Creatieve Uitjes in Bergen op Zoom

Filteren

Filters

Lente 2023
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
70 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Bergen op Zoom
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wilt u voor uw organisatie een groots evenement organiseren? Of zijn jullie nog zoek naar inspiratie om een onvergetelijke ervaring neer te zetten? Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van evenementen voor een groot aantal deelnemers maar ook een met een grootse beleving! 

    De Workshop Carrousel is een dag vol met inspirerende, creatieve en enerverende workshops. De deelnemers mogen zelf een keuze maken aan welke workshops ze deel willen nemen. Dit kunnen inhoudelijke workshops zijn, creatieve of fysieke workshops, enerverende of rustgevende alles is mogelijk! De dag wordt verdeeld in verschillende workshoprondes, waarin jullie steeds weer met iets anders aan de slag kunnen. Hieronder een greep uit de workshops die georganiseerd kunnen worden:

    • Theatersport
    • Improviseren
    • Cartoon tekenen
    • Visueel communiceren
    • Logo schilderen
    • Mindfulness
    • Meditatie
    • Tai chi
    • Creatief schrijven
    • Massage workshop
    • Authentiek spreken
    • Systemisch werken
    • Zingen
    • Stijldansen
    • Stembevrijding
    • Lachworkshop
    • Samenwerken
    • Percussieworkshop

    En er zijn nog veel meer varianten workshops mogelijk. Wij denken graag met u mee over de gehele organisatie van het evenement, of de invulling van een gedeelte. Maatwerk dat echt past! We zorgen altijd voor een onvergetelijke en inspirerende dag waar nog lang over nagepraat wordt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    100 - 2000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Race of the Robots daagt u op spectaculaire wijze uit. In teamverband ontwerpt u een robot van aluminium en verzinkt staal. Een vleugje 'hoogstaand techniek gevoel', een flinke dosis creativiteit en een partij strijdbaarheid bij het 'gamen' (om onderdelen te verdienen) maken van Race of the Robots een unieke teambeleving! In een zinderende finale strijden de teams, met de zelfgebouwde en op afstand bestuurbare robots, om de winst in de bloedstollende behendigheidsrace 'Race of the Robots'!

    Team Challenge met verrassende games
    Een deel van elk team gaat creatief aan de slag. De overige teamleden verdienen geld met het spelen van games. Met het gewonnen geld kunnen onderdelen worden gekocht in de 'Robot Store'.

    Race of the Robots
    In een echte arena gaan de verschillende robots strijden in een spannend toernooi. Er moeten diverse opdrachten worden uitgevoerd die de wendbaarheid, stevigheid en precisie van de gebouwde robot op de proef zullen stellen. Na het volbrengen van deze missie moet de robot zelf de eigen tijd stilzetten!

    Teamwork
    De controller van de robot moet - als in een estafette - worden overgenomen door elk teamlid. Dus elke behendigheidsronde is ook wérkelijk een teamaangelegenheid!

    Hoe onverschrokken, hoe handig, hoe bestuurbaar, hoe slim is de robot én het team dat daarachter schuilt? Welk team wint Race of the Robots?

    Programmaduur: ongeveer 3 uur.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over deze teambuilding het aanvraagformulier in!

    12 - 100 personen

    WORKSHOP LEER SPREKEN EN IMPROVISEREN MET HUMOR

    Durf jij uit je comfortzone te gaan en voor een te groep staan met jouw eigen grappen of komische verhalen? Leer spreken en improviseren tijdens deze mega leuke workshop. 

    Je leert alle basistechnieken van een professionele comedian. Er zijn diverse opdrachten die jij mag uitvoeren samen met je werkgever, collega's en/of vrienden. 

    Deze workshop is ideaal voor iedereen die zijn of haar zelfvertrouwen wil ontwikkelen, je wilt meer luchtigheid brengen tijdens jouw presentatie of performance of jouw organisatie kan wel een leuk uitje gebruiken. En misschien heb je wel ambities om een echte stand-up comedian te worden. 

    Er ontstaat erg veel teambuilding en je leert ook iedereen op een andere manier beter kennen. 

    Deze workshop heeft een duur van 2 uur en is voor iedereen een echte  meerwaarde. Een leukere workshop bestaat er gewoon niet. Comedy Events denkt graag met je mee over alle mogelijkheden en komt ook graag naar jouw locatie. 

    Humor brengt mensen samen!

