
Ontdek de Magie van Muziek:
Boek Nu Onze DJ Workshop voor Jouw Bedrijfsuitje!
Ben je op zoek naar een unieke en manier om teambuilding en plezier te combineren? Zoek niet verder! Onze DJ-workshop voor bedrijfsuitjes biedt jou en je collega's een onvergetelijke ervaring vol muziek, creativiteit en samenwerking.
Waarom zou je onze DJ-workshop kiezen?
Leer de Fijne Kunst van DJ'en: Onder begeleiding van ervaren DJ-instructeurs leer je de geheimen van het mixen, scratchen en beatmatchen. Geen ervaring vereist; iedereen kan meedoen!
State-of-the-Art DJ-Apparatuur: We voorzien je van professionele DJ-apparatuur, zodat je meteen aan de slag kunt en je innerlijke DJ kunt laten stralen.
Team Building: Ontwikkel communicatie- en samenwerkingvaardigheden terwijl je samen muziek maakt. DJ'en vereist teamwork, timing en synchronisatie, net als in een professioneel bedrijf.
Feestelijke Sfeer: Onze workshops zijn niet alleen educatief, maar ook leuk! Breng twee uur lang door in een feestelijke sfeer, omringd door geweldige beats en energie.
Aanpasbaar aan Jouw Behoeften: We begrijpen dat elk bedrijf uniek is. Daarom kunnen we de workshop aanpassen aan jouw specifieke wensen, of het nu gaat om een kort bedrijfsuitje of een volledige dag vol muzikale ontdekkingen. Combineer het samen met een pub quiz aansluitend of een bedrijfsfeest, waar jullie DJ collega's tegelijkertijd hun skills kunnen laten zien.
Laat je team ervaren hoe het is om samen te werken, plezier te hebben en muziek te maken. Het is de perfecte manier om de banden te versterken en nieuwe vaardigheden te ontwikkelen in een bruisende en creatieve omgeving.
Neem contact met ons op voor meer informatie en om je datum te reserveren. We kunnen niet wachten om je te verwelkomen in de opwindende wereld van DJ'en!
Laat de Beats Los: DJ Workshop voor Bedrijfsuitjes
Voor we gaan oefenen met beatmixen bespreken we de basis:
- Uitleg draaitafel
- Wat is que, start, pitch, DJ set, mixer
- Hoe is het Vinyl geëvolueerd naar de digitale DJ sets van vandaag?
- Hoe is de muziek eigenlijk opgebouwd?
Per 10 personen 1 DJ set en DJ workshopgever
Per 10 personen werken we met 1 professionele DJ set en 1 DJ Workshopgever / DJ Docent. Dit betekent dus dat grotere groepen ook mogelijk zijn. De workshop duurt 2 uur.
Swingt uw team al? Of kan de samenwerking nog verbeteren?
Een drummend lichaam is misschien wel het beste voorbeeld van een goedlopende organisatie.
De ledematen van de drummer zijn de verschillende afdelingen die goed aangestuurd en gecoördineerd moeten worden. Hoe beter de afdelingen in staat zijn op het juiste moment hun taak uit te voeren des te swingender het ritme klinkt.
Ook in een organisatie moeten de diverse disciplines in balans zijn om een werkend geheel te krijgen. Samenwerken en als team opereren bepalen in belangrijke mate het succes.
In deze workshop staat het swingende ritme symbool voor een goed lopende efficiënte organisatie.
Drumwerk komt op locatie (desgewenst) in uw eigen (bedrijfs)pand of op de door u gekozen evenementlocatie. Indien nodig helpen we graag bij het zoeken naar de juiste plek in een door u aangegeven dorp of stad.
De workshop; wat kunt u verwachten?
Uw teamleden staan in een kring, ieder met één los onderdeel van een drumstel voor zich. In groepen hebben de deelnemers eenzelfde taak; de groepen/afdelingen voeren uit wat de handen en voeten van een drummer doen als deze een ritme speelt. De instructeur maakt, zittend achter een compleet drumstel, deel uit van de kring om alle uit te voeren taken goed te kunnen begeleiden en te coördineren.
