Personeelsuitje in Boskoop | WegmetdeBaas.nl

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
409 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Boskoop
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Klaar om de stad te ontdekken? Tijdens City Discovery Game ontdekken jullie de geheimen van de stad terwijl jullie kennis getest wordt. Weten jullie de verborgen plekjes in de stad te vinden en de bijbehorende opdrachten uit te voeren?

    Wat is City Discovery Game?
    - Interactieve manier om de stad op een andere manier te leren kennen in combinatie met de Uitjes en Eten app
    - Aanwijzingen en aanmoediging op afstand van de Uitjes en Eten begeleider
    - Prijs voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Bij aankomst belt de begeleider jullie voor een korte introductie en het opstarten van het spel. Zodra jullie zijn ingelogd en de teams zijn ingedeeld kunnen jullie van start! Aan de hand van verschillende opdrachten ontdekken jullie de stad terwijl jullie kennis op de proef wordt gesteld, ondertussen worden jullie aangemoedigd om leuke foto’s te maken. Welk team weet de meeste geheime plekjes in de stad te vinden?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    8 - 2500 personen

    WIE ZIJN DE MOLLEN- Je lijkt wel blind als je het niet ziet!  

    Vindt u het televisieprogramma “Wie is de Mol” ook zo leuk? Dan is het voor u genieten bij ‘Wie zijn de Mollen’ dat hierop gebaseerd is! Tijdens het spelprogramma is er namelijk niet één, maar zijn er meerdere mollen en u wordt uitgedaagd om de mol in uw groep te ontdekken!

    Ben jij de Mol in jouw groep? 
    Uw groep wordt bij aanvang in kleinere groepen van circa 8 personen ingedeeld. De individuele groepsleden kunnen in een kort één-op-één onderonsje met de organisatie zelf aangeven of zij de Mol zouden willen zijn. Uit die personen wordt één Mol voor die ene groep gekozen. Zijn of haar missie is de uitvoering van de spelonderdelen zoveel mogelijk te saboteren, zonder ontmaskerd te worden!

    Boordevol vragen, opdrachten en challenges tegen elkaar!
    Uw team wordt uitgedaagd met een keuze uit toffe activiteiten zoals bijvoorbeeld een muzikaal optreden met locals, foto-opdrachten met je team op bijzondere plekjes in de stad, het bouwen van een metershoog bastion, een schietspel, een blind vertrouwen game, het oplossen van breinbrekers, winnen met een theater-game en het vinden van lokaal lekkers! Alles om een super middag met elkaar te hebben vol actie, verrassing en avontuur gericht op samenwerking, teambuilding en het genereren van zoveel mogelijk energie. En het is nog leuk ook!

    (Tromgeroffel) and the winner is…!
    De groepen zullen tegen elkaar strijden en natuurlijk worden de behaalde resultaten bij elkaar opgeteld. Welke groep haalt de meeste punten? Aan het einde moet de groep ook een gezamenlijke keuze maken wie volgens hen de Mol in de groep is want zonder het ontmaskeren van de Mol kan je natuurlijk niet winnen! Niet alleen de winnende groep, maar ook de persoon die het beste heeft ‘lopen mollen’ krijgt natuurlijk een welverdiende prijs!

    Unieke uitdagingen voor iedereen
    Alle spelonderdelen en activiteiten zijn zelf bedacht en vormgegeven. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en op een recreatieve manier actief van aard. Het spel kan gespeeld worden in historische binnensteden en/of sfeervolle plaatsen en is in aangepaste vorm ook geschikt als groepsactiviteit op grotere buitenlocaties zoals bossen etc. Tijdens het spel wordt er van zowel steden als parken gebruik gemaakt, dat geld ook voor binnen- en buitenlocaties. Uiteraard kan het spel, indien gewenst, worden afgesloten met een heerlijk hapje en drankje!

    Weer of geen weer, maar wel altijd weerbestendig!
    Door de ruime keuze in vragen, opdrachten en uitdagingen is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd in orde ongeacht het weer! Wel net zo’n prettig idee toch?

    Wie zijn de Mollen is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. Het is een spel waar vaak nog lang over na wordt gesproken!

    Op maat gemaakt
    Spreekt deze activiteit u aan? Dan maken we hem graag voor u (verder) op maat en dat doen we in elke iets grotere plaats of stad in de omgeving die u wenst! Waar mogelijk verwerken we specifieke vragen en/of opdrachten van uw organisatie in ‘Wie zijn de Mollen’ om hem nog leuker en specialer te maken en dat uiteraard zonder extra kosten. 

