Teambuilden in Tilburg

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
239 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Tilburg
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Geef de communicatie in je team een boost met ibuild.

    Bij deze interactieve en dynamische activiteit ligt de nadruk op onderlinge communicatie en samenwerking. Elke deelnemer speelt een cruciale rol in het succes van het team. Iedereen krijgt een specifieke rol toegewezen in de zogenaamde 'communicatieketen'. Het doel van de ibuild is om volgens de gekozen strategie binnen een beperkt tijdsbestek een exacte replica te maken van het model dat is klaargezet. 

    In elk team zijn er 4 verschillende rollen: de Architect, de Bouwer, de Koerier en de Feedbacker. Elke rol heeft zijn eigen kenmerken, mogelijkheden en restricties. 

    ibuild is een geweldige manier om de interne communicatie tussen verschillende bedrijfsteams of -afdelingen, als ook de communicatie met de klant, te verbeteren.

    De ibuild wordt afgerond met een debrief waarbij de deelnemers worden aangemoedigd te reflecteren op hun ervaringen en om deze ervaringen te delen en hun conclusies te bespreken. Op deze manier kun je dat wat je hebt gezien en geleerd meenemen naar je dagelijkse praktijk en er je voordeel mee doen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Teambuildingeffecten ibuild
    Elke teambuildingactiviteit moet vooral leuk zijn. Elk van onze activiteiten heeft echter ook een leeraspect in zich. Door de kracht van het spel wordt leren leuk!

    • Projectmatig werken
    • (Communicatie)Strategie bedenken
    • Verbaal communiceren
    • Overbrengen van informatie
    • Samenwerken
    20 - 1000 personen

    Samenwerking, teambuilding energie genereren en nog superleuk ook! 
    ‘U Deugt Wij Deugen’ is een spelprogramma waarbij groepen tegen elkaar uitkomen in allerlei originele en vermakelijke spelonderdelen. In dit spelprogramma wordt u uitgedaagd om meer uit u zelf en anderen te halen. Competitie én heel veel plezier met elkaar beleven staat centraal. Teambuilding gaat immers om veel meer dan alleen winnen of verliezen. Met een (vette) knipoog wordt daarbij ook gekeken hoe het allemaal tot stand kwam. Deugde het allemaal?

    We nodigen u graag uit om meer uit uzelf en uit anderen te halen!
    Zoals de naam van het spelprogramma al aangeeft, gaat de competitie met elkaars groepen hand in hand met de manier wáárop er wordt gewonnen en verloren. Met een knipoog hebben we het dan ook over de ‘nieuwe deugden’ zoals: doorzettingsvermogen, humor, flexibiliteit, leiderschap, charisma, collegialiteit, sportiviteit, etc. Winnen en verliezen krijgt op die manier een leuke andere mindset erbij.

    Natuurlijk is het de bedoeling dat zoveel mogelijk activiteiten geschikt zijn voor alle deelnemers en dat ze de mogelijkheid hebben om te schitteren, maar ook om iets van anderen op te pikken!

    Dames en heren, wij presenteren de winnaars!
    Aan het einde zal duidelijk worden welk team de spelonderdelen heeft 'gewonnen' en of de manier waarop dat gebeurde ook echt 'deugde'! Uiteraard wordt deze uitslag op vrolijke wijze samengevat in de finale!

    Volstrekt unieke onderdelen!
    Art of Events hecht zeer aan originaliteit! Alle spelonderdelen zijn daarom in eigen beheer ontwikkeld. U hoeft dus niet bang te zijn dat uw deelnemers het al eens ergens hadden meegemaakt! Daarnaast mag u van ons verwachten dat we de onderdelen maximaal op uw mensen, het weer en de plaats waar het gaat plaatsvinden, aan zullen passen. 

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. 

