Op zoek naar een origineel idee voor een bedrijfsuitje of teambuilding? Maak je eigen Reclamespot!
De Reclamespot mag je helemaal zelf bedenken en uiteraard krijg je van ons professionele ondersteuning om tot een mooi eindresultaat te komen.
Deze workshop wordt meestal in groepen uitgevoerd (Uiteraard kan, Indien gewenst, de groep ook in zijn geheel één reclamespot maken. Bij verdeling in groepjes ontstaat een "wedstrijd-sfeer" en dat maakt het vaak leuker. Bij het maken van één reclamespot is het makkelijker om te focussen op een eindresultaat dat ook daadwerkelijk ingezet kan worden als PR-materiaal.
Achteraf krijg je de gemonteerde versie van alle gemaakte reclamespots, inclusief titel en aftiteling naar keuze.
In overleg is het mogelijk om de “Professional”-versie van deze workshop te doen met meerdere begeleiders en een PR-filmpje als eindresultaat.
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Kijk voor voorbeelden op onze website: www.filmmetwillem.nl
Zo ben ik nu eenmaal! Ontmoet de archetypen in een van kwaad tot erger komedie met happy-end én een glasheldere take home message.
Maak kennis met medewerker "kom niet aan mijn pritstift" Rick, manager "touwtjes in handen" Tilly, directeur "Mijn deur staat altijd open" Dries, en "kantelkoning" Jack.
Verandergoeroe Jack zal kantoorgenoten Rick en Tilly wel even omturnen tot enthousiaste en vooral flexibele medewerkers. In een hilarische show van 50 minuten zie je hoe dat niet bepaald loopt zoals hij in gedachten had. In het interactieve gedeelte na afloop ervaar je hoe het ook anders kan; Ontspannen veranderen!
Door samen te lachen om herkenbare verander- en communicatie valkuilen voorkom je dat jullie team in de "zo ben ik nu eenmaal" houding en de "zo doen we het hier cultuur" terecht komt.
Deze onvergetelijke archetypes maakten inmiddels honderden teams lachend bewust wat er nodig is soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei. We weten het wel, maar doen we het ook?
Deze theatervoorstelling is niet alleen van schouwburgniveau, hij gaat ook nog eens over hilarisch herkenbare werksituaties. Je herkent jezelf en je collega's in de tijdloze archetypes en wordt serieus aan het denken gezet over hoe jij zelf met verandering omgaat. "Zo ben ik nu eenmaal" en "Zo doen we dat hier" klinken nooit meer hetzelfde.
“Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’
"Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."
"De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen"
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op https://www.studiospaak.nl
Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven?
De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!
De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!
In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen.
De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden!
1 team. 1 box. 1 taak. 1 timer. Out of the Box Is dé ultieme teambuilding activiteit voor ieder gezelschap. Denk ‘Out of the Box’ om als eerst Out of the Box te raken. Daag andere teams uit en kroon jezelf tot winnaar van deze unieke Escape Room!
Denk anders dan andere teams
Ieder team heeft dezelfde Box, krijgt dezelfde taken en start op hetzelfde moment. Maar.. Ieder team is uniek en heeft dus andere specialiteiten. In Out of the Box gaan jullie in teamverband op zoek naar de laatste code. De laatste code om Out of the Box te raken. Dit uitje combineert dé leukste Escape games in een unieke Box. Dit is een must-have ervaring die je moet meemaken..
Een gezonde spanning en humor
Jullie nemen plaats rondom de Box. Wie is de beste puzzelaar? Wie is er een held inwiskundige spellen? De Box zit bomvol ingenieuze games: ingewikkelde codes en wiskundige spellen worden afgewisseld met toffe puzzels en geluidsfragmenten. De combinatie hiervan zorgt ervoor dat jullie uiterst geboeid blijven.
Stilzitten en toekijken is geen optie. Iedereen moet meedoen. Elke oplossing leidt weer naar een andere puzzel. Werk samen en denk eens echt 'Out of the Box'. Welke groep werkt het beste samen en vindt als eerste de code die leidt naar de overwinning?
