Personeelsfeest in Kampen

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
40 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Kampen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Met onze hilarische bedrijfsbingo ben je verzekerd van een sprankelend, interactief spel vol humor, muziek en competitie. Onder leiding van een ervaren Bingomaster – ook beschikbaar in het Engels – beleef je een unieke teambuildingactiviteit die ver uitstijgt boven de traditionele bingo.

    Geen saaie nummers, maar levendige kaarten met meezingers, teksten en foto’s. Via onze website verandert je smartphone in een persoonlijke BINGO-kaart met 25 unieke vakjes. In teams strijd je in drie rondes: één rij, twee rijen en de volle kaart.

    Tijdens het spel verschijnen vragen, geluidsfragmenten en videoclips op het grote scherm. Herken je ze? Vink ze direct af op je telefoon. Denk je BINGO te hebben, dan controleert onze software dit meteen. Maar let op: er zitten strikvragen tussen… Een valse BINGO? Dan volgt een hilarische opdracht.

    Onze Bingomaster is de energieke motor van het spektakel en weet iedereen mee te slepen. Eén kaart duurt circa 45 minuten; meestal spelen we er twee, met gelegenheid voor een pauze. Zelfs in de pauze blijft de sfeer erin met onze muzikale bingo-klok.

    Geschikt voor groepen tot 2000 personen, op locaties in heel Nederland en België. We zorgen voor een opvallende welkomstsheet, kraakhelder geluid (tot 150 deelnemers) met topklasse apparatuur en natuurlijk een professionele quizmaster – geen stagiaires.

    Met 17 jaar ervaring, 3.000 quizzen en bingo’s per jaar en meer dan 1.000 recensies met een 9+, maken wij van elk bedrijfsfeest een onvergetelijke ervaring vol energie, humor en verbondenheid.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 1500 personen

    Een onschuldig etentje met je collega’s eindigt in een gruweldaad. Er is een moord gepleegd. Aan jullie de taak om de moordzaak op te lossen onder het genot van een hapje en een drankje. Hebben jullie het in je om een echte detective te zijn? Boek nu Case Blüdhaven als moorddiner op locatie naar keuze!  

    Kruip in de huid van echte detectives
    Jullie zijn heerlijk aan het dineren. Totdat de assistenten van de recherche ineens binnenvallen met een wel heel vreemd verzoek… Er blijkt een moord gepleegd te zijn en ze hebben jullie hulp nodig om het op te lossen. In de koffer vinden jullie bewijsmateriaal en puzzels om alles te weten te komen over het slachtoffer en de dader. Achterhalen jullie de moordenaar, het moordwapen en het motief? 

    Een spannend diner
    - De ultieme strijd tussen teams tijdens het diner.
    - Per team een escape koffer met levensecht bewijsmateriaal.
    - Inclusief enthousiaste begeleiding, professionele spelattributen en overheerlijke games.
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Wie zijn de beste detectives?
    Jullie spelen in teams. Lost jouw team de moordzaak het snelste op? Dan wint jullie team de trofee (en zijn alle inwoners van Blüdhaven natuurlijk weer veilig)! Maar ben niet te haastig. Als je één van de drie antwoorden fout hebt, kun je namelijk al niet meer winnen…

    5 - 2500 personen

    December en januari zijn voor iedereen altijd drukke maanden. En vooral voor degene die binnen het bedrijf is aangewezen om die kerstborrel of nieuwjaarsbijeenkomst te organiseren.

    Zoek je iets spectaculairs waar nog lang over wordt nagepraat? Wij helpen je graag om een bijzonder buiten event te organiseren. Van intieme eindejaarsborrels tot grootschalige kerstfeesten. Fuori creëert buitengewone ervaringen die je team nog lang zal herinneren.

    Wat maakt onze borrels zo bijzonder?

    Uniek in de buitenlucht
    Vergeet de standaard hotelzaal. Onze borrels vinden plaats in het midden van de Veluwse bossen of we transformeren jouw eigen locatie tot een winterwonderland. Frisse lucht geeft je team extra energie, ook tijdens de donkere wintermaanden.

    Volledig op maat
    Meer dan 20 jaar ervaring in het creëren van unieke outdoor ervaringen. Elke borrel wordt speciaal voor jouw bedrijf en team samengesteld. Vanaf 40 personen, wij maken het mogelijk.

    Weerbestendig & creatief
    Regen, wind of sneeuw? Wij laten ons nooit tegenhouden. Met creatieve oplossingen zorgen we ervoor dat jullie borrel altijd doorgaat. Onze organisatoren zorgen altijd voor een onvergetelijke dag.

