Creatieve Uitjes in Sittard

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
77 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Uitjes met Theater
  • Creatieve workshops
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Sittard
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Let's Make Art Together!

    Breng jullie kernwaarden tot leven

    De Art of Values workshop transformeert de kernwaarden van jullie organisatie in een tastbaar, gezamenlijk kunstwerk. Teams geven visueel vorm aan, verkennen en stemmen af op jullie kernwaarden en gedeelde doel, waarbij essentiële gesprekken ontstaan door kunstgebaseerde samenwerking en creativiteit.

    Doelen & Voordelen:

    • Betekenisvolle dialoog - Creëer een veilige ruimte voor oprechte gesprekken over bedrijfswaarden
    • Team afstemming - Kunstmaken bevordert wederzijds begrip en gedeelde interpretaties
    • Visuele helderheid - Transformeer abstracte concepten in begrijpelijke visuele kunst
    • Tastbare herinnering - Produceer kunstwerken als voortdurende visuele herinneringen aan teamcommitments

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 800 deelnemers
    • Inbegrepen: Op maat gemaakte workshop, materialen, begeleiding, en afgewerkt kunstwerk klaar om op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 3-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Lanceren of vernieuwen van kernwaarden
    • Navigeren door organisatieverandering of groei
    • Afstemmen van leiderschap op waardengedreven gedrag
    • Definiëren van gedeelde waarden voor nieuwe of cross-functionele teams
    • Versterken van waarden tijdens rebranding of strategische verschuivingen
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

     

    4 - 800 personen

    Een koele creatie, met een scherp randje.

    Zin om je creativiteit eens op een heel andere manier te uiten? Pak dan je handschoenen en gereedschap erbij, want tijdens de Workshop IJssculpturen ga je aan de slag met… precies: ijs! Gewapend met zagen, beitels en houwelen werk je samen met een teamgenoot aan een indrukwekkend kunstwerk – direct uit een blok kristalhelder ijs.

    Misschien heb je weleens een ijssculptuur bewonderd op een bruiloft, winterfestival of televisie. Maar zelf zo’n kunstwerk maken? Dat is andere koek. Tijdens deze workshop ontdek je hoe zo’n ijzige creatie tot leven komt – en je maakt er zelf één, onder begeleiding van een ervaren ijskunstenaar.

    Je vormt een duo en deelt samen één ijsblok. Verwacht een actieve, verfrissende ervaring waarbij smeltwater rijkelijk vloeit – letterlijk. Daarom vindt deze workshop buiten plaats. Een hete zomerdag (denk: 30 graden en volle zon) is dus niet ideaal. Hou daar bij het plannen even rekening mee.

    En het mooiste? Je kunstwerk mag mee naar huis. Mits je een koelbox meeneemt, natuurlijk.

    15 - 250 personen

    Wil je je team wakker maken? De organisatie transformeren naar een levende organisatie, dan is de SPOT ON training heel geschikt. Het is een leuke lichte energieke dag, die begint met een theatershow. Daarna gaan mensen bezig met hun eigen unieke rol in het team of binnen de organisatie. Er wordt onderzocht hoe er weer nieuwe spirit en nieuwe energie kunnen inzetten om met volle kracht vooruit te gaan.

    SPOT ON is typisch een dag waarop nieuwe doelen geformuleerd kunnen worden, nieuwe mensen elkaar kunnen leren kennen, teams opnieuw hun vorm en doel kunnen bepalen. We werken oa met persoonlijke gebruiksaanwijzing, teamspirit, creatie-regie, kortom allerlei werkvormen om een energieke lichte dag te maken waarin medewerkers weer de zin van hun werk gaan inzien en er weer zin in krijgen.

    Doel is nieuwe inspiratie ontvangen, elkaar beter leren kennen, doelstellingen van de organisatie helder te krijgen, SPOT ON kick-off.

    8 - 200 personen

    Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
    Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.

    Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!

    Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.

    Honderden teams gingen je voor.

    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    25 - 500 personen

    In deze Muzikale Teambuildingsworkshop gaan jullie lekker samen zingen en swingen! 
    Ervaar de verbindende kracht van samen zingen en muziek maken en leer je collega’s op een andere, verrassende manier kennen!

