
’20 dingen die je moet weten over stress’ is een ervaringsgerichte playshop over... juist : stress!
Een ludieke, afwisselende dag waarin afzonderlijk van elkaar 20 aspecten van stress no-nonsens en vol humor maar toch indringend worden gebracht in mini-activiteiten.
Een greep uit het programma : ‘de believers’ en de ‘non-believers’ (improviseren)Hoe werkt prestatiedruk (zeer ludiek), De brievenbus (verbinding 2.0 collega’s), Van adrenaline naar regenereren (observatieoefening), Tegenpolen zijn winners (Legochallenge), Redders in je team (teamreflectie), Toolkit voor een sedentair bestaan (zeer voelbare self-care voor hals en schouders), Superkrachtenspel (kernkwaliteiten en waarden), …
Vanuit de ludieke vormen volgt een stukje uitleg, met een telkens een hands-on toepassingsmoment in een werkboek, zodat de experimenten ook een voedingsbodem zijn voor waarachtige teamverbetering op de werkvloer, en het niet bij spelen blijft. In het werkboek staat het theoretische gedeelte uitgebreider uitgewerkt!
Vul voor meer informatie of een vrijbljivende offerte het aanvraagformulier in!
Wat is jouw werkstijl? Wat is de werkstijl van je collega’s?
Ontdek de verschillende stijlen door middel van een ontspannen kaartspel.
Winst
Het is lastig samenwerken met iemand die een heel andere werkstijl heeft. Maar met een beetje empathie en aanpassing kun je, juist vanuit deze botsing van stijlen, je winst pakken.
Met Werkstijlpoker creëer je de ideale situatie om op luchtige wijze met elkaar eens tot een constructief gesprek te komen.
Spelvorm
Deze gegamificeerde werkstijltest is feitelijk een persoonlijkheidstest. Door de spelvorm levert het Werkstijlpoker vaak verrassende inzichten op.
Iedereen kan meedoen met dit simpele kaartspel. Na het spel volgt een boeiende en vermakelijke toelichting. De workshop eindigt met een goed gesprek waarbij deelnemers zich letterlijk in de kaart laten lijken.
Meer weten? Bekijk de infographic.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Workshopschermen
'Altijd al willen doen', 'verrassend', 'spannend', 'ik had niet gedacht dat ik het al zo snel al onder de knie zou hebben. Dat zijn de reacties die wij vaak horen.
Teambuilding / Vergaderbreak!
Een goed moment om uw vergadering of presentatie af te wisselen met een energieke workshop schermen. Terwijl u met uw team nog aan het vergaderen bent, zorgen wij dat alle materialen in de aangelegen ruimte of buiten klaar staan. Na een korte break heten wij u welkom en kan u met uw collega's direct aan de slag. Op bijna op iedere locatie is dit mogelijk! Desgewenst bespreken wij met u de mogelijkheden voor een metafoor.
Vrijgezellen
Een stijlvol dagdeel (elk moment van de dag mogelijk) met de vrienden of vriendinnen van de bruid of de bruidegom. Na afloop sluiten we af met het sabreren van de champagne
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
Teambuilding & Gedrag
Krijg op ludieke wijze inzicht in uw eigen gedrag en dat van uw team waarbij de schapen de spiegel zijn. Met mooie metaforen legt u de link naar uw team. De Workshop Schapendrijven brengt u inzicht, inspiratie maar ook energie!
Afhankelijk van de doelstelling van uw bijeenkomst kunnen thema’s als samenwerking, communicatie, leiderschap, rollen binnen een groep, passie en ambitie centraal staan. Maar uiteraard ook plezier en samen beleven!
Hoe ziet de Workshop Schapendrijven eruit?
Door middel van diverse opdrachten brengt u samen de schapen in beweging. We beginnen eenvoudig, maar gedurende de workshop worden de oefeningen steeds uitdagender.
Ook krijgt u een exclusief kijkje in het bijzondere werk schapendrijven met Border Collies. Daarbij laten we zien hoe we onze honden selecteren en trainen van pup tot volwassen sporthond. Een ware inspiratiebron welke bijzondere inzichten geeft om zeker mee te nemen naar de werkvloer.
Tot slot eindigt u de workshop met een uniek finalespel. Eén ding staat vast, dit is gegarandeerd de meest bijzondere (en moeilijke!) vorm van schapendrijven ooit!
De Workshop Schapendrijven duurt circa 1,5 uur en is mogelijk in het Nederlands en Engels.
