Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms!
De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!
Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Spannend groepsspel, teamuitje of bedrijfsfeest
Ons stiekeme bedrijfsuitje is voortaan ook als gezellige, knusse tafelvariant te spelen. Wie ontdekt de verrader aan tafel bevat alle elementen om een groepsuitje of teambuilding tot een daverend succes te maken! In teamvorm ga je de strijd aan en vervul je opdrachten en los je raadsels en puzzels op om samen met je team punten te scoren. Maar één van je teamleden is de verrader en hij of zij zal er alles aan doen om jullie missie te saboteren. Door slim samenspel en een gezonde teamspirit ben je in staat om de verrader te ontmaskeren. Maar wie kun je vertrouwen?
Wat staat je te wachten tijdens Wie ontdekt de Verrader aan tafel?
Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Vooraf krijg je een uitgebreide speluitleg, zodat je alle ins en outs kent. Vervolgens maken we teams, bepalen we de verraders en krijgen jij en je team een laatste briefing over de te volgen strategie.
Dan gaan jullie aan tafel. Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel en graaft de verrader zich in, om de zaak op een slinkse manier te ondermijnen. Goede antwoorden, juiste beslissingen en het goed inschatten van je collega's of vrienden zorgen voor een stijgende tafelscore. Daarnaast zijn er persoonlijke punten te verdienen. Er zijn namelijk drie momenten in het spel waarop je individueel mag raden wie de Verrader is. Let tijdens het spel dus goed op verdacht of dubieus gedrag!
Aan het einde van het diner wordt het winnende team én de beste verrader bekend gemaakt. Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in het restaurant. Ongetwijfeld dat de verraders hun verhaal willen doen over de sluwe streken die ze hebben uitgehaald, onder het toeziend oog van de gehele tafel.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Crazy Dinner, dat is Crazy 88 spelen én lekker eten, met Holland Tour Guides. Doorgedraaid, spannend, lekker en komisch! Holland Tour Guides komt nu met het meest hilarische diner! Gebaseerd op het spraakmakende BNN televisieprogramma Crazy 88. Een avontuurlijke Game in het hart van de stad, afgewisseld met drie overheerlijke dinergangen in diverse restaurants? Dit uitje heeft zijn plaats verdiend binnen de top-tien van onze arrangementen.
Want wat gaat u eigenlijk doen?
U wordt ontvangen door onze professionele begeleiding die uw gezelschap opsplitst in verschillende teams. Wat voor opdrachten kunt u verwachten? Wat dacht u van: bel bij iemand aan en vraag of je een kopje koffie mag drinken of knuffel een politieagent. Dit is uiteraard pas een voorproefje, dus maak uw borst maar vast nat. U zult alle opdrachten registeren op een videocamera zodat de jury uiteindelijk kan zien of ze daadwerkelijk zijn uitgevoerd. Ondertussen komen alle teams weer bij elkaar en gaat u tijdens deze tocht heerlijk eten in de diverse restaurants.
De Crazy Dinner hoofdprijs wordt in de wacht gesleept door het best presterende en het best gedocumenteerde team. Een avontuurlijk dag en heerlijk genieten van de horeca. Geniet van het dessert!
Programma-indicatie:
18.00 - 19.00 Voorgerecht
19.00 - 20.00 Crazy game deel 1
20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
21.00 - 22.00 Crazy game deel 2
22.00 - 23.00 Nagerecht
Inclusief:
- Professionele begeleiding
- Filmcamera tijdens het spel
- Achteraf alle video's digitaal toegestuurd
- Uitgebreid 3-gangen diner in 3 restaurants naar keuze
- Prijsuitreiking
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Prijs:
10 - 19 personen: €66,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
Vanaf 40 personen: €59,50 p.p. excl. BTW
Wilt u een Crazy Dinner boeken in een andere Nederlandse of Vlaamse stad? Dit arrangement is te boeken in maarliefst 46 steden! Neem gerust contact met ons op.
Optioneel:
Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur dat u in het restaurant doorbrengt (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!
Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!
Codes kraken om onderdelen te verdienen...
Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!
Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.
Zelf ontwerpen
De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.