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. Eventueel nodige gezondheidsmaatregelen  worden natuurlijk steeds weer op de nieuwe situatie en jullie wensen aangepast.

    Referenties Wie Zijn De Mollen:

    Bedrijfsnaam: GGD Den Haag, Regionaal SOA- centrum
    “Zeer leuk en origineel event, Super gezellig, veel gelachen gecombineerd met de spanning om iets te winnen. Gelukkig ook iets van de omgeving en de stad gezien. Plekken waar je nooit komt, helemaal prima!”

    Bedrijfsnaam: Chevron
    Collega's waren zeer tevreden over de locatie voor het eten in combinatie met de mooie stad! Leuke, orginele spelonderdelen en gelukkig prachtig weer! Dank voor het enthousiasme van alle begeleiders. Het is wel jullie werk, maar je zou dat bijna vergeten!

    Bedrijfsnaam: Menzis
    We zijn heel tevreden over de activiteit! Goede, vriendelijke belgeleiding en erg leuke activiteiten die zo verschillend waren dat er ook voor iedereen wat wils bij was. Enthousiasme van de begeleiding bij de activiteiten was erg aanstekelijk! Ga zo door!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    30 - 500 personen

    The Hangover van Huisbrand Events is, te organiseren in Nederland en België en biedt vrijgezellen, collega's of vrienden de kans om even uit hun dak te gaan. Net als de gelijknamige film komen jullie tijdens dit event terecht in een volstrekt onoverzichtelijke situatie.  Ja, dat huwelijk zit eraan te komen maar hoe zorg je ervoor dat je ongehavend bij de ceremonie verschijnt? 

    En nog het ergste: het huwelijk is vandaag en daar moet nog van alles voor geregeld worden!

    Met behulp van een smartphone worden jullie kriskras door de stad geleid. Het doel van het spel is om munten te verzamelen en hiermee zaken te regelen, zoals het herstellen van je gebit en het afbetalen van de ringen en het trouwpak. Deze dingen dienen vervolgens afgeleverd te worden op het stadhuis of op de feestlocatie.

    Om het allemaal nog iets spectaculairder te maken hebben we enkele virtuele figuren aan het spel toegevoegd. Ontwijk de stripteasedanseres van gisteravond en ook de ex en de schoonmoeder van de bruidegom bevinden zich in de stad. Rennen en niet achterom kijken!

    Onder het genot van een welverdiend drankje zal het winnende team bekend worden gemaakt. Valt het huwelijk nog te redden? We hopen het van harte!

     Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - 1 consumptie tijdens de prijsuitreiking
    - Kleine versnapering
    - Een smartphone per team
    - Een prijs voor het winnende team
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip! 


    Tip:
    Uiteraard is dit uitje uitstekend te combineren met een heerlijke lunch vooraf of een uitgebreid diner na afloop. U kunt dit spel ook combineren met andere spelprogramma's. Informeer naar de mogelijkheden! Er bestaat ook een vrouwelijke variant: ‘The Wedding Planner'.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    8 - 12 personen: € 29,50 p.p. excl. BTW
    13 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 20 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    8 - 1000 personen

    Cybercriminaliteit is een groeiend gevaar voor bedrijven. Elke dag worden organisaties slachtoffer van hackers. Met Cyber Crime Game leer jij en je team hoe je hiertegen kunt wapenen. Speel nu deze spannende game en maak jouw bedrijf cyber aware!

    Kun jij PhantomX slim af zijn?
    De beruchte hacker PhantomX heeft jouw organisatie in zijn greep. De enige manier om de controle terug te krijgen? Meedoen in zijn cyberaanval! Ontdek hoe social engineering, phishing en andere gevaren werken en leer op een realistische manier hoe hackers jouw organisatie binnendringen. Stap in de wereld van cybercrime en ervaar hoe jij een cruciale rol speelt in de digitale veiligheid van je bedrijf.

    Maximaal effect en maximale beleving
    - Verhaallijn gebaseerd op de cyber kill chain: ontdek hoe cyberaanvallen verlopen en hoe je ze voorkomt.
    - Speel als team onder begeleiding van een gamemaster of individueel, waar en wanneer je wilt.
    - Gamification: interactieve storytelling, realistische simulaties en een competitief spelelement.
    - Pre-game activatiecampagne met gepersonaliseerde uitnodigingen en verrassingen.
    - After-game cybersecurity-examen, naslaggids en optioneel advies van een expert.
    - Bewezen impact: 97% deelname, gedragsverandering en langdurige leerresultaten.

