Personeelsfeest in Drenthe

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
32 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Drenthe
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    ABC Events zet de boel op stelten voor u en uw gezelschap. Hoe we dit doen? Door alles uit de kast te halen. Voordat de deelnemers van de spelshow quiz arriveren wordt er een complete studio opgebouwd met quizdesks (maximaal 8), videoscherm, projector, geluidsinstallatie en aankleding. Als alles gereed is en getest, zullen de deelnemers arriveren. Geen spelshow quiz waarbij u slechts een plek op de tribune heeft, maar een show waaraan iedereen kan deelnemen.

    Dan begint de show, met geluid en een videofragment waarbij iedereen de begintune van het welbekende "Ik Hou van Holland lied" hoort en probeert mee te zingen. De teams kunnen door middel van het goed beantwoorden van vragen, punten verdienen. Zo testen wij de kennis over de Nederlandse taal, de Nederlandse muziek, Nederlandse uitvindingen en nog heel veel meer.
    Ook is het mogelijk eigen quizvragen aan te leveren.

    Dit knallende evenement bevat de volgende items:
    - Ontvangst met koffie/thee en een oer-Hollandse lekkernij
    - Opbouw van de "TV Studio"
    - Aankleding van de zaal/ruimte
    - Spelshowdesks voor ieder team
    - Diverse spelshowrondes (sommige met geluidsfragmenten)
    - Een DJ met professionele geluidsinstallatie
    - Een Spelshow host
    - Technische dienst ter ondersteuning en controle
    - Groepsfoto
    - Prijsuitreiking met typisch Hollandse prijzen.

    Voor meer informatie en- of vragen, vul het onderstaand formulier in!

    20 - 1000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Een superspannende dinergame.
    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?

    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!

    Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.

    Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    Ervaar met Case Blüdhaven een bloedstollend Moordspel op eigen locatie naar keuze. De burgemeester is vermoord. Weet jij met jouw gezelschap op tijd de moordenaar, het moordwapen en het motief te achterhalen? De klokt begint al weg te tikken..

    Kruip in de rol van échte detectives
    Een koffer vol bewijsmateriaal en cryptische aanwijzingen wordt in jullie schoot geworpen. Rechercheur Wout Boefs richt zich tot jullie. Hijzelf komt geen steek dichterbij in het onderzoek, terwijl de bewoners van het dorpje Blüdhaven steeds onrustiger worden. Hij heeft dringend jullie hulp nodig om alle geheimen te ontrafelen. Lukt het jullie om op tijd Case Blüdhaven op te lossen?

    Weten jullie de waarheid boven tafel te krijgen?
    In teams van 4 á 5 personen gaan jullie aan de slag. Al puzzelend komen jullie steeds dichterbij de waarheid. Uiteindelijk draait het om één ding: weet jouw team als eerste de waarheid boven tafel te krijgen? Dan winnen jullie Case Blüdhaven!

    • Moordspel op locatie naar keuze.
    • Strijd tegen andere teams en los als eerste Case Blüdhaven op.
    • Spanning, sensatie, teambuilding en vermaak.
    • Verschillende niveaus van opdrachten en geschikt voor ieder gezelschap.
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 5 tot 2500. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer het Moordspel met een lunch, diner of borrel! 

    5 - 2500 personen

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.

    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    6 - 1000 personen

    Minute to Win it - een avondvullend programma met de meest gekke opdrachten

    Springveren, blikjes, pingpongballen, koekjes, wattenbollen – je kunt het zo gek niet bedenken of het komt voorbij. Het ziet er zó komisch uit! Maar laat je niet afleiden door de tegenstander: één misser en je begint weer opnieuw. Spanning en sensatie gegarandeerd. De opdrachten volgen elkaar in no time op, dus jullie vervelen je werkelijk géén minuut!

    Nadat de teams gemaakt zijn, kan het spektakel beginnen! Bij iedere korte, individuele opdracht schuiven jullie je beste speler naar voren. Voor iedereen is er wel een spelonderdeel op het lijf geschreven, dus grijp je kans en pak de punten! Je hebt één minuut de tijd om te laten zien wat je kan en de opdracht te winnen. Wie neemt de Minute to Win it Trofee mee naar huis?