Samenwerking is essentieel
De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid.
Finale op ‘orkaankracht’!
In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom?
Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?
Programmaduur: 2,5 uur.
Aantal personen: 25 tot 200
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in!
De Alleskunner: Een Sensationeel Avontuur Vol Lachen en Uitdagingen!
Droom je ervan om in de schijnwerpers te staan? Dit is je kans! Stap in de knotsgekke wereld van De Alleskunner, het razendpopulaire programma dat je kent van TV! Dit teamuitje is niet zomaar een activiteit; het is een ware studio-spelshow sensatie die je niet snel zult vergeten. Bereid je voor op pure entertainment, een ongekende dosis hilariteit en een lachsalvo dat nog lang zal nagalmen!
Wat maakt De Alleskunner zo onweerstaanbaar?
In dit spektakel vol variatie en spanning word je uitgedaagd door razendsnelle spelrondes. Slechts één deelnemer wordt per keer uitgeschakeld, maar maak je geen zorgen - iedereen kan meedoen, ongeacht je vaardigheden! Terwijl de competitie intenser wordt naarmate de groep kleiner wordt, is er altijd een tweede kans in de Afvallers Zone. Hier kunnen degenen die zijn uitgeschakeld, bewijzen dat ze nog steeds in de race zitten!
Een Dolle Boel vol Uitdagingen en Verrassingen!
Van het doven van kaarsen met waterpistolen tot het navigeren in het donker met een blinddoek om en het vangen van ballen te midden van een stuiterbalregen - elke uitdaging brengt hilariteit en competitie naar een hoger niveau. Het voelt als een eigenaardig experiment waarin lachen gegarandeerd is. En het beste van alles? Jij en je team staan centraal in dit bizarre, maar oh zo grappige avontuur!
Wij Maken het Op Maat voor Jouw Team!
Bij De Alleskunner draait alles om jou. We passen onze spellen aan op basis van jouw team en zorgen voor de perfecte locatie. Onze creativiteit kent geen grenzen, wat betekent dat de mogelijkheden eindeloos zijn! Waar wacht je nog op? Boek vandaag nog en wij nemen vrijblijvend contact met je op om jouw ultieme teamuitje te plannen. Durf jij met jouw team deze spectaculaire uitdaging aan te gaan? Het avontuur roept! #DeAlleskunnerChallenge
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Virtual reality dinerspel – VR Dining – Game Edition
Virtual Reality. Vernieuwend en leuk om dat nu eens met de afdeling of het gehele bedrijf te ervaren. Deze nieuwe techniek brengt je echt even uit de realiteit naar een andere, ongrijpbare wereld. Ontdek VR Dining – Game Edition. Het creëren van een innovatief bedrijfsuitje en een teambuilding-oefening voor de toekomst. Ook in virtual reality komt het dus aan op samenwerking, begrip en coördinatie. Alles tussen de gangen door van een heerlijk diner. Dit bedrijfsuitje is met geen ander uitje te vergelijken en met recht een unieke ervaring. We zijn dan ook trots dat wij deze voor het eerst in Nederland kunnen aanbieden.
Bent u één van de eersten in Nederland die als winnaar van deze innovatieve teambuilding uit de bus komt? Kom los van uw Avatar en vraag meer informatie!
Hoe werkt het virtual reality dinerspel?
Op uw tafel liggen de futuristische VR-brillen met koptelefoon en microfoon al voor u klaar. Zodra iedereen zit mag u deze opzetten. Dan ontdek u uw Avatar (virtueel karakter). Het is niet voor niets een teamuitje, dus als u om u heen kijkt ziet u ook alle Avatars van uw groepsgenoten. Spannend! De unieke virtual reality teamspellen kunnen beginnen!
