Teambuilden in Heerlen

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
187 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Heerlen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ben je op zoek naar een sportieve activiteit?  HADO is een verrassende, toegankelijke en leuke combinatie van sport en gaming. Het is een uniek spel met een hoge fun factor. En het mooie ervan is dat HADO geschikt is voor zowel jong als oud.

    Je kan HADO zien als een strategische 3 tegen 3 versie van het voor iedereen bekende trefbal. Maar dan net even anders. Door gebruik te maken van Augmented Reality (AR) legt HADO de kracht van digitale energieballen en futuristische schilden in de handen van de spelers op een echt speelveld.

    HADO Now heeft een prachtig ingerichte arena in Venlo waar wij groepen tot wel 50 personen kunnen ontvangen. Wil je HADO spelen op een door jullie gekozen eigen locatie? Dat kan al vanaf 15 personen! Alles wat daarvoor nodig is zijn een vrije ruimte van 8 x 12 meter van 2,8 meter hoog en stroom. That’s it!

    Dus wil jij een unieke evenement creëren met de magische combinatie van sport en AR technologie? Wacht dan niet langer en laat ons weten waar, wanneer, en met hoeveel personen je HADO wilt spelen!

    6 - 250 personen

    Together as one

    Écht online samenkomen, co-creatie, effectieve besluitvorming en een ruim(telijk) fun-gehalte. Dat is United in Universe! De deelnemers geven vorm aan een machtige nieuwe planeet door zowel opdrachten mét als tégen elkaar uit te voeren. Als de volgende generatie astronauten, dienen zij tactische keuzes te maken om zo te werken aan een gezamenlijke toekomst. Zij bepalen welke voorzieningen nodig zijn en waar deze het meest effectief gepositioneerd kunnen worden. Hebben Mega Farms meer toevoeging, of bieden Waterzuiveringsinstallaties toch meer mogelijkheden? Duidelijke communicatie en een goede, virtuele samenwerking zijn van groot belang!

    Verenigd in het online universum, beginnen de astronauten aan deze interactieve game. De game facilitator en chatbot Houston vervoeren de astronautenteams naar een nieuw te ontdekken planeet. Gedurende de reis door het universum doen de teams apart van elkaar onderzoek naar de planeet en leren zij hun eigen astronautenteam beter kennen. De uitkomsten presenteren ze aan de andere teams. Eenmaal geland, zweven zij over de planeet om opdrachten met elkaar uit te voeren. Het correct uitvoeren levert voorzieningen op die nodig zijn om de planeet zo inclusief mogelijk op te bouwen. Dit is echter alléén haalbaar als de teams elkaar versterken en goed samenwerken. De astronauten werken tot de laatste beschikbare minuut om de planeet leefbaar te maken. Het team dat hier het best aan heeft bijgedragen, wint!

    Optioneel kunnen zowel de lay-out als de learnings als de opdrachten van de game volledig worden aangepast naar uw wensen, leerdoelen en bedrijfsmerk.

    Duur: in overleg, standaard programma is +/- twee uur

    Prijs: varieert o.b.v. groepsgrootte en tijdsduur. Vul het contactformulier in voor een vrijblijvende offerte. 

    5 - 500 personen

    Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work. Uiteraard Coronaproof!

    Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!

    De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.

    Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Voor elke door u gebouwde fiets, verzorgt de stichting Tools to Work een fiets die zal worden verscheept naar een project in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.

    Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!

    Programma voorstel

    14:45 - 15:00       Ontvangst en uitleg
    15:00 - 15:30       Veiling van de fietsonderdelen
    15:30 - 16:00       Onderhandelingen en start bouwen
    16:00 - 17:00       Verder bouwen en inkopen accessoires
    17:00 - 17:15       Testronde op het parcours
    17:15 - 17:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Alle benodigde gereedschappen, beschermende kleding en fietsen
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Donatie voor de fiets, dit deel is aftrekbaar voor belastingen
    • Verscheping van de fietsen naar Afrika

    Optioneel

    • Lunch, borrel en/of diner
    • Extra accessoires
    • Ook op eigen locatie mogelijk
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 1000 personen

    ''Let's play a little Game!'' Escape the Mask is dé Escape sensatie van 2022. Lukt het jullie om de explosieve Escape Box te overleven? Ervaar nu dé vetste Escape Room van dit moment!