Neem ook een kijkje op onze site www.workshopschapendrijven.nl !
Welke locatie of groepsgrootte?
Bij ons is veel mogelijk, als het nooit ten koste gaat van het dierenwelzijn! Wij reizen door heel Nederland en delen van België.
Groepsgroottes van 4 – 200 personen.
Heeft u inhoudelijke wensen?
Met plezier vernemen we dit graag van u tijdens een telefonische voorbespreking. Zo sluit de workshop naadloos aan op uw bijeenkomst.
Waarom u kiest voor schapendrijven met LLanfarian Events?
LLanfarian Events
De Workshop Schapendrijven wordt verzorgd door een enthousiast en professioneel team. Op onze boerderij met meer dan 1000 schapen is er dagelijks veel werk voor onze honden. Gepassioneerd laten we u opgaan in dat bijzondere werk én de magische samenwerking tussen baasje en hond.
Teamopdrachten gecombineerd met een Rally met robuuste legervoertuigen
Met onze robuuste legervoertuigen rijdt u een rally over de prachtige wegen op de Veluwe of door het prachtige Spaarnwoude, veel van de wegen zijn onverhard! Tijdens de rally staat teamwork centraal, de teams krijgen diverse opdrachten, zoals bijvoorbeeld het bouwen van een catapult en verzorgen zelf de navigatie met behulp van GPS.
Ons voertuigenpark is opgebouwd uit authentieke legerjeeps en -trucks. Naast dit stukje ouderwetse techniek krijgt u een modern hulpmiddel mee: een GPS ontvanger waarmee u dankzij Amerikaanse spionagesatellieten uw positie kunt bepalen.
Ook bij deze missie van Jan Soldaat staan de sleutelwoorden: professionaliteit, teamspirit, creativiteit en avontuur op de voorgrond.
Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, of een geheel verzorgde overnachting.
Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, met onder andere een spectaculaire helicopter dropping of met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.
Voert u deze rally liever in het donker uit? Geen probleem, wij informeren u graag naar de mogelijkheden omtrend “Veluwe By Night” ; een enerverende avondrally voor wie niet bang in het donker is!
Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven?
De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!
De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!
In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen.
De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden!
Highland Events, de grootste in Schotse Highland Games! Welkom op onze eigen toplocatie op Landgoed Beukenrode in Doorn (vlakbij Utrecht)
Waarom Highland Events?
Eigen locatie
Bij aankomst op Landgoed Beukenrode in Doorn kunt u in de verte de Schotse doedelzakmuziek al horen. De muziek komt van het Highland Camp dat midden in het bos ligt, vlak naast het particuliere voetbalveld van het Landgoed. Het Highland Camp is een prachtige locatie met prima faciliteiten zoals 2 grote houten paviljoens met 3 ruime kleedkamers, circa 200 zitplaatsen zowel binnen als buiten, een groot overdekt barbecuepaviljoen, 2 overdekte vuurplaatsen, ruime opslag, een kantine en sanitair. De volmaakte plek voor Schotse Highland Games!
Verschillende programma's (10 - 160 personen)
Highland Events biedt maar liefst 3 verschillende programma's Highland Games. De programma's zijn genoemd naar beroemde speelfilms waarin Schotse helden van weleer een hoofdrol spelen. De programma's zijn volledig verzorgd inclusief drankjes en koek.
Ontvangst
De instructeurs van Highland Events stellen zich aan u voor en heten u van harte welkom. Na uitleg over de Highland Games krijgt elke deelnemer een Schotse kilt uitgereikt. Bij Highland Events is dat een originele Schotse kilt. Er is keuze uit verschillende kleurpatronen waaronder de 'Royal Stewart' of de 'Black Watch'. Voordat het programma aanvangt is er koffie, thee, fruitdrank, cup a soup en koek. Alle drankjes zijn inbegrepen, ook in de pauze.
Activiteiten voor iedereen
Bij de Highland Games gaan de deelnemers in teamverband allerlei competitieve kracht- en behendigheidsproeven met elkaar aan. Er zijn bij Highland Events zo'n 20 verschillende activiteiten mogelijk waaronder klassieke onderdelen als 'tossing the caber', 'throwing the hammer' en 'tug a war'. De activiteiten zijn dusdanig aangepast dat iedereen (m/v), ongeacht leeftijd of fysieke conditie, overal gelijkwaardig aan kan deelnemen. De Schotse Highland Games zijn geschikt als bedrijfsuitje of personeelsuitje, maar voor particulieren ook als vrijgezellenfeest of familiedag.
