Mooi personeelsfeestje in Hilvarenbeek

Filteren1filter

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
395 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Hilvarenbeek
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Sla jij een hole-in-one met een frisbee?

    Disc golf combineert het beste van twee werelden: frisbee en golf. Het doel is simpel – leg een parcours af in zo min mogelijk worpen. Je speelt dit leuke spel solo of samen met een team.

    In plaats van een gat in de grond mik je op een speciale “basket”: een mand met kettingen die je frisbee opvangt. Deze baskets zijn verplaatsbaar, waardoor er steeds weer verrassende en creatieve routes kunnen worden uitgezet.

    Een mix van precisie, strategie en een beetje durf: speel slim en laat zien hoe behendig jij bent!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    10 - 250 personen

    Duplo LEAN Game is een spannend teambuildings spel dat helemaal gebaseerd is op de principes van het LEAN werken. De deelnemers gaan in teams met elkaar de competitie aan om op een zo LEAN mogelijke manier torens te bouwen van Duplo stenen. 

    Iedere deelnemer heeft zijn eigen functie en bijbehorende taken en verantwoordelijkheden. In verschillende rondes worden de teams uitgedaagd om steeds hun processen te optimaliseren en een zo hoog en zo mooi mogelijke toren te bouwen en hierbij zoveel mogelijk kosten te besparen. Helemaal LEAN dus!

    Deze game is uitermate geschikt om teams in korte tijd kennis te laten maken met de principes van het LEAN werken. De deelnemers ervaren hoe ze onderdeel zijn van het gehele proces en hoe hun eigen functie en rol daarin het resultaat kan vergroten en verkleinen. Dit doen we op een ludieke manier die altijd zorgt voor veel spelplezier!

    De Duplo LEAN Game kan ook geboekt worden samen met de Tante LEAN Show. Dit is een interactieve theatershow waarin de principes van LEAN op een humoristische manier worden gepresenteerd.

    Daarnaast is het ook mogelijk om de Game te bestellen als Duplo Building Game, in dit geval werken we zonder de de principes van LEAN maar gaat het spel simpelweg over over effectief en efficiënt samenwerken. De Duplo Building Game is een energiek en vooral ludieke activiteit die zorgt voor veel energie in de groep.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    25 - 500 personen

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen


    Het You2 virus breekt uit!  Ga de DNA Challenge aan: 
    Daag uw personeel uit door te kiezen voor een event waar elke deelnemer wordt geprikkeld zijn grenzen te verleggen en dat alles met een flinke dosis humor, spanning en zelfreflectie.

    Ontdek nieuw talent in Uzelf!

    De DNA Challenge!
    De teams worden gevormd en uitgerust met een Ipad waarna ze zich begeven in een andere dimensie waar fysieke en creatieve uitdagingen hand in hand gaan met duistere praktijken als spionage, sabotage, infiltratie en alerts.

    Welk team is stressbestendig genoeg om het verspreiden van het You2 VIRUS te voorkomen teneinde de mensheid te redden van een gruwelijke ondergang? Wie durft zich bloot te geven aan de gevaren en weet het juiste DNA profiel te ontmaskeren dat resistent is tegen het steeds sneller om zich heen grijpende You2 VIRUS? Zal er iemand onverhoopt besmet raken door onnadenkendheid, concentratieverlies of slim spel van de tegenstander?

    De winnaar redt de wereld en schrijft wellicht geschiedenis als de volgende superhero in een nieuwe marvelmovie!!

    The Challenge:
    Na een korte introductie gaan de teams aan de hand van de uitdagingen (alerts, foto en filmopdrachten) locatiepunten opsporen. Hiermee kunnen ze een deel van een DNA-streng bemachtigen hetgeen uiteindelijk beslissend zal zijn voor het behalen van de resistentie tegen het You2 virus. ‘ Alerts’ waarbij het team zo snel mogelijk extra opdrachten moet uitvoeren, geven deze quest een extra stressimpuls mee om de koelbloedigsten onder de teams een voorsprong te geven op de voorzichtige spelers in het spel. De strijd tegen het virus wordt extra spannend  als teams met gadgets hun tegenstanders tijdelijk kunnen uitschakelen.  

