Creatieve Uitjes in Flevoland

Filteren

Filters

Kerstuitje
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
73 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Flevoland
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!

    Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • Teams aansturen
    • Probleemoplossend vermogen
    • Netwerken
    • Project planning
    • Innovatie stimuleren

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
    We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz  maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.

    Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
    Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.

    Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?

    We beginnen met het aankleden van de teams.
    Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
    Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.

    Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.

    Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.

    De Quiz
    tot 15 personen € 375,-
    15 tot 30 personen € 23,95 p.p
    31 tot 45 personen € 21,95 p.p
    vanaf 46 personen € 18,95 p.p
    Alle bedragen zijn exclusief btw.

    Voor 2 uur lang gezelligheid inclusief aankleding, oud-hollands snoep en alle benodigdheden.
    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    15 - 500 personen

    Een onvergetelijke middag met veel hilariteit en samen lekker swingen op de klanken van Jigle Bell Rock of All I Want For Christmas? Kies dan voor een workshop videoclip of lipdub maken! Dit wordt een teamuitje waar nog heel lang over nagepraat zal worden. 

    Terwijl de kerstmuziek wordt afgespeeld, zet iedereen een kerstmuts of rendier-oren op. Onder het genot van een glaasje glühwein of warme chocomel komt iedereen in de juiste stemming. Samen maken we de mooiste beelden van alle collega's en eventueel jullie werkplek voor een mooie kerstclip. Zo is het niet alleen een fantastische middag, maar kan je de film ook als kerstwens naar de relaties sturen! 

    Jullie mogen zelf de muziek uitkiezen en wij brengen de enthousiaste begeleiding, songteksten, verkleedkleding en alle benodigde apparatuur mee. De film kan dezelfde dag al worden opgeleverd. Dat wordt niet alleen een onvergetelijke dag samen met de collega's, maar het nagenieten zal eindeloos duren dankzij het terugkijken van de videoclip. 

    10 - 400 personen

    Wil je met jouw gezelschap een lipdub maken? Het opnemen van een lipdub staat garant voor een gezellige dag met collega's, vrienden of familie. Een onvergetelijk uitje. Kiezen jullie voor Beat It van Michael Jackson of Dancing Queen van ABBA?

    Kruip in de huid van iconische popsterren
    Camaraman? Check. Regisseur? Check. Jullie als iconische sterren? CHECK! Kies je favoriete nummer, tover je beste dansmoves tevoorschijn én actie. Met het maken / opnemen van een lipdub ben je popster voor heel even en beleef je een dag als nooit tevoren!

    Is iedereen klaar? Ready, Set and Go!
    Wij zorgen voor een cameraman, regisseur, camera en een verplaatsbare speaker met het door jullie gekozen lied, inclusief songteksten. Vooraf starten we met een presentatie, zodat iedereen weet wat een lipdub is en hoe belangrijk creativiteit is. Wij begeleiden het van A tot Z en stoppen niet voordat de puntjes op de 'i' staan!

    Voorbeeldprogramma van een lipdub:

    • Voorstellen regisseur en cameraman.
    • Verkleden.
    • Groepsindeling.
    • Oefenen per groep + tips.
    • Oefenen complete lipdub.
    • Opname (vaak meerdere keren, totdat alles er perfect op staat).

    Vakkundige montage lipdub
    Na afloop dragen wij zorg voor een vakkundige montage van de lipdub. Zo weten jullie zeker dat het eindresultaat er mag wezen!

    Ps. een lipdub maken is dé perfecte activiteit als (bedrijfs)uitje, promotiefilmpje én vrijgezellenfeest!

    Tijdsduur: 1,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 20 personen. Ideaal voor grotere groepen.
    Onze tip: combineer het maken van een lipdub met een lunch, diner of borrel! 

    20 - 1000 personen

    Een heel vrolijk groepsuitje voor particulieren en bedrijven. Met veel plezier ga je elkaar van een onverwachte kant mee maken. Ik leg je graag uit hoe…
     
    Je gaat een onderzoek doen naar hoe je (als team en individueel) omgaat met onverwachte situaties. Hoe bereid je voor op iets dat je niet ziet aankomen?
    Ben je van de ’controle’ of heb je vertrouwen in improvisatietalent?

    Tijdens deze workshop ontdek je dat je ’opvoeders’ het beste met je voor hadden en toch… dat er op dit punt vaak iets té veel is aangeleerd. Tijd misschien om dat af te leren?

