Creatieve Uitjes in Flevoland

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
77 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Flevoland
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    "Een heerlijke onderderdompeling in de wereld van het schouwtoneel"

    Je wilt je team wat steviger in de schoenen laten staan, je wilt dat ze elkaar beter leren kennen, en je wilt plezier maken.
    De Toneelacademie In Vier Minuten is een vrolijke en krachtige workshop over ik-kracht, samenwerking en (zelf)presentatie.

    In vier high impact minuten doorloop je de gehele toneelacademie. Vier minuten? Ja! Vier minuten!

    Je leert eindelijk waarom acteurs het zo fijn vinden om in de schijnwerpers te staan terwijl het tegelijkertijd hun grootste angst is. En dat blijkt verrassend leerzaam!

    In deze workshop brengen we jou tot grote hoogten. Je zult schitteren zoals acteus dat ook kunnen.  Én je leert een heel belangrijke les over hoe dit alles jou van nut kan zijn in het echte (werkzame) leven. 

    Tja en als je dan toch de toneelacademie doorlopen hebt, dan kun je je nieuwe vaardigheden ook maar beter meteen in de praktijk brengen toch? Twee uur lang gaan we aan de slag met de kunst van het spelen.
    Je leert ofwel iets over improviseren, of iets over declameren. Al naar gelang de behoefte.

    Plezier gegarandeerd.

    Na deze workshop:

    • heb je gelachen
    • sta je steviger in je schoenen
    • kun je iedere rol aan
    • heb je gewerkt aan je presentatiekracht

    Ondertussen heb je collega's beter leren kennen en ben je als team hechter geworden. En wellicht word je eindelijk gevraagd voor de rol van je leven.

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, hoge impact, actief en humorvol

    De workshop duurt twee uur en vier minuten. 
    We werken landelijk en we adviseren qua zaal een theatrale omgeving. (Theaterzaaltje, repetitiestudio enz.)

    6 - 25 personen

    Wil je je team wakker maken? De organisatie transformeren naar een levende organisatie, dan is de SPOT ON training heel geschikt. Het is een leuke lichte energieke dag, die begint met een theatershow. Daarna gaan mensen bezig met hun eigen unieke rol in het team of binnen de organisatie. Er wordt onderzocht hoe er weer nieuwe spirit en nieuwe energie kunnen inzetten om met volle kracht vooruit te gaan.

    SPOT ON is typisch een dag waarop nieuwe doelen geformuleerd kunnen worden, nieuwe mensen elkaar kunnen leren kennen, teams opnieuw hun vorm en doel kunnen bepalen. We werken oa met persoonlijke gebruiksaanwijzing, teamspirit, creatie-regie, kortom allerlei werkvormen om een energieke lichte dag te maken waarin medewerkers weer de zin van hun werk gaan inzien en er weer zin in krijgen.

    Doel is nieuwe inspiratie ontvangen, elkaar beter leren kennen, doelstellingen van de organisatie helder te krijgen, SPOT ON kick-off.

    8 - 200 personen

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen
    Top 2000
    De beste top 2000 liedjes ooit gemaakt! Elk jaar weer een fenomeen op radio en tv. Wij hebben van al deze heerlijke nummers een waanzinnige Quiz gemaakt met Muziekbingo. Kijk samen naar de beste live-optredens, de mooiste clips en natuurlijk de meest iconische nummers ooit gemaakt. En zoals bij een Top 2000 Café hoort, hoort daar natuurlijk een strijd bij tussen verschillende teams. We hebben de vragen laagdrempelig en luchtig gehouden, zodat iedereen lekker mee kan doen in de Quiz en uiteraard is niet meezingen haast onmogelijk.  Geen Quiz voor de die-hard muziekfreaks, maar gewoon ontzettend leuk voor gezellige groepen!

    De Top 2000 MuziekCafé Quiz met Muziekbingo
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze wel nummers die hij of zij heerlijk vind en die komen uiteraard voorbij. Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen.  Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale Quiz met Muziekbingo duurt ongeveer 3 uur. (inkorten zeker mogelijk)

    Top 2000 Café MuziekQuiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met Muziekbingo avond waarin we jullie mee terugnemen naar al die fantastische nummers.