    De locaties en real-time-scores van alle teams zijn voor iedereen zichtbaar op de ipad, hetgeen tot een bloedstollende race tegen de klok zal leiden. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    14.00 uur Instructie, en start videoboodschap
    14.15 uur Aanvang spel
    16.30 uur Einde spel (borrel)
    16.45 uur Onderhandeling en prijsuitreiking (presentatie van de leukste foto's en video's
    17.00 uur Einde van het programma. (Na het event worden alle foro's en video's naar u opgestuurd)
    17.00 uur Borrel en evt. diner

    20 - 500 personen

    Verras uw collega’s met iets compleet nieuws!

    Ervaar nu om een echte American Football speler te zijn!

    Tijdens onze sportieve workshop voor jullie bedrijfsuitje komen alle onderdelen van het American Football aan bod. Denk aan gooien, vangen en natuurlijk ook tackelen! Dit alles gebeurt uiteraard op een zeer gecontroleerde en veilige manier.  American Football is de mooiste teamsport ter wereld, wij organiseren bedrijfsuitjes zodat u met uw team dit ook kunt gaan ervaren. Een actieve en bijzondere introductie van de ultieme teamsport en dus ideaal voor teambuilding doeleinden. 

    Wij snappen dat American Football een heel ruig imago heeft, maar dat iedereen de dag erna gewoon weer naar het werk moet. Daarom hebben we de clinic heel laagdrempelig gemaakt, iedereen bepaalt zijn of haar eigen intensiteit en het contact is op stootkussens en blockmachines. Ook als je wat minder fit bent dan kan je gewoon lekker mee doen. 

    Beleef samen alle onderdelen van de mooiste sport ter wereld. Heb jij een talent om die "gekke" ovale bal te gooien? Ben jij de Quarterback die we zoeken voor de volgende oefening? Laat al je frustratie gaan en maak een tackle op één van de tacklebags. Duw samen de blockmachine naar achteren. Daag elkaar uit en ga de "Battle" aan. Tijdens de Whiteboard session zullen de instructeurs jullie vertellen over de regels van het spel, de vele verschillende tactieken en hun eigen ervaringen. 

    De deelnemers krijgen allemaal een volledige American Football outfit aan, dus schouderbescherming, helm en natuurlijk de kenmerkende "warrior stripes" onder de ogen.  Dit zorgt gegarandeerd voor mooie, grappige en leerzame momenten voor de groep. 

    Ons uiteindelijke doel is jullie een unieke en leuke kijkje te geven in de wereld van American Football. De mooiste teamsport ter wereld die ons zelf zo veel plezier heeft gegeven! Al onze instructeurs zijn huidige of ex-American football spelers die graag hun passie aan jullie overbrengen. 

    Uniek,sportief en zeer geschikt voor bedrijfsuitjes (teambuilding). De clinics worden op maat gemaakt en wij zorgen altijd voor een enorm leuke, sportieve ervaring! De clinic is zo ingericht dat het voor iedereen geschikt is; jong/oud/man/vrouw/sportief/minder sportief, voor iedereen is een plek in het veld. 

    Achteraf bieden wij een drankje aan en kunnen wij gezellig napraten over de ervaring. 

    Een ding is gegarandeerd, iedereen stapt met een grote glimlach het veld af! 

    Nog niet overtuigd? Deze groepen gingen jullie voor. Lees hier meer over hun ervaringen of check de reviews op google.  Wij zijn erg trots dat wij in al deze jaren alleen maar 5 ster reviews hebben ontvangen. 

    Hopelijk tot snel op het veld! 

    Team Pro Football Clinics 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 100 personen

    Bamboestieken ook wel Bamboe Bouwen genoemd is een zeer goede teambuilding activiteit waarbij creativiteit, communicatie en samenwerken voorop staan. Bamboestieken kunnen we op 2 manieren aanbieden: 

    Challenge Bamboestieken een competitie waarbij er in 2, 3 of 4 teams tegen elkaar gestreden gaat worden. Het doel is een zo hoog mogelijk bouwwerk te maken dat zelfstandig blijft staan met als hoogte (meet)punt een bal. Het tema dat het hoogte bouwwerk bouwd heeft gewonnen. 