    Hoe kwetsbaar is jouw organisatie?
    Cyberaanvallen worden steeds geavanceerder, en medewerkers spelen een sleutelrol in het voorkomen ervan. Wist je dat het merendeel van succesvolle hacks begint bij menselijk handelen? Met Cyber Crime Game leren jouw medewerkers op een leuke en interactieve manier hoe ze cyberdreigingen kunnen herkennen en voorkomen. Een unieke ervaring met direct toepasbare kennis!

    15 - 2500 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Beleef een Schotse dag vol actie en avontuur in de natuur!

    Ben jij klaar om de kracht en trots van Schotland te ervaren? Tijdens dit Highland Games-uitje neem je het samen met je clan (team) op tegen de andere clans in een reeks uitdagende en vermakelijke spellen. Wie is het sterkst? Wie is het meest behendig? En uiteindelijk… welke clan kroont zich tot de ultieme winnaar?

    De Highland Games zijn een eeuwenoude Schotse traditie, waarin kracht, behendigheid en uithoudingsvermogen op de proef worden gesteld. Dit spectaculaire uitje brengt deze traditie tot leven met spannende wedstrijden, Schotse kilten, een flinke dosis rivaliteit én – voor de liefhebbers – een slokje echte Schotse whisky.

    Durf jij de uitdaging aan? Verzamel je team, trek je kilt aan en strijd mee in deze onvergetelijke ervaring!

    Hoe verloopt een Highland Games uitje?

    • Één van onze Outdoor instructeurs ontvangt jullie met een Schotse Whiskey en begint met de uitleg.

    • De clans worden ingedeeld en iedereen krijgt een schotse kilt.

    • Als clans strijden jullie tegen elkaar in verschillende proeven, zoals het bekende Tossing the Caber en Haggis Hurling.

    • Tussendoor is er een pauze voor een drankje en om even bij te komen van de strijd.

    • Aan het einde wordt het winnende team bekend gemaakt en wordt de prijs uitgereikt

    Voorbeeld Highland Games Programma

    Om een beetje een idee te krijgen van hoe jullie dag eruit gaat zien, hebben wij een voorbeeld programma gemaakt.
    Uiteraard kunnen de tijden nog wisselen.

    13:00 Aanvang
    13:15 Uitleg, introductie en team indeling
    13:30 Onderdeel 1-3
    14:00 Drink pauze
    14:15 Onderdeel 4-6
    14:45 Prijsuitreiking en afsluiting

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Met onze hilarische bedrijfsbingo op locatie ervaring ben je gegarandeerd van een bingospel dat nog sprankelender is dan ooit tevoren! Laat je leiden door een van onze briljante Bingomasters, die stuk voor stuk gedreven zijn door een passie voor entertainment. De Bingo kan ook in het Engels gepresenteerd worden.

    Hilarische bedrijfsbingo brengt een frisse wind in de traditionele wereld van bingokaarten en tilt ze naar een geheel nieuw niveau. Met onze levendige Trivia hilarische bedrijfsbingo, boordevol meezingers, introduceren we een innovatief concept met sprankelende humor en interactie. Dit is verre van een alledaagse teambuildingactiviteit; eerder een unieke kans om met een vleugje geluk een fantastische prijs te winnen.

    In verschillende rondes daag je jezelf uit, waarbij teams strijden om de felbegeerde BINGO. Met een simpele tik verandert jouw smartphone in een BINGO-kaart, met niet alleen getallen, maar ook intrigerende teksten en foto's. Op zoek naar een onvergetelijk idee voor een bedrijfsfeest? Geschikt voor groepen tot wel 2000 personen, op locaties door heel Nederland en België? Noteer dan BINGO in je agenda, want dit wordt een spektakel dat je niet mag missen.

    De BINGO:
    Onze BINGO-master leidt jullie door een spetterende start voordat we de spelregels uitleggen. Per team transformeren jullie smartphones via onze eigen website tot BINGO-kaarten. Op deze kaarten verschijnen 25 vakjes met teksten en afbeeldingen. Elke deelnemer ontvangt een unieke BINGO-kaart. We spelen in totaal drie rondes per kaart: eerst een horizontale rijtje, gevolgd door twee horizontale rijtjes en tot slot de volle kaart.

    Tijdens het spel worden vragen gesteld en ondersteund door geluidsfragmenten en videoclips, die via één videoscherm aan jullie worden gepresenteerd. Het is aan de deelnemers om deze te herkennen en met slechts een tik op hun smartphone af te vinken. Als je denkt dat je BINGO hebt, druk je op de BINGO-knop en onze software controleert onmiddellijk of de BINGO correct is, terwijl de resultaten live worden weergegeven.

