Personeelsuitje in Delft

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
425 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Delft
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    We lopen in deze tijd nog wel eens vast in onze denkpatronen. Dan zien we alleen nog maar beren op de weg en allerlei redenen waarom iets niet kan of waarom iets een slecht idee is. Creatief Denken is uitermate geschikt om mensen los te maken en met nieuwe ideeën te komen!

    De Battle of the Brains is een unieke trainingsgame waarin teams met elkaar de strijd aangaan om het beste idee voor het bedrijf te bedenken. Onder begeleiding van een trainer maken zij een uur lang kennis met de basisvaardigheden van Creatief Denken. Ze krijgen allerlei verschillende tools aanreikt om zo in korte tijd nieuwe ideeën te bedenken voor een centrale vraagstelling vanuit het bedrijf. Vervolgens gaan de teams hier zelf mee aan de slag. Het beste idee van elke groep wordt uitgewerkt tot een aansprekende en creatieve presentatie.

    Tijdens de finale van de battle worden de beste ideeën van alle groepen aan elkaar gepresenteerd. In een energiek waarderingsspel bepalen de deelnemers vervolgens zelf wie het gouden idee heeft bedacht. Eventueel kan er ook gewerkt worden met een vakjury vanuit het bedrijf. We eindigen met een prijsuitreiking voor het beste idee!

    Battle of the Brains is een unieke kans voor de organisatie om te leren Creatief Denken. Het samen bedenken van nieuwe ideeën zorgt ook voor veel verbinding en draagvlak onder de werknemers. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 250 personen

    Wat ga je doen?
    Tijdens de Olympische Spelen brengen wij de Romeinse tijd weer tot leven. Samen met de welbekende helden Astrix en Obelix strijden jullie in teams strijd tegen elkaar op de velden van Olympia. Zowel op als naast het veld komt het romeinse thema terug.

    Verschillende medewerkers zullen worden gekroond tot kapitein en voeren het bevel over hun team. Leiden zij hun team naar de overwinning in de vurige finale? We kunnen het programma zo groot en gek maken als u wilt, samen breiden we vanuit de basis uit naar een evenement die én aansluit bij uw wensen én die past binnen uw budget!

    Vul voor  meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    70 - 500 personen

    Heeft u ook een grote voorliefde voor de Elfstedentocht maar blijkt het jaarlijks weer een teleurstelling gezien de weersomstandigheden? ABC Events biedt u een uniek evenement waarbij u per legervoertuig in teams verschillende dorpen bezoekt, op zoek naar de stempelpost. Deze route bevat naast navigeren vele ludieke en uitdagende opdrachten.

    Missie evenement
    Binnen de teams worden spotters aangewezen die een lijst met foto’s krijgen van plaatsen waar de tocht u langs voert. De gespotte elementen dienen op de verkregen kaart aangegeven te worden. Behalve de gezelligheid en de ervaring om in een cultureel historisch erfgoed te rijden, is er natuurlijk ook nog een competitie-element aanwezig: welk team heeft alle stempels verzameld met een zo laag mogelijke kilometerstand, de vragen het best beantwoord én de meeste foto’s gespot?

    Voor meer informatie en of vragen, vul het aanvraagformulier in!

    16 - 500 personen

    Durven jullie hét listigste stadsspel van Nederland aan? Ervaar met Wie is de Rat een heuse 'De Verraders' ervaring. Eén iemand in jullie team is niet te vertrouwen. Maar wie? Weten jullie de verrader in het team te ontmaskeren? 

    Op wie kun je rekenen en op wie niet?
    Er is één verrader per team. Deze verrader verraadt het team door de opdrachten te saboteren. Maar wie is de verrader? Wie houdt de boel voor de gek, zodat jullie team punten misloopt? Speel Wie is de Rat door samen te werken met je team, punten te scoren en zodoende dé felbegeerde Wie is de Rat-trofee te winnen.

    Teamuitje vol spanning, opwinding en mysterie
    Speel deze ‘De Verraders’ ervaring in een stad naar keuze. Ontdek de verrader in het team, terwijl jullie de stad verkennen en op verschillende locaties uitdagende opdrachten uitvoeren. Dit is dé ultieme strijd vol spanning, opwinding en mysterie.

    • Prijswinnend concept met uitdagende, breinbrekende opdrachten.
    • Verken een stad naar keuze op unieke wijze. 
    • Stemrondes voor spanning en sensatie.
    • Te personaliseren met eigen opdrachten, highlights en bedrijfsvragen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2,5 uur.
    Prijs: vanaf €24,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 5 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.
    Onze tip: combineer De Verraders met een lunch, diner of borrel! 