    Escape the Mask
    Op locatie naar keuze heeft The Mask een creatie voor jullie achtergelaten. Een prachtig versierd pakketje trekt jullie aandacht. Bij het openen van het pakketje begint de timer direct te tikken. The Mask heeft speciaal voor jullie een explosieve Escape Room gemaakt. Lief, toch? Dacht het niet! 

    Ga samen met elkaar de strijd aan en versla The Mask. Weten jullie onder tijdsdruk de juiste oplossingen te vinden? Verschillende Escape games, raadsels en puzzels.. The Mask houdt niet van half werk..

    Ontwikkeld door makers van het NK-Escape Rooms

    • Een unieke verhaallijn met mythologische wezen, De Grote Meesters en bommen.
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.
    • Geschikt voor teams van 4 á 6 personen.
    • Mogelijk op elke locatie.

    Geschikt voor iedere gelegenheid
    Van teamuitjes tot bedrijfsuitjes, Escape the Mask is geschikt voor iedere gelegenheid. Laat dé ultieme strijd losbarsten door meerdere Escape Boxen tegelijkertijd te starten. Denk jij sneller The Mask te verslaan dan andere teams? Escape Room-Events maakt voor iedereen dé Escape sensatie van 2022 mogelijk! Let's play a little game, shall we?

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs: 
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 5 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.
    Onze tip: combineer de Escape Box met een lunch, diner of borrel! 

    5 - 1000 personen

    We leven in een tijd waar ontzettend veel mogelijk is. Veel meer dan dat wij voor mogelijk houden. In deze tijd kan een organisatie (van 100 tot 1500 mensen) in één dag een onvoorstelbare impactvolle onomkeerbare quantumsprong maken op het gebied van samenwerken, communicatie, realistische kracht en cultuur.

    InspirationCompany heeft een training ontwikkeld die laat zien dat er veel en veel meer mogelijk is dan wij denken. De training is vooral bestemd voor organisaties die alle krachten willen bundelen en in één inspirerende dag een enorme sprong voorwaarts willen maken.

    Er wordt gewerkt met kleurprofilering, insight theater, teambuilding, Patroon doorbrekend denken en handelen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    100 - 1500 personen

    In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!

    De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...

    Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.

    Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!

    Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.

    Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden. 

    Teambuildingeffecten van The Big Picture
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals: 

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
     Projectplanning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Geef de communicatie in je team een boost met ibuild.

    Bij deze interactieve en dynamische activiteit ligt de nadruk op onderlinge communicatie en samenwerking. Elke deelnemer speelt een cruciale rol in het succes van het team. Iedereen krijgt een specifieke rol toegewezen in de zogenaamde 'communicatieketen'. Het doel van de ibuild is om volgens de gekozen strategie binnen een beperkt tijdsbestek een exacte replica te maken van het model dat is klaargezet. 

    In elk team zijn er 4 verschillende rollen: de Architect, de Bouwer, de Koerier en de Feedbacker. Elke rol heeft zijn eigen kenmerken, mogelijkheden en restricties. 

    ibuild is een geweldige manier om de interne communicatie tussen verschillende bedrijfsteams of -afdelingen, als ook de communicatie met de klant, te verbeteren.

    De ibuild wordt afgerond met een debrief waarbij de deelnemers worden aangemoedigd te reflecteren op hun ervaringen en om deze ervaringen te delen en hun conclusies te bespreken. Op deze manier kun je dat wat je hebt gezien en geleerd meenemen naar je dagelijkse praktijk en er je voordeel mee doen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Teambuildingeffecten ibuild
    Elke teambuildingactiviteit moet vooral leuk zijn. Elk van onze activiteiten heeft echter ook een leeraspect in zich. Door de kracht van het spel wordt leren leuk!

    • Projectmatig werken
    • (Communicatie)Strategie bedenken
    • Verbaal communiceren
    • Overbrengen van informatie
    • Samenwerken
    20 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De basis van de activiteiten van TVworkshop is dat je zelf de “crew” bent. Dus camera, licht, geluid, regie, productie en al het acteerwerk doe je helemaal zelf. Onze ervaren film- en televisiemakers begeleiden je bij dit proces.

