De leukste workshops in Alkmaar

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
108 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Heerlijke Kookworkshops
  • Uitjes met Theater
  • Creatieve workshops
  • Muziek en dans
  • Body en spirit
  • Plaats, regio of provincie: Alkmaar
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan.

    Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen.

    Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.  Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen

    1 team. 1 box. 1 taak. Out of the Box is de ultieme teambuilding activiteit voor ieder gezelschap. Boek nu Out of the Box en daag andere teams uit in deze unieke escape room!

    Denk Out of the Box
    Ieder team heeft dezelfde box, dezelfde taken en start op hetzelfde moment. Maar… Ieder team is uniek met eigen specialiteiten. Jullie gaan in teamverband op zoek naar de laatste code om Out of the Box te raken. Dit uitje combineert de leukste escape games in één unieke box. 

    Gezonde spanning en humor
    - Strijd tegen andere teams en raak als eerste Out of the Box.
    - Spanning, sensatie, teambuilding en vermaak.
    - Verschillende niveaus van opdrachten en geschikt voor ieder gezelschap.
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Kraak de code als eerste
    Jullie nemen plaats rondom de box. Deze zit bomvol ingenieuze games: van ingewikkelde codes tot wiskundige spellen en van toffe puzzels tot geluidsfragmenten. Tijd om taken te verdelen. Elke oplossing leidt weer tot een andere puzzel. Stilzitten is geen optie. Werk samen en denk eens echt Out of the Box. Welke groep vindt als eerste de code die leidt naar de overwinning? 

    5 - 2500 personen

    De Kluis in Huis is een zelfstandige escapegame welke op afstand of in verschillende ruimtes tegen elkaar gespeeld kan worden. Speel het als battle tegen je collega’s en laat ze zien dat jullie het slimste team zijn! Jullie krijgen een Kluis en per team van 2-5 personen een koffer opgestuurd. Welk team weet als eerste alle raadsels te ontcijferen en de Kluis te openen?

    Op het oog is het een rommeltje op tafel, maar jullie weten beter. Hier wordt nagedacht, worden aantekeningen gemaakt en worden oplossingen gevonden. De tijd vliegt. Normaal een goed teken, maar nu even niet! Jullie zitten midden in De Kluis in Huis. Binnen 2 uur moet de Kluis open!

    Zodra een team de koffer open heeft, zien zij vijf kistjes, afgesloten met hangslotjes en allerlei losse materialen. Stap voor stap worden raadsels ontcijferd en codes gevonden. Elk kistje dat opengaat, brengt het team dichter bij de cijfercode van de Kluis. Maar de timer tikt door en de andere teams zijn ook al ver op weg…

    Bij grotere groepen kan De Kluis in Huis begeleid door één van onze enthousiaste spelleiders. Na de ontvangst en speluitleg zal er met de juiste begeleiding voor gezorgd worden dat alle teams op scherp blijven. Mochten de teams te lang vastlopen op een onderdeel, zal de spelleider ze ook van tips voorzien, zodat de strijd tot het einde voelbaar is.

    Prijs kleine groepen (exclusief verzending)
    1 team: € 59,50
    2 teams: € 111,50
    3 teams: € 163,50
    4 teams: € 215,50

    Bent u met een grotere groep of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15 Ontvangst en speluitleg
    14:15 - 16:15 De escape game: De Kluis in Huis
    16:15 - 16:30 Afsluiting en nabespreking

    Inbegrepen binnen dit uitje

    • Per team een bomvolle koffer met opdrachten en raadsels
    • Een kluis met aftellende klok
    • Per team een kraskaart met tips

    Optioneel binnen dit uitje

    • Begeleiding ter plaatse
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    2 - 100 personen

    De Hilariteitsquiz  is een interactief programma met een allround entertainer/ instructeur die naast presenteren ook zeer goed kan improviseren.

    Tijdens het ontvangst is er een actrice/instructrice op locatie of in een horecagelegenheid naar keuze.
    Met muzikaal ontvangst: de quizmaster heet iedereen vrolijk welkom met bekende muziek en kan desgewenst ook drankjes uitserveren.

    Daarna spelen we de spelrondes (teams van 5 personen) met o.a.:
    Ronde 1
    : algemene muziekvragen
    Ronde 2:
    intro luisteren
    Ronde 3:
    Foto-ronde, minigames en een Lucky Loterij met grappige gadgets in pauze. 
    Ronde 4: singing bee
    Ronde 5
    : swingo. De muziekbingo waarbij verschillende periodes aan bod komen uit de dj-set!

