Afdelingsuitjes voor uw team!

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
402 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Julianadorp
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Klaar om de stad te ontdekken? Tijdens City Discovery Game ontdekken jullie de geheimen van de stad terwijl jullie kennis getest wordt. Weten jullie de verborgen plekjes in de stad te vinden en de bijbehorende opdrachten uit te voeren?

    Wat is City Discovery Game?
    - Interactieve manier om de stad op een andere manier te leren kennen in combinatie met de Uitjes en Eten app
    - Aanwijzingen en aanmoediging op afstand van de Uitjes en Eten begeleider
    - Prijs voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Bij aankomst belt de begeleider jullie voor een korte introductie en het opstarten van het spel. Zodra jullie zijn ingelogd en de teams zijn ingedeeld kunnen jullie van start! Aan de hand van verschillende opdrachten ontdekken jullie de stad terwijl jullie kennis op de proef wordt gesteld, ondertussen worden jullie aangemoedigd om leuke foto’s te maken. Welk team weet de meeste geheime plekjes in de stad te vinden?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    8 - 2500 personen

    WIE ZIJN DE MOLLEN- Je lijkt wel blind als je het niet ziet!  

    Vindt u het televisieprogramma “Wie is de Mol” ook zo leuk? Dan is het voor u genieten bij ‘Wie zijn de Mollen’ dat hierop gebaseerd is! Tijdens het spelprogramma is er namelijk niet één, maar zijn er meerdere mollen en u wordt uitgedaagd om de mol in uw groep te ontdekken!

    Ben jij de Mol in jouw groep? 
    Uw groep wordt bij aanvang in kleinere groepen van circa 8 personen ingedeeld. De individuele groepsleden kunnen in een kort één-op-één onderonsje met de organisatie zelf aangeven of zij de Mol zouden willen zijn. Uit die personen wordt één Mol voor die ene groep gekozen. Zijn of haar missie is de uitvoering van de spelonderdelen zoveel mogelijk te saboteren, zonder ontmaskerd te worden!

    Boordevol vragen, opdrachten en challenges tegen elkaar!
    Uw team wordt uitgedaagd met een keuze uit toffe activiteiten zoals bijvoorbeeld een muzikaal optreden met locals, foto-opdrachten met je team op bijzondere plekjes in de stad, het bouwen van een metershoog bastion, een schietspel, een blind vertrouwen game, het oplossen van breinbrekers, winnen met een theater-game en het vinden van lokaal lekkers! Alles om een super middag met elkaar te hebben vol actie, verrassing en avontuur gericht op samenwerking, teambuilding en het genereren van zoveel mogelijk energie. En het is nog leuk ook!

    (Tromgeroffel) and the winner is…!
    De groepen zullen tegen elkaar strijden en natuurlijk worden de behaalde resultaten bij elkaar opgeteld. Welke groep haalt de meeste punten? Aan het einde moet de groep ook een gezamenlijke keuze maken wie volgens hen de Mol in de groep is want zonder het ontmaskeren van de Mol kan je natuurlijk niet winnen! Niet alleen de winnende groep, maar ook de persoon die het beste heeft ‘lopen mollen’ krijgt natuurlijk een welverdiende prijs!

    Unieke uitdagingen voor iedereen
    Alle spelonderdelen en activiteiten zijn zelf bedacht en vormgegeven. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en op een recreatieve manier actief van aard. Het spel kan gespeeld worden in historische binnensteden en/of sfeervolle plaatsen en is in aangepaste vorm ook geschikt als groepsactiviteit op grotere buitenlocaties zoals bossen etc. Tijdens het spel wordt er van zowel steden als parken gebruik gemaakt, dat geld ook voor binnen- en buitenlocaties. Uiteraard kan het spel, indien gewenst, worden afgesloten met een heerlijk hapje en drankje!

    Weer of geen weer, maar wel altijd weerbestendig!
    Door de ruime keuze in vragen, opdrachten en uitdagingen is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd in orde ongeacht het weer! Wel net zo’n prettig idee toch?

    Wie zijn de Mollen is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. Het is een spel waar vaak nog lang over na wordt gesproken!

    Op maat gemaakt
    Spreekt deze activiteit u aan? Dan maken we hem graag voor u (verder) op maat en dat doen we in elke iets grotere plaats of stad in de omgeving die u wenst! Waar mogelijk verwerken we specifieke vragen en/of opdrachten van uw organisatie in ‘Wie zijn de Mollen’ om hem nog leuker en specialer te maken en dat uiteraard zonder extra kosten. 

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. Eventueel nodige gezondheidsmaatregelen  worden natuurlijk steeds weer op de nieuwe situatie en jullie wensen aangepast.

