Creatieve Uitjes in Overijssel

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
66 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Overijssel
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een leuke teambuilding activiteit voor het hele bedrijf of afdeling? Doe de Teamfilm TV workshop of Film workshop.  Laagdrempelig en toegankelijk, iedereen kan meedoen. 

    Voor ieder type mens is er een rol in onze leuke creatieve workshop. Het leuke is dat je met je team de film of TV commercial helemaal zelf maakt. Je mag zelf de regie doen, filmen, acteren en meer.  Onze regisseurs helpen je natuurlijk een handje.

    Heb je een thema? Dan sluit deze leuke workshop gemakkelijk aan. Maar net zo goed bedenken we samen een leuk onderwerp voor de workshop.  Desgewenst maken we de workshop helemaal op maat met thema kleding, attributen, props en meer.

    Een populair thema op dit moment is het "personeel wervingspotje" Met het team maak je een filmpje om nieuwe collega's te werven. Want wie weet er nu beter wie in het team passen dan de mensen zelf! Naast dat dit een leuke creatieve workshop is heb je ook nog eens een waardevol filmpje waar je bijvoorbeeld een social media campagne mee kan voeren. Vraag ons naar de succesverhalen van andere klanten!

    O ja, een locatie. Natuurlijk is een fantasierijke locatie het beste zoals een kasteel of ergens in een mooie binnenstad. En ook daar helpen we je graag mee om een geschikte locatie te vinden.

    Teamfilm is al meer dan 15 jaar actief met Film en TV workshops in binnen- en buitenland, je bent bij ons in goede handen! 

    Laten we even bellen met elkaar dan lichten we de workshop en mogelijkheden toe. 

    Voor meer informatie kunt u ook het aanvraagformulier invullen.

    10 - 300 personen

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Binnenpret Comedy is de nr 1 online comedyshow van het moment. 30, 45 of 60 minuten brengen de leukste comedians de allerbeste grappen die dwars door jouw beeldscherm heen komen. Jij mag zelf kiezen hoe lang je wilt genieten van deze show.

    Wij werken met top comedians die bekend zijn van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, Lowlands, BNNVARA, Comedy Central, SBS6 en RTL4.

    Al onze shows zijn onder leiding van een echte Master of Ceremonies. Met veel energie weet hij je binnen 1 minuut het gevoel te geven zoals je die in een echte comedyclub ervaart. 

    U heeft het gevoel alsof u in een echte comedyclub bent. Het is mogelijk om interactie te hebben met elkaar. Een absolute meerwaarde. Wilt u langer genieten? Geen probleem. Wij maken alles bespreekbaar.

    "Nog nooit zo'n leuke online meeting gehad". 
    "Wat bijzonder dat jullie dit kunnen realiseren". 
    "Tranen met tuiten gelachen. Echt zo leuk!!"

    Check nog meer reviews via de laatste foto. 

    Het is ook mogelijk dat we een hybride event voor u verzorgen. Heeft u een Engelstalige organisatie, kerstuitje, nieuwjaarsborrel, wenst u een oudejaarsconference, een show met een "minder groot" budget  of maatwerk? Dan bent u bij ons ook aan het juiste adres. 
    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!


    20 - 15000 personen

    Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.

    Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.

    Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!

    6 - 1200 personen

    Welkom op de redactievloer! Coronaproof!

    Denk na over de perfecte invalshoek, verscherp je interview-skills, verfijn je schrijfvaardigheden en ontpop je tot ware paparazzi. In een dag(deel) samen een magazine maken: daar draait het om bij Magazines Maken. Iets wat écht van jullie samen is, wat gedragen wordt door iedereen. Samen geven jullie het magazine inhoud, gewicht. Voor iedereen is een mooie rol weggelegd.

    Schrijven, fotograferen en interviewen
    Voorafgaand bepalen we  de onderwerpen die aan bod komen. Op de dag zelf ga je aan de slag met concrete stap-voor-stap-opdrachten. Ga je vandaag interviewen? Schuilt er een columnist in je? Of maak je een fotopagina? Kom je er even niet uit? Professionele tekstschrijvers, journalisten, fotografen en redacteuren helpen je. 

    Workshops: schrijven, fotografie en interviewen
    Je krijgt de nodige schrijf-, interview- en fotografietips van ons. Vervolgens verzorgt het team van Magazines Maken de eindredacie en vormgeving. Een aantal weken later ligt het magazine op je bureau.