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Groepsgrootte: vanaf 5 tot 2500. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.
Onze tip: combineer Out of the Box met een lunch, diner of borrel!
Deze orignele teambuilding laat je team zien dat een ketting zo sterk is als zijn zwakste schakel. Hoe goed verenigen je teamleden zich met elkaar om deze opdracht tot een succes te maken? Bouw met je hele team een goedlopende kettingreactie (denk aan een knikkerbaan, Rube Goldberg of der Lauf der Dinge). Je hoeft niet technisch te zijn voor deze leuke en uitdagende teamactiviteit, dus haakt iedereen aan! Bekijk het filmpje op www.youtube.com/watch?v=3A_iM69_D_E
Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9,2 gemiddeld!
(bron: klantenvertellen.nl)
Succes verzekerd met deze plezierige team-uitdaging. Deze workshop gaat om samen bouwen aan succes, waarbij creativiteit en technische kennis op ieders niveau kunnen worden ingezet.
Als alle teamleden hun opdracht goed hebben uitgevoerd, kán de kettingreactie niet misgaan! Kies zelf je materialen uit een bijzondere collectie huis-tuin en kantoorartikelen en leef je uit!
REACTIES DEELNEMERS:
"Heel gaaf hoe ieder stukje samenkomt tot een spetterend eindresultaat"
Charlotte Hendriks, Unilever, (bron:klantenvertellen.nl)
"Uiterst knap hoe je in een korte tijd van complete chaos kunt komen tot een groot samenhangend / samenwerkend system. Er wordt op een leuke manier aanspraak gedaan op ieders creativiteit en samenwerking. En als het dan werkt, heerst er euforie. Aanjagers, dank voor deze leuke energizer!"
Mari van der Burgt, Weir Minerals, (bron:klantenvertellen.nl)
Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen.
Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.
Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.
Zie hieronder de mogelijkheden:
- 60’s & 70’s
- 80’s & 90’s
- 2000 tot nu
- Nederpop
- Divers
Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster.
Inclusief:
- Popquiz
- Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
- 3-gangen diner
- Locatiehuur
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW
JOUW IDEALE BEDRIJFSUITJE, PERSONEELSFEEST, DINNERSHOW EN MAAK JOUW EVENT NOG COMPLETER MET TOP COMEDY
Comedy Events is de nr1 organisatie van Nederland op het gebied van comedy en cabaret. Met het grootste netwerk brengen wij de allerleukste comedians voor ieder moment.
De comedians die optreden zijn bekend van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, BNN/VARA, Comedy Central, Lowlands, RTL en SBS. En daarbij zijn onze shows altijd onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies.
Samen stappen we in het magische wereldje van echte stand-up comedy. Ideaal als dinnershow, reguliere line-up show of als fungedeelte tijdens jouw event. Daarnaast is Comedy Events ook de juiste organisatie voor het bedrijfsleven. Bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, maatwerk of workshops en trainingen. Niets is ons te gek.
Hoe gaaf is het om samen te genieten van een echte comedyshow? Wij maken alles bespreekbaar en kunnen al jouw wensen realiseren.
WORKSHOPS/TRAININGEN/COACHING
Naast onze comedyshows verzorgen wij ook de meest leuke workshops en trainingen. Je ervaart hoe het is om een stand-up comedian te zijn. Maar ook onze workshops zijn zeer nuttig in het bedrijfsleven.
Ontwikkel je zelfvertrouwen door voor een groep mensen te spreken. Ontdek wat jouw stijl is en lach vooral erg veel met en om je werkgever en collega's. Onze workshops zijn altijd onder leiding van een professionele comedian. Als geen ander weten wij hoe je iemand het beste kan coachen en trainen.
Het is mogelijk om in groepen te werken. 1 op 1 trainingen zijn ook zeer populair.