    Wat gaan we maken?
    Een commercial! Van brainstormsessie over het script tot de complete uitvoering. Dit is een stukje teambuilding zonder dat dit woord zal vallen. Maar bovenal is het gewoon leuk, hilarisch, spannend en gezellig als we de workshop in een paar woorden samenvatten.

    Zo ziet de workshop eruit:
    We beginnen met een spetterende intro voor de hele groep. Vervolgens gaan we van start in kleine groepen van gemiddeld 12 personen met een brainstormsessie (45 minuten). Als resultaat komt hier het script uit. Nu is het tijd om iedereen een taak te geven. Camera, licht, geluid, regie, runner, acteurs en actrices, iedereen doet mee! De teamleiders geven iedereen een korte uitleg wat te doen op de set. Het kan beginnen! We gaan draaien. De laatste scène staat erop en …”it’s a wrap”. Nu is het tijd voor de Grande Première. De beste film wint de felbegeerde Oscar!

    Naast de leuke commercial maken hebben we nog meer in petto:
    *Lipdub maken
    *Speelfilm maken
    *Soap maken
    *Videoclip maken

    Superleuk team evenement! Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in.

    10 - 300 personen

    Trakteer jij je relaties en klanten graag op een exclusieve, enerverende ervaring? Of wil je de medewerkers belonen voor hun inspanningen? Overtref dan de verwachtingen met een op maat gemaakte beleving door Buro In!

    Overdag maken we graag je dromen waar. En laten we het bloed sneller door de aderen stromen. 
    De subtiele balans tussen uitdaging en ontspanning kenmerkt het aanbod. Wij verzorgen graag jouw relatiedag, stakeholders bijeenkomst of personeelsfeest.

    Uniek én lekker is buitenkoken op houtvuur! Wij bieden diverse buitenkookworkshops aan op prachtige locaties in heel Nederland.
    Samen je biologische ingredienten ophalen bij de plaatselijke boer. Een boer met passie voor zijn vak. En met zijn producten ga je gezamenlijk een heerlijke maaltijd bereiden. Alles buiten op open vuur midden in de natuur.

    Wij denken graag met je mee voor een mooi event op maat die aansluit bij jouw wensen.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kun je het aanvraagformulier invullen.

    20 - 1000 personen

    The Online Olympics
    De deelnemers gaan de competitie aan in de Online Olympics. In deze virtual game komen ze veel verschillende nieuwe disciplines tegen die ze in teamverband gaan tackelen. Communicatie en samenwerking zijn hierbij van groot belang. Maar kunnen de teams zich aanpassen aan de complexiteit van een virtuele werkomgeving en de gewenste resultaten behalen?

    Wat kun je verwachten?
    De spelers gaan de competitie aan in de Online Olympics. In deze virtual game komen ze veel verschillende nieuwe disciplines tegen die ze in teamverband gaan tackelen. De teams stippelen een strategie uit en communiceren onderling via een digitaal platform om zo de hoogste score te behalen. En dat onder grote tijdsdruk! Welk team komt als eerste over de finishlijn?

    Spelopzet
    De deelnemers zijn verdeeld over virtuele teams, die elk uit 4 tot 5 atleten bestaan. Hierbij heeft ieder team zijn eigen WhatsApp Coach.
    – Tijdens de openingsceremonie creëert én presenteert ieder team zijn eigen outfit
    – Vervolgens kiezen de team, in willekeurige volgorde, 1 van de 12 (of minder) Olympische disciplines waaraan ze willen deelnemen. Hierbij kunt u denken aan: Digitale hindernisloop, Speed Typing, Bureau springconcours, Perfecte media-aandacht of s’ Werelds langste jureer competitie
    – Deze sessie wordt afgesloten met een virtuele medaille-uitreiking waarbij de winnaars bekend worden gemaakt.

    Learnings & Maatwerk
    -Teams leren om besluitvaardiger te worden, te multitasken én om beter onder druk te werken.
    -De verschillende disciplines kunnen uiteraard volledig worden aangepast naar uw wensen, leerdoelen en bedrijfsmerk.