    Duur
    • Ongeveer 3 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden (zoals geluid, schermen etc)
    • Prijs is inclusief een leuk kleinigheidje voor elke deelnemer (een herinnering)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Top 2000 Cup) en prijzen voor de winnaars van de muziekbingo's

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rondom de lekkerste hits ooit.
    • We draaien rondom de Quiz lekkere muziek
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! 
    • Kleinigheidje voor alle deelnemers

    Onze prijzen zijn inclusief alles (prijzen voor de winnaars, reiskosten, btw en alle benodigde materialen). 
    Wij komen door heel Nederland op locatie bij jullie en hebben alleen stroom nodig (verder hebben wij alles zelf bij ons).

    De Prijzen: (incl. btw en alle kosten!)

    • 30-40 personen --> € 24,95 p.p.
    • 40-50 personen --> €21,95 p.p.
    • 50-75 personen --> €18,95 p.p.
    • 75-100 personen --.> €16,95 p.p.
    • 100-125 personen --> €14,95 p.p.
    • 125-150 personen --> €11,95 p.p.
    • 150-200 personen --> €9,95 p.p.
      *Bij minder dan 30 personen, factureren wij 30 personen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Wilt u voor uw organisatie een groots evenement organiseren? Of zijn jullie nog zoek naar inspiratie om een onvergetelijke ervaring neer te zetten? Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van evenementen voor een groot aantal deelnemers maar ook een met een grootse beleving! 

    De Workshop Carrousel is een dag vol met inspirerende, creatieve en enerverende workshops. De deelnemers mogen zelf een keuze maken aan welke workshops ze deel willen nemen. Dit kunnen inhoudelijke workshops zijn, creatieve of fysieke workshops, enerverende of rustgevende alles is mogelijk! De dag wordt verdeeld in verschillende workshoprondes, waarin jullie steeds weer met iets anders aan de slag kunnen. Hieronder een greep uit de workshops die georganiseerd kunnen worden:

     

    • Theatersport
    • Improviseren
    • Cartoon tekenen
    • Visueel communiceren
    • Logo schilderen
    • Mindfulness
    • Meditatie
    • Tai chi
    • Creatief schrijven
    • Massage workshop
    • Authentiek spreken
    • Systemisch werken
    • Zingen
    • Stijldansen
    • Stembevrijding
    • Lachworkshop
    • Samenwerken
    • Percussieworkshop

     

    En er zijn nog veel meer varianten workshops mogelijk. Wij denken graag met u mee over de gehele organisatie van het evenement, of de invulling van een gedeelte. Maatwerk dat echt past! We zorgen altijd voor een onvergetelijke en inspirerende dag waar nog lang over nagepraat wordt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    100 - 2000 personen

    MeerMetFotografie verzorgt fotografieworkshops die uw team scherper maken.

    Workshop “Focus op Kernwaarden”
    Duik in de wereld van de communicatie door middel van beeld! Deelnemers bedenken en fotograferen een serie reclameposters waarin de kernwaarden in beeld en tekst worden uitgedragen.

    We werken in verschillende fotografie- en brainstormrondes, zodat het werk steeds beter en creatiever wordt. Jullie krijgen uitleg over hoe reclame werkt. We brengen een groot aantal attributen mee waarmee jullie kunnen werken, maar ook professionele lichtopstellingen en veel inspirerende foto's.

    Eindresultaat
    Een nieuwe blik op jullie team en kernwaarden, vereeuwigd in een digitale presentatie met het werk dat in de workshop is gemaakt. We bespreken het resultaat in de workshop en sturen julle het werk digitaal of als afdruk toe.

    Praktische informatie

    * Geen voorkennis nodig! Iedereen kan deelnemen
    * Fotografeer met mobiele telefoons of eigen camera's
    * Extra camera's te leen indien nodig
    * Duur van de workshop: 2 of 3 uur
    * Begeleiding door ervaren, professionele fotografen
    * Presentatie op maat gemaakt voor uw team
    * Gebruik van materialen en professionele lichtapparatuur

    Kortom: creatieve teambuilding mét inhoud! Vraag snel uw offerte aan, met meer details over deze workshop.

