Teambuilding in Leeuwarden

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
225 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Plaats, regio of provincie: Leeuwarden
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Haka Teambuilding
    Iedereen kent wel de ‘krijgsdans’ van de haka, die door de All blacks of (iets minder bekend) de Silver Ferns wordt gedaan voor hun rugbymatch. Wist je dat dit soort krijgsdansen op alle eilanden in de South Pacific worden gedaan? Klaas Faka’hafua kent er alles van, omdat hij geboren is op het eiland Tonga. Samen met zijn partner, Hilde Goris, brengt hij in een teambuilding de kracht van de èchte haka tot op de werkvloer. Ze doen dit al jaren samen in retreats, ook internationaal.

    Ingepast in een groter geheel, zorgen wij voor stoom aflaten tijdens pauzes en een opbouw naar de apotheose van een mannelijke en de vrouwelijke haka samen te doen. Maar de haka workshop is een teambuilding op zich. Prachtig en heel bijzonder om de kracht van de eenheid in je team letterlijk te ervaren! Een onvergetelijke ervaring om dit met een native te doen, ook al kan de tekst in het Nederlands/Engels worden gegoten!

    We kiezen een haka uit die passend is, en passen die zo aan dat ook het aanleren haalbaar is :

    • Uitdagingen overwinnen
    • Afscheid nemen bijvoorbeeld van een afdeling of product, verhuizing
    • Respect tussen mannen en vrouwen
    • Doelen behalen
    • Teambuilding
    • Zelfontwikkeling : zelfvertrouwen, conficthantering, verbindende communicatie…

    Duur workshop :  3 a 4 uren (kan mits kleine aanpassing in prijs ook in verschillende delen doorheen de dag gebracht worden)

    Kostprijs : vanaf 35 personen 35 EUR per persoon
    -                   vanaf 100 personen 25 EUR per persoon

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    25 - 200 personen

    Het jachtseizoen is geopend!
    Lukt het jullie om 2 uur lang uit de handen te blijven van jullie achtervolgers? Speel dit supergave achtervolgingsuitje met collega’s, vrienden of familie en ontdek wie het voortvluchtige team of het Hunters team zal zijn! 

    Na een uitgebreide speluitleg via de mail of van onze begeleider ga je op pad. Stel Teams samen en ga de strijd aan om de sleutel van de stad. Los raadsels, puzzels, codes en cryptogrammen op om aanwijzingen te verkrijgen. Verdien bonusaanwijzingen met locatiespellen en cruciale hulpmiddelen om te ontsnappen.

    Wat heb je nodig?
    Om deel te nemen heb je het volgende nodig:

    • Een opgeladen smartphone
    • De app, gratis te downloaden
    • Teamspirit en alertheid
    • Optioneel: Een powerbank of oplader voor na het spel

    Zijn jullie er klaar voor?
    Bereid je voor op het oplossen van raadsels, het uitvoeren van foto-opdrachten en het vinden van aanwijzingen en zorg dat je de voortvluchtigen vindt óf uit handen blijft van de achtervolgers. Ga met vastberadenheid naar de strijd en maak er een spannend uitje van!
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 500 personen

    Ontdek de kracht van teamwork met deze unieke activiteit vol arcadestijl mini-games!

    Het doel van Synergyk is om door middel van het benutten van ieders talenten de regels van de verschillende retrostijl minigames te ontdekken. Hoe sneller je als team begrijpt wat de bedoeling is, hoe meer punten je kunt behalen.

    Ieder team (4-6 personen) krijgt een Synergyk console, een manual en een combinationbook. Deze zijn alledrie nodig om de minigames te kunnen spelen.

    Het spel wordt begeleid door een AI robot die vertelt wat de bedoeling is. De minigames volgen elkaar snel op en elke keer ga je opnieuw uitvinden wat de bedoeling is van het spel.

    De verschillende minigames, die een combinatie zijn van puzzels, coördinatie en andere vaardigheden, geven elke speler de kans om zijn of haar talenten te gebruiken. De 8-bits muziek en de stijl van de minigames geven deze activiteit een nostalgische jaren '80 uitstraling.

