of vrijgezellenfeest in de dor jullie gekozen stad. Jazeker, bekent van Tv en altijd grappig, spannend en gezellig tegelijk! Gekke en ludieke opdrachten uitvoeren in hoog tempo, in verschillend teams, dat is waar het in feite om draait. Een verrassende competitie met een climax van jewelste! In bijna elke stad in Nederland of België door Huisbrand Events te organiseren! Uiteraard Coronaproof!


    Jullie worden in het centrum van de door jullie gekozen stad opgesplitst in Teams van 5 - 8 personen en op pad gestuurd met belachelijke, hilarische en uitzinnige opdrachten. De uitvoering van de opdrachten moet als bewijs worden vastgelegd met de filmcamera en dit alles ook nog eens binnen de aangegeven tijd!


    Zijn jullie in het gezelschap van 'daredevils' en doorzetters? Dan is deze Crazy 88 de kans om de boel op stelten te zetten! Eens kijken wie van jullie de opdrachten allemaal tot in detail het best uitvoert.


    Natuurlijk doen jullie het uiteindelijk voor de eer en de hoofdprijs die na afloop door ons wordt overhandigd! Onze jury houdt uiteraard rekening met de presentatie en de accurate uitvoering! Veel plezier!


    Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - Versnapering voor onderweg
    - 1 consumptie (bier, fris, huiswijn, koffie en thee)
    - Filmcamera's tijdens het spel
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Alle filmpjes digitaal na afloop
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs: vanaf €19,50 p.p. excl. BTW


    Voor minder deelnemers reserveren?

    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de gewenste stad er graag ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    10 - 2000 personen

    Een uniek teambuildingspel met de actuele maatregelen.
    Op een of meerdere locaties tegelijkertijd mogelijk.

    Het You2 virus breekt uit!  Ga de DNA Challenge aan: 

    Daag uw personeel uit door te kiezen voor een event waar elke deelnemer wordt geprikkeld zijn grenzen te verleggen en dat alles met een flinke dosis humor, spanning en zelfreflectie.

    Ontdek nieuw talent in Uzelf!

    De DNA Challenge!

    De teams worden gevormd en uitgerust met een Ipad waarna ze zich begeven in een andere dimensie waar fysieke en creatieve uitdagingen hand in hand gaan met duistere praktijken als spionage, sabotage, infiltratie en alerts.

    Welk team is stressbestendig genoeg om het verspreiden van het You2 VIRUS te voorkomen teneinde de mensheid te redden van een gruwelijke ondergang? Wie durft zich bloot te geven aan de gevaren en weet het juiste DNA profiel te ontmaskeren dat resistent is tegen het steeds sneller om zich heen grijpende You2 VIRUS? Zal er iemand onverhoopt besmet raken door onnadenkendheid, concentratieverlies of slim spel van de tegenstander?

    De winnaar redt de wereld en schrijft wellicht geschiedenis als de volgende superhero in een nieuwe marvelmovie!!

    The Challenge:

    Na een korte introductie gaan de teams aan de hand van de uitdagingen (alerts, foto en filmopdrachten) locatiepunten opsporen. Hiermee kunnen ze een deel van een DNA-streng bemachtigen hetgeen uiteindelijk beslissend zal zijn voor het behalen van de resistentie tegen het You2 virus. ‘ Alerts’ waarbij het team zo snel mogelijk extra opdrachten moet uitvoeren, geven deze quest een extra stressimpuls mee om de koelbloedigsten onder de teams een voorsprong te geven op de voorzichtige spelers in het spel. De strijd tegen het virus wordt extra spannend  als teams met gadgets hun tegenstanders tijdelijk kunnen uitschakelen.  

    De locaties en real-time-scores van alle teams zijn voor iedereen zichtbaar op de ipad, hetgeen tot een bloedstollende race tegen de klok zal leiden. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    14.00 uur Instructie, en start videoboodschap
    14.15 uur Aanvang spel
    16.30 uur Einde spel (borrel)
    16.45 uur Onderhandeling en prijsuitreiking (presentatie van de leukste foto's en video's
    17.00 uur Einde van het programma. (Na het event worden alle foro's en video's naar u opgestuurd)
    17.00 uur Borrel en evt. diner

     

    20 - 500 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Tiel begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!