Bijzonder afdelingsuitje in Weesp

Filteren1filter

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
398 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Weesp
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een spannend uitje!
    Bereid je voor op een meeslepende uitdaging! In de Secret Escape Game ben je gevangen en is de tijd je vijand. Kunnen jullie alle codes kraken en uit handen van de bewakers blijven? Dit spannende ontsnappingsuitje brengt jullie team samen voor een onvergetelijke ervaring vol adrenaline.

    Hoe werkt het?
    Na een uitgebreide speluitleg via de mail en telefonisch van onze begeleider, download je de app en ga je op pad. Stel teams samen en smeed samen strategiën voordat je aan het avontuur begint. Jullie doel? Ontsnappen! Om dit te bereiken, bezoeken jullie verschillende locaties in de stad, waar jullie puzzels oplossen en geheime aanwijzingen ontdekken. Denk strategisch en werk samen om als eerste alle codes te kraken en te ontsnappen aan de bewakers. 

    Wat heb je nodig?

    • Een opgeladen smartphone
    • De app, gratis te downloaden
    • Teamspirit en alertheid
    • Optioneel: Een powerbank of oplader voor na het spel

    Zijn jullie er klaar voor? Bereid je voor op spanning, avontuur en teamwork terwijl je jezelf onderdompelt in deze meeslepende ontsnappingservaring! Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 500 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Vrolijk Groepsuitje voor Bedrijven en Particulieren: 'Afleren wat je van je moeder hebt geleerd'

    Ben je klaar voor een energieke ervaring? In deze workshop leer je elkaar op een verrassende manier kennen en ontdek je de kracht van improvisatie.

    Wat ga je doen?
    Ontdek hoe jij en je team omgaan met onverwachte situaties: kies je voor controle of durf je te vertrouwen op je eerste impuls? Leer loslaten en ontdek nieuwe kanten van jezelf en je collega’s. Afleren kan de beste stap vooruit zijn!

    Meer vertrouwen, betere samenwerking en veel plezier!
    Deze workshop bevat energieke oefeningen waarin je spontane ideeën leert omarmen. Samen ontdek je hoe creativiteit de samenwerking versterkt en voor veel plezier zorgt. Na twee uur ben je klaar voor elke uitdaging!

    Kortom: Leuk, Leerzaam en Verbonden
    Of je nu met vrienden, collega’s of wie-dan-ook meedoet, deze workshop is een geweldige manier om nieuwe kanten van jezelf en je groepsgenoten te ontdekken. Een waardevolle ervaring die iedereen dichter bij elkaar brengt.

    Voor Wie?

    • Particuliere groepen
    • Bedrijfsgroepen
    • Vanaf 8 personen

    Duur en Locatie
    De workshop duurt 2,5 uur en is beschikbaar overal in Nederland en Vlaanderen. Als er maar een ruime zaal is met voldoende stoelen.

    Plezier en Vaardigheden
    Wat heeft je moeder er nu mee te maken? Dát leer je tijdens de workshop waarin het draait om plezier én het ontwikkelen van belangrijke vaardigheden. Ook beschikbaar in het Engels.

    Meer informatie of een vrijblijvende offerte?
    Neem contact op via het formulier voor meer details!

    8 - 2000 personen

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen

    Duik in een unieke teamuitdaging waarbij teamwork, creativiteit en een vleugje inventiviteit samenkomen. Geen techneuten vereist, want deze activiteit is ontworpen voor iedereen die zin heeft in een leuke en gezamenlijke ervaring!

    Beeld je in: jouw team werkt samen aan het bouwen van een soepel verlopende kettingreactie. Of het nu gaat om een slimme knikkerbaan, een eenvoudige Rube Goldberg-setup of iets geheel origineels – de keuze is aan jullie.

    Deze workshop draait om het bouwen aan succes als team. We voorzien een assortiment aan huis-, tuin- en kantoorartikelen waaruit je kunt kiezen om je creativiteit de vrije loop te laten. Het doel? Een vlekkeloze kettingreactie waarbij elk teamlid een essentiële schakel vormt. Het gaat hier om het delen van ideeën en het gezamenlijk ontwikkelen van een creatief project. Werk samen, geniet van het proces en ontdek jezelf als team.