    5 - 2500 personen

    Ben je weer eens toe aan iets unieks samen met je mensen? Smakelijk Lachen biedt hiermee de enige comedyshow in Nederland met hologram comedians. Alsof ze live voor je optreden. Dit is de meest leuke en innovatieve 3D en AR ( Augmented Reality) beleving, die je waar en wanneer je wilt kunt bekijken. Thuis, op het werk of onderweg.

    Smakelijk Lachen is ideaal voor organisaties die op zoek zijn naar een next level cadeau en/of gift om je medewerkers je waardering te tonen. Origineler kan het niet. Comedy is deze vorm is er nergens anders te vinden.
    Dus, ben je op zoek naar een unieke giftbox, kerstpakket, cadeaubox, relatiegeschenk, waarderingscadeau of wil je het als extraatje geven aan je mensen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

    1 - 25000 personen
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 70s/80s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (RubixCup) en prijzen voor de muziekbingo's

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    24 - 500 personen

    De meest onvergetelijke teambuilding is Ontvoer je Baas! Een zinderend, sensationeel event waarin het hele bedrijf alle talenten in moet zetten om de baas te bevrijden uit een benarde situatie.

    Nadat iedereen in een spannend filmpje heeft gezien dat de baas ontvoerd is, wordt duidelijk dat de ontvoerders een groot bedrag aan losgeld eisen voor de vrijlating. Gelukkig valt er geld te verdienen door in teams verschillende uitdagingen aan te gaan, waarbij de teams getest worden op vindingrijkheid, samenwerking, communicatie, creativiteit, flexibiliteit en inlevingsvermogen. In steeds weer onverwachte situaties worden de teams gestimuleerd hun samenwerking te verbeteren. Hopelijk doet iedereen zijn best om de geliefde baas weer vrij te krijgen!

    Krijgen jullie de baas weer veilig terug? De dag is spannend, energiek en onvergetelijk! Een ontzettend leuke manier om aan teambuilding te doen, of als kennismaking. Hier wordt zeker nog lang over nagepraat!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 250 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Go back in time met onze klassieke Volkswagenbusjes T2 oldtimers! Bloemenkrans om, gitaar mee en gaan!

    We beginnen de dag met een gezamenlijke kennisquiz. Daarna gaan jullie in teams verder. Geef de chauffeur de juiste instructies om op de goede locaties te komen en beantwoord de vragen (juist).

    Tijdens deze tocht gaat het vooral om het beantwoorden van de vragen en het uitvoeren van de opdracht. Zo zal er onder andere een muziektest in de opdrachten opgenomen zijn. Hier zal jullie kennis uiteraard weer getest worden, daarna mogen jullie jezelf van je creatieve kant laten zien. Maak met de meegekregen instrumenten je eigen jaren 60 nummer! Dit mogen jullie elkaar natuurlijk laten horen bij de laatste stop. Mocht je je muzikale talent liever voor jezelf willen houden, kunnen jullie ook met bodypaint een levend kunstwerk maken.

    Be a Hippie!

    Voorbeeld programma:

    -          Ontvangst
    -          Uitleg en teamindeling
    -          Openingsquiz en versiering (bloemenkransen)
    -          Flower Power Tour met opdrachten
    -          Prijsuitreiking


    Deze activiteit zal ongeveer 3 uur duren.


    Uitbreidingen:
    Niet zo fan van het thema maar wel van de T2 busjes? Kijk dan naar ons T2 oldtimer Tour programma. Deze activiteit is ook uit te breiden met onze nieuwe interactieve ipad Moove game! Kijk voor meer informatie op onze site. Of een “te wow” feestje met onze T1 en T2 DJ bus, te huren met of zonder DJ op locatie naar wens.

    Trefwoorden:
    Bedrijfsuitje, personeelsuitje, teambuilding activiteit, team uitje, collega uitje, afdelingsuitje, teambuilding, tour, tochten, flower power, city tour, stadsspel, puzzeltocht, city game, Scheveningen, Den Haag, Zuid Holland.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in met locatie voorkeur! 

    12 - 250 personen

    The Hangover van Huisbrand Events is, te organiseren in Nederland en België en biedt vrijgezellen, collega's of vrienden de kans om even uit hun dak te gaan. Net als de gelijknamige film komen jullie tijdens dit event terecht in een volstrekt onoverzichtelijke situatie.  Ja, dat huwelijk zit eraan te komen maar hoe zorg je ervoor dat je ongehavend bij de ceremonie verschijnt? 

    En nog het ergste: het huwelijk is vandaag en daar moet nog van alles voor geregeld worden!

