De Kluis in Huis is een zelfstandige escapegame welke op afstand of in verschillende ruimtes tegen elkaar gespeeld kan worden. Speel het als battle tegen je collega’s en laat ze zien dat jullie het slimste team zijn! Jullie krijgen een Kluis en per team van 2-5 personen een koffer opgestuurd. Welk team weet als eerste alle raadsels te ontcijferen en de Kluis te openen?
Op het oog is het een rommeltje op tafel, maar jullie weten beter. Hier wordt nagedacht, worden aantekeningen gemaakt en worden oplossingen gevonden. De tijd vliegt. Normaal een goed teken, maar nu even niet! Jullie zitten midden in De Kluis in Huis. Binnen 2 uur moet de Kluis open!
Zodra een team de koffer open heeft, zien zij vijf kistjes, afgesloten met hangslotjes en allerlei losse materialen. Stap voor stap worden raadsels ontcijferd en codes gevonden. Elk kistje dat opengaat, brengt het team dichter bij de cijfercode van de Kluis. Maar de timer tikt door en de andere teams zijn ook al ver op weg…
Bij grotere groepen kan De Kluis in Huis begeleid door één van onze enthousiaste spelleiders. Na de ontvangst en speluitleg zal er met de juiste begeleiding voor gezorgd worden dat alle teams op scherp blijven. Mochten de teams te lang vastlopen op een onderdeel, zal de spelleider ze ook van tips voorzien, zodat de strijd tot het einde voelbaar is.
Prijs kleine groepen (inclusief retour verzending)
1 team: € 82,50
2 teams: € 142,45
3 teams: € 187,45
4 teams: € 245,00
Bent u met een grotere groep of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!
Programma voorstel
14:00 - 14:15 Ontvangst en speluitleg
14:15 - 16:15 De escape game: De Kluis in Huis
16:15 - 16:30 Afsluiting en nabespreking
Inbegrepen binnen dit uitje
Optioneel binnen dit uitje
Thema 1: Escape - de tsunami
Lukt het jou als eerste de pier te ontsnappen?!
Het is het jaar 2125… maar de tijd in de Pier heeft stilgestaan. Het klimaat heeft de zeespiegel de afgelopen eeuw met 5 meter dramatisch doen stijgen. De Noordzee heeft nu een open aansluiting met de Atlantische oceaan.
Dat is nog niet alles.. er is zojuist een zware aardbeving geweest in de Atlantische Oceaan. Dit heeft een tsunami veroorzaakt die binnen 1,5/2 uur de Nederlandse kust zal bereiken! Het beveiligingssysteem sluit alle deuren van de Pier hermetisch af. Vind jij de laatste code.. de laatste uitgang.. de laatste vlag om Nederland te waarschuwen?!
Er zullen puzzels, raadsels, 'doe' opdrachten, en een pierproeverij* met hints en opdrachten uitgevoerd moeten worden. Doen jullie dit correct, dan ontvang je hints om de Pier te ontvluchten. Ga jij met je team de Pier ontvluchten en Nederland redden?!
Tip! Wat dacht je van die extra opdracht in het Reuzenrad?
Thema 2: Break in - Get to the Party
Tijdens deze Break in Game probeer je met je team als eerste de Party Room bereiken. De toegangskaarten die je hiervoor moet bemachtigen liggen in een kluis op een onbekende locatie. Elk team lost raadsels en puzzels op en voert opdrachten uit die over de Pier verspreid liggen. Stapje voor stapje kom je dichter bij de uiteindelijke oplossing. De activiteit staat in het thema van de Flower Power. We leven in het jaar 1966, de Pier is net geopend en erg aantrekkelijk. De Flower Power beweging is aangetrokken en is hiermee een enorme trend geworden Ben jij op tijd om feest te vieren in Flower Power stijl?
Tip! De break in kan op elke locatie in Scheveningen gestart worden om te eindigen op de Pier.
Voorbeeld programma:
Beschikbaarheid
Dit arrangement is het hele jaar door te boeken op alle dagen van de week.