    Een avond vol hilarische opdrachten van maar 1 minuut!

    Wat is de Minute to Win it?

    • Spanning, samenwerken, behendigheid en strijd!
    • Knotsgekke opdrachten: gegarandeerd een slappe lach!
    • Battle om de felbegeerde Minute to Win it Trofee
    • Allemaal in goede banen geleid door de enhousiaste spelleider van Uitjes en Eten

    Hoe zal de dag eruit zien? (Dit is een voorbeeld progamma, dit kan naar wens aangepast worden)
    17.00 - 17.15 uur        Ontvangst en uitleg programma
    17.15 - 18.00 uur        Eerste ronde Minute to Win it
    18.00 - 18.15 uur        Pauze
    18.15 - 19.15 uur        Tweede ronde Minute to Win it
    19.15 - 19.30 uur        Pauze
    19.30 - 20.15 uur        Finaleronde Minute to Win it
    20.15 - 20.30 uur        Afsluiting en prijsuitreiking

    Maak jullie uitje compleet met deze optionele extra's: 

    • Ontvangst met een drankje en/of gebak
    • Een gzellige lunch 
    • Een heerlijk 3 gangen diner tussen de rondes door (heel populair!)

    De Minute to Win it is inclusief:

    • Professionele begeleiding gedurende de gehele dag
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Alle gemaakte foto’s
    • Zenuwslopende timer
    • Professionele voorbeeldfilmpjes van de opdrachten
    • Trofee voor winnende team

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. Geef jullie voorkeursstad aan ons door en wij kijken naar de mogelijkheden!

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    Vanaf 15 tot 1500 personen. Ideaal voor iedere groep, écht iedereen kan meedoen met Minute to Win it!

    15 - 1500 personen

    Ranking the Company is de ultieme teambuilding quiz om je collega’s beter te leren kennen. Heb jij altijd al willen weten wat jouw rol binnen jullie afdeling of bedrijf is volgens je collega's? Zien ze jou als echte teamplayer? Ben jij de gangmaker van het stel of word jij gezien als de hunk van het bedrijf?

    Kom erachter tijdens deze vrolijke Ranking the Company quiz ter invulling van jullie bedrijfsuitje of teamuitje.Door middel van vragen over jou en je team en collega’s krijgen jullie een goed beeld van elkaar. De insteek is positief en op zijn tijd met een knipoog.

    Hoe verloopt Ranking the Company

    • Vooraf zullen we alle deelnemers een online formulier met verschillende vragen toezenden die jullie allen individueel invullen. Deze verwerken wij vervolgens in een ranking (inclusief leuke toelichting)

    • Op de dag of avond zelf zal de quizmaster jullie verwelkomen.
      Daarna delen worden teams en stellen we de vragen nogmaals.
      Het antwoord dat jullie als team geven zullen we dan vergelijken met de gemaakte ranking.

    • Uiteraard niet zonder de nodige toelichting wat vaak voor grappige anekdotes zorgt!
      Aan het einde van de quiz wordt duidelijk welk team zijn collega’s het beste kent en volgt de prijsuitreiking.

    Ranking the Company vragen

    De vragen zijn positief geformuleerd en (soms) met een knipoog. Denk bijvoorbeeld aan: 

    • Wie weet de meeste roddels op kantoor? Rank je collega's van 1 tot 10.
      Wie is het snelst dronken op het bedrijfsuitje? Rank je collega's van 1 tot 10.
      Bij wie kun je altijd aankloppen als je hulp nodig hebt? Rank je collega's van 1 tot 10.

    Jullie mogen natuurlijk ook eigen vragen bedenken en aanleveren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    10 - 40 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 70s/80s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (RubixCup) en prijzen voor de muziekbingo's

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    24 - 500 personen

    Ben je klaar voor dé grootste én meest interactieve Pubquiz van Nederland? Quiz Show Deluxe is méér dan slechts een Pubquiz. Dit is een grootse Quiz met 8 originele rondes bomvol creativiteit, interactiviteit en vermaak. Deze Pubquiz verveelt géén seconde..

