Teambuilden in Almere

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
255 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Almere
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work. 

    Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!

    De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.

    Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Dankzij jullie donatie worden er door de stichting fietsen en andere goederen opgestuurd naar projecten in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.

    Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!

    Programma voorstel

    14:45 - 15:00       Ontvangst en uitleg
    15:00 - 15:30       Veiling van de fietsonderdelen
    15:30 - 16:00       Onderhandelingen en start bouwen
    16:00 - 17:00       Verder bouwen en inkopen accessoires
    17:00 - 17:15       Testronde op het parcours
    17:15 - 17:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Alle benodigde gereedschappen, beschermende kleding en fietsen
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Donatie voor de fiets, dit deel is aftrekbaar voor belastingen
    • Verscheping van de fietsen en goederen naar Afrika

    Optioneel

    • Lunch, borrel en/of diner
    • Extra accessoires
    • Ook op eigen locatie mogelijk
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 500 personen

    Laat je niet misleiden door de naam.. Jullie krijgen namelijk geen virtueel eten voorgeschoteld, maar een overheerlijk 3-gangenmenu. Wel staat Virtual Reality op het menu. Even een Virtual Bomb ontmantelen voordat het dessert geserveerd wordt. Het Virtual Reality Diner zit bomvol smakelijke verrassingen!

    Ontmantel de Virtual Bomb!
    Het Virtual Reality Diner combineert een etentje met een teambuilding activiteit. Geschikt voor ieder gezelschap en iedere groepsgrootte. Ga in teamverband aan de slag en ontmantel de VR bommen op tijd. Weten jullie een snellere tijd dan andere teams neer te zetten? Wij zijn benieuwd: hebben jullie standvastige handen of bezwijken jullie onder de immense druk?

    • Unieke combinatie van Virtual Reality en een diner.
    • Samenwerking, communicatie, teambuilding en gezelligheid.
    • Onder begeleiding van VR- experts.
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.
    • De Virtual Reality activiteit kan voor het diner, tijdens het diner én na het diner gespeeld worden. Wij adviseren om dit zoveel mogelijk gescheiden te houden, zodat jullie optimaal van beide kunnen genieten!

    Tijdsduur: 3,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €29,50 p.p. (exclusief diner).
    Groepsgrootte: 
    vanaf 15 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    15 - 2500 personen

    Pizza workshop op locatie - Hét ultieme teamuitje!

    Op zoek naar een originele manier om teambuilding te bevorderen? Onze pizza workshop op locatie is dé oplossing! De workshop pizza bakken is zowel binnen als buiten te volgen.

    Je leert de kunst van het deeg kneden, pizza’s openen zonder deegrollers, creatief beleggen en samen pizza’s afbakken en opeten. Deze pizza workshop is niet alleen leuk, maar ook uiterst effectief in het versterken van de teamgeest. Laat je team de passie voor Napolitaanse pizza delen en geniet van een onvergetelijke dag!

    Met onze uitgebreide workshop boek je een complete teamdag: eten, drinken en activiteiten, allemaal op jouw locatie!

    WORD NAPOLITAANS PIZZABAKKER VOOR EEN DAG
    We bieden diverse opties waarbij je samen met je collega’s aan de slag kunt. De workshop is altijd bedoeld voor teambuilding, lol, en het overbrengen van onze passie van de Napolitaanse pizza.

    Tevens kunnen we de workshop uitbreiden met drank, anti pasti en eventueel heel je locatie omtoveren met onze aankleding. Zo maak je er nog een echte teamdag met feestje van!

    DIverse mogelijkheden:

    PRE-MASTERCLASS NAPOLITAANSE PIZZA WORKSHOP
    Tijdens deze pizza workshop hebben wij het deeg en ingrediënten al voorbereid, de rest gaat je team mee aan de slag.

