
Leiderschap & Gedrag
Een originele leiderschapstraining, heerlijk in de buitenlucht. Tijdens de Workshop Hondenspiegelen krijg je een heldere kijk op jouw eigen gedrag. De honden zijn in de workshop een spiegel voor jouw leiderschap en persoonlijke effectiviteit. De reacties van de dieren zorgen voor mooie metaforen waarmee communicatie en persoonlijk leiderschap in een ongewone context worden onderzocht. De roedel waarmee we werken bestaat uit Border Collies van verschillende leeftijden en met diverse karakters. Border Collies zijn een zeer intelligent hondenras, waarmee succes wordt gegarandeerd indien je de juiste snaar aanslaat. Dat wordt steeds opnieuw de uitdaging!
Afhankelijk van de doelstelling van jullie bijeenkomst kunnen thema’s als samenwerking, communicatie, leiderschap, grenzen stellen, rollen binnen een groep en verbinding centraal staan. Maar uiteraard ook plezier en samen beleven!
Hoe ziet de Workshop Hondenspiegelen eruit?
Een introductie over roedelgedrag van honden geeft inzicht in welke rollen de verschillende roedelleden vervullen in hun groep. Met deze informatie kiest iedere deelnemer een hond uit onze roedel om mee samen te werken. Deze keuze kan gebaseerd zijn op de uitdaging die je ziet om juist met deze hond samen te gaan werken, of misschien een stukje herkenning en vertrouwen in de hond.
Afhankelijk van de groepsgrootte ga je individueel, in tweetallen of in drietallen aan de slag met diverse opdrachten. We zoeken samen naar manieren om contact te leggen met de hond zodat deze met plezier met jou wilt werken. We starten eenvoudig, maar de opdrachten worden steeds ingewikkelder waarbij afleidingsfactoren een steeds grotere rol gaan spelen. Wat blijft er dan nog over van jullie prille relatie? De ultieme spiegel naar persoonlijk leiderschap!
De Workshop Hondenspiegelen duurt circa 1,5 uur en is mogelijk in het Nederlands en in het Engels.
Neem ook een kijkje op onze site workshophondenspiegelen.nl !
Welke locatie of groepsgrootte?
Bij ons is veel mogelijk, als het nooit ten koste gaat van het dierenwelzijn! Wij reizen door heel Nederland en delen van België. Groepsgroottes van 1 – 20 personen.
Heeft u inhoudelijke wensen?
Met plezier vernemen we dit graag van jou tijdens een telefonische voorbespreking. Zo sluit de workshop naadloos aan op jouw bijeenkomst.
Waarom je kiest voor Hondenspiegelen met LLanfarian Events?
LLanfarian Events
De Workshop Hondenspiegelen wordt verzorgd door onze professionele en enthousiaste hondentrainers en gedragsdeskundigen. Op onze boerderij met meer dan 1000 schapen is er dagelijks veel werk voor onze Border Collies. Gepassioneerd nemen we je mee in de bijzondere en magische samenwerking tussen baasje en hond. Gegarandeerd dat wij jou hierdoor inspireren en enthousiast maken!
In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!
De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...
Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.
Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!
Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.
Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden.
Teambuildingeffecten van The Big Picture
Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals:
√ Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
√ Samenwerking tussen afdelingen versterken
√ Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
√ Projectplanning
√ Het stimuleren van creativiteit
√ Communicatiestrategie
√ Visualiseren van de toekomst
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
KARATE KRACHT! is een interactieve workshop waar de 7 principes van karate centraal staan. Ontdek de perfecte balans tussen kennis en kracht!
Wil jij met jouw team verder groeien? Ben nieuwsgierig naar hoe de principes van karate kunnen worden toegepast op de werkvloer? Dan is Karate Kracht de perfecte workshop voor jouw team!
Tijdens deze training duiken we in de zeven principes van karate en hoe deze kunnen worden toegepast op de werkvloer. Valence Bickel zal haar uitgebreide kennis met jullie delen en jullie introduceren in de wereld van karate!
De workshop begint met een interessante uitleg over de zeven fundamentele principes van karate. Met praktijkvoorbeelden en inspirerende verhalen onderzoeken we samen hoe deze principes kunnen bijdragen aan de dynamiek en uitdagingen van jullie team op de werkvloer.
