Personeelsuitje in Zutphen

Filteren

Filters

Eindejaarsuitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
441 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Zutphen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Bedrijven en organisaties spelen een grote rol in het verduurzamen van de wereld. Duurzaamheid begint met bewustwording, dat is voor veel organisaties een struikelblok. Niet iedereen heeft zin in lange meetings, verandertrajecten en brainstormen over verduurzaming. Uitjesbureau organiseert naast vele fun-activiteiten ook zinvolle teamuitjes, die jou en je collega’s kennis laten maken met verduurzaming en op een laagdrempelige manier aan het denken zetten.

    Teamuitje Plastic Soep! 
    Onder bezielende leiding van Karl, werkzaam bij milieuorganisatie Fair Resource Foundation

    Gaan jullie aan de slag. Hij neemt de teams mee op reis door de plastic soep (die ‘begint op de stoep’), de weg richting een circulaire economie en de invloed van de directe leefomgeving. Het programma beslaat zo’n 2-2,5 uur en bestaat in ieder geval uit:

    • Een quiz en interactieve presentatie over plastic soep (zwerfafval) en circulaire economie
    • Begeleide cleanup
    • Analyse van en reflectie op vondsten
    • Diverse teambuilding elementen
    • Individuele en groepsopdrachten
    • Mogelijkheid om inhoudelijke vragen te stellen

    Wij zorgen voor handschoenen, grijpers en speciale juttassen.

    Je wilt niet alleen een leerzaam en zinvol uitje voor jouw collega’s organiseren, het moet ook luchtig, gezellig en verbindend zijn.

    Karl heeft vele ‘Plastic Soep’ bedrijfsuitjes georganiseerd en begeleid, voor allerlei bedrijven en instellingen, van startups tot multinationals, en van NGO’s tot overheden. Bij grotere groepen organiseert hij dit samen met collega en vriend Jeroen.

    De meest gehoorde reactie gaat ongeveer zo: ‘wat lag er stiekem veel afval, wat hebben we veel geleerd, wat was het gezellig en wat vond iedereen het leuk’.

    Wat betekent duurzaamheid, circulaire economie en/of plastic soep voor uw organisatie en uw collega’s, en ook voor onze verhoudingen onderling? Daar gaan we het over hebben. We leren over de grootste uitdagingen en brengen die terug naar de dagelijkse realiteit. Dat doen we met een glimlach, een gezonde dosis relativering en een optimistische insteek.

    Dus resumé..

    • Teambuilding & gezelligheid
    • Binnen & buiten (strand, bos of stad)
    • Luisteren & discussiëren
    • Gezond & zinvol
    • Leerzaam & luchtig
    • Plastic soep & circulaire economie
    • Onderdeel van MVO & futureproof
    • Ontspanning & inspanning
    • Betaalbaar & kwaliteit
    • Voor iedereen en overal te organiseren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 100 personen

    Stap in de wereld van de Spaanse keuken met deze tapasworkshop! Ontdek hoe je de heerlijkste tapas bereidt en beleef een gezellige, culinaire ervaring. Tijdens deze workshop maak je kennis met de rijke smaken van Spanje en leer je stap voor stap hoe je zowel warme als koude tapas klaarmaakt. Het is niet alleen een kookervaring, maar ook een moment om te genieten van elkaars gezelschap en heerlijke gerechten, onder het genot van een glas sangria.

    De workshop bestaat uit drie delen. We starten met een korte introductie over de Spaanse keuken en de oorsprong van tapas. Je leert meer over de verschillende tapasstijlen en de benodigde ingrediënten. Tijdens deze fase krijg je al een voorproefje van enkele klassieke tapas.

    Vervolgens gaan we aan de slag! In kleine groepen bereiden jullie diverse tapasgerechten. Denk aan klassiekers zoals albóndigas, pinchos, patatas bravas en gevulde champignons. Gedurende het koken staan ervaren begeleiders klaar om tips en aanwijzingen te geven over snijtechnieken, bereidingswijzen en smaakcombinaties.

    Als de tapas klaar zijn, nemen we de tijd om samen te genieten van de zelfgemaakte gerechten. Aan een sfeervol gedekte tafel proef je de verschillende tapas, vergezeld door een glas sangria. Dit is hét moment om te ontspannen, ervaringen uit te wisselen en de smaken van Spanje te beleven.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 250 personen

    Duik in een unieke teamuitdaging waarbij teamwork, creativiteit en een vleugje inventiviteit samenkomen. Geen techneuten vereist, want deze activiteit is ontworpen voor iedereen die zin heeft in een leuke en gezamenlijke ervaring!