Wat dacht u van de Mount Everest? Hier speelt u een ijzig potje 360º Pictionary. Heeft u altijd al eens mee willen doen aan de Olympische spelen? Dat kan, want vandaag is uw team avatars onder meer een bobsleeteam op de Olympsche Winterspelen en staat u klaar voor een levensechte razendsnelle afdaling. Gaat u voor goud? In totaal zijn er 5 fantastische omgevingen die door de unieke VR beleving ieder een ongelofelijke ervaring bieden. Met recht een avond vol 21e-eeuwse teambuilding! Deze uitdaging wordt nog versterkt omdat u, ondanks de verschillende samenstelling per spel, steeds uw teambelang in het oog moet houden. De spelleiding legt per spel duidelijk uit wat de bedoeling is en hoe u de punten kunt verdienen. Zo kunt u zich helemaal concentreren op de fantastische wereld van virtual reality en de winst van uw team!
Uw virtual reality beleving:
Door de VR-bril, koptelefoon en microfoon communiceert uw (Avatar) tijdens de spellen met de Avatars van uw teamgenoten. U zult merken dat u zich totaal niet meer bewust bent van uw fysieke omgeving. Per spel legt de teamleiding uit hoe u uw avatar aan kan sturen, met geluid, geroep en/of bewegingen. Degenen die van een afstand naar uw gezelschap kijken weten niet wat er gebeurt! Een brei van geluid, geroep en en rare bewegingen. Aangezien het jammer is als u dat niet zou zien nemen wij bij één van de spellen alles wat er tijdens het spel in de ruimte gebeurt op.
Het hilarische flimpje met de ervaringen in de echte wereld kijken we zeker terug, want VR zorgt ervoor dat u uzelf en uw collega’s van een hele andere kant zal zien! Tussen de unieke virtual reality teambuilding geniet u van een ouderwets lekker driegangendiner. Gespreksstof en hilariteit genoeg want over deze unieke VR-ervaringen raakt u letterlijk niet uitgepraat!
Het virtual reality dinerspel – VR dining – Game Edition als teambuilding-/netwerk event
Per spel wordt u aan collega avatars gekoppeld. Zo ontstaat een virtual reality samenwerking. Het maakt voor virtual reality niet uit hoe ver u fysiek van elkaar zit of hoe goed u elkaar goed kent. Zodra de teams aan het volgende spel beginnen, moeten ze wel samenwerken om een topprestatie neer te kunnen zetten. Communicatie en het verrichten van handelingen in virtual reality verloopt helemaal via de VR bril, koptelefoon en microfoon.
Zo bouwen de Avatars een teamband op en leren de spelers elkaar beter kennen. Zo is het ijs alvast gebroken en de stap veel kleiner om na afloop fysiek op elkaar af te stappen en kennis te maken. De unieke virtual reality game geeft immers genoeg stof tot napraten en met een beetje geluk is er zelfs een overwinning te vieren! Het trainen om samen te werken zonder dat u fysiek samen hoeft te komen is een laatste uniek aspect van dit virtual reality dinerspel. Dit is namelijk exact in lijn met de manier van werken van nu en in de toekomst. Samenwerking vindt steeds vaker plaats op verschillende locaties en tijden. Met deze game bereidt u uw mensen daar alvast op voor!
Bent u ook toe aan teambuilding van de toekomst als innovatief bedrijfsuitje met het Virtual Reality dinerspel?
Wat is inbegrepen bij het virtual reality dinerspel – VR Dining – Game Edition?
Naast een unieke teambuildingervaring met heerlijk eten, humor en veel gezelligheid is het virtual reality dinerspel inclusief:
Prijzen
€ 69,50 per persoon vanaf 30 personen
€ 75,00 per persoon bij groepen tussen de 20 en 30 personen
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!
1) The Christmas Battle:
Op zoek naar een uniek en feestelijk bedrijfsuitje om het jaar af te sluiten? Met The Christmas Battle bieden we een gezellige en feestelijke afsluiting van het jaar. We hebben de leukste en meest hilarische onderdelen van afgelopen jaar omgezet in interactieve, grappige en uitdagende kerstactiviteiten.
Wat maakt The Christmas Battle zo bijzonder?
Voor een unieke kerstbeleving kiezen we van tevoren een selectie van de onderdelen die het beste bij jullie team passen. De verschillende onderdelen zijn zo ontworpen dat iedereen kan meedoen, van competitieve collega’s tot creatieve geesten. Geschikt voor teams van alle groepsgrootte!