    Het draait niet alleen om het eindresultaat, maar vooral om het plezier van het gezamenlijk bouwen. Dus, klaar voor een gezellige en boeiende activiteit waarbij jouw team niet alleen een kettingreactie op gang brengt, maar ook de onderlinge band versterkt? Pak deze kans, laat je creativiteit stromen en beleef samen een avontuur.

    • Geschikt voor iedereen.
    • Duur: 90 minuten of 120 minuten (met extra module)
    • Locatie: overal mogelijk, ook buiten!
    • Benodigheden: vlakke ondergrond en veel ruimte (3 tot 4 m2 p.p.) 

    Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9,2 gemiddeld.
    (bron: klantenvertellen.nl)

    REACTIES DEELNEMERS:

    "Heel gaaf hoe ieder stukje samenkomt tot een spetterend eindresultaat" 
    Charlotte Hendriks, Unilever,  (bron:klantenvertellen.nl) 

    "Uiterst knap hoe je in een korte tijd van complete chaos kunt komen tot een groot samenhangend / samenwerkend system. Er wordt op een leuke manier aanspraak gedaan op ieders creativiteit en samenwerking. En als het dan werkt, heerst er euforie. Aanjagers, dank voor deze leuke energizer!"
    Mari van der Burgt, Weir Minerals,  (bron:klantenvertellen.nl)

    20 - 250 personen

    Throwback naar de tijd van Flippo’s en Britney Spears! 

    Ben jij klaar voor een nostalgische reis terug naar de jaren 90s en 00s? Stap in de tijdmachine en test je kennis over de iconische momenten, trends en popcultuur van deze legendarische decennia!

    Denk aan:

    • De opkomst van social media
    • De beats van Eminem en de hitjes van Britney Spears.
    • Navelpiercings en bohemian vibes
    • Snake op je Nokia en het urenlang spelen op je eerste laptop
    • Furby’s die je soms de stuipen op het lijf joegen

    Hoe verloopt een 90s / 00s Quiz

    • Verzamel je vrienden, familie of collega’s op een gezellige horeca locatie of op een eigen locatie!
    • Onze ervaren quizmaster neemt jullie 2 uur lang mee op een nostalgische reis vol entertainment, spanning en hilariteit.
    • Test je kennis in verschillende rondes, individueel of in teams, en strijd tegen elkaar om de ultieme 90s / 00s titel.
    • Om de paar rondes worden de antwoorden besproken en punten toegekend.
    • De quiz eindigt met een knallende finale waarin je ontdekt wie dé 90s / 00s expert is!

    Dresscode & Prijzen

    Trek je meest iconische Y2K-look uit de kast – alles mag, niets moet! De speler met de meeste punten gaat naar huis met een geweldige nostalgische prijs die je weer helemaal terugbrengt naar de goede oude tijd. Durf jij de uitdaging aan? Verzamel je groep, ga de strijd aan en beleef samen de ultieme 90s / 00s quiz!

     
    Maak je 90s / 00s Quiz compleet

    Wil jij dat de avond swingend eindigt en iedereen met de voetjes van de vloer swingt op bekende jaren 90s / 00s klassiekers? Geen probleem, wij regelen graag aansluitend een DJ of andere extra opties.

    Zo kun je de Jaren 90s / 00s Quiz combineren met een 3 gangen diner en speel tussen de gangen door. Wat te denken van een uitgebreide borrel met lekkere drankjes of een fotograaf om iedereen in jaren 90 / 00 kleding vast te leggen. Een geweldige herinnering om op terug te kijken.

    10 - 500 personen

    Buitenkoken is teambuilding én lekker!
    Door bewust je producten te kiezen en deze goed te leren bereiden zul je merken dat alles beter smaakt. Het liefst halen wij onze biologische producten direct, samen met jou, van het land. Want dat is het mooiste wat er is; vers halen zodat je weet waar het vandaan komt.

    Je gaat dan zelf naar de plaatselijke boer, tuinderij, kaasmakerij of molen om de producten te scoren. En natuurlijk vertelt de boer graag over zijn bedrijf. Ook wildplukken uit de natuur is één van de mogelijkheden.

