Eten, Drinken & Feesten in Amersfoort

Filteren

Filters

Kerst en Eindejaarsuitjes 2024
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
96 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Totaalprogramma
  • Attracties en Entertainment
  • Eten en Drinken
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Amersfoort
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wij Houden Van Holland - Landje aan de Zuiderzee!
    Dit is hét doldwaze Hollandse teamspel van Uitjes en Eten! Verschillende spelrondes - bekend van TV - wisselen elkaar af. Gegarandeerd een super gezellige avond. Het winnende team gaat naar huis met de Wij Houden van Holland Trofee.

    Wat is Wij Houden van Holland ?

    • Compleet versierde quizruimte in Ik Hou van Holland style
    • Doldwaze, te gekke Hollandse quiz met supergezellige spellen
    • Gepresenteerd door de “Linda de Mol” of "Rob Kemps" van Uitjes en Eten.
    • Afwisselende muziek- doe- en denkopdrachten
    • Welk team wint de Wij Houden van Holland Trofee?

    Omschrijving Ik hou van Holland
    Super leuke quiz met Hollandse hits, filmpjes en hilarische opdrachten en spellen. De zaal is in Hollandse sfeer en de “Linda de Mol” van Uitjes en Eten stelt de leukste vragen.

    Herkennen jullie de bekende Nederlandse top muziek en kunnen jullie de hits ook nog meezingen? Hoeveel BN’ers raden jullie? Hilariteit alom. Een avond in top sfeer! Het winnende team gaat uiteindelijk naar huis met de Wij Houden van Holland Trofee.

    Uitjes en Eten maakt er samen met jullie een onvergetelijke Hollandse avond van.

    Hoe zal de avond eruit zien? (Dit is een voorbeeld progamma, dit kan naar wens aangepast worden)

    17.00 - 17.15 uur        Ontvangst en uitleg programma
    17.15 - 18.00 uur        Eerste ronde Wij Houden van Holland
    18.00 - 18.15 uur        Pauze
    18.15 - 19.15 uur        Tweede ronde Wij Houden van Holland
    19.15 - 19.30 uur        Pauze
    19.30 - 20.15 uur        Finaleronde Wij Houden van Holland
    20.15 - 20.30 uur        Afsluiting en einde programma

    Maak jullie uitje compleet met deze optionele extra's: 

    • Ontvangst met een drankje en/of gebak
    • Een gezellige lunch 
    • Een heerlijk 3 gangen diner tussen de rondes door (heel populair!)

    Wij Houden van Holland is inclusief:

    • Professionele begeleiding gedurende het programma
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Alle gemaakte foto’s
    • Trofee voor winnende team

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    Vanaf 15 tot 2500 personen. Ideaal voor iedere groep, écht iedereen kan meedoen (en meezingen) met Wij houden van Holland!

    15 - 2500 personen

    Een sportieve en gezellige ochtend of middag met je collega’s? Volledig verzorgd, met koffie/thee, lunch borrel of een hapje eten? Dat kan op onze schitterende locatie op Landgoed Ginkelduin in Leersum op de Utrechtse Heuvelrug.

    Voor (management)teams, afdelingen en bedrijven bieden wij volledige verzorgde bedrijfsclinics bij ons op het landgoed. Je wordt ontvangen met koffie, thee of een sapje. We starten de mtb clinic met basischecks en warming-up. Daarna gaan we aan de slag met een paar leuke (team)oefeningen voor de belangrijkste mtb vaardigheden. We maken hiervoor gebruik van onze eigen clinic velden en eigen mountainbikebos met trainingsparcours waar we alle rust en ruimte hebben.

    Als de basis gelegd is maken we een tocht over de mooiste trails van het mountainbike routenetwerk op de Utrechtse Heuvelrug. 

    Onze gidsen zijn ervaren en opgeleid om jullie op een veilige manier te begeleiden. Waar nodig of gewenst splitsen we de groep even op. Je hoeft geen durfal in topconditie te zijn om mee te doen met onze activiteiten. Bij terugkomst drinken we samen een drankje op ons bosterras.