    Het spel stimuleert samenwerking: deelnemers kunnen de spellen niet in hun eentje spelen en moeten dus op hun teamleden vertrouwen om vooruit te kunnen komen. Het gaat vooral ook om het inzetten van ieders kwaliteiten! Door de kleine groepsgroottes moet iedereen ook wel meedoen. Ieder team speelt bovendien in dezelfde setting en krijgt dus gelijke kansen.

    Resultaten van Synergyk:

    • Het opbouwen van een sterke teamdynamiek
    • Communicatie 
    • Probleemoplossend vermogen
    • Het bij elkaar brengen van verschillende informatie
    • Het inzetten van ieders kwaliteiten
    • Procesverbetering 

     

    20 - 75 personen

    In deze Muzikale Teambuildingsworkshop gaan jullie lekker samen zingen en swingen! 
    Ervaar de verbindende kracht van samen zingen en muziek maken en leer je collega’s op een andere, verrassende manier kennen!

    Dit krijgen jullie op de Muzikale Teambuilding:

    • Samenspel en samenzang
    • Mooie liedjes
    • Even uit je normale teamrol komen
    • Nog beter leren luisteren naar elkaar
    • Versterking van je teamspirit en binding
    • En vooral: veel vrolijkheid en plezier, want samen zingen is leuk!

    Dit is hoe het werkt:

    • Bij binnenkomst pakken jullie een drankje, terwijl de pianist vast wat speelt.
    • Met een aansprekend verhaal neem ik jullie mee in de wereld van de muziek.
    • Vervolgens doen we een warming up van het lichaam en de stembanden.
    • Daarna gaan we lekker swingen en zingen op meerdere liedjes.
    • Sommige liedjes gaan we zelfs meerstemmig maken. Ja, dat kunnen jullie!
    • Het gaat er niet om hoe goed je kunt zingen, wel om het plezier in de muziek.
    • Zingen iets te spannend voor jou? Neuriën mag ook. Of je pakt de tamboerijn.
    • Jullie leren echt naar elkaar luisteren, één geheel te vormen. Hoe beter de samenwerking, hoe beter het klinkt!  

    Muziek maken en zingen is goed voor de teambuilding? Hoe dan?
    Samen muziek maken en zingen doet wonderen voor je team! Iedereen heeft zijn eigen stem of partij, maar pas als je echt samenwerkt, klink je goed en gaat het swingen. Niet voor niets zeggen we dat muzikanten die al jaren samen op het podium staan,  op elkaar zijn ‘ingespeeld’. Zo werkt het ook in teams: door samen muziek te maken, ga je elkaar beter begrijpen en heb je meer verbinding met elkaar.

    Je hoeft niet muzikaal te zijn of goed te kunnen zingen!
    We gaan vooral veel plezier maken! Kijk maar naar het filmpje waar je een team samen het liedje ‘Let the sunshine in’ ziet zingen.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    Ik verzorg al jaren Muzikale Teambuildingsessies. Tientallen teams hebben al ervaren hoe leuk dat is: : van teams van UWV, de SVB, de Onderwijsraad, het RIVM, teams van leraren en handhavers tot de top van een ministerie. Ik krijg iedereen samen aan het zingen en swingen! 

    Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    6 - 40 personen

    Herbeleef de magie van vervlogen decennia met onze interactieve Nostalgia Memories Spelshow! Stap dit voorjaar in de tijdmachine en laat de jaren 60, 70, 80, 90 en 2000 opnieuw tot leven komen in deze bruisende spelshow. Perfect geschikt voor diverse en grote groepen, waar leeftijden en herinneringen uiteenlopen. Het geheim van succes ligt in een slimme teamindeling, waarbij generaties elkaar ontmoeten. Jong en oud kunnen hun krachten bundelen om hun kennis van het verleden te testen en samen naar de hoogste score te streven. Efficiënt, ideaal voor teambuilding en bovenal ontzettend gezellig! Dit alles op een prachtige locatie in jouw favoriete stad.

