Orgineel Teamuitje in Drenthe

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
382 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Drenthe
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een stadswandeling door uw favoriete stad in Nederland! Daarnaast ook nog eens heerlijk brunchen in drie verschillende restaurants. Het kan nu allemaal met bij Holland Tour Guides! 

    Holland Tour Guides neemt u aan de hand mee langs een aantal speciaal geselecteerde restaurants. Ieder restaurant waar u mee kennis gaant maken biedt u haar specialiteiten aan. Uiteraard zorgen we voor een keuze, zodat iedere deelnemer kan eten waar hij/zij zin in heeft.

    Tijdens uw culinaire ontdekkingstocht hoort u unieke anekdotes, leuke weetjes en ook over de historie van de stad. Reserveer de Walking Brunch en geniet van de culinaire hoogstandjes van diverse chefs.

    Veel pleizer!

    Programma-indicatie:
    13.00 - 14.00 Voorgerecht
    14.00 - 15.00 Rondleiding
    15.00 - 16.00 Hoofdgerecht
    16.00 - 17.00 Rondleiding
    17.00 - 18.00 Nagerecht

    Inclusief:
    - Professionele gids (met jarenlange ervaring)
    - Uitgebreid 3-gangen lunch in 3 restaurants naar keuze
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    Vanaf €52,50 p.p. excl. BTW

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur dat u in het restaurant doorbrengt (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En… zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers voor dit dagarrangement? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen

    Bij deze formule kunt u verschillende gerechten bij verschillende restaurants proeven! En tussendoor leert u veel over de leukste stad van jullie keuze! Zo maakt u na elke gang een wandeling waarbij u verschillende bezienswaardigheden tegenkomt en uiteraard weet de gids ook allerlei leuke anekdotes te vertellen. 

    Een perfecte combinatie van wandelen en eten. Wat wilt u nog meer?!

    Programma-indicatie:
     *
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Rondleiding
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Rondleiding
    22.00 - 23.00 Nagerecht

    * in kleinere steden worden beide rondleidingen met 15 minuten ingekort.

    Prijs:
    10 - 15 personen € 68,50 p.p. excl. BTW
    16 - 29 personen € 65,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 30 personen € 62,50 p.p. excl. BTW

    Wilt u een Walking Dinner boeken in een andere Nederlandse of Vlaamse stad? Dit arrangement is te boeken in maarliefst 46 steden! Neem gerust contact met ons op.

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen

    Na een overval op een waardetransport weten de overvallers met de buit weg te komen. Op verschillende locaties in de binnenstad verstoppen zij de poet. De kust is veilig, althans dat denken zij, maar schijn bedriegt. De politie heeft een spoor en start een klopjacht op de buit en de overvallers.

    De overvallers zien maar één uitweg; zo snel mogelijk de buit veilig stellen en uit de handen van de opsporingsdiensten blijven....

    Tijdens dit bloedstollend teambuilding spel word je als opsporingsdienst of als overvaller in teams verdeeld. Missie voor beide teams: Stel de buit veilig voordat de ander dat doet. Voer geheimzinnige opdrachten uit, achterhaal de locaties van de buit, blijf onder de radar, ontwijk bewakingscamera’s en zorg dat je een breekijzer paraat hebt.

    Het team dat dit uitje wint, is het team dat de meeste waarde (in euro’s) heeft veiliggesteld.
    Realtime is dit te volgen via de speciale game-app die voor dit programma gebruikt wordt.

    Zijn de overvallers de opsporingsdiensten te slim af of lopen zij in de val?

    Het programma ziet er dan als volgt uit (voorbeeld; jullie bepalen zelf de starttijd):
    14.00 uur Ontvangst op locatie
    14.30 uur Instructie en start Hunted
    16.45 uur Laatste team retour; borrelen 
    17.00 uur Prijsuitreiking
    17.15 uur Einde van het programma              
    17.15 uur Optioneel: Aanvang buffetten of BBQ (zie teambuildingspellen.nl website onder dineren bij de locaties)
    18.30 uur Einde (De eindtijd bepaalt u natuurlijk zelf)                           


    Vul voor alle informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 500 personen

    Onze onvergetelijke TV-studio Spelshow Quizzen zijn hilarisch, gezellig en natuurlijk competitief. 
    We kunnen de quiz in uw gekozen thema doen en nog zoveel verschillende thema´s. ABC Events organiseert quizzen waarbij de algemene kennis van uw gezelschap wordt getest rondom het thema van uw keuze. Een unieke vragenstrijd in combinatie met het uitvoeren van diverse leuke activiteiten (afhankelijk van de gekozen quiz). 