    Referenties:

    Novartis
    "Een leuk, interactief programma! Een aanrader als je houdt van competitie op een gezellige manier. We hebben erg gelachen en ondertussen nog veel gedaan. Fijn dat iedereen mee kon doen en het leuk vond want dat lukt niet altijd!"

    Stichting Xmotion
     “Erg gelachen en supertoffe onderdelen! Met name de balkonscène met Romeo en Julia was een succes. Leuke warming- up met ‘elkaar dood schieten’. De begeleiders wisten goed om te gaan met de fanatieke valsspelers onder ons.” 


    Vul voor meer informatie over dit leuke uitje, of een vrijblijvende offerte,  het aanvraagformulier in!

    25 - 500 personen
    In het Kort
    Midden in de stad heeft het politie het lijk aangetroffen van de omstreden politicus Ronald Tromp. Al snel werd duidelijk dat er opzet in het spel was, moord dus. Wie de moordenaar is en waarom Tromp dood moest is tot op heden echter onbekend. Nu de zaak vast is gelopen en in het archief dreigt te geraken wil de hoofdcommissaris nog een laatste poging wagen. Hij trommelt ‘s werelds grootste detectives op en overhandigt hen het politiedossier. Succes!

    Wat je gaat doen
    Tijdens dit uitje voor jong en oud is teamwork van groot belang. Jullie doorlopen in meerdere teams de verschillende fases van het onderzoek. Van het forensisch bewijs tot aan de ondervraging van de verdachten. Door op verschillende locaties in de binnenstad opdrachten en puzzels correct uit te voeren komt de dader al snel in het vizier...

    Prijsuitreiking en drankje
    Als de zaak is afgerond ontmoeten alle detectives elkaar weer in een gezellig café. Terwijl u van een heerlijk drankje geniet,  neemt de hoofdcommissaris (onze begeleider) de zaak nog even kort en bondig door.  Het team dat de moordenaar heeft weten te ontmaskeren ontvangt van ons een mooie prijs.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
     
    Praktische Informatie:
    Lengte:                      2,5 uur (uit te breiden met lunch/ diner) 
    Locatie:                      Binnenstad van grote steden
    Groepsgrootte        12-200 personen

    Prijs:
    12-24:                    25,50 excl. btw
    24-36:                    24,00 excl. btw   
    36+:                        22,50 excl. btw

    Verder nog inbegrepen:
    Prijsuitreiking:          Leuke prijs voor het winnende team
    Drankje:                      1 drankje p.p. Is inbegrepen

    Lunch of diner
    Moord in de stad is ook te combineren met een lunch of diner. Vraag naar de mogelijkheden.
    12 - 200 personen

    Wat is jouw werkstijl? Wat is de werkstijl van je collega’s?
    Ontdek de verschillende stijlen door middel van een ontspannen kaartspel.

    Winst
    Het is lastig samenwerken met iemand die een heel andere werkstijl heeft. Maar met een beetje empathie en aanpassing kun je, juist vanuit deze botsing van stijlen, je winst pakken.

    Met Werkstijlpoker creëer je de ideale situatie om op luchtige wijze met elkaar eens tot een constructief gesprek te komen.

    Spelvorm
    Deze gegamificeerde werkstijltest is feitelijk een persoonlijkheidstest. Door de spelvorm levert het Werkstijlpoker vaak verrassende inzichten op.

    Iedereen kan meedoen met dit simpele kaartspel. Na het spel volgt een boeiende en vermakelijke toelichting. De workshop eindigt met een goed gesprek waarbij deelnemers zich letterlijk in de kaart laten lijken. 

    Meer weten? Bekijk de infographic.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 1000 personen

    Laat u uitdagen door uw collegea of vrienden voor een duel. Er wordt geschermd met een sabel of een degen. Het is de bedoeling om je tegenstander te raken zonder zelf geraakt te worden. Eén ding is vrijwel zeker, na deze clinic bent u geraakt door deze spannende sport. Schermen is een zeer veilige sport die uitstekend geschikt is voor mannen en vrouwen, jong of oud. Een ieder kan op zijn eigen niveau meedoen. 