    Referenties Wie Zijn De Mollen:

    Bedrijfsnaam: GGD Den Haag, Regionaal SOA- centrum
    “Zeer leuk en origineel event, Super gezellig, veel gelachen gecombineerd met de spanning om iets te winnen. Gelukkig ook iets van de omgeving en de stad gezien. Plekken waar je nooit komt, helemaal prima!”

    Bedrijfsnaam: Chevron
    Collega's waren zeer tevreden over de locatie voor het eten in combinatie met de mooie stad! Leuke, orginele spelonderdelen en gelukkig prachtig weer! Dank voor het enthousiasme van alle begeleiders. Het is wel jullie werk, maar je zou dat bijna vergeten!

    Bedrijfsnaam: Menzis
    We zijn heel tevreden over de activiteit! Goede, vriendelijke belgeleiding en erg leuke activiteiten die zo verschillend waren dat er ook voor iedereen wat wils bij was. Enthousiasme van de begeleiding bij de activiteiten was erg aanstekelijk! Ga zo door!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    30 - 500 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Wij brengen golf naar een heel ander level!
    Wij noemen het streetgolf of straatgolf. Het vindt plaats in de stad, dus geen perfect gemaaide greens, maar slingerende straatjes, smalle trappen en glooiende grasveldjes.

    Urban Streetgolf neemt je mee dwars door de stad of rondom je eigen bedrijf. We leren je eerst de basistechnieken van het straatgolf, waarna je met je team een uitdagende tocht in zo min mogelijk slagen probeert af te leggen.

    De Urban Streetgolf combineren met een lunch of diner? Ook dit regelen we!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 2000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Crazy 88 van Huisbrand Events in Nederland en België brengt het beste (en het slechtste) bij jullie naar boven tijdens dit bedrijfsuitje, groepsuitje of vrijgezellenfeest in de dor jullie gekozen stad. Jazeker, bekent van Tv en altijd grappig, spannend en gezellig tegelijk! Gekke en ludieke opdrachten uitvoeren in hoog tempo, in verschillend teams, dat is waar het in feite om draait. Een verrassende competitie met een climax van jewelste! In bijna elke stad in Nederland of België door Huisbrand Events te organiseren! 


    Jullie worden in het centrum van de door jullie gekozen stad opgesplitst in Teams van 5 - 8 personen en op pad gestuurd met belachelijke, hilarische en uitzinnige opdrachten. De uitvoering van de opdrachten moet als bewijs worden vastgelegd met de filmcamera en dit alles ook nog eens binnen de aangegeven tijd!


    Zijn jullie in het gezelschap van 'daredevils' en doorzetters? Dan is deze Crazy 88 de kans om de boel op stelten te zetten! Eens kijken wie van jullie de opdrachten allemaal tot in detail het best uitvoert.


    Natuurlijk doen jullie het uiteindelijk voor de eer en de hoofdprijs die na afloop door ons wordt overhandigd! Onze jury houdt uiteraard rekening met de presentatie en de accurate uitvoering! Veel plezier!


    Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - Versnapering voor onderweg
    - 1 consumptie (bier, fris, huiswijn, koffie en thee)
    - Filmcamera's tijdens het spel
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Alle filmpjes digitaal na afloop
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 30 personen: € 21,50 p.p. excl. BTW


    Voor minder deelnemers reserveren?

    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de gewenste stad er graag ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    10 - 2000 personen

    The Hangover van Huisbrand Events is, te organiseren in Nederland en België en biedt vrijgezellen, collega's of vrienden de kans om even uit hun dak te gaan. Net als de gelijknamige film komen jullie tijdens dit event terecht in een volstrekt onoverzichtelijke situatie.  Ja, dat huwelijk zit eraan te komen maar hoe zorg je ervoor dat je ongehavend bij de ceremonie verschijnt? 

    En nog het ergste: het huwelijk is vandaag en daar moet nog van alles voor geregeld worden!

    Met behulp van een smartphone worden jullie kriskras door de stad geleid. Het doel van het spel is om munten te verzamelen en hiermee zaken te regelen, zoals het herstellen van je gebit en het afbetalen van de ringen en het trouwpak. Deze dingen dienen vervolgens afgeleverd te worden op het stadhuis of op de feestlocatie.

    Om het allemaal nog iets spectaculairder te maken hebben we enkele virtuele figuren aan het spel toegevoegd. Ontwijk de stripteasedanseres van gisteravond en ook de ex en de schoonmoeder van de bruidegom bevinden zich in de stad. Rennen en niet achterom kijken!

    Onder het genot van een welverdiend drankje zal het winnende team bekend worden gemaakt. Valt het huwelijk nog te redden? We hopen het van harte!

     Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - 1 consumptie tijdens de prijsuitreiking
    - Kleine versnapering
    - Een smartphone per team
    - Een prijs voor het winnende team
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip! 