    Daarna gezellig aan de slag op één van onze prachtige locaties, om na het buitenkoken gezamenlijk na afloop te genieten van deze zeer bijzondere gerechten. 

    Er moet van alles gebeuren tijdens het buitenkoken, zoals vuur maken (en aan houden!), groenten snijden, kruiden zoeken en fijnstampen, vlees marineren, deeg maken, en nog veel meer. Dus ook buitenkoken is perfect in te zetten als teambuildingsdag.

    Ook combineren wij vaak het buitenkoken op houtvuur met een andere activiteit. Denk aan een GPS Experience, wandeling met de boswachter, een vergadering vooraf, training of een workshop.

    Wij hebben diverse buitenkook workshops, van stoer met veel vlees, tot vegetarisch of een Back to Basic kookworkshop. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Be Robinson Crusoe events de unieke uitdaging. U waant zich op een plek waar overleven en competitie centraal staan. In navolging van het zeer populaire en spectaculaire Boek Robinson Crusoe heeft flitz-events een programma ontwikkeld specifiek gericht op teambuilding, overlevingsdrang en creativiteit tijdens de Be Robinson Crusoe survival. Het is de ultieme overlevingsspel aan de Noordzee kust, waarin de Teambuilding spirit hoog staat!

    Na een kick-off waarbij ieder team haar eigen teamvlag maakt, barst de strijd los. De teams worden verdeeld over verschillende teams waar ze het tegen elkaar op zullen nemen tijdens diverse opdrachten. Tijdens deze proeven is het niet alleen van belang dat je goed presteert, want ook je teamgenoten kun je beter te vriend houden.

    Spanning, sensatie, teambuilding en plezier staan garant voor een onvergetelijk evenement.

    Durft u met uw team de uitdaging aan? Dan zult u een brede basis nodig hebben. De combinatie tussen behendigheid, durf, lerend vermogen,  kracht en geluk zijn essentieel om de verschillende survival proeven te winnen.

    Na een dag waar u vol op de proef bent gesteld, waarin de teamgeest voortdurend wordt getest, bepaalt de jury door welk team de Be robinson Crusoe Challenge het best heeft doorstaan. Scoort uw team hoog op de uitdagingen?

    Onderdelen:

    • Teamvlag maken
    • Tug of war
    • Build a construction
    • Shoot the cannibal, Katapult bouwen
    • Waterrace of bamboo toren bouwen
    • Puzzle quist
    • Hindernis baan + Primitief Vuur maken

    Alle bovenstaande onderdelen worden uitgevoerd.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 1500 personen

    De Alleskunner:
    Het bekende tv-programma omgezet in een dagdeel teambuildingprogramma. Perfect voor de onderlinge spirit en om te ontdekken hoe competitief jouw collega’s nu echt zijn! Anders dan op TV valt er vandaag niemand af en is er geen individuele winnaar, maar een winnend team!

    Hoe ziet het programma eruit:

    We schuiven alle tafels naar de zijkant en creëren een ware Battle arena in het midden van de ruimte. Ieder team van 5-6 personen heeft een tafel aan de rand van de ‘arena’. Het team met een ideale mix tussen slimheid, creativiteit, behendigheid, accuraatheid, handelings- en reactievermogen maakt de meeste kans om er met de overwinning vandoor te gaan!

    De spellen in dit programma bieden een leuke afwisseling van actie, een race tegen de klok en breinkrakers. Tussen de spellen door is er genoeg tijd om samen te borrelen of wat hapjes rond te laten gaan. Dit zal zorgen voor een gezellige, relaxte sfeer.

    De Alleskunner spellen:
    Er zijn een aantal individuele uitdagingen, die door ieder teamlid voltooid moeten worden binnen zo snel mogelijke tijd, bijvoorbeeld het bouwen van een toren. Hebben jullie een vaste hand? Ook zijn er battles die je met jouw team tegen een ander team speelt, zoals tic tac too met beerpong cups. Tot slot zijn er nog een aantal spellen die met alle teams tegelijk worden gespeeld en waarbij het draait om een zo goed mogelijk resultaat binnen een bepaalde tijd.. Hier wordt bijvoorbeeld jullie kennis getest tijdens het quizonderdeel of jullie richtingsgevoel bij de geblindeerde bouw-challenge.