    Quiz 
    Welk team drukt als eerst op de knop van zijn quizdesk en weet het juiste antwoord te geven? Deze quizzen kunnen als vergaderbreak een uur duren. Daarnaast is het mogelijk een uitgebreide dinerversie van drie uur neer te zetten, uw wens is leidend voor de inhoud van de quiz. Het is zelfs mogelijk om een aantal (outdoor) opdrachten toe te voegen, zoals bij de Super Sport Quiz. 

    Locatie 
    ABC Events organiseert quizzen op eigen locaties in Amsterdam, Haarlem, Garderen, Utrecht en Helvoirt. Daarnaast is het ook mogelijk een Quiz te verzorgen op een door u gekozen locatie. Wij komen door het hele land! 

    Dit unieke progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Duur van dit evenement: 2 tot 4 uur (korter of langer in overleg).

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Van Irritatie naar Inspiratie.

    Meestal gaat communiceren prima, maar soms loopt het spaak.

    Dat is logisch, Je kunt tenslotte niet met iedereen een klik hebben. Maar aan
    bepaald gedrag ergeren we ons elke keer weer. 
    Wat we ook proberen: het lijkt maar niet te veranderen.
    Wat moeten we ermee? 
    We kunnen denken:

    “Ach, Zo zijn ze nu eenmaal” 

    Of kunnen we ze ook als spiegel gebruiken?
    Via een van onze acteurs maak je als team kennis met de 5 archetypes, (bekend uit De
    'Zo ben ik nu eenmaal' show
    ) waar we ons in werkend Nederland het meest aan ergeren:

    “Regelrechte” Rick
    “Touwtjes in handen” Tilly
    “Mijn deur staat altijd open“ Dries
    “Kantel Koning” Jack
     en “Altijd Aardige” Ellen

    Teambuidling maar dan met een flinke dosis humor!

    In een interactieve lezing tussen de komische scenes door, ontdek je waarom het zo
    moeilijk is om gedragspatronen te veranderen, wat er in je brein gebeurt als
    je te maken hebt met ergerlijk gedrag van anderen en hoe je voorkomt dat
    je zelf een “Zo ben ik nu eenmaal” type wordt.

    De ‘Zo ben ik nu eenmaal’ Masterclass is een prikkelende en luchtige kennismaking met de “Ontspannen Veranderen” aanpak van Studio Spaak

    Een theatrale lezing met spel en interactie over onze neiging om in een ‘Zo ben ik nu eenmaal’ reflex te schieten in tijden van verandering.

    Met De ‘Zo ben ik nu eenmaal’ Masterclass bieden we vanuit een humorvolle sfeer de confrontatie die nodig is op weg naar inzicht, motivatie en concrete gedragsverandering. Want een veranderproces is pas een succes wanneer je dat terugziet in het gedrag van alle medewerkers.

    “Een waardevolle masterclass "Zo ben ik nu eenmaal", bij de start van het schooljaar voor het team van Daltonschool De Leeuwerik in Leiderdorp. Goede nabespreking, veel herkenning op de werkvloer van de diverse typetjes. Kiezen voor Studio Spaak is kiezen voor humor en resultaat!”

    Directeur De Leeuwerik R. van den Berg

    “De voorstelling en workshop zijn inspirerend en motiverend voor ieder team dat met veranderingen te maken krijgt. Nog maanden na de voorstelling blijven de typetjes een onderwerp van gesprek! Een effectieve en vooral heel leuke manier om samenwerking in teams en organisaties bespreekbaar te maken.”

    Teamleider Gemeente Amsterdam L. Rigter

    "Na de masterclass op ons teamuitje was iedereen enthousiast. Het was leuk, laagdrempelig en zette aan het denken. Door het in groepsverband over karaktereigenschappen te hebben, op een niet zware manier, voelde niemand zich aangevallen en werd toch heel duidelijk waar iedereen staat. "

    Manager Elkerliek Ziekenhuis L.J.M van der Vegte

     

    5 - 40 personen

    Een uitdagend en sportief uitje!

