Creatieve Uitjes in Ede

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
78 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Ede
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een heel vrolijk groepsuitje voor particulieren en bedrijven. Met veel plezier ga je elkaar van een onverwachte kant mee maken. Ik leg je graag uit hoe…
     
    Je gaat een onderzoek doen naar hoe je (als team en individueel) omgaat met onverwachte situaties. Hoe bereid je voor op iets dat je niet ziet aankomen?
    Ben je van de ’controle’ of heb je vertrouwen in improvisatietalent?

    Tijdens deze workshop ontdek je dat je ’opvoeders’ het beste met je voor hadden en toch… dat er op dit punt vaak iets té veel is aangeleerd. Tijd misschien om dat af te leren?

    Inhoud
    Je doet in hoog tempo veel verschillende oefeningen (voor elk wat wils) in kleine en grotere groepen. Je gaat anders kijken naar de-kans-op-fouten-maken en eventuele faalangst te lijf. Je leert te vertrouwen op je spontaniteit, je gaat improviseren.

    Samen met je vrienden of collega’s oefeningen doen die op het eerste gezicht gemakkelijk lijken: een simpel klap-spelletje bijvoorbeeld. Als dat dan plots anders loopt blijkt het ’Afleren…’ begonnen.

    Na twee uurtjes zeg je volmondig ja tegen de meest spannende situaties. Heb je dingen gedaan waarvan je eerst dacht: Zou ik dat nou wel doen?
 En je collega’s? Je maakt ze mee van een andere kant. Dat zal de samenwerking nog beter maken.

    Kortom: Leuk, (af)leerzaam en nuttig.

    Voor wie
    Particuliere groepen en groepen uit het bedrijfsleven, v.a. 8 personen tot onbeperkt.

    Duur en locatie
    De workshop duurt 2,5 uur. Overal in Nederland en Vlaanderen, een ruime zaal met voor iedere deelnemer een stoel plus twee extra.

    Aanpak
    Het gaat in deze workshop om het plezier met je team. En het gaat ondertussen echt ergens over.
    ’Afleren…’ kan ook in het Engels worden gegeven.

    Neem contact op via het formulier om uw specifieke wensen te delen.

    8 - 2000 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Zeepkistenrace: het snelste uitje van het moment
    Als je op zoek bent naar een vernieuwende, uitdagende activiteit, kijk dan eens naar de zeepkistenrace! Tijdens deze spannende activiteit worden je handigheid, creativiteit en snelheid op de proef gesteld. Bouw de snelste en beste zeepkist en win samen met je team eeuwige roem. Met schroevendraaier en schroeven, hamers en spijkers, tape en touw dagen wij je uit om een volledige zeepkist neer te zetten. Met deze zeepkist wordt écht geracet tegen elkaar! 

    De zeepkist bouwen:
    Ga samen met je team aan de slag en bouw de beste zeepkist. Voor je aan de slag kunt gaan legt de jury de spelregels uit. Vervolgens neem je plaats aan je werkbank en dan begint de strijd. Iedereen start met hetzelfde geldbedrag om onderdelen mee aan te schaffen. Het is aan jou om dit geld zo efficiënt mogelijk te besteden. Koop je drie of vier wielen, of huur je zwaar gereedschap? De zeepkist is klaar zodra hij kan sturen en zonder hulp rechtop blijft staan. 

    Laat je niet kisten! 
    Is de zeepkist klaar? Dan is het tijd voor de jury om de zeepkist te jureren. Er zijn bonuspunten te krijgen voor de mooiste gedecoreerde zeepkist én voor het team met het meeste resterende geld. Dus zorg ook voor de mooiste zeepkist! Vervolgens is het tijd om te racen! De teams strijden tegen elkaar op het uitdagende racecircuit onder het spannende commentaar van onze fanatieke commentator. Doe goed je best want voor het winnende team is een prijs geregeld! 

    Prijzen
    10 tot 20 personen € 55,00 p.p.
    21 tot 30 personen € 45,00 p.p.
    31 tot 40 personen € 37,50 p.p.
    41 tot 50 personen € 32,50 p.p.
    50+ personen op aanvraag 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    20 - 200 personen

    Ontdek de Magie van Muziek:
    Boek Nu Onze DJ Workshop voor Jouw Bedrijfsuitje! 
    Ben je op zoek naar een unieke en manier om teambuilding en plezier te combineren? Zoek niet verder! Onze DJ-workshop voor bedrijfsuitjes biedt jou en je collega's een onvergetelijke ervaring vol muziek, creativiteit en samenwerking.

