Leuke quizzen in Sneek Spannende of hilarische quiz spelen? - WegmetdeBaas.

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
56 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Quizzen
  • Plaats, regio of provincie: Sneek
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Met onze hilarische bedrijfsbingo op locatie ervaring ben je gegarandeerd van een bingospel dat nog sprankelender is dan ooit tevoren! Laat je leiden door een van onze briljante Bingomasters, die stuk voor stuk gedreven zijn door een passie voor entertainment. De Bingo kan ook in het Engels gepresenteerd worden.

    Hilarische bedrijfsbingo brengt een frisse wind in de traditionele wereld van bingokaarten en tilt ze naar een geheel nieuw niveau. Met onze levendige Trivia hilarische bedrijfsbingo, boordevol meezingers, introduceren we een innovatief concept met sprankelende humor en interactie. Dit is verre van een alledaagse teambuildingactiviteit; eerder een unieke kans om met een vleugje geluk een fantastische prijs te winnen.

    In verschillende rondes daag je jezelf uit, waarbij teams strijden om de felbegeerde BINGO. Met een simpele tik verandert jouw smartphone in een BINGO-kaart, met niet alleen getallen, maar ook intrigerende teksten en foto's. Op zoek naar een onvergetelijk idee voor een bedrijfsfeest? Geschikt voor groepen tot wel 2000 personen, op locaties door heel Nederland en België? Noteer dan BINGO in je agenda, want dit wordt een spektakel dat je niet mag missen.

    De BINGO:
    Onze BINGO-master leidt jullie door een spetterende start voordat we de spelregels uitleggen. Per team transformeren jullie smartphones via onze eigen website tot BINGO-kaarten. Op deze kaarten verschijnen 25 vakjes met teksten en afbeeldingen. Elke deelnemer ontvangt een unieke BINGO-kaart. We spelen in totaal drie rondes per kaart: eerst een horizontale rijtje, gevolgd door twee horizontale rijtjes en tot slot de volle kaart.

    Tijdens het spel worden vragen gesteld en ondersteund door geluidsfragmenten en videoclips, die via één videoscherm aan jullie worden gepresenteerd. Het is aan de deelnemers om deze te herkennen en met slechts een tik op hun smartphone af te vinken. Als je denkt dat je BINGO hebt, druk je op de BINGO-knop en onze software controleert onmiddellijk of de BINGO correct is, terwijl de resultaten live worden weergegeven.

    Natuurlijk bevatten onze BINGO-kaarten ook enkele strikvragen om de spanning te verhogen en de kans op een valse BINGGGO te verhogen. Stiekem hopen we dat dit gebeurt, want als je een valse BINGO hebt, moet je natuurlijk een opdracht uitvoeren. Onze BINGO-master is de drijvende kracht achter dit spektakel! Hij weet als geen ander de deelnemers te enthousiasmeren!

    Duur:
    Ėén BINGGGO kaart duurt ongeveer 45 minuten. Meestal worden er twee BINGO kaarten gespeeld. Tijdens de BINGO kunnen gewoon drankjes uitgeserveerd worden en is er gelegenheid om een pauze tussen twee bingo's in te nemen. Wij leuken deze pauze op met een eigen Bingo-klok met muziek zodat er geen stilte valt.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 1500 personen

    We All Love the 90s & 00s! Toch?
    Precies om deze reden hebben we de beste herinneringen uit deze 2 tijdperken gebundeld in 1 grote FunQuiz. Wat komt er eigenlijk níet voorbij in deze hilarische groepsactiviteit? De Ketchup Song, Jody Bernal, "Hij was een beetje dom",  Captain Jack, Dj Paul Elstak , Britney Spears, Flippo's, Pokémon, Friends & de Backstreet Boys....het zit er toch echt allemaal in.

    Inhoud
    Verdeeld in teams in een compleet in 90s/00s stijl versierde ruimte gaan jullie onderling de strijd met elkaar aan in originele Quizrondes & Spelonderdelen. Ons ubergezellige presentatieteam praat de boel aan elkaar en maakt er een feestje van. Wie worden de ultieme 90s/00s kenners van jullie gezelschap?  Dat blijft spannend tot na de spetterende finaleronde. Hoe dat in zijn werk gaat houden we nog even geheim, maar de teams moeten er flink voor aan de bak. Memorabel wordt het zeker :)
    Boek je dit uitje, dan boek je gezelligheid, lol en verbroedering.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor grote groepen, teambuildings, personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
     
    Arrangementen
    U kunt de quiz boeken bij u op eigen locatie of een aanvraag doen voor een voorstel in combinatie met een heerlijk diner op een externe horeca locatie.

