De leukste workshops in Best

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
105 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Heerlijke Kookworkshops
  • Uitjes met Theater
  • Creatieve workshops
  • Muziek en dans
  • Body en spirit
  • Plaats, regio of provincie: Best
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan.

    Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen.

    Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.  Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen

    Wilt u voor uw organisatie een groots evenement organiseren? Of zijn jullie nog zoek naar inspiratie om een onvergetelijke ervaring neer te zetten? Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van evenementen voor een groot aantal deelnemers maar ook een met een grootse beleving! 

    De Workshop Carrousel is een dag vol met inspirerende, creatieve en enerverende workshops. De deelnemers mogen zelf een keuze maken aan welke workshops ze deel willen nemen. Dit kunnen inhoudelijke workshops zijn, creatieve of fysieke workshops, enerverende of rustgevende alles is mogelijk! De dag wordt verdeeld in verschillende workshoprondes, waarin jullie steeds weer met iets anders aan de slag kunnen. Hieronder een greep uit de workshops die georganiseerd kunnen worden:

    • Theatersport
    • Improviseren
    • Cartoon tekenen
    • Visueel communiceren
    • Logo schilderen
    • Mindfulness
    • Meditatie
    • Tai chi
    • Creatief schrijven
    • Massage workshop
    • Authentiek spreken
    • Systemisch werken
    • Zingen
    • Stijldansen
    • Stembevrijding
    • Lachworkshop
    • Samenwerken
    • Percussieworkshop

    En er zijn nog veel meer varianten workshops mogelijk. Wij denken graag met u mee over de gehele organisatie van het evenement, of de invulling van een gedeelte. Maatwerk dat echt past! We zorgen altijd voor een onvergetelijke en inspirerende dag waar nog lang over nagepraat wordt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    100 - 2000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor. 

    Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.

    Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.

    Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.

    Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.

    Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.

    Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.

    We kijken uit naar je enthousiasme!
    Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events

    1 - 2500 personen

    Race of the Robots daagt u op spectaculaire wijze uit.  Elk team bouwt een robot van aluminium en verzinkt metaal. Een vleugje 'hoogstaand techniek gevoel', een flinke dosis creativiteit en een partij strijdbaarheid bij het 'gamen' (om onderdelen te verdienen) maken van Race of the Robots een unieke teambeleving! In een zinderende finale strijden de teams, met de zelfgebouwde en op afstand bestuurbare robots, om de winst in de bloedstollende behendigheidsrace 'Race of the Robots'!

    Team Challenge met verrassende games
    Een deel van elk team gaat creatief aan de slag. De overige teamleden verdienen munten met het spelen van games. Met het gewonnen geld kunnen onderdelen worden gekocht in de 'Robot Store'.

    Race of the Robots
    In een echte arena gaan de verschillende robots strijden in een spannend toernooi. Er moeten diverse opdrachten worden uitgevoerd die de wendbaarheid, stevigheid en precisie van de gebouwde robot op de proef zullen stellen. Na het volbrengen van deze missie moet de robot zelf de eigen tijd stilzetten!

    Teamwork
    De controller van de robot moet - als in een estafette - worden overgenomen door elk teamlid. Dus elke behendigheidsronde is ook wérkelijk een teamaangelegenheid!

    Hoe onverschrokken, hoe handig, hoe bestuurbaar, hoe slim is de robot én het team dat daarachter schuilt? Welk team wint Race of the Robots?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over deze teambuilding het aanvraagformulier in!

    25 - 120 personen

    Workshop ijssculpturen maken
    Zin in het perfecte teambuilding uitje in de winter? Een workshop ijssculpturen maken is de workshop die u niet mag missen! Het is een heerlijk ijskoud winter uitje. Iedereen kan zijn of haar creativiteit de vrije loop laten en zo ontstaan de mooiste creaties. U kunt zelf een thema kiezen voor deze workshop. Alles talenten op het gebied van planning, creativiteit en communicatie zullen gedurende de workshop ijssculpturen maken naar voren komen. Maar wie gaat er winnen? Samenwerking speelt hierin een grote rol!