    Outdoor cooking & culinaire beleving
    Live outdoor cooking op houtvuur, onze eigen biologische olijfolie en bijzondere balsamico azijnen uit Italië. Samen koken creëert verbinding, perfect voor een teamborrel met impact.
    Een pubquiz, ZINGO of live muziek tijdens onze live outdoor cooking maakt de avond helemaal af!

    Jullie kerstborrel in 3 stappen

    40 - 497 personen

    Onze onvergetelijke TV-studio Spelshow Quizzen zijn hilarisch, gezellig en natuurlijk competitief. 
    We kunnen de quiz in uw gekozen thema doen en nog zoveel verschillende thema´s. ABC Events organiseert quizzen waarbij de algemene kennis van uw gezelschap wordt getest rondom het thema van uw keuze. Een unieke vragenstrijd in combinatie met het uitvoeren van diverse leuke activiteiten (afhankelijk van de gekozen quiz). 

    Quiz 
    Welk team drukt als eerst op de knop van zijn quizdesk en weet het juiste antwoord te geven? Deze quizzen kunnen als vergaderbreak een uur duren. Daarnaast is het mogelijk een uitgebreide dinerversie van drie uur neer te zetten, uw wens is leidend voor de inhoud van de quiz. Het is zelfs mogelijk om een aantal (outdoor) opdrachten toe te voegen, zoals bij de Super Sport Quiz. 

    Locatie 
    ABC Events organiseert quizzen op eigen locaties in Amsterdam, Haarlem, Garderen, Utrecht en Helvoirt. Daarnaast is het ook mogelijk een Quiz te verzorgen op een door u gekozen locatie. Wij komen door het hele land! 

    Dit unieke progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Duur van dit evenement: 2 tot 4 uur (korter of langer in overleg).

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Ben jij klaar om jouw collega’s, vrienden of familie uit te dagen met een gezellige PubQuiz? Weet jij jezelf te bekroningen tot dé allergrootste pubquizzer? Boek nu onze volledig verzorgde PubQuiz op locatie naar keuze.

    Is jouw team het allerslimste?
    De strijd tegen jullie rivalen kan beginnen. De quizmasters vuren alle vragen op jullie af. Blijf gefocust. Met alleen gokken kom je helaas niet ver. Strijd. Teambuilding. Communicatie. En niet te vergeten: een gezellige avond. Klinkt dit als muziek in de oren? Dan is dit de perfecte PubQuiz voor jullie. Ben jij klaar voor een fanatieke strijd om de eretitel binnen te slepen?

    Georganiseerde PubQuiz van A tot Z
    - PubQuiz met 7 unieke rondes: van Algemene kennis tot Picture Perfect.
    - Een gezellige, muzikale quiz vol interactie, humor en vermaak.
    - Inclusief energieke quizmasters, toffe spelmaterialen en aankleding.

    Een PubQuiz scoort altijd
    Een PubQuiz scoort altijd en overal. Maar het belangrijkste: scoort jouw team meer punten dan andere teams? Dan gaat jullie team naar huis met de felbegeerde trofee. Dit belooft een interactieve avond te worden vol passie en vermaak.

    5 - 2500 personen

    Een superspannende dinergame.
    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?

    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!

    Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.

    Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    De leukste en meest afwisselende PubQuiz! Zin in een gezellige avond vol quizvragen en humor? Daag je familie, vrienden of collega’s uit en jullie vervelen je geen moment! Van luister- en kijk vragen tot hilarische spellen alles komt aan bod! Welk team mag zich na vanavond de ultieme PubQuiz winnaar noemen?

    Wat is de PubQuiz?
    - Kennis, muziek, doe- denkspellen afgewisseld met teamspellen
    - Alles wordt in goede banen geleid door de enthousiaste quizmaster van Uitjes en Eten
    - PubQuiz trofee voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Jullie worden ontvangen door de quizmaster van Uitjes en Eten. In teams gaan jullie de strijd met elkaar, dit gebeurt aan de hand van muziek, film, reclame, luister en kijkvragen met daarnaast uitdagende en hilarische spellen. Door de afwisseling zullen jullie niet de hele avond aan tafel zitten met jullie team. Tijdens de quiz wordt het geheugen getest en staat voornamelijk samenwerking en plezier voorop. Wel team kan goed samenwerken en weet de meeste antwoorden? Het winnende team neemt de PubQuiz trofee mee naar huis!
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 2500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?