2 UITJES TIJDENS 1 EVENT. CHECK SNEL DE MOGELIJKHEDEN
Comedy Events geeft iedere organisatie de kans om 2 uitjes te kiezen tijdens 1 event. Je geniet van een professionele comedyshow en je mag daarnaast ook die toffe workshop beatbox of stand-up comedy volgen. Een professionele trainer neemt je mee in hun bijzondere wereld. Of wat dacht je van virtual reality? Racen tegen Max Verstappen, een ace slaan tegen Rafael Nadal of Roger Federer. Misschien gooi jij wel al jouw collega's van de baan met de perfecte strike.
Wij maken het iedereen naar zijn of haar zin. Entertainment van de bovenste plank.
Wij kijken uit naar jouw enthousiasme.
HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!
In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!
De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...
Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.
Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!
Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.
Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden.
Teambuildingeffecten van The Big Picture
Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals:
√ Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
√ Samenwerking tussen afdelingen versterken
√ Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
√ Projectplanning
√ Het stimuleren van creativiteit
√ Communicatiestrategie
√ Visualiseren van de toekomst
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!
Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen.
Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod.
Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat.
Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Tijdens de workshop Design met Duct Tape ga je onder begeleiding van een workshopbegeleider aan de slag met duct tape. De begeleider legt je stap voor stap uit hoe en wat je allemaal kan maken met het tape. Ga jij voor een sleutelhanger, pennebakje of toch voor een mooie bloem? Het kan allemaal en natuurlijk mag je je eigen ontwerp na de workshop mee naar huis nemen en kan je het gelijk gebruiken. Een workshop waar je nog lang van kan na genieten dus!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.
Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.
Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?
We beginnen met het aankleden van de teams.
Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.
Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.
Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.
Al onze quizzen zijn inclusief:
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Zeepkistenrace: het snelste uitje van het moment
Als je op zoek bent naar een vernieuwende, uitdagende activiteit, kijk dan eens naar de zeepkistenrace! Tijdens deze spannende activiteit worden je handigheid, creativiteit en snelheid op de proef gesteld. Bouw de snelste en beste zeepkist en win samen met je team eeuwige roem. Met schroevendraaier en schroeven, hamers en spijkers, tape en touw dagen wij je uit om een volledige zeepkist neer te zetten. Met deze zeepkist wordt écht geracet tegen elkaar!
De zeepkist bouwen:
Ga samen met je team aan de slag en bouw de beste zeepkist. Voor je aan de slag kunt gaan legt de jury de spelregels uit. Vervolgens neem je plaats aan je werkbank en dan begint de strijd. Iedereen start met hetzelfde geldbedrag om onderdelen mee aan te schaffen. Het is aan jou om dit geld zo efficiënt mogelijk te besteden. Koop je drie of vier wielen, of huur je zwaar gereedschap? De zeepkist is klaar zodra hij kan sturen en zonder hulp rechtop blijft staan.
Laat je niet kisten!
Is de zeepkist klaar? Dan is het tijd voor de jury om de zeepkist te jureren. Er zijn bonuspunten te krijgen voor de mooiste gedecoreerde zeepkist én voor het team met het meeste resterende geld. Dus zorg ook voor de mooiste zeepkist! Vervolgens is het tijd om te racen! De teams strijden tegen elkaar op het uitdagende racecircuit onder het spannende commentaar van onze fanatieke commentator. Doe goed je best want voor het winnende team is een prijs geregeld!
Prijzen
10 tot 20 personen € 55,00 p.p.
21 tot 30 personen € 45,00 p.p.
31 tot 40 personen € 37,50 p.p.
41 tot 50 personen € 32,50 p.p.
50+ personen op aanvraag
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Top 2000 Café MuziekQuiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met Muziekbingo avond waarin we jullie mee terugnemen naar al die fantastische nummers.
Duur
• Ongeveer 3 uur (ook korter mogelijk)
Starttijden:
• In overleg is alles mogelijk.