    Dé ideale Pubquiz voor bedrijven en grote groepen
    Iedere seconde zal boeien. De lachspieren van de deelnemers zullen meerdere keren uitvoerig getest worden. Dit is méér dan slechts een Pubquiz. Bij Quiz Show Deluxe is iedere ronde anders. Alleen algemene kennis zal niet zorgen voor de eindoverwinning. Dit is dé ultieme Pubquiz voor bedrijven en grote groepen.

    Welk team gaat naar huis met de Pubquiz-Trofee?
    Van tevoren komen wij bij jullie langs. Speciaal om beeldmateriaal voor Quiz Show Deluxe te schieten. Filmpjes en foto’s van jullie eigen gezelschap worden in de Pubquiz verwerkt. Dit belooft een avond vol gezelligheid, vermaak en sensatie te worden. Met als hamvraag: welk team gaat naar huis met de Pubquiz-Trofee?

    • Pubquiz op eigen gewenste locatie.
    • 8 unieke spelrondes (onder andere Algemene kennis, Just One Minute, Picture Perfect én een gepersonaliseerde ronde).
    • Inclusief presentatoren, aankleding, spelmaterialen en geluidssets.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 40 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Quiz Show Deluxe met een lunch, diner of borrel! 

    40 - 2500 personen

    Ben je op zoek naar een smaakvol bedrijfsuitje? Boek onze Italiaanse catering en je hoeft nergens heen, want wij komen gewoon naar jou toe! Een bedrijfsfeest met Italiaanse catering is een leuke en smaakvolle manier om je werknemers te bedanken voor hun werk en inzet. Onze Italiaanse catering kun je zo uitgebreid maken als je zelf wil: wij serveren namelijk gerechten als pizza, pasta, antipasti, dolce en italiaanse drank. Daarnaast zorgen we voor een gezellige en ontspannen sfeer, boek daarom snel onze Italiaanse catering!

    Ons concept
    Wij hebben een complete mobiele keuken, bestaande uit steenovens en alle benodigdheden om een feest van Italiaanse catering te kunnen voorzien. Wij zetten onze mobiele keuken neer en gaan vervolgens alle gewenste gerechten live op locatie bereiden. Wij nemen genoeg ingrediënten mee om de ‘bestelde’ gerechten vers te bereiden voor de juiste hoeveelheid personen. 

    Wij serveren de pizza’s aan onze mobiele keuken, zodat iedereen zelfstandig een aantal slices kan komen halen met een klein pizzaplankje dat je van ons krijgt. Op deze manier creëren we een informele, gezellige en ontspannen sfeer en kan iedereen van de verschillende pizza’s proeven. 

    Onze gerechten
    Onze specialiteit is de Napolitaanse pizza, deze wordt bereid op de echte Napolitaanse manier en wordt gebakken in een houtgestookte steenoven. We maken gebruik van de verste ingrediënten, zodat we de beste smaken aan kunnen bieden. Deze ingrediënten zul je ook terugzien in de andere arrangementen. We serveren namelijk ook pasta, antipasti, dolce naast de Napolitaanse pizza. Ook kun je bij ons terecht voor Italiaanse drank en de complete aankleding, zodat je kan genieten van een echt Italiaans feest!

    Prijzen en beschikbaarheid
    De prijzen hangen af van een aantal factoren dus voor vragen over de prijs, beschikbaarheid of ons concept kun je een offerte aanvragen of ons bellen op 0413 - 288 647. 

    30 - 1000 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen

    Het Moorddiner op (uw) locatie is een nieuwe variant op ons bekende moorddiner ‘Een Bloedige Bruiloftsdag’ en uniek in Nederland!!

    Het Moordspel 
    Cluedo voor professionals: tijdens een 10-jarig huwelijksfeest wordt een moord gepleegd, maar waarom en door wie?! Alleen de echte CSI deskundige weet toch nét dat ene detail boven water te krijgen.