    Inhoud
    Je doet in hoog tempo veel verschillende oefeningen (voor elk wat wils) in kleine en grotere groepen. Je gaat anders kijken naar de-kans-op-fouten-maken en eventuele faalangst te lijf. Je leert te vertrouwen op je spontaniteit, je gaat improviseren.

    Samen met je vrienden of collega’s oefeningen doen die op het eerste gezicht gemakkelijk lijken: een simpel klap-spelletje bijvoorbeeld. Als dat dan plots anders loopt blijkt het ’Afleren…’ begonnen.

    Na twee uurtjes zeg je volmondig ja tegen de meest spannende situaties. Heb je dingen gedaan waarvan je eerst dacht: Zou ik dat nou wel doen?
 En je collega’s? Je maakt ze mee van een andere kant. Dat zal de samenwerking nog beter maken.

    Kortom: Leuk, (af)leerzaam en nuttig.

    Voor wie
    Particuliere groepen en groepen uit het bedrijfsleven, v.a. 8 personen tot onbeperkt.

    Duur en locatie
    De workshop duurt 2,5 uur. Overal in Nederland en Vlaanderen, een ruime zaal met voor iedere deelnemer een stoel plus twee extra.

    Aanpak
    Het gaat in deze workshop om het plezier met je team. En het gaat ondertussen echt ergens over.
    ’Afleren…’ kan ook in het Engels worden gegeven.

    Neem contact op via het formulier om uw specifieke wensen te delen.

    8 - 2000 personen

    THEATER SPELSHOW (op maat voor uw organisatie) 

    Een unieke, persoonlijke show die echt over uw organisatie en medewerkers gaat!

     

    Quizvragen over uw organisatie, liedjes op maat over uw medewerkers, hilarische interactie met de zaal en twee topmuzikanten die de show extra laten swingen: met de Theater Spelshow van A-klasse cabaretier Sara Kroos maakt u er echt een unieke beleving van, waar men nog lang over na zal praten. 

     

    Na aanleiding van een uitgebreide vragenlijst en voorgesprekken, schrijft Sara de quizvragen, cabaretliedjes en interviews voor de show. Ter afwisseling van de onderdelen op maat, zijn er leuke prijzen te winnen met muziekquizzen (door live muzikanten!) en andere komische spellen. De Theater Spelshow kan op uw eigen locatie worden gehouden of wij kunnen assisteren bij het boeken van een theaterzaal. Deze voorstelling is geschikt vanaf 50 tot circa 300 mensen. Heeft u een grote organisatie en meerdere afdelingen? Wij werken met een staffelkorting wanneer u een aantal Theater Spelshows voor uw organisatie afneemt, waarbij Sara per afdeling op maat werkt. 

     

    De Theater Spelshow is op drie manieren inzetbaar: 

     

    1. Als onderdeel van uw bedrijfsfeest/bijeenkomst: 45 minuten tot 60 minuten. 

    De Theater Spelshow is een geweldig onderdeel van een bedrijfsuitje of personeelsfeest. Die ene medewerkers in het zonnetje zetten? Kijken wie de organisatie het beste kent? Hoe goed kennen de collega's elkaar eigenlijk? Een vreemde hobby? Sara wil er alles van weten. Alles kan en niets hoeft: van te voren wordt alles overlegd. 

     

    2. Als avondvullende (of middagvullende) show van ruim 1,5 uur exclusief pauze.  

    De Theater Spelshow kan ook het volledige bedrijfsuitje zijn: een avondvullende show op uw locatie of in een theater! Deze versie van de Theater Spelshow is de meest uitgebreide versie, waarbij uw medewerkers een volle avond theater krijgen, maar dan op maat! 

     

    3. Als komische afsluiting of intermezzo van uw bijeenkomst of symposium: 30 tot 60 minuten. 

    Deze versie van de Theater Spelshow is ook geschikt als het niet gaat om uw eigen medewerkers die elkaar kennen, maar bijvoorbeeld bij een bijeenkomst voor uw clientèle, een symposium of een jubileum/jaarafsluiting voor een breder publiek. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om Sara de dag te laten samenvatten in komische quizstijl en met liedjes op maat of als luchtig intermezzo tussen de bedrijven door: er zijn diverse manieren bespreekbaar. 

