Vind uw Groepsuitje in Heerlen | WegmetdeBaas.nl

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
379 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Heerlen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Jullie worden gevangen gehouden en de tijd tikt! In het geheim bereiden jullie een uitbraak voor…. Lukt het jullie om alle codes te kraken en uit het vizier van de bewakers te blijven? Een superspannend ontsnappingsuitje!

    De Secret Escape Game is een thrill seeking City Game waarbij je als team moet proberen te ontsnappen aan je bewakers. Om te ontsnappen heb je codes, sleutels en materialen zoals hamers en touw nodig. Om dit te verkrijgen bezoek je verschillende locaties in de stad. Door het oplossen van spannende puzzels en het vinden van geheime aanwijzingen kom je er langzaam achter hoe je kunt ontsnappen! Denk jij dat het je lukt binnen de tijd? Een spannend en actieve teambuildingactiviteit in de stad!

     

    Wat staat je te wachten tijdens de Secret Escape Game:

    Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat. Dan ga je de stad in met je team om meerdere locaties te bezoeken. Lukt het jullie om als eerste alle codes te kraken en aanwijzingen te vinden om te ontsnappen?

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 5000 personen

    Op naar de finish! Wie bouwt de winnende kist?
    Altijd al gedroomd van een eigen raceavontuur? Dit is je kans! Samen zorgen we voor een dag vol actie, reativiteit en hilariteit. Jullie starten met een bouwsessie waarin samenwerking centraal staat. Zodra jullie zeepkist klaar is, begint het echte werk: de race! Wie haalt als eerste de finishlijn, wie zet het meest originele
    ontwerp neer en wie zorgt voor de spectaculairste actie op het parcours? Bij deze wedstrijd geldt:
    alle remmen los!

    De Zeepkistenrace combineren met een lunch of diner? Ook dit regelen we!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 2000 personen

    Zoek je naar een vrolijk en actief dagje uit met je collega’s? Dan is het tijd voor de Company Streetband!
    Dit bedrijfsuitje biedt jullie eerst een welkomstdrankje om te ontspannen en los te komen. Daarna gaan jullie op een energieke manier aan de slag. Iedereen krijgt een drum, shaker of bellen en dan is het tijd om samen muziek te maken!

    In dit Samba Bedrijfsuitje spelen jullie zelf de opzwepende drums van het Braziliaanse Carnaval!
     
    Met gebruik van Braziliaanse instrumenten maken jullie onvervalste Braziliaanse carnavalsmuziek. Geniet van veel interactie en plezier en speel aan het eind van de workshop jullie eigen grooves!
    Dus waar wachten jullie nog op? Vorm jullie eigen Company Streetband en breng het teamgevoel naar nieuwe hoogtes. Boek vandaag nog dit onvergetelijke bedrijfsuitje!

    Stroop jullie mouwen maar alvast op want iedereen wordt 'aan het werk' gezet! 
    Niemand zit aan de kant, dit uitje is (inter)actief. Iedereen krijgt een taak en is onderdeel van de streetband.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    MLPercussion verzorgt inmiddels al meer dan 20 jaar bedrijfsuitjes, bedrijfsfeesten, workshops, lessen, optredens en muzikale reizen op het gebied van Braziliaanse percussie. Check het filmpje. Dat is een Streetband die Samba speelt en dat is wat jullie gaan doen! 

    Bel ons voor meer informatie of  vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    10 - 50 personen

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen

    Excel Events is gespecialiseerd in avontuurlijke teambuilding. De deelnemers staan centraal en worden geactiveerd met uitdagende programma's die gebaseerd zijn op de 3 pijlers: inhoud, energie en interactie. Zo wordt de koppeling gelegd met gedrag, leiderschap, teamdynamiek en/of de dagelijkse praktijk van de teams. 