     

     

    10 - 200 personen

    Het is al helemaal hip en happening, flexwerken en flexplekken. We werken vanuit huis of vanuit de lunchroom, zelfs vanaf onze vakantiebestemming gaat het werk gewoon door. Is er dan nog wel behoefte aan een vaste plek op het werk? 

    De Mag ik een vaste flexplek-show is een  komische theatershow over de voor en nadelen van het nieuwe werken. Een show waarin alle voorkomende vragen over het nieuwe werken op een ludieke manier aan de orde komen. De show is licht, informatief en humoristisch en uitermate geschikt voor meetingen en trainingen waarin dit onderwerp centraal staat.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen

    We leven in een tijd waar ontzettend veel mogelijk is. Veel meer dan dat wij voor mogelijk houden. In deze tijd kan een organisatie (van 100 tot 1500 mensen) in één dag een onvoorstelbare impactvolle onomkeerbare quantumsprong maken op het gebied van samenwerken, communicatie, realistische kracht en cultuur.

    InspirationCompany heeft een training ontwikkeld die laat zien dat er veel en veel meer mogelijk is dan wij denken. De training is vooral bestemd voor organisaties die alle krachten willen bundelen en in één inspirerende dag een enorme sprong voorwaarts willen maken.

    Er wordt gewerkt met kleurprofilering, insight theater, teambuilding, Patroon doorbrekend denken en handelen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    100 - 1500 personen
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziek avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2 uur. (korter en langer in overleg mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 20 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup)

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.
    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    20 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een muzikale strijd!
    De Top 2000 is al sinds 1999 een jaarlijks terugkerend fenomeen op de Nederlandse Radio. Luisteraars mogen stemmen op hun favoriete nummers en stellen zo een lijst van de “2000 beste liedjes ooit” samen. Tijdens de Top 2000 Quiz speelt u in teams tegen elkaar in verschillende spelrondes waarin de muziek uit deze lijsten centraal staat.  Één en al gezelligheid en verbroedering. De Top 2000 Quiz kan plaatsvinden bij u op locatie of op een mooie externe locatie in een plaats naar keuze.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.
     
    Arrangementen
    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Bekijk het programma op onze website voor meer details: Top 2000 Quiz Arrangementen 

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 2000 personen

    Wil je met jouw gezelschap een lipdub maken? Het opnemen van een lipdub staat garant voor een gezellige dag met collega's, vrienden of familie. Een onvergetelijk uitje. Kiezen jullie voor Beat It van Michael Jackson of Dancing Queen van ABBA?

    Kruip in de huid van iconische popsterren
    Camaraman? Check. Regisseur? Check. Jullie als iconische sterren? CHECK! Kies je favoriete nummer, tover je beste dansmoves tevoorschijn én actie. Met het maken / opnemen van een lipdub ben je popster voor heel even en beleef je een dag als nooit tevoren!

    Is iedereen klaar? Ready, Set and Go!
    Wij zorgen voor een cameraman, regisseur, camera en een verplaatsbare speaker met het door jullie gekozen lied, inclusief songteksten. Vooraf starten we met een presentatie, zodat iedereen weet wat een lipdub is en hoe belangrijk creativiteit is. Wij begeleiden het van A tot Z en stoppen niet voordat de puntjes op de 'i' staan!

    Voorbeeldprogramma van een lipdub:

    • Voorstellen regisseur en cameraman.
    • Verkleden.
    • Groepsindeling.
    • Oefenen per groep + tips.
    • Oefenen complete lipdub.
    • Opname (vaak meerdere keren, totdat alles er perfect op staat).

    Vakkundige montage lipdub
    Na afloop dragen wij zorg voor een vakkundige montage van de lipdub. Zo weten jullie zeker dat het eindresultaat er mag wezen!

    Ps. een lipdub maken is dé perfecte activiteit als (bedrijfs)uitje, promotiefilmpje én vrijgezellenfeest!

    Tijdsduur: 1,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 20 personen. Ideaal voor grotere groepen.
    Onze tip: combineer het maken van een lipdub met een lunch, diner of borrel! 

    20 - 1000 personen

    Zeepkistenrace: het snelste uitje van het moment
    Als je op zoek bent naar een vernieuwende, uitdagende activiteit, kijk dan eens naar de zeepkistenrace! Tijdens deze spannende activiteit worden je handigheid, creativiteit en snelheid op de proef gesteld. Bouw de snelste en beste zeepkist en win samen met je team eeuwige roem. Met schroevendraaier en schroeven, hamers en spijkers, tape en touw dagen wij je uit om een volledige zeepkist neer te zetten. Met deze zeepkist wordt écht geracet tegen elkaar! 

