Afdelingsuitjes voor uw team!

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
412 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Zoeterwoude
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Gebruik alle kwaliteiten van je team is de sleutel tot succes in deze indrukwekkende teambuilding-activiteit.

    Strategische samenwerking: in groepen van ca 10 personen ontwerpt en bouwt u uw eigen door Rube Goldberg geïnspireerde kettingreactie. Ieder team start met een basis pakket om hun Kettingreactie te bouwen.

    Daarnaast kunnen ze materialen kopen in ‘de shop’. Om hiervoor geld te verdienen kan men allerlei kleine en grotere opdrachten doen. Van blikgooien en sjoelen tot de teamopdracht plankenkoorts*.

    In het begin bent je verdeeld in kleinere teams om individuele Rube Goldberg machines te bouwen. Lukt het vervolgens om hiervan één GROTE kettingreactie te maken? Dat is de ultieme samenwerking!

    *het arsenaal aan activiteit is uitgebreid.

    Denk aan:
    * Krant maken
    *
    challenge Three
    * plankenkoorts                      
    * pannenkoekenbakken
    * Schilderen                             
    * wereldbal
    * kennis arena
    *
    tbd

    Inclusief introductie, aftrap en finale hebben we 90 – 180  minuten nodig voor deze game.  

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!​

    20 - 200 personen

    In deze Muzikale Teambuildingsworkshop gaan jullie lekker samen zingen en swingen! 
    Ervaar de verbindende kracht van samen zingen en muziek maken en leer je collega’s op een andere, verrassende manier kennen!

    Dit krijgen jullie op de Muzikale Teambuilding:

    • Samenspel en samenzang
    • Mooie liedjes
    • Even uit je normale teamrol komen
    • Nog beter leren luisteren naar elkaar
    • Versterking van je teamspirit en binding
    • En vooral: veel vrolijkheid en plezier, want samen zingen is leuk!

    Dit is hoe het werkt:

    • Bij binnenkomst pakken jullie een drankje, terwijl de pianist vast wat speelt.
    • Met een aansprekend verhaal neem ik jullie mee in de wereld van de muziek.
    • Vervolgens doen we een warming up van het lichaam en de stembanden.
    • Daarna gaan we lekker swingen en zingen op meerdere liedjes.
    • Sommige liedjes gaan we zelfs meerstemmig maken. Ja, dat kunnen jullie!
    • Het gaat er niet om hoe goed je kunt zingen, wel om het plezier in de muziek.
    • Zingen iets te spannend voor jou? Neuriën mag ook. Of je pakt de tamboerijn.
    • Jullie leren echt naar elkaar luisteren, één geheel te vormen. Hoe beter de samenwerking, hoe beter het klinkt!  

    Muziek maken en zingen is goed voor de teambuilding? Hoe dan?
    Samen muziek maken en zingen doet wonderen voor je team! Iedereen heeft zijn eigen stem of partij, maar pas als je echt samenwerkt, klink je goed en gaat het swingen. Niet voor niets zeggen we dat muzikanten die al jaren samen op het podium staan,  op elkaar zijn ‘ingespeeld’. Zo werkt het ook in teams: door samen muziek te maken, ga je elkaar beter begrijpen en heb je meer verbinding met elkaar.

    Je hoeft niet muzikaal te zijn of goed te kunnen zingen!
    We gaan vooral veel plezier maken! Kijk maar naar het filmpje waar je een team samen het liedje ‘Let the sunshine in’ ziet zingen.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    Ik verzorg al jaren Muzikale Teambuildingsessies. Tientallen teams hebben al ervaren hoe leuk dat is: : van teams van UWV, de SVB, de Onderwijsraad, het RIVM, teams van leraren en handhavers tot de top van een ministerie. Ik krijg iedereen samen aan het zingen en swingen! 

    Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    6 - 40 personen

    Ontdek het mysterie met 'Niets Is Wat Het Lijkt!', een zinderend groepsspel op locatie. Ideaal voor grote groepen vanaf 30 personen! Een fascinerende mix van een escape room en het 'bekende mollen tv-programma'. Weliswaar zonder mol, maar vol puzzels, raadsels en tactische uitdagingen van alle soorten kennisgebieden.

