Ben jij klaar om jouw collega’s, vrienden of familie uit te dagen met een gezellige PubQuiz? Weet jij jezelf te bekroningen tot dé allergrootste pubquizzer? Boek nu onze volledig verzorgde PubQuiz op locatie naar keuze.
Is jouw team het allerslimste?
De strijd tegen jullie rivalen kan beginnen. De quizmasters vuren alle vragen op jullie af. Blijf gefocust. Met alleen gokken kom je helaas niet ver. Strijd. Teambuilding. Communicatie. En niet te vergeten: een gezellige avond. Klinkt dit als muziek in de oren? Dan is dit de perfecte PubQuiz voor jullie. Ben jij klaar voor een fanatieke strijd om de eretitel binnen te slepen?
Georganiseerde PubQuiz van A tot Z
- PubQuiz met 7 unieke rondes: van Algemene kennis tot Picture Perfect.
- Een gezellige, muzikale quiz vol interactie, humor en vermaak.
- Inclusief energieke quizmasters, toffe spelmaterialen en aankleding.
Een PubQuiz scoort altijd
Een PubQuiz scoort altijd en overal. Maar het belangrijkste: scoort jouw team meer punten dan andere teams? Dan gaat jullie team naar huis met de felbegeerde trofee. Dit belooft een interactieve avond te worden vol passie en vermaak.
De ‘Ik Hou van de Kerst Quiz’ van HuisBrand Events is een editie speciaal voor de winter! Wij kunnen je alvast vertellen dat het gegarandeerd gieren van het lachen wordt! Het spel is gebaseerd op razend populaire 'Ik Hou van Holland spel'. Of je nu met vrienden, familie of collega's een gezellige middag of avond wilt hebben, wij zorgen ervoor dat u zich geen moment zult vervelen. ‘Christmas is in the air’!
Wat verandert er aan het spel? Dit keer zullen we geen BN’ers raden en ook liedjes van Herman van Veen en Ilse de Lange zult u niet voorbij horen komen. Tijdens ‘Ik hou van de Kerst’ staat alles in het teken van de Kerst. Dus ga maar alvast aan de slag met het leren van alle kerstfeitjes en de Nederlandstalige en Internationale kersthits!
Uw gezelschap wordt opgedeeld in strijdende teams, waarvan er eentje naar huis gaat met de hoofdprijs. Winnen is leuk, maar meedoen is natuurlijk nog veel belangrijker. Wij zorgen ervoor dat u helemaal in de kerststemming komt! Ho, ho, ho…..
Deze Quiz is overigens uitstekend te combineren met een lunch of een overheerlijk 3-gangen diner. Vraag naar de mogelijkheden!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Prijsindicatie: vanaf € 27.50 p.p. excl. BTW
Ontdek het Eliminatie Avontuur
Maak kennis met The Elimination Game, een opwindende game ontworpen voor het vermaak van grote groepen. Dompel je onder in een avontuur vol spanning, met een origineel verhaal en gave puzzels, geïnspireerd door bekende series zoals The Hunger Games en Squid Game. Ervaar een adembenemende eliminatieronde die actie en teamwork vereist, waarin jullie in kleinere teams tegen elkaar strijden!
Deze opwindende ervaring kan overal worden opgezet dankzij de mobiele versie van het Eliminatie Avontuur! Perfect voor teambuildingsactiviteiten, zakelijke bijeenkomsten, familievieringen of groepsactiviteiten!
Zijn jullie klaar voor deze uitdaging?
De spelregels van The Elimination Game
Het spel is ontworpen voor groepen van 20 tot 72 deelnemers. Het is een opwindende competitie waarbij deelnemers in kleinere groepen verschillende opdrachten gaan uitvoeren. Het Eliminatie Avontuur bestaat uit zeven uitdagingen, elke uitdaging test een andere soort kennis.
Na een reeks spannende opdrachten begint de eliminatie echt, waarbij geleidelijk teams afvallen. Om de deelnemers goed in hun rol te zetten, maakt de vreeswekkende MOMO op cruciale momenten zijn entree en initieert de Freeze fase. Als iemand zich beweegt, kan dit nadelig zijn voor het hele team! Let ook op de 'geheime missie' die op elk moment het spel kan doen kantelen.
