Personeelsuitje in Arnhem

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
498 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Arnhem
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Met onze hilarische bedrijfsbingo ben je verzekerd van een sprankelend, interactief spel vol humor, muziek en competitie. Onder leiding van een ervaren Bingomaster – ook beschikbaar in het Engels – beleef je een unieke teambuildingactiviteit die ver uitstijgt boven de traditionele bingo.

    Geen saaie nummers, maar levendige kaarten met meezingers, teksten en foto’s. Via onze website verandert je smartphone in een persoonlijke BINGO-kaart met 25 unieke vakjes. In teams strijd je in drie rondes: één rij, twee rijen en de volle kaart.

    Tijdens het spel verschijnen vragen, geluidsfragmenten en videoclips op het grote scherm. Herken je ze? Vink ze direct af op je telefoon. Denk je BINGO te hebben, dan controleert onze software dit meteen. Maar let op: er zitten strikvragen tussen… Een valse BINGO? Dan volgt een hilarische opdracht.

    Onze Bingomaster is de energieke motor van het spektakel en weet iedereen mee te slepen. Eén kaart duurt circa 45 minuten; meestal spelen we er twee, met gelegenheid voor een pauze. Zelfs in de pauze blijft de sfeer erin met onze muzikale bingo-klok.

    Geschikt voor groepen tot 2000 personen, op locaties in heel Nederland en België. We zorgen voor een opvallende welkomstsheet, kraakhelder geluid (tot 150 deelnemers) met topklasse apparatuur en natuurlijk een professionele quizmaster – geen stagiaires.

    Met 17 jaar ervaring, 3.000 quizzen en bingo’s per jaar en meer dan 1.000 recensies met een 9+, maken wij van elk bedrijfsfeest een onvergetelijke ervaring vol energie, humor en verbondenheid.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 1500 personen

    Wij organiseren bedrijfsuitjes op vele locaties maar onze specialiteit is 4x4 off rijden met Landrovers.

    Door heel Nederland en Belgie hebben we mogelijkheden, maar ook op uw eigen locatie.

    We hebben meer dan 30 Land Rovers en rijden onder meer in de buurt van Amsterdam, Tilburg, Eindhoven, Tiel,  Zwolle, Bergen Op Zoom, Maastricht enzovoort.

    Wilt u het utieme avontuur? Dan nodigen we u uit op onze locatie in de Belgische Ardennen, net voorbij Maastricht, 43 hectare uitdaging, hoogteverschil, ruig terrein , honderden paden en zeer lastige stukken om te rijden. Uiteraard bieden we ook Horeca daar en op de andere locaties. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in
    of bel direct 0487 562008   

    1 - 1000 personen

    Start met heerlijke Veldlunch:
    Een heerlijke (walking) frisgroene veldlunch met broodjes waar je de vingers bij aflikt (ook vegetarisch),  Groninger koek, thee en vlierbloesemsap.

    Activiteiten: Elke deelnemer doet twee activiteiten een klus in de natuur en een eyeopener safari. 

    Handen-uit-de-mouwen activiteit in de natuur. de Veluwezoom groeit dicht met zgn. invasieve exoten (struiken en bomen) die hier ooit zijn aangeplant maar het natuurgebied nu overwoekeren. De enige manier om de inheemse planten weer de kans geven te groeien, is deze exoten handmatig met wortel en tak te verwijderen. We gebruiken hiervoor handgereedschappen als Hollandse spades, Japanse kromzaagjes en/of Zweedse takkenscharen. Natuurlijk zorgen wij voor werkhandschoenen en een veilige werkomgeving. 
    +
    Eyeopener safari: naast de klus doen we een altijd weer verrassende Big Bird Walk. Door deze activiteit ervaren deelnemers voor welke natuur (dieren/planten en landschap) zij zich vandaag zo hebben ingezet.

    Big Bird Walk. Met een uitstekende verrekijker om de nek en een vogelgidsje in de hand het veld in, om een aantal kenmerkende vogels van dit natuurgebied te zien (vogelsoorten die je waarschijnlijk nooit eerder hebt bekeken door een verrekijker). De wandeling wordt met leuke weetjes en humor begeleid.

    Goede redenen voor een frisgroen teamuitje bij natureXP: informeel, actief en nuttig (MVO=Maatschappelijk Verantwoord en Betrokken) teamuitje voor iedereen (je hoeft voor onze activiteiten niet heel sportief of handig te zijn). 

    Tijden:
    12.45-16.00 (in overleg kunnen tijden worden aangepast). Ná afloop kunt u optioneel nog een hapje of diner organiseren in één van de restaurants op loopafstand van onze werklocatie.