    Teambuilding ijssculpturen maken
    In de winter is het fijn om samen met uw collega’s wat leuks te ondernemen. Een mooie workshop ijssculpturen is dan ook zeker de moeite waard! Het is altijd leuk om te ontdekken hoe creatief uw collega’s zijn en zo kunt u elkaar op een andere manier leren kennen.

    Iedereen heeft nog veel meer talenten dan die tijdens het werk zichtbaar zijn, maar welke zijn dat? Ontdek het zelf. Maar ook met familie en vrienden is dit een erg leuke workshop om te volgen in de winter. Plan daarom een datum wanneer dat u ijssculpturen gaat maken en dat gaat een indrukwekkende dag worden, vol blijvende herinneringen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Prijs ijssculpturen maken:

    3 personen per blok
    Vanaf 10 personen €35,- p.p.
    Vanaf 25 personen €32,50 p.p.
    Vanaf 50 personen €30,- p.p.
    Vanaf 100 personen €27,50 p.p.
    2 personen per blok
    Vanaf 10 personen €40,- p.p.
    Vanaf 25 personen €37,50 p.p.
    Vanaf 50 personen €35,- p.p.
    Vanaf 100 personen €32,50 p.p.
     
    *Al onze prijzen zijn incl. BTW!

    Tijdsduur ijssculpturen maken:

    • 2 uur

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    10 - 800 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Hitstar Bingo knalt je avond in met een muzikale rollercoaster vol spanning, fun en meezingers! Geef het rad een flinke zwieper en ontdek welke uitdaging op je wacht. Ga je voor het decennium, raad je het lied, of durf je te gokken of het lied langer of korter is dan 3 minuten en 30 seconden? Eén ding is zeker: stilzitten is geen optie!

    Hitstar Bingo knalt je avond in met een muzikale rollercoaster vol spanning, fun en meezingers! Geef het rad een flinke zwieper en ontdek welke uitdaging op je wacht. Ga je voor het decennium, raad je het lied, of durf je te gokken of het lied langer of korter is dan 3 minuten en 30 seconden? Eén ding is zeker: stilzitten is geen optie! 

    Maar... er is nog een twist! Extra rondes geven jou en je team de kans om bonuspunten te scoren. Hoe beter jullie samenwerken, hoe groter de overwinning!

    Draai, luister, schreeuw het uit en scoor je punten. Hitstar Bingo is het ultieme spel voor muziekfanaten en spelletjesliefhebbers!

    Voorafgaand of aansluitend kunt u ook genieten van een heerlijk diner.

    Uiteraard is dit spel ook op uw eigen locatie te spelen.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    6 - 500 personen

    ’20 dingen die je moet weten over stress’ is een ervaringsgerichte playshop over... juist : stress!

    Een ludieke, afwisselende dag waarin afzonderlijk van elkaar 20 aspecten van stress no-nonsens en vol humor maar toch indringend worden gebracht in mini-activiteiten.

    Een greep uit het programma : ‘de believers’ en de ‘non-believers’ (improviseren)Hoe werkt prestatiedruk (zeer ludiek), De brievenbus (verbinding 2.0 collega’s), Van adrenaline naar regenereren (observatieoefening), Tegenpolen zijn winners (Legochallenge), Redders in je team (teamreflectie), Toolkit voor een sedentair bestaan (zeer voelbare self-care voor hals en schouders), Superkrachtenspel (kernkwaliteiten en waarden), …

    Vanuit de ludieke vormen volgt een stukje uitleg, met een telkens een hands-on toepassingsmoment in een werkboek, zodat de experimenten ook een voedingsbodem zijn voor waarachtige teamverbetering op de werkvloer, en het niet bij spelen blijft. In het werkboek staat het theoretische gedeelte uitgebreider uitgewerkt!