Let op! Escape de Pier gaat altijd in combinatie van afname bij een van de horecagelegenheden op de Pier van Scheveningen. Een gezellig borrel arrangement of een complete lunch of diner.
Vraag direct een vrijblijvende offerte aan via het aanvraagformulier.
Trefwoorden:
Bedrijfsuitje, personeelsuitje, teambuilding activiteit, team uitje, collega uitje, afdelingsuitje, escape game, city escape, stadsspel, city game, citygame, Scheveningen, Den Haag, Zuid Holland, corona, corona-proof, covid-19, social distancing.
Het You2 virus breekt uit! Ga de DNA Challenge aan:
Daag uw personeel uit door te kiezen voor een event waar elke deelnemer wordt geprikkeld zijn grenzen te verleggen en dat alles met een flinke dosis humor, spanning en zelfreflectie.
Ontdek nieuw talent in Uzelf!
De DNA Challenge!
De teams worden gevormd en uitgerust met een Ipad waarna ze zich begeven in een andere dimensie waar fysieke en creatieve uitdagingen hand in hand gaan met duistere praktijken als spionage, sabotage, infiltratie en alerts.
Welk team is stressbestendig genoeg om het verspreiden van het You2 VIRUS te voorkomen teneinde de mensheid te redden van een gruwelijke ondergang? Wie durft zich bloot te geven aan de gevaren en weet het juiste DNA profiel te ontmaskeren dat resistent is tegen het steeds sneller om zich heen grijpende You2 VIRUS? Zal er iemand onverhoopt besmet raken door onnadenkendheid, concentratieverlies of slim spel van de tegenstander?
De winnaar redt de wereld en schrijft wellicht geschiedenis als de volgende superhero in een nieuwe marvelmovie!!
The Challenge:
Na een korte introductie gaan de teams aan de hand van de uitdagingen (alerts, foto en filmopdrachten) locatiepunten opsporen. Hiermee kunnen ze een deel van een DNA-streng bemachtigen hetgeen uiteindelijk beslissend zal zijn voor het behalen van de resistentie tegen het You2 virus. ‘ Alerts’ waarbij het team zo snel mogelijk extra opdrachten moet uitvoeren, geven deze quest een extra stressimpuls mee om de koelbloedigsten onder de teams een voorsprong te geven op de voorzichtige spelers in het spel. De strijd tegen het virus wordt extra spannend als teams met gadgets hun tegenstanders tijdelijk kunnen uitschakelen.
De locaties en real-time-scores van alle teams zijn voor iedereen zichtbaar op de ipad, hetgeen tot een bloedstollende race tegen de klok zal leiden.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
14.00 uur Instructie, en start videoboodschap
14.15 uur Aanvang spel
16.30 uur Einde spel (borrel)
16.45 uur Onderhandeling en prijsuitreiking (presentatie van de leukste foto's en video's
17.00 uur Einde van het programma. (Na het event worden alle foro's en video's naar u opgestuurd)
17.00 uur Borrel en evt. diner
Het meest (ont)spannende bedrijfsuitje van Nederland!
Bij ons ben jij de held van de dag ! Als was het alleen maar omdat jij het leukste uitje in jaren organiseerde! Ervaren stuntmensen uit de filmindustrie en andere specialisten gaan je begeleiden in diverse workshops en maken je wegwijs in de bijzondere wereld van stunts en special effects. Workshops waaraan IEDEREEN kan deelnemen en waarin je leert je collega’s met andere ogen te bekijken. Spannende, veilige en vaak ook hilarische workshops.
Wat dacht je bijvoorbeeld van een Filmgevecht, een Carhit of een Hoogteval? Maar we kunnen je ook leren vliegen met onze Rachet of een workshop SFX Makeup waarbij het bloed tegen de muren spettert…
Je leert hoe je spectaculaire camera beelden krijgt, zonder dat het echt gevaarlijk wordt. Alle acties in de workshops worden opgenomen op camera en aan het einde van het event gezamenlijk teruggekeken en/of de beelden worden indien gewenst gemonteerd en voorzien van special effects en eventueel geschikt gemaakt voor jullie social media kanalen. Jij was STUNTMAN(M/V), ook al was het maar voor 1 dag…
Ook nemen we je mee voor en achter de schermen van een heuze Talkshow. In onze talkshow/webinar studio met een professionele regie en camera setup laten we je aan tafel zitten als gesprekspartner of wie weet ben jij wel de host! Halverwege wisselen we en dan wordt je bijvoorbeeld de cameraman of bepaal jij als regiseur welke beelden de kijker krijgt te zien. Teamwork en even echt uit je comfortzone en gegarandeerd zweten en op een onverwachte manier echt spannend ;-)...