    * Onze activiteiten kunnen tevens in het Engels worden begeleid.
    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 50 personen

    Beleef de Ultieme Kerstborrel met De Alleskunner Wintereditie!
    Ben je op zoek naar de perfecte activiteit om je kerstborrel onvergetelijk te maken? Zoek niet verder! De Alleskunner Wintereditie biedt een hilarische, toegankelijke en teamgerichte ervaring waar iedereen aan kan meedoen. 

    Dit unieke spelconcept brengt collega’s samen in een vrolijke en uitdagende strijd vol kerstplezier.

    In deze winterse editie draait alles om samenwerking, creativiteit en natuurlijk een flinke dosis humor. Elk team krijgt een mini-kerstboom die tijdens het spel steeds verder wordt versierd met de gewonnen kerstballen en versieringen. Hoe meer spellen je wint, hoe mooier en voller je kerstboom wordt!

    Met spelonderdelen die zijn geïnspireerd op de populaire ‘Alleskunner’ competitie kunnen deelnemers zich klaarmaken voor een reeks ludieke uitdagingen in kerstthema zoals “Vang de Kerstman”, “Versier het Rendier” en “Snoepstok Vangen”. Of je nu een doorgewinterde Alleskunner bent of gewoon zin hebt in een gezellige tijd met collega's, deze spellen zorgen voor een onvergetelijke kerstborrel.

    Wij komen net zoals de kerstman naar jullie op locatie door heel NL en België, dus zet die kerstboom alvast neer. Wij doen de rest!

    8 - 200 personen

    Let's Make Art Together!

    Teamdynamiek begrijpen door creatieve expressie
    De Art of Personalities workshop combineert inzicht in persoonlijkheden met creatieve samenwerking om teamdynamiek visueel te verkennen. In een ontspannen en inclusieve setting bespreken teamleden hun sterke punten, werkstijlen en communicatie voorkeuren via interactieve en creatieve activiteiten. Zo ontstaan er diepere verbindingen en groeit het begrip tussen verschillende persoonlijkheden.

    Doelen & Voordelen:

    • Betekenisvol dialoog - Open gesprekken over sterke punten en werkstijlen
    • Waardering van sterke punten - Herken en waardeer diverse kwaliteiten in het team
    • Visualisatie van teamdynamiek - Maak teaminteracties zichtbaar door kunst
    • Duurzame impact en herinnering - Kunstwerk als blijvende herinnering aan teamversterking

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 1000 deelnemers
    • Inbegrepen: Een volledig afgestemde workshop, alle materialen, professionele begeleiding en het afgewerkte kunstwerk, klaar om direct op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 2-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Teams met communicatie-uitdagingen of persoonlijkheidsconflicten
    • Nieuw samengestelde of herstructurerende teams die elkaar beter willen begrijpen
    • Cross-functionele teams die hun samenwerking willen versterken
    • Leiderschapsteams die inzicht zoeken in management- en communicatiestijlen
    • Projectteams bij de start van nieuwe initiatieven
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    4 - 200 personen

    Beleef een wel heel speciale kroegentocht. Met onze speciale app ziet u een interactieve plattegrond van de stad, met daarop de gezelligste kroegen en de mooiste highlights. Op elk punt wacht u een leuke raadselvraag of een interessante vraag over de stad. Ontdek de gezelligste kroegen en cafés waar u een drankje kunt drinken en bepaal zelf het tempo van deze kroegentocht!

    Tijdens het spelen kan je ook de app pauzeren om bijvoorbeeld ergens een terrasje te pakken. 

    Het Kroegentocht 2.0 spel is mogelijk in Nederland, Engeland en België.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    1 - 5 personen

    Deze spelshow is niets vergeleken met andere spelshows.

    Bij deze spelshow speel je niet 1, niet 2 maar 3 quizzen in één!

    Jullie beginnen in de sferen van een kroeg en spelen daar onze ontzettend leuke en spannende Pubquiz.
    Hier wordt jullie algemene kennis getest in verschillende rondes. Na de korte pauze heb je helemaal het gevoel dat je samen met je vrienden koningsdag aan het vieren bent, want het is nu tijd voor de Gek op Holland Quiz! De Nederlandse vlaggetjes zijn uitgedeeld, de Hollandse nummers spelen door de speakers, de bekende koppen komen voorbij in de “Wie ben ik?” ronde. Laat jij zien dat je de ultieme “Holland Kenner” bent?