    INHOUD NOSTALGIA MEMORIES SPELSHOW
    Laat ons entertainerteam je op een ontspannen en gezellige manier meenemen op een reis terug in de tijd, langs het pad van herinneringen. Onze diverse spelrondes staan garant voor plezier, lachbuien en het delen van talloze "Oh ja, dat weet ik nog!" momenten. Dit draagt bij aan een ontspannen en verbindende sfeer. Tijdens het spel komt het verleden tot leven via spannende spelonderdelen zoals de Nostalgia News Quiz, het Raden van Reclames en de Muziekronde. Het team dat consistent presteert in de gevarieerde vragen en opdrachten zal aan het einde van de rit met luid gejuich worden beloond met de hoofdprijs. Bij de Nostalgia Memories Spelshow heerst namelijk een sfeer van saamhorigheid, waarin iedereen elkaars successen viert.

    EXTRA'S
    Voor een onvergetelijke ervaring kan dit arrangement worden uitgebreid met verschillende leuke extra's. Zodra de spelshow ten einde is, kunnen jullie de Nostalgia Afterparty toevoegen. Laat het feest losbarsten, dans op de deuntjes van vroeger en geniet van de hits die de tijd hebben overleefd.

    Maar dat is niet alles! We bieden ook maatwerk aan, waarbij we quizonderdelen kunnen aanpassen met vragen, foto's en filmpjes van jouw bedrijf, op een manier die naadloos bij het spel past.

    Wil je deze bijzondere gelegenheid voor altijd vastleggen? Schakel dan onze professionele fotograaf in om elk moment van het evenement vast te leggen, van begin tot eind. De foto's worden naderhand geleverd in een prachtig digitaal fotoalbum.

    VOOR WIE EN WAAR?
    Onze Nostalgia Memories Spelshow kan door heel Nederland en België plaatsvinden, zowel op een van onze partnerlocaties als op jouw eigen locatie. Perfect voor grote groepen, bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, teambuildingevenementen of jubilea. We bieden zelfs een verkorte versie aan als onderdeel van grotere evenementen of als intermezzo tijdens vergaderdagen. Maak je klaar om herinneringen op te halen, te lachen en nieuwe verbindingen te leggen tijdens deze betoverende reis door de tijd!

    Vanaf 20 personen
    Prijs vanaf €26,50 pp excl btw

    Locaties: Op eigen locatie of bij 1 van onze partnerlocaties in een door u gewenste stad in Nederland of België

    20 - 500 personen

    Geef verdieping aan de band met je bedrijf of team door een Workshop Kernwaarden Schilderen. 

    Ben je op zoek naar een unieke en creatieve ervaring die zowel persoonlijk als professioneel verrijkend is? Ontdek dan de kracht van onze Workshop Kernwaarden Schilderen! Deze bijzondere workshop is speciaal ontworpen om individuen en teams dichter bij hun kernwaarden te brengen door de creatieve kracht van schilderen.

    Kernwaarden bepalen de identiteit van een bedrijf of organisatie; ze bieden houvast. Met deze workshop gaan jullie actief met de kernwaarden aan de slag en zetten ze om in beeld!

    Kernwaarden maken de bedrijfscultuur in één keer duidelijk. En ondanks dat ze vaak voorbijkomen weten veel mensen toch niet helemaal precies wat de kernwaarden van hun bedrijf eigenlijk inhouden. Daar is meer voor nodig.

    Jij en je collega’s krijgen in deze workshop op een creatieve manier een beter inzicht in de cultuur van jullie bedrijf. Je hebt verder geen ervaring nodig. Door de beschikbare voorbeelden en begeleiding van de kunstenaar lukt het gegarandeerd. Leukste van allemaal: neem je creatie mee naar huis of naar kantoor.