    Vul voor meer informatie of een vrijbljivende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 50 personen

    Uniek én mogelijk op iedere locatie! 
    Drone Boxx verzorgt diverse Drone Experiences bij jou op locatie. Op een ontspannen, laagdrempelige en unieke manier maak je kennis met de mogelijkheden van deze techniek. Met Drone Boxx brengen we drone experiences naar jouw locatie. Leer vliegen met drones, neem deel aan spannende team challenges en ervaar het plezier van dronevliegen.

    Samen met jouw collega's creer je een uniek herinnering die altijd zal bijblijven. Maak jullie uitje (kerstborrel, teamuitje, trainingsdag) compleet met een competitieve, fun en onvergetelijke experience. Ervaar het WOW gevoel als je voor de eerste keer zélf een drone laat opstijgen en voel de trots wanneer je de drone steeds meer onder controle hebt. Er is een sterke samenwerking met andere collega's, omdat iedereen ondersteunt en motiveert. 

    Er zijn diverse mogelijkheden, dit stemmen we samen af, afhankelijk van jouw ruimte, aantal deelnemers en wensen.

    Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Drones bij jou op locatie. 

    Een aantal belangrijke punten:

    • Op ieder gewenst moment mogelijk (weekenden, avonden e.d.) op locatie
    • Ideaal voor alle bedrijfsuitjes en teambuilding: stijg samen op!
    • Ideaal voor scholen: leer nieuwe technieken op een leuke en laagdrempelige manier
    • Voor iedere doelgroep, tijdspanne en gelegenheid een passende experience
    • Wij komen naar jou toe en verzorgen het volledige evenement!
    • Kan zowel binnen als buiten
    • De goedkoopste in het écht zelf (FPV) vliegen, je bent niet alleen aan het kijken! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 300 personen

    Let's Make Art Together!

    Breng jullie kernwaarden tot leven

    De Art of Values workshop transformeert de kernwaarden van jullie organisatie in een tastbaar, gezamenlijk kunstwerk. Teams geven visueel vorm aan, verkennen en stemmen af op jullie kernwaarden en gedeelde doel, waarbij essentiële gesprekken ontstaan door kunstgebaseerde samenwerking en creativiteit.

    Doelen & Voordelen:

    • Betekenisvolle dialoog - Creëer een veilige ruimte voor oprechte gesprekken over bedrijfswaarden
    • Team afstemming - Kunstmaken bevordert wederzijds begrip en gedeelde interpretaties
    • Visuele helderheid - Transformeer abstracte concepten in begrijpelijke visuele kunst
    • Tastbare herinnering - Produceer kunstwerken als voortdurende visuele herinneringen aan teamcommitments

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 800 deelnemers
    • Inbegrepen: Op maat gemaakte workshop, materialen, begeleiding, en afgewerkt kunstwerk klaar om op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 3-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Lanceren of vernieuwen van kernwaarden
    • Navigeren door organisatieverandering of groei
    • Afstemmen van leiderschap op waardengedreven gedrag
    • Definiëren van gedeelde waarden voor nieuwe of cross-functionele teams
    • Versterken van waarden tijdens rebranding of strategische verschuivingen
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

     

    4 - 800 personen

    Een bijzonder teamuitje waar je nou eens op een heel andere manier dichter tot elkaar komt.

    Leer op een verrassende manier de creatieve kant van je  je collega's kennen. Of maak iets heel bijzonders van het afscheid van die ene collega die jullie gaat verlaten.
    In deze workshop neemt een heuse dichter je mee in een verrassend creatief proces. Op laagdrempelige en vooral inspirerende wijze wordt het hele team aangezet tot het schrijven van gedichten. 

    "Wat ontzettend leuk dit!"
    "Nooit gedacht dat ik een gedicht zou schrijven!"
    "Grappige opzet!"