In overleg stellen we graag de leukste onderdelen samen die het best bij jullie groep passen:
Waarom kiezen voor The Christmas Battle?
Voor wie is dit bedrijfsuitje geschikt? The Christmas Battle is perfect voor bedrijven die een uniek, actief en feestelijk bedrijfsuitje willen organiseren en is te organiseren op zowel kantoor als op een externe locatie.
Dit maakt het dé perfecte afsluiting van het jaar!
2) De Alleskunner in Eindejaarseditie:
De Alleskunner. Het bekende tv-programma omgezet in een dagdeel teambuildingprogramma aangepast met kerst onderdelen/materialen en een quizmaster in kerstoutfit. Perfect voor de onderlinge spirit en om te ontdekken hoe competitief jouw collega’s nu echt zijn! Anders dan op TV valt er vandaag niemand af en is er geen individuele winnaar, maar een winnend team!
Hoe ziet het programma eruit:
We schuiven alle tafels naar de zijkant en creëren een ware Battle arena in het midden van de ruimte. Ieder team van 5-6 personen heeft een tafel aan de rand van de ‘arena’. Het team met een ideale mix tussen slimheid, creativiteit, behendigheid, accuraatheid, handelings- en reactievermogen maakt de meeste kans om er met de overwinning vandoor te gaan!
De spellen in dit programma bieden een leuke afwisseling van actie, een race tegen de klok en breinkrakers. Tussen de spellen door is er genoeg tijd om samen te borrelen of wat hapjes rond te laten gaan. Dit zal zorgen voor een gezellige, relaxte sfeer.
De Alleskunner spellen:
Er zijn een aantal individuele uitdagingen, die door ieder teamlid voltooid moeten worden binnen zo snel mogelijke tijd, bijvoorbeeld het bouwen van een toren. Hebben jullie een vaste hand? Ook zijn er battles die je met jouw team tegen een ander team speelt, zoals tic tac too met beerpong cups. Tot slot zijn er nog een aantal spellen die met alle teams tegelijk worden gespeeld en waarbij het draait om een zo goed mogelijk resultaat binnen een bepaalde tijd.. Hier wordt bijvoorbeeld jullie kennis getest tijdens het quizonderdeel of jullie richtingsgevoel bij de geblindeerde bouw-challenge.
Alle onderdelen zijn een combinatie van tafel, estafette varianten en zijn goed speelbaar voor alle doelgroepen in alle ruimtes. Kortom de alleskunner is ook een mix van capaciteiten als: handelingssnelheid, accuraatheid en reactievermogen.
Het programma wordt afgesloten met een hilarische prijsuitreiking.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Geen zin in een ouderwets avondje bingo? Met de Foute Bingoshow beleven jullie de meest humoristische show van Nederland. Roep jij als eerste bingo en ga je naar huis met te gekke prijzen? Boek nu de Foute Bingoshow als uitje op locatie naar keuze.
Niet zomaar een bingo
Spotlights aan, muziekboxen op volume gezellig en microfoon in de hand. Wij maken bingo weer helemaal hip. Ready? Tijd om de ballen te laten rollen. Met onze speciale rondes is hilariteit gegarandeerd. Blijf koel tijdens de turboronde en swing lekker mee in de dansronde. Dit is het ideale uitje voor bedrijven, vrienden en familie!
Ga jij naar huis met de leukste bingoprijzen?
- Een gezellige, muzikale avond met leuke attributen en aankleding.
- Bingomasters in (te) gekke outfits.
- Unieke bingorondes met aparte kaarten.
- Knotsgekke foute prijzen, van prul tot spul.
De grappenmaker van de bingoclub
Unieke, hilarische rondes komen voorbij. De bingowinnaar van de ronde mag een prijs uit de stapel kiezen. Maar pas op: een Foute Bingo wordt natuurlijk afgestraft. Maak kans op de grootste prijzen en ga ervandoor met de bingoplayer of the year award. Wie heeft de leukste bingokreet in huis en scoort hiermee de hoofdprijs?
Waarom kiezen voor Uitjesbazen?