    Dit krijgen jullie op de Muzikale Teambuilding:

    • Samenspel en samenzang
    • Mooie liedjes
    • Even uit je normale teamrol komen
    • Nog beter leren luisteren naar elkaar
    • Versterking van je teamspirit en binding
    • En vooral: veel vrolijkheid en plezier, want samen zingen is leuk!

    Dit is hoe het werkt:

    • Bij binnenkomst pakken jullie een drankje, terwijl de pianist vast wat speelt.
    • Met een aansprekend verhaal neem ik jullie mee in de wereld van de muziek.
    • Vervolgens doen we een warming up van het lichaam en de stembanden.
    • Daarna gaan we lekker swingen en zingen op meerdere liedjes.
    • Sommige liedjes gaan we zelfs meerstemmig maken. Ja, dat kunnen jullie!
    • Het gaat er niet om hoe goed je kunt zingen, wel om het plezier in de muziek.
    • Zingen iets te spannend voor jou? Neuriën mag ook. Of je pakt de tamboerijn.
    • Jullie leren echt naar elkaar luisteren, één geheel te vormen. Hoe beter de samenwerking, hoe beter het klinkt!  

    Muziek maken en zingen is goed voor de teambuilding? Hoe dan?
    Samen muziek maken en zingen doet wonderen voor je team! Iedereen heeft zijn eigen stem of partij, maar pas als je echt samenwerkt, klink je goed en gaat het swingen. Niet voor niets zeggen we dat muzikanten die al jaren samen op het podium staan,  op elkaar zijn ‘ingespeeld’. Zo werkt het ook in teams: door samen muziek te maken, ga je elkaar beter begrijpen en heb je meer verbinding met elkaar.

    Je hoeft niet muzikaal te zijn of goed te kunnen zingen!
    We gaan vooral veel plezier maken! Kijk maar naar het filmpje waar je een team samen het liedje ‘Let the sunshine in’ ziet zingen.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    Ik verzorg al jaren Muzikale Teambuildingsessies. Tientallen teams hebben al ervaren hoe leuk dat is: : van teams van UWV, de SVB, de Onderwijsraad, het RIVM, teams van leraren en handhavers tot de top van een ministerie. Ik krijg iedereen samen aan het zingen en swingen! 

    Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    6 - 40 personen

    Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor. 

    Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.

    Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.

    Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.

    Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.

    Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.

    Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.

    We kijken uit naar je enthousiasme!
    Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events

    1 - 2500 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een middag vol creativiteit, uitdagingen en obstakels. Bouw de meest (on)mogelijke obtakels op jullie eigen, unieke midgetgolfbaan! 

    Een unieke golfbaan
    Niks is te gek in de wereld van Midgetgolf Maniacs. Het bouwen van jullie Midgetgolf baan, kan misschien wel het leukste project zijn van dit jaar. Laat je vaardigheden zien op een parcours vol creatieve obstakels en versla de andere teams met de perfecte slag.

    Voor het bouwen van de baan beginnen we bij de basis; een grasmat, een lichtslang en het einddoel de put. Nu kan het creatieve proces beginnen. Jullie hebben al je vaardigheden nodig op het gebied van ontwerpen, bouwen en spelinzicht. Jullie kunnen de baan zo uitdagend mogelijk maken, maar toch haalbaar voor speler van verschillende niveaus.

    Wanneer het thema en de baan vorm hebben gekregen, kan er begonnen worden met het bouwen van de obstakels. Terwijl een deel van het team druk is met de bouw van de baan, worden de andere teamleden uitgedaagd door diverse minigames om zo materialen te verdienen en de baan steeds verder aan te kleden.

    Let de game begin!
    Zodra alle banen klaar zijn, kunnen de teams de par van hun baan bepalen. Met de scorekaart om jullie nek is het tijd om jullie midgetgolf skills te laten zien op de banen van jullie tegenstanders. Welk team slaat zich er het best doorheen? Probeer met de minste slagen alle obstakels te overwinnen en binnen de baan te blijven.