    Wij zorgen natuurlijk voor de mountainbikes en helmen. Het mountainbike avontuur duurt zo’n 3 uur en kan natuurlijk gecombineerd worden met lunch, borrel of een hapje eten in het parkrestaurant. Collega’s die niet kunnen of willen mountainbiken kunnen op pad met onze natuurgids voor een mooie wandeling door de schitterende omgeving.

    • Een sportieve en gezellig middag op de mountainbike
    • Unieke locatie in Nationaal Park
    • Direct aan de mountainbike routes
    • Ervaren en gediplomeerde gidsen
    • Privé trainingslocatie met faciliteiten
    • Mogelijkheid om te douchen
    • Combineer je clinic met borrel, lunch of diner
    • Vergaderen en overnachten
    2 - 40 personen

    In deze game gebruiken we één festival als metafoor voor uw organisatie. Het gezamenlijk doel is om het gaafste festival op te bouwen met de meeste gelukkige bezoekers. Elk team krijgt een stage area toegewezen: aan de teams de taak om hun deel van het festivalterrein aan te kleden met benodigde voorzieningen. Maar de deelnemers kunnen pas een volwaardig festival opbouwen door samen te werken met andere teams. Welke stage area trekt de meeste gelukkige festivalbezoekers?

    Om de festivalbezoekers gelukkig te maken, moeten de teams de beste voorzieningen inkopen en bouwen. Dit zijn bijvoorbeeld artiesten, foodtrucks en bierleveranciers. Hiervoor hebben de teams geld, grondstoffen en arbeid nodig. Maar... sommige teams beschikken enkel over geld terwijl andere teams grondstoffen of arbeid hebben. Kortom, teams hebben elkaar nodig om de gewenste voorzieningen in te kunnen kopen! Samenwerken is cruciaal om de doelen te behalen. Klik hier voor een video impressie van de game.

     

    VERLOOP VAN DE GAME

    Uitleg game

    Ronde 1 - De teams bedenken een pakkende naam voor hun stage area en formuleren een strategie. Welke voorzieningen zijn het meest belangrijk voor het team? Daarnaast creëren ze een festival poster om zoveel mogelijk gelukkige bezoekers naar hun podium te trekken!

    Presentaties identiteit

    Ronde 2 - De teams werken met elkaar om de juiste hoeveelheid geld, grondstoffen en arbeid te bemachtigen. Halverwege de ronde staan zij voor de enorme uitdaging om een crisissituatie voor het festival op te lossen.

    Ronde 3 - De teams bouwen met Kapla latjes hun ingekochte voorzieningen op een groot speelkleed. Lopen wegen door bij de grenzen van elke stage area? Het wordt visueel duidelijk welke teams succesvol hebben samengewerkt!

    Evaluatie & Prijsuitreiking

    6 - 500 personen

    Back to the 90s!
    In dit opzwepende spel vol herkenning en herinneringen nemen wij je mee terug naar de tijd waarin internet en mobiele telefoons nog maar net aan hun opmars begonnen. Flippo’s en Furbies veroverden de wereld. Half Nederland stond massaal te hakken in aussie en alle tienermeisjes waren verliefd op Nick van de Backstreet Boys.

    Inhoud
    In teams ga je onderling de strijd aan in een Nineties Nieuwsquiz, Het Rad van Fortuin, een spetterende 90s Karaoke Battle en nog veel meer! Naast het spannende spelelement staat deze heerlijke ‘trip down memory lane’ ook garant voor een avond (of middag) vol plezier, positiviteit en saamhorigheid. We komen allemaal ergens anders vandaan maar de 90s verbinden ons.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
     
    Arrangementen
    U kunt kiezen uit de volgende arrangementen:

    -Het 90s Nostalgia Quiz Arrangement (3 uur)
    -Het 90s Nostalgia Dinerspel (Quiz+3 gangendiner)
    -Een complete 90s Nostalgia Feestavond (vanaf 4 uur)