    Als jullie minder muziek onderdelen willen, kunnen we deze vervangen voor:
    -           Get the Picture 
    -           Het ballonnen trapspel
    -           Reclame tunes raden
    -           Anagrammen oplossen

    Prijsuitreiking: welke groep heeft de meeste punten en welke individuen zijn het meest opgevallen tijdens deze hilarische quiz?
    Het programma duurt circa 2 uur, en mét een lunch of diner ongeveer 3,5 uur. De collega’s hebben daarna lekker de tijd om nog even na te borrelen.

    Hitster – Teambuilding Edition

    Het muzikale teamuitje vol energie, samenwerking en hilariteit!
    Ben je op zoek naar een origineel en dynamisch bedrijfsuitje waarin muziek, plezier én teambuilding centraal staan? Met de Hitster – Teambuilding Edition beleef je samen met collega’s een onvergetelijke middag of avond vol hits, verrassende uitdagingen en heel veel gezelligheid.

    Hitster is een volledig verzorgd teamspel, geïnspireerd op het populaire gezelschapsspel. In teams van maximaal vijf personen gaan collega’s de muzikale strijd met elkaar aan. Geen zorgen als je geen muziekkenner bent – meezingen helpt ook!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 400 personen

    Een Ervaring Die Je Niet Vergeet
    Met Fire and Food gaan we verder dan de standaard borrel of quiz. Dit is een uniek outdoor avontuur waarin jullie team samenwerkt, ontdekt en proeft van de oerkracht van vuur. Dit is geen gewoon personeelsuitje. Dit is back to basics: vuur maken zonder aansteker, koken zonder keuken en samenwerken zoals jullie nog nooit eerder deden.

    Wat staat jullie te wachten?
    Vanaf het moment dat jullie het terrein betreden, laten we de moderne wereld even achter ons. Onder begeleiding van ervaren instructeurs leren jullie vuur maken zoals de oermensen dat deden – met een firesteel, vonken en natuurlijke materialen. Maar alleen vuur maken is niet genoeg… Het echte werk begint daarna: samen bereiden jullie een maaltijd op open vuur, met verse ingrediënten en verrassende smaken.

    Waarom kiezen voor dit uitje?

    • Avontuur & samenwerking, Samen een vuur ontsteken en daarop koken vraagt om teamwork, creativiteit en doorzettingsvermogen.
    • Een complete beleving, Niet alleen een activiteit, maar een ervaring die jullie samen delen en niet snel vergeten.
    • Laagdrempelig en voor iedereen toegankelijk, Geen survivalervaring nodig, alleen een gezonde dosis nieuwsgierigheid.
    • Perfect voor teambuilding, Collega’s leren elkaar op een nieuwe manier kennen, buiten de werkomgeving en zonder afleiding.

    Een uitje waar nog lang over wordt nagepraat
    Vergeet paintball, escape rooms en standaard diners. Dit is een uitje dat energie geeft, verbinding creëert en gegarandeerd stof tot napraten oplevert. Samen de warmte van het vuur voelen, samen de maaltijd bereiden, samen proeven en genieten. Een teamervaring zoals je die nergens anders vindt.

    Kosten: €85,00 per persoon
    Duur: ongeveer 5 uur / anderhalf dagdeel

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    15 - 250 personen

    Een lipdub maken is dé perfecte activiteit voor ieder feest! Met Lipdubworld maken jullie samen een unieke videoclip, opgenomen in één vloeiende take. Super leuk om te doen én een blijvende herinnering voor later!

    Hoe werkt het?

    Kies jullie favoriete liedje en een locatie: een park, strand, stad of binnenruimte.
    Onze professionele filmmaker begeleidt de 2-uur durende lipdub workshop.
    Samen zingen en bewegen op de muziek, verkleed of in thema.
    Ontvang jullie eigen videoclip achteraf als blijvende herinnering!
    Groepsgroottes van 5 tot 300 personen.

    Als jullie enthousiast zijn en willen boeken, plannen we samen een datum en tijdstip in. Je mag zelf een locatie kiezen (binnen of buiten) én een liedje waar jullie op willen performen. Samen bepalen we ook een ontmoetingsplek waar onze Lipdubworld filmmaker jullie zal opwachten.

    Na een korte introductie en uitleg over het verloop van de lipdub workshop, delen we de groep op in kleinere teams. Elk groepje krijgt een stuk van de songtekst toegewezen. We bedenken samen een leuke route voor de lipdub op de gekozen locatie. Ieder groepje oefent zijn deel, en natuurlijk doen we ook stukjes met de hele groep. Zo ontstaat er een creatief en vloeiend geheel. Zodra iedereen er klaar voor is, starten we de opname. Gaat er iets écht mis? Dan doen we het gewoon opnieuw, geen probleem!

    Na de opnames maken we nog een leuke groepsfoto als extra herinnering aan deze unieke ervaring. Binnen 5 werkdagen ontvangen jullie de gemonteerde lipdub video per mail.