Catering & Vergaderen
U kunt uw programma Highland Games uitbreiden met een lunch vooraf of een diner of barbecue na afloop. De ambiance op het Highland Camp is geweldig en Highland Events beschikt over uitstekende catering van de Gildeslager. Vraag naar onze menukaart. We attenderen u ook op de mogelijkheid om op het Highland Camp te vergaderen, bijvoorbeeld in de ochtend voorafgaand aan de Highland Games.
Andere uitjes
Highland Events maakt deel uit van de Bedrijfsuitjes Groep, specialist in originele bedrijfsuitjes. Andere bedrijfsuitjes van de Bedrijfsuitjes Groep zijn Mipapo (herbeleef de militaire dienstplicht), Out-Doorn, Bounty Hunt en Alpenfest.
Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!
Codes kraken om onderdelen te verdienen...
Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!
Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.
Zelf ontwerpen
De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.
Samenwerking is essentieel
De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid.
Finale op ‘orkaankracht’!
In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom?
Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?
Programmaduur: 2,5 uur.
Aantal personen: 25 tot 200
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in!
Wil je net als koningin Maxima en prinses Beatrix ook eens met onze Koninklijke Roofvogels vliegen boek dan onze 1 uur durende workshop Koninklijk Vliegen. Het programma tijdens Koninginnedag in Thorn op 30 april 2011 was samengesteld rond de thema’s cultuur, historie en traditie. Aan ons van de eer om samen met de Koningin en leden van de Koninklijke familie te valkenieren.
Wil je dit zelf ook ervaren dan kan dat nu. Op een passende locatie, zelf gekozen, presenteren wij in geuren en kleuren deze fascinerende beleving.
De deelnemers gaan tijdens deze workshop zelf verschillende roofvogels en uilen naar de hand laten vliegen. En natuurlijk maakt iedereen er heel veel foto`s en filmpjes van.
Waar:
Datum, tijd, locatie en programma zijn maatwerk. Onze teams komen graag naar elke gewenste locatie maar het kan natuurlijk ook op een van onze locaties.
Prijs:
Vanaf € 1000,00 ongeacht de locatie in België of Nederland.
Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Team 1... Ready?... GO! Het eerste team gaat de uitdagingen van het circuit te lijf onder het gejuich van het publiek. Maar wordt dit ook de snelste tijd?
Van Pitstop tot Pimp Shop!
Van ontwerp naar complete zeepkist, tot wel 20 teams. Wie zijn verantwoordelijk voor het constructieve en creatieve deel? En wie spelen de games om munten te verdienen? Welke deelnemers gaan shoppen in de Pimp-My-Ride Shop voor onmisbare onderdelen?
Verkrijgbaar zijn de meest waanzinnige accessoires als ’dikke’ uitlaten, ’bling-bling’ zijspiegels, zwaailichten, alarmsystemen, LED verlichting, bull-bar en full size bumper, kentekenplaten met inspirerende teksten, Mario Kart outfit, etc.
Grand Prix… action!
In een waanzinnig spannende tijdrit voeren de chauffeurs een aantal zenuwslopende opdrachten uit met de zeepkist. Een combinatie van techniek, vernuftige uitvoering en snelheid maakt een winnend zeepkisten team…
Een remwegtest wordt gevolgd door een chauffeurswissel, waarna een foutloze slalom leidt naar de whoop-de-doo’s en scherpe bochten in het circuit. Wat is de eindtijd? Hoeveel strafseconden worden erbij opgeteld? Kortom… Wélk team wint de race op tijd?
Programmaduur: 2½ uur.
Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte over dit bedrijfsuitje/ teamuitje het aanvraagformulier in!
Swingt uw team al? Of kan de samenwerking nog verbeteren?
Een drummend lichaam is misschien wel het beste voorbeeld van een goedlopende organisatie.
De ledematen van de drummer zijn de verschillende afdelingen die goed aangestuurd en gecoördineerd moeten worden. Hoe beter de afdelingen in staat zijn op het juiste moment hun taak uit te voeren des te swingender het ritme klinkt.
Ook in een organisatie moeten de diverse disciplines in balans zijn om een werkend geheel te krijgen. Samenwerken en als team opereren bepalen in belangrijke mate het succes.
In deze workshop staat het swingende ritme symbool voor een goed lopende efficiënte organisatie.
Drumwerk komt op locatie (desgewenst) in uw eigen (bedrijfs)pand of op de door u gekozen evenementlocatie. Indien nodig helpen we graag bij het zoeken naar de juiste plek in een door u aangegeven dorp of stad.