    Het spel is uitermate geschikt voor bedrijfsuitjes, familiefeesten en teambuildingevents. Dit levendige spel is geschikt voor groepen van 30 tot 100 personen, waarbij teams van 4 tot 5 spelers hun kennis, inzicht, groepsgeest en gevoel voor humor gebruiken om te strijden voor de grootste geldpot. De druk van de tijd is voelbaar: elke seconde telt, aangezien tijd letterlijk geld wordt in deze spannende zoektocht!

    Via een speciaal ontwikkelde app voor 'Niets Is Wat Het Lijkt', bepalen de teams hun eigen strategische koers binnen het spel, waarbij plezier en strategie hand in hand gaan. Samenwerken is de sleutel; elke correcte oplossing voedt de geldpot, maar wees waakzaam - vergissingen zijn kostbaar. Met jokers in het spel en de race om een geheimzinnige groene box, blijft de spanning tot de laatste minuut. Want 'Niets Is Wat Het Lijkt!' in deze spannende teamgame.

    'Niets Is Wat Het Lijkt!' kan overal gespeeld worden. We helpen je graag met het vinden van de perfecte setting i.s.m. met onze partnerlocaties.

    Is jouw team de andere teams te slim af? Ontdek het zelf in dit boeiende en tactische teamavontuur!

    Dit wordt een uitje om nooit te vergeten!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    30 - 100 personen

    Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor. 

    Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.

    Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.

    Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.

    Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.

    Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.

    Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.

    We kijken uit naar je enthousiasme!
    Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events

    1 - 2500 personen

    Duplo Building Game is een spannend teambuildings spel dat helemaal gebaseerd is op efficiënt samenwerken. De deelnemers gaan in teams met elkaar de competitie aan om op een zo snel en effectief mogelijke manier torens te bouwen van Duplo stenen. 

    Iedere deelnemer heeft zijn eigen functie en bijbehorende taken en verantwoordelijkheden. In verschillende rondes worden de teams uitgedaagd om steeds hun processen te optimaliseren en een zo hoog en zo mooi mogelijke toren te bouwen en hierbij zoveel mogelijk kosten te besparen.

    Deze game is uitermate geschikt om teams op een ludieke manier in korte tijd kennis te laten maken met de principes van efficiënt samenwerken. De deelnemers ervaren hoe ze onderdeel zijn van het gehele proces en hoe hun eigen functie en rol daarin het resultaat kan vergroten en verkleinen.  

    De Duplo Building Game kan ook geboekt worden samen met de Tante LEAN Show en heet dan de Duplo LEAN Game. De Game wordt dan voorafgegaan door een interactieve theatershow waarin de principes van LEAN op een humoristische manier worden gepresenteerd.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    20 - 200 personen

    Ben je opzoek naar een uniek event met je collega`s of relaties? Dan is het sportwagen event iets voor jou! Rij met de Audi R8, Ferrari, Lamborghini, Mercedes, Maserati of een Tesla S weg vanaf je eigen bedrijf.

    Uiteraard zit er naast je onze instructeur, die je precies verteld hoe je het beste kunt rijden in deze sportwagens.

    Dit bedrijfsuitje/personeelsdag is er één om nooit meer te vergeten. Alles wordt op maat gemaakt, wij kennen alle mogelijkheden en jij kent je collega’s. Wat past er bij jullie? Wat is jullie budget? Welke locatie komt het beste uit? Samen maken we er een onvergetelijke dag van.

    Je kunt deze activiteit ook leuk combineren met bijvoorbeeld:

    • * Blokarten
    • * Slipcursus
    • * Helikopter vliegen
    • * RIB boot varen
    • * Quad rijden
    • * Off-road rijden
    • * Segway rijden

    Vraag vrijblijvend je offerte aan via onderstaand formulier en we bekijken samen de mogelijkheden!

