Creatieve Uitjes in Zutphen

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
69 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Zutphen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Op zoek naar een origineel idee voor een bedrijfsuitje of teambuilding? Maak je eigen Reclamespot!

    De Reclamespot mag je helemaal zelf bedenken en uiteraard krijg je van ons professionele ondersteuning om tot een mooi eindresultaat te komen.
    Deze workshop wordt meestal in groepen uitgevoerd (Uiteraard kan, Indien gewenst, de groep ook in zijn geheel één reclamespot maken. Bij verdeling in groepjes ontstaat een "wedstrijd-sfeer" en dat maakt het vaak leuker. Bij het maken van één reclamespot is het makkelijker om te focussen op een eindresultaat dat ook daadwerkelijk ingezet kan worden als PR-materiaal.
    Achteraf krijg je de gemonteerde versie van alle gemaakte reclamespots, inclusief titel en aftiteling naar keuze.

    In overleg is het mogelijk om de “Professional”-versie van deze workshop te doen met meerdere begeleiders en een PR-filmpje als eindresultaat.

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    Kijk voor voorbeelden op onze website: www.filmmetwillem.nl

    8 - 100 personen

    Wilt u voor uw organisatie een groots evenement organiseren? Of zijn jullie nog zoek naar inspiratie om een onvergetelijke ervaring neer te zetten? Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van evenementen voor een groot aantal deelnemers maar ook een met een grootse beleving! 

    De Workshop Carrousel is een dag vol met inspirerende, creatieve en enerverende workshops. De deelnemers mogen zelf een keuze maken aan welke workshops ze deel willen nemen. Dit kunnen inhoudelijke workshops zijn, creatieve of fysieke workshops, enerverende of rustgevende alles is mogelijk! De dag wordt verdeeld in verschillende workshoprondes, waarin jullie steeds weer met iets anders aan de slag kunnen. Hieronder een greep uit de workshops die georganiseerd kunnen worden:

    • Theatersport
    • Improviseren
    • Cartoon tekenen
    • Visueel communiceren
    • Logo schilderen
    • Mindfulness
    • Meditatie
    • Tai chi
    • Creatief schrijven
    • Massage workshop
    • Authentiek spreken
    • Systemisch werken
    • Zingen
    • Stijldansen
    • Stembevrijding
    • Lachworkshop
    • Samenwerken
    • Percussieworkshop

    En er zijn nog veel meer varianten workshops mogelijk. Wij denken graag met u mee over de gehele organisatie van het evenement, of de invulling van een gedeelte. Maatwerk dat echt past! We zorgen altijd voor een onvergetelijke en inspirerende dag waar nog lang over nagepraat wordt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    100 - 2000 personen

    Zeepkistenrace: het snelste uitje van het moment

    Als je op zoek bent naar een vernieuwende, uitdagende activiteit, kijk dan eens naar de zeepkistenrace! Tijdens deze spannende activiteit worden je handigheid, creativiteit en snelheid op de proef gesteld. Bouw de snelste en beste zeepkist en win samen met je team eeuwige roem. Met schroevendraaier en schroeven, hamers en spijkers, tape en touw dagen wij je uit om een volledige zeepkist neer te zetten. Met deze zeepkist wordt écht geracet tegen elkaar! 


    De zeepkist bouwen:

    Ga samen met je team aan de slag en bouw de beste zeepkist. Voor je aan de slag kunt gaan legt de jury de spelregels uit. Vervolgens neem je plaats aan je werkbank en dan begint de strijd. Iedereen start met hetzelfde geldbedrag om onderdelen mee aan te schaffen. Het is aan jou om dit geld zo efficiënt mogelijk te besteden. Koop je drie of vier wielen, of huur je zwaar gereedschap? De zeepkist is klaar zodra hij kan sturen en zonder hulp rechtop blijft staan. 


    Laat je niet kisten! 

