Eten, Drinken & Feesten in Haarlem

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
120 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Totaalprogramma
  • Attracties en Entertainment
  • Eten en Drinken
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Haarlem
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ben je op zoek naar een smaakvol bedrijfsuitje? Boek onze Italiaanse catering en je hoeft nergens heen, want wij komen gewoon naar jou toe! Een bedrijfsfeest met Italiaanse catering is een leuke en smaakvolle manier om je werknemers te bedanken voor hun werk en inzet. Onze Italiaanse catering kun je zo uitgebreid maken als je zelf wil: wij serveren namelijk gerechten als pizza, pasta, antipasti, dolce en italiaanse drank. Daarnaast zorgen we voor een gezellige en ontspannen sfeer, boek daarom snel onze Italiaanse catering!

    Ons concept
    Wij hebben een complete mobiele keuken, bestaande uit steenovens en alle benodigdheden om een feest van Italiaanse catering te kunnen voorzien. Wij zetten onze mobiele keuken neer en gaan vervolgens alle gewenste gerechten live op locatie bereiden. Wij nemen genoeg ingrediënten mee om de ‘bestelde’ gerechten vers te bereiden voor de juiste hoeveelheid personen. 

    Wij serveren de pizza’s aan onze mobiele keuken, zodat iedereen zelfstandig een aantal slices kan komen halen met een klein pizzaplankje dat je van ons krijgt. Op deze manier creëren we een informele, gezellige en ontspannen sfeer en kan iedereen van de verschillende pizza’s proeven. 

    Onze gerechten
    Onze specialiteit is de Napolitaanse pizza, deze wordt bereid op de echte Napolitaanse manier en wordt gebakken in een houtgestookte steenoven. We maken gebruik van de verste ingrediënten, zodat we de beste smaken aan kunnen bieden. Deze ingrediënten zul je ook terugzien in de andere arrangementen. We serveren namelijk ook pasta, antipasti, dolce naast de Napolitaanse pizza. Ook kun je bij ons terecht voor Italiaanse drank en de complete aankleding, zodat je kan genieten van een echt Italiaans feest!

    Prijzen en beschikbaarheid
    De prijzen hangen af van een aantal factoren dus voor vragen over de prijs, beschikbaarheid of ons concept kun je een offerte aanvragen of ons bellen op 0413 - 288 647. 

    30 - 1000 personen

    Welk team is Geschikt of Ongeschikt voor het leger? Dat wordt bepaald tijdens deze teambuildingsdag. De verschillende teams zullen getest worden op hun vaardigheden door middel van spannende en ludieke opdrachten. Tijdens de briefing gegeven door onze Korporaal wordt het duidelijk dat er een strijd geleverd moet worden. 

    Iedere deelnemer ontvangt  een eigen overall om dit evenement in uit te voeren. Bij Jan Soldaat draait het om de teamprestatie, u hoeft dus niet over een uitmuntende conditie te beschikken om aan dit evenement mee te kunnen doen. Activiteiten die tijdens de dag voorbij kunnen komen zijn een communicatiechallenge, katapult bouwen, luchtbuks schieten of een IQ-test.

    Dit evenement kan uitgevoerd worden op een locatie naar keuze of start op ons Hoofdkwartier in de buurt van Haarlem/Amsterdam. De locatie vormt het ideale decor voor de missie “Geschikt of Ongeschikt?”. 

    Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Wilt u meer weten over de mogelijkheden van dit evenement en de activiteiten? Vul het aanvraagformulier in!

    30 - 1001 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 25 tot 200

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    25 - 200 personen

    Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor. 

    Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.

    Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.

    Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.

    Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.

    Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.

    Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.

    We kijken uit naar je enthousiasme!
    Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events

    1 - 2500 personen

    Holland Tour Guides nodigt u uit om uw favoriete stad eens op een andere manier te bekijken. Dit arrangement zit vol met fotografische opdrachten. Daarnaast geniet u van een heerlijk drie gangen diner in drie verschillende restaurants. 

    Heerlijk dineren en ondertussen leuke foto´s nemen van de stad. Uw gezelschap wordt opgedeeld in verschillende teams of koppels en elk team krijgt zijn eigen fotocamera en opdrachtboekje mee en niet te vergeten een overzichtelijke routekaart. U loopt de route en staat af en toe even stil bij een mooi monument voor een kiekje. Tussen de bedrijven door eet u heerlijke gerechten bij steeds een nieuw restaurant.