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    20 - 500 personen

    Zo gek als je het je maar kunt bedenken, alles komt voorbij! Laat je niet afleiden door de tegenstander tijdens deze hilarische activiteiten. Want wanneer je een misser maakt begin je weer helemaal opnieuw. Welk team is er van alle markten thuis en mag zich de enige echte Alleskunner noemen?

    Wat is de Alleskunner?

    - Verassende en hilarische opdrachten met voor iedereen wel een onderdeel waarin zij kunnen uitblinken
    - Allemaal in goede banen geleid door de enthousiaste spelleider van Uitjes en Eten
    - Battle om de felbegeerde Alleskunner trofee

    Omschrijving programma

    Zodra de teams gemaakt zijn kan de gekte beginnen! Bij iedere korte, individuele opdracht schuiven jullie je beste speler naar voren. Kies tactisch, want voor iedereen is er wel een onderdeel waarin zij kunnen uitblinken. Grijp je kans, en pak zo veel mogelijk punten! Tijdens de spannende finale kan alles nog bepaald worden. Welke alleskunners nemen de Alleskunner trofee mee naar huis?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    15 - 2500 personen

    Bij DoeNederland bieden wij veel mogelijkheden voor een bedrijfsuitje of teamuitje. The Great Company Battle is er hier één van. Een zinderend spel waarin je werknemers of collega’s de strijd met elkaar aangaan en elkaar beter leren kennen.

    The Great Company Battle valt echt onder “gamification” en is ideaal als bedrijfsuitje of onboarding programma. Dit zinderende spel kun je in elke stad of dorp doen en uiteraard is maatwerk mogelijk: in elk gewenst thema kunnen wij vragen en opdrachten leveren.

    Leer elkaar beter kennen met hilarische opdrachten
    Wil je dat jouw teamleden elkaar beter leren kennen of er bijvoorbeeld voor zorgen dat nieuwe werknemers zich thuis voelen in jouw bedrijf? Dan bieden de hilarische én educatieve opdrachten van The Great Company Battle uitkomst.

    De deelnemers verdelen zich in groepjes van 6 en gaan met een tablet op pad in de stad of het dorp dat jij hebt opgegeven. Op het tablet hebben wij vooraf GPS-punten ingesteld waarmee de deelnemers video-, foto-, meerkeuze- en open opdrachten doorkrijgen. Dit is een mix van zowel “educatieve” als echte fun opdrachten, zodat het een boeiende dag blijft.

    The Great Company is een interactief spel. De begeleider beoordeelt namelijk live tijdens het spel alle uitgevoerde opdrachten. Doordat de begeleider gelijk reageert, motiveert deze de deelnemers verder te gaan en nog meer punten te behalen. Alle onderdelen hebben een verschillend aantal punten, dus teambuilding is tijdens dit spel een absolute must!

    Daag elkaar uit en houd contact
    Om de teams tijdens het spel ook met elkaar contact te laten houden, kunnen ze elkaar uitdagen voor mini-games. Daarnaast kan het ene team (virtueel) een valstrik op de weg neerleggen voor het andere team. Loopt het andere team hier overheen, dan krijgen zij minpunten en het team dat de valstrik heeft gelegd pluspunten.

    Prijsuitreiking
    Natuurlijk wil je een herinnering aan de meest hilarische momenten van The Great Company Battle. Daarom sturen wij achteraf al het geschoten materiaal door naar je bedrijf. Bovendien vindt er na het spel een prijsuitreiking plaats, waarbij het beste team een overheerlijke fles champagne in ontvangst mag nemen.