    Is de zeepkist klaar? Dan is het tijd voor de jury om de zeepkist te jureren. Er zijn bonuspunten te krijgen voor de mooiste gedecoreerde zeepkist én voor het team met het meeste resterende geld. Dus zorg ook voor de mooiste zeepkist! Vervolgens is het tijd om te racen! De teams strijden tegen elkaar op het uitdagende racecircuit onder het spannende commentaar van onze fanatieke commentator. Doe goed je best want voor het winnende team is een prijs geregeld! 

    Prijzen

    10 tot 20 personen € 50,00 p.p.
    21 tot 30 personen € 40,00 p.p.
    31 tot 40 personen € 32,50 p.p.
    41 tot 50 personen € 27,50 p.p.
    50+ personen op aanvraag 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    10 - 200 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor 

    de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Deze theatervoorstelling is niet alleen van schouwburgniveau, hij gaat ook nog eens over pijnlijk herkenbare werksituaties. Je herkent jezelf en je collega's in de tijdloze archetypes en wordt serieus aan het denken gezet over hoe jij zelf met verandering omgaat. "Zo ben ik nu eenmaal" en "Zo doen we dat hier" klinken nooit meer hetzelfde. 

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 



    In de 'Zo Ben Ik Nu Eenmaal' show zie je hoe Rick vast zit in zijn 'zo ben ik nu eenmaal'-houding. Net als kantelkoning Jack, 'mijn deur staat altijd open'-Dries” en 'touwtjes in handen'-Tilly. Wie van hen gaat het experiment aan en heeft het lef om zijn vastgeroeste patronen te doorbreken? Als een van hen de eerste stap zet, leidt dat tot verrassende gevolgen. 

    De 'Zo Ben Ik Nu Eenmaal' theatershow zorgt gegarandeerd voor een flinke portie humor, herkenning en bewustwording. We laten je op komische wijze ervaren hoe je eigen ‘zo ben ik nu eenmaal'-patronen jou en je team tot stilstand brengen en hoe je daaraan kunt ontsnappen. Laat je inspireren om uit jouw 'zo ben ik nu eenmaal'-houding te stappen en de meest flexibele versie van jezelf te worden!


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op www.studiospaak.nl/bioscoop/ en www.facebook.com/studiospaak/
    21 - 250 personen

    Een muzikale strijd!

    De Top 2000 is al sinds 1999 een jaarlijks terugkerend fenomeen op de Nederlandse Radio. Luisteraars mogen stemmen op hun favoriete nummers en stellen zo een lijst van de “2000 beste liedjes ooit” samen. Tijdens de Top 2000 Quiz speelt u in teams tegen elkaar in verschillende spelrondes waarin de muziek uit deze lijsten centraal staat.  Één en al gezelligheid en verbroedering. De Top 2000 Quiz kan plaatsvinden bij u op locatie of op een mooie externe locatie in een plaats naar keuze.

    Voor wie

    Uitermate geschikt voor personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.
     

    Arrangementen

    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Bekijk het programma op onze website voor meer details: Top 2000 Quiz Arrangementen


    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 2000 personen

    Workshop IJssculpturen
     
    Met de winter voor de deur wordt het hoog tijd voor een typisch winter uitje. Workshop IJssculpturen... wat anders?
     
    Dit keer geen borrel maar lekker vrij en creatief bezig zijn met IJs. Probeer de baas te sculpturen of pak het iets anders aan en maak een mooi abstract beeld. Het leuke van IJssculpturen is dat iedereen het kan. Met wat tips en tricks van onze professionele begeleiders maak jullie in een handomdraai een mooi sculptuur.

    Door op een helder blok ijs te sculpturen krijgt het automatisch de magische uitstraling van een sprookje. Even ontsnappen van je werk. Dat is de bedoeling toch?
     