    Een lipdub opnemen is een super leuke activiteit tijdens jullie vrijgezellenfeest, bedrijfsuitje, kinderfeestje, vriendenuitje of familiedag!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    5 - 300 personen

    Maak een Keuze uit 3 van de onderstaande mogelijkheden:

    1) Een eigen Speelfilm maken met een keuze uit hilarische en actuele storylines en als thema Whodunit.

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat.
    Iedereen bepaalt zijn of haar functie in het team en filmcrew. Er zijn rollen zowel achter als voor de camera. Kies je wat bij de collega's past of geef je ze de opdracht om uit hun "comfort zone" te komen.

    2) Een eigen bedrijfs/promotie-of speelfilm maken:

    Maak samen met uw team een eigen bedrijfs, promotie of speelfilm en creëer een unieke teambuildingervaring.

    3) Een eigen recruitment/promotie film maken:  wie zijn we, wat doen we, waar staan we voor en waarom is het zo leuk om bij ons te komen werken.

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)

    Bij alle drie de keuzes geldt onderstaande:

    Start Teambuilding door eigen functieverdeling te maken:
    U kiest binnen uw team zelf wie de technische, creatieve, organisatorische of leidinggevende functies op zich nemen zoals: camera, geluid, regie, productie/ organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren.

    Door de Combinatie van binnen en buiten is het film maken het hele jaar mogelijk!
    Elk team/crew krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen. 

    Voor iedere scene hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Tijdens de borrel en diner worden de films gemonteerd! De jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in première en worden gepresenteerd via het grote scherm. .

    Tot slot (optioneel) gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.

    U zult versteld staan van het resultaat!

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een super leuke herinnering voor altijd! 

    Extra Compilatie (optioneel): We kunnen ook een extra compilatie en eindmontage maken van alle teamfilms te samen. Dit kan ideaal gebruikt worden voor een promotie op de eigen website, intranet of eventuele sociale Media zoals Linked-in.

    Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen. 

    Het programma ziet er als volgt uit (voorbeeld):
    14.00 uur Ontvangst op locatie
    14.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
    15.00 uur Start filmen 
    17.00 uur Laatste team retour; (borrelen) 
    17.15 uur Vervolg borrel of aansluitend eten(op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
    18.30 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking. 
    19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering) 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

     

    12 - 600 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor. 

    Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.

    Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.

    Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.

    Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.

    Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.

    Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.

    We kijken uit naar je enthousiasme!
    Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events

    1 - 2500 personen

    Wil je je team wakker maken? De organisatie transformeren naar een levende organisatie, dan is de SPOT ON training heel geschikt. Het is een leuke lichte energieke dag, die begint met een theatershow. Daarna gaan mensen bezig met hun eigen unieke rol in het team of binnen de organisatie. Er wordt onderzocht hoe er weer nieuwe spirit en nieuwe energie kunnen inzetten om met volle kracht vooruit te gaan.

    SPOT ON is typisch een dag waarop nieuwe doelen geformuleerd kunnen worden, nieuwe mensen elkaar kunnen leren kennen, teams opnieuw hun vorm en doel kunnen bepalen. We werken oa met persoonlijke gebruiksaanwijzing, teamspirit, creatie-regie, kortom allerlei werkvormen om een energieke lichte dag te maken waarin medewerkers weer de zin van hun werk gaan inzien en er weer zin in krijgen.

    Doel is nieuwe inspiratie ontvangen, elkaar beter leren kennen, doelstellingen van de organisatie helder te krijgen, SPOT ON kick-off.

    8 - 200 personen

    Faalplezier en FaalplezierXL: Verander je aanloop naar een mogelijk falen

    Falen en fouten maken hoort erbij, we doen het al ons leven lang. Hoe komt het dat we zo bang zijn nog vóór we ze begaan? We raken in de stress van nieuwe uitdagingen of verkrampen van angst. Hoe zit dat met faalangst? Door Faalplezier neemt de kans op fouten af en het risico dat het goed gaat toe.

    Wat ga je doen?

    Faalplezier komt in twee vormen: Groot en klein. Tot 30 personen: Faalplezier
    Vanaf 80 personen: FaalplezierXL

    Doel van Faalplezier
    Na afloop heeft je team:

    • Meer inzicht in elkaars sterke punten
    • Meer vertrouwen en open communicatie
    • Meer plezier en minder angst voor falen!

    Faalplezier (Zowel klein als XL) gaat verder dan ‘leuk’ zijn – het maakt van problemen fijne avonturen.

    Angst zit in je kop, plezier ook! 
    We springen met elkaar uit de comfortzone, naar waar de magie gebeurt. Jullie zullen meemaken dat faalangst letterlijk een verzinsel is en dat Faalplezier juist kansen biedt voor groei.