    Bekijk hieronder onze Top7 teambuilding workshops die overal in het land te organiseren zijn:

    1. Boksworkshop Sparren met gedrag (DISC-model)
    2. Bamboe bouwen als visualisatie van jullie kernwaarden
    3. Bruggen bouwen als gezamenlijk project
    4. Teamwork challenges gekoppeld aan jullie proces
    5. Construction game met koppeling aan teamrollen
    6. Handboogschieten met blind coaching
    7. Expeditie Robinson: fun & competitie in jullie teamuitje

    Natuurlijk is het mogelijk om de uitjes te combineren met een lekkere lunch, een diner of gezellige borrel! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    5 - 250 personen

    Wie kent het niet? Misschien wel de leukste spelshow op Tv van de afgelopen jaren en het gehele concept is nu ook in elke grote stad in Nederland en België te boeken. Wie kent wie het beste? Een hevige strijd zal er tussen de sexen ontbranden, maar gelukkig is onze eigen Chantal Janzen of Tijl Beckand als jury aanwezig om te kijken welk team er het beste uit de verf komt. Dit uitje is uitermate geschikt als bedrijfsuitje of familieuitje. 

    Wie weet meer van de ander? De dames of de heren Zijn mannen nou echt beter in het verkeer en hoeveel paar schoenen hebben de meeste vrouwen zo gemiddeld in de kast staan? ? Wie weet wat mannen doorgaans beter kunnen en waar vrouwen goed in zijn? Onder leiding van een spontane quizmaster speelt elk team diverse grappige en ludieke spelronden. Eindelijk komen jullie te weten wie de ander het best weet in te schatten.

    Tussendoor kunnen jullie genieten van een heerlijk 3 gangen diner in een restaurant naar keuze. We wisselen op een leuke manier de gerechten af met de verschillende spelrondes.

    Uiteindelijk spelen jullie om de prachtige hoofdprijs en uiteraard om de eer. Je wilt natuurlijk niet thuis komen met het verhaal dat je afgedroogd bent door een paar giechelende dames of een paar zichzelf op de borst slaande macho's.

    Inclusief:
    - Enthousiaste spelbegeleid(st)er
    - Uitgebreid 3 gangen diner in een restaurant naar keuze
    - Spel benodigdheden
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Teambuilding
    - Op elke gewenste dag of tijdstip te boeken!

     
    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    Vaanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Bezorgkosten:
    Indien u het programma wenst op een locatie buiten de Randstad, Noord Brabant of Limburg werken wij met een bezorgkosten afhankelijk van de voorkeurslocatie. Deze kosten vermelden wij in het vrijblijvende voorstel en zijn vanaf € 100,00 excl. BTW. Daarnaast hanteren wij een minimum van 15 deelnemers. 

    Handige tip: 
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komen jullie niet aan het minimale aantal deelnemers? Als je bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kan je ook gewoon voor minder personen boeken! Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!  

    10 - 500 personen
    Film Teambuilding is de unieke creatieve motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jullie bedrijfsuitje vol Plezier, Verbinding, Hilariteit & Teambuilding
     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen!
     
    Je leert elkaar tijdens dit personeelsuitje eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider/regisseur die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
     
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Film teambuilding wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie avontuurlijke/hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial vol humor:)
     
    Samenwerken
    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.

    40 - 600 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Zin in een onvergetelijke ervaring?  Dan is het hoog tijd voor onze DRONEFUN CHALLENGE.

    Leer vliegen met drones
    Na een korte uitleg hoe een drone te bedienen nemen gaan we dadelijk van start met een oefenspel.  Met de hulp van je teamgenoten breng je al snel deze eerste missie succesvol ten einde.

    Challenges met drones
    Vervolgens nemen jullie het in team tegen mekaar op in een carroussel van leuke challenges. Bijvoorbeeld een race doorheen een hindernissenparcours en een wedstrijdje om ter meeste pizza’s vervoeren met je drone.