    De personages worden aan u voorgesteld (laten dit nou net uw collega’s zijn die zich hebben omgekleed) en de verdachtmakingen volgen elkaar al snel op de voet. Wie doet wat met wie en waarom? Maar vooral: Wie is de Moordenaar…? Combineer, onderzoek en kom tot uw oplossing!

    Inspecteur Sanderinck (met Cee Kaa) ondervraagt en leidt dit precaire onderzoek. Iedereen ontvangt een script en passende kleding bij zijn of haar personage. Van sexuologe tot butler en van beginnend zangeresje tot goddelijke hunk. Iedereen duikt in de rol van zijn/haar leven. De gemoederen lopen hoog op! Tijd voor zo nu en dan een verkoeling en een heerlijk diner. Op een lege maag kunnen we niet oplossen! Een mooie beloning wacht er aan het eind van de avond voor de ware inspecteurs.

    Het Diner - uw eigen diner
     
    U bereidt en bepaalt zelf het driegangendiner van de avond en wij zorgen voor attributen, kostuums en een ervaren acteur. Heeft u geen zin om zelf te koken? Dan verzorgen wij natuurlijk ook de catering voor het moorddiner bij u op locatie. Onze medewerkers bespreken graag de mogelijkheden met u.

    Het Moorddiner op (uw) locatie is inclusief:

    • Professionele entertainer
    • Kleding/attributen
    • Script

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 999 personen

    Ik hou van Holland... een landje aan de Zuiderzee... een stukje Holland... draag ik in mijn hart steeds mee... Je kent het waarschijnlijk wel. Wil jij dé leukste Ik hou van Holland spelshow van Nederland spelen? Boek Gek op Holland bij Uitjesbazen, dé nummer 1 in bedrijfsuitjes en teamuitjes!

    Zing uit volle borst mee
    Er mag aan de start van de quiz al meteen uit volle borst meegezongen worden. De spelshow van de zaterdagavond is bij velen bekend. Nu kun je het ook eindelijk zelf gaan beleven. Linda de Mol is helaas niet beschikbaar... Maar niet gevreesd! Onze eigen ervaren en vooral enthousiaste spelbegeleider maakt dit uitje tot een onvergetelijke ervaring!

    Scoor punten in verschillende rondes
    De groep wordt in verschillende teams ingedeeld. Natuurlijk verdelen we deze teams in de kleuren des Vaderlands: rood, wit, blauw en oranje. Met dit ensemble gaan jullie proberen zoveel mogelijk punten te scoren in verschillende rondes. Deze rondes bestaan uit:

    • Een muziekronde;
    • Het verjaardagsspel;
    • Geen ja, nee en uh;
    • Raad de BN'er;
    • Een schattingsronde;
    • En nog veel meer!

    Teamwork, kennis en plezier
    Verder personaliseren wij de Ik hou van Holland spelshow graag voor jullie. Denk hierbij aan: Raad de 'collega', Quiz de businezz, etc. De verschillende rondes/vragen zullen in overleg afgestemd worden met het bedrijf. Teamwork, kennis en plezier zijn de 3 belangrijkste factoren die aanbod komen bij Gek op Holland. Wie gaat er aan de haal met de befaamde 'Ik hou van Holland trofee'?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 15 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Gek op Holland met een lunch, diner of borrel

    15 - 2500 personen
    Weet je nog? Ohja! Ahhh die vond ik zo leuk! Is dat al zo lang geleden?
    Weet jij nog wie het 5e lid van de Backstreet Boys was? Welk spel je speelde op je Nokia 3310 en kan je meezingen met Wannabe van de Spice Girls ? Ken je de tekst nog van de openingstune van The Fresh Prince of van Friends? Wij nemen je in deze te gekke Quiz mee naar de jaren 90 en 00 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een gerse presentator. Elke deelnemer ontvangt van ons ook nog een te gekke 90's gadget en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige Flippocup!