    6 - 20 personen

    Ga de strijd aan met je collega’s en kroon jezelf tot de grootste (muziek)kenner van allemaal! De popquiz is niet alleen een ontspannen en gezellige manier van contact maken met medewerkers onderling, maar brengt zeker ook het fanatieke in elkaar naar boven. Op locatie verzorgen wij een op maat gemaakte quiz met ruimte voor eigen invulling. Wij leveren de materialen en de quizmasters, zodat jullie alleen maar onder het genot van een drankje je triviale kennis hoeven te testen.

    Herken jij het intro van Billie Jean? Weet jij de saxofoonsolo uit Baker Street? Naar welke steden neemt Gers Pardoel ons mee: “Ik neem je mee, neem je mee op reis. Ik neem je mee, naar _____ of _____?”. Maar ook: wat is het chemische element van stikstof? Wat is de hoofdstad van Madagaskar? Welke actrice speelde de hoofdrol in de filmserie “The Hunger Games”?

    Laat je hersens kraken tot ze zeer doen en verbaas jezelf en je collega’s met je triviale kennis!

    De popquiz bestaat uit afwisselende rondes met muziekfragmenten en vragen over algemene kennis, visueel ondersteund beelden. De groep verdeelt zich in teams en deze gaan met elkaar de strijd aan voor leuke prijzen. Afhankelijk van de tijd en de locatie maken we een aantal rondes op maat, waarin jullie ook zelf vooraf vragen in kunnen brengen. Deze activiteit is uitstekend geschikt voor teambuilding, omdat de collega’s op een andere manier en in een andere samenstelling met elkaar competitief samenwerken. De quiz laat zich uitstekend combineren met een dansfeest na afloop!

    Wensen kunnen in de pop en pub quiz worden verwerkt: bedrijfsvragen bijvoorbeeld.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 450 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    Film Teambuilding is de unieke creatieve motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jullie bedrijfsuitje vol Plezier, Verbinding, Hilariteit & Teambuilding
     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en jouw collega's de hoofdrol spelen!
     
    Je leert elkaar tijdens dit personeelsuitje eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider/regisseur die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
     
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Film teambuilding wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie avontuurlijke/hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial vol humor:)
     
    Samenwerken
    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.

    10 - 600 personen

    In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!

    De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...

    Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.

    Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!

    Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.

    Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden. 

    Teambuildingeffecten van The Big Picture
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals: 

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
     Projectplanning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Heb je altijd al eens in een echte spel show willen zitten? Samen met je vrienden of familie maken jullie je eigen versie van het grandioos populaire 30 SECONDS!
    Het spel is over de hele wereld bekend. Van jong tot oud, iedereen kan het en doet het.

    Onze ervaren regisseurs komen naar jullie toe en bouwen een volledige studio compleet met camera’s, licht en decor!
    Wij zorgen voor een onvergetelijke beleving. Zelfs de meest doorgewinterde spelers kunnen hun hart ophalen met de nieuwe kaartjes. En mocht je liever jurylid willen zijn om te zien of alles eerlijk verloopt, dan mag jij natuurlijk de host zijn, inclusief glitterjasje!

    Denk jij dat jij dit makkelijk kan winnen? Think again! Elke 20 minuten komen wij met een unieke uitdaging die het spel volledig op zijn kop zet: wissel van team, scoor dubbele punten, bedenk zelf kaarten en nog veel meer. Deze activiteit staat garant voor plezier, strijdlust en een gezonde dosis humor!

    Alle mooie momenten worden gefilmd en samengevoegd tot jullie eigen compilatiefilm. Zo kun je jullie activiteit eindeloos blijven beleven.

    10 - 9999 personen

    Het is al helemaal hip en happening, flexwerken en flexplekken. We werken vanuit huis of vanuit de lunchroom, zelfs vanaf onze vakantiebestemming gaat het werk gewoon door. Is er dan nog wel behoefte aan een vaste plek op het werk? 