    Beeld je in: jouw team werkt samen aan het bouwen van een soepel verlopende kettingreactie. Of het nu gaat om een slimme knikkerbaan, een eenvoudige Rube Goldberg-setup of iets geheel origineels – de keuze is aan jullie.

    Deze workshop draait om het bouwen aan succes als team. We voorzien een assortiment aan huis-, tuin- en kantoorartikelen waaruit je kunt kiezen om je creativiteit de vrije loop te laten. Het doel? Een vlekkeloze kettingreactie waarbij elk teamlid een essentiële schakel vormt. Het gaat hier om het delen van ideeën en het gezamenlijk ontwikkelen van een creatief project. Werk samen, geniet van het proces en ontdek jezelf als team.

    Het draait niet alleen om het eindresultaat, maar vooral om het plezier van het gezamenlijk bouwen. Dus, klaar voor een gezellige en boeiende activiteit waarbij jouw team niet alleen een kettingreactie op gang brengt, maar ook de onderlinge band versterkt? Pak deze kans, laat je creativiteit stromen en beleef samen een avontuur.

    • Geschikt voor iedereen.
    • Duur: 90 minuten of 120 minuten (met extra module)
    • Locatie: overal mogelijk, ook buiten!
    • Benodigheden: vlakke ondergrond en veel ruimte (3 tot 4 m2 p.p.) 

    Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9,2 gemiddeld.
    (bron: klantenvertellen.nl)

    REACTIES DEELNEMERS:

    "Heel gaaf hoe ieder stukje samenkomt tot een spetterend eindresultaat" 
    Charlotte Hendriks, Unilever,  (bron:klantenvertellen.nl) 

    "Uiterst knap hoe je in een korte tijd van complete chaos kunt komen tot een groot samenhangend / samenwerkend system. Er wordt op een leuke manier aanspraak gedaan op ieders creativiteit en samenwerking. En als het dan werkt, heerst er euforie. Aanjagers, dank voor deze leuke energizer!"
    Mari van der Burgt, Weir Minerals,  (bron:klantenvertellen.nl)

    20 - 250 personen

    Ben je klaar voor een dag vol knotsgekke avonturen, lachen tot je buikpijn hebt en een competitie waarbij creativiteit de overhand heeft?

    Grijp je vrienden bij de arm en dompel jezelf onder in de waanzinnige wereld van Crazy 88!

    Wat kun je verwachten?

    • Te gekke opdrachten:
      Dans als niemand kijkt op het drukste plein, vraag een vreemde om een zelfverzonnen gedicht, of doe iets nog veel gekkers! Alles vastgelegd op camera, want geloof ons, dit wil je voor altijd herinneren.
    • Competitie:
      De meest originele, grappige en bizarre acties leveren de meeste punten op. Wie wil er nu niet met de titel "Crazy 88 Kampioen" naar huis gaan?
    • Onvergetelijke herinneringen:
      Creëer samen onvergetelijke herinneringen met je vrienden of collega's.
    • Win een prijs:
      Voor het team met de meeste punten wacht er een prijs. De ultieme beloning voor de meest waanzinnige dag!

    Waar wacht je nog op?
    Trommel je team op, gooi die remmen los en boek deze activiteit voor een dag vol knotsgekke momenten. Crazy 88 - waar de stad jouw speeltuin wordt en het plezier nooit stopt!

    5 - 400 personen

    Na een overval op een waardetransport weten de overvallers met de buit weg te komen. Op verschillende locaties in de binnenstad verstoppen zij de poet. De kust is veilig, althans dat denken zij, maar schijn bedriegt. De politie heeft een spoor en start een klopjacht op de buit en de overvallers.

    De overvallers zien maar één uitweg; zo snel mogelijk de buit veilig stellen en uit de handen van de opsporingsdiensten blijven....

    Tijdens dit bloedstollend teambuilding spel word je als opsporingsdienst of als overvaller in teams verdeeld. Missie voor beide teams: Stel de buit veilig voordat de ander dat doet. Voer geheimzinnige opdrachten uit, achterhaal de locaties van de buit, blijf onder de radar, ontwijk bewakingscamera’s en zorg dat je een breekijzer paraat hebt.

    Het team dat dit uitje wint, is het team dat de meeste waarde (in euro’s) heeft veiliggesteld.
    Realtime is dit te volgen via de speciale game-app die voor dit programma gebruikt wordt.