    Nu jullie ondertussen al zoveel plezier hebben, zijn jullie wellicht bang dat de avond er bijna op zit, maar wees gerust, het is nu tijd voor de mooiste dagen van het jaar, namelijk KERST!
    Nu hoor ik je denken, Kerst NU?! Eigenlijk wil ik het wel, maar mag het niet. Bij ons mag het wel! En daarom worden de Hollandse vlaggetjes ingewisseld voor de feestelijke kerstmutsen en gaan jullie scenes bekijken uit iconische kerstfilms, gillen jullie mee met Mariah Carey en ontdekken jullie grappige kerstweetjes.

    Kort gezegd, de Most Event Spelshow is niet zomaar een spelshow, het is een beleving...
    Ben jij klaar om je kennis te testen en te genieten van een onvoorspelbare spelshow? Welke quizronde kijk jij het meest naar uit? Laat je verassen en boek nu deze unieke ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    5 - 400 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Leiderschap & Gedrag
    Een originele leiderschapstraining, heerlijk in de buitenlucht. Tijdens de Workshop Hondenspiegelen krijg je een heldere kijk op jouw eigen gedrag. De honden zijn in de workshop een spiegel voor jouw leiderschap en persoonlijke effectiviteit. De reacties van de dieren zorgen voor mooie metaforen waarmee communicatie en persoonlijk leiderschap in een ongewone context worden onderzocht. De roedel waarmee we werken bestaat uit Border Collies van verschillende leeftijden en met diverse karakters. Border Collies zijn een zeer intelligent hondenras, waarmee succes wordt gegarandeerd indien je de juiste snaar aanslaat. Dat wordt steeds opnieuw de uitdaging!

    Afhankelijk van de doelstelling van jullie bijeenkomst kunnen thema’s als samenwerking, communicatie, leiderschap, grenzen stellen, rollen binnen een groep en verbinding centraal staan. Maar uiteraard ook plezier en samen beleven!

    Hoe ziet de Workshop Hondenspiegelen eruit?  
    Een introductie over roedelgedrag van honden geeft inzicht in welke rollen de verschillende roedelleden vervullen in hun groep. Met deze informatie kiest iedere deelnemer een hond uit onze roedel om mee samen te werken. Deze keuze kan gebaseerd zijn op de uitdaging die je ziet om juist met deze hond samen te gaan werken, of misschien een stukje herkenning en vertrouwen in de hond.

    Afhankelijk van de groepsgrootte ga je individueel, in tweetallen of in drietallen aan de slag met diverse opdrachten. We zoeken samen naar manieren om contact te leggen met de hond zodat deze met plezier met jou wilt werken. We starten eenvoudig, maar de opdrachten worden steeds ingewikkelder waarbij afleidingsfactoren een steeds grotere rol gaan spelen. Wat blijft er dan nog over van jullie prille relatie? De ultieme spiegel naar persoonlijk leiderschap!

    De Workshop Hondenspiegelen duurt circa 1,5 uur en is mogelijk in het Nederlands en in het Engels.

    Neem ook een kijkje op onze site workshophondenspiegelen.nl !

    Welke locatie of groepsgrootte? 
    Bij ons is veel mogelijk, als het nooit ten koste gaat van het dierenwelzijn! Wij reizen door heel Nederland en delen van België. Groepsgroottes van 1 – 20 personen.

    Heeft u inhoudelijke wensen?
    Met plezier vernemen we dit graag van jou tijdens een telefonische voorbespreking. Zo sluit de workshop naadloos aan op jouw bijeenkomst.

    Waarom je kiest voor Hondenspiegelen met LLanfarian Events?

    • Dierenwelzijn: Het welzijn van onze dieren staat altijd op nummer 1
    • Kwaliteit: De focus ligt op het bereiken van jouw doelstelling
    • Topniveau:Door onze passie behoren we tot de top
    • Flexibel:We denken graag met je mee en leveren workshops op maat
    • Gecertificeerd:In bezit van de juiste vergunningen, verzekeringen en vaccinaties

    LLanfarian Events
    De Workshop Hondenspiegelen wordt verzorgd door onze professionele en enthousiaste hondentrainers en gedragsdeskundigen. Op onze boerderij met meer dan 1000 schapen is er dagelijks veel werk voor onze Border Collies. Gepassioneerd nemen we je mee in de bijzondere en magische samenwerking tussen baasje en hond. Gegarandeerd dat wij jou hierdoor inspireren en enthousiast maken!

     

    1 - 20 personen

    Maken jullie aanspraak op De Erfenis van 2 Miljoen?!

    Jullie suikeroom “Bill Metgeld” is heen gegaan en laat zijn erfenis na. Helaas niet aan jullie allemaal maar aan slechts één van jullie! Hij wil dat slechts de beste beschikking krijgt over zijn geld. Aan jullie dus de taak om te bewijzen dat jullie de beste zijn!