    Kernwaarden Schilderen voor beginners
    Onze workshops zijn zo opgezet dat je geen ervaring nodig hebt.  Wij geloven dat iedereen creatief is! ArtPub heeft als missie mensen en bedrijven te inspireren. We willen mensen zichzelf laten verrassen. Iedereen kan met de juiste begeleiding een kunstwerk maken waar hij of zij trots op is. Hiervoor maken we gebruik van ons eigen collectief aan kunstenaars. Zij weten als geen ander hoe ze hun passie en kennis over creativiteit moeten delen.

    Hoe verloopt een Workshop Kernwaarden Schilderen?

    • Voorafgaand aan de workshop stemmen we de inhoud vooraf helemaal af. Zo kan de workshop goed aansluiten op specifieke kernwaarden, projecten of thema's in jullie bedrijf.
    • Je wordt ontvangen door onze kunstenaar in een gezellige locatie of op jullie eigen locatie
    • Vervolgens gaan we met de kernwaarden aan de slag. Gezamenlijk bespreken jullie wat de kernwaarden betekenen in een kleine brainstorm en gaan jullie deze in groepjes uitbeelden op het schildersdoek.
    • De perfecte combinatie van gezelligheid, teambuilding en creatief uitgedaagd worden. 
    • Hang de blijvende herinnering op in jullie kantoor of bedrijf! Zo blijven de kernwaarden leven!

    Deze workshop is perfect voor individuen die persoonlijke groei nastreven, teams die hun onderlinge band en samenwerking willen versterken, en bedrijven die op zoek zijn naar een innovatieve teambuilding activiteit.

    10 - 990 personen

    We lopen in deze tijd nog wel eens vast in onze denkpatronen. Dan zien we alleen nog maar beren op de weg en allerlei redenen waarom iets niet kan of waarom iets een slecht idee is. Creatief Denken is uitermate geschikt om mensen los te maken en met nieuwe ideeën te komen!

    De Battle of the Brains is een unieke trainingsgame waarin teams met elkaar de strijd aangaan om het beste idee voor het bedrijf te bedenken. Onder begeleiding van een trainer maken zij een uur lang kennis met de basisvaardigheden van Creatief Denken. Ze krijgen allerlei verschillende tools aanreikt om zo in korte tijd nieuwe ideeën te bedenken voor een centrale vraagstelling vanuit het bedrijf. Vervolgens gaan de teams hier zelf mee aan de slag. Het beste idee van elke groep wordt uitgewerkt tot een aansprekende en creatieve presentatie.

    Tijdens de finale van de battle worden de beste ideeën van alle groepen aan elkaar gepresenteerd. In een energiek waarderingsspel bepalen de deelnemers vervolgens zelf wie het gouden idee heeft bedacht. Eventueel kan er ook gewerkt worden met een vakjury vanuit het bedrijf. We eindigen met een prijsuitreiking voor het beste idee!

    Battle of the Brains is een unieke kans voor de organisatie om te leren Creatief Denken. Het samen bedenken van nieuwe ideeën zorgt ook voor veel verbinding en draagvlak onder de werknemers. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 250 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Let’s play a little game! Ga de uitdaging aan tegen The Mask. Lukt het jullie om de explosieve escape box te overleven? Boek nu onze escape box en ervaar de vetste escape room van dit moment!

    Blijven jullie koel onder tijdsdruk?
    Op locatie naar keuze heeft The Mask een mysterieuze koffer voor jullie achtergelaten. Bij het openen van de koffer begint de timer direct te tikken. The Mask heeft speciaal voor jullie een explosieve escape room gemaakt. Lief, toch? Dacht het niet! Ga samen met elkaar de strijd aan en versla The Mask. Weten jullie onder tijdsdruk de juiste oplossingen te vinden? 

    Zijn jullie klaar voor Escape the Mask?
    - Een nieuwe escape room ervaring met een unieke gameplay.
    - Een boeiende verhaallijn met mythologische wezens, De Grote Meesters en bommen.
    - Professionele begeleiding en spelmaterialen.
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Ontmantel op tijd de bomkoffer
    De tijd is aan het tikken… Laat de ultieme strijd losbarsten door meerdere teams tegen elkaar te laten strijden. Verschillende escape games, raadsels en puzzels vliegen je om de oren. Denk jij The Mask sneller te verslaan dan andere teams? Dan gaat jouw team met de trofee naar huis! Let’s play a little game, shall we? 