Hebben jullie het in je om als kampioenen uit deze strijd te komen?
Een enerverend teambuilding avontuur dat jullie uitdaagt tot samenwerking, effectieve communicatie en het ontsluiten van ieders potentieel.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op actieve en vooral speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen.
Ik ben toch geen aap?!
Nou... Als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden. Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
Iedereen, ook jij, speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. Net als op een echte apenrots. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.
Deze laagdrempelige workshop leert je hoe het spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. Je leert over positie bepalen, over (informeel) leiderschap en over onderlinge verhoudingen.
"Eindelijk wordt ons eens haarfijn blootgelegd waarom we ons onderling gedragen zoals we ons gedragen."
"Oh daarom zijn die paar mannen op onze afdeling zo dominant aanwezig!"
"Je ziet het gebeuren waar je bij staat. Geweldig!"
Actief aan de slag
Je gaat het allemaal zelf aan den lijve ervaren. En geloof ons... je zult heel veel lachen.
Zo zul je een aankoop gaan ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker met alle ingewikkeldheden van dien. Je zult aanspoelen op een tropisch eiland waar het van cruciaal belang is dat je de leider weet te vinden. Je beleeft een bijzondere treinreis en wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.).
Ondertussen ligt daar ook nog eens die aanlokkelijke tros bananen van de trainer...
Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in al deze situaties door de andere 'apen' om je heen beïnvloed wordt.
"Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"
Andere bril
Het wordt een onvergetelijke workshop. Als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zie je mensenlijk gedrag opeens met een andere bril. En-passent snap je na afloop ook nog eens waar om men zegt dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.
Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz. Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Het Moorddiner van Huisbrand Events in Nederland en België is speciaal gemaakt voor groepen die wel eens een moord willen oplossen. Beetje rare ambitie eigenlijk maar u zult ontdekken dat het razend spannend is. Silent Witness meets Baantjer of CSI New York, een vorm van toneelspel van de bovenste plank dus. Er is een moord gepleegd, de bloedspetters zijn nog zichtbaar. Aan uw gezelschap de taak om deze "Case" samen met onze slimme rechercheur (een talentvol acteur), op te lossen.
Huisbrand Events neemt u mee naar uw eigen detectiveroman, maar dan ook rechtstreeks naar de ontknoping, het laatste deel van een duister acteerspel. Voorzien van een goed script en gepaste kostuums speelt u allemaal een eigen rol. U bent een slimme toiletjuffrouw of de heilige non, de maffiabaas of de arrogante pooier. Samen met de rechercheur moet u de moordenaar zien op te sporen, ja, hij of zij bevindt zich echt onder jullie!
Geniet ondertussen van een overheerlijk diner in een uitstekend restaurant en hou de rechercheur in de gaten. Nog eventjes en dan slaat hij dat sujet in de boeien. De beste speurneus krijgt de moorddiner hoofdprijs! Veel plezier!
Inclusief:
- Uitgebreid 3-gangen diner
- Begeleiding door professionele acteur(s)
- Toepasselijke kledij
- Spannend script
- Prijs voor de beste speurneus
- Te boeken op ieder gewenst tijdstip en dag!
Prijs:
10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW
Bezorgkosten:
op aanvraag
Voor de grote steden Amsterdam, Utrecht, Den Bosch, Maastricht worden geen bezorgkosten gerekend.
Optioneel:
Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur dat u in het restaurant doorbrengt (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Wie heeft bij jullie het hoogste IQ? Deze test zal het voor eens en altijd bepalen...
Voor je verder leest: weet je het zeker? De Company IQ Test kan verstrekkende gevolgen hebben voor de verhoudingen binnen de groep collega’s, vrienden of teamleden waarmee jij deze battle aangaat. Waar zitten de Einsteins en welke groep kan het niet zo best bijbenen? Voor je het weet blijkt bijvoorbeeld die niet al te montere blonde baliedame beter uit de quiz te komen dan jij en wie serveert er dan voortaan de koffie? De Company IQ Test is de leukste manier om voor eens en altijd het verschil tussen brein en branie te bepalen.
Wat staat je te wachten tijdens de Company IQ Test?
