Teambuilden in Ede

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
258 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Ede
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Escape the city neemt je mee in het verhaal van de Heineken ontvoering.

    Je bent de ontvoerders Holleeder, van Hout en Meijer op het spoor en moet Freddy Heineken en Ab Doderer vinden voor het te laat is. In teams ga je op pad, op zoek naar Heineken en Doderer. Aan de hand van aanwijzingen en opdrachten baan je je een weg door de stad, steeds dichterbij je doel. Vind jouw team Heineken en het geld, voor de politie dat doet? Dan ga je er met de enige echte ‘escape the city’ prijs vandoor! 

    Je hebt anderhalf uur de tijd om Heineken en Doderer te vinden, voordat ze worden overgeplaatst naar een nieuwe geheime locatie. Ben je te laat? Dan word de stad hermetisch afgesloten door de politie, en word je zoektocht gestaakt. Weet jouw team als eerste de heren te 
    vinden? Escape the city bevat spannende opdrachten zoals het ontrafelen van codes, communicatie met de ontvoerders, rekensommen en cryptische raadsels. 

    Na het spel ergens een hapje eten of borrelen? Ook hier kunnen we jullie bij helpen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 500 personen

    Wil je je team wakker maken? De organisatie transformeren naar een levende organisatie, dan is de SPOT ON training heel geschikt. Het is een leuke lichte energieke dag, die begint met een theatershow. Daarna gaan mensen bezig met hun eigen unieke rol in het team of binnen de organisatie. Er wordt onderzocht hoe er weer nieuwe spirit en nieuwe energie kunnen inzetten om met volle kracht vooruit te gaan.

    SPOT ON is typisch een dag waarop nieuwe doelen geformuleerd kunnen worden, nieuwe mensen elkaar kunnen leren kennen, teams opnieuw hun vorm en doel kunnen bepalen. We werken oa met persoonlijke gebruiksaanwijzing, teamspirit, creatie-regie, kortom allerlei werkvormen om een energieke lichte dag te maken waarin medewerkers weer de zin van hun werk gaan inzien en er weer zin in krijgen.

    Doel is nieuwe inspiratie ontvangen, elkaar beter leren kennen, doelstellingen van de organisatie helder te krijgen, SPOT ON kick-off.

    8 - 200 personen

    Een outdoor G.P.S. tocht als nergens anders!! 
    U wordt met koffie en bosbessengebak met slagroom ontvangen in ons sportcafé. Daarna is het tijd voor het ’actieve’ gedeelte: voorzien van de G.P.S, een videocamera, fotomap en de G.S.M, gaat u al fietsend, steppend en lopend een avontuurlijke tocht tegemoet.

    Tijdens de tocht ontvangt u, na het vervullen van de eerder doorgegeven opdracht, via de GSM steeds een nieuwe. Door midel van foto’s wordt u met de wandeltocht door een stukje Veluwe geleid waar u video opdrachten krijgt. Het fietsen en steppen doet u met een G.P.S. U krijgt elke keer een nieuwe code van ons en ga maar op zoek! Gegarandeerd lachen! Na deze 3 onderdelen kunnen jullie nog meer punten verdienen met Handboogschieten.

    Samenwerking staat hier voorop, alle opdrachten dienen in teamverband uitgevoerd te worden. Vervolgens gaat u genieten van een een heerlijk Boswachters buffet. Na afloop worden de filmopnames van de video opdrachten gezamenlijk bekeken, wat erg humoristisch is!

    Verschillende facetten van oriëntatie en visuele hulpmiddelen komen bij dit spel aan de orde!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    20 - 300 personen
    Teambuilding, lekker eten én een unieke ervaring komen samen bij de VR-dinnergames van Huisbrand Events. U wordt ontvangen in een sfeervol restaurant In het centrum van de stad of een locatie naar keuze en vervolgens wisselen de gangen en spelrondes elkaar af. Stoelriemen vast, want deze virtuele wereld is niet te onderscheiden van de echte wereld.