    Als extra optie kunnen jullie de ombouw van 1 baan kopen. Samen met de zelfgebouwde obstakels kunnen jullie eindeloos variëren en de vrijmibo voortaan uitbreiden met een potje office golf!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15      Ontvangst en verdeling van de teams
    14:15 - 14:30      Ontwerpen van de golfbanen
    14:30 - 15:30      Bouwen van de obstakels
    15:30 - 16:00      Minigames voor extra materialen
    16:00 - 16:45      Testen van de golfbanen
    16:45 - 17:00      Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Gerecycled karton
    • Dynamisch spelprogramma
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Reis- en reserveringskosten

    Extra opties

    • Neem de creaties mee en strijd verder op kantoor
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Engelstalige opdrachten en begeleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 200 personen

    Een lipdub is een videoclip opgenomen in één lange take. Er wordt een route uitgestippeld, en onderweg van het begin tot het eindpunt komen alle deelnemers in beeld om hun favoriete nummer te playbacken!

    Hebben jullie zin in een feestje?! Maak dan een super gave lipdub! Een lipdub is een videoclip die in slechts één take wordt opgenomen. Er gebeuren de gekste dingen op de route; dat wordt één groot feest!

    Anders dan een standaard videoclip, wordt een lipdub dus in één take opgenomen. Dat betekent dat de camera blijft draaien en geen moment uitgezet wordt. Hierin zit hem dan ook de grootste uitdaging; de camera moet een bepaalde route afleggen (die net zo lang duurt als het gekozen liedje) waarop iedereen in elk geval één keer in beeld komt. Het liefst nog vaker natuurlijk! Wanneer iedereen zijn of haar rol goed kent gaat de camera aan, de muziek wordt gestart en daar gaan we! Dat wordt buikpijn van het lachen!

    Dé perfecte filmworkshop voor iedere gelegenheid, inclusief blijvend eindresultaat: jullie eigen lipdub!

    10 - 9999 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Heb je altijd al eens in een echte spel show willen zitten? Samen met je vrienden of familie maken jullie je eigen versie van het grandioos populaire 30 SECONDS!
    Het spel is over de hele wereld bekend. Van jong tot oud, iedereen kan het en doet het.

    Onze ervaren regisseurs komen naar jullie toe en bouwen een volledige studio compleet met camera’s, licht en decor!
    Wij zorgen voor een onvergetelijke beleving. Zelfs de meest doorgewinterde spelers kunnen hun hart ophalen met de nieuwe kaartjes. En mocht je liever jurylid willen zijn om te zien of alles eerlijk verloopt, dan mag jij natuurlijk de host zijn, inclusief glitterjasje!

    Denk jij dat jij dit makkelijk kan winnen? Think again! Elke 20 minuten komen wij met een unieke uitdaging die het spel volledig op zijn kop zet: wissel van team, scoor dubbele punten, bedenk zelf kaarten en nog veel meer. Deze activiteit staat garant voor plezier, strijdlust en een gezonde dosis humor!

    Alle mooie momenten worden gefilmd en samengevoegd tot jullie eigen compilatiefilm. Zo kun je jullie activiteit eindeloos blijven beleven.

    10 - 9999 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Improviseren kun je leren! 
    Improviseren doen we dagelijks, telkens wanneer je iets op een andere manier moet doen dan je 'gewend bent'/ 'altijd doet', dan improviseer je. Maar soms roept je brein; "Hier is geen oplossing voor!". Is die betreffende situatie dan echt niet op te lossen? Nee, voor vrijwel alles is een oplossing, maar je brein blokkeert..

    Omdat improvisatie op impulsen werkt, wordt er in deze workshop ook veel gelachen. Maar jullie leren vooral de praktische vaardigheden van improvisatie aan.

    In een razendsnelle mix van mindblowing individuele oefeningen en hilarische groepsoefeningen leren jullie hoe je brein improvisatie probeert te blokkeren, en hoe je snel schakelt en “outside the box komt”. Snel, inhoudelijk, hilarisch, en een must-have experience voor tenminste elk managementteam!

    In deze training leer je:
    - denken in mogelijkheden (in tegenstelling tot onmogelijkheden)
    - out-of-the-box redeneren
    - accepteren wat er is, en daarop verder redeneren ("ja, en", in plaats van "ja, maar")
    - samenwerken en ideeen van elkaar te implementeren

    Zet deze training in als; teamtraining, kickof van een (meerdaags) veranderingsproces, teambuildinssessie, of (in aangepaste vorm) een seminar inhoudelijk of als energieke boost tijdens een congres.