    Dit is jullie kans om een grote som geld te verdienen. De taak is simpel: Bill wil dat jullie bewijzen dat jullie een echte “Metgeld” zijn. Daarom krijg je de beschikking over een som geld die zo snel mogelijk goed besteed moet worden en die jullie naar de Erfenis zal leiden. Race tegen elkaar door een stad naar keuze en voer zo snel en origineel mogelijk de ludieke opdrachten uit die jullie doorkrijgen via jullie telefoon!

    Wat staat jullie te wachten tijdens City Game De Erfenis?
    City Game De Erfenis begint rustig. Onder het genot van een kop koffie, thee of glaasje fris, krijgen jij en je groep een uitgebreide speluitleg. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaat het hele gezelschap de stad in.

    Via je mobiel krijg je diverse opdrachten en vragen door. Deze voer je uit of beantwoord je. Ook kun je fotopunten scoren voor extra aanwijzingen door bepaalde objecten in de stad te lokaliseren en op foto vast te leggen. Des te meer aanwijzingen, des te groter de kans dat je als eerste de erfenis vindt.

    Na afloop van het spel verzamelen jullie je bij het startpunt. Onder genot van een drankje (koffie, thee of fris) wordt de uitslag berekend en het winnende team bepaald.

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in! 

    6 - 5000 personen

    In deze groene en spannende uitdaging bouw je een windmolen met fraaie materialen. Verschillende teams gaan aan de slag met constructiematerialen volgens bouwtekening. De wieken worden echter gecreëerd naar eigen ontwerp. De finale gaat op 'orkaankracht'. Van welk team draaien de wieken het beste? Welk team wekt de meeste energie op?

    Een groot deel van de constructie staat op tekening, maar juist de draaiende delen worden door elk team zelf ontworpen. Je dient een 3- en 4- wiekige molen maken. Er zijn variabelen mogelijk in lengte, oppervlakte, richting van van de wieken, en de hoek waarin de wieken staan.

    Naast het bouwen worden ook spellen gespeeld die een link hebben met duurzaamheid. Tenslotte dient elk team een code te kraken door vragen over duurzaamheid te beantwoorden. Met de gekraakte code verdient je team een onmisbaar onderdeel!

    In de finale worden de ventilatoren aangezet en wordt gemeten welk team de meeste energie opwekt. Alle onderdelen leveren munten op, die worden verzameld in de Duurzaamheidsbarometer. Het team met de meeste munten in deze transparante buis wint de challenge!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 200 personen

    It’s the most wonderful time of the year. Tijd voor het kerst bedrijfsuitje. Boek nu een van onze kerstuitjes en jingle all the way naar het leukste uitje van het jaar.

    Geen stille nacht, maar een avond vol kerstplezier
    - Teambuilding, gezelligheid, spanning en humor.
    - Professionele begeleiding (van misschien wel de kerstman).
    - Inclusief interactieve app, toffe spelmaterialen en attributen.
    - Te spelen op locatie naar keuze.

    Virtual reality kerst experience
    Stap in de magische wereld vol sneeuw en wonderen met een virtual reality uitje. Van skiën tot een virtuele bom. Alles is mogelijk. Beleef de nieuwste ervaringen en mogelijkheden van virtual reality. Zet je VR bril (en kerstmuts) op en duik in de ultieme kerst experience!

    Kerstcase Blüdhaven
    De kerstman komt dit jaar niet met cadeaus… maar met een moordzaak. In Blüdhaven is de burgemeester vermoord. Rechercheur Boefs tast in het duister. Jullie worden ingeschakeld als detective. Tijd om de mouwen op te stropen met een koffer vol cryptisch bewijsmateriaal. Tien verdachten. Eén dader. Jullie team moet ontdekken wie de moordenaar is, wat het moordwapen was en vooral: waarom?

    Kerstgijzeling op locatie
    Zijn jullie klaar voor de ultieme kerst-escapesensatie? Een kerstborrel met een twist. Jullie worden gegijzeld door de Italiaanse maffia. De missie? Vind op tijd één miljoen euro contant om te ontsnappen aan de maffia. Weten jullie te ontsnappen voordat het kerstfeest verandert in een ramp?

    Foute kerstbingo
    Dit keer zijn het niet de kerstballen, maar de bingoballen die gaan rollen. Van de muziekronde tot de turboronde. Durf jij als eerste bingo te roepen? Let op, want een foute bingo wordt natuurlijk afgestraft. Ga naar huis met de leukste bingoprijzen. Die zijn natuurlijk veel leuker dan alle kerstcadeaus!