Er wordt begonnen met een eenvoudig popritme en gaandeweg worden moeilijkere Zuid-Amerikaanse ritmes gespeeld. De workshop duurt anderhalf uur. Muzikale kennis vooraf is niet nodig!
Teamwork is het sleutelwoord!
De volgende aspecten komen naar voren:
· luisteren naar elkaar
· focussen; geconcentreerd je eigen taak uitvoeren, daar niet te snel van afwijken en tegelijkertijd rekening houden met je omgeving
· samenspelen en tegenspelen
· leiden en volgen
· coördineren
· benutten van ieders persoonlijke kwaliteiten
· ervaren dat als een motor eenmaal loopt, het werk minder energie kost
Het wordt de deelnemers snel duidelijk dat het geheel meer is dan de som der delen. Er klinkt pas een swingend ritme als iedere(!) deelnemer meedoet en rekening houdt met de bovengenoemde aspecten.
De vernieuwende meerwaarde van DRUMWERK!
Doordat de deelnemers niet allemaal hetzelfde ritmische patroon spelen, zoals dat vaak wel het geval is bij andere slagwerkworkshops, ervaren ze veel duidelijker dat ze een schakel in de ketting vormen; ze zijn een radertje in een groter geheel.
Even vormen de mensen van uw organisatie samen de stuwende, hardwerkende drummer. Onze overtuiging is dat een klant swing ervaart in uw organisatie zoals een publiek in deze zaal ook voelt of het goed loopt in de band. Drumwerk is dus veel meer dan een beetje samen trommelen.
Natuurlijk is het mogelijk, om op eigen gelegenheid, deze leuke workshop af te sluiten met een diner!
Drumwerk werkt erg goed voor teams van 8 tot max. 48 personen. Groepen groter dan 48 personen adviseren we op te splitsen in 2 of meerdere groepen die aparte sessies doen. Bel gerust wanneer uw plan afwijkt. We leveren indien mogelijk graag maatwerk!
Welke klanten gingen u voor:
Acaleph BV / AEGON / Albeda College/ Ambiq /ANNA Agency BV/APM Terminals /Artistic Hair/ Astellas/ Atradius/ Brandweer Lisse/ Capgemini/ CBS / Centocor BV/ Centrum voor Tandheelkunde/ Cintea/ COA/ CONO Kaasmakers/ Ctgb/ Deco Home van Rossum/ Deerns Nederland B.V./ Dienst SoZaWe NW Friesland/ Digilock Europe B.V./ Drukkerij Cabri/ DSM/ D-fitcompany/ Elckerlyc Montessori Basisschool/ Electrolux/ Endemol/ Erasmus MC/ Eurocross Assistance/ Flevoziekenhuis/ Flora Holland/ Gemeente Noordwijk/ GGZ Drenthe/ IKEA International/ ING/ Koninklijke Marechaussee/ Latexfalt BV/Leiden City Events en vele anderen
Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?
In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.
SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!
Winterse sferen, een eigen schaatsbaan, Genieten met een hoofdletter G!
Eemhof Winterlodge is een geweldige locatie in Midden Nederland voor bedrijfsuitjes, vergaderingen, (après ski) feesten, sinterklaas, - kerst, - en nieuwjaarsborrels! Vanaf november t/m half maart wordt Eemhof Watersport & Beachclub omgetoverd naar Eemhof Winterlodge! Een locatie waar we alle service in-house kunnen regelen!
Van actieve indoor en outdoor activiteiten tot volledig verzorgde (après ski) feesten, vergaderdagen, winterbarbecues, a la carte dineren en veel meer.