    5 - 2500 personen

    Een echte beleving op jullie bedrijfsfeest!

    Drakenboot varen betekent Strijd en Spektakel op het water! De stuurman houdt de boot op koers en de trommelaar geeft het ritme aan, terwijl de 16-koppige bemanning peddelt om het hardst. Door goed in teamverband te werken ontstaat kracht en snelheid. Fantastische teambuilding!

    Drakenboot
    Het drakenboot varen komt voort uit een eeuwenoude Chinese traditie. Een drakenboot is een 12 meter lange open kano met op de boeg een prachtige drakenkop. De trommelaar zit op de boeg en zweept de (16) peddelaars op aan de hand van het ritme dat wordt geslagen. De peddelaars zitten links en rechts naast elkaar. De stuurman staat achterop de drakenboot en bepaalt de koers. 

    Drakenboot race Dalfsen
    De Overijsselse Vecht vormt een prachtig  decor voor deze wedstrijd met drakenboten. Tijdens een clinic van onze stuurman leren de bemanning en trommelaar samen het ritme te pakken om hoge snelheid te behalen. Als iedereen er klaar voor is barst het spektakel los. Welk team gaat over een afstand van 200 meter als eerst over de finish?

    Barbecue in de Tipi tent
    De race vindt plaats bij onze prachtige buitenlocatie in Dalfsen aan de Overijsselse Vecht. Sluit het evenement af met een gezellige barbecue in de Tipi tent. 

    Op locatie
    Het is ook mogelijk onze drakenboten te huren voor een race op een andere locatie in Nederland. Inclusief stuurman per boot en zwemvesten.

    TIP: Drakenboten zijn zeer geschikt voor grote groepen, daarnaast kunnen zij worden ingezet als onderdeel van The Battle!

    Een bijzondere activiteit om invulling te geven aan je bedrijfsfeest, personeelsuitje of teambuilding!

    15 - 150 personen

    Stel jullie creativiteit op de proef en maak samen een film of filmtrailer op een locatie naar keuze.

    Misschien is jullie eigen bedrijf wel de perfecte setting om een ‘verhaal’ op film vast te laten leggen.
    Verdeeld in teams gaan jullie tijdens een brainstorm alle ideeën verzamelen en deze vervolgens uitwerken onder begeleiding van onze regisseur.

    Als het draaiboek is gemaakt en dus de rollen en het bijpassende verkleedmateriaal zijn verdeeld, gaan jullie samen met de filmcrew naar leuke en geschikte plekken om alle shots te filmen. Maar jullie kunnen ook shinen voor een groen doek en zelf een achtergrond kiezen, op het strand, de jungle, een stad… a world of possibilities.

    Jullie bedrijf, product of dienst eens anders in beeld.
    Humor of romantiek op de werkvloer, autobiografisch of fictief. Het is jullie verhaal. Acteer en improviseer als de camera draait en have fun, want dat staat wel voorop!

    Tijdens de workshop filmproductie kan er worden aangeven welke muziek, speciale effecten, titel, logo etc. jullie toegevoegd willen zien aan de film of filmtrailer.

    Onze editor gaat met al het beeldmateriaal en input aan de slag in de studio en het eindresultaat wordt digitaal, zonder kwaliteitsverlies, toegestuurd. Op verzoek en bij voldoende tijd kan er ook ter plekke worden gemonteerd en kunnen de films/ trailers diezelfde dag nog worden vertoond. Absoluut verrassend en leuk om te zien hoe de ideeën van alle teams tot ontwikkeling zijn gekomen.

    Ter afsluiting is er nog de uitreiking van de Awards, voor de beste film en voor het beste talent. Dit uitje heeft sowieso een Happy End!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 100 personen

    Duik in een unieke teamuitdaging waarbij teamwork, creativiteit en een vleugje inventiviteit samenkomen. Geen techneuten vereist, want deze activiteit is ontworpen voor iedereen die zin heeft in een leuke en gezamenlijke ervaring!