    INHOUD
    Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
    Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  

    HET KERSTDINER
    Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.

    EXTRA OPTIES
    Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Ervaar een spetterende Sailing & Dancing cruise vanuit Lelystad! Even lekker je zinnen verzetten met muziek, dans en het ultieme gevoel van vrijheid? Vaar gezellig mee en beleef een onvergetelijke middag & avond op het mooiste zeilschip van Nederland, Bounty! Met een hapje en een drankje onder muzikale begeleiding van een professionele DJ varen we richting de horizon of waar de wind ons brengt!

    “Vaar op unieke wijze mee en geniet van deze muzikale zeilbelevenis en laad met nieuwe energie je accu op.”

    Zeilen en ondertussen genieten van de heerlijke livesets. Met de voetjes van het dek of even ontspannen op het loungedek en genieten van het uitzicht, voor ieder wat wils!

    30 - 45 personen

    Een show, een spel en een quiz in één! Een super Hollands, humoristisch en verrassend spel waarbij uw Nederlandse kennis tot in de puntjes wordt getest. Onze oer-Hollandse quizmaster neemt u mee naar de wondere wereld van ‘Ik Hou van Holland’! 

    Quiz 
    De unieke ‘Ik Hou van Holland’ Spelshow Quiz is een ongeëvenaarde quiz waarbij iedereen actief meedoet. Onderverdeeld in teams staat men achter een professionele quizdesk inclusief drukknop en zwaailamp. 
    ABC Events haalt alles uit de kast om u en uw gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen! 
    De ruimte wordt omgebouwd tot feestelijke spelshowstudio, met quizdesks, videoscherm, projector, geluidsinstallatie en aankleding. 

    De show start met een filmfragment en de begintune van het alom bekende ‘Ik Hou van Holland’ lied. Vervolgens treedt onze vrolijke spelshowhost naar voren, die jullie meeneemt naar de “Ik Hou van Holland” wereld. 

    Quizvragen 
    Tijdens de quiz testen wij de kennis van uw Nederlandse taal, de Nederlandse muziek, Nederlandse uitvindingen en nog veel meer. U bent van harte welkom om eigen vragen aan te leveren. Heeft u zin in een fantastische show, een enerverend spel, met veel hilarische momenten? Dan is dit evenement voor u! Mis dit onvergetelijke evenement niet!

    Dit progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Lig jij ook elk weekend rollend van het lachen voor de televisie bij het zien van de verschillende spelshows? Of wat vind je van de spellen waarbij je echt je hersenen moet laten kraken? Wij hebben de leukste en grappigste spellen en de grootste breinbrekers nu voor je verwerkt in Dé Grote Spelshow!

    Hoe werkt het spel?
    Tijdens deze interactieve spelshow, onder begeleiding van onze enthousiaste quizmaster, komen twee uur lang de leukste spellen aan bod uit bekende televisieprogramma’s. Denk aan “De slimste mens", de “Geheugentrainer”, “Jongens tegen de Meisjes” en “Oh, wat een jaar!”

    De Grote Spelshow zit boordevol interactie. Zo beschikt elk team over een echte quizknop. Druk zo snel mogelijk op de knop om antwoord te geven op de quiz- en fotovragen of kies de juiste optie bij de meerkeuzevragen. Bovendien zien jullie live de tussenstand van alle teams. Liggen jullie op kop of moet er nog een tandje bij? Sla op de knop en geef direct het juiste antwoord! 

    Eigenlijk is twee uur bijna te kort voor De Grote Spelshow. Jullie komen zoveel leuke spelonderdelen uit verschillende televisieprogramma’s tegen! Ga de strijd aan tijdens het onderdeel “Wie is het?”, scoor punten bij het “Rad van Fortuin”, voorspel hoe de getoonde filmpjes aflopen en speel de 20 vragen uit “Oh, wat een jaar!” Onthoud jij alle 20 antwoorden en kun je deze ook nog benoemen in een zenuwslopende strijd?

    En kennen jullie het hilarische letterspel van Jongens tegen de Meisjes? Probeer met jouw team binnen 2 minuten zoveel mogelijk woorden te maken met letters die op jullie lichaam hangen.  

    Voor wie wel van een gokje wagen houdt, is het onderdeel “Wedden dat..” ideaal. Zet een aantal procent van jullie punten in voor de volgende vraag en verlies of win!

    Alsof dit nog niet genoeg is, spelen jullie in de quiz ook nog unieke games zoals “Balletje balletje” en “Hoger of lager”.