Denk aan activiteiten als curling, eissstockschießen, ijshockey, winterbubblebal, Alaskan hunter, een Kauwe Klauwentocht of toch liever een actieve pubquiz, een kerstspel, een foute Bingo of een creatieve schilder workshop! De mogelijkheden zijn eindeloos bij Eemhof Winterlodge!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Mokum Events neemt u mee naar de mooiste plekjes van de Jordaan, de oudste, meest bezongen volksbuurt. Hieronder een voorbeeldprogramma wat mogelijk is.
Voorbeeldprogramma: Uiteraard zijn de tijden en wensen aan te passen!
16.00 - 18.00 Jordaan Tour
Onder begeleiding van een deskundige gids nemen wij u mee naar de mooiste plekjes van de Jordaan. Onze gids vertelt u wetenswaardigheden en anekdotes over de oudste en meest bezongen volksbuurt van Amsterdam. We nemen u mee langs de mooiste hofjes, pittoreske grachtjes en de gezelligste kroegjes die nog rijkelijk aanwezig zijn. Halverwege wordt een typisch Jordanees kroegie aangedaan.
18.00 - 19.00 Smartlappen zingen
In een oergezellig Jordaans café leert u typisch Amsterdamse smartlappen op typisch Amsterdamse wijze te zingen. Waan jezelf Tante Leen of Johnny Jordaan. Wij leveren het tekstboek met 40 beroemde en beruchte levensliederen en een echte Amsterdamse accordeonist.
19.15 - 21.30 Diner
Vervolgens nemen wij u mee naar een speciaal door ons geselecteerd restaurant midden in de Jordaan. Alwaar u kunt genieten van een heerlijk 3 gangen diner.
Inclusief:
- Professionele gids
- Pauze in typisch Jordanees café
- Accordeonist
- Tekstboekjes
- Locatie hartje Jordaan
- Uitgebreid diner naar keuze
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Prijs:
Vanaf € 69,50 p.p. excl. BTW
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Thriller van Michael Jackson, I Want to Break Free van Queen of Grease, wie kent deze videoclips niet ? Tijdens de workshop videoclip maken kunnen jullie nu zelf je eigen onvergetelijke muziekvideo maken!
De workshop videoclip maken begint met het verdelen van de deelnemers over de songtekst. Daarna gaan jullie, met hulp van ervaren regisseurs, verschillende shots bedenken. Tijdens de workshop videoclip maken kan de camera ieder moment worden gestopt. Het is dus mogelijk om kleding te wisselen of om een close up te maken van dat perfecte shot. Ook zijn er mogelijkheden om te veranderen van locatie of decor. Alle creativiteit en unieke ideeën kunnen ingebracht worden. Iedereen doet en denkt mee met deze workshop; niemand zal zich vervelen.
De perfecte filmworkshop voor alle gelegenheden, inclusief blijvend eindresultaat: jullie eigen videoclip!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wanneer je volop wilt genieten met hilarische momenten tijdens een heerlijk diner is de “Ik hou van Holland Dinerquiz” een optimaal programma.
Wanneer het voorgerecht is geserveerd maken wij ons klaar voor de 1e spelronde. Diverse onderdelen komen aan bod; Petje op petje af, algemene vragen en muziek fragmenten. Vervolgens wordt het hoofdgerecht geserveerd waarna we weer verder gaan met de 2e ronde. Hier zullen de hilarische momenten parten gaan spelen. Tv Tunes, Meezingers en originele spelen komen naar voren. Een avond die u niet meer vergeet.
Als slagroom op de taart spelen we de finale en wordt het winnende team gefeliciteerd met de originele Toon Vertier wijn.
Einde programma.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen?
Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.
Echt maatwerk:
LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
Persoonlijke Service:
Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.
Vakmensen:
Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.
Specialisatie:
Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.
Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!
Ervaring:
LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.
Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij LIPDUB TEAMBUILDING altijd inbegrepen. Onderdeel van Film Teambuilding.
In deze Muzikale Teambuildingsworkshop gaan jullie lekker samen zingen en swingen!
Ervaar de verbindende kracht van samen zingen en muziek maken en leer je collega’s op een andere, verrassende manier kennen!