    In het laatste restaurant bepaalt onze jury welk team de foto-opdrachten het beste heeft uitgevoerd. Na afloop sturen wij u een CD op met alle foto´s die u deze avond heeft geproduceerd. Een leuke herinnering aan een heerlijke avond. Proost!

    Programma-indicatie:
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Get the Picture deel 1
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Get the Picture deel 2
    22.00 - 23.00 Nagerecht

    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur dat u in het restaurant doorbrengt (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Afhankelijk van het minimaal aantal deelnemers berekenen wij de minimale prijs voor dit evenement. U kunt altijd voor minder personen boeken als u bereid bent om de minimale prijs te betalen.

    10 - 500 personen

    Het Moorddiner van Huisbrand Events in Nederland en België is speciaal gemaakt voor groepen die wel eens een moord willen oplossen. Beetje rare ambitie eigenlijk maar u zult ontdekken dat het razend spannend is.  Silent Witness meets Baantjer of CSI New York, een vorm van toneelspel van de bovenste plank dus. Er is een moord gepleegd, de bloedspetters zijn nog zichtbaar. Aan uw gezelschap de taak om deze "Case" samen met  onze slimme rechercheur (een talentvol acteur), op te lossen.

    Huisbrand Events neemt u mee naar uw eigen detectiveroman, maar dan ook rechtstreeks naar de ontknoping, het laatste deel van een duister acteerspel. Voorzien van een goed script en gepaste kostuums speelt u allemaal een eigen rol. U bent een slimme toiletjuffrouw of de heilige non, de maffiabaas of de arrogante pooier. Samen met de rechercheur moet u de moordenaar zien op te sporen, ja, hij of zij bevindt zich echt onder jullie!

    Geniet ondertussen van een overheerlijk diner in een uitstekend restaurant en hou de rechercheur in de gaten. Nog eventjes en dan slaat hij dat sujet in de boeien. De beste speurneus krijgt de moorddiner hoofdprijs! Veel plezier!

    Inclusief:
    - Uitgebreid 3-gangen diner
    - Begeleiding door professionele acteur(s)
    - Toepasselijke kledij
    - Spannend script
    - Prijs voor de beste speurneus
    - Te boeken op ieder gewenst tijdstip en dag!

    Prijs:
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Bezorgkosten:
    op aanvraag

    Voor de grote steden Amsterdam, Utrecht, Den Bosch, Maastricht worden geen bezorgkosten gerekend.

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur dat u in het restaurant doorbrengt (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    10 - 400 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Op zoek naar een gezellig en interactief bedrijfsuitje? Kies voor het Pubquiz Dinerspel in een stad naar keuze! Combineer een fanatieke quiz vol verrassende vragen met een heerlijk driegangendiner. Liever een lunchvariant? Dat kan ook!

    Het Pubquiz Dinerspel
    Test jullie kennis en strijd in teams om de felbegeerde Pubquiz beker! Terwijl jullie genieten van een heerlijk diner, spelen jullie verschillende quizrondes met populaire thema’s zoals muziek, films, aardrijkskunde, sport en meer. Willen jullie een persoonlijke touch? Voeg dan eigen vragen en opdrachten toe voor een quiz op maat!

    Welk team heeft de juiste mix van kennis, strategie en samenwerking om als winnaar uit de bus te komen?

    Hoe verloopt de Pubquiz met diner?
    Bij aankomst worden jullie ontvangen in een sfeervolle horeca locatie in de stad naar keuze. De teamtafels met tablets staan al klaar en zodra iedereen zit, kan het spel beginnen.

    Na een korte uitleg van de quizmaster spelen jullie de eerste ronde. Terwijl jullie druk bezig zijn met het vinden van de juiste antwoorden, wordt het voorgerecht geserveerd. Tussen de quizrondes door is er genoeg tijd om bij te kletsen en te genieten van het diner.

    Het finalespel vindt plaats tussen het hoofdgerecht en het dessert. Dit is jullie laatste kans om nog wat extra punten binnen te halen. Kunnen jullie nog een comeback maken of houden jullie de voorsprong vast?

