Bedrijfsuitje Muziek en Dans in Amersfoort

Filteren

Filters

Kerstuitje
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
24 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Amersfoort
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)

    De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
    Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...

    Wat is een energizer?
    Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
    Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.

    Online en offline
    Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...

    Wanneer organiseer je een energizer?
    Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.

    Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.

    Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Zeker nu met corona. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.

    Wat voor energizers organiseren jullie
    Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:

    • A Sunrise Disco Party
    • Silent Disco Hit Bingo
    • Boxing clinic
    • Haka clinic
    • En meer...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    50 - 1000 personen

    In deze Samba Teambuilding spelen jullie zelf de opzwepende drums van het Braziliaanse Carnaval! 

    Stap met jullie collega’s in de wereld van de Braziliaanse Samba,  speel de drums, maak vrolijke muziek en vorm samen de Company Streetband!

    Dit krijgen jullie op de Samba Teambuilding:

    • Samenspel
    • Vrolijkheid en gezelligheid
    • Braziliaanse instrumenten
    • Onvervalste Braziliaanse carnavalsmuziek
    • Veel interactie
    • Een leerzame dag
    • Een nuttige dag voor het bedrijf
    • Een andere kijk op je collega’s

    Dit is hoe het werkt:

    • Jullie komen binnen en acclimatiseren eerst met een drankje
    • Dan kiezen jullie ieder een drum of andere aanwezige instrumenten uit 
    • Wen aan de instrumenten en de geluiden
    • Leer in eenvoudige stappen de Braziliaanse Samba spelen
    • Werk samen! Hoe beter de samenwerking, hoe beter de muziek
    • De workshopbegeleider begeleid jullie ‘all the way’
    • Geniet van de muziek die JIJ samen met je collega’s maakt!


    Maar wat is 'Samba' nou? Braziliaanse drums?Geen idee waar je 't over hebt!
    Check het filmpje. Dat is een Streetband die Samba speelt en dat is nou precies wat jullie gaan doen! 

    Stroop jullie mouwen maar alvast op want iedereen wordt 'aan het werk' gezet!
     
    Niemand zit aan de kant, deze teambuilding is (inter)actief. Iedereen krijgt een taak en is onderdeel van de streetband.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    MLPercussion verzorgt inmiddels al meer dan 20 jaar teambuildings, bedrijfsfeesten, workshops, lessen, optredens en muzikale reizen op het gebied van Braziliaanse percussie. 

    Bel ons voor meer informatie of  vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    10 - 50 personen

    “Let’s get together and feel allright!”
    De woorden van Bob Marley in zijn hit ‘One Love’. Een feel good nummer over hoop en samenkomen dat precies de lading dekt van dit arrangement. De coronamaatregelen die ons zo lang van elkaar gescheiden hebben zijn opgeheven en we kunnen eindelijk weer zonder beperking in groepen bijeen komen. Dat willen we vieren! Speciaal hiervoor heeft Nostalgia Events een Feel-good Quiz samengesteld tegen een scherpe prijs. Deze quiz zit boordevol fijne herinneringen aan vervlogen tijden.

    Inhoud
    Ons entertainersteam neemt jullie op een gezellige, ongedwongen manier mee op een reis terug in de tijd naar vroeger, toen alles nog beter was. De quiz is laagdrempelig en hier en daar met een knipoog. Kennisvragen, leuke feitjes, fijne herinneringen en muziekfragmenten wisselen elkaar af. Het winnende team zal aan het eind onder luid gejuich de hoofdprijs in ontvangst mogen nemen. De presentatie is in handen van onze professionele entertainers die zorgen voor extra sfeer en jeu.

    Arrangementen

    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Vraag naar de mogelijkheden

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 200 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Ga jij de uitdaging aan? Speel mee met een supergezellige muziekbingo of een originele pubquiz!

    De pubquiz is een klassieker op ieder personeelsfeest. De Quizmeester weet de pubquiz als geen ander in een origineel jasje te steken met een presentator met een aanstekelijk enthousiasme!

    De muziekbingo is een muziekspektakel en een feest der herkenning, kies jouw favoriete genres en de dj mixt alle liedjes soepel aan elkaar. Streep de liedjes af die je hoort en wie weet roep jij als eerst: BINGO!!