Maar dat is nog niet alles! Na de theoretische verdieping gaan we praktisch aan de slag en passen we de opgedane kennis direct toe. In een energieke karate trainingssessie leren jullie hoe je door middel van focus, discipline en teamwork je doelen kunt bereiken, zowel persoonlijk als binnen het team.
Kortom, Karate Kracht biedt een interactieve en unieke ervaring waarbij mentale groei, teambuilding en persoonlijke ontwikkeling centraal staan!
Deze workshop is voor iedereen toegankelijk en aan te passen aan julie wensen. Neem contact met ons op en wij denken vrijblijvend met jullie mee!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Verras uw team met een nieuwe spectaculaire teambuilding n.a.v. de bestseller “Omringd door Idioten”. Een training, die inzicht geeft in de 4 gedragstypes (hoe hen begrijpen die niet begrepen kunnen worden). Van het boek zijn wereldwijd al meer dan anderhalf miljoen exemplaren verkocht. Het is een simpele, maar ook fantastische handleiding om elkaar beter te leren begrijpen.
In deze unieke training leer je op een leuke en interactieve manier elkaar aan te vullen i.p.v. aan te vallen en krijg je zicht op het motief dat achter het gedrag ligt van je collega’s, medewerkers en klanten en/of cliënten. De training heeft een enorm constructief effect op ieder team en brengt verfrissing, vernieuwing en verdieping. Dus is deze training ook zeer geschikt als teambuilding, als kick-off voor een nieuw team of nieuw project of als verdiepende professionaliserende training.
Vraag gerust een vrijblijvende adviesgesprek en een offerte aan voor deze teambuilding!
Workshop Faalplezier: Wie faalt, kan leren
Faalplezier boeken? Daar is lef voor nodig. En dat maakt deze workshop zo krachtig! Fouten maken hoort erbij, al is dat in veel teams lastig om toe te geven. Herkenbaar? Dan is Faalplezier dé workshop voor jouw team!
Wat ga je doen?
Je leert de angst voor falen loslaten door middel van improvisatie en je kiest voor onzekerheid. Dit opent de deur voor meer creativiteit, nieuwe ideeën en betere samenwerking.
Doel van de workshop
Na afloop heeft je team:
Faalplezier gaat verder dan ‘leuk’ zijn – het zorgt ervoor dat je team vol zelfvertrouwen aan de slag gaat
Lef is alles!
We duiken in improvisatietheater – buiten je comfortzone, waar de magie gebeurt. Je ontdekt dat fouten geen obstakel zijn, maar juist kansen zijn voor groei.
Faalplezier voor elk team
Van ministeries tot modebedrijven – teams uit diverse sectoren gingen je voor. Of je team nu alles voorbereidt of juist in de actiemodus zit, Faalplezier is waardevol voor iedereen die faalangst wil overwinnen.
Tijdsduur
De workshop duurt standaard 2,5 uur, maar aangepast worden aan jullie wensen qua tijdsduur. Zowel langer als korter is bespreekbaar.
Onze Aanpak
Faalplezier is geen training, maar een ervaring die draait om plezier en groei. Het kan ook in het Engels worden gegeven.
Neem contact op voor meer info of om je wensen te bespreken!
Faalplezier – Het kan altijd anders!
Veel bedrijven zoeken een teamuitje dat niet alleen draait om plezier en teambuilding, maar ook een positieve impact heeft op de wereld. Met ons Plastic Soep teamuitje combineren we een interactieve en verbindende ervaring met duurzaamheid en bewustwording. Een uitje waar circulaire economie, buitenactiviteiten en maatschappelijke betrokkenheid samenkomen.
Plastic Soup Cleanup: Aan de slag met impact
Onder begeleiding van Karl, expert bij milieuorganisatie Recycling Netwerk Benelux, gaan jullie als team aan de slag om zwerfafval op te ruimen. In kleine groepjes krijgen collega’s zowel individuele als gezamenlijke opdrachten, waarbij ze zich bewust worden van de impact van zwerfafval en vooral plastic op het milieu. Karl weet op een enthousiaste en inspirerende manier te prikkelen zonder belerend te zijn. Bij grotere groepen sluit Jeroen zich aan voor extra begeleiding en verdieping.
Wat kun je verwachten?