    NIEUW! - SUMMER EDITION
    Vamos a la playa en Samba de janeiro!  Nu ook te boeken een 90s Quiz Summer editie. Ideaal in combinatie met een BBQ
    -90s Quiz - Summer Edition

    CHRISTMAS EDITION
    Santa Clause is Coming to Town! Nu ook te boeken een 90s Quiz Kersteditie. Ideaal in combinatie met een Diner,
    -90s Quiz - Kersteditie

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    15 - 2000 personen

    Ben je op zoek naar een smaakvol bedrijfsuitje? Boek onze Italiaanse catering en je hoeft nergens heen, want wij komen gewoon naar jou toe! Een bedrijfsfeest met Italiaanse catering is een leuke en smaakvolle manier om je werknemers te bedanken voor hun werk en inzet. Onze Italiaanse catering kun je zo uitgebreid maken als je zelf wil: wij serveren namelijk gerechten als pizza, pasta, antipasti, dolce en italiaanse drank. Daarnaast zorgen we voor een gezellige en ontspannen sfeer, boek daarom snel onze Italiaanse catering!

    Ons concept
    Wij hebben een complete mobiele keuken, bestaande uit steenovens en alle benodigdheden om een feest van Italiaanse catering te kunnen voorzien. Wij zetten onze mobiele keuken neer en gaan vervolgens alle gewenste gerechten live op locatie bereiden. Wij nemen genoeg ingrediënten mee om de ‘bestelde’ gerechten vers te bereiden voor de juiste hoeveelheid personen. 

    Wij serveren de pizza’s aan onze mobiele keuken, zodat iedereen zelfstandig een aantal slices kan komen halen met een klein pizzaplankje dat je van ons krijgt. Op deze manier creëren we een informele, gezellige en ontspannen sfeer en kan iedereen van de verschillende pizza’s proeven. 

    Onze gerechten
    Onze specialiteit is de Napolitaanse pizza, deze wordt bereid op de echte Napolitaanse manier en wordt gebakken in een houtgestookte steenoven. We maken gebruik van de verste ingrediënten, zodat we de beste smaken aan kunnen bieden. Deze ingrediënten zul je ook terugzien in de andere arrangementen. We serveren namelijk ook pasta, antipasti, dolce naast de Napolitaanse pizza. Ook kun je bij ons terecht voor Italiaanse drank en de complete aankleding, zodat je kan genieten van een echt Italiaans feest!

    Prijzen en beschikbaarheid
    De prijzen hangen af van een aantal factoren dus voor vragen over de prijs, beschikbaarheid of ons concept kun je een offerte aanvragen of ons bellen op 0413 - 288 647. 

    30 - 1000 personen

    Tijdens het ranking the stars diner van Holland Tour Guides gaat u in teamverband uw vriendenkring of collega's eens goed onderzoeken op de meest ludieke geheimen en smikkelt u van een fantastisch 3-gangen diner. 

    Een paar dagen voordat u bij elkaar komt, sturen we u een vragenlijst op, met een paar grappige vragen in de hoop op een paar onthullende antwoorden. Zo komen we iets meer over iedereen te weten en kunnen we dit spelprogramma's in volle vaart beginnen.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in kleine teams en vervolgens gaat elk team proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie begaat de meeste flaters? Wie is de grootste praatjesmaker? En wie is de meest ideale schoonzoon/dochter? Ongetwijfeld gaat dit een aantal verrassingen opleveren, maar uiteraard krijgt u van ons de gelegenheid om uzelf te verdedigen!

    Het team dat de beste inschattingen over de andere deelnemers heeft gemaakt, ontvangt van onze spelleider de enige echte Ranking The Stars hoofdprijs. Mocht uw team niet erg op dreef zijn dan beleeft u alsnog een uitstekende avond, want de culinaire hoogstandjes van de chef zullen u zeker niet teleurstellen!