    Maatwerk voor jouw bedrijf
    The Great Company Battle kunnen wij geheel op maat maken. Geef jouw wensen door en wij regelen het. Zo verzorgen wij voor een onboarding vooral voor vragen en opdrachten waarbij de nieuwe teamleden elkaar beter leren kennen. Zet je het spel in als bedrijfsuitje, dan kunnen wij vragen en opdrachten over jouw bedrijf aanleveren Ook is het mogelijk om het logo van jouw bedrijf te verwerken in het spel zodat deze zichtbaar is op het tablet.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 800 personen

    Bereid je voor op een unieke bingo-ervaring vol foute muziek en grappige filmfragmenten! Bij onze Crazy Foute Muziek Bingo combineren we de klassieke bingo met een vleugje gekkigheid om je avond wat op te vrolijken.

    Bij de Crazy Foute Muziek Bingo ontvang je een digitale bingokaart op je telefoon, net als bij een normale bingo. Maar hier komt de twist: naast het afstrepen van nummers, worden er ook vragen gesteld en foute muziek- en filmfragmenten getoond.

    Je hoeft geen pen en papier bij de hand te hebben, want alles gebeurt digitaal! Ons interactieve platform maakt het gemakkelijk om je bingokaart te bekijken en deel te nemen aan de uitdagingen.

    Verwacht een mix van foute, grappige muzieknummers en filmfragmenten die je ongetwijfeld aan het lachen zullen maken. Van retro hits tot aanstekelijke dansnummers, we hebben voor elk wat wils. Naast bingo spelen kun je ook je kennis testen met trivia-vragen over muziek, films en andere gekke weetjes. Het wordt een avond vol plezier en uitdagingen!

    Met natuurlijk leuke ‘’foute’’ BINGO prijzen!

    5 - 400 personen

    Een Pub Trail is een groepsspel. Het is een combinatie van een speurtocht en een kroegentocht. In de stad zien jullie de leukste plekjes en in pubs krijgen jullie grappige opdrachten. 

    Het spel wordt tégen elkaar gespeeld. Het spel eindigt met een ‘Rad van Fortuin’ waarop de winnaar na afloop een leuke prijs wint. Maar er is ook een Rad van Pech en misschien draai je een opdracht waar je vrienden hartelijk om lachen.

    In het spel zitten ook team-opdrachten. Dit spel is ideaal voor een uitje met vrienden of collega's. We krijgen veel positieve reacties van deelnemers. 

    • Duur: die bepaal je zelf, er is geen tijdsdruk
    • Bij deze activiteit is begeleiding (online)
    • €12,50 per persoon (grote groepen krijgen korting)
    • Liever een arrangement? Informeer naar de mogelijkheden

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 40 personen

    Een werkdag is nog nooit zo leuk geweest. Deze hilarische spelshow staat garant voor een onvergetelijk teamuitje.

    Alles Mag op een Werkdag is het beste uitje om de werkweek mee te beginnen, te doorbreken of af te sluiten. De onverwachte spelelementen zullen jullie gegarandeerd aan het lachen maken.

    De gekozen teamcaptains beginnen met het voorstellen van de teamleden, waarna de strijd bijna kan losbarsten! Eerst nog een formeel gesprek met een ludieke twist en daarna kan De Alles mag op een Werkdag echt beginnen. We testen jullie creativiteit met Office Origami en ‘spijkers met koppen slaan’, krijgt een heel andere betekenis. Brul, mime, zing en teken er op los! Uiteraard hoeft er niemand over te werken en gaan jullie aan het eind van de werkdag zingend naar huis!

    Het teamuitje ‘Alles Mag op een Werkdag’ is te boeken in het Nederlands en in het Engels. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    19:30 - 20:00       Ontvangst, speluitleg en voorstellen van de teams
    20:00 - 21:00       Eerste deel: Alles Mag op een Werkdag!
    21:00 - 21:15       Pauze
    21:15 - 22:15       Tweede deel: Alles Mag op een Werkdag!
    22:15 - 22:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Uitdagende opdrachten
    • Gebruik van alle materialen
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Opdrachten op maat gemaakt
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Welk team weet in één minuut de meeste punten te behalen? Je kunt het zo gek niet bedenken of het komt voorbij. Het ziet er hilarisch uit, maar laat je niet afleiden door de tegenstander want één misser en je begint weer opnieuw. De opdrachten volgen elkaar in no time op, dus jullie vervelen je geen minuut!