Dit interactieve en leerzame programma duurt ongeveer 2 - 2,5 uur en bestaat uit:
We zorgen uiteraard voor handschoenen, grijpers en speciale juttassen. Vaak lijkt een plek schoon, maar de praktijk wijst uit dat er overal meer dan genoeg afval te vinden is. We richten ons zowel op grote stukken afval (zoals blikjes en verpakkingen) als op de kleine, vaak onzichtbare stukjes plastic die enorme schade aanrichten in het milieu.
Na deze ervaring kijk je nooit meer hetzelfde naar zwerfafval
Na deelname aan deze cleanup zul je de buitenruimte met andere ogen zien. Collega’s ontdekken hoe een kleine inspanning een groot verschil kan maken.
Waarom kiezen voor het Plastic Soep teamuitje?
Maak impact met jouw team!
Plastic Soep is een duurzaam personeelsuitje waarbij jullie als bedrijf concreet bijdragen aan een schonere omgeving. Willen jullie impact maken en tegelijkertijd een leuk, verbindend uitje organiseren? Vraag vrijblijvend een offerte aan!
Get out, and escape! Lukt het jou om te ontsnappen uit je cel?
City Game Prison Escape, een superspannend ontsnappingsuitje! Jullie worden gevangen gehouden en de tijd tikt! In het geheim bereiden jullie een uitbraak voor…. Lukt het jullie om alle codes te kraken en uit het vizier van de bewakers te blijven?
De City Game Prison Escape is een thrill seeking City Game waarbij je als team moet proberen te ontsnappen aan je bewakers. Om te ontsnappen heb je codes, sleutels en materialen zoals hamers en touw nodig. Om dit te verkrijgen bezoek je verschillende locaties in de stad. Door het oplossen van spannende puzzels en het vinden van geheime aanwijzingen kom je er langzaam achter hoe je kunt ontsnappen! Denk jij dat het je lukt binnen de tijd? Een spannend en actieve teambuildingactiviteit in de stad!
Wat staat je te wachten tijdens de City Game Prison Escape: Bij ontvangst krijg je een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat. Dan ga je de stad in met je team om meerdere locaties te bezoeken. Lukt het jullie om als eerste alle codes te kraken en aanwijzingen te vinden om te ontsnappen? Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt en volgt de prijsuitreiking.
Ontdek het plezier van creativiteit met onze ontspannen schilderworkshops! Of je nu een kunstenaar in de dop bent of op zoek bent naar een uniek bedrijfsuitje, wij hebben het perfecte programma voor jouw team.
Onze workshops zijn zowel voor beginners als gevorderden. De workshops bevorderen niet alleen de teambuilding, maar je leert ook nog een nieuwe vaardigheid.
Kies je eigen thema en werk onder leiding van jullie eigen schildercoach individueel of samen aan een groepsschilderij. Een mix van plezier, ontspanning en nieuwe vaardigheden, allemaal volledig verzorgd. Laat de kunst van teambuilding tot leven komen – boek nu voor een onvergetelijk bedrijfsuitje!
We maken een workshop voor je op maat, aansluitend bij jullie wensen. Ook kunnen we aanbevelingen doen voor diner, borrel of lunch om er een geheel verzorgde dag van te maken.
Mogelijkheden:
Waarom mee doen?
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Plezier Teambuilding Creatief Samenwerken Verbinding Entertainment & Hilariteit!
Speel samen met jouw collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera)een vooraf bedachte route aflegt.
Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen!
Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.
Echt maatwerk:
LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
Persoonlijke Service:
Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.
Vakmensen:
Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.
Specialisatie:
Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.
Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!
Ervaring:
LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.
Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij LIPDUB TEAMBUILDING altijd inbegrepen.
In deze groene en spannende uitdaging bouw je een windmolen met fraaie materialen. Verschillende teams gaan aan de slag met constructiematerialen volgens bouwtekening. De wieken worden echter gecreëerd naar eigen ontwerp. De finale gaat op 'orkaankracht'. Van welk team draaien de wieken het beste? Welk team wekt de meeste energie op?
Een groot deel van de constructie staat op tekening, maar juist de draaiende delen worden door elk team zelf ontworpen. Je dient een 3- en 4- wiekige molen maken. Er zijn variabelen mogelijk in lengte, oppervlakte, richting van van de wieken, en de hoek waarin de wieken staan.
