Personeelsuitje in Schoorl

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
402 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Schoorl
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Klaar om de stad te ontdekken? Tijdens City Discovery Game ontdekken jullie de geheimen van de stad terwijl jullie kennis getest wordt. Weten jullie de verborgen plekjes in de stad te vinden en de bijbehorende opdrachten uit te voeren?

    Wat is City Discovery Game?
    - Interactieve manier om de stad op een andere manier te leren kennen in combinatie met de Uitjes en Eten app
    - Aanwijzingen en aanmoediging op afstand van de Uitjes en Eten begeleider
    - Prijs voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Bij aankomst belt de begeleider jullie voor een korte introductie en het opstarten van het spel. Zodra jullie zijn ingelogd en de teams zijn ingedeeld kunnen jullie van start! Aan de hand van verschillende opdrachten ontdekken jullie de stad terwijl jullie kennis op de proef wordt gesteld, ondertussen worden jullie aangemoedigd om leuke foto’s te maken. Welk team weet de meeste geheime plekjes in de stad te vinden?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    8 - 2500 personen

    Ook zo'n fan van de Formule 1? Dan is dit een geweldige activiteit voor jou en je collega's!

    De Flat Out: Formula 1 is een interactieve en dynamische activiteit waarbij je met je team een levensgrote Formule 1 wagen gaat maken van karton.

    Elk team krijgt een pakket aan bouwmaterialen om een Formule 1 auto te bouwen. Dit bestaat uit een onderstel, wielen, een stapel karton, een bouwplan en gereedschap.

    De teams worden tijdens de activiteit getest op hun communicatieve vaardigheden, samenwerking en vindingrijkheid om deze geweldige uitdaging succesvol af te ronden. Een goede verdeling van de taken maakt dat de wagen binnen de gestelde tijd gebouwd kan worden. Ieders talenten en inzet zijn nodig om tot het beste eindresultaat te komen.

    Beperkte middelen, beperkte tijd en een helder doel: ingrediënten die in de meeste projecten ook aan de orde zijn!

    De wagens mogen ook worden gepimpt met verf en bijvoorbeeld stickers. Elk team creëert zo een hele eigen en unieke Formule 1 wagen.

    Uiteraard vindt er ook een daadwerkelijke zeepkistenrace plaats!


    Teambuilding effecten van Formula 1:
    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    Projectplanning
    √ Praktisch leiderschap
    √ Taken verdelen al naar gelang talenten
    √ Communicatiestrategie

    20 - 1000 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Catering én event management in 1. Voor knallende én duurzame bedrijfsevenementen.
    Live cooking voor je gasten. Van versgebakken pizza tot volledige aankleding. Verzorgd van A-Z. Mét positieve impact.

    Van casual tussendoor tot hele-dak-eraf.
    Voor elk type gelegenheid. Casual tussendoor of hele-dak-eraf. Binnen of buiten. Van kleine groepen tot wel 400 personen. Holie Pizza is een cateraar die meedenkt en volledig ontzorgt.

    • Lunch op kantoor
    • Teamborrel
    • Personeelsfeest
    • Jubileumfeest
    • Themafeest
    • Zomerfeest
    • Pizza workshops

    Een cateraar die meedenkt.
    Je hebt een datum, en dan... Ga je nadenken over de invulling van het eten. En het drinken. Misschien ook een barista? What about de aankleding? Een garderobe, statafels, lampjes of zelfs wat mooie bloemstukken?

    Wij weten dat er veel komt kijken bij het organiseren van een evenement. Daarom denken we graag met je mee. Wij hebben veel ervaring met het invullen van bedrijfsevenementen. Van eten tot aankleding. Wij werken met partners waardoor we al het mogelijke eventmaterieel kunnen inzetten voor jouw evenement.

    Nog geen concreet idee hoe jouw evenement eruit moet zien? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee over de invulling - van eten tot decoratie.

    Samen maken we positieve impact.
    Bij onze catering op locatie staat versgebakken pizza centraal. Pizza is onze superpower om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met eten dat gruwelijk lekker én duurzaam is.

    Best slim toch? Want zeg nou eerlijk; wie houdt er nou niet van pizza?!

    Door ons in te schakelen als cateraar en leverancier op jouw evenement maak je impact op drie manieren:

    1. Je reduceert de CO2 uitstoot doordat wij:
      1. Geen vlees en vis gebruiken
      2. Producten zoveel mogelijk lokaal inkopen
      3. Geen wegwerpservies gebruiken
    2. We compenseren onze CO2 uitstoot. Aan de hand van ons model, berekenen we hoeveel kg CO2 eq uitgestoten wordt. Naderhand compenseren we dit volledig bij onze partner Climeworks. Zo realiseren we samen een net-zero evenement.
    3. We inspireren je gasten door een fantastische ervaring te bieden met duurzaam eten.