    Virtual reality ofwel virtuele werkelijkheid (VR), is een gesimuleerde omgeving die met behulp van een volledig omsloten VR-bril de gebruiker een ervaring geeft alsof hij of zij er daadwerkelijk in deelneemt. Onze spelbegeleider zal u instructies geven met betrekking tot de apparatuur en het doel van het spel en vervolgens gaan we snel van start.

    In teams van vier personen gaan jullie aan de slag, waarbij er elke ronde een ander teamlid de VR-bril op heeft. We bieden een spannende moordzaak aan, waarbij jullie op zoek gaan naar een moordenaar, een moordwapen en moordlocatie. Kunnen jullie goed presteren onder druk? Goed analyseren en de juiste vragen stellen? De moordenaar kan je zomaar te slim af zijn. Of kruipen jullie liever in de huid van een crimineel om de ultieme bankroof te plaatsen? Dit kan als jullie kiezen voor “La Casa de Papel VR-game”.
     
    8 - 400 personen

    Plezier Teambuilding Creatief Samenwerken Verbinding Entertainment & Hilariteit!
    Speel samen met jouw collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera)een vooraf bedachte route aflegt.
     
    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen!
     
    Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.

    Echt maatwerk:
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.

    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.

    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.
    Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij LIPDUB TEAMBUILDING altijd inbegrepen.

    20 - 1000 personen

    Virtual Reality is de toekomst. Een uitje met je gezelschap krijgt op deze manier letterlijk een nieuwe dimensie. Met meerdere VR activiteiten bezorgen wij jullie een onvergetelijke (VR) ervaring. En dat op locatie naar keuze! 

    Ontdek de wereld van VR 
    Jullie worden opgedeeld in teams. Ieder team heeft een eigen VR bril ter beschikking. Onze spelbegeleider zal jullie vervolgens op geheel eigen tempo kennis laten maken met de wereld van Virtual Reality. Wij begrijpen namelijk dat een VR bril nog nieuw is. Daarom wil je natuurlijk graag eens zien wat je er allemaal mee kunt doen. Hiervoor is ons 'Full Package Pakket' uitermate geschikt. Dit betekent dat je alles kunt doen wat op deze wereld mogelijk is met Virtual Reality: boogschieten, sneeuwbalgooien, zwaardvechten... je beslist helemaal zelf!

    Wij bieden:

    • Dé leukste VR games en ervaringen (van de Plank Experience tot skiën en van Beat the Saber tot Skydiven).
    • Meerdere VR brillen.
    • Teambuilding, gezelligheid en spanning.
    • Begeleiding van een VR expert.

    Dit is de toekomst! 
    Altijd al eens willen weten hoe het is om je te bevinden in onmogelijke, maar levensechte situaties? Virtual Reality biedt deze kans. Ga de uitdaging met je gezelschap aan en laat je verrassen door de talloze VR activiteiten die wij in ons repertoire hebben!  

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs: vanaf
    €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 15 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Virtual Reality op locatie met een lunch, diner of borrel! 

    15 - 2500 personen

    OSU! is een interactieve workshop waar de 7 principes van karate centraal staan. Ontdek de perfecte balans tussen kennis en kracht!

    Wil jij met jouw team verder groeien?  Ben nieuwsgierig naar hoe de principes van karate kunnen worden toegepast op de werkvloer?  Dan is OSU! de perfecte workshop voor jouw team!

    Tijdens deze training duiken we in de zeven principes van karate en hoe deze kunnen worden toegepast op de werkvloer. Valence Bickel zal haar uitgebreide kennis met jullie delen en jullie introduceren in de wereld van karate!

    De workshop begint met een interessante uitleg over de zeven fundamentele principes van karate. Met praktijkvoorbeelden en inspirerende verhalen onderzoeken we samen hoe deze principes kunnen bijdragen aan de dynamiek en uitdagingen van jullie team op de werkvloer.

    Maar dat is nog niet alles! Na de theoretische verdieping gaan we praktisch aan de slag en passen we de opgedane kennis direct toe. In een energieke karate trainingssessie leren jullie hoe je door middel van focus, discipline en teamwork je doelen kunt bereiken, zowel persoonlijk als binnen het team. 