    Deze clinic wordt desgewenst op locatie gegeven door Maître Ad van der Weg. Ad heeft een zeer ruime ervaring in het geven van schermlessen en clinics. Hij is in het bezit van het hoogste internationale diploma en was jarenlang bondscoach Schermen van het Nationale Moderne 5 kampteam. Verder was hij Hoofd Opleidingen van de Koninklijke Nederlandse Schermbond. Wij werken uitsluitend met gediplomeerde schermleraren.
    Nieuw: het is nu ook mogelijk om te schermen met een elektronisch aanwijsapparaat.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    1 - 60 personen

    Welkom bij The HandProject,

    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen

    Tijdens dit teambuildingspel volgen de teams een route die via de ipad wordt aangegeven en komen jullie uitdagende vragen en challenges tegen met de meest gevarieerde foto/video opdrachten en minigames. Deze worden gelijk door ons als jury beoordeeld en gelijk teruggekoppeld!

    De teams starten vanuit jullie eigen locatie of gekozen horeca gelegenheid.

    De vragen en foto/video opdrachten komen in beeld, als je op het juiste plekje in de stad staat. Zoek tevens de locatiepunten die aangegeven zijn en verzamel zo veel mogelijk antwoorden en foto's.
    De Challenge is een echte team wedstrijd! U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen en ze dwarsbomen met verschillende gadgets.

    Samenwerken, humor en een beetje lef is hard nodig tijdens deze City Challenge, want vaak is het hele team nodig om aan de voorwaarden van de opdrachten te voldoen.

    Bij terugkomst en de borrel ziet iedereen op het scherm alle resultaten van de foto-opdrachten die gemaakt zijn. Een kwartiertje later volgt de prijsuitreiking met de daarbij de leukste video's van ieder team.

    We sturen jullie al het beeldmateriaal wat gemaakt is. Een blijvende herinnering om nooit te vergeten!

    20 - 600 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Kruip in de huid van een crimimeel en beroof de buit!
    Jullie staan aan het begin van een criminele operatie en niet zomaar één. Jullie gaan namelijk een nog voortvluchtig crimineel beroven. Het doel van deze operatie? Erachter komen waar hij zijn buit verscholen heeft. Dit doen jullie door de stad in te gaan op zoek naar de aanwijzingen en de kluizen. Welk team kraakt het snelst de codes van de kluizen en haalt de meeste buit binnen? 

    Wat is de Kluis?

    • In elke stad te spelen
    • Ga op zoek naar de verborgen aanwijzingen
    • Puzzels en raadsels liggen voor het oprapen..
    • Kraak de kluizen en haal de meeste buit binnen

    Nadat ieder team is ingelogd in de Uitjes en Eten App begint de criminele operatie. Op een aantal locaties in de stad is de voortvluchtige gesignaleerd. Jullie gaan langs bij deze locaties om aanwijzingen te verzamelen. Wat valt jullie op? Verbind de juiste informatie met elkaar. Ga op zoek naar de kluizen en kraak de codes! Een interactief en spannend stadsspel!

    Dit uitje is inclusief:

    • Gebruik van de speciaal ontwikkelde App
    • Onze begeleider stuurt jullie aan op afstand
    • Benodigdheden worden via de post toegestuurd
    • Alle gemaakte foto's krijg je naderhand toegestuurd
    • Een prijsje voor het winnende team!

    Programma

    14.00 - 14.10 uur Verzamelen, indeling teams en inloggen op de App
    14.10 - 16.10 uur De Kluis
    16.10 - 16.15 uur Afsluiting met een onthulling van het winnende team

    De tijden van het programma zijn flexibel en kunnen naar wens aangepast worden.

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. Geef jullie voorkeurlocatie (stad, strand of outdoorlocatie) aan ons door en wij kijken naar de mogelijkheden!