    Op zoek naar een leuke teambuilding activiteit?
    Naast onze catering, verzorgen onze pizzabakkers ook pizza workshops op locatie. Zij leren jou en je collega's hoe je zelf een zalige pizza kunt bakken.

    Geen suffe teambuilding of saaie presentaties. Eerst geven we een mini-pizza college waarbij we je meenemen in de geheimen van het perfecte pizzadeeg. Daarna mag iedereen losgaan in de keuken en zijn eigen picasso maken.

    Waar wacht je nog op?! Let's go!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 400 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Crazy 88 van Huisbrand Events in Nederland en België brengt het beste (en het slechtste) bij jullie naar boven tijdens dit bedrijfsuitje, groepsuitje of vrijgezellenfeest in de dor jullie gekozen stad. Jazeker, bekent van Tv en altijd grappig, spannend en gezellig tegelijk! Gekke en ludieke opdrachten uitvoeren in hoog tempo, in verschillend teams, dat is waar het in feite om draait. Een verrassende competitie met een climax van jewelste! In bijna elke stad in Nederland of België door Huisbrand Events te organiseren! 


    Jullie worden in het centrum van de door jullie gekozen stad opgesplitst in Teams van 5 - 8 personen en op pad gestuurd met belachelijke, hilarische en uitzinnige opdrachten. De uitvoering van de opdrachten moet als bewijs worden vastgelegd met de filmcamera en dit alles ook nog eens binnen de aangegeven tijd!


    Zijn jullie in het gezelschap van 'daredevils' en doorzetters? Dan is deze Crazy 88 de kans om de boel op stelten te zetten! Eens kijken wie van jullie de opdrachten allemaal tot in detail het best uitvoert.


    Natuurlijk doen jullie het uiteindelijk voor de eer en de hoofdprijs die na afloop door ons wordt overhandigd! Onze jury houdt uiteraard rekening met de presentatie en de accurate uitvoering! Veel plezier!


    Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - Versnapering voor onderweg
    - 1 consumptie (bier, fris, huiswijn, koffie en thee)
    - Filmcamera's tijdens het spel
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Alle filmpjes digitaal na afloop
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 30 personen: € 21,50 p.p. excl. BTW


    Voor minder deelnemers reserveren?

    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de gewenste stad er graag ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    10 - 2000 personen

    The Hangover van Huisbrand Events is, te organiseren in Nederland en België en biedt vrijgezellen, collega's of vrienden de kans om even uit hun dak te gaan. Net als de gelijknamige film komen jullie tijdens dit event terecht in een volstrekt onoverzichtelijke situatie.  Ja, dat huwelijk zit eraan te komen maar hoe zorg je ervoor dat je ongehavend bij de ceremonie verschijnt? 

    En nog het ergste: het huwelijk is vandaag en daar moet nog van alles voor geregeld worden!

    Met behulp van een smartphone worden jullie kriskras door de stad geleid. Het doel van het spel is om munten te verzamelen en hiermee zaken te regelen, zoals het herstellen van je gebit en het afbetalen van de ringen en het trouwpak. Deze dingen dienen vervolgens afgeleverd te worden op het stadhuis of op de feestlocatie.

    Om het allemaal nog iets spectaculairder te maken hebben we enkele virtuele figuren aan het spel toegevoegd. Ontwijk de stripteasedanseres van gisteravond en ook de ex en de schoonmoeder van de bruidegom bevinden zich in de stad. Rennen en niet achterom kijken!

    Onder het genot van een welverdiend drankje zal het winnende team bekend worden gemaakt. Valt het huwelijk nog te redden? We hopen het van harte!

     Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - 1 consumptie tijdens de prijsuitreiking
    - Kleine versnapering
    - Een smartphone per team
    - Een prijs voor het winnende team
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip! 


    Tip:
    Uiteraard is dit uitje uitstekend te combineren met een heerlijke lunch vooraf of een uitgebreid diner na afloop. U kunt dit spel ook combineren met andere spelprogramma's. Informeer naar de mogelijkheden! Er bestaat ook een vrouwelijke variant: ‘The Wedding Planner'.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    8 - 12 personen: € 29,50 p.p. excl. BTW
    13 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 20 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    8 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Laat de routine los en omarm vernieuwing met onze jongleerworkshop! Hier staat loslaten centraal, omdat we geloven dat ware groei begint wanneer je bereid bent alles uit handen te laten vallen.