    1. Plezier, teambuilding en heerlijke resultaten staan centraal.
    2. Word je een dag lang een Napolitaanse pizzabakker met collega’s.
    3. Leer je de perfecte pizzabodem maken zonder deegroller.
    4. Ontdek je hoe je een echte Napolitaanse pizza belegt met de beste ingrediënten.
    5. Krijg je handige tips voor het afbakken in een loeihete steenoven.
    6. Sluiten we af met gezamenlijk pizza eten

    Duur workshop: +- 2 uur

    MASTERCLASS NAPOLITAANSE PIZZA WORKSHOP
    Deze uitgebreide workshop gaat nog wat dieper in op Napolitaanse pizza. Je team ontdekt het geheime recept voor Napolitaans deeg en gaat gezamenlijk aan de slag met kneden van het deeg en het opbollen ervan!

    1. Diepgaande verkenning van de geschiedenis en Napolitaanse pizza middels masterclass presentatie.
    2. Geheim recept voor Napolitaans deeg.
    3. Gezamenlijk kneden en opbollen van het deeg.
    4. Deeg openen zonder deegroller.
    5. Beleggen en afbakken van pizza’s.
    6. Plezier en teambuilding.
    7. Vertrek met vers Napolitaans deeg en voldaan gevoel

    Duur workshop: +- 3,5 uur.

    UITBREIDINGS MOGELIJKHEDEN
    Verrijk je pizza workshop met onze uitbreidingsopties voor een volledige teamdag op locatie. Van gezellige aankleding tot borrels met Italiaanse drankjes en heerlijke nagerechten, maak van je workshop een complete belevenis!

    Eventueel bouwen we zelfs een stretchtent op locatie voor extra sfeer.

    Voor meer informatie kun je het aanvraagformulier invullen of op onze website kijken: lazzarella.nl/pizza-workshop-op-locatie of bel naar 0413 - 288 647.

    15 - 1000 personen

    Swingt uw team al? Of kan de samenwerking nog verbeteren? 
    Een drummend lichaam is misschien wel het beste voorbeeld van een goedlopende organisatie.

    De ledematen van de drummer zijn de verschillende afdelingen die goed aangestuurd en gecoördineerd moeten worden. Hoe beter de afdelingen in staat zijn op het juiste moment hun taak uit te voeren des te swingender het ritme klinkt.

    Ook in een organisatie moeten de diverse disciplines in balans zijn om een werkend geheel te krijgen. Samenwerken en als team opereren bepalen in belangrijke mate het succes.

    In deze workshop staat het swingende ritme symbool voor een goed lopende efficiënte organisatie. 
    Drumwerk komt op locatie (desgewenst) in uw eigen (bedrijfs)pand of op de door u gekozen evenementlocatie. Indien nodig helpen we graag bij het zoeken naar de juiste plek in een door u aangegeven dorp of stad.  

    De workshop; wat kunt u verwachten? 
    Uw teamleden staan in een kring, ieder met één los onderdeel van een drumstel voor zich. In groepen hebben de deelnemers eenzelfde taak; de groepen/afdelingen voeren uit wat de handen en voeten van een drummer doen als deze een ritme speelt. De instructeur maakt, zittend achter een compleet drumstel, deel uit van de kring om alle uit te voeren taken goed te kunnen begeleiden en te coördineren.

    Er wordt begonnen met een eenvoudig popritme en gaandeweg worden moeilijkere Zuid-Amerikaanse ritmes gespeeld. De workshop duurt anderhalf uur. Muzikale kennis vooraf is niet nodig!

    Teamwork is het sleutelwoord!
    De volgende aspecten komen naar voren:
    · luisteren naar elkaar
    · focussen; geconcentreerd je eigen taak uitvoeren, daar niet te snel van afwijken en tegelijkertijd rekening houden met je omgeving
    · samenspelen en tegenspelen
    · leiden en volgen
    · coördineren
    · benutten van ieders persoonlijke kwaliteiten
    · ervaren dat als een motor eenmaal loopt, het werk minder energie kost

    Het wordt de deelnemers snel duidelijk dat het geheel meer is dan de som der delen. Er klinkt pas een swingend ritme als iedere(!) deelnemer meedoet en rekening houdt met de bovengenoemde aspecten.

    De vernieuwende meerwaarde van DRUMWERK!
    Doordat de deelnemers niet allemaal hetzelfde ritmische patroon spelen, zoals dat vaak wel het geval is bij andere slagwerkworkshops, ervaren ze veel duidelijker dat ze een schakel in de ketting vormen; ze zijn een radertje in een groter geheel.