    10 - 100 personen

    Wie is te vertrouwen? En wie niet? Boek nu Wie is de Rat als stadsspel en ervaar een levensechte “De Mol” ervaring in een stad naar keuze.

    Een van jullie is niet te vertrouwen, maar wie?
    In een interactief spel ervaren jullie hoe het is om zelf te mollen. Geïnspireerd door “Wie is de Mol”, maar dan nét even anders. Werk samen met je teamgenoten en voltooi listige doe- en denkopdrachten om zoveel mogelijk geld bij elkaar te verdienen. Maar pas op: helaas is een iemand in het team niet te vertrouwen, maar wie?

    Ontdek de stad en ontmasker De Rat
    - Een interactief stadsspel met “De Mol” elementen vol sabotage, verraad en teambuilding om een stad naar keuze te ontdekken.
    - Vernieuwde opdrachten, een interactieve app-game en diverse stemmingsrondes om de Rat aan te wijzen.
    - Inclusief verraderlijke begeleiding, bedrieglijke spelmaterialen en een spannende prijsuitreiking.

    Win de strijd om de felbegeerde trofee
    Jullie strijden in teams tegen elkaar. Het winnende team gaat naar huis met de felbegeerde trofee. Uiteraard worden de Ratten ook in de spotlights gezet voor het uitvoeren van de verschillende rattenstreken. Wij zijn benieuwd: wie kun jij nog vertrouwen in de toekomst?

    5 - 2500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes


    Het You2 virus breekt uit!  Ga de DNA Challenge aan: 
    Daag uw personeel uit door te kiezen voor een event waar elke deelnemer wordt geprikkeld zijn grenzen te verleggen en dat alles met een flinke dosis humor, spanning en zelfreflectie.

    Ontdek nieuw talent in Uzelf!

    De DNA Challenge!
    De teams worden gevormd en uitgerust met een Ipad waarna ze zich begeven in een andere dimensie waar fysieke en creatieve uitdagingen hand in hand gaan met duistere praktijken als spionage, sabotage, infiltratie en alerts.

    Welk team is stressbestendig genoeg om het verspreiden van het You2 VIRUS te voorkomen teneinde de mensheid te redden van een gruwelijke ondergang? Wie durft zich bloot te geven aan de gevaren en weet het juiste DNA profiel te ontmaskeren dat resistent is tegen het steeds sneller om zich heen grijpende You2 VIRUS? Zal er iemand onverhoopt besmet raken door onnadenkendheid, concentratieverlies of slim spel van de tegenstander?

    De winnaar redt de wereld en schrijft wellicht geschiedenis als de volgende superhero in een nieuwe marvelmovie!!

    The Challenge:
    Na een korte introductie gaan de teams aan de hand van de uitdagingen (alerts, foto en filmopdrachten) locatiepunten opsporen. Hiermee kunnen ze een deel van een DNA-streng bemachtigen hetgeen uiteindelijk beslissend zal zijn voor het behalen van de resistentie tegen het You2 virus. ‘ Alerts’ waarbij het team zo snel mogelijk extra opdrachten moet uitvoeren, geven deze quest een extra stressimpuls mee om de koelbloedigsten onder de teams een voorsprong te geven op de voorzichtige spelers in het spel. De strijd tegen het virus wordt extra spannend  als teams met gadgets hun tegenstanders tijdelijk kunnen uitschakelen.  

    De locaties en real-time-scores van alle teams zijn voor iedereen zichtbaar op de ipad, hetgeen tot een bloedstollende race tegen de klok zal leiden. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    14.00 uur Instructie, en start videoboodschap
    14.15 uur Aanvang spel
    16.30 uur Einde spel (borrel)
    16.45 uur Onderhandeling en prijsuitreiking (presentatie van de leukste foto's en video's
    17.00 uur Einde van het programma. (Na het event worden alle foro's en video's naar u opgestuurd)
    17.00 uur Borrel en evt. diner

    20 - 500 personen

    Haka Teambuilding
    Iedereen kent wel de ‘krijgsdans’ van de haka, die door de All blacks of (iets minder bekend) de Silver Ferns wordt gedaan voor hun rugbymatch. Wist je dat dit soort krijgsdansen op alle eilanden in de South Pacific worden gedaan? Klaas Faka’hafua kent er alles van, omdat hij geboren is op het eiland Tonga. Samen met zijn partner, Hilde Goris, brengt hij in een teambuilding de kracht van de èchte haka tot op de werkvloer. Ze doen dit al jaren samen in retreats, ook internationaal.