    Focus op fun en team
    Onze dronefun challenge is een ludieke competitie, die toegankelijk is voor een breed publiek.  De nadruk ligt op het plezier en op de samenwerking in de teams, niet op de techniek.

    Praktisch
    Een dronefun challenge duurt ongeveer 2u.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Voorbeeldprijzen (excl BTW en verplaatsing)
    Vanaf 30 personen: €40 p.p

    10 - 120 personen

    Augmented Reality Game!

    Het plaatsen van hologrammen in de echte wereld is jarenlang pure science fiction geweest maar nu realiteit! De lijn tussen de virtuele wereld en echte wereld vervaagt. Met Augmented Reality wordt de echte wereld aangevuld met computer gegenereerde content! TB Events heeft hier een supergave game voor ontwikkeld! Een hersen krakend dinerspel! In teamvorm ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.

    Wat staat je te wachten tijdens Augmented Reality Game?

    Het spel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en ga je met een tablet op zoek naar eerste Augmented Reality aanwijzingen, codes en clues in het gebouw.

    Dan gaan jullie aan tafel en speel je het spel. Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op!
    Aan het einde van het spel wordt het winnende team bekend gemaakt.

    Augmented Reality Game is te boeken in elke stad in Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels & Frans ).

    12 - 5000 personen

    Crazy Dinner, dat is Crazy 88 spelen én lekker eten, met Holland Tour Guides. Doorgedraaid, spannend, lekker en komisch! Holland Tour Guides komt nu met het meest hilarische diner! Gebaseerd op het spraakmakende BNN televisieprogramma Crazy 88. Een avontuurlijke Game in het hart van de stad, afgewisseld met drie overheerlijke dinergangen in diverse restaurants? Dit uitje heeft zijn plaats verdiend binnen de top-tien van onze arrangementen. 

    Want wat gaat u eigenlijk doen?
    U wordt ontvangen door onze professionele begeleiding die uw gezelschap opsplitst in verschillende teams. Wat voor opdrachten kunt u verwachten? Wat dacht u van: bel bij iemand aan en vraag of je een kopje koffie mag drinken of knuffel een politieagent. Dit is uiteraard pas een voorproefje, dus maak uw borst maar vast nat. U zult alle opdrachten registeren op een videocamera zodat de jury uiteindelijk kan zien of ze daadwerkelijk zijn uitgevoerd. Ondertussen komen alle teams weer bij elkaar en gaat u tijdens deze tocht heerlijk eten in de diverse restaurants.

    De Crazy Dinner hoofdprijs wordt in de wacht gesleept door het best presterende en het best gedocumenteerde team. Een avontuurlijk dag en heerlijk genieten van de horeca. Geniet van het dessert!

    Programma-indicatie:
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Crazy game deel 1
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Crazy game deel 2
    22.00 - 23.00 Nagerecht

    Inclusief:
    - Professionele begeleiding
    - Filmcamera tijdens het spel
    - Achteraf alle video's digitaal toegestuurd
    - Uitgebreid 3-gangen diner in 3 restaurants naar keuze
    - Prijsuitreiking
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 19 personen: €66,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: €59,50 p.p. excl. BTW


    Wilt u een Crazy Dinner boeken in een andere Nederlandse of Vlaamse stad? Dit arrangement is te boeken in maarliefst 46 steden! Neem gerust contact met ons op.

    Optioneel: 
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur dat u in het restaurant doorbrengt (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan! 

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    Back to the 90s!
    In dit opzwepende spel vol herkenning en herinneringen nemen wij je mee terug naar de tijd waarin internet en mobiele telefoons nog maar net aan hun opmars begonnen. Flippo’s en Furbies veroverden de wereld. Half Nederland stond massaal te hakken in aussie en alle tienermeisjes waren verliefd op Nick van de Backstreet Boys.