This time it’s showtime. Met 22 zelfontwikkelde activiteiten organiseert Uitjesbazen altijd het juiste bedrijfsuitje of teamuitje. Met 4.8 uit 5 sterren op basis van 350+ Google beoordelingen maken onze showmasters er een onvergetelijke ervaring van.
Vul vrijblijvend voor meer informatie het aanvraagformulier in. Je ontvangt dan binnen één werkdag een persoonlijk advies op maat!
We All Love the 90s & 00s! Toch?
Precies om deze reden hebben we de beste herinneringen uit deze 2 tijdperken gebundeld in 1 grote FunQuiz. Wat komt er eigenlijk níet voorbij in deze hilarische groepsactiviteit? De Ketchup Song, Jody Bernal, "Hij was een beetje dom", Captain Jack, Dj Paul Elstak , Britney Spears, Flippo's, Pokémon, Friends & de Backstreet Boys....het zit er toch echt allemaal in.
Inhoud
Verdeeld in teams in een compleet in 90s/00s stijl versierde ruimte gaan jullie onderling de strijd met elkaar aan in originele Quizrondes & Spelonderdelen. Ons ubergezellige presentatieteam praat de boel aan elkaar en maakt er een feestje van. Wie worden de ultieme 90s/00s kenners van jullie gezelschap? Dat blijft spannend tot na de spetterende finaleronde. Hoe dat in zijn werk gaat houden we nog even geheim, maar de teams moeten er flink voor aan de bak. Memorabel wordt het zeker :)
Boek je dit uitje, dan boek je gezelligheid, lol en verbroedering.
Voor wie
Uitermate geschikt voor teambuildings, personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
Arrangementen
U kunt de quiz boeken bij u op eigen locatie of een aanvraag doen voor een voorstel in combinatie met een heerlijk diner op een externe horeca locatie.
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
Hollandse gezelligheid tijdens een diner!
Met onze Ik hou van Holland DinerQuiz beleef je een gezellige avond vol Hollandse spelletjes met je vrienden, collega's of familie! Gedurende dit dinerspel gaan jullie enorm veel verschillende vragen beantwoorden over ons kleine maar fijne landje. De opdrachten zijn gedeeltelijk afgeleid van de tv-show Ik Hou van Holland, maar wij hebben ook unieke opdrachten toegevoegd!
Ga tussen de gangen in teams de strijd met elkaar aan om uit te vinden wie er het beste is in de typisch Hollandse spellen. Onze quizzen zijn gedacht door professionele quizmasters, altijd uniek en met voldoende variatie. Live met energieke QuizMaster!
Wat houdt een Ik Hou van Holland DinerQuiz in?
In een sfeervol restaurant spelen jullie de Ik hou van Holland DinerQuiz.
Raadt jullie team alle Nederlandse Hitjes? Wie is er het beste in geen ja, nee of uuhh zeggen? Tevens wordt er getest wie er het meest weet over Holland. Zo gaan jullie bijvoorbeeld het spellingspel, raad de BN'er spelen en afsluitend is er ook een zenuwslopende finale!
Wie pakt de voorsprong en zorgt ervoor dat het andere team achter de feiten aanloopt?
Hoe verloopt een Ik hou van Holland DinerQuiz
Waarom een Ik hou van Holland DinerQuiz?
Ontmoeting
Iedereen ontmoet elkaar en ziet elkaar in een andere omgeving. Ga tijdens een diner met elkaar de strijd aan en leer zo je collega's of vrienden nog beter kennen. Samen zingen, quizzen, praten en lachen; een gezellige avond is gegarandeerd!
Geschikt voor iedereen
De Quiz bestaat uit verschillende thema's, vragen, audio- en videofragmenten. Zo kan iedereen goed meedoen!
Waarom QuizPub?
Jullie zijn in goede handen
Wij werken alleen met ervaren vakmensen om een onvergetelijke ervaring te bieden. Je kan verwachten dat de QuizMaster alles uit de kast zal trekken.
In een gezellige Horeca locatie
We werken samen met gezellige restaurants door heel Nederland, maar komen ook graag naar jouw eigen gereserveerde locatie toe.