Jouw gezelschap wordt ontvangen door een heuse quizmaster. Hij of zij geeft jullie een uitgebreide speluitleg en dan worden er teams gemaakt van 6 tot 8 personen. Aan de hand van 10 vragenrondes gaan we de absolute meesterbreinen bepalen. Ja/nee-rondes, multiple choice, schattingsrondes en natuurlijk buzzrondes: wie het snelst op de rode knop drukt en juist antwoordt pakt de punten. Uiteraard steken we de quiz zo breed mogelijk in, met algemene kennis alleen ga je het zeker niet redden. Muziekfragmenten herkennen, geschiedenis- en aardrijkskundevragen, tv- en mediavragen, anagrammen oplossen en hoeveel weet je eigenlijk van literatuur?
De beste masterminds komen elkaar tegen in de grand finale. De pittigste vragen gaan nu over tafel en de quizmaster geeft geen millimeter toe. Hier win je alleen op inzicht, maar een sprankje geluk is zeker welkom!
De Company IQ Test kan op iedere willekeurige locatie in Nederland, België en Duitsland gespeeld worden. Dit spel kan ook in het Engels gespeeld worden.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Met onze bedrijfsbingo ben je verzekerd van een bingospel dat sprankelender is dan ooit! Onder leiding van een van onze ervaren Bingomasters, gedreven door passie voor entertainment, beleef je een unieke combinatie van humor, interactie en muziek.
We brengen een frisse wind in de wereld van bingokaarten. Geen saaie nummers, maar kaarten vol meezingers, intrigerende teksten en foto’s. Je smartphone verandert met één tik in een persoonlijke BINGO-kaart. Teams strijden in drie rondes: eerst één rij, daarna twee en tot slot de volle kaart.
Tijdens het spel verschijnen vragen, geluidsfragmenten en videoclips op een groot scherm. Herken je ze? Vink ze direct aan op je telefoon. Denk je BINGO te hebben, dan controleert onze software dit razendsnel. Maar pas op: tussen de vakjes zitten strikvragen. Een valse BINGO? Dan wacht er een hilarische opdracht.
Onze Bingomaster is de energieke motor van de avond, weet iedereen mee te slepen en zorgt voor een onvergetelijke sfeer. Een BINGO-kaart duurt zo’n 45 minuten, meestal spelen we er twee, met de optie voor een pauze.
Wij zorgen voor een opvallende welkomstsheet, kraakhelder geluid tot 150 deelnemers met topklasse audioapparatuur en een doorgewinterde quizmaster – geen stagiaires. Met 17 jaar ervaring, 3.000 quizzen en bingo’s per jaar en meer dan 1.000 lovende recensies (gemiddeld een 9+), garanderen wij een evenement vol energie, humor en memorabele momenten.
Bedrijfsbingo: veel meer dan een spel – het is een belevenis die jullie team nog lang zal bijblijven!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Terug naar het Nederland van toen!
Het Hollands Glorie Dinerspel is een oergezellige groepsactiviteit voor (grote) groepen. Een verbroederende avond vol gezelligheid, lekker eten en nostalgie. Compleet in oud-Hollandse sferen! Naast de onmisbare quizvragen telt dit spel ook oud-Hollandse doe opdrachten. Dit uitje wordt alom geprezen om de grote afwisseling! En dit alles op een mooie locatie in uw favoriete plaats.
Inhoud
In teams gaat u de strijd met elkaar aan om zoveel mogelijk punten te verdienen door quizvragen en doe-opdrachten zo goed mogelijk uit te voeren. In deze activiteit draait alles om gezelligheid, hilarische momenten en het samen beleven van heel veel Hollandse Herinneringen. Denk hierbij aan: Jos Brink, Sugar Lee Hooper, , Rons Honeymoon Quiz, Heintje Davids, De Tandenborstel Show, Wordt Vervolgd, Telekids, Flodder, Mama is Boos! De Film van Ome Willem, Hazes, het Ek van ’88 en nog veel meer, Alles van onze rijke (recente) geschiedenis komt aan bod!De spelrondes wisselen we af met de verschillende gangen van het diner of buffet zodat niemand met een knorrende maag aan tafel zit.
Voor wie
Uitermate geschikt voor grote groepen, personeelsfeesten, teamuitjes, bedrijfsuitjes, personeelsfeestjes of als gezellige eindejaarsactiviteit.