    In deze ervaring moedigen we je aan om vaste patronen los te laten en je creativiteit te stimuleren. Ballen loslaten is niet alleen toegestaan, maar het is zelfs een essentieel onderdeel van het proces. 

    Deze uitdagende activiteit brengt je brein in opperste staat van paraatheid. Je zult merken dat je hand-oog-coördinatie wordt getest en vaste denkpatronen plaatsmaken voor frisse inzichten. Het stapsgewijs leren, van het kortstondig laten vallen tot het gecontroleerd in de lucht houden van de ballen, is een reis van volharding waarbij elke seconde telt.

    Durf jezelf uit te dagen, ontdek het plezier van loslaten en zie hoe volharding leidt tot succes. Schrijf je nu in voor onze jongleerworkshop en laat de magie van het loslaten jouw team vormgeven!

    10 - 500 personen

    Wie ontdekt de Verrader?

    Wie ontdekt de Verrader? Een super spannend uitje!

    Stort je tijdens dit spel in een avontuur vol wantrouwen. Werken jullie samen of strijden jullie tegen elkaar om de Verrader op het spoor te komen? Voltooi alle opdrachten binnen de tijd om de missie te laten slagen! Door slim samenspel en een gezonde teamspirit zijn jullie in staat om de Verrader te ontmaskeren. Maar wie kun je vertrouwen?
     
    Het Wie ontdekt de Verrader spel is één van onze best lopende bedrijfsuitjes. Het bevat alle elementen om een groepsuitje of teambuilding tot een daverend succes te maken! Als team ga je op pad op een locatie naar keuze. Het doel is om zo veel mogelijk geld te verdienen voor de pot door het voltooien van opdrachten en om de Verrader in jullie midden te ontmaskeren. Steeds als de kandidaten met opdrachten geld proberen te verdienen voor de pot zal de Verrader de boel saboteren om de winst zo laag mogelijk te houden. Iedereen wil degene zijn die de Verrader ontmaskert. Maar wie zal hierin slagen? Wie is degene die aan het einde van het spel het antwoord weet op die ene vraag?
     
    Wie is de Verrader?
     
    De Verrader laat zich niet makkelijk vangen dus ga goed voorbereid op pad. Na een uitgebreide speluitleg van onze begeleider bepalen we willekeurig de Verrader in jullie midden. Vervolgens gaan alle teams op pad met alle spelbenodigdheden en de TB Events app op hun smartphone.  
    Jullie worden op de proef gesteld tijdens verschillende opdrachten. Naast opdrachten onder leiding van de begeleider zullen jullie ook opdrachten uitvoeren met behulp van de TB Events app. Log in op de app en bezoek alle locaties die op de plattegrond verschijnen. Maar let op dat er geen mingeld wordt verdiend. Naast geld zijn er ook jokers aanwezig in het spel. Deze kunnen een belangrijke troef zijn op het einde van het spel.
     
    De opdrachten tijdens Wie ontdekt de Verrader bestaan uit ingewikkelde raadsels, foto opdrachten, uitdagende puzzels, geluid- en filmfragmenten. Op het einde van het spel keren alle teams terug naar het ontvangstpunt en zal jullie kennis en alertheid op de proef worden gesteld tijdens de Test! Onder genot van een kop koffie wordt de uitslag berekend en de winnaar bepaald. Slaagt jullie missie en zijn jullie het team de hoogste pot in tijden? Of is de Verrader jullie te slim af? Beleef het nu zelf!
     
    Honger naar meer?

    Een lunch of diner als afsluiter is een kroon op je speurwerk. Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn diverse mogelijkheden. Neem contact op voor de mogelijkheden. Deze Wie ontdekt de verrader tocht is in diverse steden in Nederland, België en Duitsland te doen (ook in het Engels). Het spel kan naar wens op bijna iedere locatie uitgezet worden.
     

    8 - 1000 personen

    ‘Deze bubbel is zeer bruisend, jong en fris, gemaakt door een wijnhuis dat innovatie hoog in het vaandel heeft staan’. Bruisend, jong, fris en innovatief. Aan welke collega moet je dan denken?’

    Leer meer over bubbelwijnen van Time to Sparkle door er naar te kijken, luisteren (ja echt, bubbels kun je horen!), ruiken en uiteraard lekker proeven. Ervaar de extra dimensie van de bubbels in het glas en wat dat doet met de smaakbeleving. Geen ingewikkelde vinologenpraat maar een tasting voor iedereen waarbij je sowieso hebt gelachen. Daarnaast benoemen we aan de hand van korte wijnbeschrijvingen de bubbly eigenschappen van jou en je collega’s.