    Zijn de overvallers de opsporingsdiensten te slim af of lopen zij in de val?

    Het programma ziet er dan als volgt uit (voorbeeld; jullie bepalen zelf de starttijd):
    14.00 uur Ontvangst op locatie
    14.30 uur Instructie en start Hunted
    16.45 uur Laatste team retour; borrelen 
    17.00 uur Prijsuitreiking
    17.15 uur Einde van het programma              
    17.15 uur Optioneel: Aanvang buffetten of BBQ (zie teambuildingspellen.nl website onder dineren bij de locaties)
    18.30 uur Einde (De eindtijd bepaalt u natuurlijk zelf)                           


    Vul voor alle informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 500 personen

    Lijderschap
    Voor leidinggevenden, managers, supervisors en directie op weg naar nieuw leiderschap
    Mensen aansturen is geen standaardwerk. Geen team is hetzelfde. Geen mens is hetzelfde. En toch wordt van jou als leidinggevende verwacht dat je iedereen ‘meeneemt’. Dat je helder bent, maar ook zacht. Ruimte geeft, maar ook richting. Vertrouwen geeft, maar ook de touwtjes in handen houdt. De een wil autonomie. De ander zoekt bevestiging. De een wil sparren. De ander wil rust. En soms… verandert dat per week. Je bent dus niet alleen leidinggevende.
    Je bent vertaler. Spiegel. Buffer. Brug. En ondertussen heb je ook nog gewoon je eigen werk te doen.

    En dan is er nog iets wat niemand zegt, maar iedereen doet:
    Je projecteert. Je stuurt zoals jíj zelf graag aangestuurd wil worden. Je communiceert in het tempo dat voor jóu prettig is. Je geeft ruimte of structuur omdat jij denkt dat dat nodig is. Heel menselijk. Maar juist daarin gaat het vaak mis.

    Mensgericht leidinggeven begint bij jezelf.
    Weten wat van jou is — en wat van de ander. Zien hoe jouw voorkeuren doorwerken in je stijl. En leren schakelen, zonder jezelf kwijt te raken.

    In deze training:

    • Krijg je inzicht in de verschillende ‘typen’ mensen in je team – en wat ze écht nodig hebben
    • Leer je herkennen wat je projecteert (en waarom)
    • Ontwikkel je meer bewegingsvrijheid in je stijl
    • Oefen je met aansturen op maat, zonder kunstjes
    • Werk je aan leiderschap dat klopt, bij jou én bij hen

    Deze training is uitermate geschikt voor leidinggevenden, teamleiders, supervisors, managers en directieleden.

    We zoeken niet naar perfectie.
    Wel naar helderheid, richting en werkbare relaties.

    Want als je stopt met lijden aan je eigen blinde vlekken, dan wordt Lijderschap weer Leiderschap.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.



     

    8 - 100 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Met zijn allen samenwerken aan één gezamenlijk eindresultaat, een gigantische Megavlieger! In kleine groepjes van 4 personen bouwt u met uw team één onderdeel van de Megavlieger. Als dan alle onderdelen klaar zijn voegen we deze allemaal samen zodat er een werkelijk gigantische Megavlieger ontstaat. Uiteraard versiert ieder team zijn of haar onderdeel naar wens. We kunnen de vlieger maken in uw bedrijfskleuren (kleuren bij benadering!) en uiteraard kunnen we ook heel groot het logo van uw organisatie op de vlieger terug laten komen.

    Als u met 200 man aan één vlieger samenwerkt en als die vlieger dan 2,5 uur later op het strand omhoog gaat (vaak tegen de verwachting van de deelnemers in) dan ontploft het strand bijna. Onder luid applaus en gejuich gaan deze kunstwerken de lucht in. Wilt u een originele teambuilding workshop waarbij alle neuzen letterlijk dezelfde kant op staan? Kom dan eens een Megavlieger bouwen!

    Neem gerust eens contact met ons op via onderstaand formulier en wij denken graag met u mee!

    40 - 600 personen

    Uniek én mogelijk op iedere locatie! 
    Drone Boxx verzorgt diverse Drone Experiences bij jou op locatie. Op een ontspannen, laagdrempelige en unieke manier maak je kennis met de mogelijkheden van deze techniek. Met Drone Boxx brengen we drone experiences naar jouw locatie. Leer vliegen met drones, neem deel aan spannende team challenges en ervaar het plezier van dronevliegen.