Arrangementen
U kunt op aanvraag ook alleen de Hollands Glorie Spelshow boeken zonder diner. Fijn bijvoorbeeld, wanneer u zelf al een locatie heeft geregeld.
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
Bekijk het programma op onze website voor meer info. Hollands Glorie Dinerspel
Duik in een unieke teamuitdaging waarbij teamwork, creativiteit en een vleugje inventiviteit samenkomen. Geen techneuten vereist, want deze activiteit is ontworpen voor iedereen die zin heeft in een leuke en gezamenlijke ervaring!
Beeld je in: jouw team werkt samen aan het bouwen van een soepel verlopende kettingreactie. Of het nu gaat om een slimme knikkerbaan, een eenvoudige Rube Goldberg-setup of iets geheel origineels – de keuze is aan jullie.
Deze workshop draait om het bouwen aan succes als team. We voorzien een assortiment aan huis-, tuin- en kantoorartikelen waaruit je kunt kiezen om je creativiteit de vrije loop te laten. Het doel? Een vlekkeloze kettingreactie waarbij elk teamlid een essentiële schakel vormt. Het gaat hier om het delen van ideeën en het gezamenlijk ontwikkelen van een creatief project. Werk samen, geniet van het proces en ontdek jezelf als team.
Het draait niet alleen om het eindresultaat, maar vooral om het plezier van het gezamenlijk bouwen. Dus, klaar voor een gezellige en boeiende activiteit waarbij jouw team niet alleen een kettingreactie op gang brengt, maar ook de onderlinge band versterkt? Pak deze kans, laat je creativiteit stromen en beleef samen een avontuur.
Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9,2 gemiddeld.
(bron: klantenvertellen.nl)
REACTIES DEELNEMERS:
"Heel gaaf hoe ieder stukje samenkomt tot een spetterend eindresultaat"
Charlotte Hendriks, Unilever, (bron:klantenvertellen.nl)
"Uiterst knap hoe je in een korte tijd van complete chaos kunt komen tot een groot samenhangend / samenwerkend system. Er wordt op een leuke manier aanspraak gedaan op ieders creativiteit en samenwerking. En als het dan werkt, heerst er euforie. Aanjagers, dank voor deze leuke energizer!"
Mari van der Burgt, Weir Minerals, (bron:klantenvertellen.nl)
Een unieke bingo
Een gevarieerde reeks bingo-varianten zorgt voor een avond vol spanning en plezier! Of je nu een doorgewinterde bingospeler bent of nog nooit eerder een bingokaart hebt vastgehouden, iedereen doet mee! Bij het Bingoballen Festival draait alles om plezier, teamwork en een vleugje competitie.
Elke ronde een ander thema. Iedere ronde onvoorspelbaar en vol humor. Gooi je snelheid, muzikaliteit, behendigheid en creativiteit in de strijd en ga met je team voor die volle bingokaart. Maar let goed op… want een valse bingo wordt kei hard gestraft!
Wij verzorgen bij iedere bingo een originele, kleine prijs. Daarnaast hebben we ook diverse teamchallenges, geheel in het bingothema, waarbij aan het eind van de avond één team als winnaar uit de bus zal komen. Uiteraard is het ook mogelijk om jullie persoonlijke prijzen toe te voegen!
Programma voorstel
19:30 - 20:00 Ontvangst, speluitleg en verdeling van de teams
20:00 - 21:00 Eerste deel: Bingoballen Festival
21:00 - 21:15 Pauze
21:15 - 22:15 Tweede deel: Bingoballen Festival
22:15 - 22:30 Prijsuitreiking en afsluiting
Inbegrepen
Optioneel
In deze groene en spannende uitdaging bouw je een windmolen met fraaie materialen. Verschillende teams gaan aan de slag met constructiematerialen volgens bouwtekening. De wieken worden echter gecreëerd naar eigen ontwerp. De finale gaat op 'orkaankracht'. Van welk team draaien de wieken het beste? Welk team wekt de meeste energie op?
Een groot deel van de constructie staat op tekening, maar juist de draaiende delen worden door elk team zelf ontworpen. Je dient een 3- en 4- wiekige molen maken. Er zijn variabelen mogelijk in lengte, oppervlakte, richting van van de wieken, en de hoek waarin de wieken staan.