Naast het bouwen worden ook spellen gespeeld die een link hebben met duurzaamheid. Tenslotte dient elk team een code te kraken door vragen over duurzaamheid te beantwoorden. Met de gekraakte code verdient je team een onmisbaar onderdeel!
In de finale worden de ventilatoren aangezet en wordt gemeten welk team de meeste energie opwekt. Alle onderdelen leveren munten op, die worden verzameld in de Duurzaamheidsbarometer. Het team met de meeste munten in deze transparante buis wint de challenge!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Het leukste teamuitje, bedrijfsuitje of groepsuitje, uiteraard bekent van Tv maar nog veel feestelijker, De Ik Hou van Holland Spelshow van Huisbrand Events. In bijna alle grote steden in Nederland en België te organiseren en altijd supergezellig. Beantwoord de leukste vragen van onze quizmaster en zet even allemaal de polonaise in!
Uw gezelschap wordt verdeeld in een aantal teams en het winnende team neemt de unieke hoofdprijs mee naar huis. Meneer de Quizmaster laat tevens een aantal geluidsfragmenten horen waar u de uitvoerende artiest bij mag zoeken. Concentratie en een paar flinke flaporen zijn altijd meegenomen! Met ons eigen jurylid wordt niet gedelibereerd op straffe van diskwalificatie! Natuurlijk kunt u onderling even overleggen over het goede antwoord. Deze unieke quiz wordt gespeeld op een gezellige locatie in het centrum van uw stad. Na afloop kunt u dan ook gerust even met uw eigen winnende team de bloemetjes buiten zetten!
Inclusief:
- Acteur: quizmaster
- Decor
- Rad
- Kostuums en oranje attributen
- Leuke prijs voor het winnende team
- Locatie
Bezorgkosten:
De bezorgkosten naar uw locatie zijn op aanvraag verkrijgbaar.
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs:
10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
De workshop begint bij het maken van jullie eigen zeepkist. Elk team krijgt een bestaand onderstel en een bedrag aan speelgeld. Met het speelgeld kunnen jullie wielen, een stuur en alle andere onderdelen kopen in de speciale store. Jullie krijgen maar een bepaald bedrag aan speelgeld dus probeer een goede deal te sluiten!
Als alle onderdelen binnen zijn gaan jullie aan de slag met de zeepkist. Tijd om jullie technische inzicht en creativiteit aan het werk te zetten. Wie bouwt de snelste zeepkist en wint tot slot de zeepkisten race?
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Blijven jullie uit de handen van de Politie? Een superspannend teambuildingspel!
Eens iets anders als bedrijfsuitje organiseren; Expeditie Robinson, laat je verrassen tijdens dit actieve uitje!
Voer met je team uitdagende opdrachten uit en voorkom dat je naar de eilandraad moet. Op een leuke manier doe je teambuildingactiviteiten met elkaar waarbij in tegenstelling tot het echte format niemand afvalt!
Wat staat je te wachten tijdens het Expeditie Robinson uitje?
Verschillende kampen strijden tegen elkaar tijdens Robinsonproeven. In teamverband worden de volgende spellen afgewerkt: een brug te ver waarbij je als team met 3 lange balken en 6 kleine de overkant moet halen zonder de grond te raken met je voeten, de tangram waarbij je als team een afbeelding moet reproduceren, de traditionele eetproef waarbij je kunt kiezen uit 4 lokale delicatessen uit vreemde landen en het hengelspel waarbij je van bamboestokken hengels moet maken en ringen moet vissen om deze om een paal moet gooien. Na elke proef moet het verliezende team naar de eilandraad en moet je een strategische stem uitbrengen op 1 van je teamgenoten.
Hierna volgt de samensmelting. In duo’s speel je de volgende proeven: een levensgrootte Memory game en de codekraker! Het winnende duo ontvangt 5 bonusstemmen wat een belangrijk hulpmiddel is om winnaar te worden van expeditie Robinson!
Hierna gaan we teams opnieuw indelen aan de hand van hoe er gestemd is. Iedereen doet dus het hele spel mee, niemand wordt geëlimineerd. In een nieuwe teamsamenstelling ga je de finale in. Bouw met je team een werkende katapult! Het team dat het verst kan schieten met hun katapult wordt de winnaar van Expeditie Robinson!
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.
U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.
Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!