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    Vanaf 8 tot 2500 personen. Ideaal voor iedere groep, beroof de buit in De Kluis!

    8 - 2500 personen

    Zo ben ik nu eenmaal! Ontmoet de archetypen in een van kwaad tot erger komedie met happy-end én een glasheldere take home message. 

    Maak kennis met  medewerker "kom niet aan mijn pritstift" Rick, manager "touwtjes in handen" Tilly, directeur "Mijn deur staat altijd open" Dries, en "kantelkoning" Jack.

    Verandergoeroe Jack zal kantoorgenoten Rick en Tilly wel even omturnen tot enthousiaste en vooral flexibele medewerkers. In een hilarische show van 50 minuten zie je hoe dat niet bepaald loopt zoals hij in gedachten had.  In het interactieve gedeelte na afloop ervaar je hoe het ook anders kan; Ontspannen veranderen!

    Door samen te lachen om herkenbare verander- en communicatie valkuilen voorkom je dat jullie team in de "zo ben ik nu eenmaal" houding en de "zo doen we het hier cultuur" terecht komt.

    Deze onvergetelijke archetypes maakten inmiddels honderden teams lachend bewust wat er nodig is soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei. We weten het wel, maar doen we het ook? 

    Deze theatervoorstelling is niet alleen van schouwburgniveau, hij gaat ook nog eens over hilarisch herkenbare werksituaties. Je herkent jezelf en je collega's in de tijdloze archetypes en wordt serieus aan het denken gezet over hoe jij zelf met verandering omgaat. "Zo ben ik nu eenmaal" en "Zo doen we dat hier" klinken nooit meer hetzelfde. 

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op https://www.studiospaak.nl

    21 - 500 personen

    Maak kennis met de Empire City Dinner Game van Holland Tour Guides. Een hypermodern, virtueel GPS spel, in combinatie met een overheerlijk 3-gangen diner, waarbij u drie verschillende restaurants aandoet. U kunt kiezen voor het Empire City straten spel of het misdaadspel, genaamd crime city dinner game. Bent u er klaar voor? 

    Hoe werkt het Empire City spel?
    U bent de manager van een vastgoedkantoor met één duidelijke opdracht: zoveel mogelijk panden in uw portefeuille krijgen. Is uw team slimmer en sneller dan de concurrentie dan zal uw bankrekening het snelste groeien. Bent u de Donald Trump van de Lage Landen?

    U en uw teamleden krijgen meerdere GPS tablets en portofoons mee. Op uw tablets ziet u een plattegrond van de stad, waarop u uzelf, uw teamgenoten, de concurrentie, de gebouwen en nog vele extra’s ziet verschijnen. Door gebouwen in te sluiten komen deze in uw portefeuille, maar let op! Als de tegenstander u insluit stelen ze geld van uw rekening. Wie het laatst lacht, lacht het best!

    Deze variant is de ideale combinatie van spel en ontspanning, want wij zorgen ervoor dat u niet met een lege maag naar huis gaat. Ondertussen kunt u al uw energie kwijt tijdens dit spannende spel, dat wij halverwege zullen onderbreken om te genieten van een voortreffelijk hoofdgerecht. We sluiten de avond af met een feestelijke prijsuitreiking en een heerlijk nagerecht. Wat wenst u nog meer?

    Programma-indicatie:
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Empire City Dinner Game deel 1
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Empire City Dinner Game deel 2
    22.00 - 22.30 Nagerecht

    Inclusief:
    - Professionele begeleiding
    - Uitgebreid 3-gangen diner in 3 restaurants naar keuze
    - GPS tablets
    - Portofoons
    - Teambuilding, leuk als bedrijfsuitje
    - Leuke prijs voor het beste team
    - Te boeken op uw gewenste avond!