    Inclusief: 

    - Een enthousiaste quizmaster
    - Een uitgebreid 3 gangen diner
    - Toplocatie in centrum van de stad
    - Een Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaars
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Handige tip: 
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen

    Highland Events, de grootste in Schotse Highland Games! Welkom op onze eigen toplocatie op Landgoed Beukenrode in Doorn (vlakbij Utrecht)

    Waarom Highland Events?

    • Prachtige eigen locatie in het bos met een particulier voetbalveld
    • Eigen horeca en vergadermogelijkheden voor een complete dag
    • Professionele begeleiding (meest oud Mariniers)
    • Originele Schotse kilts
    • Keuze uit 3 programma's van 3½, 4½ of 5½ uur
    • Voor groepen van 10 tot 160 personen
    • Iedereen (m/v), ongeacht leeftijd of fysieke conditie, kan gelijkwaardig deelnemen
    • Vaste opstellingen van de activiteiten
    • Goed en deugdelijk materiaal

    Eigen locatie
    Bij aankomst op Landgoed Beukenrode in Doorn kunt u in de verte de Schotse doedelzakmuziek al horen. De muziek komt van het Highland Camp dat midden in het bos ligt, vlak naast het particuliere voetbalveld van het Landgoed. Het Highland Camp is een prachtige locatie met prima faciliteiten zoals 2 grote houten paviljoens met 3 ruime kleedkamers, circa 200 zitplaatsen zowel binnen als buiten, een groot overdekt barbecuepaviljoen, 2 overdekte vuurplaatsen, ruime opslag, een kantine en sanitair. De volmaakte plek voor Schotse Highland Games!

    Verschillende programma's (10 - 160 personen)
    Highland Events biedt maar liefst 3 verschillende programma's Highland Games. De programma's zijn genoemd naar beroemde speelfilms waarin Schotse helden van weleer een hoofdrol spelen. De programma's zijn volledig verzorgd inclusief drankjes en koek.

    1. Programma Braveheart  | Competitie | 3½ uur | 10 - 120 personen
    2. Programma Rob Roy | Competitie | 4½ uur | 10 - 160 personen
    3. Programma Highlander | Competitie | 5½ uur | 10 - 100 personen

    Ontvangst
    De instructeurs van Highland Events stellen zich aan u voor en heten u van harte welkom.  Na uitleg over de Highland Games krijgt elke deelnemer een Schotse kilt uitgereikt. Bij Highland Events is dat een originele Schotse kilt. Er is keuze uit verschillende kleurpatronen waaronder de 'Royal Stewart' of de 'Black Watch'. Voordat het programma aanvangt is er koffie, thee, fruitdrank, cup a soup en koek. Alle drankjes zijn inbegrepen, ook in de pauze.

    Activiteiten voor iedereen
    Bij de Highland Games gaan de deelnemers in teamverband allerlei competitieve kracht- en behendigheidsproeven met elkaar aan. Er zijn bij Highland Events zo'n 20 verschillende activiteiten mogelijk waaronder klassieke onderdelen als 'tossing the caber', 'throwing the hammer' en 'tug a war'. De activiteiten zijn dusdanig aangepast dat iedereen (m/v), ongeacht leeftijd of fysieke conditie, overal gelijkwaardig aan kan deelnemen. De Schotse Highland Games zijn geschikt als bedrijfsuitje of personeelsuitje, maar voor particulieren ook als vrijgezellenfeest of familiedag.

    Catering & Vergaderen
    U kunt uw programma Highland Games uitbreiden met een lunch vooraf of een diner of barbecue na afloop. De ambiance op het Highland Camp is geweldig en Highland Events beschikt over uitstekende catering van de Gildeslager. Vraag naar onze menukaart. We attenderen u ook op de mogelijkheid om op het Highland Camp te vergaderen, bijvoorbeeld in de ochtend voorafgaand aan de Highland Games.

    Andere uitjes
    Highland Events maakt deel uit van de Bedrijfsuitjes Groep, specialist in originele bedrijfsuitjes. Andere bedrijfsuitjes van de Bedrijfsuitjes Groep zijn Mipapo (herbeleef de militaire dienstplicht), Out-Doorn, Bounty Hunt en Alpenfest.