    Een geweldig visitekaartje en een resultaat om heel trots op te zijn!
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    5 - 500 personen

    Improviseren kun je leren! 
    Iedereen improviseert, in het dagelijks leven of op je werk. Maar pas wanneer je denkt "Wat ik ook doe, dit probleem/ deze situatie is niet op te lossen!" is het moment dat je echt moet kunnen improviseren. Omdat improvisatie op impulsen werkt, wordt er in deze workshop veel gelachen. Maar jullie leren vooral de praktische vaardigheden van improvisatie aan.

    In het bedrijfsleven, dat nu onzekerder is dan ooit, is het zeer rendabel als je snel kunt beslissen in onverwachte situaties. Grote onderwijsinstellingen zoals Harvard Businessschool (en in Nederland Nyenrode Business Universiteit) hebben niet voor niets improvisatie opgenomen in het lesaanbod.

    Leer zaken als;
    - Wat houdt improvisatie in?
    - Wanneer zet je het in?
    - Hoe werkt je brein daarin mee of tegen?
    - Kun je er controle over hebben of "glij" je steeds terug in-the-box?? En zo ja, is er een workaround? 

    Deze training is bedoeld voor teams die willen leren out of the box te denken. Ervaar het en leer concrete werkwijzen om te improviseren.

    In deze training leer je:
    - denken in mogelijkheden (in tegenstelling tot onmogelijkheden)
    - out-of-the-box redeneren
    - accepteren wat er is, en daarop verder redeneren ("ja, en", in plaats van "ja, maar")
    - samenwerken en ideeen van elkaar te implementeren

    Zet deze training in als; teamtraining, kickof van een (meerdaags) veranderingsproces, teambuildinssessie, of (in aangepaste vorm) een seminar inhoudelijk of als energieke boost tijdens een congres.

    De voertaal kan Nederlands of Engels zijn.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Wie gingen jullie voor?
    Reeds ruim 400 kleine en grote (nationale en internationale) bedrijven en instellingen hebben samen al ruim 500 keer de workshop afgenomen met groot enthousiasme. Denk aan bedrijven als Nike, Shell, Philips, AHOLD, KLM, Mars, NS, Heerema, maar ook diverse MKB-bedrijven.
    Tevens heeft een grote diversiteit aan ministeries, Gemeenten en overige overheidsinstellingen gebruik gemaakt van onze improvisatietrainers, evenals vele tientallen zorg- en onderwijsinstellingen

    Een greep uit de referenties van de vele 100-en enthousiaste opdrachtgevers:
     
    Ronald Plantinga (Philips lighting) 
    Dutch Entertrainment has proven to provide high-energy improvisation workshop to our global marketing team event earlier this year. All loved it. Would definitely recommend as an option to team dinner or other social event as a ''break'' to the hard work on business challenges. Needs nothing more than a room, some chairs and a receptive group to truly Accelerate things !

    Janine de Regt (projectmanager, Center for Medical Imaging)
    Freek is een energieke, ervaren leider van improvisatieworkshops. Hij neemt je als team telkens een stapje verder mee in de wereld van de improvisatie. Veelal met behulp van hele duidelijke opdrachten bereikt Freek dat alle deelnemers zich comfortabel voelen. Dit is van grote waarde indien het team bestaat uit zowel introverte als extraverte personen. De laagdrempelige benadering draagt bij aan een leuk teamuitje!

    Danielle van Pelt (directeur New Business, Beter/ ABN-AMRO)
    Beter is een dochteronderneming van ABN AMRO Bank N.V. Met onze ca. 100 medewerkers namen we deel aan de improvisatietraining. Ons bedrijf zat midden in een reorganisatie. Om de aandacht daar even van af te halen organiseerden we een bedrijfsuitje op de Efteling met de thema’s Inspiratie en Fun. Met name de workshop Improvisatie sprak ons enorm aan. Na wat heen en weer mailen, bellen en een face-to-face gesprek hebben we afspraken gemaakt over de invulling van de workshop afgesproken: insteek samen werken aan klantgerichtheid. Een beetje nerveus aan de dag begonnen want we waren erg benieuwd naar de aanpak en vooral de reacties van onze collega’s; onze zorgen waren onterecht. De workshop is een geweldige start van de dag geworden. Freek Verdult en collega’s hebben er door hun gedreven inzet en de prettige opbouw van het programma gezorgd dat iedereen fanatiek en vooral enthousiast heeft meegedaan. Er is ontzettend veel gelachen. Een absolute aanrader dus.

    8 - 200 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een inspirerende workshop voor ieder teamuitje of bijeenkomst (Ook online).

    Je hebt uitje, een teambuilding of een afscheid en je wilt daar iets verbindends doen.
    Dichter bij de zaak brengt je in no time dichter bij elkaar.