     

    Ons hele team staat voor u klaar!

    De Theater Spelshow kan overal worden gehouden, Sara werkt met twee topmuzikanten en heeft haar eigen technici mee, die ook op uw eigen locatie voor het decor en geluid kunnen zorgen. Vraag gerust naar de mogelijkheden, we denken graag met u mee.

    50 - 300 personen

    Beestachtig Schilderen

    Uniek is dat u een dier naar keuze kunt beschilderen; dus niet alleen een koe of paard. Eigenlijk is elk dier mogelijk. De indeling van de workshop staat garant voor tevreden gezichten bij iedereen. Ook wanneer u geen ervaring met schilderen hebt levert het samen Beestachtig Schilderen prachtige resultaten op. De beschilderde dieren worden uw eigendom. Wij zorgen dat de objecten netjes afgelakt bij u bezorgd worden. Zo houdt u een tastbare herinnering over aan een leuke maar bovenal creatieve dag. Dit zit allemaal bij de prijs inbegrepen. Heeft u het al bepaald? Waar uw kunstwerk een plekje krijgt?

    Wij bieden deze workshops aan sinds 2010. Wij hebben een reputatie opgebouwd als flexibele en betrouwbare partner. 

    Bent u niet in de gelegenheid om naar ons toe te komen? Geen probleem. Wij komen gewoon naar u toe en geven de workshop op iedere gewenste locatie.

    Vul het het aanvraag formulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte. Zodra uw aanvraag verzonden is ontvangt u direct onze contactgegevens. Uw aanvraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord.

    1 - 750 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!

    De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...

    Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.

    Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!

    Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.

    Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden. 

    Teambuildingeffecten van The Big Picture
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals: 

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
     Projectplanning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    De Lipdub is het ultieme bedrijfsuitje. Gezellig, actief en met een prachtig eindresultaat. Iedereen kan meedoen.

    Bij een Lipdub playback je met al je collega's een nummer. Iedereen neemt een paar regels tekst voor zijn/haar rekening. Ondertussen "loopt" de camera door het hele gebouw. Nu is het de bedoeling dat elk "shot" zo leuk mogelijk is. Onze Superdagje teamleiders gaan samen met jou de leukste moves, dansjes, pop-ups andere scenes bedenken om dit de vetste lipdub ooit te maken! 

    TVworkshop zorgt voor alles, zoals kleding, versiering, attributen, begeleiding, audio en natuurlijk een goede cameraman met Steadicam. Daarnaast selecteren we samen een leuk nummer!

     

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen

    Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op een actieve en vooral ook speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen. 

    "Eindelijk begrijp ik waarom mijn mannelijke collega's steeds van die aparte humor maken en waarom mijn vrouwelijke collega's zo vaak samenscholen!"

    Ik ben toch geen aap?!
    Objectief gezien niet nee. Maar als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden! Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
    Of je nu wilt of niet, je speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.
    Deze humorvolle workshop leert je hoe je dat spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. 

    Actief aan de slag
    In twee uur tijd zul je van alles beleven. 
    Je gaat sokken ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker. Je gaat op cruise naar de Caraïben en zult aanspoelen op een tropisch eiland. Je zult een bijzondere treinreis maken en je wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.). 
    En ondertussen ligt daar ook nog eens die tros bananen van de trainer...
    Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in dit soort situaties door al die andere 'apen' beïnvloed wordt.

    "Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"

    Nooit meer hetzelfde
    Het wordt een onvergetelijke workshop. Want als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zal je leven nooit meer hetzelfde zijn. En-passent ontdek je ook nog eens waarom we zeggen dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.

    Eigen positie
    Het effect? Je krijgt tools in handen om je eigen positie te bepalen op de rots. Hoog in de top, of comfortabele ergens onderaan. (Waar óók bananenplanten groeien...) En je leert eindelijk hoe je die bullebak kunt beïnvloeden of die muurbloem kunt laten bloeien.
    En als slagroom op de bananentaart krijgt de sociale cohesie binnen je team of afdeling een positieve boost.

    Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz.
    (Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.)
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 200 personen

    De worksop begint met een korte uitleg over wat Action painting inhoudt en de geschiedenis ervan. Je leert verschillende technieken en gaat deze ook uitproberen.