    De Mag ik een vaste flexplek-show is een  komische theatershow over de voor en nadelen van het nieuwe werken. Een show waarin alle voorkomende vragen over het nieuwe werken op een ludieke manier aan de orde komen. De show is licht, informatief en humoristisch en uitermate geschikt voor meetingen en trainingen waarin dit onderwerp centraal staat.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen

    Winterse sferen, een eigen schaatsbaan, Genieten met een hoofdletter G!
    Eemhof Winterlodge is een geweldige locatie in Midden Nederland voor bedrijfsuitjes, vergaderingen, (après ski) feesten, sinterklaas, - kerst, - en nieuwjaarsborrels! Vanaf november t/m half maart wordt Eemhof Watersport & Beachclub omgetoverd naar Eemhof Winterlodge! Een locatie waar we alle service in-house kunnen regelen!

    Van actieve indoor en outdoor activiteiten tot volledig verzorgde (après ski) feesten, vergaderdagen, winterbarbecues, a la carte dineren en veel meer. 

    Denk aan activiteiten als curling, eissstockschießen, ijshockey, winterbubblebal, Alaskan hunter, een Kauwe Klauwentocht of toch liever een actieve pubquiz, een kerstspel, een foute Bingo of een creatieve schilder workshop! De mogelijkheden zijn eindeloos bij Eemhof Winterlodge!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 200 personen

    Ervaar een spetterende Sailing & Dancing cruise vanuit Lelystad! Even lekker je zinnen verzetten met muziek, dans en het ultieme gevoel van vrijheid? Vaar gezellig mee en beleef een onvergetelijke middag & avond op het mooiste zeilschip van Nederland, Bounty! Met een hapje en een drankje onder muzikale begeleiding van een professionele DJ varen we richting de horizon of waar de wind ons brengt!

    “Vaar op unieke wijze mee en geniet van deze muzikale zeilbelevenis en laad met nieuwe energie je accu op.”

    Zeilen en ondertussen genieten van de heerlijke livesets. Met de voetjes van het dek of even ontspannen op het loungedek en genieten van het uitzicht, voor ieder wat wils!

    30 - 45 personen

    Zeepkistenrace: het snelste uitje van het moment
    Als je op zoek bent naar een vernieuwende, uitdagende activiteit, kijk dan eens naar de zeepkistenrace! Tijdens deze spannende activiteit worden je handigheid, creativiteit en snelheid op de proef gesteld. Bouw de snelste en beste zeepkist en win samen met je team eeuwige roem. Met schroevendraaier en schroeven, hamers en spijkers, tape en touw dagen wij je uit om een volledige zeepkist neer te zetten. Met deze zeepkist wordt écht geracet tegen elkaar! 

    De zeepkist bouwen:
    Ga samen met je team aan de slag en bouw de beste zeepkist. Voor je aan de slag kunt gaan legt de jury de spelregels uit. Vervolgens neem je plaats aan je werkbank en dan begint de strijd. Iedereen start met hetzelfde geldbedrag om onderdelen mee aan te schaffen. Het is aan jou om dit geld zo efficiënt mogelijk te besteden. Koop je drie of vier wielen, of huur je zwaar gereedschap? De zeepkist is klaar zodra hij kan sturen en zonder hulp rechtop blijft staan. 

    Laat je niet kisten! 
    Is de zeepkist klaar? Dan is het tijd voor de jury om de zeepkist te jureren. Er zijn bonuspunten te krijgen voor de mooiste gedecoreerde zeepkist én voor het team met het meeste resterende geld. Dus zorg ook voor de mooiste zeepkist! Vervolgens is het tijd om te racen! De teams strijden tegen elkaar op het uitdagende racecircuit onder het spannende commentaar van onze fanatieke commentator. Doe goed je best want voor het winnende team is een prijs geregeld! 

    Prijzen
    10 tot 20 personen € 55,00 p.p.
    21 tot 30 personen € 45,00 p.p.
    31 tot 40 personen € 37,50 p.p.
    41 tot 50 personen € 32,50 p.p.
    50+ personen op aanvraag 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    20 - 200 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Flevoland! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Flevoland te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Flevoland ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Flevoland is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Flevoland. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!