Spel & Ontspanning in Ede

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
319 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Outdoor spel en ontspanning
  • Indoor spel en ontspanning
  • Spannende Citygames
  • Energieke Beachgames
  • Plaats, regio of provincie: Ede
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De stad is jullie speelveld. Bereid je voor op tikkertje zoals jullie het nog nooit hebben gespeeld. Ieder team heeft een eigen honk en probeert het Thuishonk van de tegenstanders te ontdekken door middel van raadsels en cryptische aanwijzingen. Speur de straten en pleinen af, op zoek naar mogelijkheden om de tegenstanders te foto-tikken. Maar juich niet te vroeg, want de andere teams zijn op jacht naar… jullie!

    Alle teams strijden tegen elkaar. Om de meeste honken te veroveren en om zoveel mogelijk andere teams te foto-tikken.  Jullie spelen het spel in teams, maar houden voortdurend contact met elkaar via de chat. Voor je het weet, verschijnt er een foto van jezelf op de groepsapp en weet je dat je weer getikt bent…

    Op een locatie naar keuze worden de teams gevormd en krijgen jullie een uitgebreide speluitleg. Per team krijgen jullie gekleurde tasjes waaraan ieder team duidelijk te herkennen. In de tasjes zit een kaart van de stad, een speluitleg en diverse attributen die jullie gaan helpen om alle raadsels op te lossen.

    Spanning, achtervolgingen en uitdagende opdrachten. Dit is X-treme Foto Tikkertje en niemand gaat vrijuit!

    Aan het eind van de dag kijken we welk team de meeste opdrachten heeft voltooid en wie zich het winnende team mag noemen.

    Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15       Verzamelen op een locatie in het centrum van de stad
    14:15 - 15:30       Speluitleg en verdeling van de teams
    14:30 - 16:45       Het spel: Extreme Foto Tikkertje!
    16:45 - 17:00       Verzamelen, prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • In elke stad mogelijk
    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Uitdagende raadsels en opdrachten
    • Originele prijs voor de winnaars

    Optioneel

    • Opstarten bij een horeca locatie
    • Mogelijkheid zelf iets aan de tasjes toe te voegen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige raadsels/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten
    15 - 500 personen

    Tijdens het ranking the stars diner van Holland Tour Guides gaat u in teamverband uw vriendenkring of collega's eens goed onderzoeken op de meest ludieke geheimen en smikkelt u van een fantastisch 3-gangen diner. 

    Een paar dagen voordat u bij elkaar komt, sturen we u een vragenlijst op, met een paar grappige vragen in de hoop op een paar onthullende antwoorden. Zo komen we iets meer over iedereen te weten en kunnen we dit spelprogramma's in volle vaart beginnen.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in kleine teams en vervolgens gaat elk team proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie begaat de meeste flaters? Wie is de grootste praatjesmaker? En wie is de meest ideale schoonzoon/dochter? Ongetwijfeld gaat dit een aantal verrassingen opleveren, maar uiteraard krijgt u van ons de gelegenheid om uzelf te verdedigen!

    Het team dat de beste inschattingen over de andere deelnemers heeft gemaakt, ontvangt van onze spelleider de enige echte Ranking The Stars hoofdprijs. Mocht uw team niet erg op dreef zijn dan beleeft u alsnog een uitstekende avond, want de culinaire hoogstandjes van de chef zullen u zeker niet teleurstellen!

    Inclusief: 

    - Een enthousiaste quizmaster
    - Een uitgebreid 3 gangen diner
    - Toplocatie in centrum van de stad
    - Een Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaars
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Handige tip: 
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen

    Hitster – Teambuilding Edition
    Het muzikale teamuitje vol energie, samenwerking en hilariteit!

    Ben je op zoek naar een origineel en dynamisch bedrijfsuitje waarin muziek, plezier én teambuilding centraal staan? Met de Hitster – Teambuilding Edition beleef je samen met collega’s een onvergetelijke middag of avond vol hits, verrassende uitdagingen en heel veel gezelligheid.

    Hitster is een volledig verzorgd teamspel, geïnspireerd op het populaire gezelschapsspel. In teams van maximaal vijf personen gaan collega’s de muzikale strijd met elkaar aan. Geen zorgen als je geen muziekkenner bent – meezingen helpt ook!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 250 personen

    De Alleskunner:
    Het bekende tv-programma omgezet in een dagdeel teambuildingprogramma. Perfect voor de onderlinge spirit en om te ontdekken hoe competitief jouw collega’s nu echt zijn! Anders dan op TV valt er vandaag niemand af en is er geen individuele winnaar, maar een winnend team!

