In deze Samba Teambuilding spelen jullie zelf de opzwepende drums van het Braziliaanse Carnaval!
Stap met jullie collega’s in de wereld van de Braziliaanse Samba, speel de drums, maak vrolijke muziek en vorm samen de Company Streetband!
Dit krijgen jullie op de Samba Teambuilding:
Dit is hoe het werkt:
Maar wat is 'Samba' nou? Braziliaanse drums?Geen idee waar je 't over hebt!
Check het filmpje. Dat is een Streetband die Samba speelt en dat is nou precies wat jullie gaan doen!
Stroop jullie mouwen maar alvast op want iedereen wordt 'aan het werk' gezet!
Niemand zit aan de kant, deze teambuilding is (inter)actief. Iedereen krijgt een taak en is onderdeel van de streetband.
Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!
MLPercussion verzorgt inmiddels al meer dan 20 jaar teambuildings, bedrijfsfeesten, workshops, lessen, optredens en muzikale reizen op het gebied van Braziliaanse percussie.
Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!
Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!
Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.
Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.
Zie hieronder de mogelijkheden:
- 60’s & 70’s
- 80’s & 90’s
- 2000 tot nu
- Nederpop
- Divers
Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster.
Inclusief:
- Popquiz
- Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
- 3-gangen diner
- Locatiehuur
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW
De basis van de activiteiten van TVworkshop is dat je zelf de “crew” bent. Dus camera, licht, geluid, regie, productie en al het acteerwerk doe je helemaal zelf. Onze ervaren film- en televisiemakers begeleiden je bij dit proces.
Wat gaan we maken?
Een commercial! Van brainstormsessie over het script tot de complete uitvoering. Dit is een stukje teambuilding zonder dat dit woord zal vallen. Maar bovenal is het gewoon leuk, hilarisch, spannend en gezellig als we de workshop in een paar woorden samenvatten.
Zo ziet de workshop eruit:
We beginnen met een spetterende intro voor de hele groep. Vervolgens gaan we van start in kleine groepen van gemiddeld 12 personen met een brainstormsessie (45 minuten). Als resultaat komt hier het script uit. Nu is het tijd om iedereen een taak te geven. Camera, licht, geluid, regie, runner, acteurs en actrices, iedereen doet mee! De teamleiders geven iedereen een korte uitleg wat te doen op de set. Het kan beginnen! We gaan draaien. De laatste scène staat erop en …”it’s a wrap”. Nu is het tijd voor de Grande Première. De beste film wint de felbegeerde Oscar!
Naast de leuke commercial maken hebben we nog meer in petto:
*Lipdub maken
*Speelfilm maken
*Soap maken
*Videoclip maken
Superleuk team evenement! Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in.
Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!
Codes kraken om onderdelen te verdienen...
Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!
Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.
Zelf ontwerpen
De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.
Samenwerking is essentieel
De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid.
Finale op ‘orkaankracht’!
In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom?
Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?
Programmaduur: 2,5 uur.
Aantal personen: 15 tot 125, <125 is mogelijk i.c.m. andere programma’s die wij ook aanbieden, zoals bijvoorbeeld Bouw een Kart als Mario, of de Brain Game.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in!
"Een heerlijke onderderdompeling in de wereld van het schouwtoneel"
Je wilt je team wat steviger in de schoenen laten staan, je wilt dat ze elkaar beter leren kennen, en je wilt plezier maken.
De Toneelacademie In Vier Minuten is een vrolijke en krachtige workshop over ik-kracht, samenwerking en (zelf)presentatie.
In vier high impact minuten doorloop je de gehele toneelacademie. Vier minuten? Ja! Vier minuten!
Je leert eindelijk waarom acteurs het zo fijn vinden om in de schijnwerpers te staan terwijl het tegelijkertijd hun grootste angst is. En dat blijkt verrassend leerzaam!
In deze workshop brengen we jou tot grote hoogten. Je zult schitteren zoals acteus dat ook kunnen. Én je leert een heel belangrijke les over hoe dit alles jou van nut kan zijn in het echte (werkzame) leven.
Tja en als je dan toch de toneelacademie doorlopen hebt, dan kun je je nieuwe vaardigheden ook maar beter meteen in de praktijk brengen toch? Twee uur lang gaan we aan de slag met de kunst van het spelen.