    Even vormen de mensen van uw organisatie samen de stuwende, hardwerkende drummer. Onze overtuiging is dat een klant swing ervaart in uw organisatie zoals een publiek in deze zaal ook voelt of het goed loopt in de band. Drumwerk is dus veel meer dan een beetje samen trommelen. 

    Natuurlijk is het mogelijk, om op eigen gelegenheid, deze leuke workshop af te sluiten met een diner!

    Drumwerk werkt erg goed voor teams van 8 tot max. 48 personen. Groepen groter dan 48 personen adviseren we op te splitsen in 2 of meerdere groepen die aparte sessies doen. Bel gerust wanneer uw plan afwijkt. We leveren indien mogelijk graag maatwerk!

    Welke klanten gingen u voor: 

    Acaleph BV / AEGON / Albeda College/ Ambiq /ANNA Agency BV/APM Terminals /Artistic Hair/ Astellas/ Atradius/ Brandweer Lisse/ Capgemini/ CBS / Centocor BV/ Centrum voor Tandheelkunde/ Cintea/ COA/ CONO Kaasmakers/ Ctgb/ Deco Home van Rossum/ Deerns Nederland B.V./ Dienst SoZaWe NW Friesland/ Digilock Europe B.V./ Drukkerij Cabri/ DSM/ D-fitcompany/ Elckerlyc Montessori Basisschool/ Electrolux/ Endemol/ Erasmus MC/ Eurocross Assistance/ Flevoziekenhuis/ Flora Holland/ Gemeente Noordwijk/ GGZ Drenthe/ IKEA International/ ING/ Koninklijke Marechaussee/ Latexfalt BV/Leiden City Events en vele anderen

     

    8 - 48 personen

    We lopen in deze tijd nog wel eens vast in onze denkpatronen. Dan zien we alleen nog maar beren op de weg en allerlei redenen waarom iets niet kan of waarom iets een slecht idee is. Creatief Denken is uitermate geschikt om mensen los te maken en met nieuwe ideeën te komen!

    De Battle of the Brains is een unieke trainingsgame waarin teams met elkaar de strijd aangaan om het beste idee voor het bedrijf te bedenken. Onder begeleiding van een trainer maken zij een uur lang kennis met de basisvaardigheden van Creatief Denken. Ze krijgen allerlei verschillende tools aanreikt om zo in korte tijd nieuwe ideeën te bedenken voor een centrale vraagstelling vanuit het bedrijf. Vervolgens gaan de teams hier zelf mee aan de slag. Het beste idee van elke groep wordt uitgewerkt tot een aansprekende en creatieve presentatie.

    Tijdens de finale van de battle worden de beste ideeën van alle groepen aan elkaar gepresenteerd. In een energiek waarderingsspel bepalen de deelnemers vervolgens zelf wie het gouden idee heeft bedacht. Eventueel kan er ook gewerkt worden met een vakjury vanuit het bedrijf. We eindigen met een prijsuitreiking voor het beste idee!

    Battle of the Brains is een unieke kans voor de organisatie om te leren Creatief Denken. Het samen bedenken van nieuwe ideeën zorgt ook voor veel verbinding en draagvlak onder de werknemers. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 250 personen

    De Team-escape is een fantastische Game waarbij teams zich een weg banen langs verschillende uitdagende opdrachten. Hierbij is teamwork belangrijk en worden alle zintuigen en capaciteiten van de teamleden tot het maximale getest. Op elke locatie lossen de teams een klein stukje van de puzzel op. Een afwisseling van activiteiten zorgt ervoor dat iedereen tot het eind toe betrokken blijft. Onderweg merken de teams dat ze andere teams nodig hebben om sommige opdrachten te vervullen. 

    Je zal je kennis moeten delen. In je eentje lukt het niet, hoe combineer je jullie kwaliteiten? Maak gebruik van de attributen, zoek naar aanwijzingen en voer opdrachten uit om de code te kraken en de kist te openen.  Niets is wat het lijkt, neem alles wat in het gebouw aanwezig is goed in je op,… is die fotolijst een hint? Of juist een ‘rookgordijn’. En wat betekenen die cijfers er achterop?