    Vergeet niet de warme chocolademelk op tijd van je sculptuur af te halen anders kunnen wij geen kwaliteit garanderen :-). Mocht het er fanatiek aan toegaan dan kunnen wij ook nog een prijs uitreiken voor de mooiste/creatiefste/leukste sculptuur.

    Programma: 
    - Ontvangst
    - Uitleg workshop ijsculpturen
    - Verdelen in kleine groepjes
    - Sculpturen onder professionele begeleiding
    - jurering en prijsuitreiking
    - Foto momentjes

    Liever een demonstratie? Dat kan natuurlijk ook. Wij sturen graag een van onze kunstenaars naar u toe voor een sculptuur op maat.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    20 - 750 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    In The Big Picture wordt een kunstwerk van ongekend formaat gemaakt. Teams werken aan afzonderlijke schilderijen die samen één geheel vormen. Het ontwerp hiervoor wordt vooraf in overleg gemaakt en is op basis van de doelen of kernwaarden van jullie bedrijf. 

    Onze grafische ontwerper maakt een ontwerp dat een afspiegeling is van jullie doelen, waarden, missie en visie. Op de dag zelf wordt dit door iedereen uitgebeeld en werkt zo aan een gezamenlijke toekomst. Het eindresultaat is een professioneel kustwerk dat nog jaren lang bij jullie op kantoor tentoongesteld kan worden.

    Voordat er echt geschilderd kan worden moeten de teams een strategie bepalen en doen ze opdrachten waarmee ze hun materialen kunnen verdienen. Daarna krijgen de teams al snel door dat ze niet hoeven te concurreren, maar dat onderling samenwerken tot het beste resultaat leidt. Ze moeten overleggen met de aansluitende canvassen om de juiste kleuren uit te kiezen voordat ze kunnen gaan mengen. Alle teams maken een klein onderdeel dat uitmaakt van de Big Picture. De canvassen worden verzameld en in één groot kunstwerk tentoongesteld. Tijdens de grote onthulling ziet iedereen voor het eerst het eindresultaat. 

    Teambuilding effecten van The Big Picture

    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je meteen belangrijke vaardigheden traint. Voorbeelden hiervan zijn

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    √ De kracht van een gezamenlijk doel ervaren
     Project planning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    The Big Picture is ontwikkeld door Catalyst Global en wordt in meer dan 40 landen uitgevoerd. Wij hebben de Nederlandse rechten voor alle Catalyst teambuilding programma's en zijn de enige die het hier in deze vorm aan mogen bieden. Meer hierover in het Catalyst filmpje https://vimeo.com/manage/152548706/general 
    40 - 1000 personen

    Een heel vrolijk groepsuitje voor particulieren en bedrijven. Met veel plezier ga je elkaar van een onverwachte kant mee maken. Ik leg je graag uit hoe…
     
    Je gaat een onderzoek doen naar hoe je (als team en individueel) omgaat met onverwachte situaties. Hoe bereid je voor op iets dat je niet ziet aankomen?
    Ben je van de ’controle’ of heb je vertrouwen in improvisatietalent?

    Tijdens deze workshop ontdek je dat je ’opvoeders’ het beste met je voor hadden en toch… dat er op dit punt vaak iets té veel is aangeleerd. Tijd misschien om dat af te leren?

    Inhoud
    Je doet in hoog tempo veel verschillende oefeningen (voor elk wat wils) in kleine en grotere groepen. Je gaat anders kijken naar de-kans-op-fouten-maken en eventuele faalangst te lijf. Je leert te vertrouwen op je spontaniteit, je gaat improviseren.

    Samen met je vrienden of collega’s oefeningen doen die op het eerste gezicht gemakkelijk lijken: een simpel klap-spelletje bijvoorbeeld. Als dat dan plots anders loopt blijkt het ’Afleren…’ begonnen.

    Na twee uurtjes zeg je volmondig ja tegen de meest spannende situaties. Heb je dingen gedaan waarvan je eerst dacht: Zou ik dat nou wel doen?
 En je collega’s? Je maakt ze mee van een andere kant. Dat zal de samenwerking nog beter maken.