    Borrelplanken of bijpassende hapjes en gerechtjes bij de bubbels maken de beleving compleet. Aan het einde weet je gegarandeerd meer over mousserende wijnen én over je collega’s.

    Leuk als borrelmoment voordat je ergens gaat eten. Of als afsluitende activiteit van je teamdag. Iedereen moet kunnen deelnemen aan een bubbelmoment. Dus het is ook mogelijk deze tasting te verzorgen met kwalitatieve alcoholvrije bruisende dranken.

    Proeven met de Franse slag
    Tijdens vijf proefrondes delen we leuke tips, kennis en weetjes over de Franse crémant, het aantrekkelijke zusje van de champagne, dat volgens dezelfde methode wordt geproduceerd. In no time leer je zo meer over de veelzijdigheid van deze Franse mousserende wijn en over bubbelwijnen in het algemeen. Waar deze vandaan komt, wat je erbij kan eten, over de methode, hoe je proeft, uit welk glas je het beste kan drinken. Samen maak je voor elk glas een proefnotitie.

    Aan het einde van elke ronde ontvang je van ons een korte wijnomschrijving. Aan welke collega moet jij denken als je de eigenschappen ziet? Uiteraard houden we het positief en is er geen kaartje met een ‘zure wijn’.

    Bubbels proeven met andere relaties of als onderdeel van jouw event...
    Door de ongedwongen en interactieve opzet is deze mousserende wijnproeverij uitermate geschikt voor teams en afdelingen. Heeft het gezelschap een andere samenstelling? Of is de bubbelsproeverij bedoeld als onderdeel van een groter event? Geen probleem, dan passen we de inhoud en het programma hierop aan. 

    Vooraf vergaderen, workshop of training? Achteraf borrelen of dineren?
    Al onze proeftafels kun je voorafgaand aan de tasting afhuren voor een workshop, training of vergadering. Het is ook mogelijk om de huur van een proeftafel te verlengen en nog lekker door te borrelen of te dineren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 75 personen

    Beschikken jullie over stalen zenuwen en een flinke dosis lef? Sla op de vlucht en probeer als Voortvluchtige uit de handen te blijven van de Hunters. De Hunters openen de jacht op de Voortvluchtigen en proberen hen op te sporen. Welk team weet er met de winst vandoor te gaan?

    Wat is The Hunt?
    - Een spannende en actieve activiteit gecombineerd met een speciaal ontwikkelde app
    - De begeleider van Uitjes en Eten geeft jullie op afstand aanwijzingen en aanmoedigingen  
    - Strijd met jouw team voor de winst en de bijbehorende prijs

    Omschrijving programma
    Download de Uitjes en Eten app en kies je rol, daarna wordt de jacht geopend. Als Hunters beschikken jullie over speciale opsporingsmiddelen, kom er hiermee achter wat de exacte locatie is van de voortvluchtigen. Wanneer je deze gevonden hebt kan het jagen beginnen. Scoor zo veel mogelijk punten en fa er met de winst vandoor. Na 60 minuten draaien de rollen om. Als Voortvluchtige proberen jullie zo veel mogelijk onder de radar te blijven, ga opzoek naar zo veel mogelijk aanwijzingen om het extractiepunt te achterhalen. Maar pas op! Dit kan sporen achterlaten. Lukt het om uit handen te blijven van de Hunters en het extractiepunt te vinden? Dan gaan jullie er met de winst vandoor.
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner.  

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    8 - 1500 personen

    Bereid je voor op een unieke bingo-ervaring vol foute muziek en grappige filmfragmenten! Bij onze Crazy Foute Muziek Bingo combineren we de klassieke bingo met een vleugje gekkigheid om je avond wat op te vrolijken.

    Bij de Crazy Foute Muziek Bingo ontvang je een digitale bingokaart op je telefoon, net als bij een normale bingo. Maar hier komt de twist: naast het afstrepen van nummers, worden er ook vragen gesteld en foute muziek- en filmfragmenten getoond.

    Je hoeft geen pen en papier bij de hand te hebben, want alles gebeurt digitaal! Ons interactieve platform maakt het gemakkelijk om je bingokaart te bekijken en deel te nemen aan de uitdagingen.

    Verwacht een mix van foute, grappige muzieknummers en filmfragmenten die je ongetwijfeld aan het lachen zullen maken. Van retro hits tot aanstekelijke dansnummers, we hebben voor elk wat wils. Naast bingo spelen kun je ook je kennis testen met trivia-vragen over muziek, films en andere gekke weetjes. Het wordt een avond vol plezier en uitdagingen!