    De Team-escape is kortom een leuke uitdaging om met een groep aan te gaan. Kunnen jullie het aan tijdens jullie teamuitje/ personeelsuitje?

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte voor dit bedrijfsuitje  kunt u onderstaand formulier invullen.

    10 - 500 personen

    Wil je net als koningin Maxima en prinses Beatrix ook eens met onze Koninklijke Roofvogels vliegen boek dan onze 1 uur durende workshop Koninklijk Vliegen. Het programma tijdens Koninginnedag in Thorn op 30 april 2011 was samengesteld rond de thema’s cultuur, historie en traditie. Aan ons van de eer om samen met de Koningin en leden van de Koninklijke familie te valkenieren. 


    Wil je dit zelf ook ervaren dan kan dat nu. Op een passende locatie, zelf gekozen, presenteren wij in geuren en kleuren deze fascinerende beleving.

    De deelnemers gaan tijdens deze workshop zelf verschillende roofvogels en uilen naar de hand laten vliegen. En natuurlijk maakt iedereen er heel veel foto`s en filmpjes van.

    • Actief bedrijfsuitje op het gebied van Europese tradities
    • Beleef het goede leven en de oud-adellijke buitensportkunsten
    • Door heel Nederland mogelijk, op elke locatie waar er een veldje beschikbaar is

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    10 - 120 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De race naar de top

    Maak van uw team een geoliede machine! In de 'Racing to the top' game verdelen wij uw medewerkers in F1 teams, mediapartijen en landen. Ieder team heeft zijn/haar eigen doel.

    Als echte top coureurs worden de teams uitgedaagd snel te schakelen, gecontroleerd bij te sturen en bovendien vol gas vooruit te gaan! Alleen wanneer iedere schakel uit het team goed samenwerkt en kennis deelt, maken zij kans om als eerste over de finish te komen.

    In deze game staat de racewereld metafoor voor samenwerking, assertiviteit en communicatievaardigheden. De formule 1 teams proberen een crew van topcoureurs samen te stellen terwijl de mediapartijen en landen zoveel mogelijk geld proberen te verdienen. Ieder team op haar eigen manier. Zonder coureurs geen race, maar zonder media aandacht geen publiek.
     
    Durven zij snel beslissingen te maken en zorgen ze dat iedereen aan boord is? Of is er miscommunicatie en vliegen zij uit de bocht? De game staat garant voor een interactieve beleving met een hoop leermomenten en daarnaast veel plezier.

    Speel nu de 'Racing to the top' game en beleef het zelf!

    6 - 5000 personen

    Het is ondertussen twee weken geleden dat je op weg was naar het vliegveld. Je zou op vakantie gaan met je partner naar het zonnige Egypte. Maar in plaats van naar het vliegtuig ben je naar een cel gebracht...

     

    Na urenlang ondervraagd te zijn komt de aap uit de mouw... Er is wat gevonden in jouw bagage! Dit is het begin van een superspannend en verrassend spel. Een app game in combinatie met uitdagende puzzels en verwarrende informatie. Aan jullie om alles te ontcijferen! En… Het kan gewoon bij jou aan de keukentafel gespeeld worden.    

    Het belangrijkste dat je nodig hebt is een tablet of smartphone met internetverbinding. Daarnaast heb je een printer, liniaal, 10 enveloppen en een pen nodig. Bij aanschaf van dit spel ontvangen jullie per e-mail alle spelbenodigdheden en een inlogcode voor de TB Events app. Deze inlogcode is éénmalig te gebruiken op een dag naar keuze.
    Je speelt met maximaal 5 personen in een groep. Je kunt natuurlijk met meerdere groepen tegen elkaar spelen.

    1 - 5 personen

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 25 tot 200

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    25 - 200 personen

    Samenwerking, teambuilding energie genereren en nog superleuk ook! 
    ‘U Deugt Wij Deugen’ is een spelprogramma waarbij groepen tegen elkaar uitkomen in allerlei originele en vermakelijke spelonderdelen. In dit spelprogramma wordt u uitgedaagd om meer uit u zelf en anderen te halen. Competitie én heel veel plezier met elkaar beleven staat centraal. Teambuilding gaat immers om veel meer dan alleen winnen of verliezen. Met een (vette) knipoog wordt daarbij ook gekeken hoe het allemaal tot stand kwam. Deugde het allemaal?