    Kende je overigens “Jeopardy” al? Ook onderdelen van deze Amerikaanse televisie hit komen aan bod in De Grote Spelshow: kies je thema en het aantal punten en zorg dat je de andere teams te slim af bent. 

    Afsluiten doen jullie met de “Geheugentrainer”: hoe goed is het geheugen aan het eind van het spel over iets wat je aan het begin hebt gezien? en de “Paardenrace”, dé hit van DoeNederland. Zet je punten in op een paard en schreeuw deze naar de overwinning. 

    De Grote Spelshow is sensationeel en vraagt om snelheid, creativiteit, intelligentie en natuurlijk een flinke dosis humor. Uiteraard hebben we een prijs voor het winnende team!

    10 - 500 personen
    Stap binnen in een wereld van intriges, geheimen en elegantie tijdens het exclusieve 'Moordfeest’. Een moorddiner met een unieke belevenis die plaatsvindt op een betoverende bruiloft in het hart van Venetië, Italië. Dit is niet zomaar een avondje uit, dit is een meeslepende ervaring die je meeneemt naar een wereld vol mysterie en spanning.

    Beleef een moorddiner op een betoverende Venetiaanse bruiloft. Intriges en geheimen ontvouwen zich te midden van elegantie en glamour. Een meeslepende ervaring vol mysterie, spanning en Italiaanse flair.

    Waarom Kiezen voor Moordfeest?
    Uniek Thema: Ervaar de magie van Venetië in een chique gemaskerd bal, een setting die perfect past bij het mysterieuze thema.
    • Interactief Entertainment: Word deel van het verhaal en laat je meeslepen door de spanning en sensatie van het oplossen van een moordmysterie.
    • Perfect voor Groepen: Of je nu een speciale gelegenheid viert of gewoon op zoek bent naar een onvergetelijke avond uit met vrienden, dit evenement biedt een unieke en onvergetelijke ervaring.

    Bekijk de trailer!

    Boek Nu en Stap in de mysterieuze wereld:

    Laat je meeslepen door de mystiek van het ‘Moordfeest’ moorddiner en beleef een avond vol verrassingen, intriges en onvergetelijke momenten. Wees getuige van een Venetiaanse bruiloft zoals je die nog nooit hebt meegemaakt en ontmasker de moordenaar voordat hij of zij opnieuw toeslaat.

    Reserveer vandaag nog je uitje en bereid je voor op een avond van onvergetelijk drama en mysterie!

    6 - 500 personen

    Beleef het ultieme wintergevoel tijdens de Après Ski Winterspelen! Wie zegt dat je naar de Alpen moet voor winterpret? Tijdens de Après Ski Winterspelen beleef je die gezellige wintersportsfeer gewoon hier – zonder sneeuw, maar mét volop actie en hilariteit.

    We starten in stijl: met een warme ontvangst én een ijskoude Schnapps om de stemming erin te brengen. Daarna barst de strijd los! Samen met je team of collega’s ga je de uitdaging aan in een reeks unieke spellen, allemaal geïnspireerd op de wintersportwereld. Verwacht geen standaard potjes – denk aan gekke, creatieve en behendigheidstestende opdrachten waarin samenwerking en fanatisme samenkomen.

    Wat heb je nodig? Een flinke dosis enthousiasme, sportieve inzet, een beetje lef en vooral: teamgeest.

    Wil je de ervaring helemaal afmaken met een sfeervolle winterdecoratie? Laat het ons weten, dan zorgen wij voor een setting die rechtstreeks uit een après-ski dorp lijkt te komen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    15 - 250 personen

    Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn! 

    Evenement 
    We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.

    Hits
    Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers. 

    Show 
    Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Eindelijk is het weer zo ver! Het is tijd voor een personeelsfeest in Kampen. WegmetdeBaas helpt u bij het zoeken naar een geschikt personeelsfeest in Kampen. Wij hebben de leukste aanbieders verzameld op 1 site en dus ook de aanbieders van personeelsfeesten in Kampen. Van themafeesten tot theaterdiners en van actieve personeelsfeesten tot relaxte personeelsfeesten in Kampen. Personeelsfeesten zijn belangrijk voor het behouden en wellicht ook verbeteren van de sfeer en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Personeelsfeesten in Kampen zijn als het ware een investering in uw bedrijf. Ook ten tijden van de zogeheten crisis is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk daarom snel op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw personeelsfeest in Kampen. Heeft u één of meerdere uitjes gevonden? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.