    Natuurlijk bevatten onze BINGO-kaarten ook enkele strikvragen om de spanning te verhogen en de kans op een valse BINGGGO te verhogen. Stiekem hopen we dat dit gebeurt, want als je een valse BINGO hebt, moet je natuurlijk een opdracht uitvoeren. Onze BINGO-master is de drijvende kracht achter dit spektakel! Hij weet als geen ander de deelnemers te enthousiasmeren!

    Duur:
    Ėén BINGGGO kaart duurt ongeveer 45 minuten. Meestal worden er twee BINGO kaarten gespeeld. Tijdens de BINGO kunnen gewoon drankjes uitgeserveerd worden en is er gelegenheid om een pauze tussen twee bingo's in te nemen. Wij leuken deze pauze op met een eigen Bingo-klok met muziek zodat er geen stilte valt.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 1500 personen

    Ontdek het Eliminatie Avontuur
    Maak kennis met The Elimination Game, een opwindende game ontworpen voor het vermaak van grote groepen. Dompel je onder in een avontuur vol spanning, met een origineel verhaal en gave puzzels, geïnspireerd door bekende series zoals The Hunger Games en Squid Game. Ervaar een adembenemende eliminatieronde die actie en teamwork vereist, waarin jullie in kleinere teams tegen elkaar strijden!

    Deze opwindende ervaring kan overal worden opgezet dankzij de mobiele versie van het Eliminatie Avontuur! Perfect voor teambuildingsactiviteiten, zakelijke bijeenkomsten, familievieringen of groepsactiviteiten!

    Zijn jullie klaar voor deze uitdaging?

    De spelregels van The Elimination Game
    Het spel is ontworpen voor groepen van 20 tot 72 deelnemers. Het is een opwindende competitie waarbij deelnemers in kleinere groepen verschillende opdrachten gaan uitvoeren. Het Eliminatie Avontuur bestaat uit zeven uitdagingen, elke uitdaging test een andere soort kennis.

    Na een reeks spannende opdrachten begint de eliminatie echt, waarbij geleidelijk teams afvallen. Om de deelnemers goed in hun rol te zetten, maakt de vreeswekkende MOMO op cruciale momenten zijn entree en initieert de Freeze fase. Als iemand zich beweegt, kan dit nadelig zijn voor het hele team! Let ook op de 'geheime missie' die op elk moment het spel kan doen kantelen.

    Hebben jullie het in je om als kampioenen uit deze strijd te komen?

    Een enerverend teambuilding avontuur dat jullie uitdaagt tot samenwerking, effectieve communicatie en het ontsluiten van ieders potentieel.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 72 personen

    Crazy 88 van Huisbrand Events in Nederland en België brengt het beste (en het slechtste) bij jullie naar boven tijdens dit bedrijfsuitje, groepsuitje of vrijgezellenfeest in de dor jullie gekozen stad. Jazeker, bekent van Tv en altijd grappig, spannend en gezellig tegelijk! Gekke en ludieke opdrachten uitvoeren in hoog tempo, in verschillend teams, dat is waar het in feite om draait. Een verrassende competitie met een climax van jewelste! In bijna elke stad in Nederland of België door Huisbrand Events te organiseren! 


    Jullie worden in het centrum van de door jullie gekozen stad opgesplitst in Teams van 5 - 8 personen en op pad gestuurd met belachelijke, hilarische en uitzinnige opdrachten. De uitvoering van de opdrachten moet als bewijs worden vastgelegd met de filmcamera en dit alles ook nog eens binnen de aangegeven tijd!


    Zijn jullie in het gezelschap van 'daredevils' en doorzetters? Dan is deze Crazy 88 de kans om de boel op stelten te zetten! Eens kijken wie van jullie de opdrachten allemaal tot in detail het best uitvoert.


    Natuurlijk doen jullie het uiteindelijk voor de eer en de hoofdprijs die na afloop door ons wordt overhandigd! Onze jury houdt uiteraard rekening met de presentatie en de accurate uitvoering! Veel plezier!


    Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - Versnapering voor onderweg
    - 1 consumptie (bier, fris, huiswijn, koffie en thee)
    - Filmcamera's tijdens het spel
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Alle filmpjes digitaal na afloop
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 30 personen: € 21,50 p.p. excl. BTW


    Voor minder deelnemers reserveren?

    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de gewenste stad er graag ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    10 - 2000 personen

    Een unieke bingo
    Een gevarieerde reeks bingo-varianten zorgt voor een avond vol spanning en plezier! Of je nu een doorgewinterde bingospeler bent of nog nooit eerder een bingokaart hebt vastgehouden, iedereen doet mee! Bij het Bingoballen Festival draait alles om plezier, teamwork en een vleugje competitie.