    We nodigen u graag uit om meer uit uzelf en uit anderen te halen!
    Zoals de naam van het spelprogramma al aangeeft, gaat de competitie met elkaars groepen hand in hand met de manier wáárop er wordt gewonnen en verloren. Met een knipoog hebben we het dan ook over de ‘nieuwe deugden’ zoals: doorzettingsvermogen, humor, flexibiliteit, leiderschap, charisma, collegialiteit, sportiviteit, etc. Winnen en verliezen krijgt op die manier een leuke andere mindset erbij.

    Natuurlijk is het de bedoeling dat zoveel mogelijk activiteiten geschikt zijn voor alle deelnemers en dat ze de mogelijkheid hebben om te schitteren, maar ook om iets van anderen op te pikken!

    Dames en heren, wij presenteren de winnaars!
    Aan het einde zal duidelijk worden welk team de spelonderdelen heeft 'gewonnen' en of de manier waarop dat gebeurde ook echt 'deugde'! Uiteraard wordt deze uitslag op vrolijke wijze samengevat in de finale!

    Volstrekt unieke onderdelen!
    Art of Events hecht zeer aan originaliteit! Alle spelonderdelen zijn daarom in eigen beheer ontwikkeld. U hoeft dus niet bang te zijn dat uw deelnemers het al eens ergens hadden meegemaakt! Daarnaast mag u van ons verwachten dat we de onderdelen maximaal op uw mensen, het weer en de plaats waar het gaat plaatsvinden, aan zullen passen. 

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. 

    Referenties:

    Novartis
    "Een leuk, interactief programma! Een aanrader als je houdt van competitie op een gezellige manier. We hebben erg gelachen en ondertussen nog veel gedaan. Fijn dat iedereen mee kon doen en het leuk vond want dat lukt niet altijd!"

    Stichting Xmotion
     “Erg gelachen en supertoffe onderdelen! Met name de balkonscène met Romeo en Julia was een succes. Leuke warming- up met ‘elkaar dood schieten’. De begeleiders wisten goed om te gaan met de fanatieke valsspelers onder ons.” 


    Vul voor meer informatie over dit leuke uitje, of een vrijblijvende offerte,  het aanvraagformulier in!

    25 - 500 personen

    Heb jij de échte Robinson Crusoe in je? Speel met je gezelschap nu zelf Expeditie Robinson. Dit is een zenuwslepend avontuur dat je niet mag missen!

    Mogelijk op elke ruime locatie
    Van kracht- tot eetproeven en van teamvorming tot heuse executies, alle bekende aspecten van Expeditie Robinson komen naar voren. Strijd met én tegen elkaar in dit gewaagde teamuitje. Welk team weet zich tot echte Robinson te kronen en gaat er aan de haal met de felbegeerde trofee?

    Iedereen binnen het team heeft een belangrijke rol. Er staan verschillende proeven en opdrachten op het menu. Aan jullie team de taak om deze proeven beter uit te voeren dan andere teams. Verschillende kwaliteiten zijn vereist. Dit is hét ideale teamuitje met spanning, sensatie en teambuilding!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2,5 uur.
    Prijs: vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 20 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Expeditie Robinson met een lunch, diner of borrel! 

    20 - 2497 personen

    Zijn jullie klaar voor het leukste uitje van Nederla.. ehmmm Schotland? Sportief en oergezellig. Speel dé vetste Schotse spellen met je gezelschap. Wie wint de Scottish Whiskey?

    Een Schotse kilt kleedt toch mooi af
    Touwtrekken, vrachtwagenband rollen and many more. Eigenlijk is er geen introductie nodig voor The Highland Games. Toch steekt dit uitje iets anders in elkaar. Bij deze Highland Games gaat het namelijk niet alleen om pure kracht, teamspirit is veel belangrijker..