    Kortom, OSU! biedt een interactieve en unieke ervaring waarbij mentale groei, teambuilding en persoonlijke ontwikkeling centraal staan!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

     

    10 - 2500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    In het bruisende centrum van de stad razen continu politieauto’s met loeiende sirenes voorbij. Jullie worden aangesproken door de recherche. Wat blijkt? Er is een seriemoordenaar actief. Aan jullie de taak om het mysterie op te lossen voordat de seriemoordenaar ontsnapt uit de stad. Een spannende en uitdagende city game kan beginnen..

    Een bloedstollende moordzaak
    De recherche maakt bekend dat er 10 moorden gepleegd zijn door een seriemoordenaar. De stad wordt voorlopig afgesloten. Jullie worden opgeroepen om te helpen. Er zijn 10 verdachten aangehouden, maar deze mogen slechts 2 uur vastgehouden worden. De klok tikt af. 

    Tijd om op onderzoek uit te gaan
    De groep wordt verdeeld in teams. Ieder team krijgt een recherchekoffer vol bewijsmateriaal. Tijd om op onderzoek uit te gaan. In de officiële app-game staan foto’s met een cryptische omschrijving. Deze leiden tot checkpoints in het centrum van de stad. Hebben jullie de juiste checkpoint gevonden? Mooi, dan ontvangen jullie een code voor het oplossen van uitdagende Escape games, raadsels en meer in de recherchekoffer. Stap voor stap komen jullie steeds dichterbij de waarheid!

    • Unieke combinatie van Escape Room en City tour.
    • Inclusief koffer bomvol cryptische aanwijzingen, getuigenverklaringen en alibi’s.
    • Gaandeweg het spel wordt steeds meer duidelijk over de slachtoffers, het moordwapen en het motief. 
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.
    • Geschikt voor teams van 4 á 6 personen.

    Jullie speurzin en analytisch vermogen worden sterk op de proef gesteld!
    Beschikken jullie over een uitmuntende samenwerking? Hebben jullie een analytisch vermogen en voldoende speurzin? Ervaar nu met Escape the City hét bloedstollendste stadsspel van dit moment! Iedere seconde is van belang. Welk team weet als eerste de moordzaak op te lossen?!

    Wij kunnen tijdens, voor- en/of achteraf een lunch of diner regelen. Laat het ons gerust weten. Zo werken wij nauw samen met diverse horecagelegenheden en eventlocaties door heel Nederland.
     
    Tijdsduur: 2,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €24,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 5 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Escape the City met een lunch, diner of borrel! 

    5 - 2499 personen

    Altijd al willen weten of jij het in je hebt om de nieuwe Robinson te worden? Ga dan nu de strijd aan met je vrienden, collega’s of familie tijdens Expeditie Robinson!

     Jullie worden ontvangen door onze enthousiaste Robinson begeleider. Na de uitleg worden er kampen samengesteld van ca. 6 personen.  Elk kamp krijgt zijn eigen kleur bandage + vlag. Tijd voor de ultieme strijd! De proeven zijn zeer afwisselend en jullie hebben diverse vaardigheden nodig. Wint jullie kamp de immuniteitsketting?

    Nadat alle proeven gedaan zijn is het tijd voor de alles beslissende finale. Welk kamp weet zich het snelst te bevrijden van de kettingproef, kraakt diverse codes en maakt als eerste de kluis open? De strijd barst pas echt los als in de finale wordt gestreden voor de Robinson Trofee. Wie wordt de echte Robinson?

    Hoe zal de dag eruit zien? (tijden kunnen naar wens aangepast worden)

    • 15:00 – 15:15 Ontvangst, team indeling en uitleg programma
    • 15:15 – 17:15 Robinson in de Stad
    • 17:15 – 17:30 Afsluiting en prijsuitreiking

    Maak jullie uitje compleet met deze optionele extra's: 

    • Ontvangst met een drankje en/of gebak
    • Een gezellige lunch
    • Een heerlijk 3 gangen-diner
    • Pizza/pasta arrangement

    Expeditie Robinson is inclusief:

    • Professionele begeleiding
    • Plezier en teambuilding in één
    • Strategische en afwisselende proeven
    • Kampvlag en bandana's voor ieder team
    • Trofee voor winnende team

    Also available in English

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. Geef jullie voorkeurlocatie (stad, strand of outdoorlocatie) aan ons door en wij kijken naar de mogelijkheden!