    Samen met jouw collega's creer je een uniek herinnering die altijd zal bijblijven. Maak jullie uitje (kerstborrel, teamuitje, trainingsdag) compleet met een competitieve, fun en onvergetelijke experience. Ervaar het WOW gevoel als je voor de eerste keer zélf een drone laat opstijgen en voel de trots wanneer je de drone steeds meer onder controle hebt. Er is een sterke samenwerking met andere collega's, omdat iedereen ondersteunt en motiveert. 

    Er zijn diverse mogelijkheden, dit stemmen we samen af, afhankelijk van jouw ruimte, aantal deelnemers en wensen.

    Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Drones bij jou op locatie. 

    Een aantal belangrijke punten:

    • Op ieder gewenst moment mogelijk (weekenden, avonden e.d.) op locatie
    • Ideaal voor alle bedrijfsuitjes en teambuilding: stijg samen op!
    • Ideaal voor scholen: leer nieuwe technieken op een leuke en laagdrempelige manier
    • Voor iedere doelgroep, tijdspanne en gelegenheid een passende experience
    • Wij komen naar jou toe en verzorgen het volledige evenement!
    • Kan zowel binnen als buiten
    • De goedkoopste in het écht zelf (FPV) vliegen, je bent niet alleen aan het kijken! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 300 personen

    De Talent Rooms is de nieuwste methode om de samenwerking binnen een team zichtbaar te maken en te verbeteren. Niet door erover te praten, maar door te doen en ervaren! De kamers bevatten ieder een spectaculaire uitdaging waarbij het team onder tijdsdruk moet samenwerken. 

    Een van de Talent Rooms is een 'escape-room' waarbij het team terecht komt in een crime scene en de uitdaging krijgt om zo snel mogelijk een aantal aanwijzingen uit te rechercheren. Bij een andere Talent Room wordt juist een beroep gedaan op de communicatieve vaardigheden van de teamleden: zal het hen lukken om twee ruimtes identiek in te richten zonder dat zij elkaar kunnen zien? In weer een andere Talent Room wordt juist een beroep gedaan op de kennis van de teamleden. 

    Teams worden op een creatieve manier uitgenodigd om samen te werken. Ook worden ze op een ludieke manier getest op flexibiliteit, innovatiekracht, pro-activiteit en inlevingsvermogen. Door het interactieve karakter van de kamers worden de deelnemers verrast met onverwachte situaties en gestimuleerd om na elke kamer hun team samenwerking te verbeteren

    We eindigen met een spectaculaire finaleronde. Een echte knaller waarna het winnende team bekend wordt gemaakt!

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 150 personen

    De E-Battle
    Met prachtige E-Scooters de strijd aangaan met je collega's, team of familie!. Wie wil dat nou niet? Op een leuke, educatieve en moderne manier wordt deze citygame gespeeld.

    Hoe wordt de citygame gespeeld?
    In teams ga je met het Gamebook de stad in en voer je de opdrachten uit. Alle antwoorden worden via Whatsapp gestuurd naar de spelleider in de vooraf aangemaakte groepsappen. de opdrachten kunnen bestaan uit dingen opzoeken op internet, maar ook zijn er verschillende foto-opdrachten en doe opdrachten. De opdrachten zijn in verschillende catogorieën verdeelt.

    Kortom een hilarisch spel waar je ook nog eens wat van leert.

    De E-Battle Special in inclusief flesje water en en snack voor onderweg, en tijdens de pauze kunt u kiezen uit koffie/thee met iets lekkers of een drankje en een hapje !!! 
    E-Battle Special met E-Scooters en E-Choppers vanaf 24 personen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Bent u met minder personen en lijkt het leuk om segway te rijden? Kom dan naar onze locatie op de Veluwe!   Bos en Heide Segway tour vanaf 8 personen


    Prijs vanaf €74,50 p.p excl. btw, inclusief verzekering, gebruik helmen, transport en begeleiding van van instructeurs.

     

    24 - 200 personen
    Film Teambuilding is de unieke creatieve motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jullie bedrijfsuitje vol Plezier, Verbinding, Hilariteit & Teambuilding
     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen!
     
    Je leert elkaar tijdens dit personeelsuitje eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider/regisseur die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
     
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Film teambuilding wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie avontuurlijke/hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial vol humor:)
     
    Samenwerken
    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.