    Maak kennis met Mr. John
    Onder leiding van Mr. John gaan jullie de strijd met elkaar aan. Gekleed in Schotse kilt en muts gaan jullie beginnen aan The Highland Games. Samenwerking, communicatie en strategie zorgen, naast kracht en finesse, voor een strijd als nooit tevoren. Wil je op een leuke, sportieve manier de strijd aangaan met andere teams? Met een kleine knipoog? Dan zijn The Highland Games op maat voor jullie geschreven.

    • Iedereen gehuld in Schotse kledij;
    • Ludieke Schotse games, inclusief professionele begeleiding;
    • Schotse muziek en attributen.

    Op de dag zelf
    Jullie worden ontvangen op een door jullie gekozen locatie. Bij ontvangst wordt iedereen in Schotse kledij gehesen om in de stemming te komen. De teams worden gevormd en op ludieke wijze aan elkaar voorgesteld. De doedelzakmuziek kan hier uiteraard niet uitblijven... Nu kan de strijd echt losbarsten. De leukste Highland Games zullen voorbij komen. Denk aan jutezakwerpen, touwtrekken, whisheyvat rollen en nog veel meer...

    Aan het einde van deze ludieke dag wordt het winnende team bekend gemaakt. De winnaars gaan er vandoor met de felbegeerde trofee en als extraatje een fles Scottish whiskey! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 1,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 20 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer The Highland Games met een lunch, diner of borrel! 

    20 - 2500 personen

    Een spannende, leuke en een unieke beleving!

     

    Communicatie is van levensbelang in een team. Het verbindt collega's waardoor ze elkaar gaan vertrouwen en optimaal gaan samenwerken! Wij hebben hier een leuke en uitdagende teambuildingsactiviteit voor ontwikkeld waarin deelnemers ervaren hoe een ander communiceert en van elkaar leren hoe het beste met elkaar te communiceren. The case: Europol heeft twee geheimzinnige kisten weten te onderschepen. Volgens de inlichtingen kunnen de kisten niet te dicht bij elkaar komen. De specialisten van Europol zijn stuk gelopen met het kraken van codes om de kisten open te krijgen. Alleen jullie als externe communicatie experts kunnen dit mysterie ontrafelen en een ramp voorkomen!

     

    Wat staat je te wachten bij The Communication Box?

    Je hebt als team 2 boxen die uit elkaar staan. Het team wordt in tweeën gesplitst. Door goed met elkaar te communiceren kun je beide boxen open maken. Laat zien dat jullie onderlinge communicatie van wereldniveau is. Verbaal door een portofoon, non-verbaal zoals liplezen, gebarentaal en tekenen. Voor jullie maakt het niks uit want jullie begrijpen elkaar in iedere vorm! Laat zien wat teamwork is en test het oplossend vermogen in deze razend spannende Case. Puzzel samen in verschillende groepen naar de oplossing van het mysterie en help hierbij Europol. Een supergave teambuildingsactiviteit gericht op goede communicatie binnen een team!

     

    Vraag vrijblijvend een offerte aan via onderstaand aanvraagformulier!

     

    Nieuwsgierig naar meer van onze spannende teambuilding activiteiten? Klik op het tabblad andere activiteiten van dit bedrijf voor nog veel meer activiteiten. zoals onder andere; Moorddiner, Help! De directeur is ontvoerd, Escape in the city.

    6 - 5000 personen

    Augmented Reality Game!

    Het plaatsen van hologrammen in de echte wereld is jarenlang pure science fiction geweest maar nu realiteit! De lijn tussen de virtuele wereld en echte wereld vervaagt. Met Augmented Reality wordt de echte wereld aangevuld met computer gegenereerde content! TB Events heeft hier een supergave game voor ontwikkeld! Een hersen krakend dinerspel! In teamvorm ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.

    Wat staat je te wachten tijdens Augmented Reality Game?

    Het spel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en ga je met een tablet op zoek naar eerste Augmented Reality aanwijzingen, codes en clues in het gebouw.

    Dan gaan jullie aan tafel en speel je het spel. Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op!
    Aan het einde van het spel wordt het winnende team bekend gemaakt.

    Augmented Reality Game is te boeken in elke stad in Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels & Frans ).

    12 - 5000 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Almere! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Almere te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Almere ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Almere is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Almere. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!