    Hoe ziet het programma eruit:

    We schuiven alle tafels naar de zijkant en creëren een ware Battle arena in het midden van de ruimte. Ieder team van 5-6 personen heeft een tafel aan de rand van de ‘arena’. Het team met een ideale mix tussen slimheid, creativiteit, behendigheid, accuraatheid, handelings- en reactievermogen maakt de meeste kans om er met de overwinning vandoor te gaan!

    De spellen in dit programma bieden een leuke afwisseling van actie, een race tegen de klok en breinkrakers. Tussen de spellen door is er genoeg tijd om samen te borrelen of wat hapjes rond te laten gaan. Dit zal zorgen voor een gezellige, relaxte sfeer.

    De Alleskunner spellen:
    Er zijn een aantal individuele uitdagingen, die door ieder teamlid voltooid moeten worden binnen zo snel mogelijke tijd, bijvoorbeeld het bouwen van een toren. Hebben jullie een vaste hand? Ook zijn er battles die je met jouw team tegen een ander team speelt, zoals tic tac too met beerpong cups. Tot slot zijn er nog een aantal spellen die met alle teams tegelijk worden gespeeld en waarbij het draait om een zo goed mogelijk resultaat binnen een bepaalde tijd.. Hier wordt bijvoorbeeld jullie kennis getest tijdens het quizonderdeel of jullie richtingsgevoel bij de geblindeerde bouw-challenge.

    Alle onderdelen zijn tafelvarianten en zijn goed speelbaar voor alle doelgroepen en in alle ruimtes.

    Kortom de alleskunner is ook een mix van capaciteiten als: handelingssnelheid, accuraatheid en reactievermogen

    Tussen de drie ronden door is er een korte pauze. Drankjes worden bijgevuld en is er tijd voor gezelligheid. Het is ook mogelijk om te combineren met een 3-gangen diner. Het programma wordt afgesloten met een hilarische prijsuitreiking. 


    Planning teambuildingprogramma:
    (Starttijd bepalen jullie zelf) Voorbeeld:

    15.00 uur Ontvangst gasten op locatie
    15.15 uur Teamindeling en Instructie Alleskunner
    15.30 uur Start spelonderdelen
    17.15 uur Einde onderdelen en borrel 
    17.30 uur Hilarische prijsuitreiking en evaluatie
    17.45 uur Einde


    De teambuilding spellen en bedrijfsuitjes kunnen bijna overal georganiseerd worden.
    Wij controleren voor de zekerheid (in de offertefase) altijd de omgeving voor de activiteiten. De gewenste ruimte voor de binnen teamuitjes nemen we met jullie door zodat we zeker weten dat deze geschikt is om de activiteit te kunnen uitvoeren.


    Voor meer informatie over dit uitje, of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 180 personen

    Een verrassende foto speurtocht over de Veluwe met creativiteit en humor als rode draad!

    Cryptische Foto speurtocht
    De foto speurtocht over de Veluwe is zeer geschikt als teambuildingsuitje en kan prima gecombineerd worden met bijvoorbeeld een vergaderarrangement. Maar het is ook voor een familiedag of bedrijfsuitje een gezellige activiteit, voor jong en oud.

    Programma
    De groep wordt ingedeeld in verschillende teams en elk team krijgt 10 opdrachten die vervuld moeten worden. Ieder team krijgt een camera mee, waarmee bewezen moet worden dat de opdrachten ook daadwerkelijk met het gehele team vervuld zijn. De opdrachten prikkelen de fantasie en het cryptische denkvermogen. Deze ongeveer 3,5 uur durende tocht staat helemaal in het teken van gezelligheid en teamgeest. Onderdeel van de activiteit is een oversteek met het veerpontje en 2 consumpties, de kosten hiervan zijn inbegrepen. De foto’s blijven uiteraard in uw bezit als herinnering aan een spannende en zeker amusante ochtend of middag. Wij bieden de mogelijkheid om voor onderweg een knapzak mee te nemen, dit maakt de tocht nog ludieker!

    Catering
    Wij bieden vele mogelijkheden om de activiteit af te sluiten met een maaltijd, zoals bijvoorbeeld het uitgebreide Boswachtersbuffet. Ook zijn er vele andere mogelijkheden bij het invullen van de catering.