    10 - 160 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    “Let’s get together and feel allright!”
    De woorden van Bob Marley in zijn hit ‘One Love’. Een feel good nummer over hoop en samenkomen dat precies de lading dekt van dit arrangement. Na een paar jaar gescheiden van elkaar te zijn geweest door de pandemie kunnen we weer zonder beperking in groepen bijeen komen. Dat wilden we vieren! Speciaal hiervoor heeft Nostalgia Events een Feel-good Quiz samengesteld tegen een scherpe prijs. Deze quiz zit boordevol fijne herinneringen aan vervlogen tijden.

    Inhoud
    Ons entertainersteam neemt jullie op een gezellige, ongedwongen manier mee op een reis terug in de tijd naar vroeger, toen alles nog beter was. De quiz is laagdrempelig en hier en daar met een knipoog. Kennisvragen, leuke feitjes, fijne herinneringen en muziekfragmenten wisselen elkaar af. Het winnende team zal aan het eind onder luid gejuich de hoofdprijs in ontvangst mogen nemen. De presentatie is in handen van onze professionele entertainers die zorgen voor extra sfeer en jeu.

    Arrangementen

    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Vraag naar de mogelijkheden

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 200 personen

    Jouw Sint Kerst & Nieuwjaars uitje vol plezier, teambuilding & hechte verbinding.
    Maak een sprookjesachtige kerstfilm vol humor en avontuur, een grappige kerst commercial met een pakkende boodschap, knallend het jaar in met een HAPPY NEW YEAR videoclip, een hilarische kerst realityserie of een hartverwarmende christmas tv-show! 

    Tijdens Filmteambuilding leer je elkaar beter & op een andere manier kennen.
    Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews  en hierin vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.

    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Jouw Film teambuilding evenement wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie film of commercial.

    Filmteambuilding mogelijkheden:
    * Commercial Maken
    * Film Maken
    * Televisieprogramma maken
    * Soap Maken
    * Videoclip maken
    * Favoriete scene maken
    * Sketch Maken
    * LipdubTeambuilding
    * Realityserie Maken

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
    10 - 600 personen

    Dé Indoor Escape Quiz

    Het Escape Diner is een uitdagend, verrassend en spannend spel voor collega's/vrienden. Bij het Escape Diner worden uitdagende puzzels en cryptische aanwijzingen om te 'ontsnappen' overgoten met een heerlijk quiz-sausje. Tussen de rondes door kunnen jullie genieten van een heerlijk 3-gangen diner! Welk team weet uiteindelijk als 1e de kluis te openen?

    Wat is het Escape Diner?

    • Spanning, samenwerken, behendigheid en strijd!
    • Battle om de felbegeerde Escape Diner Trofee
    • Uniek Escape programma gepresenteerd door de Quizmaster van Uitjes en Eten
    • Geniet van een heerlijk 3-gangen-diner
    • Geheel verzorgd in een aparte zaal van een sfeervol restaurant

    Omschrijving programma
    In de 1e ronde worden twee teamgenoten met handboeien vastgeketend. Welk team kraakt als eerste de codes van de cijfersloten en heeft alle handboeien weer vrij? Wie herkent vervolgens de hints in de diverse quizvragen. Lukt het de om met de puzzels de cryptex te openen? Welk team verzamelt de meeste secret keys? Samenwerken, inventiviteit en slim zijn, dat is waar het allemaal om draait.

    Welk team heeft de meeste tijd gewonnen voor het finale spel? Het uiteindelijke winnende team opent als eerste de kluis met daarin de Escape Diner Trofee. Een onvergetelijk en uniek dinerspel. Kunnen jullie de spanning aan?