We hebben diverse arrangementen, vanaf een uurtje tot een volledig dagprogramma. Vergaderruimte erbij ? Geen probleem. Lunch en/of een aansluitend diner kunnen we voor je verzorgen.
Ons programma is zeer geschikt als teambuildings-programma, bedrijfsuitstapje, personeelsevenement of relatie- marketinginstrument. Wij stellen graag in overleg met jou een passend programma samen, waar men nog lang over zal napraten.
Spannend? Ja, zeker! Gevaarlijk? Zeker niet!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.
Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.
Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!
Het doel van de Teambuilding met Roofvogels is om de samenwerking te verbeteren, een goede groepsdynamiek te creëren sociale contacten en meer vertrouwen in elkaar te krijgen.
Tijdens de Teambuilding met Roofvogels komen aan bod; leidinggeven, communicatie, samenwerken, creativiteit en vertrouwen.
Er zijn diverse onderdelen maar we verklappen nog niet alles.
We splitsen de groep en afzonderlijk van elkaar krijgt elke deelgroep een valkerij techniek geleerd. Dan komt men weer bij elkaar en moeten ze eerst elkaars informatie aanvullen voordat de techniek kan worden uitgevoerd.
De deelnemers kiezen telkens een andere leider. Die heeft de taak de groep met armen en benen zo op te stellen dat ze een moeilijke vliegroute voor een van de roofvogels nabootsen. Heeft de roofvogel een geslaagde vlucht gemaakt tussen de armen en benen door dan neemt een ander de leiding over en ok die creëert dan weer een andere opstelling.
Hoe is het vertrouwen in je collega’s? Durf je een roofvogel tussen je benen door laten vliegen terwijl je door een collega wordt aangestuurd.
Naast deze voorbeelden zijn er natuurlijk nog meer onderdelen waarbij de groep zelf actief aan de gang gaat. Een volkomen veilige Teambuilding want de valkeniers weten uit ervaring wanneer ze een onderdeel anders moeten doen of misschien beter helemaal niet. Dat hangt dan af van de groepsdynamiek.
Prijs:
Vanaf € 1100,00 ongeacht de locatie in België of Nederland. We rekenen geen reiskosten.
100% aftrekbaar WKR-regeling
Doelgroep:
Iedereen die op spannende wijze zijn communicatieve en leiderschap vaardigheden wil verbeteren.
Waar?
Datum, tijd, locatie en programma zijn maatwerk. Onze teams komen graag naar elke gewenste locatie.
Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Zeepkisten F1 is een ontzettend leuke actieve teambuildings activiteit waarbij verschillende team-kwaliteiten worden gecombineerd. Een goede team-tactiek is 'winning', net als bij de gemotoriseerde Formule 1.
Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9 gemiddeld!
(bron: klantenvertellen.nl)
Het gaat dus niet alleen om snelheid, maar ook goede communicatie, afstemming, checks en taakverdeling. Welk team gaat er op jullie bedrijfsuitje met de meeste punten vandoor en deelt de champagne-douche uit?
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
REACTIES DEELNEMERS:
Jullie hebben een missie! Blijf met je team uit handen van de politie en maak daarbij gebruik van de middelen die je hebt gekregen. Gelukt? Dat weet je pas als je ontsnapt en heelhuids terug bent…
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Smartlappen zingen op de Amsterdamse Zeedijk doen we al vanaf 1998. De kandidaten van All You Need Is Love waren onze gast! Deze workshop is in een gezellig café, met cd opname. Zing nummers van Johnny Jordaan, Hazes en Jan Smit!