    Deze virtual game is geschikt voor 8 tot 1000 medewerkers per sessie. Wilt u uw team deze unieke game laten ervaren? Neem dan contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

    8 - 1000 personen


    Het You2 virus breekt uit!  Ga de DNA Challenge aan: 
    Daag uw personeel uit door te kiezen voor een event waar elke deelnemer wordt geprikkeld zijn grenzen te verleggen en dat alles met een flinke dosis humor, spanning en zelfreflectie.

    Ontdek nieuw talent in Uzelf!

    De DNA Challenge!
    De teams worden gevormd en uitgerust met een Ipad waarna ze zich begeven in een andere dimensie waar fysieke en creatieve uitdagingen hand in hand gaan met duistere praktijken als spionage, sabotage, infiltratie en alerts.

    Welk team is stressbestendig genoeg om het verspreiden van het You2 VIRUS te voorkomen teneinde de mensheid te redden van een gruwelijke ondergang? Wie durft zich bloot te geven aan de gevaren en weet het juiste DNA profiel te ontmaskeren dat resistent is tegen het steeds sneller om zich heen grijpende You2 VIRUS? Zal er iemand onverhoopt besmet raken door onnadenkendheid, concentratieverlies of slim spel van de tegenstander?

    De winnaar redt de wereld en schrijft wellicht geschiedenis als de volgende superhero in een nieuwe marvelmovie!!

    The Challenge:
    Na een korte introductie gaan de teams aan de hand van de uitdagingen (alerts, foto en filmopdrachten) locatiepunten opsporen. Hiermee kunnen ze een deel van een DNA-streng bemachtigen hetgeen uiteindelijk beslissend zal zijn voor het behalen van de resistentie tegen het You2 virus. ‘ Alerts’ waarbij het team zo snel mogelijk extra opdrachten moet uitvoeren, geven deze quest een extra stressimpuls mee om de koelbloedigsten onder de teams een voorsprong te geven op de voorzichtige spelers in het spel. De strijd tegen het virus wordt extra spannend  als teams met gadgets hun tegenstanders tijdelijk kunnen uitschakelen.  

    De locaties en real-time-scores van alle teams zijn voor iedereen zichtbaar op de ipad, hetgeen tot een bloedstollende race tegen de klok zal leiden. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    14.00 uur Instructie, en start videoboodschap
    14.15 uur Aanvang spel
    16.30 uur Einde spel (borrel)
    16.45 uur Onderhandeling en prijsuitreiking (presentatie van de leukste foto's en video's
    17.00 uur Einde van het programma. (Na het event worden alle foro's en video's naar u opgestuurd)
    17.00 uur Borrel en evt. diner

    20 - 500 personen

    Een spel met iedere 15 minuten nieuwe winnaars! In teams spelen jullie iedere 15 minuten een nieuwe spelronde met een nieuwe uitdaging. Raad sneller, slimmer en meer dan de andere teams en win! De diversiteit van de spelrondes en het kunnen winnen van iedere spelronde maakt het spel leuk voor jong en oud en van begin tot eind. Met uiteindelijk één speler als winnaar van The Pub Games!

    Het spel kan op iedere locatie gespeeld worden en de speeltijd is 1 tot 2 uur, afhankelijk van jullie wensen. De teams geven antwoord via één smartphone. Wees gerust de opdrachten zijn op papier zodat het hele team mee kan doen! 

    Combineren met een diner of borrel? Geen probleem, iedere 15 minuten kan er een pauze gehouden worden. Ook zijn er mogelijkheden om het spel op maat te maken. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    15 - 1000 personen
    'Flikken Maastricht: kruip in de huid van Floris en Eva' 
    In het pittoreske Maastricht is Moord en doodslag meer regel dan uitzondering. De politiemensen Floris en Eva onderzoeken de één na de andere bloedstollende zaak. TB Events geeft jullie nu de kans om in hun schoenen te staan. Stap uit de dagelijkse sleur en speel dit bloedstollende spel. Een meeslepende moordzaak, ideaal als bedrijfsuitje of groepsuitje met collega's of vrienden.  

    Hoe ga je te werk bij Flikken Maastricht?