    Hoe zal de avond eruit zien? (Dit is een voorbeeld progamma, dit kan naar wens aangepast worden)
    17.00 - 17.15 uur        Ontvangst en uitleg programma
    17.15 - 18.00 uur        Eerste ronde Escape Diner
    18.00 - 18.30 uur        Tijd voor het voorgerecht
    18.30 - 19.30 uur        Tweede ronde Escape Diner
    19.30 - 20.15 uur        Tijd voor het hoofdgerecht
    20.15 - 20.45 uur        Finaleronde Escape Diner
    20.45 - 21.15 uur        Nagerecht met afsluiting en prijsuitreiking

    Of kies voor een andere cateringsvorm:

    • Ontvangst met drankjes en hapjes (of gebak!)
    • Een gezellige lunch 

    Escape Diner is inclusief

    • Professionele begeleiding gedurende het programma
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Alle gemaakte foto’s
    • Trofee voor winnende team

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    Vanaf 15 tot 1500 personen. Ideaal voor iedere groep, ervaar de Escape Room aan tafel met Escape Diner!

    15 - 1500 personen

    Het Moorddiner van Huisbrand Events in Nederland en België is speciaal gemaakt voor groepen die wel eens een moord willen oplossen. Beetje rare ambitie eigenlijk maar u zult ontdekken dat het razend spannend is.  Silent Witness meets Baantjer of CSI New York, een vorm van toneelspel van de bovenste plank dus. Er is een moord gepleegd, de bloedspetters zijn nog zichtbaar. Aan uw gezelschap de taak om deze "Case" samen met  onze slimme rechercheur (een talentvol acteur), op te lossen.

    Huisbrand Events neemt u mee naar uw eigen detectiveroman, maar dan ook rechtstreeks naar de ontknoping, het laatste deel van een duister acteerspel. Voorzien van een goed script en gepaste kostuums speelt u allemaal een eigen rol. U bent een slimme toiletjuffrouw of de heilige non, de maffiabaas of de arrogante pooier. Samen met de rechercheur moet u de moordenaar zien op te sporen, ja, hij of zij bevindt zich echt onder jullie!

    Geniet ondertussen van een overheerlijk diner in een uitstekend restaurant en hou de rechercheur in de gaten. Nog eventjes en dan slaat hij dat sujet in de boeien. De beste speurneus krijgt de moorddiner hoofdprijs! Veel plezier!

    Inclusief:
    - Uitgebreid 3-gangen diner
    - Begeleiding door professionele acteur(s)
    - Toepasselijke kledij
    - Spannend script
    - Prijs voor de beste speurneus
    - Te boeken op ieder gewenst tijdstip en dag!

    Prijs:
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Bezorgkosten:
    op aanvraag

    Voor de grote steden Amsterdam, Utrecht, Den Bosch, Maastricht worden geen bezorgkosten gerekend.

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur dat u in het restaurant doorbrengt (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    10 - 400 personen

    De Alleskunner: Een Sensationeel Avontuur Vol Lachen en Uitdagingen! 
    Droom je ervan om in de schijnwerpers te staan? Dit is je kans! Stap in de knotsgekke wereld van De Alleskunner, het razendpopulaire programma dat je kent van TV! Dit teamuitje is niet zomaar een activiteit; het is een ware studio-spelshow sensatie die je niet snel zult vergeten. Bereid je voor op pure entertainment, een ongekende dosis hilariteit en een lachsalvo dat nog lang zal nagalmen!

    Wat maakt De Alleskunner zo onweerstaanbaar? 
    In dit spektakel vol variatie en spanning word je uitgedaagd door razendsnelle spelrondes. Slechts één deelnemer wordt per keer uitgeschakeld, maar maak je geen zorgen - iedereen kan meedoen, ongeacht je vaardigheden! Terwijl de competitie intenser wordt naarmate de groep kleiner wordt, is er altijd een tweede kans in de Afvallers Zone. Hier kunnen degenen die zijn uitgeschakeld, bewijzen dat ze nog steeds in de race zitten!

    Een Dolle Boel vol Uitdagingen en Verrassingen! 
    Van het doven van kaarsen met waterpistolen tot het navigeren in het donker met een blinddoek om en het vangen van ballen te midden van een stuiterbalregen - elke uitdaging brengt hilariteit en competitie naar een hoger niveau. Het voelt als een eigenaardig experiment waarin lachen gegarandeerd is. En het beste van alles? Jij en je team staan centraal in dit bizarre, maar oh zo grappige avontuur!