De workshop; wat kunt u verwachten?
Uw teamleden staan in een kring, ieder met één los onderdeel van een drumstel voor zich. In groepen hebben de deelnemers eenzelfde taak; de groepen/afdelingen voeren uit wat de handen en voeten van een drummer doen als deze een ritme speelt. De instructeur maakt, zittend achter een compleet drumstel, deel uit van de kring om alle uit te voeren taken goed te kunnen begeleiden en te coördineren.
Er wordt begonnen met een eenvoudig popritme en gaandeweg worden moeilijkere Zuid-Amerikaanse ritmes gespeeld. De workshop duurt anderhalf uur. Muzikale kennis vooraf is niet nodig!
Teamwork is het sleutelwoord!
De volgende aspecten komen naar voren:
· luisteren naar elkaar
· focussen; geconcentreerd je eigen taak uitvoeren, daar niet te snel van afwijken en tegelijkertijd rekening houden met je omgeving
· samenspelen en tegenspelen
· leiden en volgen
· coördineren
· benutten van ieders persoonlijke kwaliteiten
· ervaren dat als een motor eenmaal loopt, het werk minder energie kost
Het wordt de deelnemers snel duidelijk dat het geheel meer is dan de som der delen. Er klinkt pas een swingend ritme als iedere(!) deelnemer meedoet en rekening houdt met de bovengenoemde aspecten.
De vernieuwende meerwaarde van DRUMWERK!
Doordat de deelnemers niet allemaal hetzelfde ritmische patroon spelen, zoals dat vaak wel het geval is bij andere slagwerkworkshops, ervaren ze veel duidelijker dat ze een schakel in de ketting vormen; ze zijn een radertje in een groter geheel.
Even vormen de mensen van uw organisatie samen de stuwende, hardwerkende drummer. Onze overtuiging is dat een klant swing ervaart in uw organisatie zoals een publiek in deze zaal ook voelt of het goed loopt in de band. Drumwerk is dus veel meer dan een beetje samen trommelen.
Natuurlijk is het mogelijk, om op eigen gelegenheid, deze leuke workshop af te sluiten met een diner!
Drumwerk werkt erg goed voor teams van 8 tot max. 48 personen. Groepen groter dan 48 personen adviseren we op te splitsen in 2 of meerdere groepen die aparte sessies doen. Bel gerust wanneer uw plan afwijkt. We leveren indien mogelijk graag maatwerk!
Welke klanten gingen u voor:
Acaleph BV / AEGON / Albeda College/ Ambiq /ANNA Agency BV/APM Terminals /Artistic Hair/ Astellas/ Atradius/ Brandweer Lisse/ Capgemini/ CBS / Centocor BV/ Centrum voor Tandheelkunde/ Cintea/ COA/ CONO Kaasmakers/ Ctgb/ Deco Home van Rossum/ Deerns Nederland B.V./ Dienst SoZaWe NW Friesland/ Digilock Europe B.V./ Drukkerij Cabri/ DSM/ D-fitcompany/ Elckerlyc Montessori Basisschool/ Electrolux/ Endemol/ Erasmus MC/ Eurocross Assistance/ Flevoziekenhuis/ Flora Holland/ Gemeente Noordwijk/ GGZ Drenthe/ IKEA International/ ING/ Koninklijke Marechaussee/ Latexfalt BV/Leiden City Events en vele anderen
Denk je dat sloep varen door de Amsterdamse grachten een ontspannen bedrijfsuitje is? Vergeet het maar! Tijdens de Canal Escape Amsterdam draait alles om samenwerken, strategisch denken en snel schakelen. Jullie bevinden je in een web van mysterieuze opdrachten en lastige raadsels, en de enige manier om te ontsnappen is door de juiste hints te verzamelen en puzzels op te lossen. Maar pas op… laat je niet afleiden door de prachtige grachtenpanden en bruggen, want de klok tikt door!
Zijn jullie klaar voor deze spannende en interactieve uitdaging op het water?
Escape room op de Amsterdamse grachten
Tijdens de Canal Escape Amsterdam stappen jullie aan boord van elektrische sloepen en gaan jullie de strijd aan met andere teams. Met enkel een tablet, een plattegrond en spelmateriaal moeten jullie zelf de route bepalen en proberen te ontsnappen.