Dit krijgen jullie op de Muzikale Teambuilding:
Dit is hoe het werkt:
Muziek maken en zingen is goed voor de teambuilding? Hoe dan?
Samen muziek maken en zingen doet wonderen voor je team! Iedereen heeft zijn eigen stem of partij, maar pas als je echt samenwerkt, klink je goed en gaat het swingen. Niet voor niets zeggen we dat muzikanten die al jaren samen op het podium staan, op elkaar zijn ‘ingespeeld’. Zo werkt het ook in teams: door samen muziek te maken, ga je elkaar beter begrijpen en heb je meer verbinding met elkaar.
Je hoeft niet muzikaal te zijn of goed te kunnen zingen!
We gaan vooral veel plezier maken! Kijk maar naar het filmpje waar je een team samen het liedje ‘Let the sunshine in’ ziet zingen.
Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!
Ik verzorg al jaren Muzikale Teambuildingsessies. Tientallen teams hebben al ervaren hoe leuk dat is: : van teams van UWV, de SVB, de Onderwijsraad, het RIVM, teams van leraren en handhavers tot de top van een ministerie. Ik krijg iedereen samen aan het zingen en swingen!
Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!
Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen.
Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.
Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.
Zie hieronder de mogelijkheden:
- 60’s & 70’s
- 80’s & 90’s
- 2000 tot nu
- Nederpop
- Divers
Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster.
Inclusief:
- Popquiz
- Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
- 3-gangen diner
- Locatiehuur
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs:
10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW
Schuilt er in jouw teammanager een Freddie Mercury, is je P&O dame een ras-bassiste of zing je zelf de sterren van de hemel?!
Ontdek tijdens HET leukste teamuitje van Nederland wie de echte rockstar van jullie bedrijf of team is en beleef een avontuur om nooit te vergeten!
Tijdens teambanding waan je je een echte rockstar en treed je op samen met je collega’s. Zang, gitaar, drums, bas of piano spelen, alles kan. Onder leiding van professionele muzikanten wordt iedereen begeleid in het instrument dat het beste bij hem of haar past.
Nog nooit een muziekinstrument bespeeld? Geen probleem! Je zult je verbazen hoeveel er al uit een instrument te halen is met de juiste begeleiding. Muziek maken was nog nooit zo makkelijk!
Teambanding is voor iedereen die op zoek is naar een creatief teamuitje of teambuilding die net even iets anders zoeken en waar je nog dagen over zult napraten!
Voor meer info of een vrijblijvende offerte vul je het aanvraagformulier in.
Heb je altijd al eens in een echte spel show willen zitten? Samen met je vrienden of familie maken jullie je eigen versie van het grandioos populaire 30 SECONDS!
Het spel is over de hele wereld bekend. Van jong tot oud, iedereen kan het en doet het.
Onze ervaren regisseurs komen naar jullie toe en bouwen een volledige studio compleet met camera’s, licht en decor!
Wij zorgen voor een onvergetelijke beleving. Zelfs de meest doorgewinterde spelers kunnen hun hart ophalen met de nieuwe kaartjes. En mocht je liever jurylid willen zijn om te zien of alles eerlijk verloopt, dan mag jij natuurlijk de host zijn, inclusief glitterjasje!
Denk jij dat jij dit makkelijk kan winnen? Think again! Elke 20 minuten komen wij met een unieke uitdaging die het spel volledig op zijn kop zet: wissel van team, scoor dubbele punten, bedenk zelf kaarten en nog veel meer. Deze activiteit staat garant voor plezier, strijdlust en een gezonde dosis humor!
Alle mooie momenten worden gefilmd en samengevoegd tot jullie eigen compilatiefilm. Zo kun je jullie activiteit eindeloos blijven beleven.
De Hilariteitsquiz is een interactief programma met een allround entertainer/ instructeur die naast presenteren ook zeer goed kan improviseren.
Tijdens het ontvangst is er een actrice/instructrice op locatie of in een horecagelegenheid naar keuze.