    Teambuilding Bamboestieken er word gestart met bouwen in verschillende teams en elk team heeft 2 bouwhoofden. De bouwhoofen zullen onderling met elkaar overleg hebben over de voortgang van de bouw. Halverwege de bouw krijgen ze de opdracht om de bouwwerken met elkaar te verenigen tot één groot bouwerk en hierin een vlag of banner van jullie bedrijf of organisatie te plaatsen zodat we aan het einde een leuke groeps foto kunnen maken. 

    Een workshop bamboestieken kan ook erg goed gecombineerd worden met één van onze andere teambuilding activiteiten op locatie zoals bijvoorbeeld de Wighlans Games of het Laser Kleiduifschieten. 

    U kunt voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het formulier invullen.

    10 - 300 personen

    Welkom bij The HandProject,

    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ben je klaar voor een dag vol knotsgekke avonturen, lachen tot je buikpijn hebt en een competitie waarbij creativiteit de overhand heeft?

    Grijp je vrienden bij de arm en dompel jezelf onder in de waanzinnige wereld van Crazy 88!

    Wat kun je verwachten?

    • Te gekke opdrachten:
      Dans als niemand kijkt op het drukste plein, vraag een vreemde om een zelfverzonnen gedicht, of doe iets nog veel gekkers! Alles vastgelegd op camera, want geloof ons, dit wil je voor altijd herinneren.
    • Competitie:
      De meest originele, grappige en bizarre acties leveren de meeste punten op. Wie wil er nu niet met de titel "Crazy 88 Kampioen" naar huis gaan?
    • Onvergetelijke herinneringen:
      Creëer samen onvergetelijke herinneringen met je vrienden of collega's.
    • Win een prijs:
      Voor het team met de meeste punten wacht er een prijs. De ultieme beloning voor de meest waanzinnige dag!

    Waar wacht je nog op?
    Trommel je team op, gooi die remmen los en boek deze activiteit voor een dag vol knotsgekke momenten. Crazy 88 - waar de stad jouw speeltuin wordt en het plezier nooit stopt!

    5 - 400 personen

    Het Wie is de Rat Diner van Holland Tour Guides is het ultieme vermaak voor vrienden, familie en collega's. Wij combineren de leukste uitdagingen met een voortreffelijk 3-gangen diner in drie verschillende restaurants. Dit spelprogramma inclusief 3-gangen diner is te boeken in diverse steden in heel Nederland en versterkt in hoge mate de teambuilding. 

    Wie is de Rat is een avonturenspel waarbij u in teams verschillende uitdagingen moet aangaan. Jullie spelen verschillende spelrondes waarbij u verschillende vragen moet zien te beantwoorden. Voordat jullie op pad gaan voorzien wij elk team van een Rat die moet proberen om uw team volledig lam te leggen en uw inzet te saboteren.

    Het spel wordt gespeeld in verschillende rondes met tussendoor bezoekjes aan drie verschillende restaurants waar u een heerlijk gerecht voorgeschoteld krijgt. Uiteraard zult u na afloop (en vooral ook tijdens het spel) moeten raden wie van u die Rat nou eigenlijk is. Het beste team dat ondanks de fratsen van die Rat toch alle uitdagingen succesvol heeft afgerond, krijgt evenals de meest doeltreffende Rat een prachtige prijs als bekroning op al het werk.

    Programma-indicatie:
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Wie is de Rat deel 1
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Wie is de Rat deel 2
    22.00 - 23.00 Dessert

    Prijs:

    10 - 19 personen: € 66,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW


    Inclusief:
    - Begeleiding
    - Uitgebreide 3-gangen diner in drie verschillende restaurants
    - Teambuilding
    - Materiaal
    - Prijs voor het beste team en de slimste Rat
    - Te boeken op de door u gewenste dag of tijdstip!

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen

    Red Light Green Light, hét survival groepsuitje van dit moment!
    Van de film de Hungergames tot nu de spraakmakende Netflix serie de Squid Game! Iedereen heeft het er over en wordt nu al als het meest populaire groepsuitje voor het komende jaar genoemd. Het Red Light Green Light is op deze spellen gebaseerd.