Naast het bouwen worden ook spellen gespeeld die een link hebben met duurzaamheid. Tenslotte dient elk team een code te kraken door vragen over duurzaamheid te beantwoorden. Met de gekraakte code verdient je team een onmisbaar onderdeel!
In de finale worden de ventilatoren aangezet en wordt gemeten welk team de meeste energie opwekt. Alle onderdelen leveren munten op, die worden verzameld in de Duurzaamheidsbarometer. Het team met de meeste munten in deze transparante buis wint de challenge!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wake me up before you BinGoGo op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 80, 90 & 00. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons. Of jullie het nu op kantoor, op een school, sportkantine of in een afgehuurde kroeg organiseren, wij kunnen dit overal doen!
Duur
• Ongeveer 2 uur (ook korter mogelijk)
Starttijden:
• Alles is mogelijk!
Details:
• Minimaal 20 personen
• Prijs is inclusief BTW
• Prijs is inclusief reiskosten
• Prijs is inclusief benodigdheden
• Prijs is inclusief materialen (beeld & Geluid)
• Prijs in inclusief Presentator
• Prijs is inclusief prijzen voor de winaars
Prijs:
De Prijzen: (incl. btw en alle kosten!)
*Bij minder dan 30 personen, factureren wij 30 personen.
Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn!
Evenement
We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.
Hits
Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers.
Show
Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!
Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
De Alleskunner: Het Teamuitje Waar Skills, Fun en Competitie Samenkomen!
Ben jij de ultieme Alleskunner? Dit is jouw kans om het te bewijzen! Bekend van TV, nu live met je eigen team. Een teambuildingervaring die barst van de actie, lachwekkende uitdagingen en spannende eliminaties. Hier draait het om snelheid, creativiteit en een flinke dosis doorzettingsvermogen.
Wat kun je verwachten?
Snelheid en spanning: Elke ronde wint er 1 team. Niet getreurd, deze mag na elke ronde weer meedoen!
Lachen gegarandeerd: Van een pipe run, tot een ballonbang en funslagrun – elke challenge is nog leuker dan de vorige.
Op maat voor jouw team: Ook zijn de spellen zo gemaakt dat iedereen kan meedoen! Zelfs als je wat minder ter been bent.
Bij jou in de buurt: Wij komen bij jou op locatie of bieden deze aan i.s.m. onze partners door heel Nederland.
Outdoor & indoor: Wij denken mee over zowel een goed als slecht weer scenario. Het teamuitje kan altijd doorgaan!
Voorbeeldprogramma:
13:00-13:30 Inloop& ontvangst
13:30-14:00 Start de Alleskunner: teamyell en openingsspel
14:00-14:45 Eerste spelrondes
14:45-15:00 Korte pauze
15:00-15:45 Tweede spelrondes
15:45-16:00 Finalespel+Prijsuitreiking
16:00-17:00 (Alcoholvrije) Borrel+napraten
Boek nu jouw Alleskunner Experience! Vraag een vrijblijvende offerte aan en ontdek hoe jij en je team de ultieme Alleskunner worden!
Bevrijd de creativiteit en samenwerking met onze Improvisatietheater Workshop!
Op zoek naar een originele, energieke activiteit voor teambuilding of een personeelsuitje? Ontdek de kracht van improvisatietheater!
Tijdens deze workshop duiken jullie samen in creatieve oefeningen en leer je spontaan reageren, samenwerken en out-of-the-box denken. Perfect om je collega’s op een nieuwe manier te leren kennen en een dag vol plezier en energie te beleven!
Creatief en verbindend– Leer elkaar kennen op een speelse en verrassende manier.
Versterkt samenwerking – Bouw vertrouwen en stimuleer teamwork.
Boost je zelfvertrouwen– Stap uit je comfortzone en ontdek je eigen creatieve potentieel.
Out-of-the-box denken– Leer sneller schakelen en flexibeler denken.
Plezier gegarandeerd – Lach samen en creëer herinneringen die nog lang zullen blijven hangen.
Kies voor een ervaring vol energie en verbinding. Boek nu de Improvisatietheater Workshop en geef je team een dag om nooit te vergeten!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.