    Ben jij van alle markten thuis? Heb je tactisch inzicht en ben je lichamelijk fit? Dan zijn de Fort Boyard opdrachten een uitdaging voor jou. Fort Boyard is uitermate geschikt als groepsuitje, bedrijfsuitje of familiefeest.


    Wat staat je te wachten tijdens het Fort Boyard uitje?

    Slepen jullie de felbegeerde Ford Boyard beker in de wacht? Als team gaan jullie de strijd aan tegen de andere teams. Meeslepende opdrachten moeten goed en binnen de tijd opgelost worden. Wie verzameld tijdens het spel richting de finale de meeste sleutels? Dit zal bepalen welk team een voorsprong krijgt in het spannende eindspel. Zet de sleutels strategisch in, verzamel de meeste gouden munten en win als team de unieke Fort Boyard beker! Een prijs die niet mag ontbreken in een prijzenkast.

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in!

    12 - 5000 personen

    Ontdek de Kleuren van Samenwerking met de DISC Kwiz!

    Benieuwd naar de dynamiek binnen jouw team? De DISC Kwiz biedt een speelse en interactieve ervaring die inzicht geeft in de gedragsstijlen van jouw teamleden, van de energieke gele kanarie tot de gedetailleerde blauwe dakduif.

    Deze training combineert het DISC-model met boeiende Kwiz-onderdelen en uitdagende opdrachten, waardoor je niet alleen over jezelf leert, maar ook over de verborgen eigenschappen van je collega’s. Het resultaat is beter begrip, communicatie en samenwerking binnen je team.

    De DISC Kwiz is op maat gemaakt voor jouw team en kan worden aangepast aan specifieke behoeften. Wil je het nog persoonlijker maken? Laat je team dan eerst het DISC-model ervaren, zodat we de Kwiz daarop kunnen afstemmen.

    Of het nu binnen of buiten is, de DISC Kwiz past zich aan het weer aan, zodat het plezier en leren altijd doorgaan.

    Klaar om de DISC Kwiz te ervaren? Neem contact met ons op en creëer een onvergetelijke, leerzame ervaring voor jouw team. 

    Vul het aanvraagformulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte!

    5 - 250 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor. 

    Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.

    Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.

    Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.

    Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.

    Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.

    Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.

    We kijken uit naar je enthousiasme!
    Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events

    1 - 2500 personen

    Tijdens dit teambuildingspel volgen de teams een route die via de ipad wordt aangegeven en komen jullie uitdagende vragen en challenges tegen met de meest gevarieerde foto/video opdrachten en minigames. Deze worden gelijk door ons als jury beoordeeld en gelijk teruggekoppeld!

    De teams starten vanuit jullie eigen locatie of gekozen horeca gelegenheid.

    De vragen en foto/video opdrachten komen in beeld, als je op het juiste plekje in de stad staat. Zoek tevens de locatiepunten die aangegeven zijn en verzamel zo veel mogelijk antwoorden en foto's.
    De Challenge is een echte team wedstrijd! U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen en ze dwarsbomen met verschillende gadgets.

    Samenwerken, humor en een beetje lef is hard nodig tijdens deze City Challenge, want vaak is het hele team nodig om aan de voorwaarden van de opdrachten te voldoen.

    Bij terugkomst en de borrel ziet iedereen op het scherm alle resultaten van de foto-opdrachten die gemaakt zijn. Een kwartiertje later volgt de prijsuitreiking met de daarbij de leukste video's van ieder team.

    We sturen jullie al het beeldmateriaal wat gemaakt is. Een blijvende herinnering om nooit te vergeten!

    20 - 600 personen

    Jachtseizoen

    Het Jachtseizoen is geopend! Lukt het jullie om 2 uur lang uit de handen te blijven van jullie achtervolgers? Een supergaaf achtervolgingsuitje!

    Speel met collega’s, vrienden of familie dit uitdagende kat- en muisspel: hoe blijf je uit de handen van jullie achtervolgers? Jullie krijgen een voorsprong om weg te komen. De achtervolgers kunnen momenten kiezen om de voortvluchtigen zichtbaar te maken, maar gebruik dit strategisch! Jullie mogen je niet verstoppen in gebouwen, niet 2 keer dezelfde route lopen, maximaal 10 minuten hetzelfde vervoersmiddel gebruiken en het stadscentrum niet uit! Alles wordt gps getrackt! Moge de beste winnen….. Let the games begin!