    De zeepkist bouwen:
    Ga samen met je team aan de slag en bouw de beste zeepkist. Voor je aan de slag kunt gaan legt de jury de spelregels uit. Vervolgens neem je plaats aan je werkbank en dan begint de strijd. Iedereen start met hetzelfde geldbedrag om onderdelen mee aan te schaffen. Het is aan jou om dit geld zo efficiënt mogelijk te besteden. Koop je drie of vier wielen, of huur je zwaar gereedschap? De zeepkist is klaar zodra hij kan sturen en zonder hulp rechtop blijft staan. 

    Laat je niet kisten! 
    Is de zeepkist klaar? Dan is het tijd voor de jury om de zeepkist te jureren. Er zijn bonuspunten te krijgen voor de mooiste gedecoreerde zeepkist én voor het team met het meeste resterende geld. Dus zorg ook voor de mooiste zeepkist! Vervolgens is het tijd om te racen! De teams strijden tegen elkaar op het uitdagende racecircuit onder het spannende commentaar van onze fanatieke commentator. Doe goed je best want voor het winnende team is een prijs geregeld! 

    Prijzen
    10 tot 20 personen € 55,00 p.p.
    21 tot 30 personen € 45,00 p.p.
    31 tot 40 personen € 37,50 p.p.
    41 tot 50 personen € 32,50 p.p.
    50+ personen op aanvraag 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    20 - 200 personen

    Een leuke teambuilding activiteit voor het hele bedrijf of afdeling? Doe de Teamfilm TV workshop of Film workshop.  Laagdrempelig en toegankelijk, iedereen kan meedoen. 

    Voor ieder type mens is er een rol in onze leuke creatieve workshop. Het leuke is dat je met je team de film of TV commercial helemaal zelf maakt. Je mag zelf de regie doen, filmen, acteren en meer.  Onze regisseurs helpen je natuurlijk een handje.

    Heb je een thema? Dan sluit deze leuke workshop gemakkelijk aan. Maar net zo goed bedenken we samen een leuk onderwerp voor de workshop.  Desgewenst maken we de workshop helemaal op maat met thema kleding, attributen, props en meer.

    Een populair thema op dit moment is het "personeel wervingspotje" Met het team maak je een filmpje om nieuwe collega's te werven. Want wie weet er nu beter wie in het team passen dan de mensen zelf! Naast dat dit een leuke creatieve workshop is heb je ook nog eens een waardevol filmpje waar je bijvoorbeeld een social media campagne mee kan voeren. Vraag ons naar de succesverhalen van andere klanten!

    O ja, een locatie. Natuurlijk is een fantasierijke locatie het beste zoals een kasteel of ergens in een mooie binnenstad. En ook daar helpen we je graag mee om een geschikte locatie te vinden.

    Teamfilm is al meer dan 15 jaar actief met Film en TV workshops in binnen- en buitenland, je bent bij ons in goede handen! 

    Laten we even bellen met elkaar dan lichten we de workshop en mogelijkheden toe. 

    Voor meer informatie kunt u ook het aanvraagformulier invullen.

    10 - 300 personen

    Deze toffe teambuilding brengt jouw team na al die maanden thuiswerken weer in verbinding. Bouw met je hele team een goedlopende kettingreactie (denk aan een knikkerbaan, Rube Goldberg of der Lauf der Dinge). Je hoeft niet technisch te zijn voor deze leuke en uitdagende teamactiviteit, dus haakt iedereen aan! Bekijk het filmpje op www.youtube.com/watch?v=3A_iM69_D_E

    Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9,2 gemiddeld! (bron: klantenvertellen.nl)

    Succes verzekerd met deze plezierige team-uitdaging. Deze workshop gaat om samen bouwen aan succes, waarbij creativiteit en technische kennis op ieders niveau kunnen worden ingezet. 
    Als alle teamleden hun opdracht goed hebben uitgevoerd, kán de kettingreactie niet misgaan!  Kies zelf je materialen uit een bijzondere collectie huis-tuin en kantoorartikelen en leef je uit!