    Faalplezier voor elk team
    Van ministeries tot modebedrijven – teams uit uiteenlopende sectoren gingen jullie voor. Of jullie team nu alles voorbereidt of juist altijd van de direct responce is, Faalplezier is waardevol voor iedereen die faalangst kent.

    Faalplezier en FaalplezierXL tijdsduur 
    De workshop Faalplezier (max 30 deelnemers per trainer) duurt standaard 2,5 uur met pauze, en kan aangepast worden aan jullie wensen qua tijdsduur. Zowel langer als korter is bespreekbaar.

    FaalplezierXL (de theaterversie) duurt 1,5 uur. Dit programma kent geen pauze.

    Onze Aanpak
    Faalplezier is geen training, wel een ervaring die draait om plezier en persoonlijke groei. Faalplezier en FaalplezierXL kunnen ook in het Engels worden gegeven.

    Neem contact op voor meer info of om je wensen te bespreken!

    Faalplezier – Het kan altijd anders!

    8 - 2000 personen
    Plezier Teambuilding Creatief Samenwerken Verbinding Entertainment & Hilariteit!
    Speel samen met bijvoorbeeld 30, 60,180 of zelfs 360 collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera) een vooraf bedachte route aflegt.
    Met als resultaat een flitsende, informerende, inspirerende & hilarische videoclip/lipdub

    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen?

    Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.

    Echt maatwerk:
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.

    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.

    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.
    Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij LIPDUB TEAMBUILDING altijd inbegrepen. Onderdeel van Film Teambuilding.

    40 - 1000 personen

    Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.

    U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.

    Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    De Eindejaarsperiode is de tijd om samen stil te staan en te vieren. Met onze Eindejaars Special Workshop beleef je met je team iets écht bijzonders. Jullie bouwen samen een functionele prothesehand. Vol creativiteit, gezelligheid, en samenhang.

    En terwijl jullie samen werken en plezier maken, geven jullie ook een cadeau dat verder reikt dan jullie team. De hand gaat naar iemand die hem hard nodig heeft. In het voorjaar ontvangen jullie een foto van de ontvanger met jullie hand. Dat moment maakt het verhaal compleet en geeft jullie team iets om trots op te zijn.

    Waarom kiezen voor deze special?

    • Goed passend bij de kerstperiode en sfeer

    • Perfect voor kleine én grote teams

    • Extra: jullie maken samen ook een verschil voor iemand anders

    Of je nu kiest voor een self-facilitated event (handig voor kleine groepen, en al een mega succes!) of voor een begeleide workshop, je team gaat naar huis met een ervaring die verder gaat dan een standaard kerstborrel.

    4 - 1000 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Heb je altijd al eens in de schoenen van James Bond willen staan of wil je je vrienden of familie wel eens als Harry Potter zien acteren? Kies dan voor de verrassende workshop speelfilm maken en produceer jullie eigen speelfilm!

    Een komedie, een thriller of een spannende actiefilm… Alles is mogelijk tijdens de workshop speelfilm maken. Samen een film maken, zorgt gegarandeerd voor plezier. Jullie zullen niet alleen acteren, maar jullie vormen ook de crew achter de schermen. Tijdens deze workshop schrijven jullie als groep een eigen script. Vervolgens worden de taken verdeeld onder de deelnemende personen. Dit kunnen taken voor of achter de camera zijn. Dit is dan ook de kracht van deze workshop: iedereen kan actief meedoen in een functie die bij hem of haar past! Camera aan? Action!

    10 - 9999 personen

    Over deze pagina

    Op zoek naar een leuke workshop in Alkmaar  voor het team of om samen te doen met collega's? Deze vinden jullie eenvoudig en snel op WegmetdeBaas. Of jullie nu op zoek zijn naar lekkere kookworkshop in Alkmaar of dat jullie een dansworkshop in Alkmaar willen gaan doen. Op WegmetdeBaas vinden jullie een mooi overzicht van de leukste workshops in Alkmaar.  Gaan jullie lekker bonbons maken tijdens een workshop in Alkmaar of lekker met verfsmijten tijdens een workshop in Alkmaar . Of wat dachten jullie van een percussieworkshop of samen een commercial opnemen tijdens een workshop in Alkmaar. Kijk voor alle workshops in Alkmaar en kies wat bij jullie team past! Workshops zijn goed voor het groepsgevoel en je leert weer eens wat anders!  

    WegmetdeBaas is ook de leukste site voor het zoeken en vinden van allerlei andere bedrijfsuitjes en teamuitjes!

    Kookworkshops Amsterdam
    Kookworkshops Utrecht
    Kookworkshops Zuid-Holland
    Workshops Muziek en Dans
    Creatieve uitjes Limburg
    Creatieve uitjes Noord-Holland