    Wat staat je te wachten tijdens het Jachtseizoen?
    Bij aanvang van het spel lees je de toegestuurde materialen goed door. Volg het stappenplan en lees in het handboek de uitgebreide uitleg over het spel. Als er vragen zijn kunnen deze gesteld worden aan de begeleider die klaar staat om het spel te begeleiden. Vervolgens worden de teams samengesteld door jullie zelf, zodat je weet met wie je de strijd aangaat.

    Dan starten de teams... Door middel van een puzzel beginnen de achtervolgers om jacht te maken op de voortvluchtigen. Door logisch nadenken, informatie in te winnen en slimmer te zijn dan je tegenstander kun je de voortvluchtigen te pakken krijgen! Maar er zijn meerdere manieren om het team op te sporen! Lukt het de voortvluchtigen om uit de handen van de achtervolgers te blijven? Een super gave interactieve City game…..

    Aan het einde van het spel kom je weer bij elkaar en daar zal voor jullie bekend worden gemaakt wie de winnaar is van het spel.

     

    Dit spel start en eindigt in het centrum van de stad of op een eigen locatie. Er is GEEN begeleiding aanwezig op de locatie zelf. Dit spel begeleiden wij op afstand. Hiervoor betaalt u dan ook Heeft u liever wel een begeleider op locatie? Dan is dit uiteraard ook mogelijk.

     

    6 - 500 personen

    Durven jullie uit je comfortzone te stappen? Daag je familie, vrienden of collega’s uit en probeer zo veel mogelijk opdrachten te voltooien. Wie heeft er het meeste lef en durft de gekste opdrachten uit te voeren? Dus ben je opzoek naar een hilarische middag of avond? Dan zit je zéker goed met Crazy 88.

    Wat is Crazy 88?
    - 88 uiteenlopende opdrachten aan de hand van de speciaal ontwikkelde app
    - Aanwijzingen en aanmoediging op afstand van de Uitjes en Eten begeleider
    - Prijs voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Nadat jullie zijn ingelogd via de Uitjes en Eten app kan de gekte beginnen! Jullie hebben exact 88 minuten de tijd om 88 opdrachten te voltooien. Kies een categorie, bepaal je opdracht en voltooi deze. Zorg dat je alles geeft, want krijgen jullie het voor elkaar dat de begeleider dubbel ligt van het lachen? Dan krijgen jullie uiteraard de volle 5 punten. Binnen de 88 opdrachten zitten ook nog eens vijf stad specifieke opdrachten, deze wegen net nog wat zwaarder mee en bovendien ontdekken jullie hierdoor ook nog eens de highlights met achterliggende informatie van de stad. Welk team is het gekste en voltooit de meeste opdrachten?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    8 - 2500 personen
    Film Teambuilding is de unieke creatieve motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jullie bedrijfsuitje vol Plezier, Verbinding, Hilariteit & Teambuilding
     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen!
     
    Je leert elkaar tijdens dit personeelsuitje eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider/regisseur die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
     
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Film teambuilding wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie avontuurlijke/hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial vol humor:)
     
    Samenwerken
    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.

    40 - 600 personen

    Party hardy! De kater komt later. 

    Bij een goed vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje maak je de volgende dag pas de schade op. Met een flinke kater in je kop: verloren spullen, lippenstift op vreemde plaatsen, blauwe plekken... Net als de vier hoofdrolspelers in de briljante speelfilm ‘The Hangover’. TB Events biedt je de mogelijkheid om The Hangover nu zelf real time te beleven tijdens je party!
     
    De setting:
    Hoofdpijn! Langzaamaan wakker worden is er helaas niet bij vandaag. Jullie herinneren je namelijk niets meer van de afgelopen avond en de bruidegom is spoorloos! Het huwelijk vindt morgen plaats, tijd om in een noodtempo te reconstrueren wat er in hemelsnaam gisteravond allemaal gebeurd is en vooral.. waar is Doug gebleven!
     
    Wat staat jullie te wachten tijdens The Hangover?
     