    Terwijl jullie genieten van een heerlijk nagerecht, telt de jury de laatste punten op. Tijdens de feestelijke prijsuitreiking wordt het winnende team in het zonnetje gezet!

    Boek de Pubquiz in een stad naar keuze
    De Pubquiz kan ook zonder diner gespeeld worden of als lunchvariant. Op zoek naar meer informatie? Neem contact met ons op en vraag vrijblijvend een offerte aan!

    20 - 1000 personen

    Schuilt er in jouw teammanager een Freddie Mercury, is je P&O dame een ras-bassiste of zing je zelf de sterren van de hemel?!
    Ontdek tijdens HET leukste teamuitje van Nederland wie de echte rockstar van jullie bedrijf of team is en beleef een avontuur om nooit te vergeten!

    Tijdens teambanding waan je je een echte rockstar en treed je op samen met je collega’s. Zang, gitaar, drums, bas of piano spelen, alles kan. Onder leiding van professionele muzikanten wordt iedereen begeleid in het instrument dat het beste bij hem of haar past. 

    Nog nooit een muziekinstrument bespeeld? Geen probleem! Je zult je verbazen hoeveel er al uit een instrument te halen is met de juiste begeleiding. Muziek maken was nog nooit zo makkelijk!

    Teambanding is voor iedereen die op zoek is naar een creatief teamuitje of teambuilding die net even iets anders zoeken en waar je nog dagen over zult napraten!

    Voor meer info of een vrijblijvende offerte vul je het aanvraagformulier in.

    10 - 150 personen

    Ik Hou van Holland, Het landje aan de Zuiderzee!
    Houden jullie van een feestje? 
    Wij zeker wel, daarom houden we ook van een "Ik Hou van Holland" Quiz en komen geheel in stijl gekleed in rood-wit-blauw en oranje.

    Wij zorgen voor een leuke aankleding van alle teams bij deze quiz, leuk voor de foto`s

    Na de indeling van de teams kiezen jullie een Teamcaptain. 
    De Teamcaptain wordt extra feestelijk aangekleed voor de Ik Hou van Holland Quiz.

    Onze Quizmaster maakt er een gezellige boel van, net zoals Linda de Mol. Onder het genot van Gratis Oud-Hollands snoep komen er 
    alllerlei verschillende onderdelen van de tv hit “Ik hou van Holland” voorbij inclusief het "Ik Hou van Holland" Rad

    Welk team mag een slinger geven aan het "Ik Hou van Holland" Rad in de finale? 
    Welk team mag onder luid gejuich naar voren komen voor de prijsuitreiking?

    We weten het na een Quiz vol met leuke spellen, muziek en vragenrondes.

    Boek nu deze Ik Hou van Holland Quiz voor het allerleukste bedrijfsfeest en bel of mail met Simona voor meer informatie.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten


    Vul voor meer informatie over dit bedrijfsuitje kunt u het aanvraagformulier invullen!

     

    25 - 150 personen

    Deze dag staat in het teken van sensatie, actie, en sportiviteit. Samenwerken is van essentieel belang.

    Er zijn vijandelijkheden gespot op de Veluwe; er zou onder andere een laagvliegend vliegtuig gesignaleerd zijn welke een pakket heeft gedropt. Aan u om na te gaan of deze melding echt is en zo ja, wat de vijandelijkheden zijn en waar deze zich bevinden. Om de kans op juiste informatie zo groot mogelijk te maken gaat u in kleine teams deze verkenningsmissie uitvoeren.

    Jullie moeten per helikopter het gebied in kaart brengen om vervolgens te voet of in de legervoertuigen de missie te volbrengen (afhankelijk van de gekozen activiteit). Weet uw team de juiste richting op te gaan? Vinden jullie alle aanwijzingen en het pakket? Zijn de teamleden slim genoeg en weten ze het raadsel rond de vijandelijkheden te ontrafelen?

    Na inspanning komt ontspanning. De spannende spectaculaire dag wordt afgesloten met jullie bevindingen. Welk team heeft de missie het beste uitgevoerd? Het winnende team krijgt een leuke prijs. 

    Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Vul het formulier in voor meer informatie of een offerte op maat.