    Prijs:
    12 - 19 personen € 57,50 p.p. excl. BTW
    20 - > personen € 54,50 p.p. excl. BTW

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    12 - 500 personen

    Competitieve iPad games

    Stronger Together is een door Summit Events ontwikkelde iPad game. Een game die het hele jaar door en op vrijwel iedere locatie georganiseerd kan worden.

    Checkpoints
    Bij Stronger Together worden uw gasten verdeeld over verschillende teams. Iedere team krijgt bij de start een iPad tot zijn beschikking. Op de iPad zien de teams een kaart van de omgeving met een checkpoint. Waar dit checkpoint zich precies bevindt, moeten de teams zelf zien te achterhalen. En ook de route naar het checkpoint moeten de teams zelf bepalen!

     
    Opdrachten 

    Als een team een checkpoint heeft bereikt, dan opent zich op de iPad een opdracht. Dit kan een (kennis)vraag zijn, een raadsel, maar ook doe opdracht variërend van het maken van een teamselfie voor een locatie tot een opdracht waar de deelnemers worden getest op hun meer sportieve vaardigheden.

     
    Verken de omgeving 

    Zodra een opdracht goed is uitgevoerd, wordt een nieuw checkpoint zichtbaar. Gedurende de hunt lopen de teams zo van checkpoint naar checkpoint en leren de omgeving op originele wijze beter kennen. De checkpoints bevinden zich op allerlei locaties.


    Welk team wint?

    Het team dat als eerste alle checkpoints heeft bezocht, krijgt informatie waar het finale checkpoint met een bijbehorende ‘schatkist’ zich ongeveer bevindt. Het team dat als eerste de code van de ‘schatkist’ weet te kraken, mag zich tot winnaar van de hunt uitroepen. Alleen gaat het niet lukken, welk team is het beste op elkaar ingespeeld en laat zien dat ze ‘stronger together’ zijn.

    Stronger Together is zowel in het Nederlands als Engels beschikbaar. 
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    20 - 200 personen

    Een spannende strijd in middeleeuwse sferen barst los tussen de teams bij aanvang van Medieval Machines! Geïnspireerd door strijdwagens, stormrammen en katapulten uit vervlogen tijden is deze avontuurlijke teamgame ontstaan.

    Mobiliseer de strijders!
    Construeer samen in uw eigen bouwhoek aan de hand van 3D bouwtekeningen de Donjon (woontoren van het kasteel), een katapult en een strijdwagen om de opponenten te verslaan! U gebruikt hiervoor onderdelen tot 1,20 meter verzinkt metaal. U zult de taken nauwkeurig moeten verdelen en blijven communiceren om de andere teams een stap voor te kunnen zijn.

    Trek ten strijde en verzamel munitie!
    Met de gebouwde strijdwagen trekken de teams eropuit om de benodigde munitie te verzamelen. In dit knotsgekke ringsteek spel worden de strijdwagens bereden door twee duwers, één stuurman en een ringsteekspecialist om te bepalen welk team de meeste ‘strobalen’ als munitie ontvangt bij aanvang van de belegering. 

    De belegering van het kasteel!
    De teams belegeren in de hilarische finale de Donjon van de vijhand door strobalen te katapulteren. Hierin laten zij zien over welke goede timing, communicatie en behendigheid zij beschikken. Er zijn teams met een voorsprong omdat zij met de games en opdrachten al meer munitie hebben verdiend. Echter is de strijd nog niet gestreden. Welk team wint de strijd van Medieval Machines?

    Programmaduur: ongeveer 3 uur.

    Vul voor meer informatie over dit unieke teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in!

    10 - 600 personen

    Beleef met collega's, vrienden of familie een leuke en creatieve dag.

    Wat is nou precies een lipdub?