    Beeld je in: jouw team werkt samen aan het bouwen van een soepel verlopende kettingreactie. Of het nu gaat om een slimme knikkerbaan, een eenvoudige Rube Goldberg-setup of iets geheel origineels – de keuze is aan jullie.

    Deze workshop draait om het bouwen aan succes als team. We voorzien een assortiment aan huis-, tuin- en kantoorartikelen waaruit je kunt kiezen om je creativiteit de vrije loop te laten. Het doel? Een vlekkeloze kettingreactie waarbij elk teamlid een essentiële schakel vormt. Het gaat hier om het delen van ideeën en het gezamenlijk ontwikkelen van een creatief project. Werk samen, geniet van het proces en ontdek jezelf als team.

    Het draait niet alleen om het eindresultaat, maar vooral om het plezier van het gezamenlijk bouwen. Dus, klaar voor een gezellige en boeiende activiteit waarbij jouw team niet alleen een kettingreactie op gang brengt, maar ook de onderlinge band versterkt? Pak deze kans, laat je creativiteit stromen en beleef samen een avontuur.

    • Geschikt voor iedereen.
    • Duur: 90 minuten of 120 minuten (met extra module)
    • Locatie: overal mogelijk, ook buiten!
    • Benodigheden: vlakke ondergrond en veel ruimte (3 tot 4 m2 p.p.) 

    Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9,2 gemiddeld.
    (bron: klantenvertellen.nl)

    REACTIES DEELNEMERS:

    "Heel gaaf hoe ieder stukje samenkomt tot een spetterend eindresultaat" 
    Charlotte Hendriks, Unilever,  (bron:klantenvertellen.nl) 

    "Uiterst knap hoe je in een korte tijd van complete chaos kunt komen tot een groot samenhangend / samenwerkend system. Er wordt op een leuke manier aanspraak gedaan op ieders creativiteit en samenwerking. En als het dan werkt, heerst er euforie. Aanjagers, dank voor deze leuke energizer!"
    Mari van der Burgt, Weir Minerals,  (bron:klantenvertellen.nl)

    20 - 250 personen

    Bij Mountain Network draait alles om samen uitdagingen aangaan: teams werken samen, versterken het onderling vertrouwen en helpen elkaar letterlijk en figuurlijk hogerop te komen. Met meer dan 30 jaar ervaring in klim- en bergsport bieden wij unieke en energieke bedrijfsuitjes die blijven hangen.

    Waarom kiezen voor Mountain Network?
    Onze arrangementen bieden het beste van avontuur en samenwerking: van unieke locaties tot professionele begeleiding, alles draagt bij aan een dag die inspireert en verbindt.Onze unieke locaties en op maat gemaakte programma's zijn voor iedereen toegankelijk. Of je nu sportief bent of niet. Uiter worden deze begeleid door onze gecertificeerde instructeurs.

    Onze activiteiten
    Van teambuilding tot inspiratievolle workshops: onze activiteiten versterken de teamspirit, stimuleren samenwerking en zorgen voor plezier en groei.

    • Op naar de Top klimworkshop: Stimuleer de teamspirit door samen de top te bereiken en leer de basisbeginselen van het klimmen. 
    • Op naar de Top boulderworkshop: Beleef het plezier van boulderen en versterk de samenwerking.
    • Actief vergaderen: Combineer zakelijke bijeenkomsten met sportieve activiteiten voor frisse inzichten.
    • Meetings & presentaties: Til jouw bijeenkomst naar een hoger niveau in een  bijzondere setting met inspirerende (eigen) workshop en/of presentatie op maat.
    • Sluit de dag af met een borrel of buffet in ons gezellige bergsportcafé. 

    Klaar voor een unieke ervaring op onze klimwand en/of in de boulderhal?? Neem dan contact op via onze website of bel ons direct voor een vrijblijvend voorstel en beleef samen met je collega’s een dag om nooit te vergeten!