    32 - 500 personen

    Beleef de leukste quiz van Nederland en België en schrijf u in voor het Pubquiz Dinerspel van Holland Tour Guides. Wij organiseren voor uw groepsuitje of bedrijfsuitje een wervelende quizshow vol met verrassende, muzikale maar vooral grappige vragen! De quiz wordt gecomplementeerd met een voortreffelijk 3-gangen diner. 

    Een quiz? Hoe dan? Nou, denk maar aan een kruisbestuiving tussen Ik Hou van Holland en Dit was het Nieuws, een potpourri van uitdagende en interactieve opdrachten afgewisseld met heerlijke muziekfragmenten. Jullie gezelschap wordt verdeeld in verschillende teams die het tegen elkaar gaan opnemen. Meisjes tegen de jongens of de ene bedrijfsafdeling tegen de andere? Natuurlijk is deze Pubquiz geheel op maat te organiseren in de stad naar uw keuze, de gehele avond wordt onweerstaanbaar aan elkaar gepraat door onze enthousiaste quizmaster!

    Er wordt gebruikt gemaakt van verschillende muziekfragmenten en met het spelonderdeel ‘Hints’ waarin u alleen uw antwoorden aan elkaar in lichaamstaal mag uitbeelden, is de lach tijdens deze quiz verzekerd! Dit wilt u beslist niet missen.

    Onze quizmaster staat al te trappelen om dit gezellige, interactieve spelprogramma voor u in goede banen te leiden. Deze Pubquiz is niet alleen de leukste manier om de door u gekozen stad te herontdekken, maar ook de lekkerste!

    Inclusief:
    - Een enthousiaste Quizmaster
    - Geluidsfragmenten en interactieve opdrachten
    - Een mooie prijs voor het winnende team
    - 3-gangen diner in een privéruimte van een restaurant
    - Te boeken op de door u gewenste dag of tijdstip

    Prijs: 

    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 500 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?

    INHOUD
    Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
    Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  

    HET KERSTDINER
    Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.

    EXTRA OPTIES
    Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    U kent vast wel het programma “Ranking the stars” waar Bn’ ers elkaar het hemd van het lijf vragen. Hun diepste geheimen en vreemdste gewoontes komen boven water. Dit spel kunt u nu spelen met mensen uit uw eigen (werk)omgeving! Tijdens het drie gangendiner, onder het genot van een wijntje en biertje, komt u van alles te weten over uw collega’s. Teambuilding wordt op deze manier naar een hoger plan getild. 

    “Jij hebt zes jongere broers…en jij speelt al jaren saxofoon? Niet te geloven! Dat jij een eigen webshop hebt...en jij vroeger een biseksuele periode hebt gehad..?” U zult verrast zijn wat voor een bijzondere hobby’s en gewoontes uw collega’s er soms op nahouden.

    Hoe rankt u bijvoorbeeld de directeur bij de vraag wie er vaak als laatste werd gekozen bij partijtjes voetbal en wie er vroeger vaak uit de klas werd gestuurd? Wie is vaak op vrijdagavond te vinden in de bikini sauna en wie heeft er meer dan 10 liefdes versleten?  

    Na vandaag kijkt u met een hele andere ogen naar uw collega’s! Maar eerst eens kijken, ervaren en vooral ranken wie we denken dat iets doet en/ of heeft gedaan.  

    De teams krijgen bij iedere ronde van de spelleider een tussenstand. Hierdoor lopen de gemoederen nog hoger op en de strijd wordt per ronde valser, gemener en vooral hilarischer. De vragen zijn dan ook per ronde aangepast. Houd u daar maar alvast rekening mee! U verlaat het strijdtoneel uiteindelijk met een geheel andere kijk op uw collega’s….

    En de winnaars? Die gaan er met een vermogen aan omkoop middelen vandoor!

    Tussen de verschillende rondes door verzorgen we een uitgebreid drie gangendiner.

    Inclusief:
    - Presentator
    - Spelmaterialen
    - Prijsuitreiking met prijs voor winnende team
    - Teambuilding
    - Quizvragen op maat gemaakt
    - Drie gangendiner
    - Locatie

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 250 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Haarlem! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Haarlem te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Haarlem ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Haarlem is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Haarlem. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!