Het smartlappen zingen vindt plaats op de Zeedijk aan de rand van de rosse buurt. In ons sfeervolle café neemt u in twee uur tijd een mooie cd op. De kandidaten van All you need is love waren bij onze gast, bekijk de video hiernaast. En ook Wouter Bos, René Mioch, Xandra Brood & Emily Bremers deden deze smartlappenworkshop! Smartlappen zingen in Amsterdam doe je dus bij Van Aemstel Produkties. Nieuw: als je wilt dupliceren wij de cd ter plekke en wat dacht je van Smartlappen-On-Tour bij jou in de buurt?
Deze Amsterdamse workshop smartlappen zingen is voor jong en oud! Nummers van Hollandse artiesten als Jan Smit en Hazes maar ook My boney en Kee Seera ontbreken niet! De beste accordeonist van Amsterdam helpt je tijdens deze workshop bij het opnemen van je eigen CD. Gezellig en weersbestendig in het oudste stukje Amsterdam. Onze tekstboekjes bevatten meer dan 65 Nederlandse, Engelse, Duitse en Franse smartlappen. En we hebben we een leuk hoesje waar iedereen na afloop zijn naam op zet!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Een bloedstollend cyberavontuur: Gehackt!
Een hackers collectief heeft de volledige macht over uw systemen en zit vanaf nu letterlijk aan de knoppen binnen uw bedrijf. De cybercriminelen willen geld zien (in bitcoins). Anders zullen de represailles bijzonder onplezierig zijn: alle betalingsverkeer zal worden platgelegd en niemand binnen uw team krijgt deze maand zijn of haar salaris. Gelukkig komt er hulp. Maar wel uit een heel onverwachte hoek... een veroordeelde meesterhacker!
Een bijna levensechte situatie, die vraagt om onmiddellijke actie vraagt. Aan uw team de taak om in recordtempo voldoende geld (bitcoins) te verzamelen om aan de keiharde eisen van de hackers te kunnen voldoen. Allemaal door middel van foto, video, minigames, vraag en denk opdrachten. Gewapend met een ipad gaat u met uw team op pad om er voor te zorgen dat de controle over uw onderneming aan het einde van de dag weer in vertrouwde handen is. Inderdaad: Een dag vol actie, uitdaging met uw team als middelpunt van een cyberavontuur.
Meer info
Het geëiste geld (bitcoins) verdient u door een route te volgen die de ipad aangeeft. Onderweg jaagt u op verschillende challenges die in uw scherm verschijnen. Door deze challenges te voltooien ontvangt u bitcoins. Maar let op! Op sommige plaatsen in de stad ligt een booby trap. U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen. U kunt chatten met de andere teams, communiceren met de meesterhacker en uw collega's dwarsbomen door ze te trakteren op ludieke gadgets, zoals een gebroken scherm.
Snel want de tijd tikt weg: u heeft maar 2,5 uur.
Niet alleen FUN, ook bewustwording:
U hoeft geen computer of internetaansluiting te hebben om slachtoffer te worden van cybercrime. Zo bevatten de meeste telefoons en bankpassen computerchips, die kunnen worden gemanipuleerd door cybercriminelen. Maar ook bedrijfssystemen, moderne auto's en chipkaarten zijn vatbaar voor cybercrime. Voor het plegen van cybercrime gebruiken criminelen speciale apparatuur en software. Digitale veiligheid is niet te garanderen, maar u kunt zich er wel tegen wapenen. Tijdens de game proberen wij de deelnemers hier op ludieke wijze bewust van te maken.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
Leuk als teamuitje, personeelsuitje of bedrijfsuitje!
Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!
Codes kraken om onderdelen te verdienen...
Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!
Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.
Zelf ontwerpen
De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.
Samenwerking is essentieel
De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid.
Finale op ‘orkaankracht’!
In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom?
Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?
Programmaduur: 2,5 uur.
Aantal personen: 15 tot 125, <125 is mogelijk i.c.m. andere programma’s die wij ook aanbieden, zoals bijvoorbeeld Bouw een Kart als Mario, of de Brain Game.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in!