    Waarom zou je onze DJ-workshop kiezen?
    Leer de Fijne Kunst van DJ'en: Onder begeleiding van ervaren DJ-instructeurs leer je de geheimen van het mixen, scratchen en beatmatchen. Geen ervaring vereist; iedereen kan meedoen!

    State-of-the-Art DJ-Apparatuur: We voorzien je van professionele DJ-apparatuur, zodat je meteen aan de slag kunt en je innerlijke DJ kunt laten stralen.

    Team Building: Ontwikkel communicatie- en samenwerkingvaardigheden terwijl je samen muziek maakt. DJ'en vereist teamwork, timing en synchronisatie, net als in een professioneel bedrijf.

    Feestelijke Sfeer: Onze workshops zijn niet alleen educatief, maar ook leuk! Breng twee uur lang door in een feestelijke sfeer, omringd door geweldige beats en energie.

    Aanpasbaar aan Jouw Behoeften: We begrijpen dat elk bedrijf uniek is. Daarom kunnen we de workshop aanpassen aan jouw specifieke wensen, of het nu gaat om een kort bedrijfsuitje of een volledige dag vol muzikale ontdekkingen. Combineer het samen met een pub quiz aansluitend of een bedrijfsfeest, waar jullie DJ collega's tegelijkertijd hun skills kunnen laten zien.

    Laat je team ervaren hoe het is om samen te werken, plezier te hebben en muziek te maken. Het is de perfecte manier om de banden te versterken en nieuwe vaardigheden te ontwikkelen in een bruisende en creatieve omgeving.
    Neem contact met ons op voor meer informatie en om je datum te reserveren. We kunnen niet wachten om je te verwelkomen in de opwindende wereld van DJ'en!

    Laat de Beats Los: DJ Workshop voor Bedrijfsuitjes 
    Voor we gaan oefenen met beatmixen bespreken we de basis:
    - Uitleg draaitafel
    - Wat is que, start, pitch, DJ set, mixer
    - Hoe is het Vinyl geëvolueerd naar de digitale DJ sets van vandaag?
    - Hoe is de muziek eigenlijk opgebouwd?

    Per 10 personen 1 DJ set en DJ workshopgever
    Per 10 personen werken we met 1 professionele DJ set en 1 DJ Workshopgever / DJ Docent. Dit betekent dus dat grotere groepen ook mogelijk zijn. De workshop duurt 2 uur.

    3 - 70 personen

    In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!

    De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...

    Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.

    Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!

    Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.

    Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden. 

    Teambuildingeffecten van The Big Picture
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals: 

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
     Projectplanning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Beestachtig Schilderen

    Altijd al een beschilderde koe op uw schoorsteen of kast willen hebben? Of een levensgroot exemplaar in uw tuin? Bij ons kan dat tegen een betaalbare prijs. U kunt elk dier beschilderen wat u wilt; dus niet alleen een koe of paard. Eigenlijk is elk dier mogelijk. De indeling van de workshop staat garant voor tevreden gezichten bij iedereen. Ook wanneer u geen ervaring met schilderen hebt levert het samen met de professionele begeleider prachtige resultaten op. De beschilderde dieren worden uw eigendom. Wij zorgen dat de objecten netjes afgelakt bij u bezorgd worden. Zo houdt u een tastbare herinnering over aan een leuke maar bovenal creatieve dag. Dit zit allemaal bij de prijs inbegrepen. Heeft u het al bepaald? Waar uw kunstwerk een plekje krijgt?

    Wij bieden deze workshops aan sinds 2010. Wij hebben een reputatie opgebouwd als flexibele en betrouwbare partner. 

    Bent u niet in de gelegenheid om naar ons toe te komen? Geen probleem. Wij komen gewoon naar u toe en geven de workshop op iedere gewenste locatie.

    Vul het het aanvraag formulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte. Zodra uw aanvraag verzonden is ontvangt u direct onze contactgegevens. Uw aanvraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord.

    1 - 750 personen

    Filmteambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, functionaliteit, humor en het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemde teams combineert!

    Heb jij de leuke taak om al jouw collega's te verrassen met een origineel bedrijfsuitje? 
    FilmTeambuilding is uitermate geschikt om met grote groepen samen veel plezier te beleven.

    Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen! 

    Een groep van bijvoorbeeld 80 wordt verdeeld in 6 filmcrews. Binnen de filmcrew vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals: regisseur, cameraman/vrouw, geluid, licht,opnameleider, acteurs, figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen:)

    Alle films worden gemonteerd zodat het gepresenteerd kan worden tijdens jouw eigen Spetterende Oscar Awards Show!
     Filmteambuilding laat jou optimaal de wereld van film beleven met veel plezier & hilariteit. Ook zal het team spirit gevoel hoog zijn omdat een film alleen tot stand kan komen door samenwerking binnen de crew!