Met muzikaal ontvangst: de quizmaster heet iedereen vrolijk welkom met bekende muziek en kan desgewenst ook drankjes uitserveren.
Daarna spelen we de spelrondes (teams van 5 personen) met o.a.:
Ronde 1: algemene muziekvragen
Ronde 2: intro luisteren
Ronde 3: Foto-ronde, minigames en een Lucky Loterij met grappige gadgets in pauze.
Ronde 4: singing bee
Ronde 5: swingo. De muziekbingo waarbij verschillende periodes aan bod komen uit de dj-set!
Als jullie minder muziek onderdelen willen, kunnen we deze vervangen voor:
- Get the Picture
- Het ballonnen trapspel
- Reclame tunes raden
- Anagrammen oplossen
Prijsuitreiking: welke groep heeft de meeste punten en welke individuen zijn het meest opgevallen tijdens deze hilarische quiz?
Het programma duurt circa 2 uur, en mét een lunch of diner ongeveer 3,5 uur. De collega’s hebben daarna lekker de tijd om nog even na te borrelen.
Hitster – Teambuilding Edition
Het muzikale teamuitje vol energie, samenwerking en hilariteit!
Ben je op zoek naar een origineel en dynamisch bedrijfsuitje waarin muziek, plezier én teambuilding centraal staan? Met de Hitster – Teambuilding Edition beleef je samen met collega’s een onvergetelijke middag of avond vol hits, verrassende uitdagingen en heel veel gezelligheid.
Hitster is een volledig verzorgd teamspel, geïnspireerd op het populaire gezelschapsspel. In teams van maximaal vijf personen gaan collega’s de muzikale strijd met elkaar aan. Geen zorgen als je geen muziekkenner bent – meezingen helpt ook!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Ervaar een spetterende Sailing & Dancing cruise vanuit Lelystad! Even lekker je zinnen verzetten met muziek, dans en het ultieme gevoel van vrijheid? Vaar gezellig mee en beleef een onvergetelijke middag & avond op het mooiste zeilschip van Nederland, Bounty! Met een hapje en een drankje onder muzikale begeleiding van een professionele DJ varen we richting de horizon of waar de wind ons brengt!
“Vaar op unieke wijze mee en geniet van deze muzikale zeilbelevenis en laad met nieuwe energie je accu op.”
Zeilen en ondertussen genieten van de heerlijke livesets. Met de voetjes van het dek of even ontspannen op het loungedek en genieten van het uitzicht, voor ieder wat wils!
Knallend het nieuwe jaar in op een leuke originele manier? Dan is de New Years Apres Ski Party wat voor jullie! Een volledig verzorgd nieuwjaarsborrel met activiteiten, gezelligheid, hapjes en drankjes. Begin de ontvangst in echte après-ski stijl door te komen in skibrillen, mutsen of andere leuke accessoires. Zo zit de sfeer er meteen goed in! Maar geen zorgen, ook zonder deze items maken we er een feestje van. We presenteren de bekende Pub Quiz, maar dan met een winterse twist en extra spellen, helemaal in après-ski stijl. Geniet van een gezellige avond met heerlijke hapjes en drankjes erbij! Alles entertaint door onze eigen vinyl DJ!
De rondes
Met verschillende rondes is er genoeg entertainment tijdens de activiteiten. De New Years Apres Ski Party bestaat uit de volgende rondes:
Ben jij echt een après ski talent? Dan hebben we de Jodel bonus ronde: wie heeft de origineelste en luidste jodel van de dag?
Winnaars
Er valt natuurlijk ook wat te winnen tijdens deze gezellige middag/avond! Elke ronde worden er punten uitgedeeld en aan het einde sluiten we af met een leuke prijsuitreiking inclusief leuke prijs voor de winnaars!
Tip! Voor een extra gezellige avond kunnen we bonuspunten toekennen aan de teams of deelnemers met de meest originele après-ski outfits. Het is aan jullie om hier samen creatief mee aan de slag te gaan!
“Jetzt geht’s Los”