    Wat is Red Light Green Light voor activiteit?
    Het actieve spel is gebaseerd op de populaire Netflix serie the Squid Game. Alle deelnemers van dit teambuildingsuitje zijn je concurrenten. Tegelijk moet je wel op het goede moment met elkaar samenwerken. Ideaal voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest of een uitje met vrienden. Het minimum aantal deelnemers is 30.

    Hoe werkt het spel?
    Het spel start als de Frontman de groep toespreekt. Vervolgens splitsen we de groep op in teams van 6 personen. Iedere deelnemer krijgt een T-shirt met een persoonsnummer (heb jij 456?).

    De teams spelen 6 verschillende games, waarin je als team én individueel werkt. Tijdens de rondes komen de uit de serie bekende Games aan bod, zoals Red Light Green Light (Annemaria Koekkoek), Cut a shape (vormpjes prikken) of Tug of War (touwtrekken). Net zoals in de serie kun je er voor kiezen om zelfstandig te werken, of om elkaar te helpen de prestatie van het team te verbeteren. Door de tijdslimiet die aan de games zit, neemt de spanning toe. Een ware race tegen de klok!

    Na deze 6 verschillende rondes, eindigt één team als het beste team. Nu begint de afvalrace, want er is op het einde maar één winnaar van de game. Wie eindigt er na deze spannende finale als de Inktvis koning of koningin?  

    Voor wie is het spel bedoeld?
    Dit groepsuitje is te spelen voor groepen vanaf 30 personen. Door de verschillende onderdelen is het ook geschikt voor grotere groepen tot wel 200 personen. Hoe meer deelnemers, hoe meer onderdelen het spel heeft. Alle deelnemers kunnen het spel tegelijk spelen.

    Hoe lang duurt het?
    De duur van het spel is 2 tot 2,5 uur. Dit is inclusief een korte pauze, waarin de deelnemers even kunnen uitrusten, wat drinken en eventueel tactiek kunnen bespreken.

    Wat is inclusief?

    • · Professionele spelbegeleiders in de bijbehorende kostuums
    • · Een T-shirt met persoonsnummer tijdens de game (daarna weer inleveren)
    • · Minstens zes rondes met welbekende games
    • · Attributen om de games te kunnen spelen
    • · Finalespel voor de zes beste deelnemers
    • · Een prijs voor de gedoodverfde winnaar van het spel


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    30 - 250 personen

    Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn! 

    Evenement 
    We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.

    Hits
    Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers. 

    Show 
    Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Ontdek het Unieke Jeukwoordenspel ! 
    Ben je klaar voor een uniek avontuur dat je nergens anders zult vinden? GO-Teambuilding heeft het perfecte recept voor een bruisend teamuitje dat bol staat van actie, uitdagingen én een flinke dosis kantoorhumor! Het is tijd om jezelf los te laten, de zorgen van dat hoofdpijndossier van je af te schudden en die eeuwige kritiek gewoon overboord te gooien. Klaar om het langste Jeukwoord neer te leggen?

    Wat staat je te wachten?
    Het Jeukwoordenspel is een rollercoaster van hilariteit, gevuld met spellen zoals het "Mikpunt van Kritiek", "Jeukwoorden Scrabble", geheugentests én natuurlijk de beruchte "Jeukwoorden Kwiz"! En weet je wat het beste is? Wij maken dit spel helemaal op maat voor jou en je collega's. We graven in jullie bedrijfsjargon en creëren uitdagingen die perfect bij jullie passen. Geen zorgen over materialen of begeleiding, wij regelen dat allemaal voor jullie. De duur en inhoud van het spel? Volledig aanpasbaar aan jullie groep! En geloof ons, na dit spel is een hechter teamgevoel gegarandeerd. Het Jeukeffect blijft minstens zes weken in jullie collectieve bedrijfsgeheugen hangen!

    Wat zijn Jeukwoorden?
    Jeukwoorden zijn die woorden die je keer op keer hoort, tot ze hun betekenis verliezen. Je kent ze wel: scrummen, agile, teambuilding, zelfsturende teams, en natuurlijk de beruchte heidag. Ze zorgen niet alleen voor irritatie, maar kunnen ook de communicatie flink in de war sturen. Ons Jeukwoordenspel is als een lachspiegel voor jullie organisatie - een kans om samen te lachen én te leren!