    Een lipdub is een videoclip, bestaande uit  enkele opname, waarin je met een groep je favoriete nummer nasynchroniseert. Zo'n videoclip duurt meestal ongeveer vier minuten en er werken tussen de 8 en soms wel 600 mensen aan mee. De achterliggende gedachte van een lipdub is vaak die om de school of het bedrijf te promoten. Je kunt immers door een lipdub laten zien welke faciliteiten je te bieden hebt. Maar de belangrijkste reden om een lipdub te maken is de gezelligheid die de opnames bieden. Daarom is het maken van een lipdub ook uitermate geschikt voor vrijgezellenfeesten, familiefeesten sportteams etc.

    Er ontstaat een band tussen alle deelnemers en dat komt de algemene sfeer die op de school of op de werkvloer hangt ten goede, en zorgt ervoor dat studenten of collega's dichter tot elkaar komen. Ideaal dus voor teambuilding. Allereerst wordt er natuurlijk een liedje gekozen waar jullie een leuke clip bij maken. Populaire lipdub-liedjes zijn vooral liedjes met een vrolijke melodie. Dan komt het creatieve proces: wat wordt er in beeld gebracht en hoe gaan jullie dit doen? Hierbij zal er een groot beroep worden gedaan op de creativiteit en samenwerkingsvaardigheden van de groep. De totale groep wordt in kleinere groepjes verdeeld. Onder begeleiding gaat elke groep een leuk script bedenken voor elk een deel van het nummer. Vervolgens repeteren we in deze groepjes en dan is het na 1 tot 2 uur tijd voor de opname.

    Middels allerlei attributen zoals ballonnen, serpentines, boa's, pruiken, feestbrillen etc. is het plaatje compleet! De opname wordt verzorgd door een professionele cameraman. Na de opnamen starten we met de montage, zodat er een tastbaar eindresultaat komt: de eigengemaakte lipdub op DVD!

    Afhankelijk van de groepsgrootte duurt het maken van de lipdub 2 tot 4 uur. Hierin zijn wij zeer flexibel. In principe vindt de lipdub plaats bij daglicht. In de praktijk is dat dan meestal op door-de-weekse namiddagen of in de weekends. De lipdub vindt plaats op een in overleg te bepalen locatie. Dit kan zijn op uw bedrijf of school,centrum van een stad, strand maar ook bij horeca locaties door het hele land. Alle mogelijkheden zijn bespreekbaar.

    U maakt al een lipdub met 8 personen! Kleinere groepen en groepen groter dan 20  personen ontvangen een aangepaste offerte.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    8 - 800 personen

    Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!

    Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.

    Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.

    Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.

    Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom georganiseerd worden.

    Programma voorstel
    14:45 - 15:00  Ontvangst en speluitleg
    15:00 - 16:00  Eerste deel: Ranking your Team!
    16:00 - 16:15  Pauze
    16:15 - 17:15  Tweede deel: Ranking your Team!
    17:15 - 17:30  Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enquête met door jullie zelf geselecteerde vragen
    • Enthousiaste presentatie
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Online presentatie via Zoom
    • Toevoeging van eigen vragen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige vragen/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!

     

    10 - 200 personen

    Bij een tuin der paradoxen wordt uw groep voor een ’totaaluitdaging’ geplaatst, het openen van een tiental Indonesische hardhouten kisten. Het halen van deze uitdaging is het doel! De combinatie van verschillende activiteiten en één gezamenlijk doel maakt deze game mischien wel de krachtigste teambuilding game die we hebben.

    Om de kisten te kunnen openen moet men op zoek naar allerlei verschillende opdrachten. De opdrachten maken aanspraak op verschillende disciplines. Creatief, sportief, cognitief, zelfs culinair of spiritueel. Hoe gebruikt men de verschillende kwaliteiten die in de groep aanwezig zijn? Een planmatige aanpak kan leiden tot een snel resultaat…..maar ook de weg is het doel! 

    Dit bedrijfsuitje/ teamuitje kan zowel indoor als outdoor plaatsvinden.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Tilburg! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Tilburg te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Tilburg ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Tilburg is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Tilburg. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!