    Na de uitleg ga jezelf aan de slag, hiervoor kan je gebruik maken van verschillende materialen waarmee je jouw creatie op het doek kan zetten. Denk hierbij aan verschillende soorten kwasten, rietjes, tape en touw. Je kan je eigen creativiteit helemaal de vrije loop laten gaan. Na afloop gaan jullie vol trots met jullie eigen gemaakte kunstwerk als blijvende herinnering naar huis. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    10 - 250 personen

    Improviseren kun je leren! 
    Iedereen improviseert, in het dagelijks leven of op je werk. Maar pas wanneer je denkt "Wat ik ook doe, dit probleem/ deze situatie is niet op te lossen!" is het moment dat je echt moet kunnen improviseren. Omdat improvisatie op impulsen werkt, wordt er in deze workshop veel gelachen. Maar jullie leren vooral de praktische vaardigheden van improvisatie aan.

    In het bedrijfsleven, dat nu onzekerder is dan ooit, is het zeer rendabel als je snel kunt beslissen in onverwachte situaties. Grote onderwijsinstellingen zoals Harvard Businessschool (en in Nederland Nyenrode Business Universiteit) hebben niet voor niets improvisatie opgenomen in het lesaanbod.

    Leer zaken als;
    - Wat houdt improvisatie in?
    - Wanneer zet je het in?
    - Hoe werkt je brein daarin mee of tegen?
    - Kun je er controle over hebben of "glij" je steeds terug in-the-box?? En zo ja, is er een workaround? 

    Deze training is bedoeld voor teams die willen leren out of the box te denken. Ervaar het en leer concrete werkwijzen om te improviseren.

    In deze training leer je:
    - denken in mogelijkheden (in tegenstelling tot onmogelijkheden)
    - out-of-the-box redeneren
    - accepteren wat er is, en daarop verder redeneren ("ja, en", in plaats van "ja, maar")
    - samenwerken en ideeen van elkaar te implementeren

    Zet deze training in als; teamtraining, kickof van een (meerdaags) veranderingsproces, teambuildinssessie, of (in aangepaste vorm) een seminar inhoudelijk of als energieke boost tijdens een congres.

    De voertaal kan Nederlands of Engels zijn.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Wie gingen jullie voor?
    Reeds ruim 400 kleine en grote (nationale en internationale) bedrijven en instellingen hebben samen al ruim 500 keer de workshop afgenomen met groot enthousiasme. Denk aan bedrijven als Nike, Shell, Philips, AHOLD, KLM, Mars, NS, Heerema, maar ook diverse MKB-bedrijven.
    Tevens heeft een grote diversiteit aan ministeries, Gemeenten en overige overheidsinstellingen gebruik gemaakt van onze improvisatietrainers, evenals vele tientallen zorg- en onderwijsinstellingen

    Een greep uit de referenties van de vele 100-en enthousiaste opdrachtgevers:
     
    Ronald Plantinga (Philips lighting) 
    Dutch Entertrainment has proven to provide high-energy improvisation workshop to our global marketing team event earlier this year. All loved it. Would definitely recommend as an option to team dinner or other social event as a ''break'' to the hard work on business challenges. Needs nothing more than a room, some chairs and a receptive group to truly Accelerate things !

    Janine de Regt (projectmanager, Center for Medical Imaging)
    Freek is een energieke, ervaren leider van improvisatieworkshops. Hij neemt je als team telkens een stapje verder mee in de wereld van de improvisatie. Veelal met behulp van hele duidelijke opdrachten bereikt Freek dat alle deelnemers zich comfortabel voelen. Dit is van grote waarde indien het team bestaat uit zowel introverte als extraverte personen. De laagdrempelige benadering draagt bij aan een leuk teamuitje!

    Danielle van Pelt (directeur New Business, Beter/ ABN-AMRO)
    Beter is een dochteronderneming van ABN AMRO Bank N.V. Met onze ca. 100 medewerkers namen we deel aan de improvisatietraining. Ons bedrijf zat midden in een reorganisatie. Om de aandacht daar even van af te halen organiseerden we een bedrijfsuitje op de Efteling met de thema’s Inspiratie en Fun. Met name de workshop Improvisatie sprak ons enorm aan. Na wat heen en weer mailen, bellen en een face-to-face gesprek hebben we afspraken gemaakt over de invulling van de workshop afgesproken: insteek samen werken aan klantgerichtheid. Een beetje nerveus aan de dag begonnen want we waren erg benieuwd naar de aanpak en vooral de reacties van onze collega’s; onze zorgen waren onterecht. De workshop is een geweldige start van de dag geworden. Freek Verdult en collega’s hebben er door hun gedreven inzet en de prettige opbouw van het programma gezorgd dat iedereen fanatiek en vooral enthousiast heeft meegedaan. Er is ontzettend veel gelachen. Een absolute aanrader dus.