    Wij Maken het Op Maat voor Jouw Team! 
    Bij De Alleskunner draait alles om jou. We passen onze spellen aan op basis van jouw team en zorgen voor de perfecte locatie. Onze creativiteit kent geen grenzen, wat betekent dat de mogelijkheden eindeloos zijn! Waar wacht je nog op? Boek vandaag nog en wij nemen vrijblijvend contact met je op om jouw ultieme teamuitje te plannen. Durf jij met jouw team deze spectaculaire uitdaging aan te gaan? Het avontuur roept!  #DeAlleskunnerChallenge

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    Het lekkerste Escape Dinner Room Spel met mes en vork!

    Het populaire concept Escape Room is voortaan ook als gezellige, smakelijke tafelvariant te spelen: een hersen krakend dinerspel! In teamvorm ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Ondertussen geniet je van een heerlijk diner. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.

    Wat staat je te wachten tijdens Escape Dinner Room Spel?
    Het dinerspel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en worden de eerste aanwijzingen, codes en clues benoemd.

    Dan gaan jullie aan tafel. Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel. Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op!

    Aan het einde van het diner wordt het winnende team bekend gemaakt. Ontsnappen jullie uit dit spannende speldiner?! Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in het restaurant.

    Het Escape Dinner Room Spel is te boeken in elke stad in Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels & Frans ).

    15 - 5000 personen

    Ook een chocolade-liefhebber? 

    Ontvangst
    Begin uw dag met een welkomstdrankje om daarna als een echte patissier aan de slag te gaan. 

    Workshop bonbons maken
    Onze deskundige patisser leert u de lekkerste bonbons of pralines te maken. De twee basistechnieken van het bonbons maken zijn het vullen en het ‘doorhalen’. In een handomdraai maakt u uw eigen goed gevulde bonbon doosje. Als vulling kunt u o.a. ganache, noten en zuidvruchten gebruiken. Na afloop van de workshop is het resultaat een doosje (circa 350 gram) vol heerlijke zelfgemaakte bonbons waarmee u goed thuis kunt komen.

    Diner
    Ter afsluiting geniet u samen van een heerlijk driegangen diner in het centrum van de stad. Hierbij heeft u per gang de keuze uit meerdere gerechten.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    Prijsindicatie: vanaf € 79-  excl btw.

    15 - 60 personen

    Wandel, klik en ontdek!

    Ontdek de stad op een originele manier en word uitgedaagd met leuke teamopdrachten.

    Onze begeleider overhandigt jullie een routebeschrijving, opdrachten en de altijd leuke tussendoorklikjes. Met de Uitjes en Eten app gaan jullie op pad en volgen de routebeschrijving door de stad. Zoek, vind, doe en klik de opdrachten. Tussentijds zijn er onder leiding van de Uitjes en Eten begeleider enkele verrassende teamopdrachten. Welk team maakt de juiste en meest originele foto’s?  Wij zijn benieuwd naar jullie creativiteit! 

    Het beste team verdient de felbegeerde Bikken en Klikken Trofee! 

    Also available in English!

    Hoe zal de dag eruit zien? (tijden kunnen naar wens aangepast worden)

    15.00 – 15.15 Ontvangst met uitleg programma
    15.15 – 17.45 Bikken en Klikken
    17.45 – 18.00 Afsluiting met de prijsuitreiking

    Maak jullie uitje compleet met deze optionele extra's: 

    • Ontvangst met een drankje en/of gebak
    • Een gezellige lunch
    • Een heerlijk 3 gangen-diner
    • Pizza/pasta arrangement

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    Vanaf 15 tot 1500 personen. Ideaal voor iedere groep, écht iedereen kan meedoen met Bikken en Klikken!

    15 - 1500 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Amersfoort! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Amersfoort te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Amersfoort ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Amersfoort is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Amersfoort. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!