Je leert ofwel iets over improviseren, of iets over declameren. Al naar gelang de behoefte.
Plezier gegarandeerd.
Na deze workshop:
Ondertussen heb je collega's beter leren kennen en ben je als team hechter geworden. En wellicht word je eindelijk gevraagd voor de rol van je leven.
Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, hoge impact, actief en humorvol
De workshop duurt twee uur en vier minuten.
We werken landelijk en we adviseren qua zaal een theatrale omgeving. (Theaterzaaltje, repetitiestudio enz.)
In deze visuele workshop leert uw team zakelijke doodles te tekenen voor presentatie en communicatie op het werk.
Dit is een unieke creatieve workshop speciaal ontworpen voor teamuitjes en heidag.
Uw team zal niet alleen plezier hebben, maar ook een unieke vaardigheid van zakelijke communicatie leren met behulp van tekeningen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Tijdens de workshop homemade videoclip maken, maken jullie als team, op jullie eigen locatie, allemaal een onderdeel van jullie eigen videoclip of lipdub. Jullie kiezen zelf het liedje. Wij zullen het liedje verdelen over het aantal personen dat meedoet. Ieder krijgt zijn/haar eigen stukje en rol in de videoclip! Bedenk hier de leukste dansjes, acties of gekkigheden voor. Voor tips kan je altijd bij ons terecht.
Na de verdeling en het instuderen is het zover: het is tijd om je eigen clip op te nemen. Je kunt hiervoor gewoon je mobiele telefoon gebruiken. Wanneer je jouw stukje van het lied hebt opgenomen, deel je deze met ons. Wij monteren alle losse stukjes tot één te gekke videoclip. Uiteraard wordt het een flitsende clip, inclusief effecten. Zo hebben jullie, apart van elkaar, toch samen iets heel gaafs gemaakt.
Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)
De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...
Wat is een energizer?
Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.
Online en offline
Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...
Wanneer organiseer je een energizer?
Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.
Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.
Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Zeker nu met corona. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.
Wat voor energizers organiseren jullie
Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
MeerMetFotografie.nl verzorgt fotografieworkshops die uw team scherper maken.
Workshop “Focus op Kernwaarden”
Duik in de wereld van de communicatie door middel van beeld! Deelnemers bedenken en fotograferen een serie reclameposters waarin de kernwaarden in beeld en tekst worden uitgedragen.
We werken in verschillende fotografie- en brainstormrondes, zodat het werk steeds beter en creatiever wordt. Jullie krijgen uitleg over hoe reclame werkt. We brengen een groot aantal attributen mee waarmee jullie kunnen werken, maar ook professionele lichtopstellingen en veel inspirerende foto's.
Eindresultaat
Een nieuwe blik op jullie team en kernwaarden, vereeuwigd in een digitale presentatie met het werk dat in de workshop is gemaakt. We bespreken het resultaat in de workshop en sturen julle het werk digitaal of als afdruk toe.
Praktische informatie
* Geen voorkennis nodig! Iedereen kan deelnemen
* Fotografeer met mobiele telefoons of eigen camera's
* Extra camera's te leen indien nodig
* Duur van de workshop: 2 of 3 uur
* Begeleiding door ervaren, professionele fotografen
* Presentatie op maat gemaakt voor uw team
* Gebruik van materialen en professionele lichtapparatuur
Kortom: creatieve teambuilding mét inhoud! Vraag snel uw offerte aan, met meer details over deze workshop.
Je krijgt in teamverband de opdracht om een robot te bouwen. De speciale robot app helpt met 360 graden instructies zodat de robot bestuurd kan worden met een tablet. Het bouwen is een creatief en praktisch leerproces. Tegelijkertijd wordt er een track gebouwd waar je met de robot verschillende opdrachten op kunt uitvoeren.
Tijdens de finale is iedereen in het team betrokken bij het uitvoeren van de opdrachten. Iedereen krijgt de kans om met de tablet de robot te besturen.
Teambuilding effecten van Robot Revolution
Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk kunt gebruiken. Robot Revolution is ideaal om een team verder te ontwikkelen en de belangrijkste vaardigheden van de toekomst te laten ervaren. De belangrijkste op een rij:
Robot Revolution is ontwikkeld door Catalyst Global en wordt in meer dan 40 landen uitgevoerd. Wij zijn de Nederlandse partner voor alle Catalyst teambuilding programma's. Meer hierover in het Catalyst filmpje https://vimeo.com/manage/152548706/general
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Ga de uitdaging aan met je collega’s en test je muziek kennis, want die heb je hard nodig bij onze gezellige en hilarische Zingo!