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    Vanaf 15 tot 2500 personen. Ideaal voor iedere groep, écht iedereen kan meedoen met Expeditie Robinson!

    15 - 2500 personen

    De Alleskunner: Een Sensationeel Avontuur Vol Lachen en Uitdagingen! 
    Droom je ervan om in de schijnwerpers te staan? Dit is je kans! Stap in de knotsgekke wereld van De Alleskunner, het razendpopulaire programma dat je kent van TV! Dit teamuitje is niet zomaar een activiteit; het is een ware studio-spelshow sensatie die je niet snel zult vergeten. Bereid je voor op pure entertainment, een ongekende dosis hilariteit en een lachsalvo dat nog lang zal nagalmen!

    Wat maakt De Alleskunner zo onweerstaanbaar? 
    In dit spektakel vol variatie en spanning word je uitgedaagd door razendsnelle spelrondes. Slechts één deelnemer wordt per keer uitgeschakeld, maar maak je geen zorgen - iedereen kan meedoen, ongeacht je vaardigheden! Terwijl de competitie intenser wordt naarmate de groep kleiner wordt, is er altijd een tweede kans in de Afvallers Zone. Hier kunnen degenen die zijn uitgeschakeld, bewijzen dat ze nog steeds in de race zitten!

    Een Dolle Boel vol Uitdagingen en Verrassingen! 
    Van het doven van kaarsen met waterpistolen tot het navigeren in het donker met een blinddoek om en het vangen van ballen te midden van een stuiterbalregen - elke uitdaging brengt hilariteit en competitie naar een hoger niveau. Het voelt als een eigenaardig experiment waarin lachen gegarandeerd is. En het beste van alles? Jij en je team staan centraal in dit bizarre, maar oh zo grappige avontuur!

    Wij Maken het Op Maat voor Jouw Team! 
    Bij De Alleskunner draait alles om jou. We passen onze spellen aan op basis van jouw team en zorgen voor de perfecte locatie. Onze creativiteit kent geen grenzen, wat betekent dat de mogelijkheden eindeloos zijn! Waar wacht je nog op? Boek vandaag nog en wij nemen vrijblijvend contact met je op om jouw ultieme teamuitje te plannen. Durf jij met jouw team deze spectaculaire uitdaging aan te gaan? Het avontuur roept!  #DeAlleskunnerChallenge

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.

    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    6 - 1000 personen

    Een spannende, leuke en een unieke beleving!

     

    Communicatie is van levensbelang in een team. Het verbindt collega's waardoor ze elkaar gaan vertrouwen en optimaal gaan samenwerken! Wij hebben hier een leuke en uitdagende teambuildingsactiviteit voor ontwikkeld waarin deelnemers ervaren hoe een ander communiceert en van elkaar leren hoe het beste met elkaar te communiceren. The case: Europol heeft twee geheimzinnige kisten weten te onderschepen. Volgens de inlichtingen kunnen de kisten niet te dicht bij elkaar komen. De specialisten van Europol zijn stuk gelopen met het kraken van codes om de kisten open te krijgen. Alleen jullie als externe communicatie experts kunnen dit mysterie ontrafelen en een ramp voorkomen!

     

    Wat staat je te wachten bij The Communication Box?

    Je hebt als team 2 boxen die uit elkaar staan. Het team wordt in tweeën gesplitst. Door goed met elkaar te communiceren kun je beide boxen open maken. Laat zien dat jullie onderlinge communicatie van wereldniveau is. Verbaal door een portofoon, non-verbaal zoals liplezen, gebarentaal en tekenen. Voor jullie maakt het niks uit want jullie begrijpen elkaar in iedere vorm! Laat zien wat teamwork is en test het oplossend vermogen in deze razend spannende Case. Puzzel samen in verschillende groepen naar de oplossing van het mysterie en help hierbij Europol. Een supergave teambuildingsactiviteit gericht op goede communicatie binnen een team!