    Wat is Minute to Win it?
    - Hilarische opdrachten waarbij lachen gegarandeerd staat
    - Alles wordt in goede banen geleid door de enthousiaste spelleider van Uitjes en Eten
    - Battle om de felbegeerde Minute to Win it trofee

    Omschrijving programma
    Nadat de teams zijn ingedeeld kan het spektakel beginnen! Voor iedereen is er wel een onderdeel op het lijf geschreven dus kies tactisch welke speler je naar voren schuift. Je hebt één minuut om te laten zien wat je kunt en zo veel mogelijk punten te pakken. Wie weet de meeste punten te verzamelen en neemt de Minute to Win it trofee mee naar huis?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    15 - 1500 personen

    Er is geen enkele strijd zo typerend en van alle tijden als de strijd tussen mannen en vrouwen. De clichés zijn overduidelijk: mannen kunnen bijvoorbeeld beter inparkeren en maar één ding tegelijk. Vrouwen praten makkelijker over emoties maar kunnen slecht kaartlezen. Juist deze verschillen zorgen voor een gehaaid spanningsveld en de leukste discussies onderling. Daarom heeft TB Events de Mannen tegen de Vrouwen quiz ontwikkeld, zodat de strijd tussen de mannen en vrouwen voor eens en altijd wordt beslist!

    Wat staat je te wachten tijdens de Mannen tegen de Vrouwen?
    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. We beginnen vriendschappelijk met een relaxte ontvangst. Daarna krijg je een uitgebreide speluitleg, zodat je alle ins en outs kent. Vervolgens delen we de groep op in een mannen- en een vrouwenteam. De spanning stijgt en de vooroordelen groeien...

    De quiz bestaat uit verschillende rondes en de groepen zullen zich moeten inleven in de andere sekse om te winnen. Elke ronde weer gaan de teams zich afvragen hoe de vrouwen dit zouden oplossen of hoe de mannen dit zouden aanpakken. Het team met het meeste inlevingsvermogen verdient de meeste punten en wint de quiz. Dit team krijgt een leuke prijs mee naar huis.

    Wie kookt er?
    Na afloop van de quiz is valt genoeg te praten, lachen of recht te zetten. Na de prijsuitreiking schuift u aan voor een heerlijk diner. Verbroedering alom, maar er is nog een hoop te bespreken....

    De Mannen tegen de Vrouwen, inclusief een diner, duurt ongeveer 3 uur.

    Kleinere gezelschappen en groepen groter dan 30 personen ontvangen een aangepaste offerte.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    Geen zin in een ouderwets avondje bingo? Met de Foute Bingoshow beleven jullie de meest humoristische show van Nederland. Roep jij als eerste bingo en ga je naar huis met te gekke prijzen? Boek nu de Foute Bingoshow als uitje op locatie naar keuze.

    Niet zomaar een bingo
    Spotlights aan, muziekboxen op volume gezellig en microfoon in de hand. Wij maken bingo weer helemaal hip. Ready? Tijd om de ballen te laten rollen. Met onze speciale rondes is hilariteit gegarandeerd. Blijf koel tijdens de turboronde en swing lekker mee in de dansronde. Dit is het ideale uitje voor bedrijven, vrienden en familie!

    Ga jij naar huis met de leukste bingoprijzen?
    - Een gezellige, muzikale avond met leuke attributen en aankleding.
    - Bingomasters in (te) gekke outfits.
    - Unieke bingorondes met aparte kaarten.
    - Knotsgekke foute prijzen, van prul tot spul.

    De grappenmaker van de bingoclub
    Unieke, hilarische rondes komen voorbij. De bingowinnaar van de ronde mag een prijs uit de stapel kiezen. Maar pas op: een Foute Bingo wordt natuurlijk afgestraft. Maak kans op de grootste prijzen en ga ervandoor met de bingoplayer of the year award. Wie heeft de leukste bingokreet in huis en scoort hiermee de hoofdprijs? 

    20 - 2500 personen

    “Let’s get together and feel allright!”
    De woorden van Bob Marley in zijn hit ‘One Love’. Een feel good nummer over hoop en samenkomen dat precies de lading dekt van dit arrangement. Na een paar jaar gescheiden van elkaar te zijn geweest door de pandemie kunnen we weer zonder beperking in groepen bijeen komen. Dat wilden we vieren! Speciaal hiervoor heeft Nostalgia Events een Feel-good Quiz samengesteld tegen een scherpe prijs. Deze quiz zit boordevol fijne herinneringen aan vervlogen tijden.