    • Prijs: vanaf € 30 per persoon, minimale afname € 950
    • Geschikt voor: écht iedereen
    • Duur: 80-180 minuten, in overleg. 
    • Locatie: overal mogelijk, ook buiten!
    • Benodigheden: helemaal niets, wij verzorgen alles
       

    REACTIES DEELNEMERS: "Heel gaaf hoe ieder stukje samenkomt tot een spetterend eindresultaat" 
    Charlotte Hendriks, Unilever,  (bron:klantenvertellen.nl) 

    Uiterst knap hoe je in een korte tijd van complete chaos kunt komen tot een groot samenhangend / samenwerkend system. Er wordt op een leuke manier aanspraak gedaan op ieders creativiteit en samenwerking. En als het dan werkt, heerst er euforie. Aanjagers, dank voor deze leuke energizer! 
    Mari van der Burgt, Weir Minerals,  (bron:klantenvertellen.nl)

    5 - 100 personen

    Team 1... Ready?... GO! Het eerste team gaat de uitdagingen van het circuit te lijf onder het gejuich van het publiek. Maar wordt dit ook de snelste tijd?

    Van Pitstop tot Pimp Shop!
    Van ontwerp naar complete zeepkist, in teams van 4 tot 8 personen. Wie zijn verantwoordelijk voor het constructieve en creatieve deel? En wie spelen de games en opdrachten om geld te verdienen?

    Met het gewonnen geld kan worden geshopt in de Pimp-My-Ride Tuning Shop. Verkrijgbaar zijn de meest waanzinnige accessoires als ’dikke’ uitlaten, ’bling-bling’ zijspiegels, zwaailichten, alarmsystemen, LED verlichting, bull-bars, kentekenplaten met inspirerende en maffe teksten, etc.

    Grand Prix… action!
    In een waanzinnig spannende tijdrit voeren de chauffeurs een aantal zenuwslopende opdrachten uit met de zeepkist. Een combinatie van techniek, vernuftige uitvoering en snelheid maakt een winnend zeepkisten team…

    Een remwegtest wordt gevolgd door een chauffeurswissel, waarna een foutloze slalom leidt naar de whoop-de-doo’s en scherpe bochten in het circuit. Wat is de eindtijd? Hoeveel strafseconden worden erbij opgeteld? Kortom… Wélk team wint de Zeepkisten Grand Prix?

    Programmaduur: 3 tot 3½ uur.
    Vergaderfaciliteiten aanwezig.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte over dit bedrijfsuitje/ teamuitje het aanvraagformulier in!

    10 - 750 personen

    De Kluis in Huis is een zelfstandige escapegame welke op afstand of in verschillende ruimtes tegen elkaar gespeeld kan worden. Speel het als battle tegen je collega’s en laat ze zien dat jullie het slimste team zijn! Jullie krijgen een Kluis en per team van 2-5 personen een koffer opgestuurd. Welk team weet als eerste alle raadsels te ontcijferen en de Kluis te openen?

    Op het oog is het een rommeltje op tafel, maar jullie weten beter. Hier wordt nagedacht, worden aantekeningen gemaakt en worden oplossingen gevonden. De tijd vliegt. Normaal een goed teken, maar nu even niet! Jullie zitten midden in De Kluis in Huis. Binnen 2 uur moet de Kluis open!

    Zodra een team de koffer open heeft, zien zij vijf kistjes, afgesloten met hangslotjes en allerlei losse materialen. Stap voor stap worden raadsels ontcijferd en codes gevonden. Elk kistje dat opengaat, brengt het team dichter bij de cijfercode van de Kluis. Maar de timer tikt door en de andere teams zijn ook al ver op weg…

    Bij grotere groepen kan De Kluis in Huis begeleid door één van onze enthousiaste spelleiders. Na de ontvangst en speluitleg zal er met de juiste begeleiding voor gezorgd worden dat alle teams op scherp blijven. Mochten de teams te lang vastlopen op een onderdeel, zal de spelleider ze ook van tips voorzien, zodat de strijd tot het einde voelbaar is.

    Prijs kleine groepen (inclusief retour verzending)
    1 team: € 82,50
    2 teams: € 142,45
    3 teams: € 187,45
    4 teams: € 245,00

    Bent u met een grotere groep of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15 Ontvangst en speluitleg
    14:15 - 16:15 De escape game: De Kluis in Huis
    16:15 - 16:30 Afsluiting en nabespreking

    Inbegrepen binnen dit uitje

    • Per team een bomvolle koffer met opdrachten en raadsels
    • Een kluis met aftellende klok
    • Per team een kraskaart met tips

    Optioneel binnen dit uitje

    • Begeleiding ter plaatse
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    2 - 100 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Bergen op Zoom begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!