    Beschikbare thema's muziekbingo:

    • Algemeen
    • 60s hits , 70s hits, 80s hits, 90s hits, 00s hits, 10s hits, 20s hits
    • Après-ski , Carnaval
    • Dance, Dansbaar, Disco, Duits, Filmmuziek
    • Foute hits, Hemelse hits, Homo Top 100
    • Kerst
    • Nederlandstalig, Nederpop
    • Rock, Romaanse Talen, Songfestival
    • Top 2000, U.K. hits, U.S.A. hits
    • Vastelaovend, Zangeressen en/ of Zomerhits

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    15 - 250 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Een uniek concept: word kandidaat in jullie eigen spelshow en speel het razend populaire spel 30 seconds! Dit is je kans om in een echte spelshow te zitten. En nee, we bedoelen niet in het publiek.

    Tijdens deze activiteit mag je deelnemer zijn, jury, host of misschien wil je wel floormanager of cameraman worden? Samen met jouw vrienden maken we jullie eigen versie van het razend populaire spel 30 seconds!

    We verdelen jullie groep in kleinere teams die tegen elkaar strijden. Om de beurt raden jullie zoveel mogelijk begrippen die door je teamgenoot worden omschreven in, jawel, 30 seconden. En denk je te gaan winnen? Think again!
     

    Om het kwartier wordt er met de dobbelsteen gegooid, die het hele spel in de war gooit. Je kunt je punten verdubbelen, alles verliezen of misschien mag je wel een teamlid van een ander groepje stellen.

    Niets is te voorspellen. Als klap op de vuurpijl wordt alles opgenomen en ontvangen jullie achteraf een leuke compilatiefilm van jullie spelshow!



    Onze workshops:
    • Lipdub maken
    • Commercial maken
    • Videoclip maken
    • Speelfilm maken
    • Journaal maken
    • Vloggen 
    • 30 seconds
    We vertellen je graag meer over alle mogelijkheden. Neem contact met ons op via 030-227 0620 of info@tvworkshop.nl.
    10 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wil je met jouw gezelschap een lipdub maken? Het opnemen van een lipdub staat garant voor een gezellige dag met collega's, vrienden of familie. Een onvergetelijk uitje. Kiezen jullie voor Beat It van Michael Jackson of Dancing Queen van ABBA?

    Kruip in de huid van iconische popsterren
    Camaraman? Check. Regisseur? Check. Jullie als iconische sterren? CHECK! Kies je favoriete nummer, tover je beste dansmoves tevoorschijn én actie. Met het maken / opnemen van een lipdub ben je popster voor heel even en beleef je een dag als nooit tevoren!

    Is iedereen klaar? Ready, Set and Go!
    Wij zorgen voor een cameraman, regisseur, camera en een verplaatsbare speaker met het door jullie gekozen lied, inclusief songteksten. Vooraf starten we met een presentatie, zodat iedereen weet wat een lipdub is en hoe belangrijk creativiteit is. Wij begeleiden het van A tot Z en stoppen niet voordat de puntjes op de 'i' staan!

    Voorbeeldprogramma van een lipdub:

    • Voorstellen regisseur en cameraman.
    • Verkleden.
    • Groepsindeling.
    • Oefenen per groep + tips.
    • Oefenen complete lipdub.
    • Opname (vaak meerdere keren, totdat alles er perfect op staat).

    Vakkundige montage lipdub
    Na afloop dragen wij zorg voor een vakkundige montage van de lipdub. Zo weten jullie zeker dat het eindresultaat er mag wezen!

    Ps. een lipdub maken is dé perfecte activiteit als (bedrijfs)uitje, promotiefilmpje én vrijgezellenfeest!

    Tijdsduur: 1,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 20 personen. Ideaal voor grotere groepen.
    Onze tip: combineer het maken van een lipdub met een lunch, diner of borrel! 

    20 - 1000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Clipgame en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte en opgenomen clips! 

    In een dynamische strijd voor de beste korte clip worden jullie onder tijdsdruk uitgedaagd om zo goed mogelijk samen te werken. De bedoeling is dat jullie in teams aan de slag gaan met het maken van een korte clip. Deze clip nemen jullie op met jullie eigen smartphone. Hierbij mogen jullie gebruik maken van de omgeving, van de locatie en van ons mobiel atelier vol met leuke en gekke kostuums, pruiken en props. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de meest inspirerende clip te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    We bepalen samen van te voren het thema voor de clips. Dit kan een actueel thema in het bedrijf zijn bijvoorbeeld. We denken graag met jullie mee over de mogelijkheden. 