Details:
• Minimaal 25 personen
• Prijs is inclusief BTW
• Prijs is inclusief reiskosten
• Prijs is inclusief benodigdheden (zoals geluid, schermen etc)
• Prijs is inclusief een leuk kleinigheidje voor elke deelnemer (een herinnering)
• Prijs in inclusief Quizmaster
• Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Top 2000 Cup) en prijzen voor de winnaars van de muziekbingo's
Inhoud van het arrangement:
• Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rondom de lekkerste hits ooit.
• We draaien rondom de Quiz lekkere muziek
• Spontane Quizmaster
• Prijs voor het winnende team!
• Kleinigheidje voor alle deelnemers
Prijs:
• €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)
Bij grotere groepen korting mogelijk.
Een eigen recruitment/promotie film maken: wie zijn we, wat doen we, waar staan we voor en waarom is het zo leuk om bij ons te komen werken.
Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)
Maak met elkaar een film met behulp van een van onze storylines of jullie eigen opdracht.
Super Teambuilding!
Altijd al eens een filmscript willen schrijven, een professionele camera en geluid bedienen of zelf de hoofdrol willen spelen in een speelfilm of commercial?
Dan wordt dit uw moment of fame!
Welk team maakt de beste film, heeft de beste acteur of actrice en maakt de meest originele scene? U komt erachter tijdens de “Oscaruitreiking"!
Ieder team krijgt de beschikking over een professionele videocamera, verschillende ludieke storylines, opvallende kostuums en rekwisieten.
Teambuilding en rolverdeling:
Met uw team besluit u zelf wie de functies van camera, geluid, regie, productie/organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich nemen.
Na 3 uren zult u versteld staan van het resultaat!
Door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
Een uitdagende optie is dat iedereen een rol kiest die niet direct past bij de persoon in het dagelijks leven, zodat verborgen talenten aan het licht komen tijdens de première!
Nadat al het ruwe opnamemateriaal is ingeleverd op de montagekamer, gaat onze professionele editor aan de slag met het eindresultaat. Ondertussen praat u nog na en kunt u genieten van een borrel en een hapje.
Tot slot kijken we samen op een groot scherm naar het verrassende resultaat van alle filmploegen.
Jullie krijgen alle gemonteerde films na het event zsm opgestuurd en kunnen de film gebruiken voor eigen promotiedoeleinden.
Optioneel: om de film extra te professionaliseren kan onze camera man jullie scenes opnemen.
Het programma (voorbeeld) ziet er dan als volgt uit:
13.00 uur Ontvangst op locatie
13.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
14.00 uur Start filmen
16.30 uur Laatste team retour; (borrelen)
17.15 uur Aanvang diner (op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
18.45 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking.
19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering)
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
Een inspirerende workshop voor ieder teamuitje of bijeenkomst (Ook online).
Je hebt uitje, een teambuilding of een afscheid en je wilt daar iets verbindends doen.
Dichter bij de zaak brengt je in no time dichter bij elkaar.
In deze workshop word je door een heuse woordkunstenaar meegenomen in een super verrassend creatief proces.
Op een heel laagdrempelige, vrolijke en inspirerende manier wordt iedereen begeleid in het schrijven van een gedicht.
De onderwerpen worden vooraf met jou als opdrachtgever bepaald en kunnen heel divers zijn.
Het resultaat:
Oók met meer dan twintig deelnemers? Ja! Zelfs met meer dan honderd deelnemers!
Hoe dan?! Je zult verrast zijn.
Reacties uit eerdere workshops:
"Wat ontzettend leuk dit!"
"Nooit gedacht dat ik een gedicht zou schrijven!"
"Ik heb niks met taal, maar dit was heel bijzonder!"
"Ik ga dit gedicht zeer zeker persoonlijk voordragen aan mijn collega."
"Heel leuk en heel zinvol"
"Grappige opzet!"
Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, speels, bezinnend, met humor, verrassend.
Duur: plm. 30 - 120 minuten. (Al naar gelang de wens.)
Deze workshop kan zowel online als live gegeven worden.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!