    Ingepast in een groter geheel, zorgen wij voor stoom aflaten tijdens pauzes en een opbouw naar de apotheose van een mannelijke en de vrouwelijke haka samen te doen. Maar de haka workshop is een teambuilding op zich. Prachtig en heel bijzonder om de kracht van de eenheid in je team letterlijk te ervaren! Een onvergetelijke ervaring om dit met een native te doen, ook al kan de tekst in het Nederlands/Engels worden gegoten!

    We kiezen een haka uit die passend is, en passen die zo aan dat ook het aanleren haalbaar is :

    • Uitdagingen overwinnen
    • Afscheid nemen bijvoorbeeld van een afdeling of product, verhuizing
    • Respect tussen mannen en vrouwen
    • Doelen behalen
    • Teambuilding
    • Zelfontwikkeling : zelfvertrouwen, conficthantering, verbindende communicatie…

    Duur workshop :  3 a 4 uren (kan mits kleine aanpassing in prijs ook in verschillende delen doorheen de dag gebracht worden)

    Kostprijs : vanaf 35 personen 35 EUR per persoon
    -                   vanaf 100 personen 25 EUR per persoon

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    25 - 200 personen

    De Alleskunner:
    Het bekende tv-programma omgezet in een dagdeel teambuildingprogramma. Perfect voor de onderlinge spirit en om te ontdekken hoe competitief jouw collega’s nu echt zijn! Anders dan op TV valt er vandaag niemand af en is er geen individuele winnaar, maar een winnend team!

    Hoe ziet het programma eruit:

    We schuiven alle tafels naar de zijkant en creëren een ware Battle arena in het midden van de ruimte. Ieder team van 5-6 personen heeft een tafel aan de rand van de ‘arena’. Het team met een ideale mix tussen slimheid, creativiteit, behendigheid, accuraatheid, handelings- en reactievermogen maakt de meeste kans om er met de overwinning vandoor te gaan!

    De spellen in dit programma bieden een leuke afwisseling van actie, een race tegen de klok en breinkrakers. Tussen de spellen door is er genoeg tijd om samen te borrelen of wat hapjes rond te laten gaan. Dit zal zorgen voor een gezellige, relaxte sfeer.

    De Alleskunner spellen:
    Er zijn een aantal individuele uitdagingen, die door ieder teamlid voltooid moeten worden binnen zo snel mogelijke tijd, bijvoorbeeld het bouwen van een toren. Hebben jullie een vaste hand? Ook zijn er battles die je met jouw team tegen een ander team speelt, zoals tic tac too met beerpong cups. Tot slot zijn er nog een aantal spellen die met alle teams tegelijk worden gespeeld en waarbij het draait om een zo goed mogelijk resultaat binnen een bepaalde tijd.. Hier wordt bijvoorbeeld jullie kennis getest tijdens het quizonderdeel of jullie richtingsgevoel bij de geblindeerde bouw-challenge.

    Alle onderdelen zijn tafelvarianten en zijn goed speelbaar voor alle doelgroepen en in alle ruimtes.

    Kortom de alleskunner is ook een mix van capaciteiten als: handelingssnelheid, accuraatheid en reactievermogen

    Tussen de drie ronden door is er een korte pauze. Drankjes worden bijgevuld en is er tijd voor gezelligheid. Het is ook mogelijk om te combineren met een 3-gangen diner. Het programma wordt afgesloten met een hilarische prijsuitreiking. 