    Inhoud
    Ons entertainersteam neemt jullie op een gezellige, ongedwongen manier mee op een reis terug in de tijd naar vroeger, toen alles nog beter was. De quiz is laagdrempelig en hier en daar met een knipoog. Kennisvragen, leuke feitjes, fijne herinneringen en muziekfragmenten wisselen elkaar af. Het winnende team zal aan het eind onder luid gejuich de hoofdprijs in ontvangst mogen nemen. De presentatie is in handen van onze professionele entertainers die zorgen voor extra sfeer en jeu.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor grote groepen, personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.

    Arrangementen

    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Vraag naar de mogelijkheden

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 500 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    De Alleskunner:
    Het bekende tv-programma omgezet in een dagdeel teambuildingprogramma. Perfect voor de onderlinge spirit en om te ontdekken hoe competitief jouw collega’s nu echt zijn! Anders dan op TV valt er vandaag niemand af en is er geen individuele winnaar, maar een winnend team!

    Hoe ziet het programma eruit:

    We schuiven alle tafels naar de zijkant en creëren een ware Battle arena in het midden van de ruimte. Ieder team van 5-6 personen heeft een tafel aan de rand van de ‘arena’. Het team met een ideale mix tussen slimheid, creativiteit, behendigheid, accuraatheid, handelings- en reactievermogen maakt de meeste kans om er met de overwinning vandoor te gaan!

    De spellen in dit programma bieden een leuke afwisseling van actie, een race tegen de klok en breinkrakers. Tussen de spellen door is er genoeg tijd om samen te borrelen of wat hapjes rond te laten gaan. Dit zal zorgen voor een gezellige, relaxte sfeer.

    De Alleskunner spellen:
    Er zijn een aantal individuele uitdagingen, die door ieder teamlid voltooid moeten worden binnen zo snel mogelijke tijd, bijvoorbeeld het bouwen van een toren. Hebben jullie een vaste hand? Ook zijn er battles die je met jouw team tegen een ander team speelt, zoals tic tac too met beerpong cups. Tot slot zijn er nog een aantal spellen die met alle teams tegelijk worden gespeeld en waarbij het draait om een zo goed mogelijk resultaat binnen een bepaalde tijd.. Hier wordt bijvoorbeeld jullie kennis getest tijdens het quizonderdeel of jullie richtingsgevoel bij de geblindeerde bouw-challenge.

    Alle onderdelen zijn tafelvarianten en zijn goed speelbaar voor alle doelgroepen en in alle ruimtes.

    Kortom de alleskunner is ook een mix van capaciteiten als: handelingssnelheid, accuraatheid en reactievermogen

    Tussen de drie ronden door is er een korte pauze. Drankjes worden bijgevuld en is er tijd voor gezelligheid. Het is ook mogelijk om te combineren met een 3-gangen diner. Het programma wordt afgesloten met een hilarische prijsuitreiking. 


    Planning teambuildingprogramma:
    (Starttijd bepalen jullie zelf) Voorbeeld:

    15.00 uur Ontvangst gasten op locatie
    15.15 uur Teamindeling en Instructie Alleskunner
    15.30 uur Start spelonderdelen
    17.15 uur Einde onderdelen en borrel 
    17.30 uur Hilarische prijsuitreiking en evaluatie
    17.45 uur Einde


    De teambuilding spellen en bedrijfsuitjes kunnen bijna overal georganiseerd worden.
    Wij controleren voor de zekerheid (in de offertefase) altijd de omgeving voor de activiteiten. De gewenste ruimte voor de binnen teamuitjes nemen we met jullie door zodat we zeker weten dat deze geschikt is om de activiteit te kunnen uitvoeren.


    Voor meer informatie over dit uitje, of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 180 personen

    Het leukste teamuitje, bedrijfsuitje of groepsuitje, uiteraard bekent van Tv maar nog veel feestelijker, De Ik Hou van Holland Spelshow van Huisbrand Events. In bijna alle grote steden in Nederland en België te organiseren en altijd supergezellig. Beantwoord de leukste vragen van onze quizmaster en zet even allemaal de polonaise in! 