Iedereen heeft een leuke avond!
Dit spel bevat genoeg variatie aan vragen en doe opdrachten. Voor iedereen zitten er onderwerpen bij die aansprekend zijn.
Unieke PUB Garantie
We bieden op al onze events een PUB (Perfecte & Unieke Beleving) - garantie. Wij garanderen:
Met de Keverrally van Keveruitje beleef je gegarandeerd iets bijzonders met je collega’s, klanten of vrienden. Wie kent de Volkswagen Kever niet? Gegarandeerd dat mensen je na zullen kijken wanneer je langs toert in onze Kevers! En weer of geen weer: je zit altijd droog…
Het Keveruitje is een compleet programma voor een hele middag (of hele dag) fun. Na de uitgebreide koffie ontvangst mogen jullie zelf gaan toeren in Herbie, een Kever Cabrio of een Kever Coupé. Het kenmerkende kever geluid, een puzzelroute op schoot en samen toeren door het prachtige Hollandse landschap. Onderweg een uitdagende puzzelroute, diverse navigatie technieken, teambuilding tijdens de groepsopdrachten, bezoek aan een terrasje (met drankje) en héél véél fun. Niet voor niets werd onze Keverrally meerdere jaren gewaardeerd als leukste van Nederland.
Catering:
Ontvangst en drankje op het terras inbegrepen; etentje (zoals BBQ) na afloop mogelijk
Het weer:
Je zit altijd droog in onze kevers; het gaat dus altijd door
Uw wens:
Uw specifieke wens voor een bedrijfsuitje of jubileumprogramma werken we graag op maat uit.
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Breng de winterse gezelligheid naar uw feestje met Karaoke op locatie – Winter Editie! Zet uw muts op, pak de microfoon en zing mee met alle winterse klassiekers en kerstnummers die uw avond onvergetelijk maken. Of u nu kiest voor Nederlandstalige winterliedjes of knallende après-ski favorieten, deze karaoke-ervaring dompelt uw feest onder in een sneeuwstorm van muzikaal plezier. Compleet met sfeervolle winter decoratie en een professionele installatie zorgen we voor een warme en onvergetelijke avond vol zang, lachende gezichten en feestelijke vibes. Perfect voor elk winterfeest en bedrijfsuitje.
Evenement
Bij ons draait alles om maatwerk. We stemmen onze show af op uw locatie en de grootte van de groep, zodat het altijd past. Van een complete geluidsset tot draadloze microfoons, zodat iedereen kan schitteren. Wilt u een wedstrijd organiseren of liever een informele singalong-avond? Wij zorgen voor het perfecte programma. En voor die extra feestvreugde? Denk aan verkleed accessoires zoals gekke hoedjes en brillen voor een vleugje humor en nostalgie!
Hits
Zing uw favoriete Nederlandse meezingers of ga los op internationale klassiekers. Of u nu een duet wilt zingen of met uw collega’s een hele band wilt nadoen, het kan allemaal! Dankzij onze draadloze microfoons bent u vrij om te bewegen en het podium écht eigen te maken.
Show
Onze standaard show duurt twee uur, maar kan natuurlijk naar wens worden verlengd. Met onze beamer en groot scherm kan het hele publiek meezingen en meedoen. En voor een spectaculaire sfeer hebben we optionele lichtsets met spots.
Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
"Je moet één keer in je leven in een Trabant hebben gereden."
Event bedrijf Trabant verhuur
Wij kunnen u een compleet programma aanbieden, maar ook voor zomaar een tochtje met een echte Trabant.
-Een Trabietoertocht van ongeveer gemiddeld 2,5 uur. Gastvrij ontvangst met Koffie, Thee, Cappuccino, Latte Machiatto of limonade drankje en een heerlijk zoet seizoen gerelateerd lekkernij. incl. prijsuitreiking en voor iedereen een uniek DDR Rijbewijs
INCL. Een korte uitleg hoe te rijden en om te gaan met een Trabant. (Ongeveer 3 a 4 minuten per Trabant, na de uitleg vertrekt de Trabant, u start dus omstebeurt ). Een Trabietoer arrangement is voorzien van een Foto-routeboek Incl. Een vragenlijst (Team Building) die u kunt invullen tijdens de rit.