    Tip:
    Uiteraard is dit uitje uitstekend te combineren met een heerlijke lunch vooraf of een uitgebreid diner na afloop. U kunt dit spel ook combineren met andere spelprogramma's. Informeer naar de mogelijkheden! Er bestaat ook een vrouwelijke variant: ‘The Wedding Planner'.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    8 - 12 personen: € 29,50 p.p. excl. BTW
    13 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 20 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    8 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een Ervaring Die Je Niet Vergeet
    Met Fire and Food gaan we verder dan de standaard borrel of quiz. Dit is een uniek outdoor avontuur waarin jullie team samenwerkt, ontdekt en proeft van de oerkracht van vuur. Dit is geen gewoon personeelsuitje. Dit is back to basics: vuur maken zonder aansteker, koken zonder keuken en samenwerken zoals jullie nog nooit eerder deden.

    Wat staat jullie te wachten?
    Vanaf het moment dat jullie het terrein betreden, laten we de moderne wereld even achter ons. Onder begeleiding van ervaren instructeurs leren jullie vuur maken zoals de oermensen dat deden – met een firesteel, vonken en natuurlijke materialen. Maar alleen vuur maken is niet genoeg… Het echte werk begint daarna: samen bereiden jullie een maaltijd op open vuur, met verse ingrediënten en verrassende smaken.

    Waarom kiezen voor dit uitje?

    • Avontuur & samenwerking, Samen een vuur ontsteken en daarop koken vraagt om teamwork, creativiteit en doorzettingsvermogen.
    • Een complete beleving, Niet alleen een activiteit, maar een ervaring die jullie samen delen en niet snel vergeten.
    • Laagdrempelig en voor iedereen toegankelijk, Geen survivalervaring nodig, alleen een gezonde dosis nieuwsgierigheid.
    • Perfect voor teambuilding, Collega’s leren elkaar op een nieuwe manier kennen, buiten de werkomgeving en zonder afleiding.

    Een uitje waar nog lang over wordt nagepraat
    Vergeet paintball, escape rooms en standaard diners. Dit is een uitje dat energie geeft, verbinding creëert en gegarandeerd stof tot napraten oplevert. Samen de warmte van het vuur voelen, samen de maaltijd bereiden, samen proeven en genieten. Een teamervaring zoals je die nergens anders vindt.

    Kosten: €85,00 per persoon
    Duur: ongeveer 5 uur / anderhalf dagdeel

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    15 - 250 personen

    Pubquiz
    Ben je bezig een flitsende activiteit te plannen voor jouw bedrijf, collega’s, sportteam of vriendendag? Dan is de interactieve pubquiz-show gegarandeerd een succes om te spelen voor een hilarische middag of avond met elkaar.

    In teams strijden jullie in acht vragenrondes en twee minigames om de winst. De vragen zijn heel divers met voor ieder wat wils en kunnen ook binnen een bepaald thema aangepast worden (bijvoorbeeld Hollands Glorie, Jongens tegen de meisjes, sport of kerstspecial).

    Verzamel in een café naar keuze, de kantine of een andere eigen gekozen locatie om deze superleuke, interactieve quiz te spelen als onderdeel van een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest of familiedag. De quizmaster maakt er een feest van; de lichten, buzzers en groot scherm zorgen voor de effecten; en jouw sportteam, vrienden, vriendinnen, collega’s of familie zorgen voor de sfeer.

    Vul voor een vrijblijvende offerte of meer informatie het aanvraagformulier in!

    10 - 2000 personen
    Film Teambuilding is de unieke creatieve motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jullie bedrijfsuitje vol Plezier, Verbinding, Hilariteit & Teambuilding
     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen!
     
    Je leert elkaar tijdens dit personeelsuitje eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider/regisseur die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
     
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Film teambuilding wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie avontuurlijke/hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial vol humor:)
     
    Samenwerken
    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.

    40 - 600 personen

    Ook zo'n fan van de Formule 1? Dan is dit een geweldige activiteit voor jou en je collega's!

    De Flat Out: Formula 1 is een interactieve en dynamische activiteit waarbij je met je team een levensgrote Formule 1 wagen gaat maken van karton.

    Elk team krijgt een pakket aan bouwmaterialen om een Formule 1 auto te bouwen. Dit bestaat uit een onderstel, wielen, een stapel karton, een bouwplan en gereedschap.

    De teams worden tijdens de activiteit getest op hun communicatieve vaardigheden, samenwerking en vindingrijkheid om deze geweldige uitdaging succesvol af te ronden. Een goede verdeling van de taken maakt dat de wagen binnen de gestelde tijd gebouwd kan worden. Ieders talenten en inzet zijn nodig om tot het beste eindresultaat te komen.