    Planning teambuildingprogramma:
    (Starttijd bepalen jullie zelf) Voorbeeld:

    15.00 uur Ontvangst gasten op locatie
    15.15 uur Teamindeling en Instructie Alleskunner
    15.30 uur Start spelonderdelen
    17.15 uur Einde onderdelen en borrel 
    17.30 uur Hilarische prijsuitreiking en evaluatie
    17.45 uur Einde


    De teambuilding spellen en bedrijfsuitjes kunnen bijna overal georganiseerd worden.
    Wij controleren voor de zekerheid (in de offertefase) altijd de omgeving voor de activiteiten. De gewenste ruimte voor de binnen teamuitjes nemen we met jullie door zodat we zeker weten dat deze geschikt is om de activiteit te kunnen uitvoeren.


    Voor meer informatie over dit uitje, of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 180 personen

    Met vrienden of collega's een leuke tijd in een grote stad in Nederland of België beleven? De Ranking the Stars van Huisbrand Events onthult allerlei geheimen tussen de gerechten door, kleine onthullende dingetjes die je het liefst niet aan elkaar had willen vertellen, maar door dat wel te doen de noodzakelijke hilariteit teweeg zal brengen. Een groepsuitje met 'een bite' dus. Kent u nog dat Tv-programma? Zoiets moet u verwachten, en dat u voortdurend in de lach schiet natuurlijk. 

    Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste quizmaster, die niet schroomt de geheimen van gepast commentaar te voorzien.

    Voordat jullie meedoen aan dit gezellige spelprogramma, worden een paar dagen van tevoren vragenlijsten rondgestuurd. Eenmaal bij elkaar gekomen, zijn alle ins- en outs bij ons bekend, en wordt door onze spelleider afwisselend een meerkeuze of open vraag gesteld aan alle deelnemers.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in teams of koppels en elk team gaat proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie heeft de meeste baantjes gehad in z'n leven? Welke dame staat minstens een uur voor de spiegel? Wie drinkt er af en toe een borreltje teveel?

    Ook gooien we er een paar muzikale intermezzo's tussendoor waarop u lekker kunt meedeinen. De beste 'Ranker' weet alle vrienden en familie op waarde te schatten. Na elke vragenronde volgt er een uiteindelijke puntenscore. Uiteindelijk ontvangt de winnaar de niet te onderschatten Ranking The Stars hoofdprijs.

    Inclusief:
    - Feestelijke presentatie door professionele quizmaster
    - Prachtige Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaar
    - Gezellige locatie in centrum van de stad
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!

    Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.

    Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.

    Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.

    Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom georganiseerd worden.

    Programma voorstel
    14:45 - 15:00  Ontvangst en speluitleg
    15:00 - 16:00  Eerste deel: Ranking your Team!
    16:00 - 16:15  Pauze
    16:15 - 17:15  Tweede deel: Ranking your Team!
    17:15 - 17:30  Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enquête met door jullie zelf geselecteerde vragen
    • Enthousiaste presentatie
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Online presentatie via Zoom
    • Toevoeging van eigen vragen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige vragen/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!

     

    10 - 200 personen

    Ontdek de omgeving op een leuke en milieuvriendelijke manier! Heerlijk in de buitenlucht gaan jullie opzoek naar leukste verborgen plekjes in de omgeving, klik zoveel mogelijk foto opdrachten om uiteindelijk met de trofee naar huis te gaan!

    Wat is E-chopper tour
    - Professionele begeleiding gedurende de gehele dag
    - Gebruik van E-chopper en de speciaal ontwikkelde Uitjes en Eten app
    - Trofee voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Vol enthousiasme worden jullie ontvangen door de begeleider worden jullie ontvangen door de begeleider van Uitjes en Eten. Vervolgens worden jullie verdeeld in verschillende teams. Ieder team ontvangt een unieke inlogcode voor de Uitjes en Eten app. Hierin vinden jullie een routebeschrijving, plattegrond, klikopdrachten en de uitdagende ‘tussendoorklikjes’.
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    8 - 2500 personen

    Onze Pubquiz is een spannende en uitdagende trivia-ervaring. De pubquiz biedt een unieke en interactieve ervaring die zich door een reeks boeiende vragen en opdrachten laten leiden.