Op zoek naar een smaakvolle invulling voor uw team-event? Speel dan de culinaire businessgame Food for Thought. Deze interactieve teamtraining bevat alle ingrediënten om uw medewerkers op unieke wijze met elkaar aan de slag te laten gaan en inzicht te geven in elkaars kwaliteiten.
Wij nemen de deelnemers mee in de metaforische zakenwereld van de Haute Cuisine. Verdeeld over verschillende teams vertegenwoordigen ze één restaurant. Aan hen de taak het restaurant te voorzien van een verbluffende menukaart! De onderlinge strijd om de beste ingrediënten en de mooiste gerechten barst los. Dit vraagt om creativiteit, samenwerking, zakelijk instinct maar bovenal om smaak. Is uw team bestand tegen de hectiek van de keuken of laat u zich gemakkelijk van de kook brengen?
Food for Thought is hét recept voor een succesvolle teambuilding. Ervaar het zelf!
Duur: in overleg, standaard programma van 14.00 tot 20.00uur (inclusief diner)
Prijs: varieert o.b.v. groepsgrootte en tijdsduur. Vul het contactformulier in voor een vrijblijvende offerte.
Uitvoer: Food for Thought is mogelijk als totaalprogramma maar kan ook uitstekend ingepast worden als programma onderdeel van uw vergadering of evenement. Het programma is ook Engelstalig beschikbaar, andere talen op aanvraag.
Bij TB Events maak je het moordspel levensecht mee en kruip je zelf in de huid van een detective! Een ideaal groepsuitje, gezelschapsuitje of bedrijfsuitje voor mensen die van zinderende ontknopingen houden. Cluedo De perfecte moordzaak voor een bloedstollend bedrijfsuitje Cluedo, het beroemde, bloedstollende bordspel heeft er een dimensie bij gekregen. Bij TB Events maak je het moordspel levensecht mee en kruip je zelf in de huid van een detective! Een ideaal groepsuitje, gezelschapsuitje of bedrijfsuitje voor mensen die van zinderende ontknopingen houden. En we zullen jouw hulp hard nodig hebben, want er is een kopstuk gesneuveld...
De weledelgeboren heer Von Blaue is gisteravond door zijn vrienden dood aangetroffen in de hal van zijn landhuis. Het heerschap zou een feest geven diezelfde avond. Von Blaue is niet in zijn huis vermoord en het moordwapen is ook nog niet terecht. Wel zijn er voorwerpen vermist uit het huis en de 6 genodigden voor het feest verblijven op dit moment in zijn mansion buiten de stad. Wie heeft de moord gepleegd, waar vond het delict plaats en welk wapen werd gebruikt? Kortom: lossen jullie de zaak op?
Wat staat je te wachten tijdens Cluedo? Je gaat niet zomaar het veld in. Via telefonisch contact krijgen jullie een uitgebreide briefing. We hebben namelijk een belangrijk aanknopingspunt: de agenda van Von Blaue. Dan delen we de groep op in teams en gaan we de stad in. Jullie worden op pad gestuurd met informatie, je telefoon met de speciale TB Cluedo app om contact te onderhouden met het hoofdbureau en een kaart met zoekfoto’s van de 9 locaties waar heer Von Blaue de afgelopen tijd is geweest, volgens zijn agenda. Op elke locatie die je vindt, beantwoordt jouw team een vraag. Dit levert je een aanwijzing op. Zo komt je team steeds een stap dichterbij de oplossing.
Zodra jullie alle feiten op tafel hebben liggen, moeten jullie naar de plaats delict. Hier wordt jullie scherpzinnigheid, inlevingsvermogen en creativiteit op de proef gesteld: hoe kwam Von Blaue aan zijn einde? Jullie maken een foto waarop de dood van de heer von Blaue in scene is gezet door jullie team. Brrr.... Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Daar wordt de zaak opgehelderd en de winnaar bekend gemaakt.
Teambuilding door actief samenwerken, met uitdaging en plezier.
Je zeilt met je collega’s op moderne zeiljachten onder leiding van een ervaren instructeur. Het sturen van de boot, de bediening van de zeilen en de tactiek is volledig in jullie handen.