    Tijdens deze workshop rekenenen we af het eeuwige 'moeten presteren' en leer je vanalles over creatief denken. (Voor velen een mooie brug naar de dagdakelijkse werkpraktijk.)

    Het resultaat:

    • iedereen is verwonderd over het eigen creatief (schrijf-)vermogen en dat van hun collega's
    • iedereen heeft een gedicht geschreven
    • iedereen draagt dat gedicht voor
      (Oók met meer dan twintig deelnemers? Ja! Zelfs met meer dan honderd deelnemers!
      Hoe dan?!
      Je zult verrast zijn.)
    • Je kent de drie wetten van Vos (Over het creatieve proces)

    "Ik heb weinig met taal, maar dit was heel bijzonder!"
    "Ik ga dit gedicht zeer zeker persoonlijk voordragen aan mijn collega."
    "Heel leuk en zelfs heel zinvol"

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, speels, bezinnend, met humor, verrassend.
    Duur: plm. 30 - 120 minuten. (Al naar gelang de wens en de groepsgrootte.)
    Minimaal 4 maximaal 100+ deelenemers
    De thematiek van de workshop wordt natuurlijk vooraf met je afgestemd.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

    2 - 200 personen

    De BBQ workshop bestaat uit drie onderdelen. Allereerst beginnen we met een stukje theorie: hoe werk het nou allemaal? Je krijgt hierbij een aantal kleine gerechtjes om te proeven. Wanneer jullie voorzien zijn van een goede lading kennis is het tijd om het zelf te gaan proberen. Jullie gaan namelijk zelf een driegangendiner bereiden!

    Jullie gaan in tweetallen aan de slag en worden ondersteunt door onze mensen met het bereiden van de gerechten. Tijdens dit onderdeel leren jullie verschillende kooktechnieken zoals diverse snijwijzen en barbecue technieken. 

    Wanneer de gerechten klaar zijn is het tijd om aan tafel te gaan en samen te genieten van jullie zelf bereide gerechten. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 250 personen

    Wanneer je volop wilt genieten met hilarische momenten tijdens een heerlijk diner is de “Ik hou van Holland Dinerquiz” een optimaal programma.

    Wanneer het voorgerecht is geserveerd maken wij ons klaar voor de 1e spelronde. Diverse onderdelen komen aan bod; Petje op petje af, algemene vragen en muziek fragmenten. Vervolgens wordt het hoofdgerecht geserveerd waarna we weer verder gaan met de 2e ronde. Hier zullen de hilarische momenten parten gaan spelen. Tv Tunes, Meezingers en originele spelen komen naar voren. Een avond die u niet meer vergeet.

    Als slagroom op de taart spelen we de finale en wordt het winnende team gefeliciteerd met de originele Toon Vertier wijn.

    Einde programma.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn! 

    Evenement 
    We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.

    Hits
    Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers. 

    Show 
    Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Op zoek naar een leuke workshop in Best  voor het team of om samen te doen met collega's? Deze vinden jullie eenvoudig en snel op WegmetdeBaas. Of jullie nu op zoek zijn naar lekkere kookworkshop in Best of dat jullie een dansworkshop in Best willen gaan doen. Op WegmetdeBaas vinden jullie een mooi overzicht van de leukste workshops in Best.  Gaan jullie lekker bonbons maken tijdens een workshop in Best of lekker met verfsmijten tijdens een workshop in Best . Of wat dachten jullie van een percussieworkshop of samen een commercial opnemen tijdens een workshop in Best. Kijk voor alle workshops in Best en kies wat bij jullie team past! Workshops zijn goed voor het groepsgevoel en je leert weer eens wat anders!  

    WegmetdeBaas is ook de leukste site voor het zoeken en vinden van allerlei andere bedrijfsuitjes en teamuitjes!

    Kookworkshops Amsterdam
    Kookworkshops Utrecht
    Kookworkshops Zuid-Holland
    Workshops Muziek en Dans
    Creatieve uitjes Limburg
    Creatieve uitjes Noord-Holland