    Aan het eind van de dag worden de clips plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste clip. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    De Clipgame is een ludiek, verrassend en flitsend event met de clips als blijvend aandenken aan deze dag. De Clipgame is op elke gewenste locatie te organiseren.

    30 - 200 personen

    De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
    We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz  maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.

    Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
    Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.

    Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?

    We beginnen met het aankleden van de teams.
    Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
    Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.

    Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.

    Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.

    De Quiz
    tot 15 personen € 375,-
    15 tot 30 personen € 23,95 p.p
    31 tot 45 personen € 21,95 p.p
    vanaf 46 personen € 18,95 p.p
    Alle bedragen zijn exclusief btw.

    Voor 2 uur lang gezelligheid inclusief aankleding, oud-hollands snoep en alle benodigdheden.
    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    15 - 500 personen

    Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.

    Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
    Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.

    Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.

    Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?

    Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.

    Al onze Quizzen zijn inclusief:

    • Altijd Vrolijke Quizmaster
    • Aankleding van de Locatie en Deelnemers
    • Oud-Hollands Snoep voor Iedereen
    • Spetterende Prijs voor de Winnaars
    • Officiële Prijsuitreiking
    • Plezier en Entertainment
    • Veel Verschillende Onderdelen
    • Eigen Inbreng Mogelijk

    Onze andere Quizzen zijn:

    • Ik hou van Holland Quiz
    • CarnavalQuiz
    • MuziekQuiz
    • Boer zoekt…….Gezellig bedrijf Quiz
    • 80`s 90`s en 00`s Quiz
    • Jongens tegen de Meisjes Quiz
    • Quiz op maat gemaakt

    De Quiz
    tot 15 personen € 375,-
    15 tot 30 personen € 23,95 p.p
    31 tot 45 personen € 21,95 p.p
    vanaf 46 personen € 18,95 p.p

    Alle bedragen zijn exclusief btw

    Voor 2 uur gezelligheid inclusief aankleding en benodigdheden.
    Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitje het aanvraagformulier in!  

    2 - 500 personen

    Wanneer je kiest voor een workshop commercial, journaal of speelfilm maken, weet je zeker dat je iets unieks organiseert waar nog lang over zal worden nagepraat. Spelen jullie Home Alone na, maken jullie een eigen kerst commercial a la Coca Cola of wordt het een kerstjournaal over jullie werkvloer? 

    Onder het genot van een glaasje glühwein of warme chocomel schrijven we samen jullie eigen script, waarin iedereen een rol krijgt. Sta je liever niet voor de camera? Dan is er natuurlijk een plek voor je beschikbaar als cameraman/vrouw, geluidstechnicus of regisseur. Zo is er voor elke collega een belangrijke taak op de set. 

    Samen verfilmen we jullie script tot een professioneel eindresultaat. Genieten jullie diezelfde dag nog van de premiere of wordt de film als nieuwjaarswens naar alle relaties verstuurd? 

    Dit wordt niet alleen een onvergetelijke dag samen met de collega's, maar het nagenieten zal eindeloos duren dankzij het terugkijken van jullie eigen film. 

    10 - 350 personen

    Schuilt er in jouw teammanager een Freddie Mercury, is je P&O dame een ras-bassiste of zing je zelf de sterren van de hemel?! Ontdek tijdens HET leukste teamuitje van Nederland wie de echte rockstar van jullie bedrijf of vriendengroep is en beleef een avontuur om nooit te vergeten!

    Tijdens Teambanding waan je je een echte rockstar en treed je op samen met je collega’s. Zang, gitaar, drums, bas of piano spelen, alles kan. Onder leiding van professionele muzikanten wordt iedereen begeleid in het instrument dat het beste bij hem of haar past.

    Nog nooit een instrument bespeeld? Geen probleem! Je zult je verbazen hoeveel er al uit een instrument te halen is met de juiste begeleiding! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 120 personen

    Plezier Teambuilding Creatief Samenwerken Entertainment & Hilariteit!
     
    Speel samen met jouw collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera)een vooraf bedachte route aflegt.
     
    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen!
     
    Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
     
    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.

    Echt maatwerk:
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.

    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.

    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.

    Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!
     