    Kortom: Leuk, (af)leerzaam en nuttig.

    Voor wie
    Particuliere groepen en groepen uit het bedrijfsleven, v.a. 8 personen tot onbeperkt.

    Duur en locatie
    De workshop duurt 2,5 uur. Overal in Nederland en Vlaanderen, een ruime zaal met voor iedere deelnemer een stoel plus twee extra.

    Aanpak
    Het gaat in deze workshop om het plezier met je team. En het gaat ondertussen echt ergens over.
    ’Afleren…’ kan ook in het Engels worden gegeven.

    Neem contact op via het formulier om uw specifieke wensen te delen.

    8 - 2000 personen

    Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.

    Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
    Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.

    Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.

    Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?

    Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.

    Al onze Quizzen zijn inclusief:

    • Altijd Vrolijke Quizmaster
    • Aankleding van de Locatie en Deelnemers
    • Oud-Hollands Snoep voor Iedereen
    • Spetterende Prijs voor de Winnaars
    • Officiële Prijsuitreiking
    • Plezier en Entertainment
    • Veel Verschillende Onderdelen
    • Eigen Inbreng Mogelijk

    Onze andere Quizzen zijn:

    • Ik hou van Holland Quiz
    • CarnavalQuiz
    • MuziekQuiz
    • Boer zoekt…….Gezellig bedrijf Quiz
    • 80`s 90`s en 00`s Quiz
    • Jongens tegen de Meisjes Quiz
    • Quiz op maat gemaakt

    De Quiz
    tot 15 personen € 375,-
    15 tot 30 personen € 23,95 p.p
    31 tot 45 personen € 21,95 p.p
    vanaf 46 personen € 18,95 p.p

    Alle bedragen zijn exclusief btw

    Voor 2 uur gezelligheid inclusief aankleding en benodigdheden.
    Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitjehet aanvraagformulier in!  

    2 - 500 personen

    Film Teambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert! Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!
     
    Jouw uitje vol Plezier & Teambuilding
    Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals een spetterende/hilarische film, commercial, lipdub of tv-programma!

    Je leert elkaar eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Jouw Film teambuilding evenement wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie film of commerial.

    Film Teambuilding is inclusief:
    * Professionele producent
    * Professionele begeleiding (regisseur per filmgroep)
    * Professionele camera's
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief script writing
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakte script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    10 - 600 personen
    Ben je op zoek naar een verrassende activiteit? Een workshop die anders dan anders is? Maak dan samen met je collega’s een geweldige speelfilm onder begeleiding van ervaren regisseurs! Tijdens deze workshop schrijven jullie je eigen script. Wordt dit gebaseerd op James Bond of The Hangover? Of hebben jullie genoeg inspiratie voor een geheel eigen script? Vervolgens worden de rollen verdeeld; wie neemt de hoofdrol op zich en wie bedient de camera en het geluid? Jullie nemen dus niet alleen de rollen voor de camera op je, maar mogen ook de rollen achter de camera verdelen. Zo is er voor ieder wat wils! Niet alleen zul je een uniek en plezierig bedrijfsuitje beleven, maar jullie houden er ook een professioneel eindresultaat aan over. Daarnaast is deze workshop ook heel leerzaam; je leert hoe je met professionele camera’s en geluidsapparatuur een eigen film produceert!

    De workshop speelfilm maken biedt alles wat je zoekt in een bedrijfsuitje; hilariteit, teambuilding, fun, een geweldig eindresultaat en daarnaast doe je nieuwe kennis en ervaringen op. TVworkshop verzorgt deze workshop op vrijwel iedere locatie; van kantoorpand tot park en van restaurant tot evenementenlocatie. Wij verzorgen de verkleedkleding, attributen en alle benodigde apparatuur.