Wij zullen aan het einde van de toertocht de winnaar bekend maken en een mini Trabant als hoofdprijs beschikbaar stellen. Dit foto-routeboek wijst u de weg aan de hand van foto’s van kruispunten met pijlen er in, die u de goede kant op verwijzen. Op de tegen pagina van dit routeboek wordt de geschiedenis van de meest opzienbarende bijzonderheden door enkele korte verhalen weergegeven. Kortom, deze Toer arrangementen zijn niet alleen leuk, maar tevens leerzaam! Ook speelt Team Building een grote rol.
Hierbij bieden wij u een vrijblijvende aanvulling van het evenement voor een compleet programma: (Evt. Op aanvraag geheel aan te passen aan uw speciale wensen).
• Onderweg een stop met spelletjes (blind file parkeren, slalom rijden, reservewiel gooien). Kan op alle vestegingen.
• Onderweg een stop met caterings (Drankjes & Verrassing versnapering). Kan op alle vestegingen.
• Bij terug komst op onze locatie Fast & Hilarious Strijd in de Trabant. Kan op alle vestgingen.
• Onderweg een stop met Bezoek aan de kaasboerderij leren hoe ze kaas maken en kaasproeven en mogelijkheid tot het kopen van kaas. Vesteging Bergschenhoek.
• Voor een wandeling door de Biesbosch, eventueel onder begeleiding van een gids. (Prijs op aanvraag.) Vesteging Dordrecht.
• Excursies: kijken bij het paardenmelken of in de imkerij op bezoek bij de bijen of een demonstratie honingslingeren – proeven (Prijs op aanvraag.) Vesteging Dordrecht.
• Workshop kaasmaken (Prijs op aanvraag.) Vesteging Bergschgenhoek en Dordrecht.
Ook hebben wij de mogelijkheid om het Trabant rijden te combineren met andere spellen. Op aanvraag per vesteging verschillend aanbod mogelijk.
Bij terugkomst is het mogelijk op onze locaties een drankje te verkrijgen tijdens de prijs uitreiking. Kan op alle vestegingen.
Eten en Drinken
Indien gewenst kunt u natuurlijk ook bij ons terecht voor aansluitend een gezellige Ontbijt of Lunch en of Bourgondische BBQ met onbeperkt drankjes. Aanbod kan per vesteging verschillen.
• Luxe Ontbijt
• Uitgebreide Lunch HIGH TEA
• Gezellige Bourgondische BBQ
• Compleet Tapas of Kaas Buffet
• Of een naar eigen smaak samen gesteld: Ontbijt, Lunch of Diner.
Alle prijzen zijn inclusief BTW, WA verzekering Trabant, en een volle tank benzine.
Service:
Om u goed en zorgeloos in een Trabant te laten rijden, krijgt u als klant bij elke verhuring per Trabant een uitleg 'hoe te rijden met een Trabant'.
Wij houden onze Trabanten in topconditie, daarom zal het niet snel voorkomen dat er een storing of defect optreed. Gebeurt dat toevallig toch, door bijvoorbeeld een lekke band, dan is er altijd een medewerker van ‘Trabietoer.nl' in de buurt die na uw melding zo snel mogelijk ter plekke zal zijn om dit defect te verhelpen.
Alle deelnemers moeten een deelnameformulier in vullen en onderteken. Chauffeurs moeten hun rijbewijs (B) bij zich hebben en ook hun rijbewijs nummer invullen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Welkom bij de spectaculaire “Ik hou van Holland Kerst Editie”! Een feestelijke en gezellige spelshow waar tradities en kerstvreugde samenkomen. In deze speciale aflevering draait alles om de magie van de feestdagen. Van verrassende quizvragen tot hilarische spellen met een winterse twist. Teams strijden tegen elkaar in een sfeervol decor, begeleid door de warme humor van onze presentator.