De opdracht is, breng het zeiljacht naar de plaats van bestemming, de uitdaging is effectief samenwerken. Het klinkt eenvoudiger dan het is: samenwerken om naar de juiste plaats te varen. Ieder teamlid heeft een taak. De teamleden zijn op elkaar aangewezen en hebben elkaar nodig. Wie neemt welke rol in, hoe effectief communiceert elk teamlid? Welk effect heeft het gedrag van een teamlid op de samenwerking.
Het resultaat: inzicht in de rollen binnen het team en het effect hiervan op de samenwerking. En vooral: verrassende, soms confronterende inzichten die de samenwerking binnen het team een nieuwe impuls geven.
Na een korte uitleg van de instructeur gaan jullie het water op. De zeiljachten kunnen niet omslaan en zijn voorzien van comfort en veiligheid. Zeilervaring is niet nodig. Je vaart met ongeveer 6 tot 10 personen op een boot. Na afloop is het gezellig napraten onder het genot van een drankje of bijvoorbeeld een overheerlijk tapas menu. Met meerdere boten is het leuk om een onderlinge zeilwedstrijd te varen en de strijd aan te gaan met je collega’s. Elkaar de loef afsteken en wie is het eerste over de startlijn en over de finishlijn!
Het programma kan altijd worden aangepast aan de wensen. Ons doel is om de dag tot een succes te maken.
Voorbeeld programma:
13.30 uur Ontvangst en korte uitleg over het zeilen
14.00 uur Start zeilen
15.15 uur Start zeilwedstrijd of toertocht
17.00 uur Finish en borrel en eventuele prijsuitreiking voor het winnende of verliezende team
18.00 uur Afsluiting met een Tapas menu of BBQ met uitzicht op het water en de boten
Wij bieden verschillende arrangementen voor bedrijfsuitjes aan, dus er is altijd een arrangement dat perfect geschikt is voor jullie bedrijfsuitje! Een arrangement kan bijvoorbeeld bestaan uit:
- Zeilen inclusief Tapas of BBQ menu
- Bedrijfsuitje zeilen (wedstrijd of toertocht)
- Zeilen en RIB varen (een RIB is een snelle rubberboot)
- Zeilen en vergaderen
- Zeiltoertocht met GPS
Onze locatie biedt een perfecte ambiance aan het water, waarbij lekker eten en drinken net zo belangrijk is als het zeilen op mooie boten. Zijn jullie klaar voor deze ervaring? Kom dan naar Company Sailing voor een onvergetelijke dag op het water!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Wat is feedback nou eigenlijk? En wat vind je er eigenlijk van? Is feedback hetzelfde als een oordeel? En is een oordeel dan ook hetzelfde als een mening? Mag je dan eigenlijk wel oordelen? Of moeten we het afleren? Of juist aanleren?
In de FeedbackShow wordt op een heldere en ludieke manier duidelijk dat feedback voor iedereen anders is. Is het voor jou makkelijk te ontvangen? En geef je dan ook makkelijk feedback? Of haalt het je helemaal uit je programma als je het woord feedback alleen al hoort? Of voelt het altijd als een persoonlijke aanval? Misschien hoef je geen compliment? Maar wil je wel weten wat je fout hebt gedaan, zodat er iets verbeterd kan worden? Of hoor je het liefst alleen maar wat er goed is gegaan? Door te begrijpen dat feedback voor iedereen anders werkt kunnen we elkaar weer vinden en in verbinding komen.
In de show gebruiken we hersendominantie om onderscheid in vier types te maken. Vanuit deze types zijn er bepaalde voorkeuren over feedback. De FeedbackShow kan naadloos overgaan in een workshop waarin we gaan kijken welk type je zelf bent. Daarna gaan we in een plenair forum onder begeleiding van onze trainers met elkaar in gesprek over deze verschillen om inzicht te krijgen in elkaars bewustzijn.
De FeedbackShow is enorm leuk om in te zetten als energizer bij een kick-off, of als begin van een training, maar ook te gebruiken als verdiepingsslag. Als het thema feedback bij jullie speelt is de FeedbackShow goed inzetbaar!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Aantal personen
Van 15 tot 200 personen