    De 90's en '00s Quiz met Muziekbingo
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze 2 decennia meegemaakt, als kind, puber of als volwassene! Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen.  Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale Quiz met Muziekbingo duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen daarnaast spelen we nog 2 Muziekbingo's waar ook weer leuke prijzen te winnen zijn.

    90s en 00s Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met Muziekbingo avond waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 90 en 00's.

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden (zoals geluid, schermen etc)
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup) en prijzen voor de winnaars van de muziekbingo's


    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 90s en 00s
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 90's / 00's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team!

    • 90's Gadget voor alle deelnemers


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)
    Bij grotere groepen korting mogelijk.

    24 - 250 personen

    Dé Indoor Escape Quiz, een uitdagend, verrassend en spannend spel voor collega's/vrienden. Bij deze quiz worden uitdagende puzzels en cryptische aanwijzingen om te 'ontsnappen' overgoten met een heerlijk quiz-sausje. Welk team weet uiteindelijk als 1e de kluis te openen?

    In de 1e ronde worden twee teamgenoten met handboeien vastgeketend. Welk team kraakt als eerste de codes van de cijfersloten en heeft alle handboeien weer vrij? Herken de de hints die volgen in de diverse quizvragen, lukt het om met de puzzels de cryptex te openen? Verzamel zoveel mogelijk sleutels voor een voorsprong in de spannende finale! Samenwerken, inventiviteit en slim zijn, dat is waar het allemaal om draait.

    Welk team heeft de meeste tijd gewonnen voor het spannende finale spel? Het team dat als eerste de kluis heeft gekraakt is de winnaar en gaat naar huis met de enige echte Escape Quiz trofee! Een onvergetelijk en unieke quiz. Kunnen jullie de spanning aan?

    Wat is de Escape Quiz?

    • Spanning, samenwerken, behendigheid en strijd!
    • Battle om de felbegeerde Escape Quiz Trofee
    • Welk team opent als 1e de kluis
    • Uniek Escape programma gepresenteerd door de Quizmaster van Uitjes en Eten
    • Also available in English!

    Hoe zal de avond eruit zien?
    Dit is een voorbeeld progamma, dit kan naar wens aangepast worden.

    17.00 - 17.15 uur        Ontvangst en uitleg programma
    17.15 - 18.00 uur        Eerste ronde Escape Quiz
    18.00 - 18.15 uur        Pauze
    18.15 - 19.15 uur        Tweede ronde Escape Quiz
    19.15 - 19.30 uur        Pauze
    19.30 - 20.15 uur        Finaleronde Escape Quiz
    20.15 - 20.30 uur        Afsluiting en einde programma

    Dit uitje is inclusief

    • Professionele begeleiding gedurende het programma
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Alle gemaakte foto’s
    • Trofee voor winnende team

    Hebben jullie een eigen locatie? Laat het ons vooral weten!

    Catering
    De Escape Quiz inclusief een 3 gangen-diner? Dit is ook mogelijk! Wij werken samen met verschillende restaurants. De quiz zal plaatsvinden in een aparte ruimte en de gangen worden tussen de quiz door geserveerd. We maken er een heerlijk Escape Diner van!

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. Geef jullie voorkeurlocatie (stad, strand of outdoorlocatie) aan ons door en wij kijken naar de mogelijkheden!

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    15 - 1500 personen

    Over deze pagina

    Eindelijk is het weer zo ver! Het is tijd voor een personeelsfeest in Drenthe. WegmetdeBaas helpt u bij het zoeken naar een geschikt personeelsfeest in Drenthe. Wij hebben de leukste aanbieders verzameld op 1 site en dus ook de aanbieders van personeelsfeesten in Drenthe. Van themafeesten tot theaterdiners en van actieve personeelsfeesten tot relaxte personeelsfeesten in Drenthe. Personeelsfeesten zijn belangrijk voor het behouden en wellicht ook verbeteren van de sfeer en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Personeelsfeesten in Drenthe zijn als het ware een investering in uw bedrijf. Ook ten tijden van de zogeheten crisis is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk daarom snel op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw personeelsfeest in Drenthe. Heeft u één of meerdere uitjes gevonden? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.