    Elke ronde een ander thema. Iedere ronde onvoorspelbaar en vol humor. Gooi je snelheid, muzikaliteit, behendigheid en creativiteit in de strijd en ga met je team voor die volle bingokaart. Maar let goed op… want een valse bingo wordt kei hard gestraft!

    Wij verzorgen bij iedere bingo een originele, kleine prijs. Daarnaast hebben we ook diverse teamchallenges, geheel in het bingothema, waarbij aan het eind van de avond één team als winnaar uit de bus zal komen. Uiteraard is het ook mogelijk om jullie persoonlijke prijzen toe te voegen!

    Programma voorstel
    19:30 - 20:00       Ontvangst, speluitleg en verdeling van de teams
    20:00 - 21:00       Eerste deel: Bingoballen Festival
    21:00 - 21:15       Pauze
    21:15 - 22:15       Tweede deel: Bingoballen Festival
    22:15 - 22:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Dynamisch spelprogramma
    • Originele prijzen 
    • Alle benodigde apparatuur
    • Reis- en reserveringskosten

    Optioneel

    • Opdrachten op maat gemaakt
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 200 personen

    In deze interactieve theatershow worden de basisprincipes van het LEAN werken op humoristische wijze onder de aandacht gebracht. LEAN werken betekent dat je je interne processen onder de loep neemt en zorgt dat je organisatie beter en efficiënter gaat functioneren. 

    Tante Lean weet daar alles van, want ze is LEAN en ze haat ‘Waste’ en andere vormen van inefficiëntie. Gelukkig is zij gespecialiseerd in Six Sigma en LEAN werken. De theatershow wordt gespeeld door twee acteurs die u meenemen in deze gestroomlijnde wereld van doorlooptijd verkortingen en kostenbesparingen. De show kan los geboekt worden, maar ook in combinatie met de Duplo LEAN Game waarin teams in competitieverband Duplo torens bouwen en steeds hun processen zo LEAN mogelijk moeten maken om de wedstrijd te kunnen winnen.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.



     

    8 - 500 personen

    Wil je dit jaar echt wat leuks doen met het bedrijfsuitje? Een dagje TV en Film maken! Bij TVworkshop ben je aan het juiste adres. Je mag alles zelf doen zoals camera, licht, geluid en natuurlijk acteren. 

    Soap maken
    Nu is het dan eindelijk tijd om al die sappige roddels van de werkvloer vast te leggen in een echte soap. Gemaakt en gespeeld door jou en je collega’s!

    Speelfilm maken
    Kruip in de karakters van een bekende film en speel die scènes op je eigen manier. Wij monteren de film in een spannend resultaat!

    Commercial maken
    Waarom onthoud je dat ene spotje wel en dat andere niet? We gaan het je vertellen. En beter nog, we gaan er zelf een maken!

    Lipdub maken
    Met het hele bedrijf in 1 take een videoclip opnemen. Iedereen is een aantal uren met elkaar in touw om de clip zo leuk mogelijk te maken. 

    Videoclip maken
    Kanye West, Anouk, of een gouwe ouwe uit de 80′s. Samen maken we er iets moois van waar nog lang over nagepraat zal worden.

     Onze workshops staan garant voor een middag gezelligheid, lol en zeker ook een mooi creatief resultaat, je eigen soap, lipdub of spannende serie. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen

    Mensen denken “inside-the-box”, want je brein dwingt je om te redeneren in vaste patronen. Hoe kom je dan outside the box?
    In deze workshop leren we om te redeneren in “ja, en…” in plaats van “ja maar…”?

    “Get out-of-the-box!” is DE praktijk-workshop om helemaal los te komen uit je kaders, en in mogelijkheden te leren denken.

    Wij leren het team de basisvaardigheden van improvisatie aan, geven een energieke boost, en zo komt het team helemaal los uit hun patronen. Er zal ook veel gelachen worden nu improvisatie uit niet-overdachte impulsen voortkomt.

    Je leert op zeer laagdrempelige en veilige wijze elkaar beter kennen, je leert jezelf beter kennen (waar blokkeer ik?) en je leert hoe improvisatie-vaardigheden jou het leven (en je werk) aangenamer kunnen maken.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen

    Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
    Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.

    Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!

    Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.

    Honderden teams gingen je voor.

    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    25 - 500 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Boskoop! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Boskoop te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Boskoop ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Boskoop is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Boskoop. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!