    Inhoud
    In teams ga je onderling de strijd aan in een Nineties Nieuwsquiz, Het Rad van Fortuin, een spetterende 90s Karaoke Battle en nog veel meer! Naast het spannende spelelement staat deze heerlijke ‘trip down memory lane’ ook garant voor een avond (of middag) vol plezier, positiviteit en saamhorigheid. We komen allemaal ergens anders vandaan maar de 90s verbinden ons.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor grote groepen, personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
     
    Arrangementen
    U kunt kiezen uit de volgende arrangementen:

    -Het 90s Nostalgia Quiz Arrangement (3 uur)
    -Het 90s Nostalgia Dinerspel (Quiz+3 gangendiner)
    -Een complete 90s Nostalgia Feestavond (vanaf 4 uur)

    NIEUW! - SUMMER EDITION
    Vamos a la playa en Samba de janeiro!  Nu ook te boeken een 90s Quiz Summer editie. Ideaal in combinatie met een BBQ
    -90s Quiz - Summer Edition

    CHRISTMAS EDITION
    Santa Clause is Coming to Town! Nu ook te boeken een 90s Quiz Kersteditie. Ideaal in combinatie met een Diner,
    -90s Quiz - Kersteditie

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    20 - 500 personen

    Het doel van de Teambuilding met Roofvogels is om de samenwerking te verbeteren, een goede groepsdynamiek te creëren sociale contacten en meer vertrouwen in elkaar te krijgen. 

    Tijdens de Teambuilding met Roofvogels komen aan bod; leidinggeven, communicatie, samenwerken, creativiteit en vertrouwen.

    Er zijn diverse onderdelen maar we verklappen nog niet alles.

    We splitsen de groep en afzonderlijk van elkaar krijgt elke deelgroep een valkerij techniek geleerd. Dan komt men weer bij elkaar en moeten ze eerst elkaars informatie aanvullen voordat de techniek kan worden uitgevoerd.

    De deelnemers kiezen telkens een andere leider. Die heeft de taak de groep met armen en benen zo op te stellen dat ze een moeilijke vliegroute voor een van de roofvogels nabootsen. Heeft de roofvogel een geslaagde vlucht gemaakt tussen de armen en benen door dan neemt een ander de leiding over en ok die creëert dan weer een andere opstelling.

    Hoe is het vertrouwen in je collega’s? Durf je een roofvogel tussen je benen door laten vliegen terwijl je door een collega wordt aangestuurd.

    Naast deze voorbeelden zijn er natuurlijk nog meer onderdelen waarbij de groep zelf actief aan de gang gaat. Een volkomen veilige Teambuilding want de valkeniers weten uit ervaring wanneer ze een onderdeel anders moeten doen of misschien beter helemaal niet. Dat hangt dan af van de groepsdynamiek.

    Prijs:
    Vanaf € 1200,00 ongeacht de locatie in België of Nederland.
    100% aftrekbaar WKR-regeling in Nederland

    Doelgroep:
    Iedereen die op spannende wijze zijn communicatieve en leiderschap vaardigheden wil verbeteren.

    Waar?
    Datum, tijd, locatie en programma zijn maatwerk. Onze teams komen graag naar elke gewenste locatie.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 60 personen

    Verfsmijten

    Een workshop verfsmijten: dé gelegenheid om iets positiefs te doen met frustratie en (negatieve) energie. Het enige wat je nodig hebt is een goed humeur en niet al te nette kleren. Wij zorgen voor materialen en een overall. Onder begeleiding van een beeldend kunstenaar gaat de groep van start. Hoe? Dat is een verrassing. Wij garanderen u dat verfsmijten leuk is voor iedereen. Leer collega’s eens heel anders kennen; een groot aantal bedrijven en groepen ging u al voor. 

    Wij bieden onze workshops al aan sinds 2010. Wij hebben een reputatie opgebouwd als flexibele en betrouwbare partner. 

    Bent u niet in de gelegenheid om naar ons toe te komen? Geen probleem. Wij komen gewoon naar u toe en geven de workshop op iedere gewenste locatie.