     

    Vraag vrijblijvend een offerte aan via onderstaand aanvraagformulier!

     

    Nieuwsgierig naar meer van onze spannende teambuilding activiteiten? Klik op het tabblad andere activiteiten van dit bedrijf voor nog veel meer activiteiten. zoals onder andere; Moorddiner, Help! De directeur is ontvoerd, Escape in the city.

    6 - 5000 personen

    De Alleskunner: Weet jij je collega’s te overklassen?
    Op zoek naar een uitdagende activiteit waarbij je het moet opnemen tegen je collega’s? Dan is de Alleskunner hetgeen wat jij zoekt! Bij de Alleskunner neem je het op tegen je collega’s om elkaar te verbazen met allerlei verschillende kleine activiteiten.  Hierin moet jij laten zien dat jij de beste bent. Kies je ervoor om bij een aantal activiteiten de hoogste score te halen, of ga je bij alle activiteiten voor een score om de winst binnen te halen?

    De opdrachten
    Voordat we beginnen met alle opdrachten zullen we ze natuurlijk kort en bondig uit leggen, we willen natuurlijk zoveel mogelijk tijd besteden aan de activiteiten. Als de uitleg klaar is, kunnen we beginnen met de meest gekke opdrachtjes. Er leiden natuurlijk meerdere wegen naar de overwinning. Kies je ervoor om een aantal activiteiten perfect te masteren en daar de high score neer te zetten, of zet je overal een gemiddelde score neer waarmee je natuurlijk ook kan winnen. Weet jij je collega’s te verbazen met jouw skills en weet je bij elke onmogelijke opdracht een highscore neer te zetten?

    Zijn de opdrachten afgelopen? Dan gaat de jury eens even goed bekijken wie de grote Alleskunner is die de meest onmogelijke, gekke en verrassende opdrachten als beste heeft uitgevoerd. Bij elke opdracht worden de vijf beste scorers bijgehouden, waar in totaliteit uiteindelijk maar één winnaar uit kan komen. Doe natuurlijk je uiterste best, want er staat een fabuleuze prijs te wachten op de Alleskunner.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 500 personen

    Met vrienden of collega's een leuke tijd in een grote stad in Nederland of België beleven? De Ranking the Stars van Huisbrand Events onthult allerlei geheimen tussen de gerechten door, kleine onthullende dingetjes die je het liefst niet aan elkaar had willen vertellen, maar door dat wel te doen de noodzakelijke hilariteit teweeg zal brengen. Een groepsuitje met 'een bite' dus. Kent u nog dat Tv-programma? Zoiets moet u verwachten, en dat u voortdurend in de lach schiet natuurlijk. 

    Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste quizmaster, die niet schroomt de geheimen van gepast commentaar te voorzien.

    Voordat jullie meedoen aan dit gezellige spelprogramma, worden een paar dagen van tevoren vragenlijsten rondgestuurd. Eenmaal bij elkaar gekomen, zijn alle ins- en outs bij ons bekend, en wordt door onze spelleider afwisselend een meerkeuze of open vraag gesteld aan alle deelnemers.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in teams of koppels en elk team gaat proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie heeft de meeste baantjes gehad in z'n leven? Welke dame staat minstens een uur voor de spiegel? Wie drinkt er af en toe een borreltje teveel?

    Ook gooien we er een paar muzikale intermezzo's tussendoor waarop u lekker kunt meedeinen. De beste 'Ranker' weet alle vrienden en familie op waarde te schatten. Na elke vragenronde volgt er een uiteindelijke puntenscore. Uiteindelijk ontvangt de winnaar de niet te onderschatten Ranking The Stars hoofdprijs.

    Inclusief:
    - Feestelijke presentatie door professionele quizmaster
    - Prachtige Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaar
    - Gezellige locatie in centrum van de stad
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Ede! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Ede te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Ede ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Ede is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Ede. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!