    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    Lipdub Teambuilding is inclusief:

    * Professionele Producent
    * Professionele begeleiding
    * Steadicam operator met faciliteiten 
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief scriptwriting
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props volledig verzorgt
    * Hulp bij uitzoeken rekwisieten op maat
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakt script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Prijs: vanaf €39,- p.p. afhankelijk van:

    - De wensen en behoeftes van jouw organisatie
    - Het doel dat je met Lipdub Teambuilding wilt bereiken
    - De groepsgrootte
    - Conceptontwikkeling en voorbereiding

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    20 - 1000 personen

    MuziekQuiz . Een feest van herkenning, hits en gezelligheid!

     Onze MuziekQuiz geeft een middag of avond vol plezier. Je hoort je favoriete hits en geeft je de kans jouw muziekkennis te laten zien. Help je team aan de overwinning! Een Muziekquiz is mogelijk in een kroeg of op locatie door heel Nederland. Onze MuziekQuiz is perfect te combineren met een borrel of diner.

    Onze Muziekquizzen duren ongeveer 1,5 tot 2 uur en zijn precies onderscheidend genoeg: Iedereen kan meedoen, maar de winnaars onderscheiden zich door net dat beetje meer feitenkennis. 

    Al onze Muziekquizzen bevatten minimaal 1 video, 1 audio en 1 afbeelding ronde. Onderwerpen variëren van sport, wetenschap, muziek, entertainment tot geschiedenis.

    Onze Quizzen worden gemaakt door professionals uit het vak en bestaan uit verschillende soorten rondes, fragmenten, opdrachten en vragen. Maar alles met 1 thema: muziek.

    De Quiz is geschikt voor alle leeftijden en wordt op de deelnemers aangepast. Wij regelen de Quiz van A-Z: van een enthousiaste quizmaster tot het vinden van een geschikte locatie of komen naar jouw eigen locatie! 

    Hoe verloopt een MuziekQuiz?
    Jullie verzamelen in een gezellige horeca locatie of op een eigen locatie.
    Onze ervaren quizmaster geeft jullie 1,5 tot 2 uur lang top entertainment. 
    We spelen in teams die variëren in grootte van 3-6 personen.

    De Quiz kent verschillende rondes. Bekende en iets minder bekende muziekfragmenten, videoclips, plaatjes en kennisvragen wisselen elkaar af. Hits van nu worden gecombineerd met jaren 70, 80 en 90 nummers.

    Geen enkele MuziekQuiz is hetzelfde en wordt aangepast op de deelnemers. 

    Waarom een MuziekQuiz?
    Plezier en teamwork

    Een MuziekQuiz is niet alleen leuk, maar je leert ook samenwerking onder tijdsdruk. Het beste team wint tijdens dit uitje! 
    Geschikt voor iedereen.

    Een goede Muziekquiz bevat genoeg variatie aan muziekstijlen. Voor iedereen zitten er favoriete hits tussen. 

    Gezamenlijke ervaring 
    Een vrolijke, feestelijke ervaring versterkt de onderlinge- band of vriendschap! De herinnering aan een top avond zorgt voor een mooie herinnering. 

    Inclusief 
    Professionele Quizmaster
    MuziekQuiz met gevarieerde muziekrondes
    Antwoordformulieren
    Prijzen voor de winnaars

    Dinerarrangement tijdens uw bedrijfsuitje is ook mogelijk! 
    Tijdsduur: 1,5 tot 2 uur

    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    Een creatief bedrijfsuitje met muziek maken en dansen is niet alleen leuk...Tijdens uw bedrijfsuitje met Muziek en Dans in Amersfoort leert u ook nieuwe dingen in uzelf en uw collega's! Het samen maken van een c.d of een mooi muziekstuk met elkaar instuderen helpt u ook bij het verbeteren van de verhoudingen in uw team. Want hoe zou het klinken als u samen met uw collega's de djembe gaat bespelen! Of drummen op olievaten?!
    U kunt bij een bedrijfsuitje in de rubriek Muziek&Dans in Amersfoort bijvoorbeeld ook denken aan een lipdub maken, of een pubquiz spelen waarbij samenwerken en kennis centraal staan. Of maak samen in 1 dag een muziekvideo of ga en dagje radio maken! Tijdens een  bedrijfsuitje Muziek en Dans in Amersfoort kunt u gericht iets leren over uw collega's en hun muziekkennis of muzikale vaardigheden!

    WegmetdeBaas heeft voor u de leukste en beste bedrijfsuitjes in Muziek en Dans in Amersfoort gevonden. Bij ons vindt u alles overzichtelijk op 1 plek. Van smartlappen zingen in Amersfoort tot een eigen rap schrijven!