    In deze workshop word je door een heuse woordkunstenaar meegenomen in een super verrassend creatief proces.
    Op een heel laagdrempelige, vrolijke en inspirerende manier wordt iedereen begeleid in het schrijven van een gedicht.
    De onderwerpen worden vooraf met jou als opdrachtgever bepaald en kunnen heel divers zijn.
    Het resultaat:

    • iedereen is verrast is over het eigen creatief (schrijf-)vermogen
    • iedereen heeft een gedicht geschreven
    • iedereen draagt dat gedicht voor

    Oók met meer dan twintig deelnemers? Ja! Zelfs met meer dan honderd deelnemers!
    Hoe dan?! Je zult verrast zijn.

    Reacties uit eerdere workshops:

    "Wat ontzettend leuk dit!"
    "Nooit gedacht dat ik een gedicht zou schrijven!"
    "Ik heb niks met taal, maar dit was heel bijzonder!"
    "Ik ga dit gedicht zeer zeker persoonlijk voordragen aan mijn collega."
    "Heel leuk en heel zinvol"
    "Grappige opzet!"

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, speels, bezinnend, met humor, verrassend.
    Duur: plm. 30 - 120 minuten. (Al naar gelang de wens.)
    Deze workshop kan zowel online als live gegeven worden.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

     

    2 - 200 personen

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)

    Team/Crew:

    Maak in teams een film met behulp van een van onze ludieke storylines of eigen opdracht.  Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera. 

    Speelfilm/ Commercial of Recruitfilm maken: (unieke storylines of eigen opdracht)
    Door de opbouw en ontwikkeling in het spel worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
    U zult versteld staan van het resultaat!

    Start Teambuilding door eigen functieverdeling maken:

    U kiest binnen uw team zelf wie de technische, creatieve, organisatorische of leidinggevende functies op zich nemen zoals: camera, geluid, regie, productie/ organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren.

    Welk team wint de Oscar voor de beste film, beste acteur of actrice en maakt de origineelste scene! 

    Maak vooraf een keuze uit een speelfilm, commercial of recruitmentfilm. 

    Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen. Ook zal er een hoog inspiratiegehalte voor de teams/crews bereikt worden omdat we uiteenlopende storylines aanreiken.

    Indien gewenst maken we van jullie thema, boodschap of onderwerp een eigen opdracht.

    Binnen en buiten mogelijk het gehele jaar!
    Elk team krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen. 

    Voor iedere scene (3 tot 4) hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Tijdens de borrel en diner worden de films gemonteerd! De jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in premiere en worden gepresenteerd via het grote scherm. .
    Tot slot gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een herinnering voor het leven! 

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    13.00 uur Ontvangst op locatie
    13.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
    14.00 uur Start filmen 
    16.30 uur Laatste team retour; (borrelen) 
    17.15 uur Aanvang diner (op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
    18.45 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking. 
    19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering) 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    20 - 600 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Filmteambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, functionaliteit, humor en het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemde teams combineert!

    Heb jij de leuke taak om al jouw collega's te verrassen met een origineel bedrijfsuitje? 
    FilmTeambuilding is uitermate geschikt om met grote groepen samen veel plezier te beleven.

    Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen! 

    Een groep van bijvoorbeeld 80 wordt verdeeld in 6 filmcrews. Binnen de filmcrew vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals: regisseur, cameraman/vrouw, geluid, licht,opnameleider, acteurs, figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen:)

    Alle films worden gemonteerd zodat het gepresenteerd kan worden tijdens jouw eigen Spetterende Oscar Awards Show!
     Filmteambuilding laat jou optimaal de wereld van film beleven met veel plezier & hilariteit. Ook zal het team spirit gevoel hoog zijn omdat een film alleen tot stand kan komen door samenwerking binnen de crew!

    Filmteambuilding is inclusief:
    * Professionele producent
    * Professionele begeleiding (regisseur per groep)
    * Professionele camera's
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief scriptwriting
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Basis rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakt script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Voorbeeld programma: 
    13.00 - 13.15 uur Ontvangst op locatie
    13.15 - 13.45 uur Plenaire sessie film maken
    13.45 - 14.30 uur Voorbereiding en brainstormsessies
    14.30 - 17.00 uur Start opnames vol plezier
    17.00 - 18.30 uur Borrel met hapjes
    18.30 - 19.00 uur presentatie films met oscar award show

    Andere mogelijkheden:
    * Commercial Maken
    * Televisieprogramma maken
    * Soap Maken
    * Videoclip maken
    * Favoriete scene maken
    * Mediatraining
    * Sketch Maken
    * Professionele Lipdub


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    40 - 1000 personen

    Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op een actieve en vooral ook speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen. 

    "Eindelijk begrijp ik waarom mijn mannelijke collega's steeds van die aparte humor maken en waarom mijn vrouwelijke collega's zo vaak samenscholen!"