    Met behulp van een smartphone worden jullie kriskras door de stad geleid. Het doel van het spel is om munten te verzamelen en hiermee zaken te regelen, zoals het herstellen van je gebit en het afbetalen van de ringen en het trouwpak. Deze dingen dienen vervolgens afgeleverd te worden op het stadhuis of op de feestlocatie.

    Om het allemaal nog iets spectaculairder te maken hebben we enkele virtuele figuren aan het spel toegevoegd. Ontwijk de stripteasedanseres van gisteravond en ook de ex en de schoonmoeder van de bruidegom bevinden zich in de stad. Rennen en niet achterom kijken!

    Onder het genot van een welverdiend drankje zal het winnende team bekend worden gemaakt. Valt het huwelijk nog te redden? We hopen het van harte!

     Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - 1 consumptie tijdens de prijsuitreiking
    - Kleine versnapering
    - Een smartphone per team
    - Een prijs voor het winnende team
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip! 


    Tip:
    Uiteraard is dit uitje uitstekend te combineren met een heerlijke lunch vooraf of een uitgebreid diner na afloop. U kunt dit spel ook combineren met andere spelprogramma's. Informeer naar de mogelijkheden! Er bestaat ook een vrouwelijke variant: ‘The Wedding Planner'.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    8 - 12 personen: € 29,50 p.p. excl. BTW
    13 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 20 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    8 - 1000 personen

    All-in vergaderen of teambuilding mét schaatsen? Ervaar de winter bij Knus in Delft met een uitzonderlijk schaatsavontuur dat je zal bijblijven! Van november t/m februari verwelkomt Knus iedereen op haar prachtige schaatsbaan op een van de mooiste terrassen van Nederland. Zelfs op regenachtige dagen kun je nog steeds genieten van het schaatsen dankzij het fantastische half overdekte ontwerp van de kunstschaatsbaan. Je hoeft je geen zorgen te maken over het meenemen van je eigen schaatsen – er zijn hoogwaardige schaatsen beschikbaar voor verhuur (bij de prijs inbegrepen). 

    Met de vele lichtjes en vuurtjes is het bij Knus hartstikke knus! En zoals je bij Knus gewend bent, is alles all-in, dus wij zorgen ervoor dat jullie top verzorgd worden. Een dagdeel all-in vergaderen inclusief schaatsen kan al vanaf € 50,- p.p. inclusief btw. Kijk op Knus.nl voor meer informatie of mail naar info@knus.nl voor de beschikbaarheid.

    1 - 250 personen

    Elke team is een maffiafamilie en gaat opzoek naar de Don (een voor iedereen onbekend persoon). Voordat het spel begint krijgt ieder maffiateam een speciale smartphone waarmee zij onderweg kunnen ‘afpersen’ en ‘omkopen’. Op deze manier verzamelt men hints over de Don en de locatie war hij zich bevindt. Zo ontdekt u stap voor stap waar de gemenerik zich bevindt.

    Maar pas op! Andere families zijn ook op zoek naar de Don en naar veel geld! Om het spel nog avontuurlijker te maken, worden de tussenstanden weergegeven op de smartphone. Een half uur voor het einde worden de scores niet meer getoond zodat het eindresultaat nog spannender en verrassender is! Bent u degene met het meeste kapitaal en vindt u de Don als eerste?

    Deze Maffia Game is op maat aan te passen aan uw wensen. U geeft ons input, wij verwerken dat in de app en dat komt terug in het spel. Neem contact met ons op.


    Tarieven in NL en BE vanaf 25 personen: 
    € 59,50 p.p. 
    In Lille, Keulen, Düsseldorf € 69,50 p.p. bij ca 30 personen

    Opmerking:
    Voor een optimale beleving is het aan te raden om dit spel te starten vanuit een binnenlocatie waar zowel het introductiefilmpje als het eindfilmpje met prijsuitreiking afgespeeld kan worden. Hetzij op een grote TV of met beamer en projectiescherm. Dit dient dus op de locatie aanwezig te zijn. Dit verzorgen wij zelf niet.

    Andere steden op aanvraag
    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    20 - 50 personen

    De Alleskunner: Een Sensationeel Avontuur Vol Lachen en Uitdagingen! 
    Droom je ervan om in de schijnwerpers te staan? Dit is je kans! Stap in de knotsgekke wereld van De Alleskunner, het razendpopulaire programma dat je kent van TV! Dit teamuitje is niet zomaar een activiteit; het is een ware studio-spelshow sensatie die je niet snel zult vergeten. Bereid je voor op pure entertainment, een ongekende dosis hilariteit en een lachsalvo dat nog lang zal nagalmen!