    Met natuurlijk leuke ‘’foute’’ BINGO prijzen!

    5 - 400 personen
    Laat de Schot in je los tijdens dit oergezellige sportieve bedrijfsuitje

    De Highland games is een wereldwijd begrip. Ooit, 4000 jaar geleden begonnen deze spelen steevast na de najaarsjacht. Schotse Clans gingen dan de strijd aan om te laten zien wie de sterkste was. Vandaag de dag is de belangstelling enorm. Alleen Schotland kent al meer dan 200(!) Highland games. Logisch ook, want de spelen verenigen alle disciplines waar een goed teamspel aan moet voldoen: kracht, samenspel, communicatieve vaardigheden, teamgeest en een hele hoop plezier! De Highland games zijn niet voor niets een van onze echte teambuildings groeps- en bedrijfsuitjes! Een heerlijk sportief dagje uit en uiterst geschikt voor teambuilding.

    Wat staat je te wachten tijdens de Highland games?
    Voor we de oermens in je loslaten, krijgen jij en je team een uitgebreide speluitleg en weet je wat jullie te wachten staat. Dan vormen we teams en barst de strijd los!

    Het toernooi bestaat uit verschillende krachtmetingen: jutezak werpen, voorhamerslingeren, touwtrekken, boomstam werpen, kogelstoten, zagen, een bielzenrace en kopspijkersspel. Onder luid gejuich (en heel veel gelach) van je medestrijders leggen jullie de beproevingen af. Aan het eind van het toernooi verzamelen jullie je bij het beginpunt en krijg je te horen welk team de onbetwiste winnaar is.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
    12 - 5000 personen

    Een 30 Seconds Kampioenschap bij jou op locatie!

    Wat gaan jullie doen?!

    Ook zo gek op het bordspel 30 Seconds? Wie niet?! Dit intense, gezellige maar vooral hilarische kampioenschap is een garantie voor succes. Hier zal iedereen nog lang over napraten!
    Wij organiseren al jaren door heel Nederland op locatie 30 Seconds Kampioenschappen met echte prijzen! Ben je op zoek naar een uitje die goed is voor de teambuilding, dan is dit de juiste keuze! Laat teams samenwerken op weg naar de titel "kampioen van jouw bedrijf"!

    Je kan de teams zelf samenstellen maar ook wij kunnen dit doen! Een hoop gejuich, gegil en intens fanatisme gegarandeerd.
    Wij doen uiteraard vooraf de uitleg voor iedereen die het spel nooit eerder gespeeld heeft, binnen 1 minuut zit iedereen vol fanatisme mee te schreeuwen!
    Kan jij met jouw team het hele jaar zeggen dat jouw team kampioen was en die grote bokaal (met logo van het bedrijf) op jouw afdeling zetten?

    Wij organiseren op elke locatie in Nederland een 30 Seconds kampioenschap. Wij verzorgen uiteraard alle benodigdheden en de middag of avond wordt op een zeer leuke manier aan elkaar gepraat door een presentator. Ook de uitleg zal vooraf worden gegeven. Wij zullen ook de prijzen verzorgen. De top 3 krijgt een echte bokaal en er is zelfs een speciale prijs! Wij hebben dit al vele keren met veel succes georganiseerd op tal van locatie voor tal van bedrijven. Het leuke element zit hem vooral in dat je elk kwartier tegen een ander team speelt (en zodoende dus tegen tal van collega's speelt).

    Dit Nederlandse spel is uitermate geschikt voor teambuilding en is voor alle leeftijden leuk (vanaf 16 jaar).De tijden zijn volledig in overleg en de prijs is inclusief presentator, alle benodigdheden en bekers!

    De prijs:

    De Prijzen: (incl. btw en alle kosten!)

    • 30-40 personen --> € 14,95 p.p.
    • 40-50 personen --> €12,95 p.p.
    • 50-75 personen --> €11,95 p.p.
    • 75-100 personen --.> €10,95 p.p.
    • 100-125 personen --> €9,95 p.p.
    • 125-150 personen --> €8,95 p.p.
    • 150-200 personen --> €7,95 p.p.

      *Bij minder dan 30 personen, factureren wij 30 personen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 200 personen

    Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
    Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.

    Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!

    Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.

    Honderden teams gingen je voor.

    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    25 - 500 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Schoorl! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Schoorl te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Schoorl ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Schoorl is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Schoorl. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!