    Stel uw eigen programma samen
    U kunt de foto speurtocht ook boeken in een circa 2 uur durende versie of in combinatie met een overnachting, lunch, vergadering of andere activiteit.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 300 personen

    KARATE KRACHT! is een interactieve workshop waar de 7 principes van karate centraal staan. Ontdek de perfecte balans tussen kennis en kracht!

    Wil jij met jouw team verder groeien?  Ben nieuwsgierig naar hoe de principes van karate kunnen worden toegepast op de werkvloer?  Dan is Karate Kracht de perfecte workshop voor jouw team!

    Tijdens deze training duiken we in de zeven principes van karate en hoe deze kunnen worden toegepast op de werkvloer. Valence Bickel zal haar uitgebreide kennis met jullie delen en jullie introduceren in de wereld van karate!

    De workshop begint met een interessante uitleg over de zeven fundamentele principes van karate. Met praktijkvoorbeelden en inspirerende verhalen onderzoeken we samen hoe deze principes kunnen bijdragen aan de dynamiek en uitdagingen van jullie team op de werkvloer.

    Maar dat is nog niet alles! Na de theoretische verdieping gaan we praktisch aan de slag en passen we de opgedane kennis direct toe. In een energieke karate trainingssessie leren jullie hoe je door middel van focus, discipline en teamwork je doelen kunt bereiken, zowel persoonlijk als binnen het team. 

    Kortom, Karate Kracht biedt een interactieve en unieke ervaring waarbij mentale groei, teambuilding en persoonlijke ontwikkeling centraal staan!

    Deze workshop is voor iedereen toegankelijk en aan te passen aan julie wensen. Neem contact met ons op en wij denken vrijblijvend met jullie mee!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

     

    10 - 2500 personen

    We All Love the 90s & 00s! Toch?
    Precies om deze reden hebben we de beste herinneringen uit deze 2 tijdperken gebundeld in 1 grote FunQuiz. Wat komt er eigenlijk níet voorbij in deze hilarische groepsactiviteit? De Ketchup Song, Jody Bernal, "Hij was een beetje dom",  Captain Jack, Dj Paul Elstak , Britney Spears, Flippo's, Pokémon, Friends & de Backstreet Boys....het zit er toch echt allemaal in.

    Inhoud
    Verdeeld in teams in een compleet in 90s/00s stijl versierde ruimte gaan jullie onderling de strijd met elkaar aan in originele Quizrondes & Spelonderdelen. Ons ubergezellige presentatieteam praat de boel aan elkaar en maakt er een feestje van. Wie worden de ultieme 90s/00s kenners van jullie gezelschap?  Dat blijft spannend tot na de spetterende finaleronde. Hoe dat in zijn werk gaat houden we nog even geheim, maar de teams moeten er flink voor aan de bak. Memorabel wordt het zeker :)
    Boek je dit uitje, dan boek je gezelligheid, lol en verbroedering.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor grote groepen, teambuildings, personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
     
    Arrangementen
    U kunt de quiz boeken bij u op eigen locatie of een aanvraag doen voor een voorstel in combinatie met een heerlijk diner op een externe horeca locatie.

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    20 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Het leukste uitje van Schotland. Maar dan in Nederland. Een spannende en sportieve strijd in teams. Boek nu de Highland Games en ga de strijd met elkaar aan! 

    Tijd voor de Schotse kleding
    Ja, je leest het goed. Schotse kilt aan, muts op en gaan. Zijn jullie klaar om de strijd aan te gaan? Dit wordt een actief uitje waar teamspirit voorop staat. Weten jullie balans te houden tijdens het gevecht op de balk? Rollen jullie als eerste de vrachtwagenband over de finishlijn? Het is tijd om de strijd los te laten barsten! 

    Sportieve strijd met een knipoog
    - Energievolle Schotse spellen, inclusief Schotse kleding.
    - Inclusief professionele begeleiding. 
    - Mogelijk op locatie naar keuze. 

    Klaar voor de strijd om de Scottish Wiskey?
    Samenwerking. Communicatie. En niet te vergeten een goede strategie. Belangrijke onderdelen om de typische Schotse spellen te winnen. Ga voor een goede teamspirit om de winst binnen te halen. Zijn jullie sterk en strategisch genoeg om de finale met touwtrekken te winnen? Dan gaat jouw team naar huis met een trofee en een echte fles Scottish Wiskey! 

    15 - 2500 personen

    Een superspannende dinergame.
    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?

    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!

    Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.

    Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?

    INHOUD
    Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
    Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  

    HET KERSTDINER
    Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.