    Ik ben toch geen aap?!
    Objectief gezien niet nee. Maar als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden! Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
    Of je nu wilt of niet, je speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.
    Deze humorvolle workshop leert je hoe je dat spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. 

    Actief aan de slag
    In twee uur tijd zul je van alles beleven. 
    Je gaat sokken ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker. Je gaat op cruise naar de Caraïben en zult aanspoelen op een tropisch eiland. Je zult een bijzondere treinreis maken en je wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.). 
    En ondertussen ligt daar ook nog eens die tros bananen van de trainer...
    Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in dit soort situaties door al die andere 'apen' beïnvloed wordt.

    "Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"

    Nooit meer hetzelfde
    Het wordt een onvergetelijke workshop. Want als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zal je leven nooit meer hetzelfde zijn. En-passent ontdek je ook nog eens waarom we zeggen dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.

    Eigen positie
    Het effect? Je krijgt tools in handen om je eigen positie te bepalen op de rots. Hoog in de top, of comfortabele ergens onderaan. (Waar óók bananenplanten groeien...) En je leert eindelijk hoe je die bullebak kunt beïnvloeden of die muurbloem kunt laten bloeien.
    En als slagroom op de bananentaart krijgt de sociale cohesie binnen je team of afdeling een positieve boost.

    Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz.
    (Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.)
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 200 personen
    Speciaal voor iedereen die op zoek is naar een teamuitje of teambuildingsactiviteit binnen de huidige maatregelen: onze online workshops!! 

    Tijdens de workshop homemade videoclip maken, maken jullie als team, op jullie eigen locatie, allemaal een onderdeel van jullie eigen videoclip of lipdub. Jullie kiezen zelf het liedje. Wij zullen het liedje verdelen over het aantal personen dat meedoet. Ieder krijgt zijn/haar eigen stukje en rol in de videoclip! Bedenk hier de leukste dansjes, acties of gekkigheden voor. Voor tips kan je altijd bij ons terecht.

    Na de verdeling en het instuderen is het zover: het is tijd om je eigen clip op te nemen. Je kunt hiervoor gewoon je mobiele telefoon gebruiken. Wanneer je jouw stukje van het lied hebt opgenomen, deel je deze met ons. Wij monteren alle losse stukjes tot één te gekke videoclip. Uiteraard wordt het een flitsende clip, inclusief effecten. Zo hebben jullie, apart van elkaar, toch samen iets heel gaafs gemaakt. 


    Ook kun je voor de horrorfilm kiezen: speel jij de detective of het slachtoffer in jullie eigen horror? Ook bij deze activiteit krijgt iedereen een eigen onderdeel om te verfilmen. Alle gefilmde beelden zorgen, na montage, voor één lange speelfilm waarin jullie allemaal een hoofdrol spelen! 

    Ook het maken van een lipdub of het spelen van een hilarische pubquiz behoren tot de mogelijkheden. En dat allemaal gewoon vanuit huis! Op afstand, maar toch samen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
    10 - 500 personen

    Een muzikale strijd!
    De Top 2000 is al sinds 1999 een jaarlijks terugkerend fenomeen op de Nederlandse Radio. Luisteraars mogen stemmen op hun favoriete nummers en stellen zo een lijst van de “2000 beste liedjes ooit” samen. Tijdens de Top 2000 Quiz speelt u in teams tegen elkaar in verschillende spelrondes waarin de muziek uit deze lijsten centraal staat.  Één en al gezelligheid en verbroedering. De Top 2000 Quiz kan plaatsvinden bij u op locatie of op een mooie externe locatie in een plaats naar keuze.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.
     
    Arrangementen
    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Bekijk het programma op onze website voor meer details: Top 2000 Quiz Arrangementen 

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 2000 personen

    Plezier Teambuilding Creatief Samenwerken Entertainment & Hilariteit!
     
    Speel samen met jouw collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera)een vooraf bedachte route aflegt.
     
    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen!
     
    Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
     
    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.

    Echt maatwerk:
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.

    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.

    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.

    Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!
     
    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    Lipdub Teambuilding is inclusief:

    * Professionele Producent
    * Professionele begeleiding
    * Steadicam operator met faciliteiten 
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief scriptwriting
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props volledig verzorgt
    * Hulp bij uitzoeken rekwisieten op maat
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakt script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Prijs: vanaf €39,- p.p. afhankelijk van:

    - De wensen en behoeftes van jouw organisatie
    - Het doel dat je met Lipdub Teambuilding wilt bereiken
    - De groepsgrootte
    - Conceptontwikkeling en voorbereiding

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    20 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Overijssel begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!