    Beperkte middelen, beperkte tijd en een helder doel: ingrediënten die in de meeste projecten ook aan de orde zijn!

    De wagens mogen ook worden gepimpt met verf en bijvoorbeeld stickers. Elk team creëert zo een hele eigen en unieke Formule 1 wagen.

    Uiteraard vindt er ook een daadwerkelijke zeepkistenrace plaats!


    Teambuilding effecten van Formula 1:
    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    Projectplanning
    √ Praktisch leiderschap
    √ Taken verdelen al naar gelang talenten
    √ Communicatiestrategie

    20 - 1000 personen

    'Flikken'   De politiemensen Floris en Eva onderzoeken de één na de andere bloedstollende zaak. TB Events geeft jullie nu de kans om in hun schoenen te staan. Stap uit de dagelijkse sleur en speel dit bloedstollende spel. Een meeslepende moordzaak, ideaal als bedrijfsuitje of groepsuitje met collega's of vrienden.  

    Hoe ga je te werk bij Flikken?
    Begin aan de basis: plaats delict. Je volgt de aanwijzingen en leert steeds meer over de achtergronden van het slachtoffer. Ieder spoor kan je dichter bij je dader brengen. Of is het een dwaalspoor? Met jouw team zet je alle informatie op een rijtje en bepaal je de volgende plaats om uit te kammen. Door langs de juiste plaatsen te gaan, kun je de vitale informatie vergaren om de zaak te kraken. 

    Wat staat je te wachten tijdens Flikken? Detective word je niet zomaar. Daarom beginnen we met een stevige bak koffie om je op scherp te zetten. Dan volgt de briefing en krijg je een uitgebreide uitleg over het spel. Na het vormen van de teams bezoek je de plek van de moord, voor een eerste onderzoek.   Nu komt het er op aan: welke moordverdachten ga je als eerste aan de tand voelen, welke getuigenissen zijn
    doorslaggevend? Samen met jouw team stel je een lijst op met hoofdverdachten en hun motieven.

    Eenmaal terug op het rendez-vous-punt overhandig je deze lijst aan de commissaris. Onder het genot van een kop koffie, thee of glaasje fris worden de rapportages nauwkeurig beoordeeld. Dan wordt het winnende team bekend gemaakt en het plot uitgelegd. Case closed.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 5000 personen

    In deze interactieve theatershow worden de basisprincipes van het LEAN werken op humoristische wijze onder de aandacht gebracht. LEAN werken betekent dat je je interne processen onder de loep neemt en zorgt dat je organisatie beter en efficiënter gaat functioneren. 

    Tante Lean weet daar alles van, want ze is LEAN en ze haat ‘Waste’ en andere vormen van inefficiëntie. Gelukkig is zij gespecialiseerd in Six Sigma en LEAN werken. De theatershow wordt gespeeld door twee acteurs die u meenemen in deze gestroomlijnde wereld van doorlooptijd verkortingen en kostenbesparingen. De show kan los geboekt worden, maar ook in combinatie met de Duplo LEAN Game waarin teams in competitieverband Duplo torens bouwen en steeds hun processen zo LEAN mogelijk moeten maken om de wedstrijd te kunnen winnen.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.



     

    8 - 500 personen

    Samen werken aan de grootste Chainreaction ooit!
    Ken je een chainreaction? Het lijkt op Domino D-Day, maar met meer dan alleen dominostenen. Wij werken met een diversiteit aan verschillende materialen, om tot een origineel bouwwerk te komen. In teams zijn jullie  verantwoordelijk om een segment van de chainreaction te bouwen.

    Laat hierbij je eigen creativiteit en bouwinzicht de vrije loop. Blijf wel communiceren, want alle segmenten moeten naadloos op elkaar aansluiten,  zodat je uiteindelijk eindigt met één grote chainreaction-finale!

    De Chainreaction XXL combineren met een lunch of diner? Ook dit regelen we!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 2000 personen

    Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
    Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.

    Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!

    Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.

    Honderden teams gingen je voor.

    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    25 - 500 personen

    Over deze pagina

    WegmetdeBaas biedt afdelingsuitjes met een speciaal karakter. U vindt hier veel afdelingsuitjes een combinatie van plezier en teambuilding.

    Het overzicht van afdelingsuitjes op WegmetdeBaas geeft activiteiten weer zowel in de stad als in de natuur. De omgeving, de sfeer en de situatie zijn anders dan op uw afdeling. Er ontstaat dan eenvoudig een ander contact. Ga met elkaar aan de slag, werk samen en maak plezier. De verschillende afdelingsuitjes kunnen met of zonder eten. U kunt vrijblijvend een offerte aanvragen door het aanvraagfomulier in te vullen met uw wensen op WegmetdeBaas.