    Filmteambuilding is inclusief:
    * Professionele producent
    * Professionele begeleiding (regisseur per groep)
    * Professionele camera's
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief scriptwriting
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Basis rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakt script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Voorbeeld programma: 
    13.00 - 13.15 uur Ontvangst op locatie
    13.15 - 13.45 uur Plenaire sessie film maken
    13.45 - 14.30 uur Voorbereiding en brainstormsessies
    14.30 - 17.00 uur Start opnames vol plezier
    17.00 - 18.30 uur Borrel met hapjes
    18.30 - 19.00 uur presentatie films met oscar award show

    Andere mogelijkheden:
    * Commercial Maken
    * Televisieprogramma maken
    * Soap Maken
    * Videoclip maken
    * Favoriete scene maken
    * Mediatraining
    * Sketch Maken
    * Professionele Lipdub


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    40 - 600 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Acteur/trainer Rob Hertog van Proluder trainingen en Acteur/theatermaker Bram Legerstee van Molière entertainment nemen we je mee naar het fictieve revue bedrijf van het illustere duo Jules en Philippe.

    In deze theatrale workshop laten we ons inspireren door de 4 persoonlijkheidstypes - rood, groen, blauw en geel - van DISC, Insights en het boek "Omringd door idioten”

    Deze voorstelling/training is geheel aan uw wensen en mogelijkheden aan te passen. Van klein naar groot, met life muziek in een echt theater met een afgeronde voorstelling tot een aan uw bedrijf aangepaste workshop met op maat gemaakte scenes bij u op de vloer. Maar altijd staat het entertainmentbedrijf van Jules en Philipp centraal. 

    Het entertainmentbedrijf van Jules en Philippe is een bedrijf als alle anderen, ook Jules en Philippe lopen tegen verschillende thema’s aan. Natuurlijk, de show “must go on”, maar achter de schermen spelen verschillende thema’s. Jules en Philippe nemen u mee achter de schermen en tonen hoe ze hier mee omgaan. Met uw steun zetten ze de stap naar verbetering. En natuurlijk tonen ze ook hun product, de revue.

    Verschillende opties qua thematiek ; 

    1. Gedragsvoorkeuren in het bedrijf.
    2. Duurzame inzetbaarheid.
    3. Grensoverschrijdend gedrag.
    4.    Inclusie.

    Wij hebben we de perfecte training ontwikkeld die niet alleen leerzaam maar ook nog eens ontzettend leuk is.

    Overleg van te voren;  Vooraf aan de boeking is er een gesprek met het bedrijf om inhoud, tijdsduur en omvang van de workshop zo passend mogelijk te maken. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
    We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz  maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.

    Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
    Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.

    Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?

    We beginnen met het aankleden van de teams.
    Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
    Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.

    Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.

    Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    20 - 500 personen

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 15 tot 125, <125 is mogelijk i.c.m. andere programma’s die wij ook aanbieden, zoals bijvoorbeeld Bouw een Kart als Mario, of de Brain Game.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    10 - 750 personen

    Een inspirerende workshop voor ieder teamuitje of bijeenkomst (Ook online).

    Je hebt uitje, een teambuilding of een afscheid en je wilt daar iets verbindends doen.
    Dichter bij de zaak brengt je in no time dichter bij elkaar.

    In deze workshop word je door een heuse woordkunstenaar meegenomen in een super verrassend creatief proces.
    Op een heel laagdrempelige, vrolijke en inspirerende manier wordt iedereen begeleid in het schrijven van een gedicht.
    De onderwerpen worden vooraf met jou als opdrachtgever bepaald en kunnen heel divers zijn.
    Het resultaat:

    • iedereen is verrast is over het eigen creatief (schrijf-)vermogen
    • iedereen heeft een gedicht geschreven
    • iedereen draagt dat gedicht voor

    Oók met meer dan twintig deelnemers? Ja! Zelfs met meer dan honderd deelnemers!
    Hoe dan?! Je zult verrast zijn.

    Reacties uit eerdere workshops:

    "Wat ontzettend leuk dit!"
    "Nooit gedacht dat ik een gedicht zou schrijven!"
    "Ik heb niks met taal, maar dit was heel bijzonder!"
    "Ik ga dit gedicht zeer zeker persoonlijk voordragen aan mijn collega."
    "Heel leuk en heel zinvol"
    "Grappige opzet!"