    Wat maakt De Alleskunner zo onweerstaanbaar? 
    In dit spektakel vol variatie en spanning word je uitgedaagd door razendsnelle spelrondes. Slechts één deelnemer wordt per keer uitgeschakeld, maar maak je geen zorgen - iedereen kan meedoen, ongeacht je vaardigheden! Terwijl de competitie intenser wordt naarmate de groep kleiner wordt, is er altijd een tweede kans in de Afvallers Zone. Hier kunnen degenen die zijn uitgeschakeld, bewijzen dat ze nog steeds in de race zitten!

    Een Dolle Boel vol Uitdagingen en Verrassingen! 
    Van het doven van kaarsen met waterpistolen tot het navigeren in het donker met een blinddoek om en het vangen van ballen te midden van een stuiterbalregen - elke uitdaging brengt hilariteit en competitie naar een hoger niveau. Het voelt als een eigenaardig experiment waarin lachen gegarandeerd is. En het beste van alles? Jij en je team staan centraal in dit bizarre, maar oh zo grappige avontuur!

    Wij Maken het Op Maat voor Jouw Team! 
    Bij De Alleskunner draait alles om jou. We passen onze spellen aan op basis van jouw team en zorgen voor de perfecte locatie. Onze creativiteit kent geen grenzen, wat betekent dat de mogelijkheden eindeloos zijn! Waar wacht je nog op? Boek vandaag nog en wij nemen vrijblijvend contact met je op om jouw ultieme teamuitje te plannen. Durf jij met jouw team deze spectaculaire uitdaging aan te gaan? Het avontuur roept!  #DeAlleskunnerChallenge

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    De Spy Game

    Je kwam voor een ontspannen uitje met collega’s of een vrienden? Een dag ongecompliceerd genieten? Heerlijk. Totdat… Ga er even bij zitten en geef je oren en ogen de kost. Jullie krijgen een geheime missie! 
     
    Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen de missie te laten slagen. Overleggen kan, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Er is een meesterbrein nodig. Dat van jou!
     
    Wat staat je te wachten tijdens de Spy Game?
    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen, welkom geheten met een drankje en we maken teams. Jullie zitten amper als plotseling blijkt dat er een ramp dreigt! Jullie worden gebombardeerd tot spionnen van de geheime dienst en moeten door goed samenspel deze ramp zien te voorkomen!
     
    Terwijl de groep gewapend met aanwijzingen op pad gaat ontrafelt de missie zich langzaam. Door subtiele details en nieuwe informatie komen jullie steeds dichter bij de oplossing van deze missie. Kruip in de huid van James Bond, ontcijfer de exacte locatie en voorkom de grootste ramp van de geschiedenis!
     
    Aan het einde van het spel komt de waarheid naar boven. Wie, hoe en waarom? Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de wereld weer een stukje veiliger geworden.
     
    11 - 50000 personen

    De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
    We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz  maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.

    Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
    Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.

    Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?

    We beginnen met het aankleden van de teams.
    Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
    Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.

    Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.

    Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    20 - 500 personen

    Met z’n alle een brandweerpak aan, helm op, instappen, sirenes aan en dan gaan als de brandweer!!! Water en vuur zijn de elementen waarmee en waartegen gestreden wordt. Zo gebruiken we water voor blussen maar ook voor spuitvoetbal. En dat is gegarandeerd pret! Samen bezig zijn, nuttige zaken leren over brand en natuurlijk veel lachen dat zijn de unieke ingredienten van BrandweerSurvival.

    Oefenen in het echt....Door te oefenen in een realistische praktijk situatie ontstaat teamgeest! Een teambuilding event waar verborgen talenten boven komen drijven, waar je mag testen en uit proberen. Fouten maken mag, het kost je een nat pak!

    BrandweerSurvival heeft een eigen oefenterrein, een veilige plaats waar we samen kunnen zijn en kunnen leren. Het komt aan op samenwerking en snelheid. Iedereen voelt zich snel thuis, we kennen de brandweer immers. De teambuilding ontstaat meteen bij binnenkomst in de kazerne.

    Enthousiasme is belangrijk omdat dit gepaard gaat met het natuurlijk gedrag van de mens: ‘hij laat zijn ware ik zien’. Als dit gebeurt kunnen de beste leermomenten worden gecreëerd. En de trainer kan zien hoe zij met een paniek situatie omgaan, flexibiliteit en inlevingsvermogen komen eveneens boven drijven.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    14 - 450 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Delft! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Delft te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Delft ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Delft is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Delft. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!