    Maak van jouw evenement een knaller met de ultieme interactieve pubquiz!

    ✅ Volledig op maat gemaakt in jullie eigen huisstijl — gratis inbegrepen
    ✅ Inclusief gratis welkomstsheet en kosteloos eigen vragen toevoegen
    ✅ Meer variatie dan standaard quiztools: verkiezingsvragen, weddenschappen, mini-games, karaoke, open vragen en meer
    ✅ Simpel in gebruik: antwoorden via stemkastje of telefoon
    ✅ Bewezen succes met 3.000 quizzen per jaar en een gemiddelde score van 4,9 uit 5,0 (1.000+ reviews!)
    ✅ Geschikt voor groepen van 30 tot 15.000 personen

    Informeer nu en maak van jouw teambuilding of bedrijfsuitje een onvergetelijke ervaring!

    30 - 2000 personen

    Wie kent het niet? Misschien wel de leukste spelshow op Tv van de afgelopen jaren en het gehele concept is nu ook in elke grote stad in Nederland en België te boeken. Wie kent wie het beste? Een hevige strijd zal er tussen de sexen ontbranden, maar gelukkig is onze eigen Chantal Janzen of Tijl Beckand als jury aanwezig om te kijken welk team er het beste uit de verf komt. Dit uitje is uitermate geschikt als bedrijfsuitje of familieuitje. 

    Wie weet meer van de ander? De dames of de heren Zijn mannen nou echt beter in het verkeer en hoeveel paar schoenen hebben de meeste vrouwen zo gemiddeld in de kast staan? ? Wie weet wat mannen doorgaans beter kunnen en waar vrouwen goed in zijn? Onder leiding van een spontane quizmaster speelt elk team diverse grappige en ludieke spelronden. Eindelijk komen jullie te weten wie de ander het best weet in te schatten.

    Tussendoor kunnen jullie genieten van een heerlijk 3 gangen diner in een restaurant naar keuze. We wisselen op een leuke manier de gerechten af met de verschillende spelrondes.

    Uiteindelijk spelen jullie om de prachtige hoofdprijs en uiteraard om de eer. Je wilt natuurlijk niet thuis komen met het verhaal dat je afgedroogd bent door een paar giechelende dames of een paar zichzelf op de borst slaande macho's.

    Inclusief:
    - Enthousiaste spelbegeleid(st)er
    - Uitgebreid 3 gangen diner in een restaurant naar keuze
    - Spel benodigdheden
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Teambuilding
    - Op elke gewenste dag of tijdstip te boeken!

     
    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    Vaanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Bezorgkosten:
    Indien u het programma wenst op een locatie buiten de Randstad, Noord Brabant of Limburg werken wij met een bezorgkosten afhankelijk van de voorkeurslocatie. Deze kosten vermelden wij in het vrijblijvende voorstel en zijn vanaf € 100,00 excl. BTW. Daarnaast hanteren wij een minimum van 15 deelnemers. 

    Handige tip: 
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komen jullie niet aan het minimale aantal deelnemers? Als je bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kan je ook gewoon voor minder personen boeken! Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!  

    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    WegmetdeBaas biedt afdelingsuitjes met een speciaal karakter. U vindt hier veel afdelingsuitjes een combinatie van plezier en teambuilding.

    Het overzicht van afdelingsuitjes op WegmetdeBaas geeft activiteiten weer zowel in de stad als in de natuur. De omgeving, de sfeer en de situatie zijn anders dan op uw afdeling. Er ontstaat dan eenvoudig een ander contact. Ga met elkaar aan de slag, werk samen en maak plezier. De verschillende afdelingsuitjes kunnen met of zonder eten. U kunt vrijblijvend een offerte aanvragen door het aanvraagfomulier in te vullen met uw wensen op WegmetdeBaas.