    Alle onderdelen zijn tafelvarianten en zijn goed speelbaar voor alle doelgroepen en in alle ruimtes.

    Kortom de alleskunner is ook een mix van capaciteiten als: handelingssnelheid, accuraatheid en reactievermogen

    Tussen de drie ronden door is er een korte pauze. Drankjes worden bijgevuld en is er tijd voor gezelligheid. Het is ook mogelijk om te combineren met een 3-gangen diner. Het programma wordt afgesloten met een hilarische prijsuitreiking. 


    Planning teambuildingprogramma:
    (Starttijd bepalen jullie zelf) Voorbeeld:

    15.00 uur Ontvangst gasten op locatie
    15.15 uur Teamindeling en Instructie Alleskunner
    15.30 uur Start spelonderdelen
    17.15 uur Einde onderdelen en borrel 
    17.30 uur Hilarische prijsuitreiking en evaluatie
    17.45 uur Einde


    De teambuilding spellen en bedrijfsuitjes kunnen bijna overal georganiseerd worden.
    Wij controleren voor de zekerheid (in de offertefase) altijd de omgeving voor de activiteiten. De gewenste ruimte voor de binnen teamuitjes nemen we met jullie door zodat we zeker weten dat deze geschikt is om de activiteit te kunnen uitvoeren.


    Voor meer informatie over dit uitje, of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 180 personen

    Beleef een spannend avontuur op een zelf gekozen locatie als paparazzi en ontdek alles over je team. Op basis van een door de spelers vooraf ingevulde vragenlijst maken wij een unieke game, waardoor dit de perfecte manier om je collega's beter te leren kennen.

    In deze spannende citygame ga je de uitdaging aan om de meest sappige en fascinerende verhalen over je team te vinden en deze vervolgens bij de redactie in te dienen. Het team dat de meeste informatie verzamelt, gaat er met de winst vandoor! Met persoonlijke vragen en een meeslepend verhaal is deze op maat gemaakte teambuilding-game een leuke manier om de banden binnen je team te versterken en een geweldige tijd te hebben. En het beste is: je kunt het spelen waar en wanneer je maar wilt!

    Gewapend met niets anders dan je smartphone en je verstand, navigeer je door een zelf gekozen stad (of dorp, bos, strand, o.i.d.) op zoek naar informatie die veel geld kan opleveren bij de hoofdredacteur van het Breakout News Network. Met elke stap die je zet met je telefoon, wordt een deel van de kaart in de app onthuld, zodat je alle benodigde informatie kan vinden. De klok tikt door! Je hebt slechts twee uur om zoveel mogelijk informatie te verzamelen en op tijd bij het hoofdkwartier te zijn om je bevindingen in te dienen.

    Je moet scherp blijven en al je vaardigheden gebruiken om als winnaar uit de bus te komen. En let op! Andere paparazzi zijn op jacht, en ze zullen niet aarzelen om vuile tactieken te gebruiken om je van je stuk te brengen.

    Aan het einde van het spel gaat het erom wie het meeste geld op zijn rekening heeft staan. Maar of je nu wint of verliest, je gaat weg met een schat aan leuke en onvergetelijke verhalen over jezelf en je team.

    Alle teamleden vullen vooraf een vragenlijst in. Op basis van de antwoorden maken we op maat gemaakte citygame over en voor het team. Je kan het op elke gewenste locatie spelen. Je hoeft dus niet te reizen, speel het gewoon in de buurt van je kantoor of elke andere gewenste locatie.

    Over Breakout Bandits: sociale impact maken
    We zijn een sociale onderneming die als primaire doel heeft om een sociale impact te maken. Winst maken is een secundair doel. Bij Breakout Bandits maken we teambuildingsgames met vastgelopen jongeren. Ze leren nieuwe skills, krijgen meer zelfvertrouwen en krijgen weer perspectief! Jouw teamuitje zorgt er voor dat we nieuwe jongeren verder kunnen helpen. Zo hebben onze games niet alleen impact op jouw team, maar ook op het leven van onze jongeren! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 500 personen

    Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work. 

    Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!

    De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.

    Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Dankzij jullie donatie worden er door de stichting fietsen en andere goederen opgestuurd naar projecten in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.

    Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!

    Programma voorstel

    14:45 - 15:00       Ontvangst en uitleg
    15:00 - 15:30       Veiling van de fietsonderdelen
    15:30 - 16:00       Onderhandelingen en start bouwen
    16:00 - 17:00       Verder bouwen en inkopen accessoires
    17:00 - 17:15       Testronde op het parcours
    17:15 - 17:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Alle benodigde gereedschappen, beschermende kleding en fietsen
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Donatie voor de fiets, dit deel is aftrekbaar voor belastingen
    • Verscheping van de fietsen en goederen naar Afrika

    Optioneel

    • Lunch, borrel en/of diner
    • Extra accessoires
    • Ook op eigen locatie mogelijk
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 500 personen

    Ontdek de stad eens op een andere manier! Klaar om te gaan? Steppen maar! Een sportieve, maar toch ontspannen manier om de stad te verkennen! Step door de stad en ontdek de stad aan de hand van verschillende opdrachten en wie weet gaan jullie wel naar huis met de Steps in the City trofee!

    Wat is Steps in the City?
    - Steproute langs historisch moois, gecombineerd met klikopdrachten via de Uitjes en Eten app
    - De begeleider van Uitjes en Eten leidt alles in goede banen
    - Prijs voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Nadat jullie hebben ingelogd in de app zijn jullie klaar om van start te gaan! Met een stadsplattegrond, routebeschrijving, cryptische en grappige klikopdrachten gaan jullie op pad! Julie ontvangen alvast een tip, originaliteit wordt beloond! Klik de juiste opdrachten en ga naar huis met de Steps in the City Trofee! 
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 500 personen

    Een superspannende dinergame.
    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?

    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!

    Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.

    Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Samen met vrienden, familie of collega’s ga je op pad om jezelf tot winnaar van de dag te bekronen. Pak punten met behendigheidsopdrachten en maak jezelf onsterfelijk in 60 seconden!

    60 Seconden City Game; hierbij gaan jullie na het spelen van een battle met de hele groep het stadscentrum in om uitdagende opdrachten te doen. Voor deze opdrachten staat telkens een minuut op de klok. Een actief en razend spannend bedrijfsuitje dat erg geschikt is voor teambuilding. Samen met vrienden, familie of collega’s ga je strijden om de felbegeerde hoofdprijs. Pak punten met behendigheidsopdrachten en maak jezelf onsterfelijk in 60 seconden!

    Wat staat jullie te wachten?
    Bij aankomst wordt de groep onderverdeeld in verschillende teams. Het spel wordt via een app gespeeld in het centrum van de stad. Na een welkomstdrankje barst de strijd los en beginnen jullie met een spannende battle. Wie blijkt er verborgen talenten te hebben voor de meest uiteenlopende opdrachten? Beschik je over lef, tactisch inzicht en doorzettingsvermogen? Dan is 60 Seconden iets voor jou! Vooraf worden de teams geïnformeerd over welke spellen er uitgevoerd dienen te worden. Aan de hand van deze gegevens kunnen de teams tactisch bepalen wie er sterk is in bepaalde onderdelen. In een hilarische competitieve strijd wordt uiteindelijk bepaald welk team de hoofdprijs mag opeisen.

    60 Seconden is te spelen in heel Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels , Duits en Frans).

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    6 - 5000 personen

    Over deze pagina

    Je werkt samen met mensen van jouw afdeling. Maar wat weet je nu eigenlijk precies van elkaar?  Het is belangrijk en goed voor de teamgeest om minimaal één keer per jaar kennis te maken op een andere manier met elkaar, dan alleen op de afdeling. Even met elkaar weg, en elkaar op een andere manier leren kennen! En wanneer kan dat beter dan tijdens een afdelingsuitje? Van dinnergames tot citygames en van actieve groepsuitjes tot relaxte teamuitjes in Weesp. Leer elkaar en de afdeling echt kennen! Op WegmetdeBaas vindt u vele bijzondere afdelinguitjes!