    De workshop is eventueel uit te breiden met directe montage na de workshop; dit betekent dat jullie je eigen films al binnen 1,5 uur terug kunnen zien op het witte doek! Wie maakte de beste film en gaat naar huis met een echte Oscar?

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
    6 - 500 personen

    Plezier Teambuilding Creatief Samenwerken Entertainment & Hilariteit!
     
    Speel samen met jouw collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera)een vooraf bedachte route aflegt.
     
    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen!
     
    Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
     
    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.

    Echt maatwerk:
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.

    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.

    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.

    Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!
     
    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    Lipdub Teambuilding is inclusief:

    * Professionele Producent
    * Professionele begeleiding
    * Steadicam operator met faciliteiten 
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief scriptwriting
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props volledig verzorgt
    * Hulp bij uitzoeken rekwisieten op maat
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakt script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Prijs: vanaf €39,- p.p. afhankelijk van:

    - De wensen en behoeftes van jouw organisatie
    - Het doel dat je met Lipdub Teambuilding wilt bereiken
    - De groepsgrootte
    - Conceptontwikkeling en voorbereiding

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    20 - 1000 personen

    Beleef met collega's, vrienden of familie een leuke en creatieve dag.

    Wat is nou precies een lipdub?

    Een lipdub is een videoclip, bestaande uit  enkele opname, waarin je met een groep je favoriete nummer nasynchroniseert. Zo'n videoclip duurt meestal ongeveer vier minuten en er werken tussen de 8 en soms wel 600 mensen aan mee. De achterliggende gedachte van een lipdub is vaak die om de school of het bedrijf te promoten. Je kunt immers door een lipdub laten zien welke faciliteiten je te bieden hebt. Maar de belangrijkste reden om een lipdub te maken is de gezelligheid die de opnames bieden. Daarom is het maken van een lipdub ook uitermate geschikt voor vrijgezellenfeesten, familiefeesten sportteams etc.

    Er ontstaat een band tussen alle deelnemers en dat komt de algemene sfeer die op de school of op de werkvloer hangt ten goede, en zorgt ervoor dat studenten of collega's dichter tot elkaar komen. Ideaal dus voor teambuilding. Allereerst wordt er natuurlijk een liedje gekozen waar jullie een leuke clip bij maken. Populaire lipdub-liedjes zijn vooral liedjes met een vrolijke melodie. Dan komt het creatieve proces: wat wordt er in beeld gebracht en hoe gaan jullie dit doen? Hierbij zal er een groot beroep worden gedaan op de creativiteit en samenwerkingsvaardigheden van de groep. De totale groep wordt in kleinere groepjes verdeeld. Onder begeleiding gaat elke groep een leuk script bedenken voor elk een deel van het nummer. Vervolgens repeteren we in deze groepjes en dan is het na 1 tot 2 uur tijd voor de opname.

    Middels allerlei attributen zoals ballonnen, serpentines, boa's, pruiken, feestbrillen etc. is het plaatje compleet! De opname wordt verzorgd door een professionele cameraman. Na de opnamen starten we met de montage, zodat er een tastbaar eindresultaat komt: de eigengemaakte lipdub op DVD!

    Afhankelijk van de groepsgrootte duurt het maken van de lipdub 2 tot 4 uur. Hierin zijn wij zeer flexibel. In principe vindt de lipdub plaats bij daglicht. In de praktijk is dat dan meestal op door-de-weekse namiddagen of in de weekends. De lipdub vindt plaats op een in overleg te bepalen locatie. Dit kan zijn op uw bedrijf of school,centrum van een stad, strand maar ook bij horeca locaties door het hele land. Alle mogelijkheden zijn bespreekbaar.

    U maakt al een lipdub met 8 personen! Kleinere groepen en groepen groter dan 20  personen ontvangen een aangepaste offerte.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    8 - 800 personen

    Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.

    Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.

    Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!

    6 - 1200 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Zutphen begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!