    EXTRA OPTIES
    Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Kruip in de huid van Sherlock Holmes! Hebben jullie zijn intelligentie en zijn vermogen belangrijke conclusies te deduceren uit kleine, vaak schijnbaar onbelangrijke, aanwijzingen?!

    Je kwam voor een ontspannen uitje met collega’s of een vrienden? Een dag ongecompliceerd genieten? Heerlijk. Totdat… Ga er even bij zitten en geef je oren en ogen de kost. Jullie krijgen een geheime missie! Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen het mysterie op te lossen. Overleggen kan, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Er is een meesterbrein nodig. Dat van Sherlock Holmes!

    Wat staat je te wachten tijdens de Sherlock Holmes City Game?
    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen, welkom geheten met een drankje en we maken teams. Jullie zitten amper als plotseling blijkt dat een crimineel snode plannen heeft om de macht over te nemen! Jullie worden gebombardeerd tot Sherlock Holmes en moeten door goed samenspel deze crimineel zien te stoppen!

    Terwijl de groep gewapend met aanwijzingen op pad gaat ontrafelt het mysterie zich langzaam. Door subtiele details en nieuwe informatie komen jullie steeds dichter bij de oplossing. Kruip in de huid van Sherlock Holmes, ontcijfer de exacte locatie van de crimineel en voorkom de grootste ramp van de geschiedenis!

    Aan het einde van het spel komt de waarheid naar boven. Wie, hoe en waarom? Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de wereld weer een stukje veiliger geworden.
     

    6 - 5000 personen

    Penoze
    De stad wordt geteisterd door een brutale bende. Kleine kruimeldieven zijn uitgegroeid tot goed georganiseerde criminelen. Drugsdeals en liquidaties zijn schering en inslag. Terwijl de criminelen steeds machtiger worden, heeft de politie het nakijken. Aan jullie de taak deze macht te breken en de machtigste familie van de stad te worden.

     
    Jullie infiltreren in criminele netwerken om belangrijke informatie te verkrijgen. Bovendien krijgen jullie hulp van bovenaf. Via handige real-time navigatie krijgen jullie de posities van jullie tegenstanders ‘live’ door. Om de scepter over te nemen gaan jullie het veld in. Penoze is een razend spannende, interactieve game waarbij samenwerking, inzicht en moderne technologie zorgen voor een spannende cliffhanger.
     
    Wat staat jullie te wachten tijdens City Game Penoze?
    Niemand gaat de deur uit zonder een gedegen briefing. Onder het genot van een kop koffie, thee of glaasje fris, krijg je een uitgebreide speluitleg. Vervolgens delen we de groepen in. Niets is leuker dan tegen elkaar te strijden natuurlijk!
     
    Na een laatste strategische briefing ga je de straat op. Via een mobiele telefoon blijf je in contact. Door aanwijzingen naast elkaar te leggen, vorm je met je team een logisch beeld van de strategie Welke volgende stap zal de familie zetten, waar kun je deze pakken?
     
    Na afloop van het spel verzamelen jullie je bij het startpunt. Onder genot van een drankje (koffie, thee of fris) wordt de uitslag berekend en het winnende team bepaald.

    6 - 5000 personen

    De Alleskunner – Dé Activiteit van 2026!

    Ben jij een echte allrounder? Ontdek het tijdens De Alleskunner – de ultieme strijd waarin deelnemers hun veelzijdigheid, snelheid en creativiteit moeten bewijzen. Deze activiteit is een combinatie van hilarische spellen, uitdagende opdrachten en verrassende tests waarin alleen de echte alleskunner overeind blijft.

    Wie houdt het hoofd koel, scoort het best en blijft tot het einde in de race? Die mag zichzelf met trots de enige echte Alleskunner noemen, een titel waar je nog lang over zult napraten bij het koffiezetapparaat!

    Waarom Kiezen voor De Alleskunner?

    De Alleskunner is een spannende en dynamische activiteit, ideaal voor elk soort gezelschap. Of het nu gaat om een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest of schooluitje, deze activiteit zorgt gegarandeerd voor actie, plezier en competitie.

    ✅ Geschikt voor teambuildingactiviteiten
    ✅ Zowel indoor als outdoor te spelen
    ✅ Op locatie door heel Nederland mogelijk
    ✅ Perfect voor grote én kleine groepen
    ✅ Vol humor, uitdaging en energie

    Hoe Werkt De Alleskunner?
    Tijdens De Alleskunner strijden deelnemers individueel tegen elkaar in een reeks korte, grappige en uitdagende opdrachten. Denk aan precisiespellen, snelheidsproeven en creatieve uitdagingen die steeds moeilijker worden.