    Je kunt niet droog de strijd in en dus word je ontvangen met een biertje. Na een korte speluitleg vormen we teams van vier tot zes man en gaan jullie met de TB Events app op jullie smartphone en het handboek op pad. The city is your playground! In de tas zitten attributen die jullie nodig hebben om de verschillende - laten we zeggen - ‘vreemde‘ opdrachten uit te voeren. Wat er niet in zit moeten jullie zelf zien te regelen. Aan jullie de taak om de opdrachten zo snel en zo goed mogelijk uit te voeren, zonder al teveel kleerscheuren.
     
    Helemaal in je rol? Da’s maar goed ook, want jullie leggen alles vast die dag, op foto en film. Handig voor de dag erna.
    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje wordt de winnaar bekend gemaakt.

    6 - 500 personen

    Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!

    Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.

    Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.

    Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.

    Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom georganiseerd worden.

    Programma voorstel
    14:45 - 15:00  Ontvangst en speluitleg
    15:00 - 16:00  Eerste deel: Ranking your Team!
    16:00 - 16:15  Pauze
    16:15 - 17:15  Tweede deel: Ranking your Team!
    17:15 - 17:30  Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enquête met door jullie zelf geselecteerde vragen
    • Enthousiaste presentatie
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Online presentatie via Zoom
    • Toevoeging van eigen vragen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige vragen/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!

     

    10 - 200 personen

    City Game ontstress de kip!

    City Game ontstress de kip, een spel met ontzettend veel lol en plezier! Ken jij ook een collega, vriend of familielid die een èchte stresskip is? Tijd voor ontspanning en leer hem of haar de fijne kneepjes van het relaxen.

    City Game ontstress de kip, een spel met ontzettend veel lol en plezier! Ken jij ook een collega, vriend of familielid die een stresskip is? Tijd voor ontspanning en leer hem of haar de fijne kneepjes van het relaxen.

    Spelenderwijs voer je leuke en spannende opdrachten uit, die je laten merken hoe je minder gestresst wordt. Op deze manier kun je zelfs voorkomen dat iemand overspannen wordt! Het doel van dit spel is om de deelnemers te leren op een goede manier met gestreste situaties om te gaan.

    Wat staat je te wachten tijdens City Game ontstress de kip?

    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Nadat jullie relaxed zijn ontvangen wordt alles tot in detail aan jullie uitgelegd door onze enthousiaste begeleiders. Zodat je alles van binnen en buiten kent. Hierna worden jullie verdeeld in teams en krijg je een laatste uitleg zodat alles duidelijk is.

    Het doel van deze super spannende city-game is om zoveel mogelijk punten te verzamelen en daarmee de kip te ontstressen.

    Dit gaan jullie doen door verschillende punten af te gaan, opdrachten en superopdrachten uit te voeren en voor de andere teams een boobytrap te plaatsen. 

    Je gaat als team op pad met een mobiele telefoon met de TB Events app. Op deze app log je in en dan zie je verschillende punten op een plattegrond. Ga deze punten langs, beantwoord de vragen en verdien zoveel mogelijk punten met je team om de kip te ontstressen! Laat zien dat jullie stress bestendig zijn en win van de andere teams!

    Honger naar meer?

    Een lunch, diner of barbecue als afsluiter is een kroon op je speurwerk. Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn diverse mogelijkheden. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden. Deze tocht is in diverse steden in Nederland, België en Duitsland te doen (ook in het Engels, Duits en het Frans). Het spel kan naar wens op bijna iedere locatie uitgezet worden.

    6 - 5000 personen

    Over deze pagina

    Wat is er leuker dan zo af ten toe een teamuitje in Drenthe te doen?! WegmetdeBaas is de site voor het zoeken en vinden naar de geschikt teamuitjes in Drenthe. Wij hebben de leukste teamuitjes verzameld op 1 site en dus ook de teamuitjes bij uw in de buurt!

    Van kookworkshops tot quadrijden en van actieve groepsuitjes tot relaxte teamuitjes in Drenthe. Teamuitjes zijn belangrijk voor het behouden en ook verbeteren van de onderlinge contacten en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Teamuitjes in Drenthe zijn uw bedrijf waard. Ook in lastige tijden is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw teamuitje in Drenthe. Heeft u één of meerdere bedrijfsuitjes gevzien en wilt u meer weten? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.