    Eindejaars Quiz Show
    Zijn jouw hersenen sneller dan de rendieren van de kerstman? Doe mee met de Eindejaars Quiz Show en kom erachter. Neem het op tegen elkaar in acht hilarische, uitdagende, feestelijke en gepersonaliseerde rondes. Volledig afgestemd op jullie wensen. Gaat jouw team naar huis met de titel als quizkampioen?

    Vul vrijblijvend voor meer informatie het aanvraagformulier in. Je ontvangt dan binnen één werkdag een persoonlijk advies op maat!

    5 - 2500 personen

    Hoe goed ken jij je collega?
    Samenwerken hoeft niet saai te zijn—maak er iets leuks van! Met uitdagende, creatieve activiteiten leert jouw team elkaar écht kennen. Versterk de onderlinge communicatie, los dagelijkse uitdagingen samen op en ontdek verborgen talenten die je nooit had verwacht.

    Meer dan een gezellig uitje
    Bij Brilliant Work organiseren we teamuitjes en teambuildingdagen met een originele, waardevolle twist. Zo leren jullie niet alleen beter samenwerken, maar zetten jullie ook elkaar sterke punten optimaal in. Of het nu gaat om het vergroten van de betrokkenheid, het verbeteren van communicatie of het opbouwen van onderling vertrouwen—onze aanpak maakt elk team sterker.

    Voorbeelden van trainingsthema’s

    • Communicatie
    • Grenzen verleggen en vertrouwen
    • Doelen stellen en beslissen
    • Ondernemen en risico nemen
    • Samenwerken
    • Leiderschapsstijlen
    • Teamrollen
    • Competentiemanagement
    • Organisatiecultuur
    • Leren en veranderen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 150 personen

    "Klei je collega!" 

    De workshop “klei je collega” is een creatief teambuilding-feest op uw eigen locatie in Noord-Brabant of Limburg (overige provincies in overleg)! 

    Door middel van lootjes trekken krijg je een collega, teamgenoot, vriend of vriendin toegewezen. Vervolgens ga je deze persoon onder begeleiding van een kunstenaar stap voor stap boetseren. Je hoeft dus geen ervaring te hebben. Onopvallend bestudeer je die persoon en verwerk je persoonlijke kenmerken in je creatie. 

    Op deze manier blijft het tot op het eind een verrassing wie nou wie heeft gemaakt en krijgt iedereen een persoonlijk kunstwerk.

    De kosten per deelnemer zijn €36,95- *

    Dit is exclusief reiskostenvergoeding (€0,50* per km) en instructie op locatie (€90,-* voor 90 minuten).

    Deze activiteit is ook online te doen omdat we verzendklare pakketten maken met alle benodigdheden (klei, een sokkel, boetseergereedschap en eventueel een handleiding die stap voor stap uitlegt hoe je een portret boetseert.) 

    Een kant-en-klaar boetseerpakket kost slechts €37,-*

    De pakketten worden aangetekend verzonden. Er passen 6 pakketten in een zending voor €18,-*. Daarna kun je zelf de pakketten uitdelen of per stuk verzenden. De pakketten kunnen ook per stuk naar het woonadres van de deelnemers gestuurd worden als de klant de verzendlabels aanmaakt en naar ons doormailt. 

    Zo kun je via een online meeting toch dit hilarische "uitje" thuis doen! :)

    Eventueel met live instructie van +/- 90 minuten via een online platform (€90,-* ).

    Vul voor meer informatie over dit leuke teamuitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    *Prijzen zijn exclusief 21% BTW

    4 - 100 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Over deze pagina

    Leuk, tijd voor een personeelsuitje in Arnhem, maar wat willen jullie dit keer gaan doen tijdens jullie personeelsuitje? Oke, de locatie voor het personeelsuitje is gekozen, Arnhem, maar hoe maken wij een personeelssuitje zo dat iedereen het leuk vindt? Lastig of niet?  Jullie kunnen natuurlijk ook een mix van verschillende personeelsuitjes gaan doen. Starten met een lekkere lunch om jullie personeelsuitje Arnhem goed te beginnen en dan door met een spannende citygame:  https://www.wegmetdebaas.nl/citygames/arnhem . Daarna kunnen jullie dan rustig afsluiten met een creatief personeelsuitje https://www.wegmetdebaas.nl/creatief/arnhem of gewoon lekker wat borrelen of een diner na afloopt. Kijk voor de mogelijkheden op de site, er is zoveel te doen tijdens jullie personeelsuitje in Arnhem!    Voor ieder wat wils!  https://www.wegmetdebaas.nl/personeelsuitje/arnhem