    Begin aan de basis: plaats delict. Je volgt de aanwijzingen en leert steeds meer over de achtergronden van het slachtoffer. Ieder spoor kan je dichter bij je dader brengen. Of is het een dwaalspoor? Met jouw team zet je alle informatie op een rijtje en bepaal je de volgende plaats om uit te kammen. Door langs de juiste plaatsen te gaan, kun je de vitale informatie vergaren om de zaak te kraken.  

    Wat staat je te wachten tijdens Flikken Maastricht?
    Detective word je niet zomaar. Daarom beginnen we met een stevige bak koffie om je op scherp te zetten. Dan volgt de briefing en krijg je een uitgebreide uitleg over het spel. Na het vormen van de teams bezoek je de plek van de moord, voor een eerste onderzoek. Nu komt het er op aan: welke moordverdachten ga je als eerste aan de tand voelen, welke getuigenissen zijn doorslaggevend? Samen met jouw team stel je een lijst op met hoofdverdachten en hun motieven. Eenmaal terug op het rendez-vous-punt overhandig je deze lijst aan de commissaris. Onder het genot van een kop koffie, thee of glaasje fris worden de rapportages nauwkeurig beoordeeld. Dan wordt het winnende team bekend gemaakt en het plot uitgelegd. Case closed.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
    8 - 5000 personen
    Ga lekker zitten en geef je oren en ogen (en mond!) de kost. Er is een moord gepleegd en die ga jij  oplossen. Plaats delict is plaats diner: bloedstollend en ijskoud aan tafel geserveerd.
    Een moordspel is de perfecte combinatie van een gezellig avondje uit en een live ‘detective’. Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen de zaak te kraken. Overleggen kan, scenario-denken moet, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Er is een meesterbrein nodig. Dat van jou. No shit, Sherlock!  

    Wat staat je te wachten tijdens het Moordspel?
    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten en we maken teams. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden in het etablissement, bijna onder jullie ogen. Dit maakt jullie eerstegraads getuigen en we doen direct een beroep op ieders analytisch inzicht bij de identificatie van het slachtoffer. Zo’n vingerafdruk blijkt al snel een hele puzzel. Terwijl de groep geniet ontrafelt de zaak langzaam. Subtiele details, ontluikende getuigenissen en (on)echte motieven: Jullie komen steeds dichter bij de ware toedracht. Kruip in de huid van de verdachten tijdens een buurtonderzoek, ontcijfer de exacte moordlocatie door middel van een fictieve reconstructie. Wie is de moordenaar, wat was het motief en hoe is het slachtoffer om het leven gekomen? Verzamel zoveel mogelijk bewijs en kom aan het einde met het vonnis! Aan het einde komt de waarheid naar boven. Wie, hoe en waarom werd het slachtoffer omgebracht? Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de wereld weer een stukje veiliger geworden.  


    Voor meer informatie of een offerte kunt u hieronder vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    6 - 500 personen

    Het leukste Coronaproof teamuitje, bedrijfsuitje of groepsuitje, uiteraard bekent van Tv maar nog veel feestelijker, De Ik Hou van Holland Spelshow van Huisbrand Events. In bijna alle grote steden in Nederland en België te organiseren en altijd supergezellig. Beantwoord de leukste vragen van onze quizmaster en zet even allemaal de polonaise in! 

    Uw gezelschap wordt verdeeld in een aantal teams en het winnende team neemt de unieke hoofdprijs mee naar huis. Meneer de Quizmaster laat tevens een aantal geluidsfragmenten horen waar u de uitvoerende artiest bij mag zoeken. Concentratie en een paar flinke flaporen zijn altijd meegenomen! Met ons eigen jurylid wordt niet gedelibereerd op straffe van diskwalificatie! Natuurlijk kunt u onderling even overleggen over het goede antwoord. Deze unieke quiz wordt gespeeld op een gezellige locatie in het centrum van uw stad. Na afloop kunt u dan ook gerust even met uw eigen winnende team de bloemetjes buiten zetten!

    Inclusief:
    - Acteur: quizmaster
    - Decor
    - Rad
    - Kostuums en oranje attributen
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Locatie

    Bezorgkosten:
    De bezorgkosten naar uw locatie zijn op aanvraag verkrijgbaar.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: vanaf €21,50 p.p. excl. BTW

    10 - 2000 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Heerlen begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!