    40 - 600 personen

    Ik Hou van Kerst is hét hilarische kerstspel vol muziek, spanning en teamgevoel!
    Stel je een vrolijke kerstquiz voor, maar dan in de stijl van Ik Hou van Holland. Teams nemen het tegen elkaar op in verrassende rondes met een feestelijk tintje. Van spelling tot muziek, van “Wie ben ik?” tot het spannende cadeauspel – alles draait om plezier, gezelligheid en slim teamwork.

    Of je nu met collega’s, vrienden of je hele afdeling speelt: dit is dé activiteit om samen in kerststemming te komen. En het mooiste? Iedereen kan meedoen – quizkennis, humor en een beetje lef brengen je ver.

    Teamimpact: Samen in de kerststemming
    Ik Hou van Kerst is een luchtige teambuilding met een feestelijk tintje:

    • Samenwerking – opdrachten waarin teams elkaar moeten aanvullen om te scoren.
    • Energie – het hoge tempo en de humor zorgen voor een flinke dosis enthousiasme.
    • Aandacht – samen strijden voor de titel houdt iedereen scherp en betrokken.

    Dit spel brengt collega’s dichter bij elkaar en zorgt voor een gezamenlijke kerstbeleving die nog lang wordt nagepraat.

    Hoe verloopt het spel Ik Hou van Kerst?
    Van kerstmuziek tot cadeaustress: dit staat je te wachten!

    • Een enthousiaste quizmaster leidt jullie door de rondes, zorgt voor de sfeer en houdt de score bij
    • Afwisselende spelrondes: denk aan spellen met taal, muziek, en snelle vragen waarbij je scherp moet blijven.
    • Veel herkenning en hilariteit met kerstfiguren, bekende liedjes en grappige twists.
    • Samenwerken loont: sommige opdrachten vragen om slimme tactiek en goede afstemming binnen het team.
    • Finale met spanning: het rad bepaalt de laatste kans om de winst binnen te slepen!

    Een ding is zeker: jullie eindigen de avond met lachende gezichten en volop kerstgevoel.

    10 - 100 personen

    Holland Tour Guides nodigt u uit om uw favoriete stad eens op een andere manier te bekijken. Dit arrangement zit vol met fotografische opdrachten. Daarnaast geniet u van een heerlijk drie gangen diner in drie verschillende restaurants. 

    Heerlijk dineren en ondertussen leuke foto´s nemen van de stad. Uw gezelschap wordt opgedeeld in verschillende teams of koppels en elk team krijgt zijn eigen fotocamera en opdrachtboekje mee en niet te vergeten een overzichtelijke routekaart. U loopt de route en staat af en toe even stil bij een mooi monument voor een kiekje. Tussen de bedrijven door eet u heerlijke gerechten bij steeds een nieuw restaurant.

    In het laatste restaurant bepaalt onze jury welk team de foto-opdrachten het beste heeft uitgevoerd. Na afloop sturen wij u een CD op met alle foto´s die u deze avond heeft geproduceerd. Een leuke herinnering aan een heerlijke avond. Proost!

    Programma-indicatie:
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Get the Picture deel 1
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Get the Picture deel 2
    22.00 - 23.00 Nagerecht

    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur dat u in het restaurant doorbrengt (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Afhankelijk van het minimaal aantal deelnemers berekenen wij de minimale prijs voor dit evenement. U kunt altijd voor minder personen boeken als u bereid bent om de minimale prijs te betalen.

    10 - 500 personen

    In deze tijd van diversiteit weten we vaak nauwelijks nog iets van onze collega’s. Toch komen we juist in deze tijd veelal uit verschillende landen, verschillende plekken, en hebben we ook verschillende verhalen.

    Deze workshop laat het licht weer even schijnen op waar jij vandaan komt, waar je geboren bent. Met elkaar in contact komen over de hele simpele dingen van het leven brengt veel meer verbinding dan dat we ons kunnen voorstellen.

    Vertellen over ons geboorteland, plaats, het gezin waarin je geboren bent, de cultuur, en je afkomst, is voor mensen de ideale ingang om echt contact te maken.

    Deze workshop begint met een stukje theater over diversiteit, inclusiviteit. Daarna raken de mensen in gesprek en krijgen ze de kans om op een unieke manier kennis met elkaar te maken. De workshop wordt heel veel gebruikt als kennismakingsworkshop na reorganisaties, fusies, teamwisselingen enz.

    12 - 200 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Zutphen! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Zutphen te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Zutphen ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Zutphen is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Zutphen. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!