    8 - 200 personen

    Wat gaan jullie dit jaar doen? Hoe leuk is het om te genieten van echte humor? Samen lachen om de allerbeste grappen en meest komische verhalen. Comedy Events is aantoonbaar de nummer 1 organisatie van Nederland op het gebied van comedy even cabaret.

    Wij werken met comedians die prijswinnend zijn, bekend zijn van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, Comedy Central, BNN/VARA, Lowlands, RTL, SBS. En daarnaast zijn er ook nog de bekende Nederlanders.

    Wil je een fysiek event of liever hybride of online? Comedy Events maakt alles realistisch. Wij hebben ook jarenlang ervaring met het verzorgen van Engelstalige shows. Zeer geschikt voor organisaties/bedrijven met diverse nationaliteiten.

    Hoe lang duurt zo'n show? Alles is bespreekbaar. Wij verzorgen shows vanaf 15 minuten tot aan avondvullend maatwerk.

    Wij kunnen comedy ook combineren met spel en competitie. Bijvoorbeeld met een grappige quiz of bingo. Eindelijk krijg je de kans om te winnen van je eigen baas. 

    Onze shows zijn onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies/Presentator van Nederland. 

    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!  Maak jouw event, borrel, uitje of feest nog completer met humor.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    De Kluis in Huis is een zelfstandige escapegame welke op afstand of in verschillende ruimtes tegen elkaar gespeeld kan worden. Speel het als battle tegen je collega’s en laat ze zien dat jullie het slimste team zijn! Jullie krijgen een Kluis en per team van 2-5 personen een koffer opgestuurd. Welk team weet als eerste alle raadsels te ontcijferen en de Kluis te openen?

    Op het oog is het een rommeltje op tafel, maar jullie weten beter. Hier wordt nagedacht, worden aantekeningen gemaakt en worden oplossingen gevonden. De tijd vliegt. Normaal een goed teken, maar nu even niet! Jullie zitten midden in De Kluis in Huis. Binnen 2 uur moet de Kluis open!

    Zodra een team de koffer open heeft, zien zij vijf kistjes, afgesloten met hangslotjes en allerlei losse materialen. Stap voor stap worden raadsels ontcijferd en codes gevonden. Elk kistje dat opengaat, brengt het team dichter bij de cijfercode van de Kluis. Maar de timer tikt door en de andere teams zijn ook al ver op weg…

    Bij grotere groepen kan De Kluis in Huis begeleid door één van onze enthousiaste spelleiders. Na de ontvangst en speluitleg zal er met de juiste begeleiding voor gezorgd worden dat alle teams op scherp blijven. Mochten de teams te lang vastlopen op een onderdeel, zal de spelleider ze ook van tips voorzien, zodat de strijd tot het einde voelbaar is.

    Prijs kleine groepen (inclusief retour verzending)
    1 team: € 82,50
    2 teams: € 142,45
    3 teams: € 187,45
    4 teams: € 245,00

    Bent u met een grotere groep of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15 Ontvangst en speluitleg
    14:15 - 16:15 De escape game: De Kluis in Huis
    16:15 - 16:30 Afsluiting en nabespreking

    Inbegrepen binnen dit uitje

    • Per team een bomvolle koffer met opdrachten en raadsels
    • Een kluis met aftellende klok
    • Per team een kraskaart met tips

    Optioneel binnen dit uitje

    • Begeleiding ter plaatse
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    2 - 100 personen

    Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)

    De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
    Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...

    Wat is een energizer?
    Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
    Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.

    Online en offline
    Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...

    Wanneer organiseer je een energizer?
    Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.

    Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.

    Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Zeker nu met corona. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.

    Wat voor energizers organiseren jullie
    Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:

    • A Sunrise Disco Party
    • Silent Disco Hit Bingo
    • Boxing clinic
    • Haka clinic
    • En meer...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    50 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Flevoland begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!