Onze Zingo is een muziekspektakel gebaseerd op het alom bekende bingo spel. Deze keer geen nummers op de kaart maar titels van bekende muziek. Wie is de snelste, slimste, denkt het meest logisch na of heeft gewoon ontzettend veel kennis van muziek?Voetjes van de vloer, meezingen en afstrepen maar, als je het nummer herkent. Gegarandeerd plezier!
Heeft jouw team de kaart vol? Dat wordt rennen naar de bel, want het snelste team wint de prijs! Onze Zingo bestaat uit verschillende rondes met in iedere ronde een ander muziekthema.Nederpop, feest, oldies… Er zijn vele mogelijkheden.Zelfs een op maat gemaakte ronde voor jullie bedrijf is mogelijk.
De duur is ongeveer 2 uur, maar de Zingo kan ook goed gespeeld worden tussen de gangen van een diner door of als afsluiter van een teamdag met één van onze andere activiteiten. Wil je tijdens de Zingo onbeperkt drinken en hapjes tussendoor? Ook dat regelen wij graag voor je. Onze Zingo maakt van iedere gelegenheid een feestje!
Voor meer informatie over deze Zingo neem gerust contact met ons op.
Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor
de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?
De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden.
Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
In deze interactieve theatershow worden de basisprincipes van het LEAN werken op humoristische wijze onder de aandacht gebracht. LEAN werken betekent dat je je interne processen onder de loep neemt en zorgt dat je organisatie beter en efficiënter gaat functioneren.
Tante Lean weet daar alles van, want ze is LEAN en ze haat ‘Waste’ en andere vormen van inefficiëntie. Gelukkig is zij gespecialiseerd in Six Sigma en LEAN werken. De theatershow wordt gespeeld door twee acteurs die u meenemen in deze gestroomlijnde wereld van doorlooptijd verkortingen en kostenbesparingen. De show kan los geboekt worden, maar ook in combinatie met de Duplo LEAN Game waarin teams in competitieverband Duplo torens bouwen en steeds hun processen zo LEAN mogelijk moeten maken om de wedstrijd te kunnen winnen.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
De Lipdub is het ultieme bedrijfsuitje. Gezellig, actief en met een prachtig eindresultaat. Iedereen kan meedoen.
Bij een Lipdub playback je met al je collega's een nummer. Iedereen neemt een paar regels tekst voor zijn/haar rekening. Ondertussen "loopt" de camera door het hele gebouw. Nu is het de bedoeling dat elk "shot" zo leuk mogelijk is. Onze Superdagje teamleiders gaan samen met jou de leukste moves, dansjes, pop-ups andere scenes bedenken om dit de vetste lipdub ooit te maken!
TVworkshop zorgt voor alles, zoals kleding, versiering, attributen, begeleiding, audio en natuurlijk een goede cameraman met Steadicam. Daarnaast selecteren we samen een leuk nummer!
Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
“Let’s get together and feel allright!”
De woorden van Bob Marley in zijn hit ‘One Love’. Een feel good nummer over hoop en samenkomen dat precies de lading dekt van dit arrangement. De coronamaatregelen die ons zo lang van elkaar gescheiden hebben zijn opgeheven en we kunnen eindelijk weer zonder beperking in groepen bijeen komen. Dat willen we vieren! Speciaal hiervoor heeft Nostalgia Events een Feel-good Quiz samengesteld tegen een scherpe prijs. Deze quiz zit boordevol fijne herinneringen aan vervlogen tijden.
Inhoud
Ons entertainersteam neemt jullie op een gezellige, ongedwongen manier mee op een reis terug in de tijd naar vroeger, toen alles nog beter was. De quiz is laagdrempelig en hier en daar met een knipoog. Kennisvragen, leuke feitjes, fijne herinneringen en muziekfragmenten wisselen elkaar af. Het winnende team zal aan het eind onder luid gejuich de hoofdprijs in ontvangst mogen nemen. De presentatie is in handen van onze professionele entertainers die zorgen voor extra sfeer en jeu.
Arrangementen
U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Vraag naar de mogelijkheden
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.