    Vul het aanvraagformulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte. Zodra uw aanvraag verzonden is ontvangt u direct onze contactgegevens. Uw aanvraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord.

    2 - 200 personen

    Heeft u ook een grote voorliefde voor de Elfstedentocht, maar blijkt het ieder jaar weer een teleurstelling door de weersomstandigheden? Geen zorgen! ABC Events biedt een uniek alternatief waarbij de traditie van de Elfstedentocht op een geheel nieuwe manier wordt beleefd. Stap samen met uw team in een stoer legervoertuig zoals de DAF YA 126 en onze Landrover 109. Bezoek verschillende dorpen op zoek naar de beroemde stempelposten. Onderweg navigeert u niet alleen door de route, maar wordt u ook uitgedaagd met ludieke en spannende opdrachten. Sla uw slag en beleef een onvergetelijk avontuur met dit unieke evenement, geïnspireerd door Nederlands meest iconische schaatstocht!

    Evenement
    Verzamel Stempels – Net als bij de echte Elfstedentocht moeten jullie bij elke “stad” stoppen om een stempel te bemachtigen. Pas als de stempel is verzameld, mogen jullie door naar de volgende locatie, daar wachten uitdagende opdrachten. Bij elke stempelpost wacht een unieke opdracht die je als team moet voltooien. Van raadsels en puzzels tot grappige fysieke uitdagingen zorg dat je samenwerkt en geniet van de reis! Navigeren en vindt routes de weg tussen de posten moeten jullie zelf navigeren. Blijf scherp, want verdwalen betekent extra tijd! Het team dat als eerste alle stempels verzamelt en de finish bereikt, wint de Elfstedentocht op Wielen.

    Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    16 - 500 personen

    De meest onvergetelijke teambuilding is Ontvoer je Baas! Een zinderend, sensationeel event waarin het hele bedrijf alle talenten in moet zetten om de baas te bevrijden uit een benarde situatie.

    Nadat iedereen in een spannend filmpje heeft gezien dat de baas ontvoerd is, wordt duidelijk dat de ontvoerders een groot bedrag aan losgeld eisen voor de vrijlating. Gelukkig valt er geld te verdienen door in teams verschillende uitdagingen aan te gaan, waarbij de teams getest worden op vindingrijkheid, samenwerking, communicatie, creativiteit, flexibiliteit en inlevingsvermogen. In steeds weer onverwachte situaties worden de teams gestimuleerd hun samenwerking te verbeteren. Hopelijk doet iedereen zijn best om de geliefde baas weer vrij te krijgen!

    Het programma wordt afgesloten met een spannende finale verpakt in een speciale DWDD-uitzending waarin de beste teams tegen elkaar opnemen om te bepalen welk team het meeste losgeld heeft verzameld. Als alles goed gaat wordt de baas daarna hopelijk weer vrijgelaten...

    Krijgen jullie de baas weer veilig terug? De dag is spannend, energiek en onvergetelijk! Een ontzettend leuke manier om aan teambuilding te doen, of als kennismaking. Hier wordt zeker nog lang over nagepraat!
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 213 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een groepsuitje in Heerlen. WegmetdeBaas helpt u bij het vinden naar de geschikt groepsuitjes in Heerlen. Wij hebben de leukste aanbieders verzameld op 1 site en dus ook de aanbieders van groepsuitjes in Heerlen. Van themafeesten tot theaterdiners en van actieve groepsuitjes tot relaxte bedrijfsuitjes in Heerlen. Groepsuitjes zijn belangrijk voor het behouden en wellicht ook verbeteren van de sfeer en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Groepsuitjes in Heerlen zijn als het ware een investering in uw bedrijf. Ook ten tijden van de zogeheten crisis is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk daarom snel op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw groepsuitjes in Heerlen. Heeft u één of meerdere uitjes gevonden? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.