    Wie kan er het beste bowlen, blikschieten of de snelste puzzel oplossen? Iedere ronde valt iemand af, totdat er één winnaar overblijft. In het bloedstollende finalespel wordt duidelijk wie het meeste talent, inzicht en doorzettingsvermogen heeft – en dus de titel Alleskunner van de dag verdient!

    De Alleskunner – De Perfecte Mix van Competitie en Fun
    Of je nu binnen of buiten speelt, De Alleskunner is altijd een succes. Het is een originele manier om collega’s, vrienden of klasgenoten uit te dagen en samen een dag vol hilariteit, spanning en samenwerking te beleven.

    Ben jij klaar om te bewijzen dat jij écht alles kunt? Schrijf je in voor De Alleskunner en ontdek wie van jullie de ware allround kampioen is!

    10 - 1000 personen

    City Game The Phone, spannend groepsspel waarbij alles draait om dat ene telefoontje!

    Tegenwoordig zijn we eigenlijk allemaal wel een beetje telefoonverslaafd. Whatsapp, Instagram en Facebook we hebben het allemaal! Maar goed, vaak krijgen we niet het bericht dat we een schat met leuke inhoud moeten gaan zoeken toch….? Ergens in de stad ligt deze begraven en aan jullie de spannende taak om deze locatie te ontcijferen! Het team dat als eerste op deze locatie aankomt is de winnaar van de dag.

    Samen met je team ga je de stad in om de opdrachten uit te voeren die je via The Phone doorkrijgt. Denk hierbij aan kennisvragen en leuke foto opdrachten. Hebben jullie de opdracht goed volbracht? Dan ontvangen jullie een aanwijzing. Hoe beter het teamwork, hoe meer aanwijzingen jullie van The Phone ontvangen. Met deze aanwijzingen kunnen jullie de geheime bergplaats vinden van de schat. Tenzij een ander team jullie voor is…


    Wat staat je te wachten tijdens Citygame The Phone?
    City Game The Phone begint rustig. We zetten je eerst even in de wacht. Onder het genot van een kop koffie, thee of wat fris krijgen jullie een uitgebreide speluitleg door onze enthousiaste eventbegeleider die jullie de gehele dag zal begeleiden. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaan jij en je team de stad in op zoek naar de schat.

    Honger naar meer?
    Een lunch of een diner is een perfecte afsluiter na zo’n dag struinen en puzzelen in de stad. Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn diverse mogelijkheden. Neem hiervoor contact op. Citygame The Phone is in diverse steden in Nederland, België en Duitsland te spelen (ook in het Engels).

    Citygame The Phone duurt ongeveer 3 uur.

    Inclusief twee drankjes (koffie, thee of frisdrank) bij ontvangst per persoon

    6 - 5000 personen

    Een unieke bingo
    Een gevarieerde reeks bingo-varianten zorgt voor een avond vol spanning en plezier! Of je nu een doorgewinterde bingospeler bent of nog nooit eerder een bingokaart hebt vastgehouden, iedereen doet mee! Bij het Bingoballen Festival draait alles om plezier, teamwork en een vleugje competitie.

    Elke ronde een ander thema. Iedere ronde onvoorspelbaar en vol humor. Gooi je snelheid, muzikaliteit, behendigheid en creativiteit in de strijd en ga met je team voor die volle bingokaart. Maar let goed op… want een valse bingo wordt kei hard gestraft!

    Wij verzorgen bij iedere bingo een originele, kleine prijs. Daarnaast hebben we ook diverse teamchallenges, geheel in het bingothema, waarbij aan het eind van de avond één team als winnaar uit de bus zal komen. Uiteraard is het ook mogelijk om jullie persoonlijke prijzen toe te voegen!

    Programma voorstel
    19:30 - 20:00       Ontvangst, speluitleg en verdeling van de teams
    20:00 - 21:00       Eerste deel: Bingoballen Festival
    21:00 - 21:15       Pauze
    21:15 - 22:15       Tweede deel: Bingoballen Festival
    22:15 - 22:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Dynamisch spelprogramma
    • Originele prijzen 
    • Alle benodigde apparatuur
    • Reis- en reserveringskosten

    Optioneel

    • Opdrachten op maat gemaakt
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 200 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Ede! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Ede te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Ede ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Ede is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Ede. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!