    Uw gezelschap wordt verdeeld in een aantal teams en het winnende team neemt de unieke hoofdprijs mee naar huis. Meneer de Quizmaster laat tevens een aantal geluidsfragmenten horen waar u de uitvoerende artiest bij mag zoeken. Concentratie en een paar flinke flaporen zijn altijd meegenomen! Met ons eigen jurylid wordt niet gedelibereerd op straffe van diskwalificatie! Natuurlijk kunt u onderling even overleggen over het goede antwoord. Deze unieke quiz wordt gespeeld op een gezellige locatie in het centrum van uw stad. Na afloop kunt u dan ook gerust even met uw eigen winnende team de bloemetjes buiten zetten!

    Inclusief:
    - Acteur: quizmaster
    - Decor
    - Rad
    - Kostuums en oranje attributen
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Locatie

    Bezorgkosten:
    De bezorgkosten naar uw locatie zijn op aanvraag verkrijgbaar.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 2000 personen

    Stap in de wereld van onze Alleskunner Game, die speciaal is ontworpen voor jullie bedrijfsuitje of teambuildingactiviteit. Net zoals op televisie staat deze game garant voor een unieke ervaring die jullie nog lang zullen bijblijven. De vraag die centraal staat: welk team is het allerbeste in het overwinnen van gekke, (bijna) onmogelijke en verrassende spellen?

    Tijdens deze intensieve strijd van twee uur worden jullie teams uitgedaagd met een reeks uitdagende opdrachten en activiteiten.
    Elk spel vereist verschillende vaardigheden en samenwerking, waardoor iedereen volledig betrokken blijft. Het draait niet alleen om fysieke kracht, maar ook om creativiteit, behendigheid en strategisch denken. Onze Alleskunner Game is dynamisch, energiek en bovenal ontzettend leuk voor iedereen die deelneemt.

    Tijdens de games verzamelen de winnende teams winnaarsmunten als beloning voor hun prestaties. Aan het einde van de strijd worden deze munten geteld en het team met de meeste munten wordt gekroond tot kampioen. Als ultiem eerbetoon aan hun prestaties ontvangen de teamleden echte medailles.

    Onder het genot van heerlijke snoep en met een feestelijke aankleding creëren we een onvergetelijke zetting. Onze Alleskunner Game is niet zomaar een activiteit; het is een avontuur dat jullie team dichter bij elkaar zal brengen, jullie sterke punten zal benadrukken en nieuwe herinneringen zal creëren die een leven lang meegaan.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    25 - 150 personen

    Over deze pagina

    Op zoek naar een leuke quiz in Sneek  voor het team en om samen te doen met collega's? Deze vinden jullie eenvoudig en snel op WegmetdeBaas. Of jullie nu op zoek zijn naar een pubquiz in Sneek of dat jullie een bingo in Sneek willen gaan doen. Op WegmetdeBaas vinden jullie een mooi overzicht van de leukste quizzen in Sneek. Zo kunnen jullie kiezen voor een pubquiz met diner of kiezen voor de Grote Spelshow of 30 seconds spelen in Sneek Op WegmetdeBaas vinden jullie een leuk overzicht van de meeste hilarische quizzen, quizzen met eten of een borrel en Wie is de Mol quizzen.  Quizzen zijn zeer geschikt als bedrijfsuitje of teamuitje vanwege hun mix van uitdaging en plezier. Met een quiz kan je de kennis te testen van jouw collega bijvoorbeeld! Een quiz spelen bevordert de competitie, terwijl ze ook een gezellige sfeer creëren. Speel een leuke quiz op een mooie locatie, op jullie eigen locatie of speel een leuke online quiz! Quizzen is samen lachen, elkaar uitdagen tijdens een leuke quiz. Wie weet het meeste tijdens de quiz, wie is het snelste tijdens het quizzen? Een quiz kan altijd en overal gespeeld worden! Binnen of ga lekker buiten een quiz met elkaar aan!  Wat dachten jullie van een Ik hou van Holland quiz,  een pubquiz, een popquiz of  een Nostagia quiz? Ga lekker quizzen en geniet, lach en leer! 

    Natuurlijk is het ook mogelijk om na de quiz een leuke andere activiteit met elkaar te gaan doen. WegmetdeBaas is gewoon de leukste site voor het zoeken en vinden van allerlei andere bedrijfsuitjes en teamuitjes!