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, speels, bezinnend, met humor, verrassend.
    Duur: plm. 30 - 120 minuten. (Al naar gelang de wens.)
    Deze workshop kan zowel online als live gegeven worden.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

     

    2 - 200 personen

    Betreed de Wondere Wereld van Woorden met Het Jeukwoordenspel XXL! 
    Wil je je dag vol energie beginnen of eindigen? Duik dan in de wereld van Het Jeukwoordenspel XXL - een bewezen en verrassende activiteit die draait om communicatie. Binnen 60 minuten laat deze unieke energizer je op een vrolijke manier bewust worden van je communicatie, terwijl het publiek actief betrokken wordt.

    Stap binnen in een wereld vol spanning en verrassing, waar de glinsterende gouden Jeukletters al op je wachten bij aankomst. Onze briljante "Jeukwoordenprofessor" betreedt het toneel en neemt je mee op een reis vol herkenbare en humoristische verwijzingen naar jullie thema, de organisatie en de bijeenkomst.

    De zaal gonst van opwinding terwijl je meedoet aan de spannende Jeukwoorden Quiz. Vang de catchbox die door de lucht vliegt en raad het mysterieuze Jeukwoord - vaak het meest irritante woord uit jullie eigen organisatietaal. En geloof ons, iemand zal dat Jeukwoord ontdekken!

    De Prijs? Een Hoofdpijndossier!
    De gelukkige winnaar wordt gehuldigd op het podium en ontvangt een mysterieus cadeau: een Hoofdpijndossier, prachtig verpakt in glinsterend goudpapier! Maar dat is nog niet alles! Je krijgt ook een exemplaar van het boek "#lovemyjob" van de beroemde NRC-columnist Japke-d. Bouma, de bedenker van de term Jeukwoorden. Bereid je voor op een betoverende reis door de wereld van woorden, gelach en verrassingen!

    En raad eens? Dit magische avontuur wordt mogelijk gemaakt door GO-Teambuilding - dé experts op het gebied van FUN mét inhoud. Ze bieden niet alleen Het Jeukwoordenspel XXL aan, maar hebben ook andere geweldige opties zoals DISC-Kwiz, Office Olympics en Ticket to Fly - originele spellen waarbij de inhoud nooit uit het oog wordt verloren.

    Oprichter Demian Vane zegt het zelf: "Wij zorgen voor een glimlach én topdag. Mag ons enthousiaste team binnenkort ook jouw bedrijf blij maken?" Durf jij de betovering van Het Jeukwoordenspel XXL aan?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    100 - 2500 personen

    Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.

    Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
    Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.

    Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.

    Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?

    Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.

    Al onze Quizzen zijn inclusief:

    • Altijd Vrolijke Quizmaster
    • Aankleding van de Locatie en Deelnemers
    • Oud-Hollands Snoep voor Iedereen
    • Spetterende Prijs voor de Winnaars
    • Officiële Prijsuitreiking
    • Plezier en Entertainment
    • Veel Verschillende Onderdelen
    • Eigen Inbreng Mogelijk

    Onze andere Quizzen zijn:

    • Ik hou van Holland Quiz
    • CarnavalQuiz
    • MuziekQuiz
    • Boer zoekt…….Gezellig bedrijf Quiz
    • 80`s 90`s en 00`s Quiz
    • Jongens tegen de Meisjes Quiz
    • Quiz op maat gemaakt


    Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitje het aanvraagformulier in!  

    20 - 500 personen

    Verfsmijten

    Een workshop verfsmijten: dé gelegenheid om iets positiefs te doen met frustratie en (negatieve) energie. Het enige wat je nodig hebt is een goed humeur en niet al te nette kleren. Wij zorgen voor materialen en een overall. Onder begeleiding van een beeldend kunstenaar gaat de groep van start. Hoe? Dat is een verrassing. Wij garanderen u dat verfsmijten leuk is voor iedereen. Leer collega’s eens heel anders kennen; een groot aantal bedrijven en groepen ging u al voor. 

    Wij bieden onze workshops al aan sinds 2010. Wij hebben een reputatie opgebouwd als flexibele en betrouwbare partner. 

    Bent u niet in de gelegenheid om naar ons toe te komen? Geen probleem. Wij komen gewoon naar u toe en geven de workshop op iedere gewenste locatie.

    Vul het aanvraagformulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte. Zodra uw aanvraag verzonden is ontvangt u direct onze contactgegevens. Uw aanvraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord.

    2 - 200 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Ede! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Ede te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Ede ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Ede is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Ede. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!