De Quiz
De ‘Ik hou van Holland’ Spelshow is een dynamische quiz waarbij iedereen actief deelneemt. De teams staan achter professionele quiz desks, compleet met drukknoppen en zwaailampen, klaar om hun kennis te laten zien. Deze dag is bedoeld om u en uw collega’s een onvergetelijke ervaring te bezorgen! De ruimte wordt volledig omgetoverd tot een feestelijke spelshow studio, met quiz desks, videoscherm, projector, geluidsinstallatie en sfeervolle aankleding.
De show begint in stijl met een filmfragment en de herkenbare begintune van het geliefde 'Ik hou van Holland'-lied. Onze vrolijke spelshow host treedt vervolgens naar voren om u mee te nemen naar de wondere wereld van "Ik hou van Holland" de kersteditie. De kersteditie zit boordevol quizvragen die de kennis van de Nederlandse taal, muziek, uitvindingen en cultuur testen. Heeft u zelf leuke vragen die u in de quiz wilt zien? Geen probleem! ABC-Events nodigt u graag uit om eigen vragen aan te leveren.
Een Show vol Kerstmagie, of u nu komt voor de competitie of voor de gezelligheid, deze kerstshow belooft een enerverend spel met veel hilarische momenten. Er is volop ruimte voor plezier, lachen en onvergetelijke momenten met collega's. Wie bewijst zich als dé kenner van Nederland en sleept de overwinning binnen?
Locatie
ABC-Events organiseert de ‘Ik hou van Holland: Kerst Editie’ op diverse locaties, zoals in Amsterdam, Haarlem, Garderen, Utrecht en Helvoirt. Daarnaast kunnen wij de quiz op elke door u gewenste locatie in Nederland verzorgen. Op het bedrijf, in een gymzaal of zelfs bij de baas thuis.
Klaar voor een kerst vol spelplezier en gezelligheid? Mis dit onvergetelijke evenement niet! Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Relaxmobiel op locatie
De Relaxmobiel van Vital Forest is een ontspannen activiteit op jouw locatie/evenement en een geweldig cadeau voor iedereen!
De krachtige combinatie van massage en mooie thema’s met natuurbeelden, geluiden en geuren zorgen voor een effectief en onvergetelijk ontspanmoment.
✓ Eén ontspansessie duurt 15 minuten.
✓ Tijdens een ontspansessie in de Relaxmobiel worden al je zintuigen geprikkeld om te ontspannen. Je kiest eerst een thema en beleeft vervolgens bijvoorbeeld een boswandeling, ruikt een door jou gekozen seizoensgeur en geniet bij de openhaard van een lekkere massage.
✓ Na afloop van de ontspansessie heb je meer energie, ben je relaxed en kan je er weer tegenaan!
ONTSPAN & HERSTEL in de Relaxmobiel van Vital Forest!
Geniet van een lekkere massage en de kracht van mooie natuurbeelden, geluiden en zelfs rustgevende seizoensgeuren! In 15 minuten ontdek je het belang van een ontspanmoment op de (werk)dag, doordat je direct de effecten ervaart.
GENIETEN VAN EEN LEKKERE MASSAGE
De Relaxmobiel bevat een luxe massagestoel. Start met één druk op de knop een massage en ervaar direct de voordelen van soepelere spieren en een betere bloedsdoorloop.
BELEEF UNIEKE THEMA’S
Vital Forest maakt elk seizoen natuurbeelden en geluiden van mooie locaties. In de Relaxmobiel beleef je bijvoorbeeld een mooie vlindervallei met een frisse lentegeur of een mooie Zomerse wandeling door de Leenderheide met citrusgeur.
ERVAAR DE VOORDELEN VAN AROMATHERAPIE
Elk thema is gekoppeld aan een etherische seizoensgeur. Geniet bijvoorbeeld van een verfrissende lentegeur met grapefruit en lavendel, de zomercitrus of de warme geur van kaneel en dennen.
Prijs: De prijs van de Relaxmobiel op locatie is afhankelijk van het aantal dagen en de totale afstand. De afstand wordt berekend vanaf Arendonk BE (2370) of Alphen aan den Rijn (2408NK).
Vul voor een vrijblijvende offerte, meer informatie of voor vragen onderstaand aanvraagformulier in.