Onderweg worden jullie via GPS-triggers uitgedaagd met puzzels, opdrachten en hersenkrakers. Alleen door goed samen te werken en tactisch te denken, kunnen jullie de juiste aanwijzingen verzamelen en de escape-opdracht voltooien. Maar pas op… sommige aanwijzingen kunnen misleidend zijn!
Welk team weet als eerste te ontsnappen uit het doolhof van Amsterdamse grachten?
Wat kun je verwachten van de Canal Escape in Amsterdam?
Jullie worden ontvangen op een sfeervolle locatie in het hart van Amsterdam, waar onze spelleider de regels en de doelstelling van het spel uitlegt. Zodra de teams gevormd zijn, stappen jullie in de sloepen en begint de race tegen de klok!
Elke juiste oplossing brengt jullie een stap dichter bij de ultieme ontsnapping, maar onderschat de valstrikken niet. Alleen het team dat de beste strategie heeft, goed communiceert en snel schakelt, zal als winnaar uit de strijd komen!
Maak de Canal Escape nóg completer
Wil je dit teamuitje uitbreiden tot een compleet dagprogramma? Combineer de Canal Escape Amsterdam met een lunch, borrel of diner en maak er een onvergetelijke dag van!
Wij stellen het arrangement graag op maat samen voor jullie team.
Boek nu de Canal Escape Amsterdam!
Klaar om met je collega’s de ultieme Escape Challenge op het water aan te gaan?
Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en vraag vrijblijvend een offerte aan. Dit bedrijfsuitje is exclusief te boeken in Amsterdam en kan op aanvraag ook in andere steden worden georganiseerd.
Zeilregatta: energiek én ontspannend uitje
De zeilregatta is een lekker sportief uitstapje. Na de start met koffie en een luxe versnapering op ons zonnige terras, of bij slecht weer in de Caribbean Bar, volgt een briefing. Aanwezigen worden in teams ingedeeld en de regatta wordt toegelicht.
Elk team bestaat uit vier of vijf personen en een instructeur van onze zeilschool. De teams maken kennis met de zeilsport door middel van onze Valken. Zijn er mensen die liever niet zeilen? Zij kunnen in een luxe sloep meevaren en de anderen tijdens de zeilwedstrijd aanmoedigen. Na een half uur oefenen gaat de regatta van start onder toeziend oog van de wedstrijdleiding. Je hebt keuze uit het ochtend-, middag- en dagprogramma. Tijdens het dagprogramma wordt er in de ochtend 2,5 uur les gegeven, waarna de regatta plaatsvindt.
Afhankelijk van het weer worden er tijdens de zeilregatta meerdere wedstrijden gevaren, waarna de hele vloot terugkeert naar de Caribbean Bar. Hier staan een hapje en drankje te wachten om samen de prijsuitreiking te vieren. Voor de winnaars staat natuurlijk een fles bubbels klaar! Sluit de dag af met een heerlijke luxe barbecue!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Op zoek naar een hilarisch leuk bedrijfsuitje? Kom nu naar Fundustry Adventures en kijk wie van jou collega’s de slechtste chauffeur van Nederland is. Natuurlijk wil niemand de slechtste chauffeur van Nederland genoemd worden, dus doe maar extra je best!
De opdrachten zijn zo opgesteld dat het natuurlijk erg lastig is om ze succesvol te voltooien. Dat zorgt natuurlijk voor hilarische momenten! Dus waar wacht je nog op stap in de auto en kom naar Fundustry Adventures voor dit geweldige gemotoriseerde teamuitje.
Sluit deze geslaagde dag gezellig af met een hapje en een drankje of een bbq bij een van de horecagelegenheden op onze locatie!
Wil je graag meer informatie, of een vrijblijvende offerte ontvangen vul dan het aanvraagformulier in.
Een goede commercial laat een onuitwisbare indruk achter. Wat dacht je van het succesvolle 'Even Apeldoorn bellen? ' of de commercials van Calvé pindakaas? Maak nu jullie eigen reclame tijdens onze razend populaire workshop commercial maken!
Tijdens deze workshop maken jullie een eigen commercial, op basis van een door jullie zelf bepaald thema. Wie of wat zetten we in de spotlight? Prijzen we de vrijgezel aan of misschien verkopen we wel het favoriete voorwerp van de jarige?
Iedere groep wordt begeleid door een regisseur. Naast acteurs en actrices zoeken we ook deelnemers die taken achter de camera willen vervullen, zoals de regie, het camerawerk en het geluid. Zo verzekeren we iedereen van een actieve rol tijdens deze gave filmworkshop, met blijvend eindresultaat: jullie eigen commercial!