    8 - 200 personen

    Een bloedstollend cyberavontuur: Gehackt!
    Een hackers collectief heeft de volledige macht over uw systemen en zit vanaf nu letterlijk aan de knoppen binnen uw bedrijf. De cybercriminelen willen geld zien (in bitcoins). Anders zullen de represailles bijzonder onplezierig zijn: alle betalingsverkeer zal worden platgelegd en niemand binnen uw team krijgt deze maand zijn of haar salaris. Gelukkig komt er hulp. Maar wel uit een heel onverwachte hoek... een veroordeelde meesterhacker!

    Een bijna levensechte situatie, die vraagt om onmiddellijke actie vraagt. Aan uw team de taak om in recordtempo voldoende geld (bitcoins) te verzamelen om aan de keiharde eisen van de hackers te kunnen voldoen. Allemaal door middel van foto, video, minigames, vraag en denk opdrachten. Gewapend met een ipad gaat u met uw team op pad om er voor te zorgen dat de controle over uw onderneming aan het einde van de dag weer in vertrouwde handen is. Inderdaad: Een dag vol actie, uitdaging met uw team als middelpunt van een cyberavontuur.

    Meer info
    Het geëiste geld (bitcoins) verdient u door een route te volgen die de ipad aangeeft. Onderweg jaagt u op verschillende challenges die in uw scherm verschijnen. Door deze challenges te voltooien ontvangt u bitcoins. Maar let op! Op sommige plaatsen in de stad ligt een booby trap. U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen. U kunt chatten met de andere teams, communiceren met de meesterhacker en uw collega's dwarsbomen door ze te trakteren op ludieke gadgets, zoals een gebroken scherm.

    Snel want de tijd tikt weg: u heeft maar 2,5 uur.

    Niet alleen FUN, ook bewustwording:
    U hoeft geen computer of internetaansluiting te hebben om slachtoffer te worden van cybercrime. Zo bevatten de meeste telefoons en bankpassen computerchips, die kunnen worden gemanipuleerd door cybercriminelen. Maar ook bedrijfssystemen, moderne auto's en chipkaarten zijn vatbaar voor cybercrime. Voor het plegen van cybercrime gebruiken criminelen speciale apparatuur en software. Digitale veiligheid is niet te garanderen, maar u kunt zich er wel tegen wapenen. Tijdens de game proberen wij de deelnemers hier op ludieke wijze bewust van te maken.

                             
    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    Leuk als teamuitje, personeelsuitje of bedrijfsuitje!

    25 - 900 personen

    Kies je voor dit buiten programma met deze vier thema’s dan ben je verzekerd voor een uniek en verrassende teamdag.

    Elke deelnemer schrijft zich van te voren bij ons in voor een bepaald 'thema', het thema waar je je voor opgeeft bestaat uit  een diversiteit aan workshops die onder jouw favoriete thema vallen.

    Ben je een avontuurlijk type, dan kies je uiteraard voor Adventure, ben je competitief ingesteld, dan kies je voor de Battle workshops.
    Waar zou jij voor kiezen?

    Er zitten veel voordelen aan dit programma.
    Hier zijn een paar voorbeelden:

    • Het is een leuke en ontspannende manier om met je collega’s te ontspannen en bij te praten.
    • Het is een geweldige manier om in een korte tijd van  verschillende workshops te proeven en nieuwe vaardigheden te leren.
    • Het is een goede manier om je team uit te dagen en te motiveren.
    • Met dit programma verbeter je het teamgevoel!

    Als je op zoek bent naar een manier om je teamdag een succes te maken, dan is een teamdag met buiten workshops  een geweldige optie.
    Je team zal het zeker waarderen!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 1000 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding is niet alleen leuk, het is ook samenwerken met collega's. Samen ervaringen op doen, samen lachen of angsten overwinnen. Samen met je team iets meemaken buiten het werk om. Goed voor het groepsgevoel.


    Check de website www.wegmetdebaas.nl/teambuilding/nederland en vindt een teambuilding naar wens.