    Dus waar wacht je nog op? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie. Het wordt een avontuur om nooit te vergeten!

    Laat het Jeukwoordenspel beginnen! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    15 - 150 personen

    De steptochten van Holland Tour Guides kunt u in elke stad van Nederland organiseren. Niet alleen kunt u bij ons een handige gids reserveren die van alles weet te vertellen over de omgeving waar u doorheen komt, ook kunt u heel gemakkelijk uw steptocht uitbreiden met één van onze talloze andere speciale evenementen. Natuurlijk zijn wij zeer bekend met allerlei uitgaansmogelijkheden en horeca-etablissementen in de door u uitgekozen stad. Bespreek dan ook het complete arrangement “from start to finish” met onze enthousiaste medewerkers. 

    Laat u verrassen door de zeer uitgebreide mogelijkheden die wij u kunnen bieden om uw dagje uit zo uniek mogelijk te maken, vorm gegeven op basis van uw eigen wensen en voorkeuren. Voor uw familiehappening, personeelsfeestje of vriendenreünie, bij Holland Tour Guides komt u voor een enerverend uitje altijd aan uw trekken!

    Inclusief:
    – Professionele privé gids (met jarenlange ervaring)
    – Sportieve Steps
    – Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 15 personen € 32,50 p.p. excl. BTW
    16 - 30 personen € 29,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 31 personen € 27,50 p.p. excl. BTW

    10 - 200 personen

    Party hardy! De kater komt later. 

    Bij een goed vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje maak je de volgende dag pas de schade op. Met een flinke kater in je kop: verloren spullen, lippenstift op vreemde plaatsen, blauwe plekken... Net als de vier hoofdrolspelers in de briljante speelfilm ‘The Hangover’. TB Events biedt je de mogelijkheid om The Hangover nu zelf real time te beleven tijdens je party!
     
    De setting:
    Hoofdpijn! Langzaamaan wakker worden is er helaas niet bij vandaag. Jullie herinneren je namelijk niets meer van de afgelopen avond en de bruidegom is spoorloos! Het huwelijk vindt morgen plaats, tijd om in een noodtempo te reconstrueren wat er in hemelsnaam gisteravond allemaal gebeurd is en vooral.. waar is Doug gebleven!
     
    Wat staat jullie te wachten tijdens The Hangover?
     
    Je kunt niet droog de strijd in en dus word je ontvangen met een biertje. Na een korte speluitleg vormen we teams van vier tot zes man en gaan jullie met de TB Events app op jullie smartphone en het handboek op pad. The city is your playground! In de tas zitten attributen die jullie nodig hebben om de verschillende - laten we zeggen - ‘vreemde‘ opdrachten uit te voeren. Wat er niet in zit moeten jullie zelf zien te regelen. Aan jullie de taak om de opdrachten zo snel en zo goed mogelijk uit te voeren, zonder al teveel kleerscheuren.
     
    Helemaal in je rol? Da’s maar goed ook, want jullie leggen alles vast die dag, op foto en film. Handig voor de dag erna.
    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje wordt de winnaar bekend gemaakt.

    6 - 500 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Over deze pagina

    Personeelsfeestje in Hilvarenbeek! Wat gaan we dit keer doen? De een wil iets actiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat bij iedereen in de smaak valt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! 
    Op WegmetdeBaas vindt u verschillende personeelsfeestjes in Hilvarenbeek .Zoveel mensen, zoveel wensen, er is altijd wel een personeelsfeestje in Hilvarenbeek te vinden. Veel aanbieders kunnen personeelsfeestjes aanbieden waar mensen verschillende activiteiten kunnen doen. Zo kan iedereen genieten en uitkijken naar het geplande personeelsfeestje in Hilvarenbeek. Tevens zijn personeelsfeestjes in Hilvarenbeek ook een uitstekende gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Bij veel personeelsfeestjes in Hilvarenbeek draait het om samenwerking en gezelligheid. Personeelsfeestjes in Hilvarenbeek zijn goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Een personeelsfeestje is goed voor de sfeer. Ga snel en simpel op zoek naar leuke personeelsfeestjes in Hilvarenbeek. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een personeelsfeestje in Hilvarenbeek. Veel plezier!