    De voertaal kan Nederlands of Engels zijn. 
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Wie gingen jullie voor?
    Reeds ruim 400 kleine en grote (nationale en internationale) bedrijven en instellingen hebben samen al ruim 500 keer de workshop afgenomen met groot enthousiasme. 

    Ronald Plantinga (Philips lighting) 
    Dutch Entertrainment has proven to provide high-energy improvisation workshop to our global marketing team event. All loved it. Would definitely recommend as an option to team dinner or other social event as a ''break'' to the hard work on business challenges. 

    Janine de Regt (projectmanager, Center for Medical Imaging)
     Veelal met behulp van hele duidelijke opdrachten bereikt Freek dat alle deelnemers zich comfortabel voelen. Dit is van grote waarde indien het team bestaat uit zowel introverte als extraverte personen. De laagdrempelige benadering draagt bij aan een leuk teamuitje!

    Danielle van Pelt (directeur New Business, Beter/ ABN-AMRO)
     Freek Verdult en collega’s hebben er door hun gedreven inzet en de prettige opbouw van het programma gezorgd dat iedereen fanatiek en vooral enthousiast heeft meegedaan. Er is ontzettend veel gelachen. Een absolute aanrader dus.

    6 - 200 personen

    De Graffiti workshop begint met wat uitleg over graffiti als kunstvorm, de technieken en materialen. Na de uitleg is het tijd om jezelf in een overall te hijsen en aan de slag te gaan met je eigen kunstwerk. Deze creatieve workshop is erg geschikt voor teambuilding. De informele sfeer en creativiteit zorgen ervoor dat je je collega’s beter leert kennen. We kunnen hierbij ook inspelen op bepaalde thema’s die aansluiten bij de groep of organisatie. Je kan er ook voor kiezen om hierbij dan te werken in tweetallen of teams.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    15 - 250 personen

    Ontdek de oude meester in uzelf. Met de technieken van Bob Ross schildert iedereen een topstuk.

    Ontvangst
    Begin uw dag met een welkomstdrankje om daarna als een echte schilder aan de slag te gaan. 

    Waarom Bob Ross?
    Bob Ross was eigenlijk een Youtuber voordat Youtube bestond. Hij vond dat iedereen kon schilderen en gaf tutorials op tv: het populaire 'The joy of painting'. In dit programma van een half uur maakte hij realtime samen met de kijker een schilderij. Met zijn warme stem en optimistische inslag trok hij een miljoenenpubliek, het was dan ook heerlijke slow-tv. De Bob Ross Foundation ziet toe op het bewaken van zijn lesmethode en certificeert gekwalificeerde Bob Ross schilderdocenten. Natuurlijk krijgt u tijdens deze schilderworkshop dan ook les van een officieel gecertificeerde docent.

    Maak uw eigen schilderij! Happy painting!
    De schildersezel staat voor u klaar, tijd om aan de slag te gaan. U zult u zien dat inderdaad iedereen kan schilderen. De nat-in-nat techniek van Bob Ross heeft u zó onder de knie! Nog nooit geschilderd? Geen probleem! Al snel gebruikt u de kenmerkende schildersmessen en kwasten of u nooit anders gedaan heeft. Onvermoede talenten komen naar boven! Als u uw eigen schilderij gesigneerd heeft krijgt u het in een beschermende verpakking mee naar huis.

    Diner
    Ter afsluiting geniet u samen van een heerlijk driegangen diner in het centrum van de stad. Hierbij heeft u per gang de keuze uit meerdere gerechten.

    Groepsgrootte
    15 - 60 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Prijsindicatie: vanaf € 87 excl. btw

    Inclusief
    - Ontvangst: welkomstdrankje
    - Workshop "Schilderen als Bob Ross" door gecertificeerde docent
    - Gebruik van materialen en beschermend schort
    - Zelfgemaakt schilderij in beschermende doos
    - Driegangen keuzemenu 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    15 - 60 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Sittard! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Sittard te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Sittard ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Sittard is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Sittard. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!